دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت
نوشته شده توسط : sevda

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت ۹۹ ابن امکان رو برای داوطلبا ایجاد کرده تا بتونن با بررسی جواب های خودشون با کلید  آزمون شانس قبولیشون رو بسنجن، داوطلبای متقاضی شرکت در آزمون وکالت سال بعد هم می تونن با با دانلود این سوالات آمادگی بیشتری سر جلسه آزمون حاضر بشن.

 

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری رو دارن، باید قبل از شرکت در آزمون نسبت به مطالعه منابع دروس اقدام کنن. بهترین روش برای کسب آمادگی لازم در جهت شرکت در آزمون های وکالت ، اینه که داوطلبان نسبت به دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت اقدام کنن.

کسایی که متقاضی شرکت در آزمون وکالت سال بعد هستن مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت ۹۹ بهشون کمک میکنه که بتونن با سوالات مطرح شده، آشنایی پیدا کنن و  افرادی که در آزمون وکالت 99 شرکت کردن می تونن به بررسی پاسخ های خودشون با پاسخنامه بپردازن و شانس قبولیشون رو بسنجن . حالا در ادامه لیتک دانلود دفترچه سوالات آزمون های سال های قبل رو گذاشتیم.

 

دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت دادگستری ۹۹

داوطلبانی که در آزمون وکالت دادگستری شرکت کردن، می تونن بعد از اتمام برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنن و نسبت به دریافت دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت ۹۹ دادگستری اقدام کنن تا بررسی پاسخنامه آزمون شانس خودشون رو برای قبولی بسنجن.

در سال های گذشته، آزمون وکالت دادگستری دارای 120 سوال بود و داوطلبان باید در مدت 150 دقیقه به سوالات پاسخ می دادن. گفتنیه که سوالات آزمون کتبی وکالت دادگستری به صورت 4 گزینه ای طراحی میشه و داوطلبان باید با مطالعه هر سوال، جواب رو در بین گزینه های موجود پیدا کنن و پاسخنامه خودشون رو پر کنن. آزمون وکالت دادگستری دارای نمره منفی هست، به همین خاطر داوطلبان باید در هنگام زدن تست ها دقت لازم رو داشته باشن.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت دادگستری رو دارن، باید حتما نسبت به دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت سال های گذشته اقدام کنن و اون ها رو مطالعه کنن، چرا که مطالعه سوال های سال های گذشته به داوطلبان کمک می کنه که آمادگی لازم رو برای شرکت در آزمون وکالت دادگستری در سال پیش رو، رو کسب کنن. 

هنوز دفترچه سوالات و پاسخنامه آمون وکالت 99 منتشر نشده ولی پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین .

 

 

به محض انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت 99 لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم.

 

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون وکالت

 

دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹

آزمون وکالت قوه قضاییه، از اون دسته از آزمون هایی هست که به صورت کتبی و 4 گزینه ای برگزار میشه. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه رو دارن، باید نسبت به دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت اقدام کنن. مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت، ۹۹ به داوطلبان این آزمون کمک می کنه که بتونن آمادگی لازم رو برای شرکت در آزمون کسب کنن.

همچنین، داوطلبانی که در آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت کردن، می تونن بعد از شرکت در آزمون از طریق منابع رسمی نسبت به دریافت کلید اولیه آزمون و پاسخنامه آزمون وکالت اقدام کنن.

آزمون وکالت قوه قضاییه دارای 120 سوال تستی بوده و داوطلبان برای پاسخ به این سوالات 140 دقیقه زمان داشتن. نکته حائز اهمیت در آزمون وکالت قوه قضاییه این هست که این آزمون هم دارای نمره منفیه. پس داوطلبان باید به هنگام پاسخ دادن به سوالات آزمون وکالت دقت لازم رو داشته باشن. در ادامه می تونین نسبت به دریافت دفترچه سوالات آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹ و پاسخنامه تشریحی اون  اقدام کنین.

البته چون هنوز دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت قوه قضاییه 99 منتشر نشده ولی پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین .

 

 

به محض انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت 99 لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم.

 

 کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت​ ۹۹ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون وکالت

 


سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه سوالات آزمون وکالت چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، این دفترچه چند روز بعد از برگزاری آزمون منتشر میشه .

2- ✔️ دفترچه سوالات آزمون وکالت در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه در سایت سنجش منتشر میشه که لینک دانلودش ور در این مقاله هم گذاشتیم .

3- ✔️ استفاده از نمونه سوالات آزمون وکالت چه کمکی به داوطلبا می کنه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، داوطلبان با دانلود این نمونه سوالات می تونن با آمادگی بیشتری سر جلسه آزمونشون حاضر بشن.

منبع : دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: