سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام کنکور ارشد sanjesh.org انجام میشه که داوطلبا می تونن علاوه بر ثبت نام همه فرایند مربوط به آزمون ارشد سراسری مثل اعلام نتایج و انتخاب رشته رو توسط سایت سنجش انجام بدن .

 

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه که داوطلبای دانشگاه های سراسری و آزاد باید وارد سایت ثبت نام کنکور ارشد بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن .

البته علاوه برثبت نام ارشد که در سنجش انجام میشه داوطلبا باید برای دیدن کارنامه اولیه و یا همون اعلام نتایج اولیه نیز به همین سایت مراجعه کنن و با انجام انتخاب رشته منتظر اعلام نتایج نهایی باشن . حالا برای دسترسی راحت تر داوطلبا لینک ورود به سایت ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو گذاشتیم با ما همراه باشین .

 

 

لینک ورود به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو انجام بدن می تونن به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام ارشد sanjesh.org برای شرکت تو آزمون ارشد 1400 اقدام کنن .

از اونجایی هم که آزمون ارشد سراسری با آزاد ادغام شده داوطلبایی هم هدفشون از ثبت نام ارشد ، ورود به دانشگاه های آزاده هم دقت داشته باشن که باید از طریق سایت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ، که همون سازمان سنجشه ، فرم اینترنتی ثبت نام آزمون ارشد رو تکمیل کنن .

 

به محض اینکه ثبت نام آزمون ارشد 1400 شروع بشه لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم .

 

 برای اینکه فرایند ثبت نامتون رو به طور کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کنکور ارشد 1400

 

 

لینک ورود به سایت اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

نتایج اولیه آزمون ارشد در سنجش اعلام میشه و همه داوطلبایی که در این آزمون ثبت نام کرده و در این جلسه حضور داشتن می تونن در زمان اعلام نتایج اولیه ارشد ۱۴۰۰ وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org بشن و نتایج اولیه و کارنامه خودشون رو ببینن .

 

به محض اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد 1400 ، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید : نتایج اولیه آزمون ارشد

 

  • لینک ورود به سایت اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

همه داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری بودن و فرم انتخاب رشته این دانشگاه ها رو تکمیل کردن برای دیدن نتایج نهایی آزمونشون می تونن از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام کنن .

 

به محض اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد 1400 ، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج ارشد آزاد

 

لینک ورود به سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

بعد از اعلام نتایج اولیه ارشد در سنجش ، همه داوطلبایی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته آزمون ارشد بودن و انتخاب رشته خودشون رو انجام دادن ، باید برای تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام کنن .

 

به محض آغاز فرایند انتخاب رشته ارشد 1400 ، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

 

 از اونجایی که بعد از اعلام نتایج اولیه دیگه راه دانشگاه آزاد از سراسری جدا میشه برای اطلاع از انتخاب رشته ارشد آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : انتخاب رشته ارشد آزاد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به همه سوالای شما در مورد سایت ثبت نام ، اعلام نتایج و انتخاب رشته کنکور ارشد پاسخ بدن . شما می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، با این کارشناسا در ارتباط باشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور ارشد در چه سایت انجام میشه ؟

✔️ داوطلبا می تونن از طریق سایت سازمان سنجش ، ثبت نام کنکور ارشد رو انجام بدن که در این مقاله لینک ورود به سایت ثبت نام گذاشته شده .

2- ✔️ متقاضیای دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی می تونن در کنکور ارشد ثبت نام کنن ؟

✔️ به خاطر ادغام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید از طریق سایت سنجش تو کنکور ارشد ثبت نام کنن که تو این مقاله به طور کامل در مورد سایت ثبت نام کنکور ارشد توضیح دادیم .

3- ✔️ انتخاب رشته کنکور ارشد در چه سایت انجام میشه ؟

✔️ انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود به این سایت در این مقاله گذاشته شده .

منبع :  سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: