ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : sevda

با توجه به اینکه آزمون ارشد سراسری و آزاد با هم ادغام شده ، ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ در نیمه دوم آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبا باید دفترچه ثبت نام رو دانلود و با دقت مطالعه داشته باشن و بعد از اون برای ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400 اقدام کنن .

 

 

چند سالیه که آزمون ارشد دانشگاه آزاد حذف شده و داوطلبایی کگ متقاضی تحصیل در این دانشگاه هستن باید همزمان با متقاضیای دانشگاه های سراسری ، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رو انجام بدن و تو این رقابت مهم شرکت کنن . در نتیجه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ هم از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه .

اما هنوز خیلی از داوطلبا نمی دونن که چه زمانی باید برای این ثبت نام اقدام کنن و نحوه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400 به چه صورتیه برای همین در ادامه این مقاله در ادامه در مورد زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد توضیح دادیم .

 

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید تو زمان اعلام شده در جدول زمانبندی سازمان سنجش ، وارد این سایت بشن و ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ رو انجام بدن .

طبق اطلاعیه سنجش زمان ثبت نام کنکور اردشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ از تاریخ 16 آذر ماه شروع میشه و داوطلبا فرصت دارنفرم ثبت نامشون رو تا تاریخ 23 آذر ماه در سایت سنجش تکمیل کنن . البته داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه ثبت نام کارشناسی ارشد شروع شد ، با خبر بشن و از ثبت نام جا نمونن .

 

ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400 از تاریخ 16 آذر ماه شروع میشه .

به محض آغاز ثبت نام کنکور ارشد لینک ورود به سایت ثبت نام رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد ۱۴۰۰

 

 

 

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که تمام شرایط ثبت نام رو دارن و می خوان تو این رقابت مهم شرکت کنن بعد از دانلود دفترچه ارشد و بررسی اون برای ثبت نام اقدام کنن . ما در ادامه راهنمای تصویری نحوه ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ رو گذاشتیl تا بتونین بدون هیچ دردسری ، بتونین برای ثبت نام اقدام کنین .

  • نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت سنجش و بخش کارشناسی ارشد

  2. خرید کارت اعتباری و انتخاب گزینه ثبت نام جدید

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده

  4. تکمیل فرم ثبت نام

  • راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 :

وارد سایت سازمان سنجش یعنی sanjesh.org بشین و روی لینک "سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ( ثبت نام ) " کلیک کنین .

 

 

تو این قسمت باید وارد بخش " خرید سریال ثبت نام " بشین و با استفاده از کارت بانکی که رمز اینترنتی داره ، هزینه ثبت نام رو پرداخت کنین .

 

 

روی " ثبت نام جدید " کلیک کنین .

 

 

سربال ثبت نام رو وارد و با کلیک روی " ورود به سیستم " وارد مرحله بعد بشین .

 

 

در این قسمت باید عکس 3 در 4 خودتون رو از قسمت " choose file " بارگزاری و روی " ارسال تصویر " کلیک کنین تا عکستون توی کادر زیر نشون داده بشه .

 

 

در این قسمت فرم اینترنتی ثبت نام رو می بینین که باید اطلاعات فردی ، تحصیلی و همچنین اطلاعات مربوط به مجموعه امتحانی اصلی و شناور ( البته اگه مد نظرتون بود ) رو وارد و بعد از اون گزینه " تایید و ادامه " رو بزنین .

 

 

در آخر سیستم به شما شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام میده که به مفهوم اینه که ثبت نامتون با موفقیت انجام شده که باید این اطلاعات رو تا اعلام نتایج کنکور ارشد حفظ کنین .

 

این تصاویر مربوط به سال قبله ، به محض اینکه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۰ شروع بشه ، این تصاویر به روز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری کنکور ارشد

 

مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

با توجه به اینکه فرایند ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد و سراسری کاملا با هم انجام میشه اما بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد و انتشار کارنامه اولیه ، کلا مسیر دانشگاه ازاد و سراسری از هم جدا میشه و داوطلبا باید با توجه به وضعیت مجاز به انتخاب رتشه بودنشون برای انتخاب رشته ارشد آزاد و یا دانشگاه های سراسری اقدام کنن .

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربیات کارشناسای مقطع کارشناسی ارشد این سامانه بهره ببرین .

در ادامه بخوانید : انتخاب رشته ارشد آزاد

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت نام اقدام کنن .

2- ✔️ آیا برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، باید سریال ثبت نام جدایی تهیه کنیم ؟

✔️ خیر ، برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیاز به پرداخت هزینه و خرید سریال ثبت نامی جدا از ارشد سراسری نیست که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در در نیمه دوم آذر ماه انجام میشه که زمان دقیق این ثبت نام در این مقاله گفته شده .

منبع : ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: