تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401
نوشته شده توسط : sevda

آزمون کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ممکنه به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق بیوفتد، که در صورت تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد، زمان کارت ورود به جلسه هم تغییر پیدا می کنه. همچنین، داوطلبا باید در صورت داشتن کرونا فرم خود اظهاری مبتلا به کرونا رو در سایت سنجش پر کنن تا محلی جدا از سایرین براشون در نظر گرفته بشه.

 

 

از دو سال گذشته که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، شرایط بسیاری از آزمون های سراسری و جامعی که هرساله برگزار میشدن، متغیر شده و احتمال تغییر تاریخ اونا وجود داره. مسلما این آزمون ها اهمیت زیادی دارن اما باید به این موضوع هم توجه بشه که سلامت انسان ها در یک جامعه در وهله اول قرار میگیره.

ستاد مبارزه با کرونا در امسال با هدف حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از آسیب دیدن مردم، ممکنه در صورت نیاز، اقدام به تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۱ کنه و  تاریخ دیگه ای رو معین کنه. به همین دلیل در ادامه این مقاله در خصوص این توضیح دادیم که آیا کنکور ارشد عقب میوفته یا نه. با ما همراه باشید.

 

تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۱

از اونجایی که تمام فرایند کنکور کارشناسی ارشد از طریق سازمان سنجش انجام میشه پس مسلما در صورت تعویق کنکور ارشد هم اطلاع رسانی ها از طریق همین سایت انجام میشه. به طور کلی سازمان سنجش هرسال وظیفه داره که جدول زمانبندی کنکور ارشد رو در دسترس مردم قرار بده. 

 

در سال گذشته، زمان بر گزاری آزمون ارشد در تاریخ 3 تا 5 مرداد ماه بود، اما امسال زمان برگزاری آزمون در تاریخ  28 تا 30 اردیبهشت از سوی سازمان سنجش اعلام شده است تا کسانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رو داشتن، برنامه ریزی درسی خودشون رو بر اساس این تاریخ انجام بدن.

 

اما همون طور که میدونید، تاریخ آزمون ارشد سال پیش به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماران کرونایی در تاریخ تعیین شده برگزار نشد. برای همین تعویق کنکور ارشد در سال گذشته باعث شد تا متقاضیای این آزمون به جای فروردین ماه در اواسط مرداد ماه، آزمون بدن.

 

احتمالا تعویق کنکور ارشد 1401 هم مثل سال گذشته به علت شدت موج بیماری کرونا و بنا بر تصمیم ستاد مبارزه با بیماری کرونا وجود داره. پس پیگیر اطلاعیه های منتشر شده از سایت سنجش باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در خصوص تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۱ منتشر شد، مطلع بشین. البته پیشنهاد میکنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشین تا اگه اطلاعیه ای در خصوص عقب افتادن کنکور ارشد 1401 منتشر شد مطلع بشین.

 

سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرد هرگونه تغییر درزمان برگزاری کنکور ارشد بر عهده ستاد مبارزه با کرونا بوده و در صورت تشدید بیماری، آزمون با دستور این ستاد به تعویق می افتد. در غیر این صورت در همان زمان از پیش تعیین شده شاهد برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۱ خواهیم بود. به محض اینکه زمان برگزاری کنکور ارشد به تعویق بیوفته در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

زمان برگزاری کنکور ارشد 1401، از سوی سازمان سنجش در تاریخ 28 تا 30 اردیبهشت ماه اعلام شده.

 

داوطلبا با اطلاع از زمان برگزاری آزمون می تونن برنامه ریزی خود رو بری کنکور ارشد انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله زیر مراجعه کنین.

بیشتر بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد

 

 

 

 

 

مشاوره تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۱

الان ممکنه این سوال برای خیلیا پیش بیاد که آیا کنکور ارشد عقب میوفتد؟ در پاسخ به این سوال باید بگیم که وقتی که وضعیت همه گیری این ویروس خطرناک به بیشترین حد خودش میرسه، مراجع ذیصلاح برای قطع زنجیره شیوع این ویروس در مورد تعویق تاریخ آزمون ها تصمیم گیری میکنن. پس احتمال تعویق کنکور ارشد، مثل خیلی از آزمون های سراسری دیگه، وجود داره.

 

از فواید تعویق کنکور ارشد اینه که فرصت جدیدی برای ثبت نام جا مونده ها از ثبت نام در این آزمون به وجود میاد. یه نکته مهم دیگه ای هم که باید به اون توجه داشته باشین، تغییر زمان دریافت کارت ورود به جلسه هست. از اونجایی که کارت ورود به جلسه ارشد معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ارشد صادر میشه، در صورتی که تعویق کنکور ارشد صورت بگیره، زمان دریافت کارت ورود به جلسه هم عوض میشه.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن با به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۱پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد

 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ آیا احتمال تعویق در کنکور ارشد 1401 وجود داره؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد با توجه به شرایط پیش اومده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا احتمال تعویق در زمان برگزاری وجود داره.

2- ✔️ از کجا می تونیم بفهمیم که کنکور ارشد عقب افتاده یا نه؟

✔️ اطلاع رسانی جهت تعویق کنکور ارشد از طریق سایت سنجش انجام میشه که به محض تعویق در این مقاله هم اطلاع داده میشه.

3- ✔️ با تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401 امکان ثبت نام مجدد برای داوطلبان فراهم می شه؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد معمولا سازمان سنجش برای داوطلبان جامانده از ثبت نام مهلت مجددی در نظر میگیره.

منبع : تعویق کنکور کارشناسی ارشد 1401





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: