شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی
نوشته شده توسط : sevda

شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ از طریق سایت ثبت نام المپیاد اعلام میشه که از جمله شرایط عمومی این آزمون ، مشغول به تحصیل بودن در پایه دهم و یازدهمه ولی شرایط اختصاصی لازم برای شرکت در هر رشته متفاوته .

 

 

المپیاد دانش آموزی یکی از امتحان های مورد علاقه دانش آموزان باهوشه ، چرا که دانش آموزها می تونن در این امتحان شرکت کنن و خودشون رو محک بزنن . اما آیا همه دانش آموزا می تونن در این امتحان شرکت کنن ؟ قطعا هر آزمونی و امتحان کشوری یک سری شرایط برای ثبت نام و شرکت داره . المپیاد علمی دانش آموزی نیز از این قاعده مستثنی نیست و شرایط ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی برای داوطلبا وجود داره .

شرایط ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 99 - 1400 به دو قسمت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم میشه که شما دانش آموزای عزیز باید حتما از این شرایط اطلاعات کافی داشته باشین و در صورت دارا بودن تمام شرایط برای ثبت نام المپیاد  ۹۹ - ۱۴۰۰ اقدام کنین . پس با ما همراه باشید !

 

 

شرایط عمومی ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰

هر دانش آموزی که قصد شرکت در المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 رو داره باید دارای دو شرط عمومی زیر باشه . البته متاسفانه هنوزدفترچه ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ از سوی سایت و سامانه ثبت نام المپیاد اعلام نشده ، اما با توجه به قانون سال قبل شرایط ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 99 - 1400 رو برای شما گفتیم که اگه هر گونه ابلاغیه یا اطلاعیه ای از سوی این سایت اطلاع رسانی بشه این مقاله رو بروزرسانی می کنیم .

 

شرایط شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی ( شرایط عمومی )
دانش آموزای داوطلب برای شرکت در المپیاد حتما باید در سال جاری ( سال 99  –  1400 ) در حال تحصیل در پایه دهم و یازدهم متوسطه دوم باشن .
دانش آموزای داوطلب برای شرکت در المپیاد نباید هیچ وقفه تحصیلی یا ترک تحصیلی در مقطع متوسطه دوم داشته باشن .

 

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام المپیاد دانش آموزی

 

شرایط اختصاصی ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰

علاوه بر شرایط عمومی ذکر شده برای ثبت نام المپیاد ۹۹ - ۱۴۰۰ یک سری شرایط اختصاصی لازم برای ثبت نام المپیاد دانش آموزی نیز وجود داره که سایت و سامانه ثبت نام المپیاد هر ساله اون رو اعلام می کنه . با توجه به اطلاعاتی که از سال قبل وجود داره شرایط شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی اختصاصی به صورت زیر می تونه باشه .

لازم به ذکره که اگه شرایط ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 99 - 1400 تغییر کرد، حتما این جدول به روز رسانی میشه .

 

شرایط شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی ( شرایط اختصاصی )
رشته المپیاد پایه شرایط لازم برای ثبت نام المپیاد دانش آموزی تسهیلات ورود به دانشگاه
ادبی یازدهم شرکت دانش آموزان داوطلب پایه دهم برابر مصوبات کمیته المپیاد به شکل آزمایشی صورت می گیره . استفاده از تسهیلات ورود به دانشگاه به شرط ضوابط اعلامی از سوی سازمان سنجش در خصوص تناسب نوع دیپلم با زیر گروه مربوطه و کسب شرایط انجام میشه .
فیزیک
شیمی
ریاضی دهم و یازدهم شرکت تعدادی از دانش آموزای داوطلب پایه دهم در مرحله دوم المپیاد ریاضی ، با رعایت سایر شرایط به شکل آزمایشی صورت می گیره .
زیست شناسی دهم و یازدهم -
کامپیوتر
نجوم و اختر فیزیک
سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی - ندارد
جغرافیا دهم و یازدهم المپیاد جغرافیا مخصوص دانش آموزان رشته علوم انسانیه و دارا بودن میانگین نمره 17 و بالاتر از درس زبان انگلیسی در دوره اول متوسطه و پایه های دهم و یازدهم الزامیه . ندارد

 

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی

 

مشاوره ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰

نکات مهمی برای داوطلبان عزیزی که تمام شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ رو دارن می خوان در این آزمون ثبت نام کنن وجود داره که در ادامه گفتیم :

 

 دانش آموزایی که در پایه دهم و یازدهم مشغول به تحصیل هستین ، اگه شرایط بالا رو داشته باشین می تونین در بیش از یک آزمون المپیاد شرکت کنین .

 

 دانش آموزای پایه دهم که قصد شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی رو دارین ، دقت کنین که طبق شرایط ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ، شما فقط می تونین به صورت آموزشی در المپیادها شرکت کنین و به دوره آموزشی تابستانه یا مرحله سوم المپیاد راه پیدا نمی کنین . 

 

در ادامه بخوانید: رمان برگزاری آزمون المپیاد دانش آموزی

 

 

اگه بعد از خوندن این مقاله دچار ابهام و یا سوالی در مورد شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 شدین می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و از تجربه مشاورای تحصیلیکو استفاده کنین و پاسخ همه سوالاتون رو دریافت کنین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ برای شرکت در المپیاد داش آموزی چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای شرکت در المپیاد دانش آموزی اشتغال به تحصیل در پایه دهم و یاردهمه که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ دانش آموزای پایه دهم می تونن در المپیاد دانش آموزی شرکت کنن ؟

✔️ بله همون طور که در این مقاله گفتیم این دانش آموزا می تونن به طور آزمایشی در المپیاد شرکت کنن .

3- ✔️برای شرکت در آزمون علمی المپیاد جغرافیا چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای شرکت در این آزمون دارا بودن میانگین نمره 17 و بالاتر از درس زبان انگلیسی در دوره اول متوسطه و پایه های دهم و یازدهمه که سایر شرایط لازم در این مقاله گفته شده .

منبع : شرایط ثبت نام المپیاد دانش آموزی





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: