نحوه برگزاری ترم تابستان دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sevda

سخنگوی دانشگاه آزاد درباره نحوه برگزاری ترم تابستان این دانشگاه در شرایط شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد درباره جزئیات برگزاری ترم تابستان دانشگاه آزاد اظهار کرد: نحوه برگزاری ترم تابستان این دانشگاه وابسته به شرایط کشور و همچنین شهر‌های قرمز و سفید است.

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در شهر‌های سفید امتحانات را به صورت حضوری برگزار می‌کنیم، افزود:  امتحانات تا ۲۰ تیر ادامه دارد و بعد از امتحانات ترم تابستان شروع می‌شود.

  • نحوه تعیین شهر‌های قرمز و برگزاری امتحانات مجازی در آنها

حیدری درباره نحوه تعیین شهر‌های قرمز و برگزاری امتحانات مجازی در آنها تصریح کرد: برای برگزاری امتحانات در شهر‌های مختلف به نسبت وضعیت آن شهر تصمیم گیری خواهد شد. همچنین برای برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری با توجه به وضعیت هر واحد تصمیم گیری می‌شود

 

  • دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد

گفتی است، دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد امروز ابلاغ شد. بر این اساس تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد قبل از شروع امتحانات حضوری در سامانه خوداظهاری وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده و در صورتی که علائم بیماری را نداشتند، پیامک دریافت شده از سامانه مذکور و یا فرم خوداظهاری تکمیل‌شده را در بدو ورود به مسئولان تعیین شده در حوزه امتحانات ارائه دهند.

در صورتی که دانشجو مطابق سامانه و یا فرم خوداظهاری بیمار باشد و یا در بدو ورود دارای علائم بیماری باشد، مجاز به شرکت در امتحان نبوده و لازم است، متعاقباً گواهی سلامت و یا عدم سلامت صادره از مراکز بهداشتی و درمانی را جهت تصمیم‌گیری در خصوص امتحان، به مسئولان آموزشی مربوطه ارائه کند.

براساس بند‌های این دستورالعمل، فاصله بین صندلی‌ها در محل برگزاری امتحانات باید دو متر باشد. استفاده از سیستم تهویه و یا باز گذاشتن پنجره‌ها در فضای برگزاری امتحانات ضروری است. حذف و یا بلا استفاده کردن آبخوری‌ها و آبسردکن‌ها بصورت موقت انجام شود. از سطل زباله درب‌دار پدالی در فضا‌های آموزشی و سرویس‌های بهداشتی استفاده شود.

منبع : نحوه برگزاری ترم تابستان دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: