پورتال سازمان فنی حرفه ای portaltvto.com
نوشته شده توسط : sevda

تمامی فرایند های مربوط به آزمون دوره های فنی حرفه ای به صورت اینترنتی در سایت portaltvto.com انجام میشه، یعنی داوطلبا برای انجام تمامی مراحل، از جمله ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و یا استعلام مدرک فنی حرفه ای خود باید از این پورتال اقدام کنن.

 



سازمان فنی حرفه ای جزء سازمان هایی هست که خدمات زیادی رو به افراد جامعه ارائه میده. بیشتر مراحل مربوط به آزمون ها و ثبت نام دوره های فنی حرفه ای در سایت این سازمان به آدرس portaltvto.com انجام میشه.

پورتال سازمان فنی حرفه ای یک سامانه جامع هست که تمامی خدمات مربوط به ثبت نام آزمون های ادواری و صنعت ساختمان، ثبت نام در دوره های آموزشی، درخواست صدور گواهینامه های مهارت، نتایج آزمون های مختلف فنی حرفه ای و ... رو در خودش جا داده. در ادامه این مقاله قصد داریم امکانات مختلفی سایت سازمان فنی حرفه ای رو برای شما ذکر کنیم.

 

پورتال ثبت نام سازمان فنی حرفه ای portaltvto.com

سایت سازمان فنی حرفه ای، یکی از مهم ترین سایت هایی هست که همه افرادی که به هر نحوی با دوره های فنی حرفه ای سر و کار دارن، باید از امکانات مختلف این سایت آگاهی داشته باشن. یکی از امکاناتی که پورتال سازمان فنی حرفه ای به افراد ارائه میکنه، ثبت نام های مختلف در آزمون ها  دوره ها هست.

به طور مثال افراد می تونن با کمک این سامانه، در دوره های مختلف مربوط به استان خودشون ثبت نام کنن. سایت اصلی سازمان فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی portaltvto.com خدمات مختلفی رو به افراد ارائه میده که لازمه افراد برای ورود به هر کدوم از قسمت های مربوط به سایت سازمان فنی حرفه ای، ابتدا به سایت portaltvto.com وارد بشن و سپس از طریق زیر گزینه هایی که وجود داره، خدمت مورد نظر خودشون رو انتخاب کنن.

به طور کلی پورتال سازمان فنی حرفه ای در دو قسمت مجزا اقدام به ثبت نام دوره های فنی حرفه ای و ثبت نام آزمون های ادواری میکنه که در ادامه اون ها را ذکر می کنیم.

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در آزمون های فنی حرفه ای می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره های فنی حرفه ای

 

پورتال ثبت نام دوره های مختلفی فنی حرفه ای portaltvto.com

افرادی که متقاضی شرکت در دوره های فنی حرفه ای هستن، می تونن با مراجعه به پورتال سازمان فنی حرفه ای به آدرس portaltvto.com ثبت نام خودشون رو انجام بدن. برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام دوره های فنی حرفه ای هم می تونین روی لینک زیر کلیک کنین.

 

 

برای ورود به سایت ثبت نام دوره های فنی حرفه ای کلیک کنین.

 

  • سایت ثبت نام آزمون های ادواری سازمان فنی حرفه ای

یکی از انواع آزمون هایی که توسط سازمان فنی حرفه ای برگزار میشه، آزمون های ادواری هست. افرادی که به هر دلیلی اقدام به ثبت نام در دوره های آموزشی فنی حرفه ای نکردن، می تونن بدون شرکت در دوره های مختلف در آزمون های ادواری ثبت نام کنن و مدرک فنی حرفه ای رو دریافت کنن. برای ثبت نام در آزمون های ادواری می تونین وارد سایت portaltvto.com بشین

 

 

برای ثبت نام در آزمون های ادواری سازمان فنی حرفه ای کلیک کنین.

 

برای اطلاع از لیست مدارک دوره های فنی حرفه ای می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: لیست مدارک دوره های فنی حرفه ای

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه پورتال فنی حرفه ای

آزمون های سازمان فنی حرفه ای به دسته آزمون های ادواری و صنعت ساختمان و آزمون های کتبی و الکترونیکی تقسیم بندی میشه. داوطلبانی که قصد شرکت در هر کدوم از این آزمون ها رو دارن باید چند روز قبل از برگزاری آزمون به پورتال سازمان فنی حرفه ای مراجعه کنن و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه رو انجام بدن. سامانه دریافت کارت ورود به جلسه سازمان فنی حرفه ای برای دو آزمون کتبی و ادواری به صورت زیر ذکر شده.

  • سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های تئوری

افرادی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون های کتبی فنی حرفه ای رو دارن می تونن با مراجعه به سایت سازمان فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی portaltvto.com و کلیک کردن بر روی گزینه نتایج آزمون های تئوری یا کارت ورود به جلسه آزمون، مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خودشون رو انجام بدن. البته داوطلبان میتونن به راحتی روی لینک زیر کلیک کنن و به صورت مستقیم به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تئوری (کتبی و الکترونیکی) وارد بشن.

 

 

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و الکترونیکی سازمان فنی حرفه ای کلیک کنین.

  • سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری و صنعت ساختمان

افرادی که در آزمون های ادواری ثبت نام کردن، می تونن چند روز قبل از برگزاری آزمون به قسمت مربوط به ثبت نام آزمون های ادواری و صنعت ساختمان وارد بشن و از طریق کلیک کردن بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه، کارت ورود به جلسه آزمون ادواری خودشون رو پرینت بگیرن. برای راحتی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به قسمت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری  صنعت ساختمان را برای شما آورده ایم.

 

 

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری و صنعت ساختمان کلیک کنین.

سایت اعلام نتایج سازمان فنی حرفه ای azmoon.portaltvto

آزمون های فنی حرفه ای در سه نوع مختلف برگزار میشن که هر کدوم از این انواع آزمون های
فنی حرفه ای، زمان خاصی رو برای شرکت در آزمون ثبت نام در آزمون اختصاص میدن. بنابراین، نمیشه زمان قطعی رو برای اعلام نتایج آزمون های سازمان فنی حرفه ای ذکر کرد.

از اونجایی که آزمون های فنی حرفه ای در سه دسته مختلف آزمون های کتبی، آزمون های آنلاین یا الکترونیکی و آزمون های ادواری و صنعت ساختمان برگزار میشن؛ طبیعیه که در هر زمان از سال، نتایج مربوط به یکی از این آزمون ها منتشر بشه.

  • سایت مشاهده نتایج آزمون های تئوری و ادواری در سایت سازمان فنی حرفه ای

یکی از مهم ترین ابهاماتی که ممکنه بعضی از افراد بعد از برگزاری آزمون های سازمان فنی حرفه ای داشته باشن اینه که در چه سایتی نتایج مربوط به آزمون فنی حرفه ای منتشر میشه؟ یکی از امکانات دیگه سایت سازمان فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی portaltvto.com انتشار نتایج مربوط به آزمون های مختلف این سازمان هست.

اما باید بدونین که نتایج همه آزمون های مختلفی که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار میشه مثل آزمون های ادواری، آزمون های کتبی و آنلاین در سایت مربوط به اعلام نتایج آزمون های فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی azmoon.portaltvto.com منتشر میشه و دیگه تفاوتی بین سایت نتایج آزمون های ادواری و آزمون کتبی وجود نداره.

داوطلبانی که قصد مشاهده کارنامه امتحانی خودشون رو دارن می تونن به مراجعه به سایت اعلام نتایج
آزمون های تئوری به آدرس اینترنتی azmoon.portaltvto.com لینک مربوط به آزمون خودشون رو پیدا کنن و با کلیک بر روی اون نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

 

برای ورود به سایت اعلام نتایج مربوط به تمامی آزمون های فنی حرفه ای کلیک کنین.

  • مشاهده نتایج آزمون های ادواری و صنعت ساختمان در پورتال سازمان فنی حرفه ای azmoon.portaltvto

ذکر این نکته لازمه که افرادی که در آزمون های ادواری شرکت کردن می تونن علاوه بر مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون های تئوری به آدرس اینترنتی azmoon.portaltvto.com، به سایت مربوط به ثبت نام آزمون های ادواری به آدرس advari.irantvto.ir مراجعه کنن و با کلیک کردن بر روی گزینه اعلام نتایج، نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

اما همونطور که گفتیم نتایج تمامی آزمون هایی که در سازمان فنی حرفه ای برگزار میشن در همون سایت اصلی مربوط به آزمون های فنی حرفه ای به آدرس azmoon.portaltvto.com قابل مشاهده هست.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون فنی و حرفه ای

سایت استعلام مدرک سازمان فنی حرفه ای

همونطور که می دونین بعد از شرکت در دوره های سازمان فنی حرفه ای، یک سری آزمون هایی از افراد گرفته میشه که اگه افراد در این آزمون ها نمره حد نصاب قبولی رو آورده باشن، می تونن مدرک یا همون گواهینامه مهارت فنی حرفه ای خودشون رو دریافت کنن.

چند سالیه که روند دریافت مدرک سازمان فنی حرفه ای به صورت غیر حضوری و از طریق سایت سازمان فنی حرفه ای انجام میشه. بنابراین، همه داوطلبان باید بعد از شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی به سایت استعلام مدرک سازمان فنی حرفه ای وارد بشن و مدرک خودشون رو پرینت بگیرن.

برای ورود به قسمت مربوط به استعلام مدرک فنی حرفه ای شما می تونین ابتدا به سایت اصلی سازمان فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی portaltvto.com وارد بشن و با کلیک کردن روی گزینه استعلام گواهینامه، از وضعیت صدور گواهینامه خودشون مطلع بشن.

البته دریافت گواهینامه به این صورت هست که افراد باید ابتدا هزینه مربوط به صدور گواهینامه رو از طریق گزینه مربوط به صدور گواهینامه پرداخت کنن و بعد سراغ مراحل مربوط به دریافت گواهینامه برن.

از اونجایی که در حال حاضر سامانه دریافت گواهینامه در پورتال سازمان فنی حرفه ای از کار افتاده و افراد باید برای استعلام گواهینامه خودشون به آدرس جدیدی وارد بشن، لازم دونستیم که سایت و لینک اصلی که افراد می تونن با کمک اون از وضعیت صدور گواهینامه فنی حرفه ای خودشون مطلع بشن رو قرار بدیم. بنابراین، برای استعلام گواهینامه های فنی حرفه ای می تونی روی لینک زیر کلیک کنین تا به صورت مستقیم به پرتال اصلی وارد بشین.

 

برای ورود به سایت اصلی استعلام گواهینامه فنی حرفه ای کلیک کنین.

دقت کنین که برای استعلام گواهینامه های مربوط به سازمان فنی حرفه ای نیاز به وارد کردن اطلاعات خاصی مثل کد ملی، کد شناسایی هست که در بعد از ورود شما به لینک بالا، قابل نمایشه.

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص سایت ثبت نام، کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج دوره فنی حرفه ای داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین.

در ادامه بخوانید: استعلام مدرک فنی حرفه ای



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام دوره های فنی حرفه ای در چه سایتی انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام در سایت portaltvto.com انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ داوطلبا چطور می تونن استعلام مدرک فنی حرفه ای خودشون رو بگیرن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده داوطلبا می تونن با ورود به سایت portaltvto.com استعلام مدرک خودشون رو انجام بدن.

3- ✔️ نتایج آزمون های فنی حرفه ای به چه صورتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج به صورت آنلاین در همون سایت ثبت نام اعلام میشه که لینک مشاهده نتایج در این مقاله گذاشته شده.

منبع : پورتال سازمان فنی حرفه ای portaltvto.com





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: