سایت سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی twlms.ir
نوشته شده توسط : sevda

سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی ، برای برگزاری کلاس ها و همین طور امتحانات پایان ترم و غیرحضوری دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ایجاد شد و دانشجو های این دانشگاه می تونن با ورود به سایت twlms.ir از خدمات ارائه شده اون استفاده کنن.



شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تاثیر خودش رو نحوه اموزش گذاشته، به طوری که دیگه امکان مراجعه حضوری و تحصیل حضوری برای دانشجوها امکان پذیر نبود. در این بین مراکز آموزش، برای اینکه بتونن شیوه های آنلاین آموزشی رو جایگزین کنن تا دانشجوها از تحصیل عقب نمونن سایت ها و برنامه هایی رو راه اندازی کردن. دانشگاه علمی کاربردی سایت ریلاین به آدرس twlms.ir رو برای آموزش مجازی دانشجو های خودش راه اندازی کرد.

این سایت برای تسهیل آموزش و یکپارچه سازی اون طراحی شده. حالا در ادامه این مقاله در خصوص جزئیات سایت ریلاین دانشگاه علمی کاربردی به آدرس twlms.ir توضیح دادیم . با ما همراه باشین.

 

سایت ریلاین دانشگاه علمی کاربردی twlms.ir

سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی ، سامانه ای برای برگزاری امتحانات و همین طور کلاس های دانشجویان به شکل آنلاین و غیر حضوریه. ایده راه اندازی این سامانه بعد از شیوع کرونا توی کشور و عدم امکان برگزاری کلاس ها و امتحانات حضوری، شکل گرفت.

همه دانشجو های دانشگاه علمی کاربردی برای شرکت در امتحانات خودشون و گذروندن کلاس های آنلاین باید وارد سایت ریلاین به آدرس twlms.ir بشن و از خدمات ارائه شده این دانشگاه استفاده کنن. البته سامانه ریلاین علمی کاربردی فقط برای برگزاری امتحانات و کلاس های آنلاینه و کارهای دیگه مثل انتخاب واحد یا پرداخت شهریه و.... رو باید با سامانه هم آوا انجام بدین.

 

برای ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: هم آوا

 

 

 

 

 

نحوه ورود به سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی twlms.ir

همه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی، وقتی که انتخاب واحد کردند، واسه شرکت توی کلاس هاشون باید از نام سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی به آدرس twlms.ir استفاده کنند. برای ورود به این سامانه و شرکت در کلاس ها امتحانات آنلاینتون هم می تونین وارد این سایت بشین و بعد از انتخاب گزینه ورود،نام کاربری و رمز عبور خودتونو وارد کنین.

 

زمانی که وارد سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی شدین، برای شرکت توی کلاس ها باید گزینه کلاس ها رو از منوی سایت انتخاب کنین بعد برای هر درسی که مد نظرتونه روی گزینه ورود به کلاس واسه اون درس کلیک کنین،

برای شرکت توی امتحانات هم بعد از ورود به سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی و انتخاب گزینه کلاس ها و بعدش گزینه ورود به کلاس، روی گزینه ورود به آزمون کلیک کنین، توی آزمون شرکت کنین و بعد از ثبت نهایی، روی اتمام آزمون کلیک کنین. 

 

برای ورود به سامانه یکتا دانشگاه علمی کاربردی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سایت یکتا علمی کاربردی

 

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی twlms.ir

توی قسمت قبل در مورد ورود نحوه ورود به سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی برای شرکت توی کلاس ها و آزمون ها توضیح دادیم. توی این قسمت می خوایم مراحل گفته شده رو به شکل تصویری با هم مرور کنیم. برای این کار، اول لازمه یا داخل مرورگرتون سامانه ریلاین رو جستجو کنین و یا مستقیما آدرس سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی که twlms.ir می باشد رو توی مرورگرتون تایپ کنین. بعد از ورود به سایت یه صفحه ای به شکل زیر رو خواهید دید.

 

برای ورود به سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی، روی یکی از 2 تا گزینه ای که با فلش قرمز مشخص شده کلیک کنین.

 

 

 

توی صفحه جدید که تصویرش رو در بالا میبینین، نام کاربری و رمز عبورتون رو وارد کنین و روی گزینه ورود کلیک کنین.

 

ریلاین علمی کاربردی

برای شرکت توی کلاس ها طبق تصاویر پایین پیش برین.

1. کلیک روی گزینه کلاس ها

 

ریلاین علمی کاربردی

 

 بعد از ورود به کلاس یه صفحه ای مشابه صفحه پایین رو میبینین. محیط کلاس معمولا یه ربع قبل از برگزاری کلاس به شکل آنلاین فعال میشه و قبلش شما فقط به جلسات قبلی دسترسی دارین.

 

 

برای شرکت در آزمون ها هم بعد از ورود به کلاس، روی گزینه توضیحات مربوط به درس مدنظرتون کلیک کنین و بعد طبق تصویر، روی گزینه ورود به آزمون کلیک کنین تا وارد محیط آزمون بشین.

 

سایت ریلاین علمی کاربردی

 

بعد از اتمام آزمون هم روی گزینه ثبت پاسخ کلیک کنین تا آزمون واستون ثبت بشه.

 

 

برای ورود به سایت ریلاین دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

 

برای ورود به سامانه سما لایو دانشگاه علمی کاربردی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سما لایو

کاربرد سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی twlms.ir

همون طور که ابتدای مقاله توضیح دادیم، سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی ، برای برگزاری کلاس ها و همین طور امتحانات پایان ترم و غیرحضوری دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ایجاد شده. این سامانه مشکلاتی مثل اختلال توی برگزاری کلاس ها و امتحانات یا قطعی سایت که بیشتر به خاطر حضور داشتن تعداد بسیار زیاد دانشجویان و اساتید توی اون سایت ها بود رو نداره.

البته باید دقت کنین که سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی، با سامانه هم آوا متفاوته. از طریق سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی، شما فقط می تونین توی کلاس هاتون شرکت کنین و یا در امتحانات غیرحضوری شرکت کنین و نمیشه با این سامانه شهریه پرداخت کنین یا انتخاب واحد داشته باشین یا کارهایی از این دست.

برای این خدمات، فقط باید از طریق سامانه هم آوا اقدام کنید. یادتون باشه که ساعت های برگزاری کلاس هاتون به همراه تاریخشون، موقع انتخاب واحد براتون مشخص می شه و ما پیشنهاد می کنیم که حتما حداقل یه ربع زودتر از کلاس وارد سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی، بشین تا اگه مشکلاتی مثل قطع وصل شدن اینترنت یا مشکل برای حضور توی کلاس دارین، تا قبل از شروع کلاس رفع بشه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن با به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: تیزآزما علمی کاربردی

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ارائه سامانه ریلاین علمی کاربردی چیه ؟

✔️ هدف از ارائه این سامانه برگزاری کلاس ها و امتحانات دانشجو های این دانشگاست .

2- ✔️ آدرس سایت ریلاین دانشگاه علمی کاربردی چیه ؟

✔️ آدرس سایت این دانشگاه twlms.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ برای ورود به سامانه ریلاین به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟  

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شده، دانشجو ها برای ورود به این سامانه به شماره دانشجویی و کد ملی خودشون نیاز دارن.

منبع : سایت سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی twlms.ir





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: