ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شیراز
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه صنعتی شیراز از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد سایر دانشگاه های دولتی برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو ممتاز می پذیرد .

دانشگاه صنعتی شیراز جهت نیمسال اول سال تحصیلی 1401 داوطلبان واجد شرایط ورود به دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون، مطابق جدول گفته شده و پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه دانشجو می پذیرد .
زمان ارسال مدارک از شنبه مورخ 09/08/99 تا جمعه مورخ 28 /99/09 خواهد بود . لازم به ذکر است تاریخ مصاحبه متعاقباً از طریق سایت دانشگاه اعلام می گردد.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شیراز

 

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی مهر - 1396 که پس از گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی تا پایان نیمسال ششم به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند. 

رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیاد های علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت. ( با ارایه معرفی نامه از دبیر خانه المپیاد )

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته صرفاً دانشگاه صنعتی شیراز، که پس از گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی تا پایان نیمسال ششم به لحاظ میانگین کل بین پانزده تا بیست و پنج درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار میگیرند و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند، نیز می توانند در این فراخوان شرکت نمایند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان منوط به عدم تکمیل ظرفیت توسط پانزده درصد اول بند یک می باشد.

دانش آموختگان دوره های مجازی، فراگیر پیام نور، پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی (داخلی) ، پذیرفته شدگان کارشناسی با سوابق تحصیلی و دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی مشمول آیین نامه برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نمی باشند.

دانشجویان کارشناسی ناپیوسته مجاز به استفاده از آیین نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد نمیباشند.

دانشجویانی که تغییر رشته داده اند، حداکثر یک نیمسال به دوره تحصیل مجاز آن ها افزوده می شود . بنابراین تعداد نیمسال های مجاز 9 نیمسال و سه چهارم واحدها نیز تا پایان نیمسال هفتم در نظر گرفته خواهد شد.

 

برای مطالعه کامل رشته های ارائه شده و شرایط پذیرش دانشگاه صنعتی شیراز کلیک کنید .

 

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شیراز





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: