نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری برنامه ریزی درسی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته برنامه ریزی درسی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری برنامه ریزی درسی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری برنامه ریزی درسی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری برنامه ریزی درسی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری برنامه ریزی درسیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری برنامه ریزی درسی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری برنامه ریزی درسیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری برنامه ریزی درسی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته برنامه ریزی درسیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری برنامه ریزی درسی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حدنصاب برنامه ریزی درسی / دانشگاه
برنامه ریزی درسی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 4425
برنامه ریزی درسی / دانشگاه خوارزمی - تهران 4285
برنامه ریزی درسی / دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - تهران 3521
برنامه ریزی درسی / دانشگاه اصفهان 3380
برنامه ریزی درسی / دانشگاه تهران 3215
برنامه ریزی درسی / دانشگاه الزهرا(س)-تهران (ویژه خواهران) 2975
برنامه ریزی درسی / دانشگاه تبریز 2967
برنامه ریزی درسی / دانشگاه بیرجند 2833
برنامه ریزی درسی / دانشگاه هرمزگان - بندرعباس 2812
برنامه ریزی درسی / دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - تهران 2769
برنامه ریزی درسی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 2421

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری برنامه ریزی درسی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته برنامه ریزی درسی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته برنامه ریزی درسی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته برنامه ریزی درسی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته برنامه ریزی درسی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته برنامه ریزی درسی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری برنامه ریزی درسی



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته حقوق جزا و جرم شناسی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری حقوق جزا و جرم شناسی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری حقوق جزا و جرم شناسی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری حقوق جزا و جرم شناسیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته حقوق جزا و جرم شناسیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حد نصاب حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 6000
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تربیت مدرس 5871
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری 5686
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه خوارزمی - تهران 5411
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه کاشان 5343
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه قم 5306
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 5300
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تهران 5285
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم ) 5274
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه علامه طباطبایی - تهران 5274
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه مازندران - بابلسر 5191
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تربیت مدرس 5063
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه شیراز 5050
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم ) 4888
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه ارومیه 4789
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه کاشان 4781
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه آیت اله حایری - میبد 4743
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه مازندران - بابلسر 4730
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه فردوسی مشهد 4603
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه ارومیه 4556
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه قم 4527
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه آیت اله حایری - میبد 4350
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه خوارزمی - تهران 4200
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه غیرانتفاعی عدالت 4184
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه علامه طباطبایی - تهران 4155
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه مازندران - بابلسر 4048
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه شیراز 4016
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش ) 3446

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری حقوق جزا و جرم شناسی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته حقوق جزا و جرم شناسی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته حقوق جزا و جرم شناسی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته حقوق جزا و جرم شناسی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته حقوق جزا و جرم شناسی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته حقوق جزا و جرم شناسی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری علوم اجتماعی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته علوم اجتماعی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری علوم اجتماعی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری علوم اجتماعی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری علوم اجتماعی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری علوم اجتماعیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری علوم اجتماعی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری علوم اجتماعیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری علوم اجتماعی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته علوم اجتماعی در دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری علوم اجتماعی به شرح زیر است:

 

نام رشته نام گرایش نام دانشگاه یا موسسه دوره نمره حدنصاب دانشگاه
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه شهید بهشتی - تهران روزانه 5674
جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگی دانشگاه تهران روزانه 5066
جامعه شناسی جامعه شناسی سیاسی دانشگاه تربیت مدرس روزانه 5016
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه تهران روزانه 4943
جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی - تهران روزانه 4877
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه تهران روزانه 4872
جامعه شناسی جامعه شناسی سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی - تهران روزانه 4827
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه خوارزمی - تهران روزانه 4780
جامعه شناسی توسعه اجتماعی - روستایی دانشگاه تهران روزانه 4736
مردم شناسی   دانشگاه تهران روزانه 4527
رفاه اجتماعی   دانشگاه علامه طباطبایی - تهران روزانه 4398
جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگی دانشگاه تهران نوبت دوم 4286
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه تهران نوبت دوم 4262
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه الزهرا(س)-تهران (ویژه خواهران) روزانه 4250
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه تبریز روزانه 4238
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه تهران نوبت دوم 4238
جامعه شناسی توسعه اجتماعی - روستایی دانشگاه تهران نوبت دوم 3916
مردم شناسی   دانشگاه تهران نوبت دوم 3809
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه اصفهان نوبت دوم 3684
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه کاشان نوبت دوم 3564
دانش اجتماعی مسلمین   دانشگاه تهران نوبت دوم 3545
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه تبریز نوبت دوم 3458
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه شهید باهنر - کرمان نوبت دوم 3395
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه مازندران - بابلسر نوبت دوم 3392
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه مازندران - بابلسر نوبت دوم 3298
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه فردوسی مشهد نوبت دوم 3294
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز تحصیلات تکمیلی تهران پیام نور 3091
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم(ع) - قم غیرانتفاعی 2767
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم(ع) - قم غیرانتفاعی 2397

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری علوم اجتماعی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته علوم اجتماعی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته علوم اجتماعی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته علوم اجتماعی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته علوم اجتماعی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته علوم اجتماعی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری علوم اجتماعی



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری محیط زیست سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته محیط زیست رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری محیط زیست را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری محیط زیست

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری محیط زیست، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری محیط زیست را به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری محیط زیست محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری محیط زیست هستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری محیط زیست

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته محیط زیست در دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری محیط زیست به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حد نصاب محیط زیست / دانشگاه
محیط زیست / دانشگاه شهید بهشتی 4800
محیط زیست / دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان 3603
محیط زیست / دانشگاه شهید بهشتی 3200
محیط زیست / دانشگاه شهید بهشتی 3000
محیط زیست / دانشگاه بیرجند 2500

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری محیط زیست ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری محیط زیست دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته محیط زیست به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته محیط زیست چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته محیط زیست در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته محیط زیست از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته محیط زیست از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری محیط زیست



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته مهندسی مواد و متالوژی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری مهندسی مواد و متالوژی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی را به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری مهندسی مواد و متالوژی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری مهندسی مواد و متالوژی هستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی در دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حد نصاب مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی شریف - تهران 5902
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 5510
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تربیت مدرس 5427
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تربیت مدرس 5206
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 5146
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 5146
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران 5001
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه فردوسی مشهد 4209
پژوهشگاه مواد و انرژی - مشکین دشت کرج 4180
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) - قزوین 4146
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی مالک اشتر 4146
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه شیراز 4142
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 4109
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تبریز 3999
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تربیت مدرس 3775
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تربیت مدرس 3742
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران 3742
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه سمنان 3722
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تهران 3667
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی شریف - تهران (محل تحصیل پردیس جزیره کیش) 3667
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی سهند - تبریز 3600
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه شهید چمران - اهواز 3505
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 3462
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی اصفهان 3328
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 3200
سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران 3050
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه سمنان 2966
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 2966
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی مالک اشتر 2762
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه بوعلی سینا - همدان 2737
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه شهید باهنر - کرمان 2715
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) - قزوین 2529
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار 2500
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی شیراز 2500
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی شیراز 2500
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تبریز 2449
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه فردوسی مشهد 2361
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه یزد 2028
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 1615
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز کرج صرفاً ورودی های امسال در تهران) 1577
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه سمنان 1514
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار 1500
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه شیراز 1172
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی اصفهان 848

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی مواد و متالوژی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مهندسی مواد و متالوژی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته مهندسی مواد و متالوژی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی مواد و متالوژی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی مواد و متالوژی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مهندسی مواد و متالوژی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه دوره نمره حدنصاب دانشگاه
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شریف - تهران روزانه 4970
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران روزانه 4444
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران روزانه 4268
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تهران روزانه 4192
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تربیت مدرس روزانه 4108
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران روزانه 4048
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران نوبت دوم 3688
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شیراز روزانه 3679
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی اصفهان روزانه 3584
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شریف - تهران (محل تحصیل پردیس جزیره کیش) پردیس خودگردان 3500
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه فردوسی مشهد روزانه 3402
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تهران نوبت دوم 3218
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه اصفهان روزانه 3211
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران نوبت دوم 3194
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه بوعلی سینا - همدان روزانه 3122
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه رازی - کرمانشاه روزانه 3052
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه کاشان روزانه 3052
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شیراز روزانه 2986
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تبریز روزانه 2982
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی سهند - تبریز روزانه 2934
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل روزانه 2900
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه یزد روزانه 2895
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران روزانه 2815
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شهید باهنر - کرمان روزانه 2795
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شهید چمران - اهواز روزانه 2789
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شاهرود روزانه 2608
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه ارومیه روزانه 2603
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سمنان روزانه 2600
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه گیلان - رشت روزانه 2549
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی ارومیه روزانه 2502
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شهرکرد روزانه 2500
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه گیلان - رشت نوبت دوم 2496
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه بیرجند روزانه 2491
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه هرمزگان - بندرعباس روزانه 2360
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه کاشان نوبت دوم 2298
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان روزانه 2293
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه فردوسی مشهد نوبت دوم 2257
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تبریز نوبت دوم 2214
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه ارومیه نوبت دوم 2157
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شاهرود نوبت دوم 2154
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه بوعلی سینا - همدان نوبت دوم 2140
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه بیرجند نوبت دوم 2064
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار روزانه 2000
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سمنان نوبت دوم 1976
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران پردیس خودگردان 1872
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سمنان روزانه 1809
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران پردیس خودگردان 1654
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران پردیس خودگردان 1637
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی مالک اشتر (محل تحصیل شاهین شهر اصفهان) نوبت دوم 1622
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه اصفهان پردیس خودگردان 1515
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی اصفهان پردیس خودگردان 1321
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران پردیس خودگردان 1281
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه کاشان پردیس خودگردان 1200
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه رازی - کرمانشاه پردیس خودگردان 1056
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل پردیس خودگردان 1000
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه گیلان - رشت پردیس خودگردان 964
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه یزد پردیس خودگردان 829
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سمنان پردیس خودگردان 820
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار پردیس خودگردان 800
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه ارومیه پردیس خودگردان 716
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان پردیس خودگردان 467
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه هرمزگان - بندرعباس پردیس خودگردان 374
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شاهرود پردیس خودگردان 12

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه دوره نمره حدنصاب دانشگاه
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه تربیت مدرس نوبت دوم 3223
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه تهران نوبت دوم 3128
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم) نوبت دوم 3082
تربیت بدنی مدیریت ورزشی - مدیریت راهبردی درسازمان ها و رویدادهای ورزشی / دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز تحصیلات تکمیلی تهران پیام نور 2625
تربیت بدنی مدیریت ورزشی - مدیریت بازاریابی و رسانه ها در ورزش / دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز تحصیلات تکمیلی تهران پیام نور 2578
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز کرج صرفاً ورود ی های امسال در تهران)  پردیس خودگردان 2337
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه علامه طباطبایی - تهران پردیس خودگردان 2163
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه غیرانتفاعی شمال - آمل غیرانتفاعی 1710

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته مهندسی برق مخابرات رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری مهندسی برق مخابرات، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق مخابراترا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری مهندسی برق مخابرات محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری مهندسی برق مخابراتهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته مهندسی برق مخابراتدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه نام گرایش حد نصاب دانشگاه
مهندسی برق / دانشگاه تبریز مخابرات سیستم 3404
مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد مخابرات میدان و موج 3040
مهندسی برق / دانشگاه شیراز مخابرات سیستم 3040
مهندسی برق / دانشگاه ارومیه مخابرات سیستم 3008
مهندسی برق / دانشگاه تهران مخابرات میدان و موج 3000
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران مخابرات سیستم 2905
مهندسی برق / دانشگاه بیرجند مخابرات سیستم 2653
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران مخابرات میدان و موج 2600
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران مخابرات میدان و موج 2549
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی شیراز مخابرات سیستم 2465
مهندسی برق / دانشگاه تهران مخابرات سیستم 2384
مهندسی برق / دانشگاه تبریز مخابرات سیستم 2363
مهندسی برق / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران مخابرات میدان و موج 2352
مهندسی برق / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران مخابرات سیستم 2328
مهندسی برق / دانشگاه شاهد - تهران مخابرات میدان و موج 2323
مهندسی برق / دانشگاه شاهد - تهران مخابرات سیستم 2323
مهندسی برق / دانشگاه شیراز مخابرات میدان و موج 2152
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی اصفهان مخابرات سیستم 2094
مهندسی برق / دانشگاه تربیت مدرس مخابرات سیستم 2094
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران مخابرات سیستم 2034
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران مخابرات میدان و موج 2031
مهندسی برق / دانشگاه تبریز مخابرات میدان و موج 1975
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران مخابرات سیستم 1970
مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد مخابرات میدان و موج 1925
مهندسی برق / دانشگاه یزد مخابرات میدان و موج 1899
مهندسی برق / دانشگاه ارومیه مخابرات میدان و موج 1899
مهندسی برق / دانشگاه تربیت مدرس مخابرات سیستم 1874
مهندسی برق / دانشگاه شاهد - تهران مخابرات سیستم 1835
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی اصفهان مخابرات میدان و موج 1800
مهندسی برق / دانشگاه اصفهان مخابرات سیستم 1784
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران مخابرات میدان و موج 1718
مهندسی برق / دانشگاه شهید بهشتی - تهران مخابرات سیستم 1500
مهندسی برق / دانشگاه سمنان مخابرات میدان و موج 1500
مهندسی برق / دانشگاه سمنان مخابرات سیستم 1487
مهندسی برق / دانشگاه سمنان مخابرات میدان و موج 1376
مهندسی برق / دانشگاه تبریز مخابرات میدان و موج 1352
مهندسی برق / دانشگاه شاهد - تهران مخابرات میدان و موج 1243
مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد مخابرات سیستم 1194
مهندسی برق / دانشگاه یزد مخابرات سیستم 1100
مهندسی برق / دانشگاه سمنان مخابرات سیستم 1041
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی مالک اشتر مخابرات میدان و موج 1000
مهندسی برق / دانشگاه تربیت مدرس مخابرات میدان و موج 1000
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی شیراز مخابرات سیستم 1000
مهندسی برق / دانشگاه شهید چمران - اهواز مخابرات سیستم 918
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی مالک اشتر مخابرات میدان و موج 900
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی شیراز مخابرات سیستم 893
مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد مخابرات سیستم 800
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی شیراز مخابرات سیستم 800
مهندسی برق / دانشگاه اصفهان مخابرات سیستم 107
مهندسی برق / دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی سجاد - مشهد مخابرات سیستم 100
مهندسی برق / دانشگاه بیرجند مخابرات سیستم 47
مهندسی برق / دانشگاه شهید باهنر - کرمان مخابرات سیستم 10

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی برق مخابرات ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی برق مخابرات دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مهندسی برق مخابرات به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته مهندسی برق مخابرات چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی برق مخابرات در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی برق مخابرات از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مهندسی برق مخابرات از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته مهندسی برق الکترونیک رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری مهندسی برق الکترونیک، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیکرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری مهندسی برق الکترونیک محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری مهندسی برق الکترونیکهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته مهندسی برق الکترونیکدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حد نصاب مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 4341
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شریف - تهران 4012
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران 3918
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه یزد 3677
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تربیت مدرس 3660
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 3526
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی اصفهان 3265
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شهید چمران - اهواز 3200
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تهران 3193
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه اصفهان 3189
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران 3189
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 3185
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شیراز 3147
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تبریز 3030
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه فردوسی مشهد 3030
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 3019
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شاهد - تهران 2952
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 2891
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه زنجان 2830
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی سهند - تبریز 2783
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تهران 2783
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تربیت مدرس 2774
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - تهران 2748
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه سمنان 2600
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه ارومیه 2541
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان 2518
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 2500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شاهرود 2500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه رازی - کرمانشاه 2494
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه لرستان - خرم آباد 2400
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تبریز 2374
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شهید باهنر - کرمان 2300
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 2221
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه سمنان 2200
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه فردوسی مشهد 2136
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - تهران 2111
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار 2000
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه ارومیه 1856
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شاهرود 1829
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه جامع امام حسین (ع) - تهران 1785
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 1764
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 1732
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه بیرجند 1500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شیراز 1500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار 1500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شاهد - تهران 1478
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی سجاد - مشهد 1011
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه بیرجند 1000
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تبریز (محل تحصیل پردیس خودگردان ارس در جلفا) 978
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شیراز 600

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی برق الکترونیک ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی برق الکترونیک دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مهندسی برق الکترونیک به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته مهندسی برق الکترونیک چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی برق الکترونیک در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی برق الکترونیک از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مهندسی برق الکترونیک از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری روانشناسی تربیتی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته روانشناسی تربیتی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری روانشناسی تربیتی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری روانشناسی تربیتی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری روانشناسی تربیتی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری روانشناسی تربیتیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری روانشناسی تربیتی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری روانشناسی تربیتیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری روانشناسی تربیتی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته روانشناسی تربیتیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری روانشناسی تربیتی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه دوره نمره حدنصاب دانشگاه
روانشناسی تربیتی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران پردیس خودگردان 3301
روانشناسی تربیتی / دانشگاه فردوسی مشهد نوبت دوم 3180
روانشناسی تربیتی / دانشگاه بوعلی سینا - همدان نوبت دوم 3164
روانشناسی تربیتی / دانشگاه الزهرا(س)-تهران (ویژه خواهران) نوبت دوم 3120
روانشناسی تربیتی / دانشگاه سمنان (محل تحصیل دانشکده مهدی شهر ) نوبت دوم 2900
روانشناسی تربیتی / دانشگاه شیراز پردیس خودگردان 2043
روانشناسی تربیتی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش ) پردیس خودگردان 1419

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری روانشناسی تربیتی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته روانشناسی تربیتی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته روانشناسی تربیتی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته روانشناسی تربیتی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته روانشناسی تربیتی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته روانشناسی تربیتی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری روانشناسی تربیتی



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()