زمان ثبت نام دانشگاه افسری
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1400 - 1401 از آبان ماه 99 شروع شده و حدودا یک ماه زمان برای این ثبت نام در نظر گرفته شده . داوطلبایی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون افسری ارتش رو دارن باید ثبت نام خودشون رو در از طریق سایت gozinesh.aja.ir انجام بدن .

 

 

 

شرکت در آزمون افسری ارتش ، تنها راه ورود و استخدام در ارتش جمهوری اسلامی ایران ( ا.ج.ا.ا ) محسوب میشه و به خاطر مزایایی که داره هر سال مورد توجه خیلی از افراد قرار می گیره !  ارتش ج.ا.ا مجری برگزاری این آزمون هماهنگه ، بنابراین تموم اطلاع رسانی ها و مراحل ثبت نام و استخدام آزمون افسری دانشگاه ارتش از طریق سایت رسمی این ارگان به آدرس gozinesh.aja.ir انجام میشه .

این آزمون دانشگاه افسری ارتش برای پذیرش در سال 1400 - 1401 برگزار میشه اما چون ثبت نام و زمان برگزاری این آزمون در 99 هست خیلی از داوطلبا این آزمون رو به عنوان آزمون دانشگاه افسری ۹۹ می شناسن .

داوطلبایی که شرایط لازم برای شرکت درآزمون دانشگاه افسری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دارن باید با توجه به اطلاعیه های منتشر شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران ، از تاریخ ثبت نام این آزمون مطلع بشن . به خاطر اهمیت این موضوع در ادامه این مقاله در مورد زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1400 - 1401 توضیح دادیم . همراهمون باشین !

 

 

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ۹۹

داوطلبایی که علاقمند به ادامه تحصیل و استخدام در دانشگاه افسری ارتش هستن و قصد ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش در این دانشگاه ها رو دارن ، باید زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه افسری ارتش ، ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

ثبت نام دانشگاه افسری 1400 - 1401 ، از تاریخ 3 آبان ماه 99 شروع میشه و تا 15 آذر ماه ادامه داره و داوطلبا می تونن در این بازه زمانی ، ثبت نام اینترنتی خودشون رو از طریق سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام بدن .

 ثبت نام افسری دانشگاه ارتش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، شروع شد .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری

 

مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ۹۹

ثبت نام دانشگاه افسری 1400 - 1401 ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت gozinesh.aja.ir انجام میشه . تموم داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون افسری ارتش و استخدام در ارتش ج.ا.ا رو دارن ، باید در مهلت مشخص شده برای ثبت نام وارد سایت مذکور شده و بعد از مطالعه شرایط ثبت نام این آزمون ، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خودشون کنن .

علیرغم اطلاع رسانی هایی که هر ساله برای ثبت نام در آزمون افسری دانشگاه ارتش انجام میشه ، باز هم تعداد زیادی از داوطلبا از ثبت نام در این آزمون تو مهلت مشخص شده جا می مونن . به خاطر همین ممکنه ارتش ج.ا.ا بعد از تموم شدن زمان ثبت نام آزمون افسری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ ، فرصتی رو برای داوطلبای جا مونده از این ثبت نام به عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون افسری بزاره تا کسایی که از ثبت نام جا موندن ، بتونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

البته هنوز درباره مهلت تمدید ثبت نام دانشگاه افسری چیزی مشخص نیست و ممکنه اصلا مهلت مجددی برای این ثبت نام در نظر گرفته نشه و داوطلبا فقط از تاریخ 3 آبان ماه تا 15 آذر ماه مجاز به ثبت نام در این آزمون باشن . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با خبر بشین .

 

مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام دانشگاه افسری 1400 - 1401 ، از 3 آبان تا 15 آذر ماه هست .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ۹۹

داوطلبایی که ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو انجام دادن ، اگه بعد از ثبت نام متوجه شدن که اطلاعاتشون اشتباهه ، می تونن از تاریخ 13 تا 15 آذر ماه 99 وارد سایت آجا به آدرس gozinesh.aja.ir شده و ویرایش اطلاعاتشون رو انجام بدن . توجه داشته باشین که امکان ویرایش مشخصات فردی و تحصیلی ، استان محل سکونت ، حوزه ، نیروی مورد علاقتون بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام وجود نداره پس زمان خرید کارت اعتباری خیلی دقت کنین .

 

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه افسری 1400 - 1401 ، از 13 تا 15 آذر ماه امکان پذیره که به محض شروع در این مقاله اطلاع میدیم .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون افسری ارتش

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص ثبت نام و استخدام دانشگاه افسری 1400 - 1401 ، جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین و حتی فرآیند ثبت نامتون رو به دست این کارشناسا بسپارین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام دانشگاه افسری ارتش کی انجام میشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شد ، این ثبت نام از ابان ماه شروع و تا آذر ماه ادامه داره .

2- ✔️ مهلت در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش چه زمانیه ؟

✔️ مهلت در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در آذر ماهه که زمان دقیق اون در متن مقاله گفته شده .

3- ✔️ ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ این ویرایش بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام این ازمون انجام میشه که آدرس اون در متن مقاله گفته شده .

منبع : زمان ثبت نام دانشگاه افسری





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: