درخواست استرداد هزینه آزمون دکتری 99
نوشته شده توسط : sevda

در پی به تعویق افتادن آزمون دکتری 99 و تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور ، جمعی از داوطلبان این آزمون از شرکت در کنکور دکتری صرف نظر کرده و استرداد هزینه ثبت نام این آزمون را خواستار شدند .

قرار بر این بود که آزمون دکترا در روز پنجشنبه ۲۶ تیر برگزار شود اما درست در شب توزیع کارت‌های ورود به جلسه آزمون دکتری طی اطلاعیه‌ای که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد ، زمان برگزاری این آزمون‌ها معلق شد .

در این اطلاعیه آمده بود : « با توجه به تصمیمات اتخاذشده ، تاریخ و زمان برگزاری آزمون‌ دکتری تغییر یافته است. تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمون‌ فوق الذکر پس از ابلاغ وزرات بهداشت اطلاع‌رسانی خواهد شد . »

ظهر همان روز مجدد سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه‌ای صادر و زمان برگزاری این آزمون‌ها را اعلام کرد ، بر این اساس آزمون دکتری به ۹ مرداد موکول شد .

در پی اسن اتفاق تعدادی از داوطلبان آزمون های سراسری از سازمان سنجش درخواست کردند با توجه به عدم انتقال کنکورهای سراسری دکترا وزارت علوم به بازه زمانی ایمن ، خطرناک بودن پروتکل‌های پیشنهادی و مختار بودن داوطلبان جهت شرکت در آزمون‌ها و با توجه به عدم ارائه خدمات به آن داوطلبانی که ریسک حضور در آزمون توأم با شرایط کرونایی را پذیرا نیستند ، سازمان سنجش نحوه استرداد وجه نقد ثبت نامی را به طور عمومی یا به هر نحوی که آن سازمان صلاح می‌داند ، اعلام کند .

سردبیر ثبت این سوژه در خبرگزاری فارس در این باره گفت : ما از قبل کمپین‌هایی داشتیم که داوطلبان در آن عضو بودند و با تغییر زمان‌ کنکورها به شدت مخالف بودند و زمان‌هایی که به تازگی اعلام شده با کنکورهای دیگر تداخل دارد .

بسیاری از داوطلبان هم در آزمون‌های وزارت علوم و هم در وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده‌اند که با اعلام زمان آزمون‌ها مشخص شد که داوطلب باید در یک هفته ۲ آزمون را برگزار کنند که با شرایط سخت و بحرانی کشور کار بسیار سخت و دشواری است .

وی افزود : ما ترجیح می‌دهیم که مجدداً زمان برگزاری آزمون‌ها تغییر کند و پرواضح است که در چنین شرایطی تعداد داوطلبان انصرافی بسیار بالا است و از سازمان سنجش درخواست داریم که وجه نقد ثبت‌نامی داوطلبان را استرداد کند .

سردبیر این سوژه گفت : ما حتی فکر نمی‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی به خوبی اجرا شود و این ریسک را نمی‌کنیم که در آزمون شرکت کنیم .

منبع : درخواست استرداد هزینه آزمون دکتری 99





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: