دریافت کد دانش آموزی با کد ملی
نوشته شده توسط : sevda

دریافت کد دانش آموزی با شماره ملی یکی از راه های دسترسی به کد دانش آموزی میشه و خیلی از داوطلبایی که قصد ثبت نام در کنکور رو دارن و به این کد دسترسی ندارن می تونن با استفاده از اطلاعاتی مثل کد ملی ، نام و نام خانوادگی به راحتی کد دانش آموزیشون رو دریافت کنن .

 

 

دانش آموزایی که می خوان کنکور سراسری ۱۴۰۰ ثبت نام کنن و مشمول سوابق تحصیلی دیپلم ( نظام قدیم ، نظام جدید ) و پیش دانشگاهی هستن ، زمانی که وارد سایت دیپ کد بشن تا کد سوابق تحصیلیشون رو دریافت کنن متوجه میشن که اطلاعاتشون برای دریافت کد سوابق تحصیلی کامل نیست و به کد دانش آموزی هم احتیاج دارن .

کد دانش اموزی معمولا رو قسمت بالای کارنامه هر داوطلب نوشته میشه . ولی ما هر سال با داوطلبایی مواجه هستیم که اصلا دسترسی به کارنامشون ندارن و نمی دونن کد دانش آموزی اونا چیه ! سوال مهمی که براشون پیش میاد اینه که راه دیگه ای برای پیدا کردن کد دانش آموزی داریم ؟ یا اصلا امکان دریافت کد دانش آموزی با شماره ملی وجود داره ؟

ما در ادامه می خوایم در مورد دریافت کد دانش آموزی با کد ملی صحبت کنیم پس اگه شما هم دسترسی به کارنامتون ندارین و به کد دانش آموزی احتیاج دارین با ما همراه باشین .

 

 

نحوه دریافت کد دانش آموزی با کد ملی

دانش آموزایی که مشمول سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی میشن و می خوان ثبت نام کنکور سراسری رو انجام بدن یکی از اطلاعاتی که در زمان ثبت نام باید تو فرم اینترنتی ثبت نامشون وارد کنن کد سوابق تحصیلیشونه . برای دریافت کد سوابق تحصیلی به اطلاعاتی مثل کد دانش اموزی ، کد مقطع ، کد منطقه تحصیلی و تاریخ تولد احتیاجه .

 

 برای دریافت کد منطقه تحصیلیتون هم می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت کد منطقه تحصیلی

کد دانش آموزی تو قسمت بالایی کارنامه داوطلبا نوشته میشه ولی راه دیگه ای که برای دریافت این کد ، بدون نیاز به کارنامه هم وجود داره ، اونم دریافت کد دانش آموزی با کد ملی !

معمولا سازمان سنجش یه لینکی رو تو سایتش میذاره برای این که داوطلبا بتونن سوابق تحصیلی خودشون رو ببینن و تایید کنن ، حالا از این لینک که در زیر راهنمای تصویری و آدرس لینک رو گذاشتیم می تونین به عنوان یه راه میانبر برای دستیابی به کد دانش آموزی استفاده کنین . ولی این لینک فقط برای کسایی قابل استفادس که قبلا یک بار تو کنکور سراسری شرکت کردن .

  • راهنمای تصویری دریافت کد دانش آموزی با کد ملی :

 بعد از کلیک روی لینکی که در ادامه براتون گذاشتیم وارد صفحه زیر میشین . از راه دوم استفاده کنین و اطلاعاتی که در زیر گفتیم رو وارد کنین .

  1. نام خانوادگی 
  2. نام
  3. کد ملی 

وارد کردن کد دانش آموزی اجبار نیست و شما فقط با وارد کردن نام ، نام خانوادگی و کد ملی می تونین وارد صفحه ی بعد بشین .

 

 

 

 بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده وارد صفحه زیر میشین که کد دانش آموزی شما در این صفحه نشون داده میشه .

 

 

برای دریافت کد دانش آموزی با کد ملی کلیک کنین .

 

البته این لینک فقط برای دانش آموزایی جواب میده که یک بار در کنکور سراسری ثبت نام کردن .

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالات شما در مورد دریافت کد دانش آموزی و کد سوابق تحصیلی راهنماییتون کنن و اگه به هر دلیلی نتونستین به این کد ، دسترسی داشته باشین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از این کارشناسا کمک بگیرین .

در ادامه بخوانید : دریافت کد سوابق تحصیلیی کنکور ۱۴۰۰

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چه جوری می تونیم به کد دانش آموزی دسترسی داشته باشیم ؟

✔️ این کد بالای کارنامه تحصیلی دانش آموزا نوشته میشه که یک راه دیگه ای هم برای دریافت این کد وجود داره که تو این مقاله گفتیم .

2- ✔️ آیا امکان دریافت کد دانش آموزی با شماره ملی وجود داره ؟

✔️ بله . با استفاده از لینکی که مربوط به سایت سازمان سنجش هستش این امکان وجود داره که لینکش رو تو این مقاله گذاشتیم .

3- ✔️ کد دانش آموزی چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داد شد ، کد دانش آموزی نشون دهنده اطلاعات تحصیلی دانش آموزا تو اموزش و پرورشه .

منبع : دریافت کد دانش آموزی با کد ملی





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: