نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس تیزهوشان برای پایه هفتم و دهم به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت استعداد درخشان انجام میشه. دانش آموزای پایه نهم و ششمی که ثبت نام خودشون رو تو سایت ثبت نام تیزهوشان انجام دادن برای دیدن نتایج آزمون ششم به هفتم و نهم به دهم باید به سایت اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به آدرس azmoon.medu.ir مراجعه کنن.

 

 

سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان، هر سال یه آزمون ورودی برگزار و دانش آموزا رو برای ورود به پایه دهم و هفتم تیزهوشان گزینش می کنه. برای شرکت در آزمون تیزهوشان، دانش آموزا می تونن ثبت نامشون رو به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام بدن.

 

 

 

اما از اونجایی که کلیه فرایند ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 به صورت اینترنتی انجام میشه برای اینکه دسترسی کامل و راحتی به این سایت ها داشته باشین در ادامه در لینک سایت ثبت نام و سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم رو گذاشتیم.

 

سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی تو سایت Azmoon.medu.ir انجام میشه دانش آموزای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم که شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ رو دارن باید تو زمان ثبت نام تیزهوشان وارد این سایت بشن و ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

 

دانش آموزای پایه ششم باید تو زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با داشتن کد ملی و رمز ورود همگام به سایت ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان (دوره اول) به آدرس hoosh.medu.ir بشن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون تیزهوشان خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید : ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

 

دانش آموزای پایه نهم برای ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ باید وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان دوره دوم به آدرس azmoon.medu.ir بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن تا بتونن تو این رقابت مهم شرکت کنن.

 

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

 

 

 

 

 

سایت اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

بعد از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان دانش آموزا بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستن. نتایج تیزهوشان هم به صورت اینترنتی تو سایت اعلام نتایج تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir اعلام میشه که در ادامه لینک ورود به سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ رو گذاشتیم.

 

سایت اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

 

دانش آموزای پایه ششم به هفتم برای دیدن نتایج آزمون تیزهوشانشون واسامی قبول شدگان تیزهوشان باید با سایت اعلام نتایج تیزهوشان که همون سایت ثبت نام هست به آدرس hoosh.medu.ir برن و جواب امتحانشون رو ببینن.

 

 

به محض اینکه نتایج آزمون ششم به هفتم مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج تیزهوشان

 

سایت اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

 

دانش آموزای پایه نهم برای دیدن نتایج آزمون تیزهوشانشون باید وارد سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان دوره دوم به آدرس azmoon.medu.ir بشن تا نتیجه آزمونشون رو ببین .

 

 

 

به محض اینکه نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

 

داوطلبا می تونن از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای ما در ارتباط باشن و سوالاتشون رو در مورد سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن و همچنین از تجربیات و اطلاعات کارشناسای این مرکز بهره ببرن.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه سایتی انجام میشه؟

✔️  ثبت نام آزمون تیزهوشان در سایت سنجش و پذیرش استعداد های درخشان انجام میشه که لینک سایت ثبت نام در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ نتایج تیزهوشان در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم در سایت سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان اعلام میشه که سایت اعلام نتایج تیزهوشان در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان به چه صورتی انجام میشه؟

✔️  ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی در سایت استعداد درخشان انجام میشه که لینک سایت ثبت نام در این مقاله قرار داده شده.

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای ورودی پایه ها (پایه اول، پایه هفتم و پایه دهم) طریق سامانه پادا اعلام میشه. همه دانش آموزایی که ثبت نام اینترنتی مدرسه شاهد رو انجام دادن می تونن نتیجه مرحله اول ثبت نامشون رو ببینن.

 

 

ثبت نام مدارس شاهد، هر سال با ثبت نام دانش آموزای اول ابتدایی از اوایل خرداد شروع و با ثبت نام دانش آموزای پایه دهم در اواخر تیر پایان می گیره. ثبت نام مدارس شاهد در سه پایه اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا انجام میشد که از سال پیش تا کنون در سایت پادا pada.medu.ir انجام میشه.

خیلی از اولیا و دانش آموزا که ثبت نام مدرسه شاهد رو انجام دادن نمی دونن نتایج این مدرسه کی اعلام میشه و چه جوری باید نتیجه مدارس شاهد 1401 - 1402 رو ببینین. برای همین در ادامه این مقاله درباره زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین.

 

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم و اول ابتدایی و دهم به صورت اینترنتی انجام می گیره بنابراین نتایج این سه پایه بصورت اینترنتی و در سامانه اعلام نتایج مدارس به آدرس pada.medu.ir که در سال های قبل در سایت سجا بود اعلام میشه. به دلیل حجم زیاد متقاضی برای ثبت نام مدارس شاهد، هر ساله معمولا مهلت ثبت نام این مدارس چند روزی تمدید میشه پس هر سال احتمال تغییر در زمان اعلام نتایج وجود داره. 

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1401 - 1402 در جدول زیر گذاشته شده اما ممکنه زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ دچار تغییراتی بشه. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج مدارس شاهد عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

مراحل اعلام نتایج اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم
اعلام نتایج غیرقطعی از طریق سایت و ارسال پیامک توسط مدرسه اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
بررسی مدارک دانش آموزان از سوی ستاد ثبت نام مدرسه و تایید در سامانه سجا اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
تایید مدارک ثبت نام از سوی منطقه ، استان و اعلام نتایج قطعی به اولیا اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده

 

اگه در آزمون نمونه دولتی هم شرکت کرده بودین برای اطلاع از اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید : اسامی قبول شدگان نمونه دولتی

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همه دانش آموزایی که ثبت نام خودشون رو به صورت اینترنتی انجام دادن برای اطلاع از نتایج مدارس شاهد 1401 - 1402 باید در بازه زمانی مشخص شده از طرف ستاد ثبت نام وارد سامانه پادا که سال های قبل در سجا saja.medu.ir بود وارد شده و نتیجه خودشون رو ببینن.

 

راهنمای تصویری اعلام نتایج مدارس شاهد

 

1 مراجعه به سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir

 

سامانه پادا

 

2در ادامه بر روی اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ کلیک کرده و نتایج خود را مشاهده کنید.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص شود راهنمای تصویری دریافت نتایج به روز رسانی خواهد شد.

 

سه حالت اعلام نتایج مدارس شاهد

 

1دانش آموز قبول شده باشه (مطابق تصویر بالا)

2دانش آموز به خاطر کمبود ظرفیت مدرسه پذیرفته نشده باشه 

3اسم دانش آموز در لیست ذخیره باشه

 

 

بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام و دریافت نتایج مدارس شاهد در سال تحصیلی گذشته از طریق مراجعه به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir انجام گرفت و به محض اینکه این سایت در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تغییری کند اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

دانش آموزایی که نتیجه قبولی خودشون رو دیدن و دعوت به ثبت نام حضوری در مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ شدن، باید با اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس شاهد اقدام به ثبت نام حضوری کنن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به سامانه پادا مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید : سامانه پادا

 

مراحل بعدی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

بعد از این که دانش آموزا نتیجه ثبت نام اینترنتیشون رو دیدن با توجه به نتیجشون باید برای مرحله بعدی اقدام کنن. دانش آموزایی که در اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اسمشون به عنوان پذیرفته شده قطعی و یا در لیست ذخیره قرار گرفته باید برای ارائه مدارک که در دفترچه ثبت نام مدارس شاهدنوشته شده طبق زمان بندی اعلام شده به مدرسه ای که در ثبت نام مشخص کرده بودن مراجعه کنن.

 

دانش آموزایی که اسمشون در لیست ذخیره قرار داره در دو صورت امکان قطعی شدن ثبت نامشون در مدارس شاهد وجود داره:

1عدم مراجعه بعضی از دانش آموزای پذیرفته شده نهایی، بعد از اعلام نتایج مدارس شاهد به مدرسه برای ارائه مدارک

2مغایرت داشتن مدارک مورد ادعا در فرم ثبت نام بعضی از دانش آموزا با مدارک ارائه شده به مسئولین مدرسه

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی در مورد اعلام نتایج مدارس شاهد داشتین، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مجرب این مرکز در ارتباط باشین. کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد اعلام نتایج مدارس شاهد جواب بدن.

در ادامه بخوانید : ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ از نتایج ثبت نام مدارس شاهد چطوری مطلع بشیم؟

✔️ همونطوری که تو متن مقاله گفته شد، اعلام نتایج دانش آموز ورودی پایه ها بصورت اینترنتی و میان پایه ها حضوری هستش.

2- ✔️ کدوم دسته از دانش آموزا برای ثبت نام نهایی باید به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنن؟

✔️ دانش آموزایی که تو اعلام نتایج مدارس شاهد اسمشون به عنوان پذیرش شده قطعی و یا تو لیست ذخیره قرار گرفته باید به مدرسه مراجعه کنن که تو این مقاله بطور کامل گفته شده.

3- ✔️ نتایج مدارس شاهد از چه سایتی قابل مشاهده هست ؟

✔️ نتایج مدارس شاهد از سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir قابل مشاهده هستش که نحوه مشاهده نتایج به طور کامل تو مقاله گفته شده.

منبع : اعلام نتایج مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ معمولا تا ده روز بعد از پایان زمان ثبت نام مشخص میشه که دانش آموزای متقاضی ثبت نام در پایه های اصلی، برای اطلاع از قبولی های مدرسه شاهد باید به صورت اینترنتی و دانش آموزای میان پایه باید به صورت حضوری ببینن جزو قبول شدگان هستن یا نه.

 

 

مدارس شاهد، جزو مدارسی در کشور ایران هستن که امکانات ویژه ای رو به دانش آموزان ارائه میدن. به همین خاطر هر ساله دانش آموزان و اولیا دانش آموزانی زیادی علاقه مند به ثبت نام در این مدارس هستن. ثبت نام در مدارس شاهد در دو گروه دانش آموزان میان پایه ای و دانش آموزان پایه اول دبستان، هفتم و دهم به صورت متفاوتی انجام میشه.

به همین خاطر اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نیز به صورت متفاوتی در دو گروه اعلام شده منتشر میشه. به دلیل اهمیت بسیار زیاد اسامی قبول شدگان مدارس شاهد، در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه مشاهده و دریافت لیست قبولی های مدارس شاهد آشنا کنیم.

 

اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همونطور که می دونین چند سالی هست که ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم و پایه اول دبستان و دهم در مدارس شاهد به صورت اینترنتی و از طریق saja.medu.ir انجام میشد اما از سال گذشته در پادا pada.medu.ir انجام میشه و دانش آموزان میان پایه ای، باید برای ثبت نام در مدارس شاهد، به صورت حضوری اقدام کنن. بنابراین، نحوه دریافت اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد در هر یک از گروه بندی های ذکر شده متفاوته که در ادامه اون ها رو توضیح میدیم.

 

مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد 1401 – 1402 برای دانش آموزان میان پایه ای

 

از اونجایی که دانش آموزان میان پایه ای برای ثبت نام در مدارس شاهد نیازی به مراجعه به سامانه سجا و یا پادا رو ندارن و ثبت نام اون ها به صورت حضوری انجام میشه، نحوه دریافت اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد 1401  1402 برای دانش آموزان میان پایه ای هم به صورت حضوری و از طریق مدارس اعلام میشه.

 

مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد 1401 – 1402 برای دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم

 

گروه دیگه ای که می تونن در مدارس شاهد ثبت نام کنن، دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم هستن. این دانش آموزان برای ثبت نام در این مدارس باید به صورت اینترنتی به سامانه پادا وارد بشن و مراحل ثبت نام خودشون رو از طریق این سامانه انجام بدن.

همچنین، برای ثبت نام در مدارس شاهد نیاز که مدارک دانش آموزان که در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد نوشته شده در مدرسه و منطقه وزارت آموزش و پرورش بررسی و تایید بشه. بنابراین، زمان دریافت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای دانش آموزان اول، هفتم و دهم به صورت پیامک و یا از طریق سایت اعلام میشه. دانش آموزا برای اطلاع از اینکه جزو قبولی های مدارس شاهد بودن یا نه باید در زمان مقرر پیگیر اعلام نتایج باشن.

 

 

به محض اینکه اسامی قبول شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج مدارس شاهد در سال تحصیلی 1401 – 1402 می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج مدارس شاهد

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همه دانش آموزایی که ثبت نام خودشون رو به صورت اینترنتی انجام دادن برای اطلاع از اینکه ببینن جزو قبولی های مدارس شاهد 1401 - 1402 باید در بازه زمانی مشخص شده از طرف ستاد ثبت نام وارد سایت پادا pada.medu.ir که در گذشته در سامانه سجا بود شده و نتیجه قبولی خودشون رو ببینن.

 

راهنمای تصویری اعلام نتایج مدارس شاهد

 

1 مراجعه به سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir

 

سامانه پادا

 

2در ادامه بر روی اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ کلیک کرده و نتایج خود را مشاهده کنید.

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص شود راهنمای تصویری دریافت نتایج به روز رسانی خواهد شد.

 

 

بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام و دریافت نتایج مدارس شاهد در سال تحصیلی گذشته از طریق مراجعه به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir انجام گرفت و به محض اینکه این سایت در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تغییری کند اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

دواطلبان برای ثبت نام در پایه های تحصیلی اول، هفتم و دهم و همچنین مشاهده جزئیات ثبت نام و اعلام نتایج این مدارس می تونن به سایت پادا مراجعه کنن.

بیشتر بخوانید: سایت پادا

 

مشاوره اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

یکی از مهم ترین مواردی که اولیای دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ در زمان ثبت نام مدارس شاهد، مخصوصا دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم باید به اون دقت کنن، زمان انتشار قبولی های مدارس شاهد هست.

در واقع، دانش آموزان باید طبق مهلت زمان تعیین شده، نتیجه اولیه ثبت نام در مدارس شاهد رو مشاهده کنن و در صورتی که جزو قبول شدگان مدرسه شاهد بودن، در مرحله اول از ثبت نام، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این مدارس رو به صورت حضوری به مدرسه مورد قبول، تحویل دهند. بدیهیه که عدم ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام قطعی در مدارس شاهد به منزله انصراف دانش آموزان از ثبت نام در اون مدرسه هست.

در صورتی که دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم در سامانه قبول نشدن، می تونن برای ثبت نام در مدارس شاهد در سال تحصیلی آینده شانس خودشون رو امتحان کنن، اما به این موضوع توجه داشته باشین که ثبت نام در مدارس شاهد برای دانش آموزان میان پایه ای، به صورت حضوری انجام میشه و دیگه نیازی به ثبت نام در سامانه نیست.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوالی در مورد اسامی قبول شدگان مدارس شاهد 1401 - 1402 داشتین می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: شهریه مدارس شاهد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ اسامی قبول شدگان مدارس شاهد چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفته شده، اسامی قبول شدگان مدارس شاهد معمولا تا یک هفته بعد از تموم شدن زمان ثبت نام اعلام میشه.

2- ✔️ نتایج مدارس شاهد به چه نحوی اعلام میشه؟

✔️ نتایج مدارس شاهد برای میان پایه ها به صورت حضوری و برای پایه های اصلی به صورت اینترنتی اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ در صورتی که جزو پذیرفته شدگان مدارس شاهد بودیم باید چیکار کنیم؟

✔️ در صورتی که جزو لیست قبول شدگان مدرسه شاهد بودین باید برای تکمیل فرایند ثبت نام به مدرسه مراجعه کنین که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : اسامی پذیرفته شدگان مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مدارس شاهد جزو مدارسی هستن که هرسال دانش آموزای زیادی علاقه به تحصیل در این مدرسه رو دارن. مدارس شاهد مثل بقیه مدارس، شهریه دریافت می کنه. دونستن مقدار شهریه در مدارس شاهد سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ جزو مواردیه که والدین قبل از ثبت نام در این مدرسه باید بدونن.

 

 

مدارس شاهد 1401 - 1402 زیر نظر اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش پرورش قرار داره. در ابتدای تاسیس، این مدارس فقط مختص فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر بوده ولی با توجه به اینکه در سالای اخیر این مدارس دارای ظرفیت خالی بودن اقدام به ثبت نام دانش آموزای غیر شاهد که شامل فرزندان ایثارگران زیر 50 درصد، اقوام شهدا و ایثارگران و همچنین فرزندان کارمندای مدارس شاهد و آموزش و پرورش و... هستن، می کنه.

مدارس شاهد هر ساله مبلغی تحت عنوان شهریه مدارس شاهد برای فعالیت های فوق برنامه، کلاس های تقویتی و جبرانی مدارس شاهد دریافت می کنه. میزان این شهریه توسط اداره امور شاهد و ایثارگری آموزش و پرورش برای هر کدوم از دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم مشخص میشه.

بیشترین سوالی که ذهن اکثر دانش آموزا و والدینشون رو بعد از پذیرش در مدارس شاهد مشغول می کنه شهریه مدارس شاهده. اگه شما هم جزو اون دسته از دانش آموزایی هستین که قصد ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو دارین تا انتهای این مقاله همراهمون باشین تا اطلاعات لازم درباره شهریه مدارس شاهد رو به دست بیارین.

 

شهریه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همونطور که گفتیم مدارس شاهد هر ساله مبلغی تحت عنوان شهریه مدارس شاهد برای فعالیت های فوق برنامه، کلاس های تقویتی و جبرانی مدارس شاهد دریافت می کنن و دانش آموزایی که بعد از زمان ثبت نام مدارس شاهد در این مدارس پذیرش میشن باید این هزینه رو پرداخت کنن. البته تحصیل برای فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر در مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​به صورت رایگانه. میزان شهریه دانش آموزان غیرشاهد در جدول زیر مشخص شده.

 

شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان غیر شاهد
میزان شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی بین 520 تا 1 ملیون تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه بین 610 هزار تومان تا 1 ملیون و 200 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه بین 740 هزار تومان تا 1 میلیون و 550 هزار تومان

 

شهریه مدارس شاهد 1401 - 1402 برای دانش آموزای شاهد از محل اعتبارای بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می شه و تحصیل و هزینه ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزای شاهد رایگانه.

 

شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد
میزان شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی 500 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه 570 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه 720 هزار تومان

 

 

شهریه مشخص شده در جدول بالا مربوط سال گذشتس، میزان شهریه هر سال بین 10 تا 15 درصد افزایش پیدا میکنه. البته به محض اینکه میزان دقیق شهریه مدارس شاهد 1401 - 1402 مشخص بشه جداول بالا به روز رسانی میشن.

 

داوطلبایی که بعد از دونستن شهریه مداس شاهد، شرایط ثبت نام در این مدارس رو دارن، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن تا از بقیه جزئیات مربوط به ثبت نام مدرسه شاهد مطلع بشن.

بیشتر بخوانید : ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

اگه در مورد شهریه مدارس شاهد سوالی داشتین می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مجرب این مرکز در ارتباط باشین. کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما در مورد شهریه مدارس شاهد پاسخ بدن. همچنین می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این حوزه منتشر شد مطلع بشین.

 

مدارس غیرانتفاعی یکی دیگه از مدارس شهریه پردازن که با توجه به فعالیت ها و عملکردشون شهریه های متفاوتی دارن. خودن مقاله زیر برای اون دسته از دانش آموزایی که قصد ثبت نام در این مدارس رو دارن پیشنهاد میشه.

در ادامه بخوانید: شهریه مداس غیرانتفاعی

 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ شهریه مدارس شاهد 1401 - 1402 چقدره؟

✔️ شهریه مدارس شاهد برای مقاطع مختلف متفاوته که در این مقاله میزان شهریه هر مقطع به طور کامل توضیح داده شده.

2- ✔️ شهریه مدارس شاهد بابت چه چیزهای دریافت میشه؟

✔️ همونطوری که گفته شد شهریه مدارس شاهد برای فعالیت های فوق برنامه، کلاس های تقویتی و جبرانی این مدارس از دانش آموزا دریافت میشه.

3- ✔️ آیا فرزندان شاهد هم باید این شهریه رو پرداخت کنن؟

✔️ برای فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر تحصیل در مدارس شاهد به صورت رایگانه که به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده.

منبع : شهریه مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به طور رایگان می باشد و تمامی دانش آموزایی که قصد ثبت نام در این مدارس به صورت حضوری و یا اینترنتی رو دارن برای ثبت نام مدارس شاهد، نیاز به پرداخت هیچ مبلغی ندارن.

 

 

ادامه تحصیل در مدارس خوب برای دانش آموزان، یک فرصت خوب و طلاییه. در میان مدرسه هایی که در ایران وجود داره، مدارس شاهد از نظر علمی و فرهنگی، جزو یکی از مدارس خوب کشور محسوب می شن و همین اتفاق باعث شده که افراد زیادی هر ساله برای ادامه تحصیل در این مدرسه ها داوطلب باشن.

ثبت نام در مدارس شاهد به صورت رایگان انجام میشه اما در صورتی که افراد در این مدرسه ها قبول شن، برای تایید نهایی ثبت نام خودشون باید یک مبلغی رو به عنوان هزینه ثبت نام مدارس شاهد پرداخت کنن که در ادامه این مقاله به بررسی هزینه ثبت نام در مدرسه شاهد و نحوه پرداخت این هزینه پرداختیم.

 

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می کنن، از طرفی نسبت به بقیه مدرسه های دولتی و یا نمونه دولتی امکانات بیشتری رو به دانش آموزان ارائه میدن. به همین خاطر در سال های تحصیلی اخیر دانش آموزای شاهد و یا غیر شاهد زیادی علاقه مند به ثبت نام در مدارس شاهد هستن.

زمان ثبت نام در مدارس شاهد در بین دانش آموزان پایه های مختلف، متفاوته. در واقع، دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم برای ثبت نام در این مدارس باید به صورت اینترنتی به سامانه پادا مراجعه کنن و ثبت نام خودشون رو در مدرسه مورد نظرشون انجام بدن. در صورتی که داوطلبان ثبت نام در مدارس شاهد 1401 - 1402، قبول بشن، می تونن مدارک مورد نیاز که در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد نوشته شده رو به مدرسه مد نظر خودشون ببرن و ثبت نام خودشون رو قطعی کنن.

دانش آموزان میان پایه ای هم برای ثبت نام در مدارس شاهد، نیازی به مراجعه به سایت پادا ندارن و می تونن با مراجعه حضوری به مدرسه مد نظر خودشون مراحل ثبت نام در این مدارس رو انجام بدن.

دقت کنین که برای انجام ثبت نام اولیه در مدارس شاهد، هزینه ای دریافت نمیشه. در واقع، هزینه ثبت نام در مدارس شاهد تا قبل از اعلام نتایج اسامی پذیرفته شدگان مدرسه شاهد، کاملا رایگانه. به همین خاطر دانش آموزان شاهد و یا غیر شاهد برای ثبت نام اولیه در سامانه پادا و یا مدرسه شاهد، نیازی به پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ندارن.

 

 

ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به صورت رایگان می باشد.

 

برای اینکه فرایند ثبت نامتون رو در مدارس شاهد 1401 - 1402 به طور کامل انجام بدین، می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

شهریه مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همونطور که تا اینجای مقاله متوجه شدیم، هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ​۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ کاملا رایگانه. به طور مثال ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد و اول و دهم در سامانه پادا pada.medu.ir و ثبت نام دانش آموزای میان پایه ای که باید ثبت نام خودشون رو در مدارس شاهد به صورت حضوری انجام بدن، نیازی نیست هزینه ای رو به عنوان هزینه ثبت نام در مدارس شاهد پرداخت کنن.

در صورتی که هر یک از دانش آموزای میان پایه ای و یا دانش آموزای پایه اول و هفتم و دهم در یکی از مدارس شاهد سراسر کشور قبول شدن، باید هزینه ای رو به عنوان شهریه مدرسه شاهد پرداخت کنن.

 

هزینه ثبت نام در مدرسه شاهد به عوامل مختلفی بستگی داره اما سقف این هزینه توسط وزارت آموزش و پرورش ابلاغ میشه. به همین خاطر مدارس شاهد موظف هستن که طبق هزینه ابلاغ شده از سوی آموزش و پرورش، هزینه ثبت نامی در مدارس شاهد رو دریافت کنن.

 

شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان غیر شاهد
میزان شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی بین 450 تا 850 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه بین 530 هزار تومان تا 1 میلیون تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه بین 640 هزار تومان تا 1 میلیون و 300 هزار تومان

 

در جدول زیر میزان شهریه مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای دانش آموزان دوره ابتدایی، اول متوسطه و دوم متوسطه قرار داده شده. توجه داشته باشین که هر سال بین 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می کنه یعنی هر سال شاهد افزایش مقداری روی شهریه مدرسه شاهد هستیم.

 

شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد
میزان شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی 450 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه 520 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه 650 هزار تومان

 

 

شهریه مشخص شده در جدول بالا مربوط به شهریه دریافتی این مدارس در سال گذشتس، به محض اینکه میزان دقیق شهریه مدارس شاهد 1401 - 1402 مشخص بشه جداول بالا به روز رسانی میشن.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوالی در مورد هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 1401 - 1402 داشتین، می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ هزینه ثبت نام در مدارس شاهد چقدره؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، ثبت نام در مدارس شاهد به طور رایگان انجام میشه.

2- ✔️ دانش آموزای میان پایه برای ثبت نام در مدرسه شاهد چقدر باید هزینه ثبت نام بپردازن؟

✔️ هزینه ثبت نام در مدرسه شاهد برای دانش آموزای میان پایه به طور رایگانه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ میزان شهریه مدارس شاهد چقدره؟

✔️ همونطور که در این مقاله توضیح داده شد، میزان هزینه ثبت نام مدارس شاهد برای پایه های مختلف تحصیلی متفاوته.

منبع : هزینه ثبت نام در مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اطلاعات مهمی مثله زمان ثبت نام، شرایط ثبت نام مدارس شاهد، زمان اعلام نتایج مدارس شاهد و همه امتیازای دانش آموزا نوشته شده که مطالعه و دانلود این دفترچه قبل از ثبت نام ضروریه.

 

 

مدارس شاهد هر ساله برای همه مقاطع تحصیلی اقدام به پذیرش دانش آموز می کنن. ثبت نام برای ورودی پایه ها (پایه اول، پایه هفتم و پایه دهم) به صورت اینترنتی و برای دانش آموزای میان پایه ثبت نام به صورت حضوری تو نزدیک ترین مدرسه شاهد محل سکونت دانش آموز انجام میشه.

معمولا ثبت نام مدارس شاهد از خرداد ماه شروع میشه و تا تیر ماه ادامه داره. دانش آموزا حتما قبل از شروع ثبت نام باید دفترچه امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو بخونن تا از زمان و شرایط ثبت نام مطلع بشن. در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 رو گذاشتیم.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام در مدارس شاهد تو دو مرحله اینترنتی و حضوریه. ثبت نام اینترنتی از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد انجام می گیره. این ثبت نام برای دانش آموزای شاهد (فرزند شهداء، آزادگان، جانبازان 50% و بالاتر) قطعی و برای دانش آموزای غیر شاهد (دانش آموزایی که دارای اولویت ایثارگری زیر 50 % و سایر الویت ها هستن) موقته. دانش آموزای غیر شاهد با داشتن امتیاز و شرایط دانش آموزان عادی ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نامشون قطعی میشه.

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ همزمان با آغاز ثبت نام این مدارس بر روی سایت ثبت نام قرار میگیره و متقاضیا باید قبل از ثبت نام، این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن. با عضویت در کانال مدارس تحصیلیکو به محض اینکه این دفترچه منتشر بشه مطلع میشین.

 

عنوان لینک دانلود
دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402

دانلود فایل

(به زودی)

 

 

به محض اینکه دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 منتشر بشه لینک دانلود اون در جدول بالا فعال میشه.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

شرایط دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ هم مثه بقیه مدارس برای پذیرش دانش آموز یک سری شرایط عمومی و اختصاصی داره که دانش آموزا با داشتن این شرایط ثبت نام مدارس شاهد می تونن اقدام به ثبت نام تو این مدارس کنن که این شرایط شامل:

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد

 

1داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری

2داشتن پوشش مناسب با دوره تحصیلی (دانش آموزای دختر موظف به سر کردن چادر به عنوان پوشش هنگام ورود و خروج از مدرسه هستن)

3حفظ شئونات و ارزش های دینی

4رعایت قوانین و مقررات انضباطی، تربیتی و آموزشی

5سکونت تو محدوده تعیین شده برای متقاضیای

 

امکان پیش ثبت نام برای دانش آموزایی که والدینشون شاغل آموزش و پرورش و یا بنیاد شهید هستن تو محدوده محل کار والدینشون با مجوز اداره شاهد منطقه برای ثبت نام وجود داره.

 

 پایه تحصیلی   شرایط علمی 
اول ابتدایی دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی 
دوم تا ششم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در خرداد ماه
پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در نوبت دوم پایه ششم یا نهایتا دو خوب در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی
پایه هشتم نحوه محاسبه معدل ثبت نام پایه هشتم (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه نهم ثبت نام در پایه نهم متوسطه بر اساس فرمول محاسباتی (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه دهم قبول خرداد ماه در پایه نهم با معدل کل حداقل 17 ، و نمره سالانه 15 در تمامی دروس در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی

 

برای اطلاع از میزان شهریه در مدارس شاهد سال تحصیلی 1401 - 1402 می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : شهریه مدارس شاهد

 

جدول امتیاز بندی دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

درزمان ثبت نام مدرسه شاهد برای ثبت نام دانش آموزا علاوه بر اینکه یک سری شرایط عمومی و علمی داره دو تا جدول امتیاز بندی هم داره که یکیش برای مشخص کردن اولویت ایثارگری و یکیشم برای مشخص کردن امتیاز بقیه اولویت های دانش اموزاست. در ادامه جدول نحوه امتیاز بندی داوطلبای ثبت نام تو مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ با اولویت ایثارگری رو گذاشتیم.

 

ردیف وضعیت دانش آموز
میزان امتیاز
توضیحات و مدارک مورد نیاز
1 دانش آموز جانباز 3000 امتیاز  ثبت کد ایثارگری در سامانه سیدا توسط متقاضی

2

فرزند جانباز تا 25 درصد

2000 امتیاز

 ثبت کد ایثارگری در سامانه سیدا توسط متقاضی

3

خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر

500 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

3

نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر

هرمورد 700 امتیاز - حداکثر 1400 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

3 نوه شهید اتباع 700امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

4

فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی

خدمت بسیجییان در جبهه در 8 سال دفاع مقدس
(شهریور 59 تا شهریور 67) حداکثر 96 ماه :(هر ماه 40
امتیاز)

گواهی معتبر از نیروی مقاومت بسیج یا جهاد
سازندگی (با قیدمدت حضور داوطلبانه
درجبهه یا منطقه جنگی مطابق با گواهی معتبر)

5 فرزند رزمنده جبهه مقاومت هر ماه 40 امتیاز گواهی معتبر از حوزه ایثارگران سپاه

6

فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

الف-حضور در جبهه و مناطق جنگی در 8سال
دفاع مقدس (شهریور59 تا شهریور67 –حداکثر
96 ماه):هرماه 20 امتیاز
ب-حضور در مناطق امنیتی از تاریخ 1/7/67 به
بعد حداکثر90 ماه (به ازای هر ماه 2 امتیاز)
ج- حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ 1/7/67 به
بعد حداکثر 60ماه به ازای هر ماه 5/1 امتیاز
د- حضور در مناطق امنیتی شمال غرب ایران از
 ماه 18 مدت به59/6/31 لغایت 58/1/1 تاریخ
هر ماه 15 امتیاز

گواهی معتبر از مراجع مذکور
با قید مدت حضور در و عملیاتی

7

نوه آزاده- نوه جانباز 50 تا 69 درصد ( 2 مورد)

هرمورد 100 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگر

7 نوه آزاده با جانبازی تا 69 درصد هر مورد 150 امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگر

8

نوه جانباز تا 49 درصد (2 مورد)

سلاله ( نتیجه ) شهید (2 مورد)

هرمورد 50 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

8

فرزند همسر (شهید، جانباز 50 درصد به بالا و آزاده)

50 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

8 نوه رزمنده هر ماه 5 امتیاز حداکثر 70 امتیاز گواهی معتبر حضور در جبهه
8 فرزند گروه جهادی شمیم شاهد هر ماه 3 امتیار حداکثر 100 ماه معرفی نامه از گروه جهادی شمیم شاهد با مهر برجسته
8 خواهرزاده یا برادرزاده شهید و
جانباز70 %به بالا
هر مورد 100 امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و
امور ایثارگران

 

در جدول زیر نحوه امتیاز بندی داوطلبای ثبت نام تو مدارس شاهد با سایر اولویت ها را قرار داده ایم.

 

ردیف وضعیت دانش اموز میزان امتیاز امتیاز توضیحات و مدارک مور نیاز
1 حافظ قرآن کریم هر جزء 15 امتیاز ارائه گواهی معتبراز واحد مرتبط اداره کل آموزش و پرورش استان یا سازمان اوقاف و امور خیریه با تایید ستاد شاهد استان
2 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ ، مفاهیم ، قرائت قران ونهج البلاغه مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 2 گواهی از منطقه پذیرفته می شود . گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه ، استان ، حوزه ستادی با تایید ستاد اجرایی شاهد در منطقه
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
3 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی وعلمی دانش آموزان مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 3 گواهی از منطقه پذیرفته می شود . گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه ، استان ، حوزه ستادی . مسابقات علمی منظور المپیاد علمی و جشنواره خوارزمی میباشد .
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
4 فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد اشتغال فعلی ( سال جاری ) در طرح شاهد ( 97 - 98 ) : آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصیلی جاری گواهی سوابق خدمت درطرح شاهد از مراجع ذیربط
عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 20 امتیاز
عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز
سابقه سنوات گذشته خدمت ( آموزشی ) تا پایان 97-98 ، به نسبت 24 ساعت در طرح شاهد هر سال 8 امتیاز - سابقه سنوات گذشته (اداری ) د ر طرح شاهد هر سال 10 امتیاز
حداکثر امتیاز این بند برای زوج کارمند و فرهنگی ( شاغل در طرح شاهد ) 300 امتیاز
5 دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تدریس والدین به ازای هر 6 ساعت 25 امتیاز ، با حداقل 12 ساعت ( ابلاغ سال تحصیلی 98-99 ) - حداکثر 100 امتیاز با تایید ستاد اجرایی شاهد منطقه
6 فرزندان کارکنان رسمی اموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران اشتغال فعلی در مدارس ایثارگران (97-98 ) : عوامل آموزشی هر 6 ساعت در هفته 8 امتیاز ، عوامل اداری هر 8 ساعت در هفته 8 امتیاز اخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری
سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگران هر سال 4 امتیاز
7 فرزندان فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی درگیر و غیر درگیر 100 امتیاز به تشخیص ستاد اجرایی شاهد منطقه
8 فرزند کارکنان رسمی اموزش و پرورش بنیاد شهید ( شاغل یا بازنشسته ) (مامور یا انتقالی ) به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی 5 امتیاز ( حداکثر امتیاز زوج خدمت 300 امتیاز ) اخرین حکم استخدامی صادره در سال جاری برای شاغلین ، اخرین حکم بازنشستگی برای بازنشستگان ، گواهی سابقه خدمت اموزش و پرورش برای مامورین انتقالی
10 امتیاز علمی دانش اموز برای دانش اموزان دوره دوم بصورت (20* معدل اکتسابی ) کارنامه تحصیلی دانش اموز

 

 بعد از خوندن شرایط و ضوابط ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزای علاقه مند به این مدرسه اقدام به ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد می کنن. ممکنه زمان ثبت نام مدارس شاهد اطلاعات خودشون رو اشتباه وارد کرده باشن. از اونجایی که این اطلاعات برای ثبت نام دانش آموزا خیلی مهمه ممکنه تو مراحل ثبت نام دچار مشکل بشن. مدارس شاهد امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد رو برای دانش آموزا فراهم می کنه.

 

اگه با خوندن این مقاله درباره دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 بازم سوالی داشتین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و سوالاتتون رو از کارشناسای مجرب تحصیلیکو بپرسین.

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج مدارس شاهد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه ثبت نام مدارس شاهد چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ هر ساله با شروع ثبت نام مدارس شاهد دفترچه ثبت نام این مدارس منتشر میشه که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده.

2- ✔️ دفترچه ثبت نام مدارس شاهد شامل چه مواردیه ؟

✔️ دفترچه ثبت نام مدارس شاهد شامل شرایط عمومی، شرایط علمی و امتیازات دانش آموزا هست که تو متن مقاله همه این شرایط به طور کامل توضیح داده شده.

3- ✔️ از کجا می تونیم دفترچه ثبت نام مدارس شاهد رو دانلود کنیم ؟

✔️ دفترچه ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد قابل دریافته که لینک دانلود اون رو در این مقاله هم گذاشتیم.

منبع : دفترچه ثبت نام مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مدارس شاهد علاوه بر پذیرش دانش آموزایی که شرایط خاص ثبت نام این مدرسه رو دارن با مشخص کردن یک سری شرایط عمومی و علمی از دانش آموزای عادی هم پذیرش خودش رو انجام میده. نحوه پذیرش دانش آموزای عادی تو مدارس شاهد بر اساس امتیازیه که دانش آموزا با توجه به جدول امتیازبندی مدارس شاهد می گیرن.

 

 

خیلی از والدین به دنبال مدرسه ای برای دانش آموزشون هستن که به دو امر آموزش و پرورش به یک میزان اهمیت بده و علاوه بر آموزش مطالب درسی روی مسائل پرورشی و فرهنگی دانش آموزا هم توجه ویژه ای داشته باشه. بعد بررسی و تحقیق متوجه میشن که مدارس شاهد دقیقا جزو یکی از مدارسی هستش که این ویژگی رو داره.

اما طرز فکر اکثر اولیا برای ثبت نام مدارس شاهد اینه که این مدرسه شرایط خاصی رو فقط قبول می کنه و ما که سهمیه یا اون شرایط خاص رو نداریم نمی تونیم ثبت نام کنین؟ اما شاید جالب باشه بدونین که اولویت پذیرش مدارس شاهد با اونایی که سهمیه و شرایط خاص دارن هستش ولی مدارس شاهد از دانش آموزای عادی و غیر شاهد هم پذیرش خودش رو انجام میده. پس اگه شما هم جزو افراد عادی هستین که دوست دارین دانش آموزتون رو تو مدارس شاهد ثبت نام کنین تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین.

 

شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد

همونطور که گفته شد اولویت پذیرش مدارس شاهد با افرادی هستش که سهمیه و شرایط خاص اون رو دارن مثل (فرزندان شهدا، جانبازا، آزاده ها و... هستش. ولی این رو هم در نظر بگیرین که الان مگه چند تا دانش آموز داریم که مثلا پدرش شهید شده باشه؟ یا جانباز باشه؟

با گذر زمان هر روز از تعداد کسایی که شرایط خاص ثبت نام مدارس شاهد رو دارن کمتر میشه و این مدارس از دانش آموزای عادی و غیر شاهد ظرفیت خالی خودش رو پر می کنه. پس این طرز فکر که تا اسم مدارس شاهد میاد می گین که ما که شرایطشو نداریم رو بزارین کنار! اما حالا آیا همه افراد عادی می تونن ثبت نام مدارس شاهد رو انجام بدن؟

در زمان ثبت نام مدارس شاهد پذیرش تو مدارس شاهد برای یک سری از دانش آموزا که شرایط خاص (فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازای 50 درصد و بالاتر) رو دارن به صورت قطعی انجام میشه. یعنی این دانش آموزا بی برو برگرد قبولن.

اما مدارس شاهد برای پذیرش سایر دانش آموزا یک سری شرایط عمومی و علمی قرار داده و یک جدول امتیاز بندی مشخص کرده و مواردی رو مثل معدل دانش آموز، حفظ بودن جزئی از قرآن، شرکت تو مسابقه های فرهنگی، هنری و ورزشی و... و کسب رتبه اول تا سوم منطقه، استان، کشور رو هم به ملاک های قبولی خودش اضافه کرده و برای هر کدوم امتیازی در نظر گرفته.

پس هر دانش آموزی که شرایط ثبت نام مدارس شاهد رو داشته باشه می تونه ثبت نامش رو انجام بده. حالا بخاطر اینکه ببینین چه شرایطی برای ثبت نام این مدرسه وجود داره و دانش آموزتون چند امتیاز داره در ادامه هم شرایط عمومی و علمی و هم این جدول امتیاز بندی رو قرار دادیم.

 

شرایط عمومی ثبت نام در مدارس شاهد

 

1داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری

2داشتن پوشش مناسب با دوره تحصیلی (دانش آموزای دختر موظف به سر کردن چادر به عنوان پوشش هنگام ورود و خروج از مدرسه هستن)

3حفظ شئونات و ارزش های دینی

4رعایت قوانین و مقررات انضباطی، تربیتی و آموزشی

5سکونت تو محدوده تعیین شده برای متقاضیا

 

پیش ثبت نام برای دانش آموزایی که والدینشون شاغل آموزش و پرورش و یا بنیاد شهید هستن تو محدوده محل کار والدینشون با مجوز اداره شاهد منطقه برای ثبت نام وجود داره.

 

در صورت ناقص بودن مدارک متقاضیا می تونن حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخ اعلام، نسبت به رفع نقص و تحویل مدارک به مسئول مربوط اقدام کنن. بعد از گذشت این مهلت هیچ مدرک یا ادعایی پذیرفته نشده و پیش ثبت نام دانش آموز لغو میشه.

 

برای دانش آموزایی که با امتیاز برابر یا فاقد امتیاز هستن، (در صورت داشتن شرایط مساوی) دوری و نزدیکی محل سکونت دانش آموز از مدرسه شاهد ملاک پذیرش خواهد بود. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

در جدول زیر شرایط علمی دانش آموز ورودی به مدرسه شاهد قرار داده شده است.

 پایه تحصیلی   شرایط علمی 
اول ابتدایی دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی 
دوم تا ششم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در خرداد ماه
پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در نوبت دوم پایه ششم یا نهایتا دو خوب در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی
پایه هشتم نحوه محاسبه معدل ثبت نام پایه هشتم (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه نهم ثبت نام در پایه نهم متوسطه بر اساس فرمول محاسباتی (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه دهم قبول خرداد ماه در پایه نهم با معدل کل حداقل 17 ، و نمره سالانه 15 در تمامی دروس در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی

 

شرایط گفته شده، همه شرایطی که تو دفترچه ثبت نام مدارس شاهد نوشته شده، اما برای نحوه امتیاز بندی این دفترچه دو تا جدول گذاشته که یکیش مربوط به دانش آموزای با اولویت ایثارگری هستش و یکیش برای سایر اولویت ها و یا دانش آموزای عادی.

ردیف وضعیت دانش اموز میزان امتیاز امتیاز توضیحات و مدارک مور نیاز
1 حافظ قرآن کریم هر جزء 15 امتیاز ارائه گواهی معتبراز واحد مرتبط اداره کل آموزش و پرورش استان یا سازمان اوقاف و امور خیریه با تایید ستاد شاهد استان
2 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ ، مفاهیم ، قرائت قران ونهج البلاغه مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 2 گواهی از منطقه پذیرفته می شود . گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه ، استان ، حوزه ستادی با تایید ستاد اجرایی شاهد در منطقه
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
3 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی وعلمی دانش آموزان مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 3 گواهی از منطقه پذیرفته می شود . گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه ، استان ، حوزه ستادی . مسابقات علمی منظور المپیاد علمی و جشنواره خوارزمی میباشد .
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
4 فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد اشتغال فعلی ( سال جاری ) در طرح شاهد ( 97 - 98 ) : آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصیلی جاری گواهی سوابق خدمت درطرح شاهد از مراجع ذیربط
عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 20 امتیاز
عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز
سابقه سنوات گذشته خدمت ( آموزشی ) تا پایان 97-98 ، به نسبت 24 ساعت در طرح شاهد هر سال 8 امتیاز - سابقه سنوات گذشته (اداری ) د ر طرح شاهد هر سال 10 امتیاز
حداکثر امتیاز این بند برای زوج کارمند و فرهنگی ( شاغل در طرح شاهد ) 300 امتیاز
5 دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تدریس والدین به ازای هر 6 ساعت 25 امتیاز ، با حداقل 12 ساعت ( ابلاغ سال تحصیلی 98-99 ) - حداکثر 100 امتیاز با تایید ستاد اجرایی شاهد منطقه
6 فرزندان کارکنان رسمی اموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران اشتغال فعلی در مدارس ایثارگران (97-98 ) : عوامل آموزشی هر 6 ساعت در هفته 8 امتیاز ، عوامل اداری هر 8 ساعت در هفته 8 امتیاز اخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری
سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگران هر سال 4 امتیاز
7 فرزندان فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی درگیر و غیر درگیر 100 امتیاز به تشخیص ستاد اجرایی شاهد منطقه
8 فرزند کارکنان رسمی اموزش و پرورش بنیاد شهید ( شاغل یا بازنشسته ) (مامور یا انتقالی ) به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی 5 امتیاز ( حداکثر امتیاز زوج خدمت 300 امتیاز ) اخرین حکم استخدامی صادره در سال جاری برای شاغلین ، اخرین حکم بازنشستگی برای بازنشستگان ، گواهی سابقه خدمت اموزش و پرورش برای مامورین انتقالی
10 امتیاز علمی دانش اموز برای دانش اموزان دوره دوم بصورت (20* معدل اکتسابی ) کارنامه تحصیلی دانش اموز

 

از اونجایی که امکان داره دانش آموزی تو ثبت نام مدارس شاهد پذیرش نشه، پیشنهاد میدیم شانسشو برای ثبت نام یک مدرسه دیگه هم امتحان کنین که برای آشنایی با بقیه مدارس و مقایسشون با هم دیگه مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : مقایسه مدارس دولتی، غیرانتفاعی، تیزهوشان و شاهد

 

 

 

 

 

نحوه پذیرش دانش آموزان عادی در مدارس شاهد

اما بعد از بررسی شرایط و جدول امتیاز بندی شاید برای خیلی از اولیا سوال پیش بیاد که نحوه ثبت نام مدارس شاهد چه جوریه؟ یا با داشتن چه امتیازی پذیرش می شیم؟ دانش آموزا اول باید یک پیش ثبت نام رو برای مدارس شاهد انجام بدن.

این پیش ثبت نام برای پایه های اصلی مثل پایه اول ابتدایی، هفتم، دهم به صورت اینترنتی تو سایت pada.medu.ir انجام میشه و برای دانش آموزای میان پایه به صورت مراجعه حضوری به خود مدرسه انجام میشه. بعد از اینکه زمان تعیین شده برای ثبت نام تموم بشه، مدرسه هم با توجه به ظرفیتی که داره میاد از بین دانش آموزایی که این پیش ثبت نام اینترنتی رو انجام دادن با توجه به امتیازشون پذیرش می کنه.

یعنی مدارس شاهد حد نصابی برای پذیرش خودشون مشخص نکردن! پذیرش دانش آموزا بستگی به این داره که بقیه کسایی که با اونا ثبت نام کردن چه امتیازی داشته باشن. یعنی ممکنه کسی که فقط شرایط اولیه رو داشته باشه و ولی حتی امتیاز خیلی کمی هم داشته باشه پذیرش بشه.

از اونجایی که یکی از شرطای ثبت نام مدارس شاهد اینه که هر کسی فقط می تونه تو مدرسه شاهد منطقه محل سکونت خودش رو ثبت نام کنه پس امتیازتون فقط با دانش آموزایی که تو منطقه شما هستن و اون مدرسه رو انتخاب کردن مقایسه میشه. پس اصلا بعد از دیدن امتیازتون نا امید نشین و ثبت نام دانش آموزتون رو برای این مدرسه انجام بدین و شانسش رو امتحان کنین.

 

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام در مدارس شاهد پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا فرایند ثبت نام تا اعلام نتایج مدارس شاهد دانش آمورتون رو به طور کامل و جامع انجام بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای مشاوره تحصیلی دانش آموزتون استفاده کنین.

بیشتر بخوانید: شهریه مدارس شاهد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ دانش آموزای عادی چه جوری می تونن ثبت نام مدارس شاهد رو انجام بدن ؟

✔️ دانش آموزای عادی در صورت داشتن شرایط عمومی و علمی مدارس شاهد می تونن شانسشون رو برای ثبت نام این مدارس امتحان کنن که در این مقاله شرایط لازم برای ثبت نام گفته شده.

2- ✔️ نحوه پذیرش دانش آموزای عادی در مدارس شاهد به چه صورتیه ؟

✔️ نحوه پذیرش این دانش آموزا بر اساس امتیازیست که از جدول امتیاز بندی مدارس شاهد می گیرن که این جدول امتیازبندی تو این مقاله آورده شده.

3- ✔️ ثبت نام دانش آموزای عادی به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام دانش آموزای عادی بر اساس پایه تحصیلی مد نظر دانش آموز به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام میشه که در این مقاله توضیحات بیشتر داده شده.

منبع : شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی در سایت پادا دانش آموزی انجام میشه و دانش آموزایی که شرایط ثبت نام در این مدارس رو دارن می تونن در زمان مقرر وارد سایت pada.medu.ir بشن و فرم پیش ثبت نام مدرسه شاهد هفتم رو پر کنن.

 

 

مدارس شاهد جزو مدارس مذهبی و با کیقیتیه که هر سال دانش آموز های زیادی متقاضی ثبت نام در این مدارس هستن. این مدرسه پذیرش خودش رو از پایه های مختلف تحصیلی انجام میده و دانش آموزا می تونن به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام به ثبت نام در این مدارس کنن.

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی انجام میشه و دانش آموزیی که شرایط ثبت نام در این مدرسه رو داشته باشن می تونن در زمان مقرر برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنن. حالا در ادامه این مقاله در خصوص زمان، شرایط و جزئیات ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1401 - 1402 توضیح دادیم.

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم هر سال از طرف سازمان امور شاهد و ایثارگران اعلام میشه و دانش آموزهایی که شرایط ثبت نام مدارس شاهد رو دارا هستن و قصد پذیرش در این مدرسه رو دارن باید در این زمان برای تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اقدام کنن.

طبق اطلاعیه سازمان امور شاهد و ایثارگران ثبت نام اینترنتی دانش آموزان پایه هفتم در مدارس شاهد سال گذشته در تیر ماه انجام شده بود و دانش آموزا می تونستن با ورود به سایت پادا pada.medu.ir دانش آموزی فرآیند ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه زمان ثبت نام 1401 - 1402مشخص شد مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام مدارس شاهد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همون طور که گفته شد مدرسه شاهد جزو اصول مدارس خوب را رعایت کرده که هر سال دانش آموز های زیادی متقاضی تحصیل در این مدارس هستن به همین دلیل این مدرسه شرایط خاصی رو برای پذیرش دانش آموزان پایه هفتم در نظر گرفته. پس دانش آموزان غیرشاهد فقط کسایی می تونن فرایند ثبت نامشون رو انجام بدن کهشرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد رو داشته باشن.

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد

 

داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری 

داشتن پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموز (دانش آموزای دختر موظف به سر کردن چادر به عنوان پوشش برتر هنگام ورود و خروج ار مدرسه هستن)

حفظ شئونات و ارزش هاس اسلامی و دینی

سکونت تو محدوده تعیین شده برای متقاضیای ثبت نام مدارس شاهد

 

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد

کسب مقیاس خیلی خوب در نوبت دوم پایه ششم یا نهایتا دو خوب در سال تحصیلی 1400 - 1401 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام مدارس شاهد

 

سایت ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

تا سال گذشته ثبت نام مدارس شاهد هفتم به صورت اینترنتی در سایت جامع امور شاهد و ایثارگران saja.medu.ir انجام میشد اما از امسال آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه پادا دانش آموزای و یکپارچه کردن کلیه فرایند های مربوط به دانش آموزان در این سایت، امکان ثبت نام مدارس شاهد هفتم رو هم در سایت pada.medu.ir فراهم کرد.

پس دانش آموزا برای تکمیل فرم ثبت نام شاهد هفتم 1401 - 1402 باید به سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir مراجعه کنن و فرم ثبت نامشون رو پر کنن.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات ثبت نام پیشنهاد می کنیم دفترچه ثبت نام مدارس شاهد رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم به صورت اینترنتی در سایت پادا دانش آموزی انجام میشه و دانش آموزایی که شرایط لازم برای ثبت نام رو داشته باشن می تونن در زمان ثبت نام مدارس شاهد وارد سایت pada.medu.ir بشن و با انتخاب گزینه ثبت نام مدارس شاهد هفتم و وارد کردن اطلاعات خواسته شده فرایند ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو انجام بدن.

 

نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

1ورود به سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir

2انتخاب گزینه ثبت نام مدارس شاهد

3وارد کردن اطلاعات لازم

4تکمیل فرم پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

1در ابتدا وارد سایت پادا دانش آموزی بشین و گزینه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم رو انتخاب کنین.

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

2در ادامه اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین و روی گزینه جستجو کلیک کنید.

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

3در ادامه طبق تصویر زیر به ترتیب اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین و در ادامه گزینه ثبت و ادامه رو انتخاب کنین.

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

4در ادامه فرم مشخصات برای شما صادر میشه و بر روی اون کد رهگیری نوشته میشه. که این فرم اطلاعات رو باید تا زمان اعلام نتایج مدارس شاهد پیش خودتون نگهدارین.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1401 - 1402 داشتین، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط بوده و تموم سوالاتون رو از این کارشناسا بپرسین.

در ادامه بخوانید: شهریه مدارس شاهد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم معمولا در تیر ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای پایه هفتم در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای پایه هفتم در سایت پادا دانش آموزی انجام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ برای ثبت نام در مدارس شاهد پایه هفتم چه شرایطی لازمه ؟

✔️ از جمله شرایط لازم برای ثبت نام در این مدرسه در پایه هفتم سکونت تو محدوده تعیین شده برای متقاضیای ثبت نام مدارس شاهده که شرایط دیگه در این مقاله گفته شده.

منبع : ثبت نام مدرسه شاهد پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیای ثبت نام در پایه های اول، هفتم و دهم مدارس شاهد 1401 - 1402، باید طبق جدول زمانبندی ثبت نام مدارس شاهد، برای ورود به پایه تحصیلی مورد نظرشون، ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ رو انجام بدن. میان پایه ها نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارن، فقط کافیه طبق جدول زمانبندی به مدرسه مد نظر مراجعه و به صورت حضوری ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

 

مدارس شاهد به خاطر شرایطی مثل سطح علمی بالا، پرداختن به مسائل تربیتی و نداشتن آزمون ورودی، هر ساله مورد توجه خیلی از دانش آموزا و خانواده ها قرار می گیره. دانش آموزایی که تصمیم به ثبت نام در مدارس شاهد رو دارن، باید در مهلت مشخص شده با توجه به شرایط و پایه تحصیلی شون اقدام به ثبت نام در این مدارس کنن.

مدارس شاهد، در همه استان ها و مناطق کشور و برای تمام مقاطع تحصیلی اقدام به پذیرش دانش آموز می کنن. اگه شما هم تمایل به ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 دارین، برای اطلاع از تاریخ ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تا آخر این مقاله همراهمون باشین.

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 ثبت نام مدارس شاهد،در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام میشه که ثبت نام اینترنتی از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد به آدرس saja.medu.ir انجام می گرفت اما از سال گذشته تا کنون این ثبت نام در سایت پادا pada.medu.ir انجام می شود.

این ثبت نام برای دانش آموزای شاهد (فرزند شهدا، آزادگان ، جانبازان 50 درصد و بالاتر) قطعی و برای دانش آموزای غیر شاهد (دانش آموزایی که دارای اولویت ایثارگری زیر 50 درصد و سایر الویت ها هستن) موقته. دانش آموزای غیر شاهد با داشتن امتیاز و شرایط ثبت نام مدارس شاهد این مدارس، ثبت نامشون قطعی میشه.

دانش آموزا برای ثبت نام مدارس شاهد باید طبق زمانبندی که ستاد ثبت نام مدارس شاهد مشخص می کنه اقدام به ثبت نام کنن. سال گذشته ثبت نام مدارس شاهد مطابق جدول زیر در خرداد ماه انجام شد، هنوز زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 مشخص نشده اما پیش بینی می کنیم امسال هم مثل سال گذشته این ثبت نام در خرداد ماه انجام بشه.

 

مراحل ثبت نام   اول ابتدایی   پایه هفتم   پایه دهم  میان پایه ها
زمان ثبت نام  اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد
اعلام نتایج ثبت نام موقت از طریق سایت ثبت نامی و ارسال پیامک توسط مدرسه اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد
بررسی مدارک دانش آموز از سوی ستاد ثبت نام مدرسه وتایید در سامانه سجا اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد
تایید مدارک ثبت نام واعلام نتایج قطعی به اولیا  اعلام خواهد شد اعلام خواهد شد

اعلام خواهد شد

اعلام خواهد شد

 

ثبت نام و بررسی مدارک دانش آموزای علاقه مند به ثبت نام در مدارس شاهد معمولا در خرداد ماهه اما هنوز زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نشده. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو شده تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص بشه جدول بالا را به روز رسانی خواهیم کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام مدارس شاهد پیشنهاد می کنیم که مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام اولیه مدارس شاهد تو زمان در نظر گرفته شده به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد که در گذشته saja.medu.ir بود اما از سال پیش تا کنون سایت پادا pada.medu.ir است انجام میشه. اما هر سال خیلی ها با وجود اطلاع رسانی های انجام شده در خصوص ثبت نام مدارس شاهد از ثبت نام این مدارس در تاریخ اعلام شده، جا می مونن و یا بعد از تموم شدن زمان ثبت نام تصمیم به ثبت نام در این مدارس می گیرن.

برای همین ستاد ثبت نام مدارس شاهد بعد از تموم شدن زمان ثبت نام، فرصت مجددی رو در اختیار داوطلبا میذاره تا بتونن دوباره وارد سایت شده و ثبت نامشون رو انجام داده یا ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد رو انجام بدن.

هنوز مهلت تمدید ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 بطور دقیق مشخص نشده، به خاطر همین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و تمدید ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ عضو کانال مدارس تحصیلیکو باشین تا از ثبت نام این مدارس جا نمونین.

 

 

به محض تمدید مهلت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره زمان ثبت نام مدارس شاهد داشتین، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط بوده و تموم سوالاتون رو از این کارشناسا بپرسین.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد چه زمانی شروع میشه ؟

✔️ ثبت نام این مدارس احتمالا در خرداد ماه انجام میشه که به محض مشخص شدن زمان دقیق اون در  این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ داوطلبای میان پایه چه زمانی می تونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن ؟

✔️ این دسته از داوطلبان در بازه اعلام شده با مراجعه حضوری به مدرسه می تونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

3- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد در گذشته در سایت سجا بوده اما از سال پیش تا کنون در سایت پادا انجام می شود که آدرس اون در متن مقاله گذاشته شده.

منبع : زمان ثبت نام مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مدارس شاهد، مثل اکثر مدارس برای پذیرش دانش آموز یکسری شرایط دارن که تموم این شرایط از جمله شرایط علمی و عمومی رو در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد اعلام می کنن. داوطلبایی که شرایط ثبت نام مدارس شاهد رو دارن، می تونن در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ کنن.

 

 

مدارس شاهد، دسته ای از مدارس هستن که هر سال اقدام به پذیرش دانش آموز در تموم مقاطع می کنن. اکثر اولیا هنوز فکر می کنن مدارس شاهد فقط دانش آموزای شاهد رو پذیرش می کنه اما این مدارس چندین ساله تموم متقاضیایی که شرایط ثبت نام رو داشته باشن و امتیازای لازم برای ثبت نام رو کسب کنن، ثبت نام می کنه.

با توجه به شرایط آموزشی و پرورشی مدارس شاهد، خیلی از اولیا و دانش آموزا تصمیم به ثبت نام در این مدارس رو دارن اما نمی دونن که اصلا شرایط ثبت نام این مدارس رو دارن یا نه و یا این که نحوه ثبت نام این مدارس به چه صورتی هست.

شرایط لازم برای پذیرش این مدارس از طریق دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 اطلاع رسانی میشه. در این مقاله راجع به شرایط ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ توضیح دادیم، اگه شما هم جزو داوطلبای علاقمند به ادامه تحصیل در این مدارس هستین تا آخر این مقاله همراه ما باشین.

 

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داشتن شرایط عمومی ثبت نام، برای تموم متقاضیای ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 لازم و ضروریه. در این قسمت همه شرایط عمومی لازم برای ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ که در زمان ثبت نام مدارس شاهد لازمه، قرار داده شده است.

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد

 

1داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری

2داشتن پوشش مناسب با دوره تحصیلی(دانش آموزای دختر موظف به سر کردن چادر به عنوان پوشش هنگام ورود و خروج از مدرسه هستن)

3حفظ شئونات و ارزش های دینی

4رعایت قوانین و مقررات انضباطی، تربیتی و آموزشی

5سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیا

 

امکان پیش ثبت نام برای دانش آموزایی که والدینشون شاغل آموزش و پرورش و یا بنیاد شهید هستن، در محدوده محل کار والدین با مجوز اداره شاهد منطقه وجود داره.

در صورت ناقص بودن مدارک که در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد نوشته شده دانش آموزا می تونن حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخ اعلام، نسبت به رفع نقص و تحویل مدارک به مسئول مربوط اقدام کنن. بعد از گذشت این مهلت هیچ مدرک یا ادعایی پذیرفته نشده و پیش ثبت نام دانش آموز لغو میشه.

برای دانش آموزایی که با امتیاز برابر یا فاقد امتیاز هستن، (در صورت داشتن شرایط مساوی) دوری و نزدیکی محل سکونت دانش آموز از مدرسه شاهد ملاک پذیرش خواهد بود. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

از اونجایی که سطح علمی مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در مقایسه مدارس دولتی، غیر انتفاعی تیزهوشان و... دیگه متوسط رو به بالا هستش، بنابراین دانش آموزایی رو پذیرش می کنه که از شرایط علمی نسبتا خوبی برخوردار باشن. شرایط علمی لازم برای هر مقطع متفاوته و با مطالعه جدول زیر می تونین از شرایط علمی برای ورود به هر پایه مطلع بشین.

 

 پایه تحصیلی  شرایط علمی
اول ابتدایی دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی
دوم تا ششم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در خرداد ماه
پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در نوبت دوم پایه ششم یا نهایتا دو خوب در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی
پایه هشتم نحوه محاسبه معدل ثبت نام پایه هشتم (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه نهم ثبت نام در پایه نهم متوسطه بر اساس فرمول محاسباتی (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه دهم قبول خرداد ماه در پایه نهم با معدل کل حداقل 17 ، و نمره سالانه 15 در تمامی دروس در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی

 

این جدول مربوط به سال گذشتس، به محض مشخص شدن شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 جدول بالا بروز رسانی مشه.

 

از اونجایی که ثبت نام برای برخی از پایه های مدارس شاهد به صورت اینترنتی انجام میشه، دانش آموزایی که تمام شرایط ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی و متوسطه برای اطلاع از مراحل ثبت نامشون و همچنین نحوه ثبت نام این مدارس می تونن مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید : نحوه ثبت نام مدارس شاهد

 

جدول امتیاز بندی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

مدرسه شاهد برای ثبت نام دانش آموزا علاوه بر داشتن شرایط عمومی و علمی و شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد دو تا جدول امتیاز بندی هم داره که یکی برای مشخص کردن اولویت ایثارگری و یکی هم برای مشخص کردن سایر امتیاز ها و اولویت های دانش آموزاست.

 

در این قسمت این جدول ها به همراه امتیازشون قرار داده شده تا بتونین امتیاز خودتون رو مشخص کنین و اگه شرطی رو دارین که ازش مطلع نیستین، با خبر بشین و بتونین از پوئن مثبت اون برای ثبت نام مدارس شاهد استفاده کنین.

 

 

ردیف وضعیت دانش آموز
میزان امتیاز
توضیحات و مدارک مورد نیاز
1 دانش آموز جانباز 3000 امتیاز  ثبت کد ایثارگری در سامانه سیدا توسط متقاضی

2

فرزند جانباز تا 25 درصد

2000 امتیاز

 ثبت کد ایثارگری در سامانه سیدا توسط متقاضی

3

خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر

500 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

3

نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر

هرمورد 700 امتیاز - حداکثر 1400 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

3 نوه شهید اتباع 700امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

4

فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی

خدمت بسیجییان در جبهه در 8 سال دفاع مقدس
(شهریور 59 تا شهریور 67) حداکثر 96 ماه :(هر ماه 40
امتیاز)

گواهی معتبر از نیروی مقاومت بسیج یا جهاد
سازندگی (با قیدمدت حضور داوطلبانه
درجبهه یا منطقه جنگی مطابق با گواهی معتبر)

5 فرزند رزمنده جبهه مقاومت هر ماه 40 امتیاز گواهی معتبر از حوزه ایثارگران سپاه

6

فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

الف-حضور در جبهه و مناطق جنگی در 8سال
دفاع مقدس (شهریور59 تا شهریور67 –حداکثر
96 ماه):هرماه 20 امتیاز
ب-حضور در مناطق امنیتی از تاریخ 1/7/67 به
بعد حداکثر90 ماه (به ازای هر ماه 2 امتیاز)
ج- حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ 1/7/67 به
بعد حداکثر 60ماه به ازای هر ماه 5/1 امتیاز
د- حضور در مناطق امنیتی شمال غرب ایران از
 ماه 18 مدت به59/6/31 لغایت 58/1/1 تاریخ
هر ماه 15 امتیاز

گواهی معتبر از مراجع مذکور
با قید مدت حضور در و عملیاتی

7

نوه آزاده- نوه جانباز 50 تا 69 درصد ( 2 مورد)

هرمورد 100 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگر

7 نوه آزاده با جانبازی تا 69 درصد هر مورد 150 امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگر

8

نوه جانباز تا 49 درصد (2 مورد)

سلاله ( نتیجه ) شهید (2 مورد)

هرمورد 50 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

8

فرزند همسر (شهید، جانباز 50 درصد به بالا و آزاده)

50 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

8 نوه رزمنده هر ماه 5 امتیاز حداکثر 70 امتیاز گواهی معتبر حضور در جبهه
8 فرزند گروه جهادی شمیم شاهد هر ماه 3 امتیار حداکثر 100 ماه معرفی نامه از گروه جهادی شمیم شاهد با مهر برجسته
8 خواهرزاده یا برادرزاده شهید و
جانباز70 %به بالا
هر مورد 100 امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و
امور ایثارگران

 

مدارس شاهد دسته ای از مدارس شهریه پرداز محسوب میشن که سالانه مقدار مشخصی رو از دانش آموزا دریافت می کنن. برای اطلاع از شهریه این مدارس حتما مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: شهریه مدارس شاهد

 

همونطور که گفتیم مدارس شاهد از بین دانش آموزای غیر شاهد با توجه به جدول امتیاز بندی اقدام به پذیرش دانش آموز می کنه. در ادامه نحوه امتیاز بندی ثبت نام مدارس شاهد با سایر اولویت ها قرار داده شده که به شرح زیر هست:

 

ردیف وضعیت دانش اموز میزان امتیاز امتیاز توضیحات و مدارک مور نیاز
1 حافظ قرآن کریم هر جزء 15 امتیاز ارائه گواهی معتبراز واحد مرتبط اداره کل آموزش و پرورش استان یا سازمان اوقاف و امور خیریه با تایید ستاد شاهد استان
2 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ ، مفاهیم ، قرائت قران ونهج البلاغه مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 2 گواهی از منطقه پذیرفته می شود . گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه ، استان ، حوزه ستادی با تایید ستاد اجرایی شاهد در منطقه
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
3 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی وعلمی دانش آموزان مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 3 گواهی از منطقه پذیرفته می شود . گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه ، استان ، حوزه ستادی . مسابقات علمی منظور المپیاد علمی و جشنواره خوارزمی میباشد .
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
4 فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد اشتغال فعلی ( سال جاری ) در طرح شاهد ( 97 - 98 ) : آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصیلی جاری گواهی سوابق خدمت درطرح شاهد از مراجع ذیربط
عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 20 امتیاز
عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز
سابقه سنوات گذشته خدمت ( آموزشی ) تا پایان 97-98 ، به نسبت 24 ساعت در طرح شاهد هر سال 8 امتیاز - سابقه سنوات گذشته (اداری ) د ر طرح شاهد هر سال 10 امتیاز
حداکثر امتیاز این بند برای زوج کارمند و فرهنگی ( شاغل در طرح شاهد ) 300 امتیاز
5 دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تدریس والدین به ازای هر 6 ساعت 25 امتیاز ، با حداقل 12 ساعت ( ابلاغ سال تحصیلی 98-99 ) - حداکثر 100 امتیاز با تایید ستاد اجرایی شاهد منطقه
6 فرزندان کارکنان رسمی اموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران اشتغال فعلی در مدارس ایثارگران (97-98 ) : عوامل آموزشی هر 6 ساعت در هفته 8 امتیاز ، عوامل اداری هر 8 ساعت در هفته 8 امتیاز اخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری
سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگران هر سال 4 امتیاز
7 فرزندان فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی درگیر و غیر درگیر 100 امتیاز به تشخیص ستاد اجرایی شاهد منطقه
8 فرزند کارکنان رسمی اموزش و پرورش بنیاد شهید ( شاغل یا بازنشسته ) (مامور یا انتقالی ) به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی 5 امتیاز ( حداکثر امتیاز زوج خدمت 300 امتیاز ) اخرین حکم استخدامی صادره در سال جاری برای شاغلین ، اخرین حکم بازنشستگی برای بازنشستگان ، گواهی سابقه خدمت اموزش و پرورش برای مامورین انتقالی
10 امتیاز علمی دانش اموز برای دانش اموزان دوره دوم بصورت (20* معدل اکتسابی ) کارنامه تحصیلی دانش اموز

 

این جدولا مربوط به سال گذشتس، به محض مشخص شدن شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 این مقاله بروز رسانی مشه.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی در رابطه با شرایط ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در دوره های ابتدایی و متوسطه براتون پیش اومد، می تونین از طریق مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تموم این سوالارو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین. همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این حوزه منتشر شد مطلع شوید.

در ادامه بخوانید : ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ برای ثبت نام در مدرسه شاهد شرط نمره و معدل وجود داره؟

✔️ بله، برای هر دوره متناسب با سیستم نمره دهی، معدل تعریف شده که بطور کامل در متن مقاله توضیح داده شده.

2- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد از طریق چه سایتی انجام میشه؟

✔️ همونطور که در این مقاله به طور کامل گفته شد، از طریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد انجام میشه.

3- ✔️ آیا تموم دانش آموزا می تونن خارج از محدوده محل سکونتشون در مدرسه شاهد ثبت نام کنن؟

✔️ خیر، تنها دانش آموزایی که شامل شرایط گفته شده در متن مقاله هستن، می تونن خارج از محدوده محل سکونتشون ثبت نام کنن.

منبع : شرایط ثبت نام مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که فرایند ثبت نام مدارس شاهد رو انجام دادن و متوجه اشتباهی در وارد کردن اطلاعاتشون شدن، می تونن در فرصتی که سامانه سجا در سال های گذشته و پادا از سال پیش برای ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ میذاره اطلاعاتشون رو ویرایش کنن.

 

 

کلیه فرایند پیش ثبت نام مدارس شاهد برای ورودی پایه ها (پایه اول، هفتم و دهم) به صورت اینترنتی در سایت مدارس شاهد انجام میشه و تمام اطلاعاتی که شما در زمان ثبت نام تو فرم اینترنتی ثبت می کنین توسط ستاد ثبت نام مدارس شاهد بررسی میشه.

اگه احیانا چیزی در زمان ثبت نام اینترنتی اشتباه ثبت بشه و ویرایش نشه ممکنه زمان بررسی مدارک یا حتی زمان ثبت نام قطعی به خاطر متفاوت بودن اطلاعات وارد کرده ثبت نامتون لغو بشه.

خیلیا هستن که بعد از انجام ثبت نام اینترنتیشون متوجه می شن که در وارد کردن قسمتی از اطلاعاتشون اشتباهی رخ داده اگه شما هم عضو این دسته از افراد هستین تا آخر این مقاله همراه ما باشین تا از زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ مطلع بشین.

 

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

دانش آموزایی که پیش ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام دادن حتما باید بعد از پر کردن فرم ثبت نام، همه اطلاعاتشون رو یک بار دیگه به دقت بررسی کنن تا در صورتی که چیزی رو اشتباه وارد کرده بودن در همون بازه زمانی متوجه شده و با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس شاهد به نشانی pada.medu.ir اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ کنن.

هنوز زمان دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 1401 - 1402 مشخص نشده است ولی پیش بینی می کنیم امسال هم این ویرایش مثل سالای گذشته در بازه ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد انجام بشه.

 

 

به محض این که زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ مشخص بشه در این مقاله به اطلاعتون می رسونیم.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در مدارس شاهد پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

دانش آموزایی که حین و یا بعد از ثبت نام مدارس شاهد متوجه اشتباهی در اطلاعات ثبت نامی خودشون میشن باید زمان ثبت نام مدارس شاهد اقدام به ویرایش اطلاعاتشون کنن. همه اطلاعات قابل ویرایش هست.

 

راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

 

۱ابتدا آدرس اینترنتی سایت مدارس شاهد که از سال گذشته پادا به آدرس pada.medu.ir بود رو در مرورگر خود وارد کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

 

۲در صفحه باز شده وارد بخش پیش ثبت نام مدارس بشین.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

 

۳اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین تا بتونین وارد فرم ثبت نام مدارس شاهد بشین وقتی وارد این قسمت شدین تموم اطلاعات نوشته رو به دقت یکبار دیگه خونده و اطلاعاتی که به اشتباه وارد شدن رو اصلاح کنین.

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

 

 

تصاویر بالا مربوط به سال گذشتس، به محض آغاز فرایند ثبت نام تصاویر بروز رسانی شده و لینک مستقیم برای ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ در این قسمت فعال میشه.

 

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام در مدارس شاهد پیشنهاد می کنیم مقاله دفترچه ثبت نام مدارس شاهد رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو باشن.همچنین پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا از همه اخبار مربوط به این حوزه مطلع بشین.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ویرایش ثبت نام مدارس شاهد چه زمانی انجام میشه؟

✔️ ویرایش ثبت نام مدارس شاهد همزمان با زمان ثبت نام انجام میشه که زمان دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ ویرایش ثبت نام مدارس شاهد در چه سایتی انجام میشه؟

✔️ دانش آموزا از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد در زمان ویرایش اطلاعات خودشون رو انجام میدن که در این مقاله لینک ورود به سایت گذاشته شده می تونن از این طریق وارد بشن.

3- ✔️ میان پایه ها ویرایش اطلاعاتشون رو چطور انجام میدن؟

✔️ همونطور که در مقاله گفتیم همه مراحل ثبت نام برای میان پایه ها به صورت حضوری انجام می گیره.

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس فارسی پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب فارسی پنجم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب فارسی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب فارسی پنجم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب فارسی پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب فارسی پنجم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب فارسی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب فارسی پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس فارسی پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب فارسی پنجم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای پنجم با کتاب فارسی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب فارسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب فارسی پنجم ​​​1400 - 1401
  • فارسی​ پنجم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پنجم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات فارسی

دانش آموزای پنجم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس فارسی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس فارسی پنجم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان فارسی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان فارسی پنجم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب فارسی پنجم ابتدایی

برای مطالعه درس فارسی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان فارسی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی پنجم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی پنجم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس فارسی پنجم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس فارسی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس فارسی پنجم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

 ✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس فارسی پنجم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس هدیه های آسمان ​پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب هدیه های آسمان ​پنجم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب هدیه های آسمان ​همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب هدیه های آسمان ​پنجم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب هدیه های آسمان ​پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب هدیه های آسمان ​پنجم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب هدیه های آسمان ​آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب هدیه های آسمان ​پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس هدیه های آسمان پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب هدیه های آسمان ​پنجم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای پنجم با کتاب هدیه های آسمان، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب هدیه های آسمان ​سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب هدیه های آسمان ​پنجم ​​​1400 - 1401
  • هدیه های آسمان پنجم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پنجم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات هدیه های آسمان

دانش آموزای پنجم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس هدیه های آسمان ​سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس هدیه های آسمان ​پنجم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان هدیه های آسمان ​آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان هدیه های آسمان پنجم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب هدیه های آسمان پنجم ابتدایی

برای مطالعه درس هدیه های آسمان ​از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان هدیه های آسمان ​نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی پنجم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی پنجم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس هدیه های آسمان پنجم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس هدیه های آسمان تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس هدیه های آسمان پنجم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

 ✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس هدیه های آسمان پنجم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس قرآن پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب قرآن پنجم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب قرآن همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب قرآن پنجم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب قرآن پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب قرآن پنجم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب قرآن آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب قرآن پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس آموزش قرآن پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب قرآن پنجم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای پنجم با کتاب قرآن، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب قرآن سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب قرآن پنجم ​​​1400 - 1401
  • قرآن​ پنجم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پنجم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات آموزش قرآن

دانش آموزای پنجم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس قرآن سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس قرآن پنجم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان قرآن آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان قرآن پنجم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب آموزش قرآن پنجم ابتدایی

برای مطالعه درس قرآن از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان قرآن نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی پنجم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی پنجم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس آموزش قرآن پنجم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس آموزش قرآن تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس آموزش قرآن پنجم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس آموزش قرآن پنجم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب های درسی پایه چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ هر سال علاوه بر نسخه کاغذی به صورت نسخه پی دی اف هم منتشر میشه که دانش آموزا با دانلود نسخه الکترونیکی کتاب ها علاوه بر مطلع شدن از محتویات اون ها می تونن همیشه و همه جا به کتاب های درسیشون دسترسی داشته باشن.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر انتشار کتاب درسی چهارم به صورت کاغذی فایل الکترونیکی این کتاب ها رو به صورت پی دی اف و کاملا رایگان روی سایت پایگاه کتاب درسی منتشر می کنه. این جوری دانش آموزایی که می خوان علاوه بر نسخه کاغذی کتاب، نسخه pdf اون رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب های درسی پایه ​چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت کتب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین از اونجایی که دانش آموزا با دانلود کتاب های درسی چهارم 1400 - 1401 می تونن با محتوا و جزئیات کتاب های درسیشون زودتر از آغاز سال تحصیلی جدید آشنا بشن و آمادگی خودشون رو برای حضور تو کلاس های درسی بیشتر کنن تو ادامه این مقاله لینک دانلود همه کتاب های درسی پایه چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو گذاشتیم . پس با ما همراه باشین.

 

 

دانلود کتاب های درسی چهارم ابتدایی 1400 - 1401

کتاب های درسی چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ شامل دروس  آموزش قرآن ، هدیه های آسمان ،علوم تجربی ، ریاضی ، مطالعات اجتماعی ، فارسی و نگارش فارسی میشه که این کتاب ها علاوه بر نسخه کاغذی که تو مدرسه به دانش آموزا ارائه میشه به صورت نسخه pdf هم منتشر میشه .

 

حتی دانش آموزا می تونن نسخه پی دی اف کتاب های درسی چهارم رو قبل از شروع سال تحصیلی دانلود کرده و با جزئیات اون آشنا بشن.با کلیک روی کتاب درسی مد نظر خودتون می تونین به راحتی نسخه پی دی اف اون کتاب رو دانلود کنین و از جرئیات ارائه شده در اون ها مطلع بشین.

 

توجه داشته باشین که تمام مطالبی که تو نسخه چاپی کتابا نوشته شده تو نسخه الکترونیکی ارائه شده در این بخش هم ذکر شده.

 

کتاب های درسی پایه چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ 
کتاب فارسی چهارم ابتدایی کتاب ریاضی چهارم ابتدایی
کتاب علوم چهارم ابتدایی کتاب قرآن چهارم ابتدایی
کتاب نگارش چهارم ابتدایی کتاب مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی
کتاب هدیه های آسمان چهارم ابتدایی

 

با توجه به اینکه ثبت نام کتاب درسی چهارم به صورت اینترنتی انجام میشه اگه جزو کسایی هستین که هنوز درخواست ثبت کتاب درسی رو نهایی نکردین ، پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو بخونین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی چهارم

 

 

 

 

 

نمونه سوالات امتحانی چهارم ابتدایی

دانش آموزای پایه چهارم که دارن خودشون رو برای امتحانات نوبت اول و دوم آماده می کنن برای اینکه آمادگی حضور تو جلسه امتحانشون بیشتر بشه می تونن نمونه سوالات درس های چهارم رو دانلود و اونا رو بررسی کنن.

 

اینجوری نقاط ضعف و قوتشون تو هر درس دستشون میاد و می تونن قبل از حضور تو جلسه امتحان اون ها رو برطرف کنن.برای همین تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالات امتحانی کتاب های پایه چهارم رو قرار دادیم.

 

با خوندن این مقاله با کلیک روی درس مد نظر خودتون می تونین به راحتی نمونه سوالات درس مد نظر رو دانلود کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحانات چهارم

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن . همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین .

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ چه جوری می تونیم فایل PDF کتاب های درسی چهارم ابتدایی رو دانلود کنیم ؟ 

✔️ فایل پی دی اف کتاب های درسی چهارم ابتدایی تو سایت پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب های درسی چهارم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟  

✔️ همون طور که تو این مقاله گفته شد دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف این کتاب ها می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب های درسی چهارم ابتدایی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

منبع : کتاب های چهارم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس مطالعات اجتماعی ​چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ​چهارم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب مطالعات اجتماعی ​همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب مطالعات اجتماعی ​چهارم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب مطالعات اجتماعی ​چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب مطالعات اجتماعی ​چهارم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی ​آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب مطالعات اجتماعی ​چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب فارسی چهارم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای چهارم با کتاب فارسی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب فارسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب فارسی چهارم ​​​1400 - 1401
  • فارسی​ چهارم​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی چهارم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات مطالعات اجتماعی

دانش آموزای چهارم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس مطالعات اجتماعی ​سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس مطالعات اجتماعی ​چهارم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان مطالعات اجتماعی ​آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان مطالعات اجتماعی چهارم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی

برای مطالعه درس مطالعات اجتماعی ​از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان مطالعات اجتماعی ​نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی چهارم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی چهارم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس مطالعات اجتماعی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس علوم تجربی چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب علوم تجربی چهارم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب علوم تجربی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب علوم تجربی چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب علوم تجربی چهارم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب علوم تجربی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب علوم تجربی چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس علوم تجربی چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب علوم تجربی چهارم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای چهارم با کتاب علوم تجربی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب علوم تجربی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب علوم تجربی چهارم ​​​1400 - 1401
  • علوم تجربی​ چهارم​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی چهارم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات علوم تجربی

دانش آموزای چهارم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس علوم تجربی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس علوم تجربی چهارم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان علوم تجربی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان علوم تجربی چهارم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب علوم تجربی چهارم ابتدایی

برای مطالعه درس علوم تجربی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان علوم تجربی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی چهارم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی چهارم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس علوم تجربی چهارم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس علوم تجربی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس علوم تجربی چهارم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس علوم تجربی چهارم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس ریاضی چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب ریاضی چهارم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب ریاضی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب ریاضی چهارم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب ریاضی چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب ریاضی چهارم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب ریاضی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب ریاضی چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس ریاضی چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب ریاضی چهارم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای چهارم با کتاب ریاضی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب ریاضی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب ریاضی چهارم ​​​1400 - 1401
  • ریاضی​ چهارم​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی چهارم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات ریاضی

دانش آموزای چهارم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس ریاضی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس ریاضی چهارم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان ریاضی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان ریاضی چهارم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب ریاضی چهارم ابتدایی

برای مطالعه درس ریاضی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان ریاضی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی چهارم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی چهارم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس ریاضی چهارم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس ریاضی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس ریاضی چهارم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس ریاضی چهارم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس نگارش چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب نگارش چهارم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب نگارش همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب نگارش چهارم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب نگارش چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب نگارش چهارم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب نگارش آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب نگارش چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس نگارش فارسی چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب نگارش چهارم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای چهارم با کتاب نگارش، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب نگارش سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب نگارش چهارم ​​​1400 - 1401
  • نگارش​ چهارم​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی چهارم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات نگارش فارسی

دانش آموزای چهارم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس نگارش سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس نگارش چهارم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان نگارش آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان نگارش فارسی چهارم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب نگارش فارسی چهارم ابتدایی

برای مطالعه درس نگارش از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان نگارش نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی چهارم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی چهارم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس نگارش فارسی چهارم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس نگارش فارسی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس نگارش فارسی چهارم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس نگارش فارسی چهارم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس فارسی چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب فارسی چهارم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب فارسی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب فارسی چهارم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب فارسی چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب فارسی چهارم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب فارسی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب فارسی چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس فارسی چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب فارسی چهارم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای چهارم با کتاب فارسی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب فارسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب فارسی چهارم ​​​1400 - 1401
  • فارسی​ چهارم​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی چهارم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات فارسی

دانش آموزای چهارم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس فارسی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس فارسی چهارم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان فارسی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان فارسی چهارم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب فارسی چهارم ابتدایی

برای مطالعه درس فارسی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان فارسی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی چهارم 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی چهارم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس فارسی چهارم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس فارسی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس فارسی چهارم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس فارسی چهارم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس هدیه های آسمان چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب هدیه های آسمان چهارم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب هدیه های آسمان همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب هدیه های آسمان چهارم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب هدیه های آسمان چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب هدیه های آسمان چهارم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب هدیه های آسمان آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب هدیه های آسمان چهارم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس هدیه های آسمان چهارم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب هدیه های آسمان چهارم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای چهارم با کتاب هدیه های آسمان، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب هدیه های آسمان سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب هدیه های آسمان چهارم ​​​1400 - 1401
  • هدیه های آسمان​ چهارم​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی چهارم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات هدیه های آسمان

دانش آموزای چهارم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس هدیه های آسمان سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس هدیه های آسمان چهارم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان هدیه های آسمان آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان هدیه های آسمان چهارم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب هدیه های آسمان چهارم ابتدایی

برای مطالعه درس هدیه های آسمان از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان هدیه های آسمان نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی چهارم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی چهارم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس هدیه های آسمان چهارم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس هدیه های آسمان تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس هدیه های آسمان چهارم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درسی هدیه های آسمان چهارم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس ریاضی ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب ریاضی ششم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب ریاضی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب ریاضی ششم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب ریاضی ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب ریاضی ششم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب ریاضی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب ریاضی ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس ریاضی ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب ریاضی ششم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای ششم با کتاب ریاضی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب ریاضی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب ریاضی ششم ​​​1400 - 1401
  • ریاضی​ ششم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات ریاضی

دانش آموزای ششم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس ریاضی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس ریاضی ششم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان ریاضی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان ریاضی ششم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب ریاضی ششم ابتدایی

برای مطالعه درس ریاضی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان ریاضی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی ششم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی ششم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس ریاضی ششم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس ریاضی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس ریاضی ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس ریاضی ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس نگارش ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب نگارش ششم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب نگارش همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب نگارش ششم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب نگارش ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب نگارش ششم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب نگارش آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب نگارش ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس نگارش نگارش ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب نگارش ششم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای ششم با کتاب نگارش، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب نگارش سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب نگارش ششم ​​​1400 - 1401
  • نگارش​ ششم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات نگارش فارسی

دانش آموزای ششم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس نگارش سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس نگارش ششم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان نگارش آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان نگارش فارسی ششم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب نگارش فارسی ششم ابتدایی

برای مطالعه درس نگارش از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان نگارش نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی ششم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی ششم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس نگارش فارسی ششم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس نگارش فارسی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس نگارش فارسی ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس نگارش فارسی ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس فارسی ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب فارسی ششم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب فارسی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب فارسی ششم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب فارسی ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب فارسی ششم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب فارسی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب فارسی ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس فارسی ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب فارسی ششم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای ششم با کتاب فارسی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب فارسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب فارسی ششم ​​​1400 - 1401
  • فارسی​ ششم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات فارسی

دانش آموزای ششم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس فارسی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس فارسی ششم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان فارسی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان فارسی ششم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب فارسی ششم ابتدایی

برای مطالعه درس فارسی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان فارسی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی ششم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی ششم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس فارسی ششم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس فارسی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس فارسی ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس فارسی ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس هدیه های آسمان ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب هدیه های آسمان ششم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب هدیه های آسمان همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب هدیه های آسمان ششم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب هدیه های آسمان ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب هدیه های آسمان ششم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب هدیه های آسمان آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب هدیه های آسمان ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس هدیه های آسمان ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب هدیه های آسمان ششم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای ششم با کتاب هدیه های آسمان، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب هدیه های آسمان سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب هدیه های آسمان ششم ​​​1400 - 1401
  • هدیه های آسمان​ ششم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات هدیه های آسمان

دانش آموزای ششم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس هدیه های آسمان سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس هدیه های آسمان ششم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان هدیه های آسمان آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان هدیه های آسمان ششم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب هدیه های آسمان ششم ابتدایی

برای مطالعه درس هدیه های آسمان از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان هدیه های آسمان نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی ششم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی ششم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس هدیه های آسمان ششم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس هدیه های آسمان تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس هدیه های آسمان ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس هدیه های آسمان ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس آموزش قرآن ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب آموزش قرآن ششم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب آموزش قرآن همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب آموزش قرآن ششم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب آموزش قرآن ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب آموزش قرآن ششم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب آموزش قرآن آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب آموزش قرآن ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس آموزش قرآن ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب آموزش قرآن ششم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای ششم با کتاب آموزش قرآن، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب آموزش قرآن سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب آموزش قرآن ششم ​​​1400 - 1401
  • آموزش قرآن ​ششم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات آموزش قرآن

دانش آموزای ششم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس آموزش قرآن سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس آموزش قرآن ششم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان آموزش قرآن آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان آموزش قرآن ششم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب آموزش قرآن ششم ابتدایی

برای مطالعه درس آموزش قرآن از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان آموزش قرآن نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی ششم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی ششم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس آموزش قرآن ششم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس آموزش قرآن تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس آموزش قرآن ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس آموزش قرآن ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب های درسی پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ هر سال علاوه بر نسخه کاغذی به صورت نسخه پی دی اف هم منتشر میشه که دانش آموزا با دانلود نسخه الکترونیکی کتاب ها علاوه بر مطلع شدن از محتویات اون ها می تونن همیشه و همه جا به کتاب های درسیشون دسترسی داشته باشن.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر انتشار کتاب درسی پنجم به صورت کاغذی فایل الکترونیکی این کتاب ها رو به صورت پی دی اف و کاملا رایگان روی سایت پایگاه کتاب درسی منتشر می کنه. این جوری دانش آموزایی که می خوان علاوه بر نسخه کاغذی کتاب، نسخه pdf اون رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب های درسی پایه ​پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت کتب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین از اونجایی که دانش آموزا با دانلود کتاب های درسی پنجم 1400 - 1401 می تونن با محتوا و جزئیات کتاب های درسیشون زودتر از آغاز سال تحصیلی جدید آشنا بشن و آمادگی خودشون رو برای حضور تو کلاس های درسی بیشتر کنن تو ادامه این مقاله لینک دانلود همه کتاب های درسی پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو گذاشتیم . پس با ما همراه باشین.

 

 

دانلود کتاب های درسی پنجم ابتدایی 1400 - 1401

کتاب های درسی پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ شامل دروس آموزش قرآن ، هدیه های آسمان ،علوم تجربی ، ریاضی ، مطالعات اجتماعی ، فارسی و نگارش فارسی میشه که این کتاب ها علاوه بر نسخه کاغذی که تو مدرسه به دانش آموزا ارائه میشه به صورت نسخه pdf هم منتشر میشه .

 

حتی دانش آموزا می تونن نسخه پی دی اف کتاب های درسی پنجم رو قبل از شروع سال تحصیلی دانلود کرده و با جزئیات اون آشنا بشن.با کلیک روی کتاب درسی مد نظر خودتون می تونین به راحتی نسخه پی دی اف اون کتاب رو دانلود کنین و از جرئیات ارائه شده در اون ها مطلع بشین.

 

توجه داشته باشین که تمام مطالبی که تو نسخه چاپی کتابا نوشته شده تو نسخه الکترونیکی ارائه شده در این بخش هم ذکر شده.

 

کتاب های درسی پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ 
کتاب فارسی پنجم ابتدایی کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی
کتاب ریاضی پنجم ابتدایی کتاب هدیه های آسمان پنجم ابتدایی
کتاب علوم پنجم ابتدایی کتاب نگارش پنجم ابتدایی
کتاب قرآن پنجم ابتدایی

 

با توجه به اینکه ثبت نام کتاب درسی پنجم به صورت اینترنتی انجام میشه اگه جزو کسایی هستین که هنوز درخواست ثبت کتاب درسی رو نهایی نکردین ، پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو بخونین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پنجم

 

 

 

 

 

نمونه سوالات امتحانی پنجم ابتدایی

دانش آموزای پایه پنجم که دارن خودشون رو برای امتحانات نوبت اول و دوم آماده می کنن برای اینکه آمادگی حضور تو جلسه امتحانشون بیشتر بشه می تونن نمونه سوالات درس های پنجم رو دانلود و اونا رو بررسی کنن.

 

اینجوری نقاط ضعف و قوتشون تو هر درس دستشون میاد و می تونن قبل از حضور تو جلسه امتحان اون ها رو برطرف کنن.برای همین تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالات امتحانی کتاب های پایه پنجم رو قرار دادیم.

 

با خوندن این مقاله با کلیک روی درس مد نظر خودتون می تونین به راحتی نمونه سوالات درس مد نظر رو دانلود کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحانات پنجم

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن . همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین .

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ چه جوری می تونیم فایل PDF کتاب های درسی پنجم ابتدایی رو دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب های درسی پنجم ابتدایی تو سایت پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب های درسی پنجم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟ 

✔️ همون طور که تو این مقاله گفته شد دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف این کتاب ها می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب های درسی پنجم ابتدایی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟  

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

منبع : کتاب های پنجم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب مطالعات اجتماعی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب مطالعات اجتماعی پنجم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب مطالعات اجتماعی پنجم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای پنجم با کتاب مطالعات اجتماعی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب مطالعات اجتماعی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ​​​1400 - 1401
  • مطالعات اجتماعی​ پنجم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پنجم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات مطالعات اجتماعی

دانش آموزای پنجم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس مطالعات اجتماعی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس مطالعات اجتماعی پنجم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان مطالعات اجتماعی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان مطالعات اجتماعی پنجم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

برای مطالعه درس مطالعات اجتماعی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان مطالعات اجتماعی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی پنجم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی پنجم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس مطالعات اجتماعی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

 ✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس علوم تجربی پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب علوم تجربی پنجم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب علوم تجربی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب علوم تجربی پنجم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب علوم تجربی پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب علوم تجربی پنجم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب علوم تجربی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب علوم تجربی پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس علوم تجربی پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب علوم تجربی پنجم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای پنجم با کتاب علوم تجربی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب علوم تجربی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب علوم تجربی پنجم ​​​1400 - 1401
  • علوم تجربی​ پنجم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پنجم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات علوم تجربی

دانش آموزای پنجم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس علوم تجربی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس علوم تجربی پنجم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان علوم تجربی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان علوم تجربی پنجم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب علوم تجربی پنجم ابتدایی

برای مطالعه درس علوم تجربی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان علوم تجربی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی پنجم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی پنجم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس علوم تجربی پنجم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس علوم تجربی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس علوم تجربی پنجم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

 ✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس علوم تجربی پنجم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس ریاضی پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب ریاضی پنجم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب ریاضی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب ریاضی پنجم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب ریاضی پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب ریاضی پنجم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب ریاضی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب ریاضی پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس ریاضی پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب ریاضی پنجم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای پنجم با کتاب ریاضی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب ریاضی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب ریاضی ​پنجم ​​​1400 - 1401
  • ریاضی​ پنجم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پنجم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات ریاضی

دانش آموزای پنجم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس ریاضی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس ریاضی پنجم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان ریاضی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان ریاضی پنجم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب ریاضی پنجم ابتدایی

برای مطالعه درس ریاضی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان ریاضی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی پنجم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی پنجم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس ریاضی پنجم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس ریاضی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس ریاضی پنجم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

 ✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس ریاضی پنجم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس نگارش پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب نگارش پنجم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب نگارش همراهشون باشه.

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب نگارش پنجم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب نگارش پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب نگارش پنجم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب نگارش آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب نگارش پنجم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس نگارش نگارش پنجم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب نگارش پنجم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای پنجم با کتاب نگارش، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب نگارش سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب نگارش پنجم ​​​1400 - 1401
  • نگارش​ پنجم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی پنجم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات نگارش فارسی

دانش آموزای پنجم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس نگارش سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس نگارش پنجم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان نگارش آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان نگارش فارسی پنجم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب نگارش فارسی پنجم ابتدایی

برای مطالعه درس نگارش از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان نگارش نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی پنجم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی پنجم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس نگارش فارسی پنجم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس نگارش فارسی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس نگارش فارسی پنجم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

 ✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس نگارش فارسی پنجم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب های درسی پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ هر سال علاوه بر نسخه کاغذی به صورت نسخه پی دی اف هم منتشر میشه که دانش آموزا با دانلود نسخه الکترونیکی کتاب ها علاوه بر مطلع شدن از محتویات اون ها می تونن همیشه و همه جا به کتاب های درسیشون دسترسی داشته باشن.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر انتشار کتاب درسی ششم به صورت کاغذی فایل الکترونیکی این کتاب ها رو به صورت پی دی اف و کاملا رایگان روی سایت پایگاه کتاب درسی منتشر می کنه. این جوری دانش آموزایی که می خوان علاوه بر نسخه کاغذی کتاب، نسخه pdf اون رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب های درسی پایه ​ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت کتب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین از اونجایی که دانش آموزا با دانلود کتاب های درسی ششم 1400 - 1401 می تونن با محتوا و جزئیات کتاب های درسیشون زودتر از آغاز سال تحصیلی جدید آشنا بشن و آمادگی خودشون رو برای حضور تو کلاس های درسی بیشتر کنن تو ادامه این مقاله لینک دانلود همه کتاب های درسی پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو گذاشتیم . پس با ما همراه باشین.

 

 

دانلود کتاب های درسی ششم ابتدایی 1400 - 1401

کتاب های درسی ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ شامل دروس  آموزش قرآن ، هدیه های آسمان ،علوم تجربی ، ریاضی ، مطالعات اجتماعی ، فارسی T نگارش فارسی کار و فناوری و تفکر و پژوهش میشه که این کتاب ها علاوه بر نسخه کاغذی که تو مدرسه به دانش آموزا ارائه میشه به صورت نسخه pdf هم منتشر میشه .

 

حتی دانش آموزا می تونن نسخه پی دی اف کتاب های درسی ششم رو قبل از شروع سال تحصیلی دانلود کرده و با جزئیات اون آشنا بشن.با کلیک روی کتاب درسی مد نظر خودتون می تونین به راحتی نسخه پی دی اف اون کتاب رو دانلود کنین و از جرئیات ارائه شده در اون ها مطلع بشین.

 

توجه داشته باشین که تمام مطالبی که تو نسخه چاپی کتابا نوشته شده تو نسخه الکترونیکی ارائه شده در این بخش هم ذکر شده.

 

کتاب های درسی پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ 
کتاب فارسی ششم ابتدایی کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی
کتاب ریاضی ششم ابتدایی کتاب تفکر و پژوهش ششم ابتدایی
کتاب علوم ششم ابتدایی کتاب هدیه های آسمان ششم ابتدایی
کتاب قرآن ششم ابتدایی کتاب هدیه های آسمان ششم ابتدایی
کتاب نگارش ششم ابتدایی کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

 

با توجه به اینکه ثبت نام کتاب درسی ششم به صورت اینترنتی انجام میشه اگه جزو کسایی هستین که هنوز درخواست ثبت کتاب درسی رو نهایی نکردین ، پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو بخونین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

نمونه سوالات امتحانی ششم ابتدایی

دانش آموزای پایه ششم که دارن خودشون رو برای امتحانات نوبت اول و دوم آماده می کنن برای اینکه آمادگی حضور تو جلسه امتحانشون بیشتر بشه می تونن نمونه سوالات درس های ششم رو دانلود و اونا رو بررسی کنن.

 

اینجوری نقاط ضعف و قوتشون تو هر درس دستشون میاد و می تونن قبل از حضور تو جلسه امتحان اون ها رو برطرف کنن.برای همین تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالات امتحانی کتاب های پایه ششم رو قرار دادیم.

 

با خوندن این مقاله با کلیک روی درس مد نظر خودتون می تونین به راحتی نمونه سوالات درس مد نظر رو دانلود کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحانات ششم

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن . همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین .

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ چه جوری می تونیم فایل PDF کتاب های درسی ششم ابتدایی رو دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب های درسی ششم ابتدایی تو سایت پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب های درسی ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله گفته شد دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف این کتاب ها می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب های درسی ششم ابتدایی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

منبع : کتاب های ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس کار و فناوری ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب کار و فناوری ششم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب کار و فناوری همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب کار و فناوری ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب کار و فناوری ششم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب کار و فناوری آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب کار و فناوری ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس کار و فناوری ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب کار و فناوری ششم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای ششم با کتاب کار و فناوری، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب کار و فناوری سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب کار و فناوری ششم ​​​1400 - 1401
  • کار و فناوری​ ششم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات کار و فناوری

دانش آموزای ششم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس کار و فناوری سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس کار و فناوری ششم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان کار و فناوری آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان کار و فناوری ششم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب کار و فناوری ششم ابتدایی

برای مطالعه درس کار و فناوری از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان کار و فناوری نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی ششم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی ششم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس کار و فناوری ششم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس کار و فناوری تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس کار و فناوری ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس کار و فناوری ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس تفکر و پژوهش ​ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب تفکر و پژوهش ​ششم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب تفکر و پژوهش ​همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب تفکر و پژوهش ​ششم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب تفکر و پژوهش ​ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب تفکر و پژوهش ​ششم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب تفکر و پژوهش ​آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب تفکر و پژوهش ​ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس تفکر و پژوهش ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب تفکر و پژوهش ​ششم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای ششم با کتاب تفکر و پژوهش، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب تفکر و پژوهش ​سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب تفکر و پژوهش ​ششم ​​​1400 - 1401
  • تفکر و پژوهش​ ششم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات تفکر و پژوهش

دانش آموزای ششم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس تفکر و پژوهش ​سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس تفکر و پژوهش ​ششم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان تفکر و پژوهش ​آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان تقکر و پژوهش ششم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب تفکر و پژوهش ششم ابتدایی

برای مطالعه درس تفکر و پژوهش ​از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان تفکر و پژوهش ​نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی ششم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی ششم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس تفکر و پژوهش ششم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس تفکر و پژوهش تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس تفکر و پژوهش ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس تفکر و پژوهش ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب مطالعات اجتماعی ششم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب مطالعات اجتماعی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب مطالعات اجتماعی ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب مطالعات اجتماعی ششم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب مطالعات اجتماعی ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب مطالعات اجتماعی ششم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای ششم با کتاب مطالعات اجتماعی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب مطالعات اجتماعی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب مطالعات اجتماعی ششم ​​​1400 - 1401
  • مطالعات اجتماعی​ ششم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات مطالعات اجتماعی

دانش آموزای ششم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس مطالعات اجتماعی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس مطالعات اجتماعی ششم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان مطالعات اجتماعی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان اجتماعی ششم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

برای مطالعه درس مطالعات اجتماعی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان مطالعات اجتماعی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی ششم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی ششم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس مطالعات اجتماعی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کتاب درس علوم تجربی ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از چند بخش تشکیل شده که دانش آموزا با دانلود نسخه pdf اون می تونن از محتوای کتاب علوم تجربی ششم 1400 - 1401 مطلع بشن و هر جایی که باشن نسخه الکترونیکی کتاب علوم تجربی همراهشون باشه.

 

 

هر سال آموزش و پرورش علاوه بر نسخه کاغذی کتاب علوم تجربی ششم ابتدایی نسخه pdf اون رو به صورت رایگان در پایگاه کتاب درسی در اختیار دانش آموزا قرار میده. اینجوری دانش آموزایی که تمایل دارن علاوه بر نسخه چاپی، نسخه پی دی اف کتاب رو هم داشته باشن می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

 

 

 

در  حال حاضر نسخه الکترونیکی کتاب علوم تجربی ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  منتشر شده. در ادامه مقاله لینک دریافت این کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش آموزا قرار گرفته.

 

 

همچنین دانش آموزای پایه ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ با دانلود کتاب علوم تجربی ششم می تونن قبل از شروع مدرسه از جزئیات و بخش های مختلف کتاب علوم تجربی آشنا بشن. برای همین تو ادامه این مقاله لینک دانلود کتاب علوم تجربی ششم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گذاشتیم.

 

دانلود کتاب درس علوم تجربی ششم ابتدایی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کتاب علوم تجربی ششم 1400 - 1401 از چند بخش تشکیل شده که برای آشنایی بیشتر دانش آموزای ششم با کتاب علوم تجربی، فایل پی دی اف این کتاب رو در اختیار دانش آموزا قرار دادیم . با کلیک روی لینک زیر می تونین فایل pdf کتاب علوم تجربی سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دریافت کنین .

 

دانلود کتاب علوم تجربی ششم ​​​1400 - 1401
  • علوم تجربی​ ششم ​
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع: مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش

 

 

از اونجایی که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی شده با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی درخواست کتاب درسی دانش آموزتون رو ثبت کنین.

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی ششم

 

 

 

 

 

اهمیت بررسی نمونه سوالات علوم تجربی

دانش آموزای ششم برای آمادگی بیشتر در امتحانات نوبت اول و دوم خودشون می تونن نمونه سوالات درس علوم تجربی سال های گذشته و یا مدرسه های دیگه رو دانلود کنن و قبل از امتحان ها رو حل کنن.

 

این جوری می تونن متوجه بشن که کجاهای کتاب تسلط دارن و تو کدوم قسمت ها ضعف دارن در نتیجه عملکرد بهتری هم سر جلسه امتحان می تونن داشته باشن.

 

به همین دلیل تو مقاله زیر لینک دانلود نمونه سوالای درس علوم تجربی ششم رو با جواب گذاشتیم تا به راحتی اونا رو دانلود و خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان علوم تجربی آماده کنین.

 

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوال امتحان علوم تجربی ششم

 

مشاوره نحوه مطالعه کتاب علوم تجربی ششم ابتدایی

برای مطالعه درس علوم تجربی از اول سال تحصیلی درس به درس پیش برین و تا اونجایی که میشه سعی کنین این درس رو همون روز که بهتون تدریس شد بخونین . اینجوری هنوز مطالبی که معلم یاد داده تو ذهنتونه و سرعت یادگیریتون هم بالاتر میره.

 

همزمان با مطالعه درس به درس ، خلاصه نویسی مطالب مهم هم برای خودتون تو یک دفتر جداگونه داشته باشین تا موقعی که فرصت زیادی برای مطالعه امتحان علوم تجربی نداشتین سراغ اون خلاصه نویسی ها برین و با خوندن اونا ، همه مطالب درسی براتون یادآوری بشه.

 

برای اینکه بتونین به نسخه پی دی اف بقیه کتابی ششم رشته 1400 - 1401 دسترسی داشته باشین و دانلودشون کنین می تونین به مقاله ای که تو این بخش ارائه شده مراجعه کنین.

 

بیشتر بخوانید : کتاب های درسی ششم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما رو تو تمامی مراحل تحصیلی دانش آموز با توجه به تجربشون راهنمایی کنن. همچنین برای اطلاع از جدید ترین اخبار مربوط به مدارس مختلف و دوره تحصیلی دانش آموزتون می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ فایل pdf کتاب درس علوم تجربی ششم ابتدایی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ فایل پی دی اف کتاب درس ریاضی تو پایگاه کتاب درسی گذاشته میشه که لینک دانلودش رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ دانلود کتاب درس علوم تجربی ششم ابتدایی چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود فایل پی دی اف کتاب درسی می تونن قبل از شروع سال تحصیلی با محتوای کتاب درسی آشنا بشن .

3- ✔️ برای دریات فایل pdf کتاب درسی باید هزینه ای پرداخت کرد ؟

✔️ خیر ، آموزش و پرورش هر سال علاوه بر نسخه کاغذی ، نسخه پی دی اف کتاب درسی رو به طور رایگان در اختیار دانش آموزا میذاره .

منبع : کتاب درس علوم تجربی ششم ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که می خوان در رشته های ارشد وزارت بهداشت 1401 ادامه تحصیل بدن، باید تمامی مراحل ورود به این مقطع از ثبت نام گرفته تا انتخاب رشته و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ رو به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir انجام بدن.

 

 

تموم داوطلبایی که تصمیم به ادامه تحصیل در رشته های ارشد علوم پزشکی 1401 رو دارن در صورتی که شرایط لازم جهت ثبت نام رو داشته باشن، باید زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ وارد سایت sanjeshp.ir شده و ثبت نام خودشون رو انجام بدن. همچنین علاوه بر ثبت نام، کلیه مراحل انتخاب رشته و اعلام نتایج اولیه و نهایی هم به صورت اینترنتی در سایت sanjeshp انجام میشه.

از اونجایی که صفر تا صد مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت با روال خاص خودشون انجام می گیرن، برای همین در این مقاله لینک ورود به سایت سنجش پزشکی رو برای هر کدوم از مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج رو گذاشتیم تا برای انجام هر مرحله بدون دردسر وارد این سایت بشین. تا آخر این مقاله با ما همراه باشین!

 

سایت ثبت نام ارشد بهداشت sanjeshp.ir

تموم داوطلبایی که متقاضیای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1401 هستن، باید مدام سایت sanjeshp.ir رو چک کنن تا از جدیدترین اخبار مربوط به ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مطلع بشن و همچنین ببینن چه زمانی باید ثبت نامشون رو انجام بدن.

هر سال ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت از اواخر بهمن ماه شروع میشه و داوطلبا باید در این مهلت مشص شده وارد سایت sanjeshp.ir بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن. اما هنوز زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت 1401 مشخص نیست. پیشنهاد میشه که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطالع بشین.

 

 

به محض شروع ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ لینک ورود به این سایت رو براتون قرار میدیم.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام کارشناسی ارشد سال 1401 می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

سایت انتخاب شته ارشد بهداشت sanjeshp.ir

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir انجام میشه. داوطلبایی که ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1401 رو انجام دادن و در اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شدن باید بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد بهداشت، انتخابای مورد علاقشون رو مرتب کرده و در نهایت فرم اینترنتی انتخاب رشتشون رو که در سایت sanjeshp.ir قرار داره، تکمیل کنن.

هر سال مرکز سنجش پزشکی، در دفترچه ثبت نام آزمون ارشد بهداشت یک جدول زمان بندی قرار میدن که در اون زمان انتخاب رشته مشخص شده. هنوز زمان انتخاب رشته ازمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مشخص نشده، احتمالا طبق روال سالای قبل این انتخاب رشته در نیمه دوم مرداد ماه انجام بشه. می تونین عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشین تا به محض این که زمان انتخاب رشته مشخص شد، باخبر بشین.

 

 

به محض اینکه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 شروع بشه لینک ورود به سایت رو براتون میذاریم.

 

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد سال ۱۴۰۱ می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

سایت اعلام نتایج ارشد بهداشت sanjeshp.ir

همون طور که گفته شد صفر تا صد مراحل آزمون ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir انجام میشه. نتایج این آزمون طی دو مرحله اولیه و نهایی اعلام میشه و داوطلبا در هر دو مرحله از این اعلام نتایج باید وارد سایت سنجش پزشکی بشن و نتایج خودشون رو چک کنن.

هنوز زمان دقیق نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1401 اعلام نشده اما پیش بینی می کنیمنتایج اولیه ارشد بهداشت در مرداد ماه و نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت هم در دهه اول شهریور ماه منتشر بشه، به محض اینکه زمان هر کدوم مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض این که زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت و اولیه ۱۴۰۱ مشخص شد باخبر بشین.

 

 

به محض اینکه نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 اعلام بشه لینک ورود به سایت رو براتون میذاریم

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما درمورد نحوه استفاده از سایت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت جواب بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو، صفر تا صد مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رو به این کارشناسا بسپارین.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد بهداشت

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام ارشد وزارت بهداشت از طریق سایت سنجش پزشکی انجام میشه که به محض شروع ثبت نام لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم.

2- ✔️ نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی قابل مشاهده است ؟

✔️ همون طور که در این مقاله بطور کامل گفته شد، اعلام نتایج نهایی در سایت سنجش پزشکی انجام میشه که لینک ورود به این سایت در این مقاله قرار داده میشه.

3- ✔️ انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی تو سایت سنجش پزشکی انجام میشه که آدرس سایت رو در این مقاله قرار دادیم.

منبع : sanjeshp.ir سایت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزایی که قصد ورود به مدرسه شاهد رو دارن باید قبل از ثبت نام از شرایط و ضوابط ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مطلع باشن و با دونستن نحوه ثبت نام این مدرسه با توجه به پایه تحصیلی که هستن، تو زمان مشخص شده، ثبت نام مدارس شاهد رو انجام بدن.

 

 

مدارس شاهد، دسته ای از مدارسه که هر سال اقدام به پذیرش دانش آموز تو همه مقاطع می کنن. اکثر اولیا هنوز فکر می کنن که مدارس شاهد فقط دانش آموزای شاهد رو پذیرش می کنه. اما واقعیت اینه که این مدارس چندین ساله که از همه دانش آموزایی که شرایط ثبت نام رو داشته باشن و امتیازای لازم برای ثبت نام رو کسب کنن، ثبت نام به عمل میاره.

با توجه به شرایط آموزشی و پرورشی مدارس شاهد خیلی از اولیا و دانش آموزا تصمیم به ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 رو دارن، اما نمیدونن که اصلا شرایط ثبت نام این مدارس رو دارن یا نه و یا این که نحوه ثبت نام مدارس شاهد به چه صورتیه. به خاطر همین تو این مقاله تصمیم داریم راجع به زمان، شرایط و نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ توضیح بدیم اگه شما هم جزو اون دسته از داوطلبای علاقمند به این مدارس هستین تا آخر این مقاله همراه ما باشین.

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

مدارس شاهد هر سال از همه پایه ها پذیرش خودش رو انجام میده. دانش آموزایی که شرایط ثبت نام مدارس شاهد رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های مختلف برای با خبر شدن از زمان و نحوه ثبت نام پایه تحصیلی مد نظرشون باشن تا تو زمان ثبت نام مدارس شاهد پیش ثبت نامشون رو انجام بدن.

سال گذشته زمان ثبت نام مدارس شاهد از خرداد ماه شروع شد ( طبق جدول زیر ) احتمالا زمان ثبت نام مدرسه شاهد 1401 - 1402 هم تو همین بازه زمانی باشه، البته پیشنهاد می کنیم برای این که از زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ باخبر بشین عضو کانال مدارس تحصیلیکو باشین.

 

                                مراحل ثبت نام   اول ابتدایی   پایه هفتم   پایه دهم  میان پایه ها
زمان ثبت نام  8 تا 25 خرداد تا 25 تیر تا 20 مرداد 1 تا 10 مرداد
اعلام نتایج ثبت نام موقت از طریق سایت ثبت نامی و ارسال پیامک توسط مدرسه  اواخر خرداد  -  - -
بررسی مدارک دانش آموز از سوی ستاد ثبت نام مدرسه وتایید در سامانه سجا اواخر خرداد  - -
تایید مدارک ثبت نام واعلام نتایج قطعی به اولیا  اواخر خرداد تا اوایل تیر -

-

-

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص بشه جدول بالا به روز رسانی خواهد شد.

 

برای اطلاع از نحوه، شرایط و جزئیات ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 1401 - 1402 می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هم مثله همه مدارس دیگه برای ثبت نام یه سری شرایط عمومی و اختصاصی دارن. فقط دانش آموزایی می تونن تو این مدارس ثبت نام کنن که همه شرایط لازم برای ثبت نام رو داشته باشن که البته شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد و ایثارگران متفاوته. در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام مدارس شاهد رو گفتیم.

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد

 ​

داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری 

داشتن پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموز (دانش آموزای دختر موظف به سر کردن چادر به عنوان پوشش برتر هنگام ورود و خروج ار مدرسه هستن)

حفظ شئونات و ارزش هاس اسلامی و دینی

سکونت تو محدوده تعیین شده برای متقاضیای ثبت نام مدارس شاهد

 

امکان پیش ثبت نام برای کسایی که والدینشون شاغل فرهنگی و یا شاغل تو بنیاد شهید هستن تو محدوده محل کار والدینشون با مجوز اداره شاهد منطقه مورد نظر برای ثبت نام وجود داره.

 

شرایط علمی ثبت نام دانش آموزا برای ورود به مدارس شاهد

 پایه تحصیلی   شرایط علمی 
اول ابتدایی دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی 
دوم تا ششم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در خرداد ماه
پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در نوبت دوم پایه ششم یا نهایتا دو خوب در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی
پایه هشتم نحوه محاسبه معدل ثبت نام پایه هشتم (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه نهم ثبت نام در پایه نهم متوسطه بر اساس فرمول محاسباتی (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه دهم قبول خرداد ماه در پایه نهم با معدل کل حداقل 17 ، و نمره سالانه 15 در تمامی دروس در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی

 

برای اطلاع از شهریه مدارس شاهد در سال تحصیلی 1401 - 1402 می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : شهریه مدارس شاهد 

 

جدول امتیاز بندی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

مدرسه شاهد برای ثبت نام دانش آموزا در مقایسه مدارس دولتی، غیرانتفاعی، تیزهوشان علاوه بر این که یه سری شرایط عمومی و علمی داره دو تا جدول امتیاز بندی هم داره که یکیش برای مشخص کردن اولویت ایثارگری و یکیشم برای مشخص کردن امتیاز بقیه اولویت های دانش آموزاست.

 

این جدولا رو به همراه امتیازشون براتون گذاشتیم تا بتونین امتیاز خودتون رو مشخص کنین و اگه شرطی رو دارین که ازش مطلع نیستین با خبر بشین و بتونین از پوئن مثبت اون برای ثبت نام مدارس شاهد استفاده کنین.

ردیف وضعیت دانش آموز
میزان امتیاز
توضیحات و مدارک مورد نیاز
1 دانش آموز جانباز 3000 امتیاز  ثبت کد ایثارگری در سامانه سیدا توسط متقاضی

2

فرزند جانباز تا 25 درصد

2000 امتیاز

 ثبت کد ایثارگری در سامانه سیدا توسط متقاضی

3

خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر

500 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

3

نوه شهید و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر

هرمورد 700 امتیاز - حداکثر 1400 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

3 نوه شهید اتباع 700امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

4

فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی

خدمت بسیجییان در جبهه در 8 سال دفاع مقدس
(شهریور 59 تا شهریور 67) حداکثر 96 ماه :(هر ماه 40
امتیاز)

گواهی معتبر از نیروی مقاومت بسیج یا جهاد
سازندگی (با قیدمدت حضور داوطلبانه
درجبهه یا منطقه جنگی مطابق با گواهی معتبر)

5 فرزند رزمنده جبهه مقاومت هر ماه 40 امتیاز گواهی معتبر از حوزه ایثارگران سپاه

6

فرزند رزمنده نظامی یا وظیفه

الف-حضور در جبهه و مناطق جنگی در 8سال
دفاع مقدس (شهریور59 تا شهریور67 –حداکثر
96 ماه):هرماه 20 امتیاز
ب-حضور در مناطق امنیتی از تاریخ 1/7/67 به
بعد حداکثر90 ماه (به ازای هر ماه 2 امتیاز)
ج- حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ 1/7/67 به
بعد حداکثر 60ماه به ازای هر ماه 5/1 امتیاز
د- حضور در مناطق امنیتی شمال غرب ایران از
 ماه 18 مدت به59/6/31 لغایت 58/1/1 تاریخ
هر ماه 15 امتیاز

گواهی معتبر از مراجع مذکور
با قید مدت حضور در و عملیاتی

7

نوه آزاده- نوه جانباز 50 تا 69 درصد ( 2 مورد)

هرمورد 100 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگر

7 نوه آزاده با جانبازی تا 69 درصد هر مورد 150 امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگر

8

نوه جانباز تا 49 درصد (2 مورد)

سلاله ( نتیجه ) شهید (2 مورد)

هرمورد 50 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

8

فرزند همسر (شهید، جانباز 50 درصد به بالا و آزاده)

50 امتیاز

معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

8 نوه رزمنده هر ماه 5 امتیاز حداکثر 70 امتیاز گواهی معتبر حضور در جبهه
8 فرزند گروه جهادی شمیم شاهد هر ماه 3 امتیار حداکثر 100 ماه معرفی نامه از گروه جهادی شمیم شاهد با مهر برجسته
8 خواهرزاده یا برادرزاده شهید و
جانباز70 %به بالا
هر مورد 100 امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و
امور ایثارگران
 

 

در جدول زیر نحوه امتیاز بندی داوطلبای ثبت نام تو مدارس شاهد با سایر اولویت ها قرار داده شده است.

 

ردیف وضعیت دانش اموز میزان امتیاز امتیاز توضیحات و مدارک مور نیاز
1 حافظ قرآن کریم هر جزء 15 امتیاز ارائه گواهی معتبراز واحد مرتبط اداره کل آموزش و پرورش استان یا سازمان اوقاف  و امور خیریه با تایید ستاد شاهد استان
2 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ ، مفاهیم ، قرائت قران ونهج البلاغه مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 2 گواهی از منطقه پذیرفته می شود . گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه ، استان ، حوزه ستادی با تایید ستاد اجرایی شاهد در منطقه
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
3 حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی وعلمی دانش آموزان مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 3 گواهی از منطقه پذیرفته می شود . گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه ، استان ، حوزه ستادی . مسابقات علمی منظور المپیاد علمی و جشنواره خوارزمی میباشد .
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
4 فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد اشتغال فعلی ( سال جاری ) در طرح شاهد ( 97 - 98 ) : آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصیلی جاری گواهی سوابق خدمت درطرح شاهد از مراجع ذیربط
عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 20 امتیاز
عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز
سابقه سنوات گذشته خدمت ( آموزشی ) تا پایان 97-98 ، به نسبت 24 ساعت در طرح شاهد هر سال 8 امتیاز - سابقه سنوات گذشته (اداری ) د ر طرح شاهد هر سال 10 امتیاز
حداکثر امتیاز این بند برای زوج کارمند و فرهنگی ( شاغل در طرح شاهد ) 300 امتیاز
5 دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تدریس والدین به ازای هر 6 ساعت 25 امتیاز ، با حداقل 12 ساعت ( ابلاغ سال تحصیلی 98-99 ) - حداکثر 100 امتیاز با تایید ستاد اجرایی شاهد منطقه
6 فرزندان کارکنان رسمی اموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران اشتغال فعلی در مدارس ایثارگران (97-98 ) : عوامل آموزشی هر 6 ساعت در هفته 8 امتیاز ، عوامل اداری هر 8 ساعت در هفته 8 امتیاز اخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری
سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگران هر سال 4 امتیاز
7 فرزندان فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی درگیر و غیر درگیر 100 امتیاز به تشخیص ستاد اجرایی شاهد منطقه
8 فرزند کارکنان رسمی اموزش و پرورش بنیاد شهید ( شاغل یا بازنشسته ) (مامور یا انتقالی ) به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی 5 امتیاز ( حداکثر امتیاز زوج خدمت 300 امتیاز ) اخرین حکم استخدامی صادره در سال جاری برای شاغلین ، اخرین حکم بازنشستگی برای بازنشستگان ، گواهی سابقه خدمت اموزش و پرورش برای مامورین انتقالی
10 امتیاز علمی دانش اموز برای دانش اموزان دوره دوم بصورت (20* معدل اکتسابی ) کارنامه تحصیلی دانش اموز

 

اگه بعد از ثبت نام مدارس شاهد متوجه شدین که قسمتی از اطلاعات ثبت نامتون رو اشتباه وارد کردین می تونین مقاله زیر رو بخونین تا بدونین که چه کارایی باید انجام بدین.

بیشتر بخوانید : ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

سایت ثبت نام مدارس شاهد

در سال های گذشته ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم  و تو پایه های اول ابتدایی و دهم به صورت اینترنتی و تو سامانه سجا saja.medu.ir انجام میشد. اما امسال طبق اخرین اطلاعیه اموزش و پرورش ثبت نام این مدارس در سامانه پادا pada.medu.ir دانش اموزی انجام میشه.

درباره نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هم جالبه بدونین بر خلاف سایر ثبت نام ها، نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و متقاضیای ورود به این مدرسه کافیه بعد از شروع ثبت نام و فعال شدن لینک مربوط با کد ملی و شماره سریال شناسنامه وارد سایت بشن و اطلاعات تحصیلی و فردی خودشون رو تو فرم مربوط وارد کنن. 

میان پایه ها نیاز به ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی ندارن و کافیه طبق زمان اعلام شده به صورت حضوری به مدرسه شاهد مراجعه کنن و پیش ثبت نام رو انجام بدن.

 

 

به محض آغاز فرایند ثبت نام دانش آموزی راهنمای تصویری نحوه ثبت نام رو در این مقاله میذاریم.

 

اگه با خوندن این مقاله درباره ثبت نام و یا اعلام نتایج مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ بازم سوالی داشتین یا اگه تو حین ثبت نام دچار مشکل شدین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و در صورت تمایل ثبت نامتون رو به ما بسپارین.

در ادامه بخوانید: سایت سامانه پادا

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ زمان ثبت نام مدارس شاهد برای پایه های مختلف متفاوته که زمان دقیق ثبت نام برای هر پایه تو این مقاله گفته شده.

2- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای بعضی از پایه ها حضوری و برای بعضی از پایه ها اینترنتی انجام میشه که تو این مقاله به طور کامل گفته شده.

3- ✔️ چه کسایی می تونن ثبت نام مدارس شاهد رو انجام بدن ؟

✔️ همه دانش آموزایی که شرایط گفته شده تو این مقاله رو داشته باشن، می تونن ثبت نام مدارس شاهد رو انجام بدن.

منبع : ثبت نام مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

هر ساله بعد از شروع ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ دانش آموزای ورودی پایه ها (پایه اول، پایه هفتم و پایه دهم) ثبت نامشون رو بصورت اینترنتی و دانش آموزای میان پایه ثبت نامشون رو به صورت حضوری تو نزدیک ترین مدرسه شاهد محل سکونتشون انجام میدن.

 

 

 مدارس شاهد زیر نظر اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش پرورش قرار داره. این مدارس چندین ساله که پذیرششون رو از دانش آموزای شاهد (فرزندان شهداء، آزادگان و جانبازان 50% به بالا) و دانش آموزای غیر شاهد (دانش آموزا با اولویت ایثارگری و سایر اولویت ها) با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی که برای ورود به این مدارس در نظر گرفتن، انجام میدن.

مدارس شاهد هر ساله زمان و شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش دانش آموزا رو از طریق دفترچه ثبت نام مدارس شاهد که از سامانه ثبت نام مدارس شاهد که سال های قبل سجا بود اما از سال گذشته تا کنون پادا pada.medu.ir است منتشر میشه به اطلاع دانش آموزا می رسونن تا هر کسی که این شرایط رو داره در صورت تمایل اقدام به ثبت نام تو این مدارس کنه.

همونطور که گفتیم ثبت نام برای دانش آموزای ورودی پایه به صورت اینترنتی و برای دانش آموزای میان پایه به صورت حضوری انجام می گیره. تو این مقاله مراحل ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد رو توضیح دادیم، برای اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تا آخر مقاله همراهمون باشین.

 

راهنمای ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

در سال های گذشته ثبت نام مدارس شاهد تو پایه های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم به صورت اینترنتی و تو سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir انجام میشد. اما امسال طبق اخرین اطلاعیه اموزش و پرورش ثبت نام این مدارس در سامانه پادا دانش اموزی pada.medu.ir انجام میشه.

درباره نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هم جالبه بدونین بر خلاف سایر ثبت نام ها، نیاز به پرداخت هزینه ثبت نام مدارس شاهد نیست و متقاضیای ورود به این مدرسه کافیه بعد از شروع ثبت نام و فعال شدن لینک مربوط با کد ملی و شماره سریال شناسنامه وارد سایت بشن و اطلاعات تحصیلی و فردی خودشون رو تو فرم مربوط وارد کنن. 

میان پایه ها برای ثبت نام در مدارس شاهد 1401 - 1402 نیاز به ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی ندارن و کافیه در زمان ثبت نام مدارس شاهد به صورت حضوری به مدرسه شاهد مراجعه کنن و پیش ثبت نام رو انجام بدن.

 

نحوه ثبت نام مدارس شاهد

 

1ورود به سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir

2انتخاب گزینه ثبت نام مدارس شاهد

3وارد کردن اطلاعات لازم

4تکمیل فرم پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

1در ابتدا وارد سایت پادا دانش آموزی بشین و گزینه پیش ثبت نام مدارس شاهد رو انتخاب کنین.

 

سامانه پادا

 

2در ادامه اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین و روی گزینه جستجو کلیک کنید.

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

3در ادامه طبق تصویر زیر به ترتیب اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین و در ادامه گزینه ثبت و ادامه رو انتخاب کنین.

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

4در ادامه فرم مشخصات برای شما صادر میشه و بر روی اون کد رهگیری نوشته میشه. که این فرم اطلاعات رو باید تا زمان اعلام نتایج مدارس شاهد پیش خودتون نگهدارین.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام مدارس شاهد پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

نحوه ثبت نام حضوری مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

​ثبت نام حضوری مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ فقط برای دانش آموزای میان پایه انجام​ میشه. این دانش آموزا باید تمام مدارک لازم برای ثبت نام که دردفترچه ثبت نام مدارس شاهدنوشته شده مثل عکس 3* 4، اصل و کپی شناسنامه، کارنامه سال قبل، کارت ملی و شناسنامه پدر و مادرشون رو به همراه یکی از اولیاشون به نزدیک ترین مدرسه شاهد تو محدوده محل سکونتشون ببرن و ثبت نام حضوری خودشون رو انجام بدن.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو باشن .

برای دونستن همه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو بخونین تا ببینین اگه شرایط ثبت نام مدارس شاهد رو دارین بتونین تو زمان ثبت نام این مدارس با توجه به شرایطتون ثبت نامتون رو انجام بدین.

در ادامه بخوانید : شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای پایه دهم به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای پایه دهم به صورت اینترنتی انجام میشه که تو متن مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

2- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد که آدرس اون تو متن مقاله گفته شده، انجام می گیره.

3- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزای میان پایه چگونه انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزای میان پایه به صورت حضوری انجام میشه که تو متن مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

منبع : نحوه نام نویسی مدارس شاهد



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای ورود به پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی انجام میشه و دانش آموزای شاهد ( فرزندای شهدا، آزاده ها و جانبازای 50 درصد و بالاتر ) و کسایی که شرایط ثبت نام در این مدارس رو دارن می تونن برای ثبت نام اقدام کنن.

 

 

با تموم شدن سال تحصیلی یکی از دغدغه های بزرگ اولیا و دانش آموزا واسه سال تحصیلی جدید، ثبت نام تو یه مدرسه خوبه! البته با توجه به شرایط تحصیلی ، تربیتی و مالی هر دانش آموز ، ملاک های انتخاب مدرسه خوب واسه هر خانواده ممکنه متفاوت باشه. تو این بین مدارس شاهد بخاطر داشتن فضای پرورشی مناسبو استفاده از معلمای مجرب یکی از این مدارسیه که مدنظر خیلی از این دانش آموزا و اولیاست.

معمولا اکثر افراد تصور می کنن ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 رو فقط اونایی می تونن انجام بدن که جزو خانواده شهدا و ایثارگرا باشن و بقیه نمی تونن به این مدرسه ها وارد بشن. اما این طور نیس! این افراد با مطالعه شرایط ثبت نام متوجه میشن که اونا هم می تونن تو زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ با ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی، شانسشون رو برای ورود به این مدارس امتحان کنن. در ادامه درباره شرایط، نحوه، زمان و سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ توضیح دادیم.

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

مدارس شاهد هر سال بر اساس جدول زمان بندی منتشر شده تو سامانه سجا اقدام به ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ، پایه های اول و دهم می کنه که البته از سال گذشته تا کنون این زمان بندی از سایت پادا pada.medu.ir منتشر میشه و داوطلبا می تونن تو بازه زمانی اعلام شده پیش ثبت نام یا ثبت نام غیر قطعی رو تو سامانه پادا دانش اموزی انجام بدن.

در جدول زیر زمان ثبت نام مدرسه شاهد سال گذشته رو برای پایه های مختلف تحصیلی گفتیم. هنوز زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نیست و احتمالا می دهیم این زمان حدودا مثل سال های قبل باشد. البته می تونین با عضویت تو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو از زمان دقیق پیش ثبت نام در مدرسه شاهد با خبر بشین و از ثبت نام جا نمونین.

مراحل ثبت نام   اول ابتدایی   پایه هفتم   پایه دهم  میان پایه ها
زمان ثبت نام  8 تا 25 خرداد  تا 25 تیر ماه تا 20 مرداد 1 تا 10 مرداد
اعلام نتایج ثبت نام موقت از طریق سایت ثبت نامی و ارسال پیامک توسط مدرسه  اواخر خرداد   اواسط مرداد  - 11 تا 15 مرداد
بررسی مدارک دانش آموز از سوی ستاد ثبت نام مدرسه وتایید در سامانه اواخر خرداد  - -
تایید مدارک ثبت نام واعلام نتایج قطعی به اولیا  اواخر خرداد تا اوایل تیر -

-

-

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

برای ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد (سایت پادا) پیشنهاد میشه که مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: سایت سامانه پادا

 

 

 

 

 

نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

در سال های گذشته ثبت نام مدارس شاهد تو پایه های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم به صورت اینترنتی و تو سامانه سجا saja.medu.ir انجام میشد. اما امسال طبق اخرین اطلاعیه آموزش و پرورش ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 در سامانه پادا دانش آموزی انجام میشه.

درباره نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هم جالبه بدونین بر خلاف سایر ثبت نام ها، نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و متقاضیای ورود به این مدرسه کافیه بعد از شروع ثبت نام و فعال شدن لینک مربوط با کد ملی و شماره سریال شناسنامه وارد سایت بشن و اطلاعات تحصیلی و فردی خودشون رو تو فرم مربوط وارد کنن. 

میان پایه ها نیاز به ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی ندارن و کافیه طبق زمان اعلام شده به صورت حضوری به مدرسه شاهد 1401 - 1402 مراجعه کنن و پیش ثبت نام رو انجام بدن.

 

 

به محض آغاز فرایند ثبت نام دانش آموزی راهنمای تصویری نحوه ثبت نام رو در این مقاله میذاریم.

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

بالاتر گفتیم دانش آموزایی که جزو فرزندای شاهد، آزاده ها یا جانبازا نیستن هم می تونن با داشتن شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی مدارس شاهد در سال 1401 - 1402، پیش ثبت نام مدرسه شاهد رو انجام بدن و وارد این مدارس بشن، اما با چه شرایطی؟

هم زمان با شروع ثبت نام، دفترچه ثبت نام مدارس شاهد منتشر و تو اون شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام نوشته میشه و هر دانش آموزی که شرایطش رو داشته باشه می تونه پیش ثبت نامش رو انجام بده.

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد

 

داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری 

داشتن پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموز (دانش آموزای دختر موظف به سر کردن چادر به عنوان پوشش برتر هنگام ورود و خروج ار مدرسه هستن)

حفظ شئونات و ارزش هاس اسلامی و دینی

سکونت تو محدوده تعیین شده برای متقاضیای ثبت نام مدارس شاهد

 

امکان پیش ثبت نام برای کسایی که والدینشون شاغل فرهنگی و یا شاغل تو بنیاد شهید هستن تو محدوده محل کار والدینشون با مجوز اداره شاهد منطقه مورد نظر برای ثبت نام وجود داره.

 

شرایط علمی ثبت نام دانش آموزا برای ورود به مدارس شاهد

 پایه تحصیلی   شرایط علمی 
اول ابتدایی دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی 
دوم تا ششم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در خرداد ماه
پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در نوبت دوم پایه ششم یا نهایتا دو خوب در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی
پایه هشتم نحوه محاسبه معدل ثبت نام پایه هشتم (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه نهم ثبت نام در پایه نهم متوسطه بر اساس فرمول محاسباتی (معدل کل × ۳۰) و متوسطه دوم (معدل سال × ۳۰).
پایه دهم قبول خرداد ماه در پایه نهم با معدل کل حداقل 17 ، و نمره سالانه 15 در تمامی دروس در سال تحصیلی 98-99 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی

 

اگه با خوندن مطالب بالا باز هم درباره ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 سوالی براتون پیش اومد می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از اطلاعات مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بهره مند بشین و در صورت تمایل ثبت نامتون رو به ما بسپارین.

در ادامه بخوانید : شهریه مدارس شاهد 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چه زمانی انجام میشه؟

✔️ زمان ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 برای پایه های مختلف متفاوت است که در این مقاله زمان هر کدام گفته شده.

2- ✔️ چه کسانی می تونن در مدارس شاهد ثبت نام کنن؟

✔️ همه کسایی که شرایط لازم برای ثبت نام مدارس شاهد که در این مقاله گفتیم رو داشته باشن می تونن در مدارس شاهد ثبت نام کنن.

3- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد در چه سایتی انجام میشه؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد در سال های گذشته در سایت سجا بود اما از سال گذشته تا کنون در سایت پادا pada.medu.ir انجام میشه.

منبع : ثبت نام مدرسه شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()