دریافت کارت ورود به جلسه کنکور
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور در سایت سازمان سنجش منتشر میشه. داوطلبا باید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده این کارت رو دریافت و سر جلسه کنکور 1401 همراه خودشون داشته باشن. 

 

 

داوطلبایی که زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ وارد سایت سازمان سنجش شده و ثبت نام کنکور سراسری رو انجام دادن، با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۰ می تونن در این رقابت مهم شرکت کنن. داشتن کارت ورود به جلسه روز برگزاری کنکور سراسری اجباریه و همه داوطلبایی که قصدشون شرکت در آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۱ است، باید برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور گروه آزمایشی خودشون اقدام و پرینت این کارت رو روز آزمون همراه داشته باشن.

به خاطر اهمیت به همرا داشتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری روز آزمون، در این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 و همچنین ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه و باجه های رفع نقص توضیح دادیم. با ما همراه باشین!

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401

تقریبا یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون سراسری، کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از طریق سازمان سنجش منتشر شده و در دسترس داوطلبا قرار می گیره. داوطلبا تا روز قبل آزمون هم می تونن وارد سایت سازمان سنجش شده و کارت ورود به جلسه کنکور گروه آزمایشی خودشون رو دریافت کنن.

 

آزمون سراسری ۱۴۰۱ در تیر ماه برگزار میشه و کارت ورود به جلسه کنکور سراسری چند روز قبل از برگزاری کنکور از سایت سنجش قابل دریافته. به همین دلیل به داوطلبا پبشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری حواسشون به بروزرسانی های این مقاله باشه که در اسرع وقت از آخرین اخبار کنکور 1401 مطلع بشن.

 

 

 

آزمون های کنکور سراسری ۱۴۰۱ از تاریخ 8 تا 10 تیر ماه برگزار میشه. طبق روال هر سال چند روز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه کنکور 1401 منتشر میشه. به محض اعلام تاریخ دقیق انتشار کارت در این قسمت اطلاع رسانی میشه.

 

برای اطلاع از زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری کنکور سراسری

 

 

 

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1401

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش صادر میشه. همه متقاضیای کنکور سراسری، برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 باید وارد سایت سازمان سنجش شده و کارت ورود به جلسه کنکور سراسری گروه آزمایشی ثبت نامیشون رو دریافت کنن.

 

در صورتی که داوطلبی علاوه بر رشته اصلی خودش، در یکی از رشته های شناور هنر یا زبان هم ثبت نام کنه، باید پرینت هر دو یا سه تا کارت ورود به جلسه رو تهیه و روز برگزاری آزمونش همراه داشته باشه.

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ 

 

 ورود به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org، انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه کنکور سراسری​ 1401

 

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 

کلیک روی گزینه "کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

داوطلبا به چهار روش می تونن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 رو دریافت کنن:

 

با وارد کردن شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه

 

با وارد کردن شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه

 

با وارد کردن شماره پرونده، شماره داوطلبی

 

با وارد کردن شماره سریال، شماره شناسنامه

 

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 

به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1401، لینک مستقیم در این قسمت قرار داده شده و تصاویر بروزرسانی میشه.

 

برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام نتایج کنکور سراسری پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج کنکور سراسری

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401

سازمان سنجش هر ساله، امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ رو در اختیار داوطلبایی که اطلاعاتشون نیاز به ویرایش داره، قرار میده. متقاضیا می تونن در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 از طریق گزینه "ویرایش اطلاعات" که پایین کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ قرار داره، اطلاعاتشون رو ویرایش کنن.

 

توجه داشته باشین که همه اطلاعات قابل تغییر و ویرایش نیست، فقط اطلاعاتی مثل:

 

کد سوابق تحصیلی

سری و سریال شناسنامه

محل تولد

سهمیه کنکور سراسری

معدل کتبی نهایی دیپلم

محل گرفتن مدرک دیپلم و وضعیت تحصیلی و اشتغال قابل تغییر و ویرایشه.

 

کارت ورود به جلسه کنکور 1401

 

برای اطلاع از لوازمی که حتما باید سر جلسه آزمون همراه خودتون داشته باشین، حتما مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: لوازم ضروری سر جلسه آزمون

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 

همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱، سازمان سنجش به خاطر رفاه حال داوطلبای کنکوری، نماینده هایی رو به عنوان باجه های رفع نقص در استان های کشور مستقر می کنه تا داوطلبایی که اطلاعاتشون اشتباه وارد شده و از طریق لینک ویرایش اطلاعات هم به موفق به اصلاح اطلاعاتشون نشدن، به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 مراجعه و اطلاعاتشون رو به صورت حضوری ویرایش کنن.

 

اگه داوطلبی به هر دلیلی موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خودش از سایت سازمان سنجش نشده و یا نیاز به اصلاح اطلاعاتی مثل تغییر عکس داوطلب، گروه آزمایشی، شهر محل سکونت، نظام آموزشی و یا زبان آزمون داره، می تونه به این باجه ها مراجعه و به صورت حضوری درخواستش رو پیگیری کنه.

 

برای اطلاع از آدرس باجه های رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری سال گذشته کلیک کنید.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا شما رو در مورد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 راهنمایی کنن، شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین و تجربیاتشون در این زمینه استفاده کنین.

در ادامه بخوانید : تغذیه شب امتحان

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور سراسری چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ کارت ورود به جلسه کنکور سراسری چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون سراسری منتشر میشه که تو این مقاله بطور کامل توضیح داده شده .

2- ✔️ آیا سهمیه کنکور سراسری زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری قابل تغییره ؟

✔️ بله ، امکان تغییر سهمیه کنکور سراسری تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری وجود داره که به طور کامل تو این مقاله توضیح داده شده .

3- ✔️ اگه داوطلبی اطلاعات ثبت نامی خودش رو گم کرده باشه چطوری می تونه کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خودش رو دریافت کنه ؟

✔️ این داوطلبا می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش قدام کنن که به طور کامل تو این مقاله توضیح داده شده .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: