کوثرنت Kowsarnet
نوشته شده توسط : sevda

سامانه کوثر نت با هدف افزایش تعامل بیشتر اساتید و طلاب در مدرس راه اندازی شده و افراد می تونن با ورود به سایت Kowsarnet.whc.ir و یا دانلود برنامه کوثرنت از تمام خدماتی که این سامانه به اون ها ارائه کرده استفاده کنن.



کوثرنت سامانه ای است که برای آموزش زنان طلبه به طور آنلاین طراحی شده است. این سامانه باعث ایجاد زیر ساخت‌های نرم‌افزاری موثر در حوزه آموزش علوم دینی شده است. در واقع میشه Kowsarnet سامانه مدرس رو یه شبکه علمی در فضای مجازی برای طلاب خواهر در نظر گرفت که باعث حضور پررنگ طلبه ها تو فضای مجازی شده است.

سامانه کوثرنت مزیت های زیادی مثل افزایش فعالیتای علمی طلبه ها و اساتید، امکان ایجاد گروهای علمی و اختصاصی تو موضوعای مختلف، امکان ارتباط با طلبه های سراسر کشور، امکان مباحثه تو موضوعات مختلف با طلبه‌ های سایر حوزه ها، راحت تر شدن خدمت رسانی طلاب، دسترسی به یک سیستم جامع علمی آموزشی مکانیزه داره. در ادامه در خصوص جزئیات سایت Kowsarnet.whc.ir مدرس و دانلود برنامه اون توضیح دادیم .

 

معرفی سامانه کوثرنت kowsarnet.whc.ir

بهترین راه برای معرفی کوثرنت مدرس ، گفتن اهداف راه اندازی این سامانه است. سامانه Kowsarnet با اهداف زیر برای طلبه ها راه‌اندازی شده است:

 

به وجود اومدن یه راهی برای همکاری بیشتر بین طلبه های سراسر کشور با توجه به معیار های مشترکی که بین آنها وجود داره مثل رشته، موضوع پایان نامه، فراخوان های علمی شرکت کرده، علایق مشترک و شهرها و استان های مشترک

افزایش تعامل میان اساتید و طلبه ها

امکان برقراری ارتباط میان فارغ التحصیلان با سایر طلبه ها و استادها

به وجود اومدن یه بستر مناسب برای طلبه ها برای انجام امور پژوهشی و تبلیغی تو فضای مجازی

افزایش تولید مقالات علمی و پژوهشی به سبب راحت تر شدن ارتباط طلبه ها با هم و با بقیه اساتید

تشکیل گروه های مجازی برای فعالیتای مشترک علمی، فرهنگی و اجتماعی و شناسایی طلبه های با استعداد

 

با توجه به اهدافی که گفتیم میشه به این نتیجه رسید که شبکه کوثرنت با دو هدف و رویکرد اصلی یعنی ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های علمی و پژوهشی و جمع کردن طلبه ‌های سراسر کشور تو یه فضای مجازی برای تسهیل خدمات ایجاد شده است.

از زمان راه اندازی kosarnet علمی بسیاری از مشکلات طلاب برطرف شده است. فقدان شبکه علمی گسترده در فضای آموزشی کشور، قطع ارتباط طلبه‌ها پس از فارغ التحصیلی با سایر طلبه ها و اساتید، نداشتن نقش موثر طلاب در شبکه های اجتماعی، نداشتن فعالیت پژوهشی و علمی مستمر مشکلاتی بود که با راه اندازی این سامانه برطرف شد.

 

از اونجایی که کلاس های مجازی طلاب در سامانه مدرس برگزار میشه، برای ورودبه این سامانه می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سایت مدرس

 

ورود به سامانه کوثرنت kowsarnet.whc.ir

برای ورود به سامانه کوثرنت اول آدرس این سامانه رو یعنی  kowsarnet.whc.irوارد مرورگر کنید. پس از وارد کردن آدرس، پنجره ورود باز میشه. تو پنجره ورود نام کاربری و کلمه عبور از طلبه خواسته میشه. بعد وارد کردن این دو مورد، روی ورود کلیک کرده و فرد وارد سامانه بشین.

طلاب بعد از ورود به سایت kowsarnet مدرس می تونن از تمام خدمات ارائه شده این سامانه استفاده کنن که در ادامه لینک ورود به کوثر نت رو گذاشتیم.

 

 

برای ورود به سامانه کوثر نت طلاب کلیک کنید.

 

طاب برای انجام فرایند های دانشجویی خودشون مثل انتخاب واحد و یا دریافت کارنامه باید از طریق سایت نجاح اقدام کنن.

بیشتر بخوانید: نجاح

 

دانلود برنامه کوثرنت kowsarnet.whc.ir

علاوه بر این که میشه از طریق وارد کردن آدرس سایت kowsarnet در مرورگر، به این سامانه دسترسی پیدا کرد، میشه از طریق دانلود نرم افزار کوثرنت هم به این شبکه علمی وصل شد. به خاطر دسترسی راحت تر و سریع به سامانه کوثرنت از طریق موبایل ، این سامانه به صورت اپلیکیشن نیز طراحی شده است.

برای دسترسی به لینک دانلود برنامه کوثر نت مدرس، با کلیک بر روی لینک زیر می تونین این برنامه رو به راحتی دانلود کرده و از خدمات ارائه شده اون استفاده کنین.

 

عنوان لینک دانلود
برنامه کوثرنت

دانلود فایل

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره ورود به سامانه کوثرنت پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین . 

در ادامه بخوانید: سامانه سخا



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سامانه کوثرنت مدرس چیه ؟

✔️ هدف از ایجاد این سامانه ایجاد تعامل بیشتر بین طلاب و اساتیده که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

2- ✔️ آدرس سایت کوثر نت چیه ؟

✔️ آدرس سایت این سامانه Kowsarnet.whc.ir می باشد که لینک وورد به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ آیا امکان دانلود برنامه کوثرنت وجود داره؟

✔️ بله ، امکان دانلود این برنامه هم وجود داره که لینک دانلود اون رو در این مقاله گذاشتیم.

منبع : کوثرنت Kowsarnet





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: