نوشته شده توسط : sevda

در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ همه شرایط و ضوابط ، زمان ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون و مراحل ثبت نام نوشته شده و  همه دانش آموزای پایه ششم به هفتم و نهم به دهمی که قصد ادامه تحصیل در این مدارس رو دارن باید قبل از هر اقدامی ابتدا این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن .

 

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هرسال برای پذیرش دانش آموزان در پایه های هفتم و دهم به صورت هماهنگ کشوری از طریق سایت ثبت نام تیرهوشان به نشانی Azmoon.medu.ir انجام میشه . متقاضیای آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ برای ثبت نام در این آزمون باید اول دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان رو دریافت و مطالعه کنن .

در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاعات مهمی مثل شرایط و قوانین ثبت نام ، مدارک لازم ، میزان هزینه ثبت نام و ... نوشته شده که دونستن اونا برای داوطلبا الزامیه . برای همین در ادامه این مقاله برای دسترسی راحت تر شما داوطلبا ، لینک دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 رو قرار دادیم و جزئیات اون رو گفتیم . با ما همراه باشین .

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان معمولا همزمان با آغاز ثبت نام روی سایت azmoon.medu.ir قرار میگیره و داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در این آزمون هستن باید در این زمان وارد سایت ثبت نام تیزهوشان بشن تا با دانلود و مطالعه این دفترچه از شرایط و جزئیات شرکت در آزمون تیزهوشان با خبر بشن .

هنوز دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ منتشر نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو باشن تا به محض انتشار دفترچه تیزهوشان 1400 مطع بشن . 

 

به محض انتشار دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 لینک دانلود در جدول زیر فعال میشه .

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه مد نظر کلیک کنید .
دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

از شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ می تونیم به داشتن تابعیت ایرانی اشاره کنیم ، که البته دانش آموزان غیر ایرانی نیز می تونن با شرایط خاص تو این آزمون ثبت نام و شرکت کنن . اما شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر یک از پایه های ششم ابتدایی و نهم به دهم متفاوته که در ادامه توضیح دادیم .

  • شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 :
  1.  اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم ابتدایی
  2. کسب مقیاس خیلی خوب در کلیه دروس در نوبت دوم پایه پنجم و ششم ابتدایی 
  • شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ :
  1. اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم
  2. داشتن معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم

 شرایط پذیرش دوقلوها در آزمون تیزهوشان :

در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو ( همجنس یا غیرهمجنس ) و قبولی یکی از اونا ، قل دیگه تنها درصورت کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده تو یکی از انتخاب هاش می تونه مازاد بر ظرفیت ثبت نام کنه . این قانون هم برای داوطلبای تیزهوشان ششم ابتدایی و هم نهم به دهم صدق می کنه .

در ادامه بخوانید : هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان

اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 داشتین می تونن از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرط معدل وجود داره ؟ 

✔️ بله ، یکی از شرایط شرکت تو آزمون تیزهوشان نهم به دهم داشتن معدل کل سالانه 19 در پایه نهمه که بقیه شرایط به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام ازمون تیزهوشان نهم به دهم تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام تو سایت آموزش و پرورش سمپاد انجام میشه که به محض شروع ثبت نام لینک ورود به سایت رو تو این مقاله میذاریم .

3- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان رو باید از چه سایتی دانلود کنیم ؟

✔️ این دفترچه رو باید از سایت آموزش و پرورش تیزهوشان دانلود کنین که به محض انتشار لینک دانلودش رو تو این مقاله میذاریم .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

منابع آزمون نظام مهندسی اسفند و مهر 99 رشته های مختلف هر سال توسط سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن به داوطلبا اطلاع رسانی میشه و داوطلبا باید با توجه به منابع معرفی شده رشتشون و بررسی تعداد و زمان پاسخگویی به سوالات ، خودشون رو برای حضور در این آزمون آماده کنن .

 

 

آزمون نظام مهندسی معمولا سالی دو بار در اسفند و مهر ماه توسط وزارت راه و شهرسازی ، معاونت مسکن و ساختمان برای داوطلبا برگزار می شه . هدف از برگزاری این آزمون ارائه پروانه اشتغال به افراد واجد شرایط ، برای تاسیس شرکت های مهندسیه .

منابع آزمون نظام مهندسی بسته به رشته و سال برگزاری آزمون متفاوته و برای هر دوره از آزمون توسط سایت وزارت راه و شهرسازی مواد آزمون نظام مهندسی به تفکیک رشته و به طور دقیق اطلاع رسانی می شه . بنابراین داوطلبا برای شرکت در آزمون نظام مهندسی سال 99 باید به سایت های معتبر مراجعه کرده و از منابع آزمون نظام مهندسی ۹۹ با خبر بشن . حالا در ادامه این مقاله جدیدترین منابع معرفی شده برا رشته های مختلف آزمون نظام مهندسی رو گفتیم .

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی ۹۹ در رشته های مختلف

همان طور که گفته شد ، آزمون نظام مهندسی هر ساله در رشته های مختلفی برگزار می شه و افراد زیادی در این آزمون شرکت می کنن . رشته های متفاوت آزمون نظام مهندسی به صورت زیر می باشد.

  1. آزمون نظام مهندسی رشته عمران

  2. آزمون نظام مهندسی رشته تاسیسات مکانیکی

  3. آزمون نظام مهندسی رشته تاسیسات برقی

  4. آزمون نظام مهندسی رشته شهرسازی

  5. آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری

  6. آزمون نظام مهندسی رشته ترافیک

  7. آزمون نظام مهندسی رشته معماری

 

داوطلبایی که علاقمند به شرکت در آزمون نظام مهندسی در هر نوع رشته ای هستن ، باید حداقل باید در رشته مورد نظر مدرک کارشناسی داشته باشن . به طور مثال اگر داوطلبی قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری رو داره باید مدرک کارشناسی نقشه برداری داشته باشه و اگر در این رشته تحصیل نکرده باشه ، امکان ثبت نام برای آن وجود نداره .

  • منابع آزمون نظام مهندسی اسفند ماه

با توجه به اینکه هر ساله آزمون نظام مهندسی در رشته های ذکر شده برگزار می شه ، سایت نظام مهندسی به آدرس inbr.ir برای هر دوره از آزمون ، منابع جدیدی رو اعلام می کنه . طبیعتاً منابع آزمون نظام مهندسی رشته عمران ( محاسبات، نظارت و اجرا ) ، رشته تاسیسات مکانیکی ( طراحی و نظارت ) ، رشته تاسیسات برقی ( طراحی و نظارت ) ، رشته شهرسازی ، رشته نقشه برداری ، رشته ترافیک و رشته معماری ( طراحی ، نظارت و اجرا ) متفاوت از همدیگه هستن .

مانند سال های گذشته ، منابع آزمون نظام مهندسی 99 نیز توسط معاونت مسکن و ساختمان در سایت وزارت راه و شهرسازی اعلام شده و شما می تونین منابع آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۹ رو در این سایت به تفکیک رشته ها ببینین .

در جدول زیر لیست مباحث آزمون نظام مهندسی ارائه شده بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی است و اگه اصلاحیه یا ابلاغ جدیدی از سوی این وزارت منتشر بشه ، حتما این جدول به روز رسانی میشه .

 

مواد آزمونی نظام مهندسی مهر 99
رشته آزمونی لینک مشاهده مواد آزمونی
رشته برق منابع آزمون نظام مهندسی برق
رشته مکانیک منابع آزمون نظام مهندسی مکانیک
رشته عمران منابع نظام مهندسی رشته عمران
رشته معماری منابع آزمون نظام مهندسی معماری
رشته نقشه برداری منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری
رشته ترافیک منابع آزمون نظام مهندسی رشته ترافیک
رشته شهرسازی منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

تعداد سوالات و زمان پاسخگویی به سوالات نظام مهندسی ۹۹

قبل از اینکه در رابطه با تعداد سوالات و زمان پاسخگویی آزمون نظام مهندسی آشنا شوید، قصد داریم شما را با نکات اصلی این آزمون آشنا کنیم .

 

 آزمون نظام مهندسی برای تمام رشته ها به صورت کتاب بازه و شما می تونین در زمان شرکت در این آزمون کتاب های مباحث آزمون نظام مهندسی رو همراه خودتون ببرین .

 آزمون نظام مهندسی رشته معماری طراحی به صورت تستی برگزار نمی شه .

 سوالات این آزمون در تمامی رشته ها به جز رشته معماری طراحی به صورت تستی و چهار گزینه طرح میشه .

 تمامی آزمون های تستی نظام مهندسی دارای نمره منفیه ، به طوری که اگر شما یک سوال را غلط جواب بدین به میزان یک سوم (3/1) از نمره شما کم میشه .

 تا به حال در هر دوره ای که آزمون نظام مهندسی برگزار شده ، تعداد سوالات برای تمامی رشته 60 عدد بوده .

 زمان آزمون نظام مهندسی با توجه به تفکیک رشته ها ، متفاوته .

 شما باید با توجه به زمان رشته خود برنامه ریزی زمانی مناسبی رو داشته باشین .

  • آمادگی برای شرکت در آزمون نظام مهندسی 99

همانطور که گفته شد تعداد سوالات نظام مهندسی 60 عدده و حداکثر زمان آزمون تستی نیز به گونه ایه که شما می تونین حداکثر 4 دقیقه روی یک سوال سخت و محاسباتی زمان بذارین ! پس گول کتاب باز بودن این آزمون و نخورین و کاملا مسلط در جلسه حاضر بشین . تعداد سوالات و زمان پاسخگویی به سوالات هر آزمون در رشته های مختلف به شکل زیره :

 

تعداد سوالات و زمان پاسخگویی آزمون نظام مهندسی
رشته / صلاحیت تعداد سوالات مدت زمان پاسخگویی
برق ( طراحی) 60 سوال 180 دقیقه
برق ( نظارت ) 60 سوال 150 دقیقه
مکانیک ( طراحی ) 60 سوال 180 دقیقه
مکانیک ( نظارت ) 60 سوال 150 دقیقه
عمران ( اجرا ) 60 سوال 150 دقیقه
عمران ( نظارت ) 60 سوال 150 دقیقه
عمران ( محاسبات ) 60 سوال 240 دقیقه
معماری ( نظارت ) 60 سوال 150 دقیقه
معماری ( اجرا ) 60 سوال 150 دقیقه
نقشه برداری 60 سوال 180 دقیقه
ترافیک 60 سوال 120 دقیقه
شهرسازی 60 سوال 120 دقیقه

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

 

مشاوره مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی ۹۹

داوطلبای زیادی برای شرکت در آزمون نظام مهندسی ثبت نام می کنن ، اما فقط کسایی در این آزمون قبول می شن که حداقل به نیمی از سوال ها پاسخ درست بدن . یعنی حد نصاب نمره قبولی در این آزمون 50 درصد از نمره کله .  بنابراین برای مطالعه مباحث آزمون نظام مهندسی سال 99 لازمه که موارد زیر رو رعایت کنین تا به نتیجه دلخواه خود برسین .

ابتدا با کمک مقالاتی که در این سایت قرار داده شده ، منابع آزمون نظام مهندسی 99 رو به تفکیک رشته ثبت نامی خودتون به دقت بررسی کنین و اونا رو خریداری کنین . 

به سال انتشار کتاب هایی که به عنوان منابع آزمون نظام مهندسی اسفند قرار داده می شه ، دقت کرده و سعی کنید دقیقا از همان سالی که توسط سایت وزارت راه و شهرسازی اعلام شده استفاده کنین تا مطلبی از قلم نیفته.

  • منابع آزمون نظام مهندسی 99 چیست؟

کتاب های خود را دسته بندی کنین . سعی کنید اول کتاب هایی رو بخونین که روی آن ها تسلط بیشتری دارین . اگر هم تسلط زیادی روی هیچ کدام از مباحث ندارید، نگران نباشید!

اگر تسلط کافی روی هیچ کدام از مباحث آزمون نظام مهندسی ندارین ، بهتره ابتدا با مرور سوال های دوره های گذشته این آزمون ، پی به مهم بودن مباحث ببرین . سعی کنید سوالات را کامل بررسی کنین تا متوجه بشین کدام سوال ها پرتکرار تر از سوال های دیگر هستن و این سوال های پرتکرار در کدام مباحث وجود دارن .

سعی کنید مباحث مهم و نکات پر تکرار رو نشانه گذاری کنین که در روزهای انتهایی و نزدیک به آزمون اونا رو مرور کنین .
دقت کنین ، چندین بار با مرور سوالات ، خودتون را محک بزنین . همچنین ، زمان حل کردن یک سوال رو بگیرین تا آمادگی لازم برای شرکت در آزمون نظام مهندسی رو پیدا کنین .

معمولا زمان مطالعه افراد برای خواندن مباحث آزمون نظام مهندسی اسفند کوتاهه ، به همین خاطر باید در همین زمان کوتاه مطالعه خوبی رو انجام بدین . نگران نباشید ! اگه یک برنامه ریزی درست و مناسبی را پیش بگیرین حتما موفق میشین .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص منابع آزمون نظام مهندسی اسفند و مهر ۹۹ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ برای آزمون نظام مهندسی باید از چه منابعی استفاده کنیم ؟

✔️ داوطلبا باید منابعی که از طرف سازمان نظام مهندسی معرفی شده رو تهیه کنن که منابع هر آزمون در این مقاله هم گفته شده .

2- ✔️ شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی چیه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با آزمون انتخابیه که سایر شرایط در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ برای آزمون نظام مهندسی چقدر زمان داریم ؟

✔️ زمان آزمون نظام مهندسی برای رشته های مختلف متفاوته که در این مقاله زمان هر آزمون رو به تفکیک گفتیم .

منبع : منابع آزمون نظام مهندسی



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس نمونه دولتی معمولا در خرداد ماه انجام میشه و دانش آموزایی نهم به دهمی که شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو دارن باید تو زمان اعلام شده وارد سایت آموزش و پرورش استانشون بشن و ثبت نام مدرسه نمونه دولتی 1400 - 1401 رو انجام بدن .

 

 

قبولی تو مدارس نمونه دولتی به دلیل کیفیت بالای تحصیل اهمیت ویژه ای برای دانش آموزا و والدین اونا داره. اما چند سالیه که روند ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم دچار تغییرات زیادی شده  و هر سال روال خاصی برای ثبت نام این آزمون معرفی شد .

به همین دلیل خیلی از دانش آموزا و والدین دچار یه سری ابهاماتی در مورد ثبت نام آزمون نمونه دولتی شدن و نمی دونن که چه زمانی و چه جوری باید فرایند ثبت نام مدرسه نمونه دولتی 1400 - 1401 رو انجام بدن . برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان ، نحوه و شرایط و منابع آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ به طور کامل توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

سال گذشته ثبت نام مدارس نمونه دولتی در اواسط خرداد ماه شروع شد و دانش آموزایی که شرایط نوشته  شده تو دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی رو داشتن باید تو این تاریخ وارد سایت آموزش و پرورش استانشون میشدن و ثبت نام مدارس نمونه دولتی رو انجام میدادن .

هنوز زمان ثبت نام نمونه دولتی 1400 - 1401 مشخص نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض این که ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​شروع شد با خبر بشین .

به محض اینکه زمان ثبت نام آمون نمونه دولتی مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید : سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

داوطلبایی که قصد ثبت نام آزمون نمونه دولتی رو دارن باید قبل از ثبت نام از تمامی شرایط ثبت نام این مدرسه با خبر باشن و در صورت داشتن تمام شرایط لازم ، ثبت نام خودشون رو انجام بدن . حالا در ادامه شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو گفتیم .

 

  داشتن تابعیت ایرانی

البته دانش آموزای غیر ایرانی هم می تونن با شرایط خاص تو  این آزمون ثبت نام و شرکت کنن .

 

 معدل نیم سال اول پایه نهم دانش آموز باید بالای 17 باشه

البته از اونجایی که زمان ثبت نام و توزیع کارت ورود به جلسه قبل از امتحانای نوبت دومه ، همین که معدل نوبت اول شما بیشتر از 17شرایط شرک تتو آزمنون مدارس نمونه دولتیرو دارین ولی شرط نهایی آزمون اینه که معدل سالانه شما تو پایه نهم حداقل 17 باشه .

 اگه احیانا شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی رو نداشتین می تونین شانستون رو برای ثبت نام مدارس شاهد امتحان کنین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام مدارس شاهد

 

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

سال گذشته ثبت نام آزمون نمونه دولتی دچار تغییراتی شد و این آزمون به صورت استانی بود یعنی داوطلبا برای ثبت نام باید به سایت آموزش و پرورش استانشون مراجعه می کردن . 

هنوز نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 مشخص نشده ولی احتمالا امسال هم این ثبت نام استانی انجام میشه . با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر بشه مطلع میشین .

 

 برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : نتایج نمونه دولتی

منابع آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

از اونجایی که سوالای مدرسه نمونه دولتی از مطالب و در سطح کتاب های درسی طراحی می شه بهترین منابع سوالات آزمون نمونه دولتی خود کتاب های درسی هستن ، که البته برای آسان تر شدن روند موفقیت دانش آموز تو این آزمون و آشنایی بیشتر آن با  نوع سوالا و پاسخ تشریحی اونا ، کتاب های کمک آموزشی خوبی در بازار فراهم شده .

هنوز جزئیات منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​​ اعلام نشده ولی به محض مشخص شدن منابع مطالعاتی این آزمون رو تو متن مقاله میذاریم . 

دانش آموزا می تونن با دانلود نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی سال گذشته با نحوه سوالا آشنا بشن .

در ادامه بخوانید: سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

داوطلبا از سراسر کشور می تونن انجام کار ثبت نام مدارس نمونه دولتی خودشون رو به مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بسپارن  برای ارتباط با مشاورا می تونین از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام ازمون مدارس نمونه دولتی چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در خرداد ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط ثبت نام دارا بودن حداقل معدل 17 در نوبت اول پایه نهم هستش که بقیه شرایط لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی تو این مقاله گفته شده .

3- ✔️ ثبت نام مدارس نمونه دولتی به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام به صورت اینترنتی انجام میشه که نحوه دقیق فرایند ثبت نام مدرسه نمونه دولتی تو این مقاله به طور کامل گذاشته میشه .

منبع : ثبت نام مدارس نمونه دولتی



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص زمان و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری صادر کرد .   

سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص زمان و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری صادر کرد . متن اطلاعی به شرح زیر است :

پيرو اطلاعيه مورخ 99/09/26 بدين وسيله به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شركت در مرحله پذيرش دانشجو براساس سوابق تحصيلي سراسري بهمن ماه سال 1399 در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مي‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته براي گزينش در رشته‌هاي تحصيلي که پذيرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل كتبي ديپلم) انجام مي شود به صورت اينترنتي از روز يکشنبه 99/09/30 آغاز و تا روز چهارشنبه 99/10/03 ادامه خواهد داشت. 

دفترچه راهنماي ثبت‌نام و جداول كدرشته محل هاي مربوط به پذيرش دوره مذکور از تاريخ 99/09/30 بر روي درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي مربوط براي پذيرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصيلي سراسري بهمن ماه سال 99 در روزهاي فوق به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 100 كدرشته) به روش اينترنتي، اقدام نمايند.

 

تكاليف‌، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام اینترنتی

متقاضي‌ شركت‌ در پذيرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل کتبی ديپلم) بايد هر یک از اقدام های زير را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد:

1- مراجعه به درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور.

2- دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام و جداول کدرشته محل ها از طريق درگاه اطلاع رساني سازمان و مطالعه آن.

3- تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

4- ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع رساني سازمان در زمان مقرر (99/09/30 لغايت 99/10/03).

 

 یادآوری های مهم:

1- اخذ ديپلم نظام آموزشي جديد 3-3-6 حداكثر تا تاريخ 99/06/31، دارا بودن مدرك پيش‌دانشگاهي و يا اخذ مدرك پيش‌دانشگاهي حداكثر تا تاريخ 99/06/31 و يا دارا بودن ديپلم نظام قديم و يا مدرك كارداني (فوق ديپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و كارداني پيوسته آموزشكده‌هاي فني و حرفه اي براي همه متقاضیان الزامي است.

2- دارندگان ديپلم فني و حرفه‌اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه فاقد مدرك پيش دانشگاهي و يا مدرك كارداني مي‌باشند حق ثبت نام و شركت در اين مرحله را ندارند و در صورت ثبت‌نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3- نظر به اينكه گزينش دانشجو در اين مرحله بر اساس سوابق تحصيل (معدل كتبي ديپلم) صورت خواهد گرفت؛ لذا همه متقاضيان (ديپلمه هاي نظام آموزشي 3-3-6 ، نظام سالي واحدي يا ترمي واحدي، نظام قديم چهارساله دبيرستان و همچنين ديپلمه هاي فني و حرفه اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه داراي مدرك پيش دانشگاهي و يا كارداني مي باشند) بايستي معدل كل و يا معدل كتبي خود را بصورت صحيح در تقاضانامه ثبت نام اينترنتي درج نمايند.  متقاضیان توجه داشته باشند در صورت مغايرت معدل كل و يا معدل كتبي واقعي با معدل كل و يا معدل كتبي اعلام شده در تقاضانامه ثبت نامي، از ثبت‌نام پذيرفته شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولي آنها لغو مي گردد. 

تبصره: متقاضیان ديپلم فني و حرفه اي و يا كاردانش نظام آموزشي جديد 3-3-6 و ديپلمه هاي فني و حرفه اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه داراي مدرك پيش دانشگاهي و يا كارداني مي باشند و فاقد معدل كتبي ديپلم هستند، بايستي معدل كل ديپلم متوسطه خود را عيناً در بند 16 تقاضانامه اينترنتي ثبت نام درج نمايند.

4- هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ درگاه اطلاع رساني اين سازمان ‌اعلام ‌خواهد شد.

 

 نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. 

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم مي توانند سوال يا سوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 021-42163 نیز در ميان بگذارند.

 منبع : اطلاعیه سنجش در خصوص جزئیات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه گیلان از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .

دانشگاه گیلان در نظر دارد مطابق با "آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در ‏دوره تحصیلی کارشناسی ارشد" با شماره ۳۰۰۴۳۰/و مورخ ۰۶/۱۱/۱۳۹۸ وزارت علوم، تحقیقات و ‏فن آوری از بین برگزیدگان علمی دوره کارشناسی پیوسته (دوره ‏های روزانه و شبانه) با شرایط ذیل ‏برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در دوره روزانه کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش نماید.‏

 

 الف – شرایط متقاضیان

۱- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از شش نیم‏سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم‏ رشته و هم ‏ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیم‏سال دانش ‏آموخته شوند.

۲- برگزیدگان رتبه‏ های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‏ های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، در صورت پذیرش از سوی گروه آموزشی مربوطه مشروط بر دارا بودن سایر شرایط، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد.

۳- دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که در طول شش نیم‏سال تحصیلی دانش ‏آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیم‏سال دانشجویان هم‏ رشته و غیر هم ‏ورودی خود جزء پانزده درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.

 تبصره ۱: چنانچه پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط بند الف-۱، به دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوط استفاده نکردند یا ظرفیت پانزده درصد دوره کارشناسی ارشد رشته ه‏ای تکمیل نشد، در غیر این‏صورت صرفاً ده درصد برتر بعدی دانشجویان دانشگاه گیلان نیز می‏ توانند از این ظرفیت استفاده نمایند.

 تبصره ۲: پرونده متقاضیان بند الف-۲ و الف-۳ به صورت مازاد بر ظرفیت دوره روزانه کارشناسی ارشد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 تبصره ۳: برای دانشجویان تحصیل هم‏زمان مدت مجاز حداکثر ده نیم‏سال است.

 تبصره ۴: پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش ‏آموختگی و صرفاٌ برای یک‏بار امکان‏ پذیر است.

 تبصره ۵: دانشجویانی که تا ۶ ماه در طرح کارورزی حضور داشته‌اند، سنوات مجاز ۹ نیمسال و برای دانشجویانی که بیش از ۶ ماه تا ۱۲ ماه در طرح کارورزی حضور داشته‌اند ، سنوات مجاز ۱۰ نیمسال در نظر گرفته می‌ شود.

 

 زمان ثبت نام ارشد استعداد درخشان دانشگاه گیلان 1400 تا 18 دی ماه می باشد .

 

برای مطالعه کامل فراخوان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه گیلان 1400 - 1401 کلیک کنید .

 

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه گیلان



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی تو سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان انجام میشه و چون تعداد متقاضی ادامه تحصیل تو این مدارس زیاده ، سامانه سنجش و پذیرش استعداد درخشان شرایطی رو مشخص کرده که همه دانش آموزایی که این شرایط رو دارن می تونن ثبت نام خودشون رو در زمان مقرر انجام بدن .

 

دانش آموزای در حال تحصیل پایه نهم دوره اول دبیرستان می دونن که قراره وارد مهم ترین مرحله تحصیل خودشون یعنی دوره دوم دبیرستان بشن . چون این دوره تو آینده دانش آموزا خیلی سرنوشت سازه پس پیگیر این هستن که وارد مدارس خوبی مثل تیزهوشان بشن و خودشون رو برای رقابت با سایر دانش آموزا آماده کنن .

تعداد دانش اموزایی که قصد ادامه تحصیل تو مدارس تیزهوشان رو دارن خیلی زیادن و متاسفانه ظرفیت پذیرش این مدرسه کمه . برای همین این مدرسه شرایطی رو برای ثبت نام دانش آموزا برای پایه نهم به دهم تیزهوشان 1400 - 1401مشخص کرده که همه کسایی که این شرایط رو داشته باشن می تونن شانس خودشون رو برای قبولی تو این مدرسه محک بزنن . در ادامه این مقاله در مورد تمام شرایط  ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ صحبت کردیم .

 

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

مدارس تیزهوشان به دلیل سطح آموزشی بالایی که نسبت به بقیه مدارس داره هر سال دانش آموزای زیادی رو علاقمند به تحصیل تو این مدرسه می کنه ولی از اونجایی که ظرفیت این مدارس محدوده ، فقط دانش آموزایی که شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو که در ادامه گفتیم داشته باشن ، می تون تو این آزمون ثبت نام کنن . 

 

 داشتن تابعیت ایرانی ( ثبت نام اتباع غیرایرانی ، بر اساس بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام میشه ) .

 حداقل معدل کل سالانه 19 تو نوبت دوم پایه هشتم 

دانش آموزایی که پایه نهم رو تو مدارس استعداد های درخشان می خونن از شرکت تو این آزمون معافن و می تونن طبق آیین نامه مربوط به این دانش آموزا ، بدون آزمون تیزهوشان وارد این مدارس بشن .

 

 تو شهرستانایی که چند تا دبیرستان دوره دوم سمپاد دارن ، داوطلبا می تونن نهایتا سه تا مدرسه ( هر سه داخل یه شهرستان و تو یه رشته تحصیلی ) رو به ترتیب اولویت تو فرم تقاضانامه ثبت نام وارد کنن .

 

احیانا اگه شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان رو ندارین می تونین شانس خودتون رو برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی امتحان کنین .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

 

شرایط ثبت نام و پذیرش دوقلو ها در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به وابستگی عاطفی بین دو قلو ها و چند قلو ها ، شرایطی در نظر گرفته شده تا این دانش آموزا بتونن با هم تو مدارس تیزهوشان درس بخونن ، البته اگه بتونن حد نصاب مشخص شده رو بیارن . در ادامه شرایط ثبت نام و پذیرش دوقلو ها در آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 رو توضیح دادیم .

 

 اگه هم زمان دانش آموزای هم زاد ( دو قلو یا بیشتر ، هم جنس یا غیر هم جنس ) تو آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان شرکت کنن و یکی از اونا پذیرفته بشه ، اون یکی فقط به شرط کسب حداقل هشتاد درصد امتیاز آزمون آخرین نفر پذیرفته شده تو مدرسه مورد تقاضاش ، می تونه براساس اولویت های انتخابی خودش ، مازاد بر ظرفیت پذیرفته بشه .

 اولویت های انتخابی دانش آموزای هم جنس باید مثل هم باشه .

 اگر یکی از همزادا قبول بشه ، امکان قبولی بقیه همزادا تو اولویت های انتخابی خودشون و یا بهتر شدن اولویت های انتخابیشون فراهم میشه ، البته به شرطی که امتیاز کف مدرسه قبولی جدید همزاد دیگه ، بالاتر از امتیاز کف مدرسه ی قبولی هم زاد اول نباشه .

 قبل از اعلام نتیجه آزمون ، امتیاز دانش آموزای همزاد هم بررسی میشه و اگه حداقل امتیاز لازم رو داشتن ، اسمشون مازاد بر ظرفیت تو فهرست پذیرفته شده ها اعلام میشه .

 

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

مشاوره شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

مدارس تیزهوشان جزو مدارس برتر شناخته میشه و باعث رشد خلاقیت و استعداد دانش آموزا شده و رقابت رو بین اونا بالا میبره ولی این رو هم باید در نظر داشته باشین که آیا روحیه فرزند شما برای تحصیل تو این مدارس سازگار هست یا نه ؟

تو این مدارس علاوه بر مزایای زیادی که داره بالا بودن حجم مطالب درسی باعث ایجاد استرس و اضطراب بین دانش آموزا میشه و اگه فرزند شما تو انجام دادن تکالیف درسی استرس میگیره و یا خیلی خونسرده این مدرسه شاید انتخاب مناسبی برای اون نباشه .

اگه شما هم قصد ادامه تحصیل تو دبیرستان های تیزهوشان رو دارین می تونین با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاورای با تجربه تحصیلیکو برای تمامی شرایط ثبت نام ، برنامه ریزی و مطالعه منابع آزمون و مراحل ثبت نام کمک بگیرین و پیشنهاد ما به دلیل بالا بودن تعداد متقاضیا اینه که شانس خودتون رو برای قبولی در مدارس دیگه مثل ، نمونه دولتی ، انرژی اتمی ، شاهد و ... امتحان کنین .

در ادامه بخوانید : راهنمای ثبت نام مدارس شاهد

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرط معدل وجود داره ؟

✔️ بله ، یکی از شرایط شرکت تو این آزمون داشتن معدل 19 در نوبت دوم پایه هشتمه که بقیه شرایط ثبت نام به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ در چه صورتی با قبول شدن یکی از قل های هم جنس ، قل دیگر قبولیش مورد بررسی قرار می گیره ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله شرایط پذیرش دو قلوها به طور کامل گفته شده ، در صورتی که اولویت های انتخابی قل های هم جنس مثل هم باشه .

3- ✔️ تو شهرستانایی که چند تا دبیرستان دوره دوم سمپاد دارن ، داوطلبا می تونن چند تا انتخاب داشته باشن ؟

✔️ داوطلبا می تونن حداکثر 3 انتخاب داشته باشن البته با شرایطی که تو این مقاله گفته شده .

منبع : شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو ممتاز می پذیرد .

دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو می پذیرد .

مهلت ارسال مدارک تا 24 دی ماه 99 می باشد . 

 

 الف ) شرایط عمومی

1 - پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2 - دارا بودن صلاحیت عمومی

3 - نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد

 

 ب ) شرایط اختصاصی 

1 - حداکثر 40 درصد از ظرفیت دوره روزانه کارشناسی ارشد در هر رشته به دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ( مجموع روزانه و شبانه ) به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون با رعایت شرایط ذیل اختصاص می یابد .

الف - دانشجوی ترم آخر دانشگاه های دولتی پس از شش نیمسال تحصیلی ( با احتساب انواع مرخصی ها ) حداقل سه چهارم واحدهای درسی را گذرانده باشد ( عدد غیر صحیح تعداد واحدها به پایین گرد می شود ) و در بین دانشجویان هم رشته و هم وروردی جزء 15 درصد برتر دوم کلاس ( عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل می شود ) باشد و حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 فارغ التحصیل گردد .

ب - دانش آموخته دانشگاه های دولتی باشد و سنوات تحصیلی متقاضی ( با احتساب انواع مرخصی ها و دروس انتقالی از دوره های قبل ) از هشت نیمسال تجاوز نکند و در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود جزء 15 درصد برتر اول یا 10 درصد برتر دوم کلاس ( عدد غیر صحیح به صورت ریاضی گرد و به عدد صحیح تبدیل می شود ) باشد .

ج - پذیرش برای سال تحصیلی 1400 - 1401 بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است .

د- پذیرش در رشته های تحصیلی غیرمرتب به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه می باشد .

2 - برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم المپیادهای علمی و دانشجوئی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتب به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری .

3 - تغییر رشته یا محل تحصیل پذیرفته شدگان مجاز نمی باشد .

4 - دانشجویان دانشگاه های پیام نور ، آزاد اسلامی ، غیر دولتی- غیرانتفاعی ، علمی و کاربردی و پردیس های بین الملل دانشگاهی مجاز به شرکت در فراخوان نمی باشند .

5 - اصل رسید بانکی به مبلغ یک میلیون ریال

 

برای مطالعه متن کامل فراخوان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز کلیک کنید .

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه زابل



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت اینترنتی تو سایت ثبت نام تیزهوشان انجام میشه . اگر احیانا یکی از اطلاعات به صورت اشتباه وارد بشه باعث میشه اطلاعات روی کارت ورود به جلسه آزمون هم اشتباه ثبت بشه و اجازه حضور تو جلسه آزمون به دانش آموز داده نمیشه . برای همین فرصتی جهت ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​به دانش آموزا داده میشه .

 

 

کلیه فرایند ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم به صورت اینترنتی تو سایت ثبت نام تیزهوشان انجام میشه و تمام اطلاعاتی که شما در زمان ثبت نام تو فرم اینترنتی ثبت می کنین تو کارت ورود به جلسه شما هم نوشته میشه .

اگه احیانا چیزی در زمان ثبت نام اشتباه ثبت بشه و ویرایش نشه اجازه ورود به جلسه آزمون به شما داده نمیشه و حتی امکان داره در صورت قبولی در ازمون تیزهوشان هم مدرسه محل قبولی به دلیل متفاوت بودن اطلاعات ثبت نامی با مدارک شما ، ثبت نام شما رو لغو کنه . در ادامه با ما همراه باشین تا از زمان و نحوه ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ مطلع بشین .

 

زمان ویرایش ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

دانش آموزایی که ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام دادن بعد از دریافت پرینت اطلاعات خودشون باید یکبار دیگه به دقت اطلاعات خودشون رو بررسی کنن تا در صورت اینکه چیزی رو اشتباه وارد کرده بودن در زمان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 اون رو اصلاح کنن .

  • زمان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم :

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال گذشته در ماه بهمن بود برای همین احتمال داره امسال هم تو همین بازه ، ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ شروع بشه ولی حالا چرا صحبت از زمان ثبت نام شد ؟

اگه دانش اموزا تو همون بازه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان متوجه بشن که اطلاعتشون رو اشتباه وارد کردن و باید اون رو اصلاح کنن اصلا نگرانی نداشته باشن چون می تونن دوباره وارد سایت بشن و اطلاعاتی که می خوان رو ویرایش کنن .

اما اگه بعد از بازه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان متوجه این موضوع شدن چی ؟

معمولا سازمان استعداد درخشان دو بار فرصت ثبت نام رو تمدید می کنه . که تو این بازه ها هم اگه بخواین می تونین اطلاعاتتون رو ویرایش کنین .

ولی اگه باز هم تو این زمان ها متوجه نیاز به ویرایش اطلاعات نشدن تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می تونن دوباره وارد سایت بشن و اطلاعتشون رو ویرایش کنن البته این ویرایش رو فقط کسایی می تونن انجام بدن که هنوز هزینه ثبت نام تیزهوشان رو واریز نکرده باشن . 

به محض اینکه ثبت نام مدارس تیزهوشان شروع بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: مهلت ثبت نام مجدد ثبت نام تیزهوشان

  • زمان ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم :

سازمان آموزش و پرورش سمپاد معمولا تو بازه ها ی زمانی مختلف به دانش آموزا اجازه ویرایش اطلاعاتشون رو میده . تو بازه زمان ثبت نام ، تمدید ثبت نام و یکی هم زمان دریافت کارت ورود به جلسه . حالا چه جوری ؟

پارسال زمان ثبت نام ازمون تیزهوشان نهم به دهم در بهمن ماه بود که احتمالا امسال هم این ثبت نام و همین بازه باشه . اگه دانش آموزا تو همون بازه ثبت نام متوجه بشن که ثبت نامشون نیاز به ویرایش داره خیلی راحت وارد سایت میشن و ویرایش رو انجام میدن .

احیانا اگه بعد از بازه ی زمانی ثبت نام هم متوجه این موضوع شدن باز هم نگران نباشن چون معمولا سازمان استعداد درخشان یه فرصت دیگه برای تمدید مهلت ثبت و ویرایش دانش آموزا میذاره تا هم اونایی که از ثبت نام اولیه جا موندن ثبت نامشون رو انجام بدم و هم کسایی که نیاز به ویرایش ثبت نام دارن اطلاعتشون رو ویرایش کنن .

حالا اگه باز هم تو این دو بازه ی زمانی متوجه این موضوع نشدن و احساس کردن که باید اولویت های انتخابیشون رو تغییر بدن هم باز نگران نباشن ! تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه هم اجازه ویرایش اولویت های انتخابی داده میشه . البته این زمان فقط کسایی می تونن اولویت هاشون رو تغییر بدن که هنوز هزینه آزمون رو پرداخت نکرده باشن .

 

برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام و ویرایش آزمون تیزهوشان 1400 - 1401می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه زمان دقیق ثبت نام و ویرایش مشخص شد مطلع بشین .

 

به محض اینکه ثبت نام مدارس تیزهوشان شروع بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

نحوه ویرایش ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

دانش آموزایی که در حین و یا بعد از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان متوجه اشتباه وارد کردن اطلاعات خودشون میشن باید با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم اطلاعات خودشون رو ویرایش کنن .

  • نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم :

 ورود سایت hoosh.medu.ir

 وارد کردن رمز ورود همگام و کد ملی 

 ورود به فرم ثبت نام اصلاح مواردی که نیاز به ویرایش داره

 پرداخت هزینه آزمون

 دریافت کد پیگیری ثبت نام

 

  • نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم :

 ورود به سایت azmoon.medu.ir 

 وارد کردن رمز ورود همگام و کد ملی 

 ورود به فرم ثبت نام اصلاح مواردی که نیاز به ویرایش داره

 پرداخت هزینه آزمون

 دریافت کد پیگیری ثبت نام

بعد از پرداخت هزینه ثبت نام ، امکان ویرایش اطلاعات آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 وجود نداره .

 بهتره حتما با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان اشنایی کامل داشته باشین تا از کامل انجام دادن فرایند ثبت نام خودتون مطمئن بشین .

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​​ از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو باشن .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ ویرایش همزمان با زمان ثبت نام انجام میشه که زمان دقیق ویرایش ثبت نام تیزهوشان تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ دانش آموزای پایه نهم به دهم تو چه سایتی باید ویرایش اطلاعات خودشون رو انجام بدن ؟

✔️ دانش اموزا از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان که تو این مقاله لینک ورود به سایت گذاشته شده می تونن اطلاعات خودشون رو ویرایش کنن .

3- ✔️اگه بعد از تموم شدن زمان ثبت نام متوجه اشتباه در اطلاعات ثبت نامی بشیم باز هم فرصت برای ویرایش وجود داره ؟

✔️ بله ، معمولا آموزش و پرورش زمانی مجدد جهت ویرایش اطلاعات میذاره که به محض مشخص شده زمان ویرایش تو این مقاله اطلاع میدیم .

منبع : ویرایش ثبت نام تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

همه دانش آموزای پایه ششم و نهمی که قصد ادامه تحصیل تو مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 رو دارن در صورت داشتن همه شرایط ثبت نام ، باید در زمان مشخص شده وارد سامانه سنجش و پذیرش استعداد های درخشان بشن و با وارد کردن رمز ورود همگام و کد ملی وارد صفحه دانش آموزی خودشون شده و ثبت نام خودشون رو که به صورت اینترنتی هست انجام بدن .

 

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت اینترنتی انجام میشه و دانش آموزایی که همه شرایط ثبت نام ازمون مدارس تیزهوشان رو دارن باید در زمان مشخص شده با به همراه داشتن رمز ورود همگامی و کد ملیشون وارد صفحه ثبت نام بشن .

از اونجایی که تمام فرایند ثبت نام آزمون تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت اینترنتی انجام میشه پس آشنایی با مراحل ثبت نام لازمه تا در زمان شروع ثبت نام ، نگرانی بابت پر کردن فرم ثبت نام نداشته باشین و ثبت نامی بی نقص انجام بدین .  پس با ماه همراه باشین تا از نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 مطلع بشین .

 

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم به صورت اینترنتی تو سایت hoosh.medu.ir انجام میشه و دانش اموزایی که شرایط ثبت نام تیزهوشان رو داشته باشن باید در زمان مقرر وارد این سایت بشن و با وارد کردن رمز ورود همگام و کد ملیشون وارد صفحه ثبت نام شده و بعد از پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ثبت نام خودشون رو نهایی می کنن .

  • به طور خلاصه فرایند ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ :
  1. ورود به سایت hoosh.medu.ir
  2. وارد کردن اطلاعات خواسته شده و اسکن عکس
  3. پرداخت هزینه ثبت نام
  • راهنمای تصویری مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم :

 وارد سایت hoosh.medu.ir بشین و رمز ورود همگام و کد ملی تون رو وارد کنین تا وارد صفحه دانش اموزی خودتون بشین .

 

 

 پس از ورود به صفحه بعد ، نقش و عنوان سازمانی خودتون رو انتخاب کنین و روی گزینه " تایید " کلیک کنین .

 

 

 در این قسمت گزینه " استعدادهای درخشان پایه هفتم " روانتخاب کنین .

 

 

 در این بخش باید روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنین .

 

 

 در ادامه فرم تقاضانامه روو پر کنین .

 

 

 پس از ثبت نام اولیه اطلاعات شما به شما کد پیگیری داده میشه که اونو رو باید پیش خودتون نگه دارین . 

بیشتر بخوانید : زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی

 

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 پایه دهم به صورت اینترنتی انجام میشه . دانش آموزایی که همه شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم رو دارن باید در زمان مشخص شده که احتمالا مثل سال گذشته اواخر فروردین ماه باشه وارد سایت azmoon.medu.ir شده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و پرداخت هزینه ثبت نام ، ثبت نام خودشون رو نهایی کنن .

  • به طور خلاصه مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم :
  1. ورود به سایت azmoon.medu.ir

  2. وارد کردن اطلاعات خواسته شده و اسکن عکس

  3. پرداخت هزینه ثبت نام

از اونجایی که چند سالیه که آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ادغام شده و کلا برای شرکت در هر دو ، باید یک ثبت نام انجام داد ، می تونین شانستون رو برای قبولی تو مدارس نمونه دولتی هم امتحان کنین .

بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت نام مدارس نمونه دولتی

  • راهنمای تصویری ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم :

 ابتدا وارد سایت azmoon.medu.ir شده و کد ملی و رمز عبور همگام خودتون رو وارد کنین .

 

 

 در این مرحله باید ضوابط و شرایط ثبت نام را مطالعه کنین و سپس موافقت خودتون رو اعلام کرده و در انتها روی گزینه " ذخیره و بعدی " کلیک کنین .

 

 

 در این قسمت باید کلیه اطلاعات فردی ، دانش آموزی و فایل عکس خودتون رو وارد کنین .

 

 

 در این بخش باید فرم مربوط به مدارس تیزهوشان که شامل رشته ، استان ، شهرستان و اولویت بندی 3 گانه بین دبیرستان های مورد تقاضا رو ثبت کنین .

 

 

 در آخر به شما کد پیگیری داده میشه که اون رو باید پیش خودتون نگه دارین .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم پاسخگو باشن و شمارو تو تمامی مراحل ثبت نام راهنمایی کنن و کارشناسا می تونن از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ثبت نام رو براتون انجام بدن .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام این آزمون تو سایت hoosh.medu.ir انجام میشه که به مراحل ثبت نام به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم به چه صورت انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام به صورت اینترنتی تو سایت azmoon.medu.ir انجام میشه که راهنمای تصویری ثبت نام رو تو این مقاله گذاشتیم .

3- ✔️ آیا بدون داشتن رمز ورود همگام هم می تونیم ثبت نام آزمون تیزهوشان رو انجام بدیم ؟

✔️ خیر ، یکی از مدارک لازم برای ثبت نام رمز ورود همگامه که نحوه دریافت اون رو تو این مقاله گفتیم .

منبع : نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ . در مراحل مختلف متفاوته به همین دلیل دانش آموزایی که متقاضی ثبت نام المپیاد هستن باید پیگیر اطلاعیه ای سازمان استعداد درخشان باشن تا در مهلت تعیین شده توسط این سازمان برای ثبت نام اقدام کنن .بسیاری از دانش آموزا برای محک زدن خود و رقابت با دوستانشون در المپیاد علمی دانش آموزی شرکت می کنن . این آزمون هر ساله توسط سازمان استعدادهای درخشان برگزار می شه و بسیاری از دانش آموزان نخبه هم در این آزمون کشف می شوند .


آزمون المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 بین دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار می شه و دانش آموزان برتر که در مراحل مختلف قبول شن می تونن حتی تا سطح جهانی هم به رقابت بپردازن . زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی توسط سایت سازمان استعدادهای درخشان اعلام می شه که در این مقاله قصد داریم به شما اطلاعاتی در مورد زمان و مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ بدیم ، پس با ما همراه باشین .


زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰

المپیاد علمی دانش آموزی در چندین مرحله برگزار می شه . دانش آموزای نخبه مقطع متوسطه دوم در مراحل دشوار و مختلف با یکدیگر به رقابت می کنن و در نهایت دانش آموزای برتر می تونن به عنوان داوطلبای ملی در المپیاد جهانی شرکت کنن. 

اگر شما از این دسته از دانش آموزا هستین ، حتما در المپیاد علمی دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ شرکت کنین و خود را برای علم به چالش بکشین . زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی هر ساله توسط سازمان استعدادهای درخشان اعلام می شه که البته هر مرحله از المپیاد ، زمان ثبت نام خاص خودش رو داره که باید از اونا آگاه باشین .

طبق روال سال های قبل احتمالا زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 99 - 1400 به صورت زیر است ، اما زمان دقیق ثبت نام این آزمون به محض انتشار از سوی سازمان استعدادهای درخشان ، در این صفحه قرار داده می شه . البته با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض اینکه زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی  ۹۹ - ۱۴۰۰ مشخص بشه مطلع میشین .

 

مرحله زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی
مرحله اول اوایل دی ماه سال 1399
دوره آموزشی تابستانه نیمه اول تیر ماه سال 1400
دوره آموزشی طلای کشوری نیمه دوم آبان ماه سال 1400

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام المپیاد دانش آموزی

 

مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰

معمولا مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی حدود 6 الی 7 روزست که در این مدت دانش آموزا باید به سایت سازمان استعدادهای درخشان مراجعه کنن و ثبت نام خودشون رو انجام بدن . توصیه ما به شما دانش آموزای عزیز اینه که به محض اطلاع از زمان ثبت نام ، اقدام به ثبت نام کنید و این کار رو به روز های آخر موکول نکنین .

 بعضی از اوقات دانش آموزا نیاز به ویرایش اطلاعات خود پیدا می کنن و متاسفانه به دلیل اینکه در روزهای آخر مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی اقدام به نام نویسی کرده بودن ، امکان ویرایش اطلاعات خودشون رو پیدا نمی کنن . به همین دلیل ساده از شرکت و رقابت در المپیاد علمی دانش آموزی محروم می شوند.

معمولا بعد از تموم شدن زمان ثبت نام ، مهلت مجددی برای ثبت نام جا مانده ها گذاشته میشه که اگر مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 99 - 1400 تمدید شد در این مقاله اطلاع میدیم . البته با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض اینکه مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی  ۹۹ - ۱۴۰۰ مشخص بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

اگه بعد از خوندن این مقاله دچار ابهام و یا سوالی در مورد زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 شدین می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و از تجربه مشاورای تحصیلیکو استفاده کنین و پاسخ همه سوالاتون رو دریافت کنین .


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام المپیاد دانش آموزی چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ زمان ثبت نام برای دوره های مختلف متفاوته که در این مقاله زمان هر دوره گفته شده .

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام در المپیاد دانش آموزی جا می مونن باید چیکار کنن ؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم این داوطلبا در زمان تمدید مهلت ثبت نام می تونن فرایند ثبت نامشون رو انجام بدن .

3- ✔️ اگه بعد از ثبت نام متوجه اشتباهی در فرم ثبت نام شدیم باید چیکار کنیم ؟

✔️ طبق توضیحاتی که در این مقاله داده شده در این زمان می تونین در مهلت ثبت نام وارد سایت بشین و اطلاعاتتون رو ویرایش کنین .

منبع : زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای در خصوص اطلاعیه دانشگاه آزاد در خصوص جزئیات ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد صادر کرد .

دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای در خصوص اطلاعیه دانشگاه آزاد در خصوص جزئیات ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد صادر کرد . متن اطلاعیه به صورت زیر است :

 

 ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد 1399 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز سه شنبه 25 آذر ماه آغاز و تا روز یکشنبه 30 آذر  در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org   ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی پذیرش دانشجو با این شیوه صرفاً جهت نیمسال دوم سال تحصیلی است و تنها رشته/ محل هایی در این قالب پذیرش خواهند داشت که براساس ظرفیت پذیرش مندرج در دفترچه راهنمای سال 99 تکمیل نشده و فاقد داوطلب مردود می باشد .

منظور از سوابق تحصیلی، معدل تراز شده مقطع کارشناسي و براي متقاضيان داراي مدرک کارشناسي ناپيوسته براساس تراز ميانگين معدل مقاطع کارداني و کارشناسي ناپيوسته می باشد .

داوطالبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند  بعد از مطالعه دفترچه راهنما مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در صورت داشتن شرایط ،  مي‌توانند در يک رشته امتحاني متقاضي ثبت‌نام شوند و حداکثر تا 40 (چهل) کد رشته محل (طبق ضوابط از رشته‌‌هاي امتحاني مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته) را به ترتيب علاقه مندي در فرم انتخاب رشته درج نمايند . متقاضیان رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی  می‌بایست کدرشته محلهای مربوط به این دانشگاه را به همراه سایر کدرشته محلها در فرم ثبت‌نام و انتخاب رشته خود درج نمایند و لازم نیست اقدام جداگانه‌ای در این خصوص انجام دهند .

 با توجه به اینکه داشتن مغایرت معدل برای پذیرفته شدگان موجب لغو قبولی خواهد شد، لذا به متقاضیان توصيه مي‌شود در درج معدل خود دقت لازم را بعمل آورند و حتي اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نمي‌پذيرد با مشاهده پرينت تقاضانامه نسبت به كنترل دقيق موارد درج شده در آن اقدام نموده و قبل از پايان مهلت ثبت نام كه امكان ويرايش اطلاعات براي آنها وجود دارد نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمايند.

داوطلبان  در خصوص هرگونه سوال یا ابهام در زمینه ثبت نام الکترونیکی در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد، می توانند سوال يا سوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163_021 نیز در ميان بگذارند .

منبع : اطلاعیه دانشگاه آزاد در خصوص جزئیات ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر میشه و داوطلبا با ورود به این سایت در زمان مقرر و وارد کردن اطلاعات لازم می تونن اقدام به دریافت کارت آزمون لیسانس به پزشکی کنن .

 

داوطلبایی که متقاضی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکیبودن و فرایند ثبت نام خودشون رو تکمیل کردن باید برای حضور در جلسه امتحان ، حتما کارت ورود به جلسه لیسانس به پزشکی 1400 رو از سایت دانشگاه علوم پزشکی دریافت کرده و روز برگزاری آزمون همراه داشته باشن . 

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن که این کارت چه زمانی منتشر میشه و به چه صورتی باید برای دریافت اون اقدام کنن ، ما در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

در روز آزمون شرکت کننده ها باید نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ رو به همراه مدارک شناسایی با خودشون ببرن . این کارت حاوی اطلاعات آزمون ، حوزه امتحانی و ساعت برگزاری و اطلاعات متقاضیه .

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 معمولاً چند روز قبل از برگزاری آزمون و در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهرانه که اطلاعیه ی زمان انتشار کارت آزمون لیسانس به پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران هرساله در تاریخ مشخصی منتشر می‌ شه .

هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار کارت پذیرش پزشکی از کارشناسی داده نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد با خبر بشن .

 

به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی می‌ تونین به سایت مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کرده و به صورت اینترنتی کارت خودتون رو دانلود کنین . داوطلبا باید برای دریافت کارت آزمون پذیرش از لیسانس به پزشکی در تاریخ مشخصی که سایت آزمون دانشگاه علوم پزشکی معرفی می کنه وارد سایت exam.tums.ac.ir بشن و اطلاعاتی که لازمه رو وارد کنن و سپس وارد لینک دانلود کارت بشن . 

  •  نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰
  1. وارد شدن به سایت exam.tums.ac.ir

  2. درج کردن کد ملی متقاضی به عنوان رمز و نام کاربری

  3. وارد شدن به سامانه دریافت کارت و بررسی اطلاعات نوشته شده در کارت

  4. دانلود فایل کارت ورود به جلسه و تهیه کردن نسخه چاپی برای روز آزمون

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

اگه احیانا موقع ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در مشخصات فردی و رشته تحصیلی و ... اشتباهاتی پیش اومده و شما بعد از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه اشتباهاتون شدین هم نگران نباشین ، چون دانشگاه علوم پزشکی تهران زمان مشخصی رو اعلام می کنه تا این دسته از داوطلبا بتونن برای رفع نقص کارت آزمون اقدام کنن و بعضی از اطلاعاتشون رو ویرایش کنن .

ولی برای تصحیح سایر اطلاعات باید در فرصت های دیگه ای که سازمان قبل از دریافت کارت اعلام کرده بود اقدام می کردین . در واقع هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی ۱۴۰۰ ، شما اطلاعاتی رو می‌ تونین تغییر بدین که در نتایج مؤثر باشه .

این فرصت ویرایش آخرین فرصتیه که سازمان در اختیار متقاضیا قرار می ده تا داوطلبا بتونن برخی از اطلاعات مشخص شده از سوی سازمان رو ویرایش کنن و پس از این تاریخ هم هیچ گونه تاریخی برای ویرایش اعلام نمی‌ شه و قبولی با اطلاعات نادرست رد و غیر قابل قبوله .

در ادامه بخوانید: پزشکی بدون کنکور

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت حدودا چند روز بعد از زمان برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر میشه که لینک دریافت اون در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ در صورتی که متوجه اشتباهی بر روی کارت ورود به جلسمون شدیم باید چیکار کنیم ؟

✔️ همون طوری که در این مقاله توضیح داده شد ، سایت دانشگاه علوم پزشکی معمولا زمانی رو برای ویرایش اطلاعات در اختیار داوطلبا میذاره .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزای پایه ششم و نهمی که از ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مهلت مقرر جا موندن می تونن در مهلت مجددی ثبت نام تیزهوشان که سازمان استعداد درخشان در اختیارشون میذاره اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنن . 

 

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت اینترنتی تو سایت azmoon.medu.ir انجام میشه و همه دانش آموزایی که شرایط ثبت نام تو آزمون تیزهوشان رو دارن باید در زمان مشخص شده وارد سایت بشن و ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام بدن .

حالا اگه دانش آموزی به دلیل عدم اطلاع از زمان ثبت نام و یا هر دلیلی تو این بازه زمانی نتونست ثبت نام خودش رو انجام بده و یا یادشون رفت که هزینه ثبت نام رو واریز کنه ، تکلیف چیه ؟ این داوطلبا هم نگران نباشن چرا که سازمان استعدادهای درخشان زمان ثبت نام آزمون رو معمولا یه بار دیگه تمدید می کنه . برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ صحبت کردیم .

 

 

زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

هر سال خیلی از دانش آموزا تو بازه زمانی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و نهم موفق به ثبت نام نمیشن و یا یادشون میره که ثبت نامشون رو انجام بدن . همچنین خیلی از دانش آموزا تو این زمان ثبت نام  ، اطلاعاتشون رو اشتباه وارد می کنن و منتظرن تا تو یه بازه زمانی جدید اطلاعات ثبت نامیشون رو ویرایش کنن .

سازمان آموزش و پرورش استعداد درخشان معمولا برای این دانش آموزا یه فرصت مجدد تعیین میکنه تا بتونن با وارد شدن به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان دوباره ثبت نام خودشون رو انجام بدن پس نگرانی از بابت جا موندنتون نداشته باشین .

  • زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان  ششم به هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ :

سال گذشته ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم از 26 بهمن ماه شروع شد و این ثبت نام تا 3 اسفند ادامه داشت . اما بعد از تموم شدن زمان ثبت نام سازمان استعداد درخشان 2 بار دیگه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم رو تمدید کرد ، یک بار بلافاصله بعد از تموم شدن زمان ثبت نام اولیه و یکبار دیگه هم تو اردبهشت ماه . پس احتمال تمدید ثبت نام تو بازه های مختلف برای آزمون تیزهوشان 1400 - 1400 هم وجود داره .

 

به محض اینکه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 اگه قبلا ثبت نام آزمون تیزهوشان رو انجام دادین و الان نیاز به ویرایش اطلاعات دارین ، تو مقاله زیر راهنمای کامل ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان گفته شده .

بیشتر بخوانید : ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان

  • زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان  نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

سال گذشته ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم از 26 بهمن ماه شروع شدو این ثبت نام تا 3 اسفند ادامه داشت . 

اما بعد از تموم شدن زمان ثبت نام سازمان استعداد درخشان 2 بار دیگه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم رو تمدید کرد ، یک بار بلافاصله بعد از تموم شدن زمان ثبت نام اولیه و یکبار دیگه هم تو اردبهشت ماه . پس احتمال تمدید ثبت نام تو بازه های مختلف برای آزمون تیزهوشان 1400 - 1400 هم وجود داره .

 

به محض اینکه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

با عضو شدن تو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض مشخص شدن تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به راحتی باخبر میشین و نگرانی از بابت رسیدن زمان ثبت نام ندارین .



 برای اینکه فرایند ثبت نام آزمون تیزهوشان رو کامل و بی نقص انجام بدین ، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

فقط حواستون باشه که تو زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 امکان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان وجود نداره . 

 کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات و ابهامات شما در مورد زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام ازمون تیزهوشان 1400 - 1401 پاسخگو باشن و شما می تونین با استفاده از تجربه مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو نگرانی از بابت زمان شرکت تو آزمون و تمدید این مهلت نداشته باشین .

  تو مقاله زیر راهنمای تصویری فرایند ثبت نام آزمون تیزهوشان گذاشته شده که با خوندن این مقاله می تونین به راحتی ثبت نامتون رو انجام بدین .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان



سوالات متداول

 

1- ✔️ دانش آموزای پایه ششم که از ثبت نام تیزهوشان تو زمان مقرر جا موندن چه جوری می تونن دوباره ثبت نام کنن ؟

✔️معمولا آموزش و پرورش فرصتی جهت ثبت نام مجدد میذاره که به محض اینکه زمان دقیق تمدید مهلت مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ دانش آموزای پایه نهم که از ثبت نام جا موندن فرصتی جهت ثبت نام مجدد دارن ؟

✔️بله ، معمولا طبق اطلاعیه آموزش پرورش این فرصت بعد از ثبت نام براشون گذاشته میشه که به محض اینکه زمان دقیق مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

3- ✔️ ثبت نام مجدد آزمون تیزهوشان به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️این ثبت نام به صورت اینترنتی تو سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان انجام میشه که تو این مقاله به طور کامل گفتیم .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 در دو مرحله اعلام میشه ، نتایج اولیه این آزمون حدودا یک ماه بعد از زمان برگزاری آزمون کتبی و نتایج نهایی اون هم یک ماه بعد از برگزاری فرایند مصاحبه اعلام میشه و داوطلبا با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران می تونن نتایج هر مرحله رو ببینن .

 

قطعاً علاقه‌مندای زیادی در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت می‌کنن و از این فرصت برای ورود به رشته پزشکی استفاده می‌کنن . علاقه‌مندی به پذیرش در رشته پزشکی آرزوی هر داوطلبیه که در کنکور سراسری شرکت می کنه و اگر از این طریق نتونه در این رشته پذیرش بشه می تواند بعد از فارغ التحصیلی از هریک از رشته های علوم تجربی ، ریاضی و فنی در این آزمون شرکت کنه و با دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری به موفقیت خود در این رشته بیشتر امیدوار بشه .

داوطلبانی که در این آزمون شرکت می‌کنن بی صبرانه منتظر اعلام نتایج هستنن اگه شما هم جزو افرادی هستن که در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کردین و منتظر اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400هستین بهتره تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین . 

 

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

علاقه‌مندان به رشته پزشکی بعد از شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی برای زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 روز شماری می‌کنن . تا ببینن تونستن حد نصاب لازم آزمون مرحله اول رو بیارن یا نه و در صورت قبولی در مرحله دوم خودشون رو برای حضور در مصاحبه اون آماده کنن .

  • زمان اعلام نتایج آزمون مرحله اول لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ :

معمولا نتایج اولیه آزمون یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام می‌ شه . ظرفیت پذیرش این آزمون محدوده و تنها افرادی موفق می‌ شن که علاوه بر کسب حد نصاب نمرات در آزمون کتبی ، موفق به قبولی در مصاحبه حضوری نیز بشن .

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری این آزمون در شهریور ماه برگزار شد و نتایح اولیه اون هم در اواخر شهریور ماه اعلام شد . هنوز زمان اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰ اعلام نشده ولی با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه نتایج اعلام بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی 1400 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

برای مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 بعد از یک ماه می توانید نتایج اولیه را از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی education.tums.ac.ir مشاهده کنین . در مرحله اول شما با ورود به سایت و درج اطلاعات کاربری و رمز عبور خودمی تونین کارنام خودتون رو ببینین .

اگر در این مرحله موفق شده باشین دعوت به مصاحبه و ارزیابی شناختی می شین در این سایت می تونین علاوه بر دریافت کارنامه ، مدارک لازم برای مصاحبه و زمان مصاحبه رو هم ببینین .

 

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی اعلام بشه راهنمای تصویری مشاهده نتایج رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: منابع آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نهایی لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1400 هم پس از مصاحبه حضوری و ارزیابی فراشناختی اعلام می‌ شه . هنوز زمان اعلام نتایج مشخص نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد میکنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشن .

 

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1400 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی 1400 هم در قالب لیستی از پذیرفته شدگان از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌ شه و نیازی نیست شما هیچ گونه مراجعه حضوری برای دریافت نتایج داشته باشین .

اگه نتیجه موفقیت شما قطعی شد دانشگاه زمان مراجعه حضوری و مدارک  لازم جهت ثبت نام نهایی رو اطلاع رسانی می کنه .

به محض اینکه نتایج نهایی آزمون لیسانس به پزشکی اعلام بشه راهنمای تصویری مشاهده نتایج رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: پزشکی بدون کنکور

مشاوره اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۰

اگر در مرحله اول اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 موفق به حد نصاب نمره قبولی شدین می تونین خودتون رو برای مصاحبه حضوری و ارزیابی شناختی آماده کنین . معمولا در این مرحله سؤالات تخصصی و مهمی از پذیرفته شدگان پرسیده می‌ شه و شما ممکن است هیچ گونه آمادگی در این خصوص نداشته باشین.

برای گذراندن موفقیت آمیز این مرحله نیاز به مشاوره دارین تا اطلاعات لازم در خصوص سؤالات مصاحبه ، آموزش تکنیک های کاهش استرس ، راهنمایی در خصوص نتایج نهایی آزمون و مراحل ثبت نام و ... رو در اختیار شما قرار بدن .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .

در ادامه بخوانید : ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج اولیه آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️این نتایج معمولا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که زمان دقیق اعلام تایج در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج آزمون لیسانس به پزشکی در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ چه کسایی می تونن در آزمون مرحله دوم لیسانس به پزشکی شرکت کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ، داوطلبایی که بتونن حد نصاب لازم در مرحله اول آزمون رو کسب کنن می تونن در این آزمون شرکت کنن .

منبع : اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزا و اولیا برای اطلاع از وضعیت تحصیلی دانش آموزا می تونن ، با مراجعه به سامانه همگام به آدرس hamgam.medu.ir و وارد کردن کدملی و رمز همگام دانش آموز بعد از ورود به سامانه کارنامه های هفتگی ، ماهانه و نهایی دانش آموز رو دریافت کنن .

 

 

با پیشرفت تکنولوژی ، آموزش و پرورش اقدام به طراحی و راه اندازی یکسری سامانه های الکترونیکی مثل سامانه همگام و سامانه سناد و ... کرده . هدف از راه اندازی این سامانه ها دسترسی راحت تر کادر آموزش و دانش آموزا به اطلاعات لازم و ضروری ، جلو گیری از اتلاف وقت ، سرعت بخشی به کارها و ... بوده . اقداماتی از جمله ثبت نام المپیاد دانش آموزی ، هدایت تحصیلی ، کارنامه و ... از طریق سامانه همگام انجام میشه .

چندین سال گذشته کارنامه ها به صورت دستی بوده و بعد از چاپ به دست اولیا سپرده می شد اما با پیشرفت تکنولوژی و طراحی سامانه همگام از طرف وزارت آموزش و پرورش برای دسترسی راحت تر به نمرات ، دانش آموزا و والدین می تونن وارد این سامانه شده و کارنامه خودشون رو مشاهده کنن . تو این مقاله نحوه دریافت کارنامه دانش آموزا از سامانه همگام بطور کامل توضیح داده شده . پس همراهمون باشین !

 

 

زمان دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت همگام

معمولا بعد از تموم شدن هر امتحان ، معلما بر اساس کلید سوالات شروع به تصحیح پاسخنامه دانش آموزا می کنن تا پرونده نمره های مربوط به هر درسی بسته بشه . در آخر نمره همه امتحانای هر دانش آموز به صورت کلی تو یک کارنامه صادر میشه .

طبق روال سال های گذشته زمان دریافت کارنامه دانش آموزا حدودا دو هفته بعد از تاریخ آخرین امتحانشونه . اما این زمان تو هر مدرسه و پایه متفاوته بنابراین بهتره که هر دانش آموزی چند روز بعد از آخرین امتحانش وارد سامانه همگام شده قسمت کارنامه رو چک کنه تا به محض انتشار کارنامه تحصیلیش بتونه از نمره های خودش مطلع بشه .

بیشتر بخوانید: دریافت کارنامه تحصیلی با کدملی

 

 

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان از سامانه همگام

با راه اندازی سامانه همگام توسط آموزش و پرورش ، دسترسی دانش آموزا و والدینشون به نمره های کارنامه هفتگی ، ماهانه و ترمی دانش آموزا راحت تر و سریع تر شد . برای دسترسی به این نمره ها لازمه تا معلم مدرسه تمام نمره ها رو از طریق سامانه سناد و سامانه دانا ثبت کرده و بعد از اون دانش آموزا بتونن با استفاده از سامانه همگام اقدام به مشاهده کارنامه خودشون کنن .

  • نحوه مشاهده کارنامه دانش آموزا از طریق سامانه همگام بطور خلاصه :
  1.  ورود به سامانه همگام به آدرس hamgam.medu.ir

  2.      وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز

  3.  کلیک روی گزینه " کارنامه " دانش آموز

  4.  دانلود کارنامه

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته نهم به دهم

  • راهنمای تصویری دریافت کارنامه دانش آموزان از طریق سامانه همگام :

 وارد سامانه همگام به آدرس hamgam.medu.ir و  بشین و کدملی و رمز همگام دانش آموز رو وارد کنین .

 

 

 در ادامه گزینه " کارنامه " از داشبورد اصلی پورتال دانش آموز در سامانه همگام انتخاب کنین .

 

 

 روی گزینه کارنامه مد نظرتو کلیک کنید .

 

 

 کلیک روی گزینه مشخص شده و مشاهده کارنامه دانش آموز

 

 

برای ورود به سامانه همگام hamgam.medu.ir کلیک کنید

 

 با توجه به اینترنتی شدن دریافت کارنامه دانش آموزا ، لازمه تا مدیر مدرسه بعد از صدور کارنامه پایه نهم و مهلت قانونی برای اعتراضات احتمالی نسبت به انتقال نمرات پایه هفتم ، هشتم و نهم دانش‌آموزا از سیستم دانا به پورتال همگام اقدام کرده و تو این پورتال وارد ماژول هدایت تحصیلی شده و با زدن دکمه تایید ، نمره ها رو ارسال کنه .

اگه به هر دلیلی انتقال بعضی از نمره های دانش‌آموزا به دلایل مختلف از جمله انتقالی ، اتباع خارجی ، تکرار پایه وجود نداشته باشه ، لازمه تا مدیر مشکل رو از طریق فناوری منطقه حل کرده و بعد از اون نسبت به انتقال نمره های دانش‌آموزا اقدام کنه و بعد از اطمینان از دریافت نمره دانش آموزای همه مدارس منطقه ، اقدام به تایید نهایی ، برای محاسبه نمون برگ های هدایت تحصیلی کنه .

بیشتر بخوانید: سامانه همگام

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره نحوه دریافت کارنامه دانش آموزا داشتین ، می تونین با استفاده از تلفن ثابت از سراسر کشور با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو در ارتباط باشین و سوالای خودتون رو از این کارشناسا بپرسین .

 

 برای اطلاع از نحوه دریافت رمز ورود همگام پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: نحوه دریافت رمز ورود همگام



سوالات متداول

 

1- ✔️ کارنامه دانش آموزا به چه نحوی قابل دریافته ؟

✔️ با پیشرفت تکنولوژی کارنامه همه دانش آموزا بصورت اینترنتی قابل دریافته که نحوه دریافت اون بطور کامل تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارنامه سالیانه دانش آموزا از طریق چه سایتی قابل دریافته ؟

✔️ همونطور که تو این مقاله بطور کامل توضیح داده شده کارنامه دانش آموزا از طریق سامانه پورتال به آدرس hamgam.medu.ir قابل مشاهده و دریافته .

3- ✔️ آیا امکان استفاده  از سامانه سناد برای مشاهده کارنامه وجود داره ؟  

✔️ خیر ، امکان مشاهده کارنامه فقط از طریق سامانه همگام وجود داره که تو این مقاله بطو کامل توضیح داده شده .

منبع : دریافت کارنامه از سامانه همگام



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سایت همگام یه پورتال برای استفاده دانش آموزا ، معلما ، مشاورا ، معاونای اجرایی مدارس و همچنین کارمندای شاغل تو آموزش و پرورشه که هر کسی با توجه به نیاز و میزان دسترسی می تونه وارد پورتال شخصیش بشه و از امکانات سایت همگام استفاده کنه .

 

همگام جامع ترین پورتال اداری ، آموزشی و پرورشی مدارسکشوره که آموزش و پرورش اونو طراحی کرده تا به نوعی سیستم آموزشی مدارس کشور یکپارچه و الکترونیکی بشه . وزارت آموزش پرورش از طریق این پورتال همه اخبار و اطلاعیه های مربوط به مدارس کشور مثل اخبار آزمون ها ، شهریه ها ، تعطیلی مدارس ، همچنین اخبار و اطلاعیه های مربوط به آموزش و پرورش رو به اطلاع دانش آموزا ، اولیا ، دبیرا و معلما ، پرسنل شاغل تو آموزش و پرورش و کادر شاغل تو مدارس می رسونه .

مهم ترین هدف این وب سایت اینه که کاربرا بدون نیاز به تخصص خاصی بتونن به اطلاعات دسترسی سریع داشته باشن و هر شخصی با هر درجه از توانایی بتونه از اون استفاده کنه . در ادامه درباره امکانات سایت همگام ، پورتال مدارس همگام و راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت همگام رو توضیح دادیم .

 

 

امکانات سایت همگام

سامانه همگام یه پورتاله که دانش آموزا ، معلما ، مشاورا و معاونای اجرایی مدارس و ... ، با توجه به نیاز و میزان دسترسی می تونن وارد پورتال شخصیشون بشن و از امکانات سایت همگام استفاده کنن . 

این افراد می تونن همچنین از طریق صفحه اول سایت همگام تموم اخبار مربوط به مدارس کشور رو پیگیری کنن و در جریان اطلاعیه های منتشر شده از سمت آموزش و پرورش قرار بگیرن . سامانه همگام از قست های مختلفی مثل :

تالار های عمومی ، تالار گفتمان ، سرویس های همگام ( مدارس فعال ، سوالات متداول ، جستجوگر همگام ، نرم افزار های مفید ، جستجوی مدارس و محتوای آموزشی ) ، اخبار همگام ، آخرین اخبار ، آخرین اطلاعیه ها ، لینک به همگام آموزش و پرورش استان ها ، لینک های مفید و سامانه های مرتبط ، انتقادات و پیشنهادات و نظر سنجی تشکیل شده که هر کاربر با توجه به نقش و نیازش می تونه از این قسمت ها استفاده کنه .

بیشتر بخوانید: دریافت کارنامه تحصیلی با کدملی

 

 

 

سامانه همگام مدارس

میشه گفت پر استفاده ترین و پر کاربرد ترین بخش سایت همگام مربوط به قسمت پورتال مدارس سامانه همگام هستش که دانش آموزا ، معلما ، مشاورا و معاونای اجرایی مدرسه ها با توجه به نیازشون وارد سامانه میشن و با توجه به امکانات و دسترسی های مشخص شده ، از امکانات سامانه همگام مدارس استفاده می کنن .

با توجه به اینکه تعداد دانش آموزا تو پورتال مدارس از بقیه کاربرا بیشتره ، در ادامه قسمت های مهم پورتال دانش آموزی رو برای استفاده راحت تر دانش آموزا از امکانات این سامانه توضیح دادیم .

 

 

 

 المپیاد دانش آموزی : دانش آموزای پایه دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه می تونن در صورت داشتن شرایط ثبت نام و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی ثبت نام المپیاد دانش آموزی رو در المپیاد رشته های ادبی ، فیزیک ، شیمی ، ریاضی ، زیست شناسی ، کامپیوتر ، نجوم و اختر فیزیک ، سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی و جغرافیا شرکت کنن .

متقاضیا توجه داشته باشن که علاوه بر این سایت ( hamgam.medu.ir ) دانش آموزا می تونن از طریق سامانه ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir هم واسه ثبت نام المپیاد دانش آموزی اقدام کنن .

 پرسش و پاسخ آنلاین : دانش آموزا می تونن از طریق پرسش و پاسخ آنلاین ، سوالات مشاوره ای ، شرعی و بهداشتی خودشون رو مطرح کنن تا کارشناسای مربوط به هر موضوع به سوالاتشون به صورت انلاین پاسخ بدن .

 

 ثبت نام اوقات فراغت : آموزش و پرورش برای پر کردن اوقات فراغت تو بعضی از شهرستان های کشور برنامه هایی رو در نظر گرفته که دانش آموزا می تونن تو این قسمت لیست و ساعت برگزاری کلاس های فرهنگی ، هنری ، علمی و ... شهرشون رو ببینن و اگه دوس داشتن به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه ثبت نام این کلاس ها رو انجام بدن .

 

 استعداد های درخشان : دانش آموزای پایه ششم ابتدایی و پایه نهم متوسطه دوره اول می تونن از طریق سامانه همگام ، ثبت نام مدارس تیزهوشان رو انجام بدن و با بقیه دانش آموزا رقابت کنن . این دانش آموزا می تونن هم از طریق این سامانه ( hamgam.medu.ir ) و هم از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir واسه ثبت نام استعداد های درخشان نهم به دهم اقدام کنن .

دانش آموزایی که می خوان ثبت نام مدارس سمپاد ششم به هفتم رو انجام بدن باید حتما شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان رو داشته باشن تا بتونن وارد پورتال همگام یا سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد های درخشان دوره اول به نشانی hoosh.medu.ir بشن و ثبت نام کنن . دانش آموزا دقت داشته باشن که اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هم به صورت اینترنتی و از طریق همین سامانه ها اعلام میشه .

 

 انظباطی و تشویقی : تو این قسمت کارنامه انظباطی ، تشویقی ، حضور و غیاب ( غیبت ها ) دانش آموز گذاشته شده .

 

 محتوای الکترونیک : تو این بخش دانش آموزا می تونن با توجه به مقطع و رشته تحصیلیشون مطالب مفیدی که بقیه کاربرا تو سایت قرار دادن رو مطالعه کنن و همین طور اگه مطلبی داشتن که احساس کردن می تونه واسه بقیه مفید باشه ، اونو ثبت کنن که بعد از تایید با نام خودشون تو بخش بانک محتوای الکترونیک نمایش داده بشه .

 

 هدایت تحصیلی : همه ی دانش آموزای پایه نهم باید واسه ورود به متوسطه دوره دوم رشته تحصیلی دبیرستانشون رو انتخاب کنن که البته این رشته باید با توجه به علاقه دانش آموز انتخاب بشه . دانش آموزا می تونن تو این قسمت رشته های تحصیلی ریاضی ، تجربی ، علوم انسانی ، علوم و معارف اسلامی ، فنی و حرفه ای و کاردانش رو به ترتیب اولویت و علاقه وارد کنن و بعد از این که توسط تیم مشاوره ای ( بر اساس آزمون های مشاوره ای همگام ، توانایی علمی و علاقه دانش آموز ) بررسی شد ، نتیجه فرم هدایت تحصیلی دانش آموز از طریق پورتال همگام قابل مشاهده است .

 

 فعالیت های پژوهشی : تو این قسمت دانش آموز می تونه اختراع ، ابتکار ، مقاله ، پژوهش ها ، ایده ها ، خلاقیت و دستاوردهاش رو ثبت کنه .

 

 جشنواره ها و مسابقات : دانش آموزا می تونن از طریق این قسمت تو جشنواره ها و مسابقات دانش آموزی شرکت کنن .

 

 آزمون های مشاوره ای : دانش آموز پایه نهم از طریق شرکت تو آزمون های مشاوره ای و پاسخ دادن به سوالات آزمون خود ارزیابی به مشاور کمک می کنه تا با توجه به خصوصیات اخلاقی و توانایی های فردی ، بهترین رشته ممکن رو به دانش آموز پیش نهاد بده که نتیجه این آزمون تو فرم هدایت تحصیلی نشون داده میشه .

بیشتر بخوانید: چگونه در سایت همگام آزمون دهیم

 جشنواره جوان خوارزمی : جشنواره خوارزمی واسه پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم برگزار میشه و دانش آموزای این پایه ها می تون اطلاعات فردی ، تیم و فایل طرحشون رو تو سامانه ثبت کنن . همچنین متقاضیا می تونن علاوه بر سامانه همگام از طریق سامانه ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی به آدرس ykh.medu.ir واسه ثبت نام اقدام کنن .

 

 آموزش مهارت های کار آفرینی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه : دانش آموزا می تونن واسه شرکت تو جشنواره کارآفرینی از این طریق ثبت نام کنن .

 

همچنین پورتال دانش آموزی همگام شامل قسمت های دیگه مثل آزمون آنلاین ، شرکت در انتخابات ، فرم ساز ، برنامه کلاسی دانش آموز ، کارنامه ، تکالیف و سامانه نماده که دانش آموزا در صورت نیاز می تونن به هر قسمت مراجعه و از امکانات مشخص شده استفاده کنن .

 اگه دسترسی به رمز ورود همگامتون ندارین یا اون رو فراموش کردین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت رمز ورود همگام

اگه در مورد سامانه همگام مدارس ، نحوه ورود به پورتال همگام یا نحوه دریافت رمز همگام سوالی واستون پیش اومد می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو درارتباط باشین . همچنین با عضویت تو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان در جریان همه ی اخبار و اطلاعیه های مربوط به مدرسه ها قرار بگیرین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ چه کسایی می تونن از پورتال همگام استفاده کنن ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله به طور کامل گفته شد ، دانش اموزا ، معلما ، مشاورا و معاون های اجرایی برای ورود به صفحه شخصی خودشون وارد این پورتال میشن .

2- ✔️ آیا بدون داشتن رمز ورود همگام می تونیم وارد پورتال رمز ورود همگام بشیم ؟

✔️ خیر ، همون طور که تو این مقاله به طور کامل گفته شد بدون داشتن رمز ورود همگام امکان ورود به صفحه شخصی وجود نداره .

3- ✔️برای ورود به پورتال مدارس همگام باید از وارد چه سایتی بشیم ؟

✔️ برای ورود به این پورتال باید وارد سایت همگام بشین که تمام مراحل ورود به سامانه همگام مدارس تو این مقاله به طور کامل گفته شده .

منبع : سامانه همگام



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه وادانا دانشگاه آزاد اسلامی این امکان رو برای دانشجو های خودش فراهم کرده تا بتونن کلاس های آموزشی خودشون رو به طور آنلاین و یا آفلاین با وارد شدن به سایت vadana بگذرونن و با توجه به وضعیت پیش اومده دیگه نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته باشن .

 

با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی ، دانشگاه آزاد اقدام به راه اندازی سایت وادانا برای آموزش مجازی دانشجوهای خودش کرده تا اونا بتونن با ورود به این سامانه کلاس های درسی خودشون رو به طور مجازی بگذرونن .

در سایت وادانا دانشگاه آزاد تمامی دروس و کلاس ها به صورت اینترنتی و 24 ساعته در اختیار دانشجو ها قرار می گیره و اونا می تونن به راحتی کلاس های آموزشی خودشون رو بگذرونن . برای آشنایی داوطلبا با سامانهvadana  برای استفاده از امکانات اون در ادامه این مقاله در مورد اقدامات لازم برای استفاده از این سامانه و نحوه ورود به سایت vadana.iauec.ac.ir توضیح دادیم .

 

 

اقدامات لازم جهت ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد

از اونجایی که شیوه آموزش در سامانه مجازی دانشگاه آزاد به صورت تصویری و آنلاین انجام میشه ، دانشجوها برای اینکه بتونن بدون هیچ مشکلی کلاس های خودشون رو بگذرونن باید قبل از ورود به سایت وادانا به آدرس mapvada کارایی که در زیر گفتیم رو انجام بدن .

 

 حداقل سرعت دانلود اینترنت مورد استفاده 2Mbps

 مجهز بودن کامپیوتر مورد استفاده به هدست یا بلندگو و میکروفون

 کسب اطمینان از تنظیمات مربوط به ضبط و پخش صدا

 اطمینان از بسته نبودن پورت های 80، 443 و 1935 از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی و یا توسط نرم افزارهای آنتی ویروس

نصب آخرین نسخه نرم افزار های Adobe Connect Add-in / Word و PowerPoint / Adobe Acrobat Reader / Flash Player ،/Mozilla Firefox 

 

 برای ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد که نسخه به روز سایت واداناست می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: daan.ir

 

 

نحوه ورود به سامانه مجازی vadana دانشگاه آزاد

هدف از ایجاد سامانه وادانا دانشگاه آزاد اینه که دانشجو ها بتونن به صورت آفلاین و یا آنلاین کلاس های آموزش خودشون رو بگذرونن و اقدامات دیگه مثل پرداخت شهریه دانشگاه آزاد و انتخاب واحدشون رو هم در این سایت انجام بدن و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته باشن .

  • نحوه ورود به سایت وادانا دانشگاه آزاد به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت vadamap.iauec.ac.ir

  2. انتخاب استان و واحد دانشگاهی خود از روی نقشه

  3. وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور

  • راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد

 ورود به سایت وانادا به آدرس vadamap.iauec.ac.ir و انتخاب استان خود از روی نقشه .

 

 

 بعد از انتخاب استان واحد دانشگاه آزاد مد نظر خودتون رو انتخاب کنین .

 

 

 در ادامه نام کاربری و کلمه عبورتون رو وارد کنین .

 نام کاربری و رمز ورود به سامانه وادانا می تونه یکی از 3 حالته زیر باشه :

  1.  نام کاربری : شماره دانشجویی - رمز عبور : کد ملی
  2.  نام کاربری : کد ملی - رمز عبور : کد ملی
  3.  نام کاربری : کد ملی - رمز عبور : شماره موبایل

 

 

 سپس از بین گزینه های ارائه شده درس مد نظرتون رو انتخاب کنین .

 

 

 در ادامه شماره کلاس خودتون رو انتخاب کنین .

 

 

 گزینه پیوستن به کلاس رو بزنین .

 

 

 با انتخاب گزینه " open in application " وارد کلاستون بشین .

 

 

برای ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد کلیک کنید .

 

در صورتی که می خواین به طور مستقیم ( بدون انتخاب استان و واحد دانشگاهی ) وارد سایت وادانا بشین کلیک کنین .

 

 البته داوطلبا می تونن بعضی از امور دانشجویی خودشون رو از طریق سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد هم انجام بدن .

در ادامه بخوانید: سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سایت وادانا دانشگاه آزاد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سایت وادانا دانشگاه آزاد چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شده دانشجو ها با ورود به این سایت می تونن کلاس های خودشون رو به طور آفلاین و یا آنلاین بگذرونن .

2- ✔️ برای ورود به سامانه وادانا چه اطلاعاتی نیازه ؟

✔️ داوطلبا برای ورود به این سامانه باید نام کاربری و کلمه عبور خود را طبق اطلاعاتی که دراین مقاله گفته شده وارد کنن . 

3- ✔️ آموزش مجازی دانشگاه آزاد از طریق چه سایت انجام میشود ؟

✔️ این آموزش ها از طریق سایت وادانا انجام می شه که در این مقاله آدرس ورود به سایت گذاشته شده .

منبع : سایت وادانا آزاد vadana.iauec.ac.ir



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزایی که موفق به نصب برنامه شاد بر روی تلفن همراه خود نشدن ، با وارد کردن آدرس shadweb.iranlms.ir از طریق یکی از مرورگرها می تونن به نسخه تحت وب برنامه شاد دسترسی پیدا کرده و وارد گروه های کلاسی خودشون بشن .

 

با توجه به استمرار بیماری کرونا ، برای جلوگیری از همه گیری این بیماری قرار بر این شد که با شروع سال تحصیلی جدید ، آموزش به صورت مجازی و از طریق تلویزیون و شبکه های اجتماعی انجام بگیره . به همین دلیل آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی سامانه شاد دانش آموزی در نسخه های تحت وب و نسخه اندروید کرد .

با توجه به اینکه هنوز نسخه پیام رسان شاد برای کامپیوتر و سیستم عامل IOS در دسترس نیست در این مقاله در مورد نحوه ورود و نصب نسخه وب برنامه شاد توضیح دادیم تا دانش آموزی از تحصیل عقب نمونه . پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

 

 

نسخه وب ورود به برنامه شاد

با شروع سال تحصیلی جدید ، دانش آموزا برای طی کردن روند تحصیلی شون حتما باید به برنامه شاد دسترسی داشته باشن تا با عضویت در گروه ها و کانالای درسی از درساشون عقب نیوفتن . متاسفانه خیلی از دانش آموزا به تلفن همراه با سیستم عامل بالای 4.4 دسترسی ندارن و اصطلاحا گوشی شون قابلیت نصب این برنامه رو نداره .

به خاطر همین آموزش و پرورش ، سامانه شاد رو علاوه بر نسخه های اندروید و IOS در نسخه وب نیز برای استفاده کاربرانی که به گوشی های هوشمند دسترسی ندارن ایجاد کرده . دانش آموزایی که تمایل به استفاده از نسخه تحت وب پیام رسان شاد دارن ، با استفاده از لینک زیر  می تونن وارد صفحه تحت وب شاد بشن .

 

برای ورود به نسخه وب برنامه شاد کلیک کنین

 

نسخه تحت وب برنامه شاد برای استفاده در کامپیوتر ها ، لپ تاپ ، تب لت و گوشی های همراه قابل استفاده هستش . روش دیگه ای که آموزش و پرورش برای استفاده از برنامه شاد روی کامپیوتر در نظر داره نصب برنامه شاد بر روی کامپیوتر هستش . برای دانلود نسخه اصلی برنامه شاد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: دانلود برنامه شاد

 

راهنمای تصویری ورود به نسخه وب برنامه شاد

با ارائه نسخه وب نرم افزار شاد ، یکی از مهم ترین سوالایی که ذهن دانش آموزا و کادر آموزش مدارس رو به خودش مشغول کرده نحوه ورود و استفاده از این صفحه هستش . به خاطر همین راهنمای تصویری نحوه استفاده از نسخه وب برنامه شاد رو گفتیم .

  • نحوه ورود به نسخه وب شاد بطور خلاصه
  1. ورود به نسخه وب برنامه شاد
  2. وارد کردن شماره همراه و دریافت کد فعالسازی
  3. تکمیل مرحله احراز هویت
  4. ورود به کانال ها و گروه های درسی
  • راهنمای تصویری ورود به نسخه وب برنامه شاد

 وارد نسخه وب برنامه شاد به آدرس shadweb.iranlms.ir شده ، شماره تلفن همراهتون رو وارد کنین و روی دکمه " مرحله بعد " کلیک کنید .

 

 

 در ادامه کد فعال سازی که برای شماره تلفنتون ارسال شده رو وارد کرده و روی دکمه " مرحله بعد " کلیک کنین .

 

 

 وارد صفحه اصلی برنامه شاد تحت وب بشین ، احراز هویت کنین و از طریق گزینه های موجود در منوی سمت راست به کانال های برنامه شاد و گروه های درسی مدرسه وارد بشین .

 

 

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا شما رو در زمینه استفاده از نسخه تحت وب برنامه شاد راهنمایی کنن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب این مرکز در ارتباط بوده و از تجربه و اطلاعاتشون در این زمینه بهره مند بشین .

در ادامه بخوانید: لینک مستقیم شاد

 

سوالات متداول

 

1-  ✔️ برای استفاده از نسخه وب شاد حتما باید از کامپیوتر استفاده بشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شد ، با مرورگر گوشی همراه ، تب لب و کامپیوتر می تونین وارد این برنامه بشین .

2-  ✔️ برای دسترسی به نسخه تحت وب شاد باید وارد چه سایتی شد ؟

 ✔️ برای دسترسی به نسخه تحت وب شاد باید وارد سایت shadweb.iranlms.ir بشین که لینک ورود به این صفح در متن مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ برای ورود به نسخه تحت وب برنامه شاد باید چیکار کنیم ؟

✔️ همونطور که در این مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، برای ورود به این برنامه باید با شماره همراه ثبت شده در سامانه سناد وارد بشین .

منبع : وب شاد



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

برنامه شاد برای تعامل بیشتر و بهتر دانش آموزا با کادر آموزش مدرسه طراحی شده و طراحی نرم افزار شاد به طوریه که مدیرا و معلما امکان تولید کانالای مختلف تو شبکه های اجتماعی داخلی رو دارن و می تونن دانش آموزا رو به بخشای مختلف منتقل کنن . دانش آموزا بعد از دعوت توسط مدیر مدرسه باید این نرم افزار رو دانلود و بعد از نصب پیام رسان وارد کانال کلاس مربوط به خودشون بشن .   

 

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش‌ و پرورش اقدام به تعطیلی مدارس کرد و تصمیم بر این بود که آموزش دانش آموزا از طریق شبکه های تلویزیونی انجام بگیره اما با این حال تمایل بیشتر دانش آموزا و معلما به استفاده از پیام رسان ها و نرم افزارای شبکه های مجازی برای آموزش بود .

 آموزش و پرورش برای این که بتونه محیطی ایمن و اختصاصی برای دانش آموزا و معلما مهیا کنه اقدام به ایجاد پیام رسان اختصاصی آموزش و پرورش با عنوان نرم افزار شاد کرد تا مدیرا ، دبیرا و دانش آموزا بتونن از طریق این اپلیکیشن ، آموزش مجازی خودشون رو داشته باشن .

 با توجه به این که تعداد زیادی از مدیرا و معلما و دانش آموزا با محیط این نرم افزار آشنایی ندارن تو این مقاله علاوه بر ارائه لینک دانلود این نرم افزار ، راهنمای نحوه نصب و استفاده مدیرا و معلما و دانش آموزا از اپلیکیشن شاد توضیح داده شده . 

 

 

راهنمای دانلود و نصب و ورود به نرم افزار شاد

با ساخته شدن نرم افزار شاد یکی از مهم ترین سوالایی که ذهن دانش آموزا و کادر آموزش مدارس رو به خودش مشغول کرده نحوه دانلود ، نصب و راه اندازی نرم افزار شاده . مدیرا ، معلما و دانش آموزا اول باید اقدام به دانلود نرم افزار شاد کرده و بعد از اون ، نصب و عضویت تو این اپلیکیشن رو انجام بدن .

نرم افزار شاد در ابتدا فقط برای سیستم عامل اندروید ساخته شد و با توجه به درخواستای زیاد اولیا مبنی بر استفاده از این نرم افزار بر روی سیستم عامل ios  ( آیفون ) و کامپیوتر های شخصی ، آموزش و پرورش اقدام به برنامه نویسی دوباره این نرم افزار برای استفاده در کامپیوتر های شخصی و هم چنین برنامه نویسی جدا برای سیستم عامل ios که مورد استفاده در گوشی های آیفونه ، کرد .

در حال حاضر این نرم افزار قابل استفاده در گوشی های اندروید و سیستم های کامپیوتریه ولی هنوز برای گوشی آیفون قابل استفاده نیست . برای دانلود راحت تر نرم افزار شاد می تونین با توجه به سیستم عامل دستگاهی که می خواین ازش استفاده کنین از طریق لینک های زیر اقدام کنین .

 

سیستم عامل لینک دانلود
اندروید کلیک کنید
ios به محض فعال شدن لینک دانلود اینجا گذاشته میشه
نسخه تحت وب

کلیک کنید

 

نسخه جدید برنامه شاد 2 منتشر شد  .

برای دانلود نسخه جدید برنامه شاد و به روز رسانی اون کلیک کنین .

 

بیشتر بخوانید : مشکلات برنامه شاد

 

بعد از نصب این اپلیکیشن ( برای دسترسی راحت تر لینک برنامه شاد تو همین مقاله قرار داده شده ) باید عضو این پیام رسان شده تا بتونین از مطالب درسی کانال خودتون استفاده کنین . در ادامه راهنمای تصویری نصب نرم افزار شاد براتون آورده شده :

  • راهنمای تصویری نصب و ورود به نرم افزار شاد :

 

1- برنامه شاد رو نصب کرده و روی گزینه "ورود به برنامه" کلیک کنین .

 

2- شماره تلفن همراهتون رو وارد کرده و روی گزینه "ورود"  کلیک کنن . ( توجه داشته باشین که شماره تلفن همراهی که وارد می کنین همون شماره تلفنی باشه که تو سامانه های سناد و یا همگام مدارس ثبت شده )

 

 

3- کد احراز هویت در شاد که به شماره همراهتون پیامک شده رو وارد کرده و روی دکمه "ورود" کلیک کنین .

 

 

4- نام و نام خانوادگی خودتون رو وارد کنین .

 

 

 

5- گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز بر اساس نقشی که تو مدرسه دارین اتخاب کنین .

 

 

7- با انتخاب نقش " دانش آموزا " می تونین وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خودتون بشین .

 

 

 برای آشنایی با نسخه تحت وب برنامه شاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : نسخه تحت وب شاد

 

 

راهنمای ورود مدیران به نرم افزار شاد

وظیفه ساخت و ایجاد کانالای درسی هر مدرسه تو اپلیکشن شاد به عهده مدیر مدارسه . تمام مراحلی که یک مدیر برای راه اندازی این اپلیکیشن لازم داره و باید انجام بده شامل مراحل زیر میشه :

 

  • در صورت ناقص بودن یا وارد نشدن اطلاعات معلما ( شامل کد ملی و شماره همراه ) ، کلاس ها و دانش آموزا در سامانه دانش آموزی ( سناد ) ، مدیر مدرسه باید نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام کنه . ️در صورت تکمیل بودن این اطلاعات ، نیازی به ورود به سامانه سناد نیست و مستقیما به مرحله دوم برید .
  • اپلیکیشن شاد رو از طریق لینک http://Shaddl.medu.ir دانلود و روی دستگاه هوشمندتون نصب می کنین .
  • بعد از نصب برنامه ، لازمه که مدیر وارد اپلیکیشن شاد شده و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت پیامک تایید و ارسال اون در اپلیکیشن ، وارد این اپلیکیشن بشه . ( دقت کنید که شماره تلفن همراه مدیر باید دقیقا همون شماره مشخص شده تو سامانه سناد باشه و هم چنین خط تلفن مدیر روشن باشه )
  • بعد از وارد کردن شماره همراه و کلیک روی گزینه "ورود" ، از طرف آموزش و پرورش به شماره همراهتون یک کد احراز هویت ارسال میشه که با وارد کردن اون و کلیک روی گزینه "ورود" وارد مرحله بعدی میشین .
  • بعد از ورود اولین کار وارد کردن نام و نام خانوادگی خودتونه . ( توجه داشته باشین که این نام برای تمامی مخاطبین شما اعم از معلما ، دانش آموزان و اولیا نمایش داده میشه )
  • گزینه « ورود مدیر / معلم / دانش آموز » رو انتخاب کنین تو کادر نمایش داده شده ، نقش «مدیر» رو انتخاب کنین و بعد از اون ، تو کادر جدید ، کد ملی خودتون رو وارد کرده و روی دکمه تایید کلیک کنین .
  •  تو کادر جدید ، گزینه « مشاهده لیست مدارس  » رو انتخاب کرده و مدرسه مورد نظرتون رو تعیین کنین .
  • گروه های کلاسی مدرستون ایجاد شده و برای همه معلمای مدرسه قابل دسترسیه . تو کادر باز شده ، با انتخاب گزینه « مشاهده لیست گروه های کلاسی » می تونین فهرست کلاس ها رو مشاهده کرده و یا به داخل کلاسا مراجعه کنین . ️همچنین شما صاحب (owner) همه گروه های کلاسی هستین و همواره تو همه اون ها عضو خواهید بود .
  • تو تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، معلمای مدرسه خودتون رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .
  • بعد از اتمام ثبت نام معلما ، در تاریخ اعلام شده تو شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، همه دانش آموزای مدرسه رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .

 اگه موفق به دانلود نرم افزار شاد بر روی گوشی نشدین می تونین اون رو بر روی کامپیوتر نصب کنین .

بیشتر بخوانید: نرم افزار شاد برای کامپیوتر

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو  تو دوران تعطیلی مدارس همراهتون هستن تا تو برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره درسی از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی های لازم رو براتون داشته باشن .

هم چنین بعد از خوندن این مقاله اگه سوالی درباره نحوه استفاده و راه اندازی برنامه شاد داشتین می تونین با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو سوالای خودتون رو از مشاورای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین . پیشنهاد می کنیم آخرین اخبار مربوط به مدارس رو با عضویت تو کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو پیگیری کنین .

برای دانلود نسخه ios برنامه شاد مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: نرم افزار شاد برای ایفون

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چه جوری می تونیم نرم افزار شاد رو دانلود کنیم ؟

✔️ این نرم افزار از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش قابل دانلوده ولی برای راحتیه شما لینک دانلود این نرم افزار تو متن این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ برای ورود به اپلیکیشن شاد چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ همون طوری که تودر متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده برای ورود به این اپلیکیشن شماره همراهی که تو سامانه سناد یا همگام ثبت شده لازمه .

3- ✔️ هدف از ایجاد نرم افزار شاد چیه ؟

✔️ همون طور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده این نرم افزار برای دسترسی راحت تر دانش آموزا و کادر آموزشی به کانالای آموزشیه مدارسه خودشون هست .

منبع : دانلود اپلیکیشن شاد مدارس



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون قضاوت ۱۴۰۰ به دو صورت پذیرش از طریق جذب عمومی و جذب اختصاصی انجام میشه که زمان ثبت نام جذب عمومی این آزمون معمولا در مرداد ماه و ثبت نام جذب اختصاصی هم معمولا در تیر انجام میشه .

 

به دلیل حساس بودن شغل قضاوت گزینش دقیقی نیز برای انتخاب و استخدام افراد متقاضی انجام می شه . تعداد داوطلبای متقاضی این شغل زیاده و به همبن دلیل سازمان قوه قضاییه تعیین کرده است که افراد می توانند به سه روش تحصیل در دانشگاه علوم قضایی از طریق کنکور سراسری ، تحصیل در حوزه های علمیه و از طریق ثبت نام و شرکت در آزمون قضاوت وارد شغل شریف قضاوت شوند.  

حالا داوطلبایی که از طریق ثبت نام در جذب عمومی و اختصاصی آزمون تصدی منسب قضا​ 1400 متقاضی این شغل هستن باید از زمان ثبت نام این ازمون مطلع بوده در این زمان اقدام به ثبت نام آزمون قضاوت کنن . این ثبت نام تقریبا در همه سال ها یک زمان مشخص و معینی داره ، اما در این مقاله قصد داریم در رابطه با تاریخ ثبت نام آزمون قضاوت ۱۴۰۰ برای راهنمایی شما ، صحبت کنیم .

 

 

زمان ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

آزمون جذب عمومی ، آزمونیه که هر ساله زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شه و داوطلبا می تونن در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه کنن و فرایند ثبت نام رو انجام بدن که جذب عمومی آزمون قضاوت از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری انجام میشه .

سال گذشته تاریخ ثبت نام آزمون قضاوت از 12 مرداد آغاز شد و تا 20 مرداد ادامه داشت . هنوز زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400 اطلاع رسانی نشده اما به نظر می رسد در تاریخی مشابه با تاریخ های سال قبل یعنی در ماه تیر یا مرداد آغاز بشه .

می تونین عضو کانال تلگزام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه تاریخ دقیق زمان ثبت نام آزمون تصدی منسب قضا ۱۴۰۰ مشخص شد مطلع بشین .

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ در این مقاله اطلاع میدیم .

 

تمدید مهلت ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

احیانا اگه بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام آزمون قضاوت 1400 هم موفق به ثبت نام نشدین هم نگران نباشین چون معمولا سازمان سنجش فرصتی رو برای اون دسته افرادی که از ثبت نام در زمان مقرر جا موندن قرار میده و می تونین در این زمان دوباره اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنین .

پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص در سایت سنجش منتشر شد مطلع بشین .

 

به محض اینکه مهلت ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

 

 

 

زمان ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

بسیاری از داوطلبایی دارای شرایط ثبت نام آزمون قضاوت 1400 مختص جذب اختصاصی هستن . این آزمون شرایط خاص خودش رو داره و افراد باید حتما دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته مربوط به حقوق ، گرایش های معارف اسلامی و ... باشن .

جذب اختصاصی آزمون قضاوت در دو مرحله آزمون تستی و آزمون تشریحی برگزار میشه و اگه داوطلبا آزمون تستی رو با موفقیت پشت سر بذارن می تونن در آزمون تشریحی که معمولا در آذرماه برگزار می شه شرکت کنن .

سال گذشته زمان ثبت نام آزمون قضاوت مختص جذب اختصاصی در تاریخ 10 تا 31 تیر ماه بود و احتمالا برای سال 1400 نیز در حدود همین زمان ، ثبت نام آزمون اختصاصی قضاوت انجام میشه . 

به محض اطلاع رسانی زمان ثبت نام آزمون تصدی منسب قضا 1400 مختص داوطلبا با جذب اختصاصی از سایت سازمان سنجش ، این صفحه بروزرسانی میشه . می تونین عضو کانال تلگزام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه تاریخ دقیق زمان ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ مشخص شد مطلع بشین .

 

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ در این مقاله اطلاع میدیم .

تمدید مهلت ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰

معمولا مهلت 20 تا 21 روزه برای داوطلبای آزمون اختصاصی قضاوت قرار داده میشه که داوطلبا می تونن با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، اقدام به ثبت نام کنن . اما اگه باز هم در این زمان موفق به ثبت نام نشدین باید منتظر اطلاعیه های سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام آزمون قضاوت ۱۴۰۰ باشین .

به محض اینکه جذب اختصاصی آزمون تصدی منسب قضا تمدید بشه ای مقاله به روز رسانی میشه . پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص در سایت سنجش منتشر شد مطلع بشین .

 

به محض اینکه مهلت ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان ثبت نام آزمون قضاوت 1400 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام جذب عمومی آزمون قضاوت چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا در مرداد ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام در آزمون قضاوت در زمان مقرر جا بمونن باید چیکار کنن ؟

✔️ این افراد می تونن در زمان تمدید مهلت ثبت نام اقدام به تکمیل ثبت نام کنن که توضیحات بیشتر دراین مقاله داده شده .

3- ✔️ ثبت نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت چه زمان انجام میشه ؟

✔️ ان ثبت نام معمولا در تیر ماه انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

منبع : زمان ثبت نام آزمون قضاوت



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سهمیه های کنکور سراسری ۱۴۰۰ شامل سهمیه مناطق ، ایثارگران ، خانواده شهدا و ... میشه که مهم ترین تاثیر رو در روند پذیرش داوطلبا داره . البته داوطلبایی که متقاضی سهمیه خاصی هستن در صورت داشتن شرایط و حد نصاب لازم ، اون سهمیه براشون اعمال میشه .

 

 

یکی از مهم ترین نکاتی که در رتبه داوطلبای کنکور 1400 تاثیرگذاره مبحث اعمال سهمیه های کنکور سراسریه که بعد از اعمال این سهمیه ها در رتبه افراد ، در فرایند انتخاب رشته اون ها هم تاثیر به سزایی میذاره .

همه سهمیه هایی که در کنکور سراسری وجود داره به طور کامل در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری نوشته شده و داوطلبا با مطالعه اون ها می تونن تشخیص بدن که کدوم یکی از سهمیه های کنکور سراسری ۱۴۰۰ شامل حالشون میشه .

سهمیه ایثارگران ، خانواد شهدا ، سهمیه بهیاری و سهمیه مناطق جزو سهمیه های کنکور سراسری هستن که از بین اونا فقط سهمیه مناطقه که شرایط و ضوابط خاصی نداره و برای همه داوطلبای کنکور شامل میشه . با توجه به اهمیت اعمال سهمیه ها در کنکور 1400 در ادامه این مقاله در مورد سهمیه ها و میزان تاثیر اونا توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

 

لیست سهمیه های کنکور سراسری ۱۴۰۰

سهمیه های کنکور سراسری ، شامل سهمیه مناطق ، رزمندگان و سهمیه ایثارگران ، خانواده شهدا ، سهمیه بلایای طبیعی و ... میشه و همون طور که گفته شد شرایط استفاده از این سهمیه ها در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ نوشته شده .

داوطلبایی که طبق شرایط نوشته شده در این دفترچه سهمیه ای شامل حالشون بشه می تونن اون رو زمان ثبت نام کنکور 1400 در فرم ثبت نام کنکورشون وارد کنن . حالا برای آشنایی شما داوطلبا با این موضوع و اینکه ببینین کدوم سهمیه شامل حالتون میشه در ادامه شرایط استفاده از هر کدوم رو گفتیم :

  • سهمیه مناطق :

در کنکور سراسری ، سهمیه مناطق شامل سهمیه منطقه 1 ، منطقه 2 و منطقه 3 میشه که شامل همه داوطلبای آزمون شده و هدف از اعمال این سهمیه در کنکور ، ایجاد برابری و عدالت بین پذیرش داوطلباست به طوری که افرادی که امکانات آموزشی یکسانی دارن جزو یک منطقه قرار می گیرن . 

مثلا کسایی که در مراکز استان های بزرگ ( تهران ، تبریز ، اصفهان ، شیراز و مشهد ) تحصیل کردن جزو سهمیه منطقه 1 ، کسایی که در شهر های کوچک تر تحصیل کردن دارای سهمیه منطقه 2 و کسایی که در شهر ها اطراف ، دور افتاده و روستا ها هستن جزو سهمیه منطقه 3 کنکور سراسری به حساب میان .

حالا برای اینکه ببینین سهمیه کدوم یکی از مناطق کنکور شامل حالتون میشه باید ببینین سه سال آخر تحصیلتون رو در کدوم یک از مناطق ، تحصیل کردین که منطقه مرفه تر محل تحصیل ، به عنوان سهمیه مناطق شما در نظر گرفته میشه .

مثلا اگه کسی از سه سال آخر تحصیلش فقط یک سالش رو در مرکز شهر زندگی کرده باشه و دو سال دیگش رو در روستا تحصیل کرده باشه منطقه مرفه تر یعنی سهمیه منطقه 1 شامل حالش میشه .

  • سهمیه ایثارگران 25 درصد 

سهمیه ایثارگران 25 درصد شامل 3 دسته از داوطلبا میشه : دسته اول شامل همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر ، دسته دوم شامل آزادگان ، همسر و فرزندان اونا و دسته سوم شامل جانبازان 25 درصد و بالاتر ، همسر و فرزندان اونا میشه .

این افراد 25 درصد از ظرفیت هر دانشگاه شامل حالشون میشه و موقع ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ هم نیازی به وارد کردن کد ایثارگری ندارن .

  • سهمیه ایثارگران 5 درصدی :

بعد از سهمیه مناطق پر متقاضی ترین سهمیه در کنکور سراسری شامل ایثارگران 5 درصدی میشه که این سهمیه به دو دسته از داوطلبا تعلق می گیره . دسته اول جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان اونا و دسته دوم شامل همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه .

5 درصد از ظرفیت هر رشته محل به این داوطلبا تعلق می گیره . البته با توجه به کم بودن تعداد نفراتی که سهمیه ایثارگر 25 درصدی دارن اگه از ظرفیت اختصاصی به اونا چیزی باقی بمونه به این افراد تعلق می گیره .

داوطلبای دسته اول نیازی به وارد کردن کد ایثارگری ندارن ولی داوطلبای دسته دوم باید کد ایثارگری خودشون رو در فرم ثبت نام کنکور 1400 وارد کنن .

بیشتر بخوانید: چرا باید از سهمیه ایثارگری 5 درصدی استفاده کنیم

  • سهمیه رزمندگان :

این سهمیه از کنکور هم شامل دو دسته از افراد میشه ، دسته اول شامل رزمندگان بسیجی ، جهادگران جهاد کشاورزی و رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح که حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های دفاع مقدس از سال 1359 تا 1367 بطور متوالی یا متناوب داشته باشن میشه .

دسته دوم هم شامل داوطلبایی که زمان جنگ به صورت سرباز یا نیروی کادری ( پایور ) در جبهه حضور داشتن . البته در صورتی که سه چهارم از مدت زمان حضور این دسته از داوطلبا به عدد 6 برسه این سهمیه شامل حالشون میشه .

  • سهمیه خانواده شهدا :

سهمیه خانواده شهدا شامل حال افرادی میشه که پدر ، مادر ، خواهر یا برادر شهید باشن که بعد از کسر 30 درصد ظرفیت داوطلبای ایثارگر ، به نسبت تعداد افراد شرکت کننده در این سهمیه به تعداد کل داوطلبای سهمیه آزاد کنکور ظرفیت داده میشه . این دسته از داوطلبا هم نیازی به وارد کردن کد ایثارگری ندارن .

  • سهمیه مناطق سیل زده کنکور سراسری :

بر اساس مصوبه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ، سهمیه داوطلبای کنکور 1400 در مناطق سیل زده مثل داوطلبای مناطق زلزله زده محاسبه میشه ، یعنی پنج درصد سهمیه مازاد ، به داوطلبای مناطق سیل زده اختصاص داده میشه .

البته سهمیه داوطلبای مناطق سیل زده برای دانشگاه‌ های سایر استان ­‌ها لحاظ نمی ­‌شه و فقط برای دانشگاه‌ های استان‌ های آسیب دیده لحاظ میشه .

  • سهمیه مناطق محروم :

استان های ایلام ، بوشهر ، چهار محال و بختیاری ، سیستان و بلوچستان ، کردستان ، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویر احمد ، لرستان و هرمزگان جز مناطق محروم کشور هستن که حداقل 40 درصد از ظرفیت کد رشته محل های ناحیه ای ، قطبی و کشوری دوره روزانه دانشگاه های مناطق محروم به داوطلبای بومی این استان ها تعلق می گیره .

پس کسایی که بومی این استان ها هستن سهمیه منطق محروم شامل حالشون میشه و در صورت انتخاب کد رشته محل های مشخص شده مناطق محروم طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری یک سری محدودیت ها شامل حالشون میشه از جمله :

  1. این داوطلبا به هیچ وجه حق انتقالی و تغییر رشته ندارن .

  2. داوطلبا گروه تجربی باید به مدت 3 برابر مدت زمان تحصیل و داوطلبا گروه ریاضی و انسانی باید 2 برابر مدت زمان تحصیل تعهد بدن که در استان خودشون خدمت می کنن .

  3. تا زمانی که نیمی از تعهد خودشون رو نگذرونن اجازه ادامه تحصیل ندارن .

  • سهمیه بهیاری :

این سهمیه فقط مخصوص داوطلبای گروه آزمایشی تجربیه که برای پذیرش در رشته پرستاری لحاظ میشه . البته استفاده از این سهمیه نیاز به یک سری شرایط خاص داره که هنوز تصمیمی برای اعمال اون در کنکور 1400 گرفته نشده و در دفترچه ثبت نام کنکور سال گذشته نیز سهمیه بهیاری نوشته نشده بود .

احیانا اگه برای کنکور 1400 این سهمیه دوباره در لیست سهمیه های کنکور سراسری قرار بگیره این مقاله به روز رسانی میشه .

 

با توجه به لایحه های جدید در خصوص حذف سهمیه های کنکور سراسری امکان حذف و ایجاد تغییرات در سهمیه ها وجود داره که برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: حذف سهمیه های کنکور سراسری

 

تاثیر سهمیه ها در کنکور سراسری ۱۴۰۰

با توجه به اطلاعات گفته شده داوطلبایی که مشمول سهمیه های کنکور سراسری ( به غیر از مناطق ) میشن در صورتی اون سهمیه در رتبه اونا لحاظ میشه و جزو اون دسته از افراد دارای سهمیه انتخابی قرار می گیرن که بتونن حد نصاب لازم نوشته شده در دفترچه کنکور سراسری رو برای اعمال اون سهمیه کسب کنن . در ادامه میزان تاثیر هر سهمیه و شرایط لحاظ شدن اون برای داوطلبای متقاضی گفته شده .

 

سهمیه های کنکور سراسری
سهمیه مشمولان  میزان تاثیر شرایط
سهمیه مناطق همه داوطلبای کنکور سراسری دارای سهمیه مناطق هستن .   بر اساس محل اخذ مدرک تحصیلی سه سال آخر دوره دبیرستان برای داوطلبای نظام قدیم و نظام جدید در نظر گرفته می شه . 
ایثارگران 25 درصد همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر 25 درصد ظرفیت  کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد
 آزادگان و همسر و فرزندان آنان
جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان 
ایثارگران 5 درصد جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن 5 درصد ظرفیت  کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد
همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه 
رزمندگان سهمیه رزمندگان به رزمندگان بسیجی ، جهادگران جهاد کشاورزی و رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه های دفاع مقدس از سال 1359 تا 1367 داشته باشن .  - کسب حداقل 75 درصد نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد
مناطق سیل زده   5 درصد ظرفیت مازاد کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین فرد ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در گزینش آزاد

 

البته امکان حذف و یا تغییرات در تاثیر سهمیه های کنکور سراسری ۱۴۰۰ وجود داره که به محض تصویب لایحه در خصوص تغییرات ، این جدول به روز رسانی میشه .

در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

احیانا اگه بعد از خوندن این مقاله هم دچار ابهامی در خصوص سهمیه های کنکور سراسری 1400 شدین و یا سوالی در مورد استفاده از سهمیه ها براتون پیش اومد می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب تحصیلیکو در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین . 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ سهمیه مناطق شامل کدوم دسته از داوطلبای کنکور سراسری میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده ، این سهمیه شامل همه داوطلبای کنکور میشه .

2- ✔️ چه کسایی می تونن از سهمیه بهیاری استفاده کنن ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای استفاده از سهمیه بهیاری داشتن دیپلم بهیاریه که سایر شرایط لازم در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ شرط اعمال شدن سهمیه ایثاگران 5 درصدی در کنکور چیه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم کسب حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد قبولی در سهمیه آزاده که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده .

منبع : سهمیه های کنکور سراسری



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99 برای هر آزمون به صورت مجزا و چند روز قبل از زمان برگزاری امتحان اون به صورت اینترنتی در سایت inbr.ir منتشر میشه و داوطلبا با ورود به این سایت در زمان مقرر و وارد کردن اطلاعات لازم می تونن کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن .

 

 

آزمون نظام مهندسی دو بار در سال برگزار میشه و در صورتی داوطلب یکی از شاخه‎ های آزمون نظام مهندسی هستین در این آزمون ثبت نام کردین باید حتما کارت ورود به جلسه آزمون خودتون رو دریافت کنین تا علاوه بر حضور در جلسه امتحان بتونین از زمان و مکان برگزاری آزمونتون مطلع بشین .

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۹۹ به صورت اینترنتی در سایت inbr.ir منتشر میشه و داوطلبای متقاضی باید در زمان مقرر وارد این سایت بشن و کارتشون رو دریافت کنن . حالا در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی نوبت مهر و بهمن 99 توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۹۹

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی بهمن ماه 99 از طریق سایت inbr اعلام میشه و داوطلبایی که ثبت نام این آزمون رو انجام دادن باید پیگیر اطلاعیه ای این سایت باشن تا از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۹۹ مطلع بشن .

سال گذشته این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری هر آزمون نظام مهندسی منتشر شد ، هنوز زمان انتشار کارت آزمون نظام مهندسی 99 اعلام نشده ولی با توجه به متفاوت بودن زمان برگزاری آزمون ها ، پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد با خبر بشین .

 

به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی بهمن 99 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۹

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی لازمه که به سایت inbr.ir مراجعه کنین و با داشتن کد ملی و کد رهگیری که حین ثبت نام دریافت کردین برای دریافت کارت اقدام کنین . در صورتی هم که در بخش ‌های متعدد نظارت و اجرا یا طراحی شرکت کردین و قراره در نوبت صبح و عصر هر دو آزمون شرکت کنین حتما پیش از ورود به جلسه برای دریافت کارت آزمون نظام مهندسی هر دو نوبت آزمون اقدام کنین . 

  • راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۹۹​

وارد سایت inbr.ir بشین و روی گزینه سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان کلیک کنین .

 

 

در ادامه مقطه مد نظر خودتون رو انتخاب کنین .

 

 

بعد از انتخاب مقطع روی گزینه کارت ورود به جلسه آزمون ثبت نامی کلیک کنین .

 

 

از طریق کی از 4 روش زیر می تونین کارت ورود به جلسه آزمونتون رو دریافت کنین .

 

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99 لینک ورود به سایت رو میذاریم .

 

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۰

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مهر 1400 هم چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون در سایت inbr منتشر میشه و داوطلبا باید برای حضور در جلسه آزمون مد نظر حتما این کارت رو همراه خودشون داشته باشن .

سال گذشته کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی رشته معماری در شهریور ماه و کارت سایر آزمون ها در اوایل مهر ماه منتشر شد . پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ یکی از رشته ها منتشر شد با خبر بشین . 

 

به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مهر 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت ساختمان منتشر میشه که آدرس سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ کارت ورود به جلسه همه آزمون های نظام مهندسی در یک تاریخ مشخص منتشر میشه ؟

✔️ خیر ، همونطور که در این مقاله توضیح داده شد ، با توجه به متفاوت بودن زمان برگزاری آزمون ها ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه هر آزمون با هم متفاوته .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلا و قوه قضاییه چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر میشه . داوطلبای متقاضی این آزمون ها باید در زمان مقرر وارد این سایت شده و با وارد کردن اطلاعات لازم کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن .

 

 

قوه قضاییه و کانون وکلا هر سال آزمونی رو برگزار می کنن که تعداد زیادی از افرادی که در رشته حقوق تحصیل کردن متقاضی ثبت نام در این آزمون ها هستن . حالا افرادی که با ورود به سایت سنجش در زمان مقرر اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کردن و باید تا روز برگزاری آزمون خودشون رو برای حضور در جلسه امتحان آماده کنن .

از اونجایی که همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت برای حضور در امتحان الزامیه برای داوطلبا سوال پیش میاد که این کارت چه زمانی منتشر میشه و از کجا باید اون رو دریافت کرد ؟ برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکلای دادگستری و قوه قضاییه ۹۹ توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ۹۹

در کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99 زمان و مکان برگزای آزمون مشخص شده و داوطلبا باید طبق اطلاعات نوشته شده روی این کارت برای حضور در جلسه آزمون حاضر بشن . با توجه به اینکه سازمان سنجش مجری برگزار کننده آزمون وکالت دادگستریه داوطلبا برای اطلاع از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکلا باید پیگیر اطلاعیه های این سایت باشن .

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون روی سایت سنجش منتشر میشه و از اونجایی که طبق آخرین اطلاعیه ها این آزمون در تاریخ 22 اسفند ماه برگزار میشه ، این کارت احتمالا در هفته دوم اسفند ماه بر روی سایت سنجش قرار می گیره .

البته به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکلا ۹۹ مشخص شد مطلع بشن .

 

به محض اینکه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری منتشر بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون وکالت

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ۹۹

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99 به صورت اینترنتی در سایت سنجش منتشر میشه و داوطلبا باید بعد از ورود به این سایت ، وارد بخش سایر آزمون های استخدامی شده و گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون کارآموزی وکالت دادگستری 1399 " رو انتخاب کنن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده کارت رو دریافت کنن .

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ۹۹ : 
  1. اول باید سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد بشین .

  2. از لیست سمت راست صفحه باید گزینه سایر آزمون های استخدامی رو انتخاب کنین .

  3. گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون کارآموزی وکالت دادگستری 1399 " انتخاب کنین .

  4. تمام اطلاعات خواسته شده در مورد آزمون و یا اطلاعات فردی خودتون رو وارد کنین و کارت رو دریافت کنین .

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 99 راهنمای تصویری نحوه دریافت اون رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

داوطلبایی هم که متقاضی ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 بودن باید حتما کارت ورود به جلسه خودشون رو در زمان مقرر از سایت سنجش دریافت کرده و سر جلسه ازمون همراه خودشون داشته باشن .

این کارت هم چند روز قبل از برگزاری آزمون وکالت در سایت سنجش منتشر میشه . هنوز زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 مشخص نشده ولی با توجه به اینکه سال گذشته این آزمون در مهر ماه برگزار شد پیش بینی می کنیم کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ هم در اوایل مهر ماه صادر بشه .

البته به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1400 مشخص شد مطلع بشن .

 

به محض اینکه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 منتشر بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضائیه 1400 به صورت اینترنتی در sanjesh.org منتشر میشه و داوطلبا باید بعد از ورود به این سایت و انتخاب بخش سایر آزمون های استخدامی ، گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ( قوه قضاییه ) 1400 " رو انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده کارت رو دریافت کنن .

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰: 
  1. اول باید سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org وارد بشین .

  2. از لیست سمت راست صفحه باید گزینه سایر آزمون های استخدامی رو انتخاب کنین .

  3. گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون کارآموزی وکالت قوه قضاییه 1400 " انتخاب کنین .

  4. تمام اطلاعات خواسته شده در مورد آزمون و یا اطلاعات فردی خودتون رو وارد کنین و کارت رو دریافت کنین .

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 99 راهنمای تصویری نحوه دریافت اون رو میذاریم .

در ادامه بخوانید : زمان ثبت نام آزمون وکالت

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در اسفند ماه منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در چه سایت منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در سایت سنجش منتر میشه که لینک ورود به این سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت به صورتیه ؟

✔️ این کارت به صورت اینترنتی در سایت سنجش منتشر میشه که نحوه دریافت اون در این مقاله گفته شده .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون وکالت



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تو دوره اول و دوم متوسطه به صورت اینترنتی تو سایت aeone.ir و aehighschool.com انجام میشه . دانش آموزایی که دوس دارن تو این مدرسه تحصیل کنن پیگیر اطلاعیه های سایت دبیرستان انرژی اتمی هستن تا در زمان اعلام شده برای ثبت نام ، فرم اینترنتی خودشون رو تو سایت این دبیرستان پر کنن .

 

 

مدارس انرژی اتمی جزو دبیرستای با کیفیتیه که هر سال دانش آموزای زیادی رو جذب می کنه . این مدرسه از دانش آموزای پایه ششم به هفتم ، نهم به دهم ، یازدهم و دوازدهم تو 3 شهر تهران ، مشهد و قزوین پذیرش می کنه . همه داوطلبای هر 3 شهر باید ثبت نام خودشون رو به صورت اینترنتی تو سایت دبیرستان انرژی اتمی به نشانی aeone.ir و aehighschool.com انجام بدن .

حالا سوالی که برای متقاضیای ثبت نام این مدارس پیش میاد اینه که تو چه سایتی باید ثبت نام خودمون رو انجام بدیم ؟ آدرس سایت ثبت نام شهر ما کدومه ؟ برای همین تو ادامه این مقاله در مورد سایت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی تو همه شهرا صحبت کردیم . با ما همراه باشین !

 

 

سایت دبیرستان انرژی اتمی

همون طور که گفته شد دبیرستان انرژی اتمی تو سه شهر تهران ، مشهد و قزوین شعبه داره و هر سال از دانش آموزای دختر و پسر پایه های هفتم ، دهم ،یازدهم و دوازدهم پذیرش می کنه . از اونجایی که کلیه مراحل ثبت نام این دبیرستان باید به صورت اینترنتی باشه و هیچ ثبت نام حضوری نداره همه داوطلبا می خوان بدونن آدرس سایت ثبت نام استان خودشون چیه ؟

دبیرستان انرژی اتمی دو تا سایت داره یکی به آدرس aeone.ir و یکی هم به آدرس aehighschool.com و همه داوطلبا باید ثبت نامشون رو تو این سایتا انجام بدن . حالا واسه این که راحت متوجه بشین که با توجه به پایه تحصیلیتون باید تو کدوم سایت ، ثبت نام کنین تو جدولای زیر سایت ثبت نام هر شهر رو دسته بندی کردیم .

 

 فقط این رو همین جا بهتون بگیم که تعداد شعبه های این دبیرستان کمه و تو بعضی شهر ها و پایه ها پذیرش دختر هم نداره . پس اگه احیانا دیدین اون چیزی که شما می خواین نیست می تونین شانستون رو برای ثبت نام مدارس تیزهوشان امتحان کنین که تو مقاله زیر راهنمایی کامل برای نحوه ثبت نامش رو گذاشتیم .

بیشتر بخوانید : راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان

  • سایت دبیرستان انرژی اتمی تهران :
سایت دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه تهران
دوره اول متوسطه دختران aehighshool.com
دوره اول متوسطه پسران aeone.ir

 

برای ورود به سایت دبیرستان انرژی اتمی دوره اول پسران کلیک کنین .

 

سایت دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه تهران
  دهم یازدهم دوازدهم  
پسران * * * aehighschool.com
دختران * - - aehighschool.com

 

 

مدارس انرژی اتمی تهران برای دوره دوم متوسطه دختران فقط از پایه دهم پذیرش داره .

 

  • سایت دبیرستان انرژی اتمی مشهد :
سایت دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه مشهد
پسران دوره اول متوسطه aehighschool.com
دوره دوم متوسطه aehighschool.com

 

 مدارس انرژی اتمی مشهد از دانش آموزای دختر پذیرش نداره .

 

  • سایت دبیرستان انرژی اتمی قزوین:
سایت دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه قزوین
پسران دوره دوم متوسطه دهم  یازدهم دوازدهم  
* - - aehighschool.com

 

مدارس انرژی اتمی قزوین فقط و فقط از دانش آموزای پایه نهم به دهم پسر پذیرش می کنه . 

 

برای ورود به سایت دبیرستان انرژی اتمی کلیک کنین .

 

 شما می تونین برای آشنایی با ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مقاله زیر رو بخونین تا موقع ثبت نام یک وقت به مشکل بر نخورین .

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

 

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد سایت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی شهرتون پاسخگو باشن و شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسا در ارتباط باشین و فرایند ثبت نامتون رو به ما بسپارین .

 برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون دبیرستان انرژی اتمی مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون دبیرستان انرژی اتمی

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام تو سایت اصلی دبیرستان انرژی اتمی انجام میشه که آدرس سایت رو تو این مقاله گفتیم .

2- ✔️ ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مشهد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام برای دوره اول و دوم دبیرستان تو سایت دبیرستان انرژی اتمی انجام میشه که آدرس سایت رو برای هر دو دوره تو این مقاله گفتیم .

3- ✔️ آیا سایت ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی دوره اول و دوم تو هر شهر یکیه ؟

✔️ خیر ، مثلا سایت های ثبت نام برای دوره های مختلف تو شهر تهران با هم تفاوت داره که تو این مقاله آدرس سایت هر دو دوره رو برای هر شهر گفتیم . 

منبع : سایت دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.com



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دبیرستان انرژی اتمی جزو مدارس با کیفیتی هست که هر سال دانش آموزای زیادی علاقه به تحصیل تو این مدرسه رو دارن . این مدرسه جزو مدارس غیرانتفاعیه که امکانات زیادی رو در اختیار دانش اموزا میزاره و مثل بقیه مدارس غیر انتفاعی شهریه دریافت می کنه . دونستن مقدار شهریه این مدرسه جزو مواردیه که والدین قبلا ثبت نام تو این مدرسه باید بدونن .

 

مدارس انرژی اتمی جزو مدارس خوبیه که می تونیم بگیم با توجه به کیفیت و امکاناتی که داره هر سال دانش اموزای زیادی رو جذب خودش می کنه . این مدرس پذیرش خودش رو از دانش آموزای پایه های ششم به هفتم ، نهم به دهم ، یازدهم و دوازدهم انجام میده .

ولی خوب از اونجایی که دبیرستان انرژی اتمی جزو مدارس غیرانتفاعی حساب می شه و دانش آموزا برای تحصیل تو این مدرسه باید شهریه بدن سوالی که اکثر والدین از ما می پرسن اینه که شهریه این مدارس چقدره ؟ چون هر چقدرم که این مدرسه سطح آموزشی بالایی داشته باشه باز باید ببینن توان مالی پرداخت این شهریه رو دارن یا نه . برای همین ما تو ادامه این مقاله در مورد شهریه مدارس انرژی اتمی تو دوره اول و دوم متوسطه صحبت کردیم . با ما همراه باشین .

 

شهریه دبیرستان انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

مدرسه انرژی اتمی یک مدرسه غیر انتفاعیه و هزینه ‌های اداره اون به وسیله شهریه ای که از اولیای دانش‌آموزا می گیرن تامین میشه . البته این هزینه ای که برای شهریه گرفته میشه کاملا تحت نظارت خود اداره آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان مدرسه هستش .
این مدرسه علاوه بر کتابای درسی ، کلاسایی مثل کامپیوتر ، نجوم ، کلاسای آمادگی برای المپیادای مختلف و ... رو برگزار می کنه که هزینه این کلاسای فوق برنامه هم تو شهریه لحاظ شده . حالا برای آشنایی شما با شهریه مدارس انرژی اتمی نرخ مصوب شهریه هر دو دوره رو در ادامه براتون گفتیم .

  •  شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​​:

مدارس انرژی اتمی با اینکه جزو مدارس غیر انتفاعی به حساب میاد ولی شهریه ای که از دانش آموزا دریافت می کنه بالاتر از مدارس غیر انتفاعی دیگس اونم بخاطر امکانات آموزشی که داره . حدود شهریه مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه پارسال تقریبا 12 ملیون بود که البته حدس می زنیم این شهریه امسال یه مقدار افزایش پیدا کنه . 

  •  شهریه مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ :

دبیرستان انرژی اتمی تو دوره دوم متوسطه علاوه بر اینکه از دانش آموزایی پایه نهم به دهم پذیرش می کنه از دانش آموزای میان پایه هم پذیرش داره . حدود شهریه ای که این مدارس برای دوره دوم متوسطه از هر دانش آموز می گیرن تقریبا میشه گفت پارسال 16 ملیون تومن بود که البته حدس می زنیم این شهریه امسال یه مقدار افزایش پیدا کنه . 

 

 اگه با توجه به این مواردی که گفتیم می خواین تو این مدرسه ثبت نام کنین می تونین برای اطلاع از راهنمای نحوه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل نحوه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

 

البته اینم در نظر داشته باشین که این دبیرستان تو 3 تا شهر تهران ، مشهد و قزوین شعبه داره و شهریه مدارس انرژی اتمی تو شعبه های مختلف با توجه به امکاناتی که بهتون میدن متفاوته .

 

 برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون دبیرستان انرژی اتمی مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دبیرستان انرژی اتمی

 

 

اگه می بینین با توجه به مواردی که در بالا گفتیم توان مالی پرداخت شهریه این مدرسه رو ندارین می تونین تو مدرسه های دیگه که شهریه پایین تری دریافت می کنن و کیفیت لازم رو دارن ثبت نام کنین مثل مدارس تیزهوشان ، نمونه دولتی ، شاهد و ... . برای اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان می تونین مقاله زیر رو بخونین .

 

در ادامه بخوانید: راهنمای کامل نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان

اگه تصمیم به ادامه تحصیل تو این مدرسه دارین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین و تموم سوالاتون رو در مورد شهریه ، نحوه ثبت نام ، شرایط و ... بپرسین . احیانا هم اگه احساس می کنین این مدرسه انتخاب مناسبی نیست می تونین در مورد مدارس هم سطح دیگه راهنمایی بگیرین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا مدارس انرژی اتمی شهریه دریافت می کنن ؟

✔️ بله ، چون این مدارس جزو مدارس غیرانتفاعی هستن باید شهریه پرداخت کنین که شهریه دریافتی این مدرسه تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ آیا شهریه مدارس انرژی اتمی با مدارس تیزهوشان یکیه ؟

✔️ خیر ، شهریه این مدرسه به خاطر امکاناتی که به دانش آموزا میده بیشتره که تو این مقاله شهریه دوره اول و دوم متوسطه گفته شده .

3- ✔️ آیا شهریه همه مدارس انرژی اتمی تو همه ی شهر ها یکیه ؟

✔️ خیر ، همون طور که تو این مقاله به طور کامل گفته شد شهریه دبیرستان انرژی اتمی با توجه به استان و امکاناتی که میده متفاوته .

منبع : شهریه دبیرستان انرژی اتمی



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مدارس انرژی اتمی از دانش آموزای متقاضی ادامه تحصیل در دوره اول و دوم متوسطه پذیرش خودش رو انجام میده . ثبت نام دوره اول و دوم متوسطه ابن مدارس معمولا به طور همزمان در اواخر بهمن ماه انجام میشه و داوطلبا با ورود به سایت این دبیرستان می تونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

 

 

مدارس انرژی اتمی از دانش اموزا پسر برای دوره ی اول و دوم متوسطه برای شهر های تهران ، مشهد و قزوین پذیرش داره و هم چنین از دانش اموزای دختر هم برای دوره اول و دوم متوسطه شهر تهران پذیرش داره . این مدرسه جزو مدارس برتر شناخته شده و هر سال دانش آموزا زیادی علاقمند به تحصیل تو این مدرسه هستن .

دانش آموزایی که قصد ادامه تحصیل تو مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو دارن در صورت داشتن شرایط و ضوابط ثبت نام این مدارس می تونن پیش ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام بدن . در ادامه در مورد زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره ی اول و دوم متوسطه صحبت می کنیم .  

 

 

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

مدارس انرژی اتمی در دوره اول و دوم متوسطه از بین دانش آموزای دختر و پسر در 3 شهر تهران ، مشهد و قزوین پذیرش داره و داوطلبای متقاضی ثبت نام تو این مدارس باید با زمان ثبت نام برای دو دوره مختلف آشنایی داشته باشن .

  •  زمان ثبت نام دوره اول مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 :

قبلا برای پذیرش داوطلبا برای پایه 6 به هفتم از دانش آموزا آزمون گرفته میشد و دانش آموزا در صورت قبولی در آزمون می تونستن تو این مدارس ادامه تحصیل بدن ولی الان تقریبا 3 سالی میشه که دیگه از دانش آموزای پایه ششم به هفتم آزمونی دریافت نمیشه و دانش آموزا فقط باید یک پیش ثبت نامی رو تو سایت مدارس انرژی اتمی انجام بدن .

سال گذشته پیش ثبت نام مدارس انرژی اتمی برای دوره اول متوسطه از 25 بهمن ماه شروع شد و این ثبت نام تا اردیبهشت ماه هم ادامه داشت .هنوز زمان ثبت نام دبیرستان ارژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ مشخص نشده ولی با عضو شدن تو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض شروع ثبت نام مدارس انرژی اتمی باخبر می شین .

 

به محض اینکه ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه شروع بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

  •  زمان ثبت نام دوره دوم مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 :

ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی برای دوره دوم متوسطه به صورت اینترنتی تو سایت دبیرستان انرژی اتمی انجام میشه . این ثبت نام سال گذشته از 25 بهمن ماه همزمان با پیش ثبت نام دوره اول شروع شد و تا اردیبهشت ماه هم ادامه داشت .

هنوز زمان ثبت نام دبیرستان ارژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ مشخص نشده ولی به محض شروع ثبت نام تو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو اطلاع میدیم .

 

به محض اینکه ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه شروع بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانش آموزایی که قصد ادامه تحصیل تو مدارس انرژی اتمی رو دارن باید قبل از هر اقدامی از شرایط این مدارس برای ثبت نام اطلاع داشته باشن و بعد ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام بدن .

 

  •  شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی تو جدول زیر اومده :

 

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی
پایه تحصیلی شرایط اختصاصی
نهم به دهم اشتغال به تحصیل در پایه نهم
دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه هشتم و نیم سال اول پایه نهم
داشتن تابعیت ایرانی
دهم به یازدهم اشتغال به تحصیل در پایه دهم
دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه نهم و نیم سال اول پایه دهم
داشتن تابعیت ایرانی
یازدهم به دوازدهم اشتغال به تحصیل در پایه یازدهم
دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه دهم و نیم سال اول پایه یازدهم

 

دبیرستان­ انرژی اتمی هر سال در رشته ­های ریاضی و علوم تجربی در پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم آزمون برگزار می کنه ولی برای رشته علوم انسانی تنها در پایه دهم و یازدهم پذیرش دانش آموز داره . آزمون مدرسه انرژی اتمی برای پذیرش پایه دهم به صورت دو مرحله ای برگزار میشه :

مرحله اول آزمون که معمولا هفته اول خرداد برگزار میشه به صورت تستی و مرحله دوم برای رشته های ریاضی و تجربی به صورت تشریحی از منابع مرحله اول و برای رشته های علوم انسانی به صورت مصاحبه هستش .

آزمون مدارس انرژی اتمی برای پایه یازدهم و دوازدهم کلا آزمون تک مرحله ای و در اواخر اردیبهشت ماه برگزار میشه .

مدارس انرژی اتمی در پایه دوازدهم از داوطلبا رشته علوم انسانی پذیرش ندارن .

 

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

 

نحوه ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

داوطلبایی که شرایط ثبت نام دبیرستان دوره اول و دوم انرژی اتمی رو دارن باید ثبت نام اینترنتی این مدرسه رو تو سایت این مدارس انجام بدن که در ادامه در مورد نحوه ثبت نام تو دبیرستان دوره اول و دوم صحبت کردیم .

  •  نحوه ثبت نام دوره اول متوسطه انرژی اتمی 1400 - 1401 :

پیش ثبت نام برای دانش آموزان دوره اول به صورت اینترنتی انجام میشه ولی سایت ثبت نام برای دختران و پسران متفاوت هستش که در زیر برای هر کدوم گفته شده :

دخترا پایه ششم به هفتم : پیش ثبت نام دخترا از طریق سایت دبیرستان انرژی اتمی aehighschool.ir انجام میشه .

پسرا پایه شم به هفتم : پیش ثبت نام پسرا برای پایه هفتم از طریق سایت مدرسه انرژی اتمی به نشانی aeone.ir انجام میشه .

این دانش آموزا بعد از ورود به سایت ثبت نام و بارگزاری عکس باید مدارک زیر را هم بارگزاری کنن .

 کارنامه سه سال ۴، ۵ و ۶ دبستان ( الزامی )

 گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی کیفی - توصیفی دبستان ( اختیاری )

گواهی موفقیت‌های علمی ، فرهنگی و ورزشی در مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه ، شهر و کشور ( اختیاری )

 

درخواست داوطلبایی که کارنامه های سه سال خود را در صفحه کاربری بارگذاری نکنن مورد بررسی قرار نمی گیره .

  •  نحوه ثبت نام دوره دوم متوسطه انرژی اتمی 1400 - 1401 :

دانش آموزایی که متقاضی ثبت نام تو دبیرستان انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ هستن ، باید از طریق سایت دبیرستان انرژی اتمی به آدرس aehighschool.com بعد از پرداخت هزینه ثبت نام و بارگزاری مدارک ، اقدام به تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام اینترنتی کنن .

  • راهنمای تصویری پیش ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی :

ورود به سایت aehighschool.ir و انتخاب گزینه ثبت نام مدارس .

 

 

در ادامه روی تصویر زیر کلیک کنین .

 

 

سپس روی گزینه شروع پیش ثبت نام کلیک کنین .

 

پایه تحصیلی مورد نظر و استان محل تحصیل خودتون رو انتخاب کنین .

 

 

در ادامه نیز اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین .

 

به محض شروع ثبت نام تمامی مراحل ثبت نام رو به طور کامل میذاریم .

بیشتر بخوانید : ثبت نام المپیاد دانش آموزی

منابع آزمون مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانش آموزایی که قصد ادامه تحصیل تو دبیرستان انرژی اتمی رو تو پایه های تحصیلی مختلف دارن باید با مطالعه منابع معرفی شده این دبیرستان خودشون رو برای شرکت تو این آزمون آماده کنن . منابع پایه های مختلف رو در زیر براتون آوردیم :

 

  •  منابع آزمون دبیرستان دوره دوم برای پایه دهم رشته ریاضی فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی :

 دروس آزمون مرحله اول :

 رشته ریاضی فیزیک : دروس ریاضی و فیزیک مرتبط با دوره اول متوسطه

 رشته علوم تجربی : دروس ریاضی ، فیزیک ، شیمی و زیست مرتبط با دوره اول متوسطه

 رشته علوم انسانی  : کتاب های ادبیات ، عربی ، قرآن ، مطالعات اجتماعی و تاریخ دوره متوسطه اول کتاب های گلستان و بوستان سعدی ( تصحیح غلام حسین یوسفی ) - غم نامه رستم و سهراب و رزم نامه رستم و اسفندیار ( نشر قطره ) - سوره فتح به همراه ترجمه - جزوه علوم اجتماعی ( که در سایت دبیرستان انرژی اتمی بارگذاری میشه )-ریاضی پایه نهم

 مرحله دوم : آزمون مرحله دوم برای پذیرفته شده ها مرحله اول در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی بصورت تشریحی از دروس مرحله اول برگزار میشه .
آزمون مرحله دوم برای پذیرفته شده ها مرحله اول رشته علوم انسانی بصورت مصاحبه علمی هستش .

  •  منابع آزمون ورودی پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی :

  آزمون ورودی یازدهم در رشته انسانی از  کلیه دروس پایه دهم هستش .

 آزمون ورودی یازدهم در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی از دروس پایه دهم هستش .

 

منابع آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی پایه یازدهم رشته تجربی 99 - 1400
مواد آزمون تعداد سوالات  محتوای  ازمون
فارسی(1) 15 درس10 تا 18( صفحات 76 تا 152 ) 
عربی زبان قرآن(1) 15 درس5 تا8 ( صفحات45 تا 100 )
دین و زندگی(1) 15 درس 7 تا 12 ( صفحات 80تا 148 )
زبان خارجی(1) 15 درس3 و 4( صفحات 71تا 119 )
ریاضی(1) 20 فصل 5 تا 7( صفحات 94 تا 170 )
زیست شناسی(1) 25 گفتار 4 فصل 5 تا 7 ( صفحات 76 تا 124 )
فیزیک (1) 20 فصل3 از ابتدای فشار در شاره ها و فصل 4 تا انتها (صفحات 70 تا 140)
شیمی(1) 15 فصل2 از انتهای چه بر سر هواکره آورده­ ایم تا انتها فصل 3 ( صفحات 68 تا 131 )

 

 

منابع آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی پایه یازدهم رشته ریاضی 99 - 1400
مواد آزمون تعداد سوالات محتوای آزمون
فارسی(1) 15 درس10 تا 18( صفحات 76 تا 152 )
عربی زبان قرآن(1) 15 درس5 تا8 ( صفحات45 تا 100 )
دین و زندگی(1) 15 درس 7 تا 12 ( صفحات 80تا 148 )
زبان خارجی(1) 15 درس3 و 4( صفحات 71تا 119 )
ریاضی(1) 20 فصل 5 تا 7( صفحات 94 تا 170 )
هندسه(1) 10 فصل 3 و 4( صفحات 53 تا 96 )
فیزیک(1) 25 فصل 4 و 5 ( صفحات 91 تا 172 ) 
شیمی (1) 15 فصل 2 از انتهای چه بر سر هواکره آورده­ ایم تا انتهای فصل3 ( صفحات 68 تا 131 )

 

  •  منابع آزمون ورودی پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک ، علوم تجربی :

 آزمون ورودی دوازدهم در رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی از دروس پایه یازدهم هستش .

 

منابع آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی پایه دوازدهم رشته تجربی 99 - 1400
مواد آزمون تعداد سوالات  محتوای  ازمون
فارسی(2) 15 درس10 تا آخر کتاب ( صفحات 86 تا 157 ) 
عربی زبان قرآن(2) 15 درس 4 ، 5 ، 6 ، 7 ( صفحات 43 تا 91 )
دین و زندگی(2) 15 درس 7 تا 12 ( صفحات 86 تا 158 )
زبان خارجی(2) 15 درس3 تا آخر کتاب ( صفحات 87 تا 110 )
زمین شناسی  10 فصل 4 تا 7 ( صفحات 59 تا 117 )
ریاضی(2) 20 فصل 4 تا 7 ( صفحات 71 تا 166 )
زیست شناسی(2) 25 فصل 6 تا 9 ( صفحات 79 تا 152 )
فیزیک (2) 20 فصل 2 از توان در مدار الکتریکی تا اخر کتاب ( صفحات 53 تا 104 )
شیمی(2) 25 فصل2 ازابتدای جمع پذیری گرمای واکنش ها ، قانون هس و فصل 3 ( صفحات 72 تا 121 )

 

منابع آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی پایه دوازدهم رشته ریاضی 99 - 1400
مواد آزمون تعداد سوالات  محتوای  ازمون
فارسی(2) 15 درس10 تا آخر کتاب ( صفحات 86 تا 157 ) 
عربی زبان قرآن(2) 15 درس 4 ، 5 ، 6 ، 7 ( صفحات 43 تا 91 )
دین و زندگی(2) 15 درس 7 تا 12 ( صفحات 86 تا 158 )
زبان خارجی(2) 15 درس3 تا آخر کتاب ( صفحات 87 تا 110 )
حسابان  20 فصل 3 ، 4 ، 5  ( صفحات 80 تا 151 )
امار و احتمال 10 فصل 2 از ابتدای قانون احتمال تا آخر کتاب ( صفحات 58 تا 128 )
هندسه (2) 10 فصل 2 ازابتدای تجانس تا آخر فصل 4 ( صفحات 45 تا 77 )
فیزیک (2) 25 فصل 2 از توان در مدار الکتریکی تا اخر فصل 4 ( صفحات 67 تا 130 )
شیمی(2) 20 فصل2 ازابتدای جمع پذیری گرمای واکنش ها ، قانون هس و فصل 3 ( صفحات 72 تا 121 )

 

جدول بالا مربوط منابع آزمون سال گذشتست به محض اینکه منابع امسال مشخص بشه این جداول به روز رسانی میشه .

 برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون دبیرستان انرژی اتمی مقاله زیر رو بخونین .

درادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون دبیرستان انرژی اتمی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما در مورد فرایند ثبت نام مدارس انرژی اتمی برای دوره اول و دوم متوسطه جواب بدن و شما میتونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای ما در ارتباط باشین و جواب همه سوالاتتون رو در مورد ثبت نام مدارس انرژی اتمی ، تیزهوشان ، نمونه دولتی ، شاهد و ... بگیرین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول کی شروع میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا اواخر بهمن شروع میشه که به محض شروع ثبت نام تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره دوم تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام تو سایت دبیرستان انرژی اتمی انجام میشه که آدرس سایت رو تو این مقاله گفتیم .

3- ✔️ آیا برای ثبت نام تو دبیرستان دوره دوم انرژی اتمی شرط معدل وجود داره ؟

✔️ بله . مثلا شرط معدل برای ثبت نام پایه نهم به دهم داشتن معدل 19 و بالاتر در پایه هشتم و نیم سال اول پایه نهم هستش که شرط معدل برای بقیه پایه ها رو تو این مقاله گفتیم .

منبع : ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد 99 صادر کرد .

سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد 99 صادر کرد . متن اطلاعیه به صورت زیر  است :

پيرو اطلاعيه مورخ 99/09/16 بدين وسيله به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شرکت در مرحله پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي در مقطع کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1399 در تمامي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي دولتي و غيردولتي و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند با توجه به نكات ذيل و همچنين در نظر داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام ، مي‌توانند در پذيرش دوره مذكور ثبت‌نام و انتخاب رشته نمايند .

منظور از سوابق تحصیلی، معدل تراز شده مقطع کارشناسي و براي متقاضيان داراي مدرک کارشناسي ناپيوسته براساس تراز ميانگين معدل مقاطع کارداني و کارشناسي ناپيوسته می باشد.

 

 شرايط ثبت‌نام‌:

ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شرکت در مرحله پذيرش براساس سوابق تحصيلي در مقطع کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1399 از روز سه‌شنبه مورخ 99/09/25 آغاز و تا روز يکشنبه مورخ 99/09/30 ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي و از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرايط عمومي و اختصاصي، مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غيرايراني و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان و ايثارگران (براساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته)، در صورتي كه داراي شرايط مذكور باشند، مي‌توانند در يک رشته امتحاني متقاضي ثبت‌نام شوند و حداکثر تا 40 (چهل) کد رشته محل (طبق ضوابط از رشته‌‌هاي امتحاني مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته) را به ترتيب علاقه مندي در فرم انتخاب رشته درج نمايند. دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته ، همزمان با شروع ثبت‌نام، در درگاه اطلاع رساني اين سازمان در دسترس خواهد بود.

 

  مراحلي كه متقاضی بايد براي ثبت نام اقدام كند:

1- مراجعه به درگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني فوق براي خريد كارت اعتباري ثبت‌نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته. 

2- تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته.

3- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام.

4- با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام منحصراً بصورت اينترنتي انجام مي‌گيرد، متقاضیان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع رساني این سازمان و پرداخت مبلغ 610/000 (ششصد و ده هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام در اين مرحله نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

 دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:

به متقاضیان توصيه مي‌شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته ، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس براساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به درگاه اطلاع رساني اين سازمان، اطلاعات لازم را براساس بندهاي برنامه ‌نرم‌افزاري ثبت‌نام وارد نمايند. ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام بخصوص معدل (مقطع کارشناسی و یا کاردانی و کارشناسی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته) دقت نمايند. بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارك متقاضی در صورت پذيرفته‌شدن در اين مرحله، قبولي وي لغو و از ادامه تحصيل متقاضی جلوگيري خواهد شد.

یادآوری مهم: متقاضیاني که در اين مرحله پذيرفته شوند، در صورتي که پذيرفته شده نهايي آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 99 باشند، قبولي قبلي آنان لغو خواهد شد. لازم به توضيح است که اين دسته از متقاضيان حق بازگشت و ادامه تحصيل در رشته قبولي قبلي خود را ندارند.

 

 توصيه‌هاي‌ مهم‌:

1- رشته‌های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی نیز به همراه رشته‌های سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته درج شده است. لذا متقاضیان رشته‌های این دانشگاه می‌بایست کدرشته محلهای مربوط به این دانشگاه را به همراه سایر کدرشته محلها در فرم ثبت‌نام و انتخاب رشته خود درج نمایند و لازم نیست اقدام جداگانه‌ای در این خصوص انجام دهند.

2- متقاضیان براي اطلاع از مقررات وظيفه عمومي، شرايط و ضوابط استفاده از سهميه ايثارگران و همچنين شرايط و ضوابط اتباع خارجي به دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته ‌مراجعه نمايند.

3- متقاضیان لازم است در انتخاب كدرشته امتحاني و همچنين کدرشته محل هاي انتخابي خود، دقت نمایند؛ لذا پس از دريافت كد پي گيري 16 رقمي، در اين خصوص به درخواست‌هاي متقاضیان مبني بر اصلاح و يا جابجايي، ترتيب اثر داده نخواهد شد.

4- توصيه‌ مي‌شود كه حتماَ متقاضیان، پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پي‌گيري، يك نسخه پرينت از تقاضانامه خود را تهيه، و مندرجات آن را كنترل و نزد خود نگهداري نمايند.

5- با توجه به اینکه داشتن مغایرت معدل برای پذیرفته شدگان موجب لغو قبولی خواهد شد، لذا به متقاضیان توصيه مي‌شود در درج معدل خود دقت لازم را بعمل آورند و حتي اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نمي‌پذيرد با مشاهده پرينت تقاضانامه نسبت به كنترل دقيق موارد درج شده در آن اقدام نموده و قبل از پايان مهلت ثبت نام كه امكان ويرايش اطلاعات براي آنها وجود دارد نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمايند.

6- اگر فردی در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 ثبت نام نموده و در اين مرحله نیز متقاضی ثبت‌نام برای رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی شود و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرد در صورتی که تمايل به انصراف از شرکت در آزمون سال 1400 داشته باشد به شرط ارائه درخواست حداکثر تا تاریخ 99/10/30 هزينه ثبت‌نام به وی عودت داده می‌شود. بدیهی است این افراد از فرآیند آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 حذف خواهند شد.

7- هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ درگاه اطلاع رساني این سازمان ‌اعلام ‌خواهد شد.

 

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس  http://rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. 

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم ميتوانند سوال يا سوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در ميان بگذارند . 


منبع : اطلاعیه سنجش در خصوص جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه تبریز از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو ممتاز می پذیرد .

دانشگاه تبریز مطابق با « آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد » در تمامی رشته گرایش های دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز که در سال تحصیلی 1400 دارای سهمیه پذیرش از طریق کارشناسی ارشد بدون کنکور هستند ، از میان دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته ، با لحاظ نمودن شرایط ذیل دانشجو می پذیرد .

 

  شرایط متقاضیان پذیرش

 دانشجویان ورودی بهمن 95 و مهر 96 دوره کارشناسی که حائز شرایط یکی از بندهای (الف-۱-۱) تا (الف-۳-۱ ) باشند می توانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک جهت شرکت در رقابت پذیرش بدون آزمون اقدام نمایند :

 

 ۱-۱ - دانشجویان دانشگاه تبریز که پس از گذراندن شش نیم سال تحصیلی ، با سپری نمودن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی مقطع کارشناسی ، به لحاظ معدل کل ، جزو ۲۵ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود بوده و دارای حداقل معدل ۱۵ باشند .

 

 ۲-۱ - دانشجویان دانشگاه های سطح یک و دو کشور که پس از شش نیم سال تحصیلی ، با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی ، به لحاظ معدل کل ، جزو ۱۵٪ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود بوده و دارای حداقل معدل ۱۵ باشند .

 

 ۳-۱ - دانشجویان دانشگاههای سطح سه و چهار کشور بجز دانشگاه های مذکور در بند ( الف ) ، که پس از گذراندن شش نیم سال تحصیلی ، با سپری نمودن حداقل سه چهارم واحدهای درسی ، به لحاظ معدل کل حائز رتبه های ۱ تا ۳ بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود بوده و دارای حداقل معدل ۱۷ باشند . ( به علت شیوع کرونا تبصره ای به این بند در متن فراخوان اضافه شده است ) .

 مدارک آن دسته از دانشجویان دانشگاه تبریز و سایر دانشگاههای سطح یک کشور که در طول شش نیم سال تحصیلی موفق به فارغ التحصیلی شده و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیم سال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو ۱۵ درصد برتر هستند ، به صورت مازاد بر ظرفیت ، جهت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بررسی خواهد شد .

 دانشجویان حائز رتبه های ۱ تا ۱۵ در مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور می توانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک جهت بهره مندی از تسهیلات پذیرش بدون آزمون ، اقدام نمایند .

 دانشگاه تبریز از پذیرش بدون آزمون دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد ، دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی / غیر انتفاعی معذور است .

 متقاضیان پذیرش بایستی حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 فارغ التحصیل شوند .

 دانشجویانی که طول مدت تحصیل آنها در مقطع کارشناسی ، بیش از ۸ نیم سال باشد ، مجاز به استفاده از تسهیلات این فراخوان نمی باشند . با این وجود، پرونده متقاضیانی که طول مدت تحصیلشان به دلایلی خارج از اختیار خود ( نظیر بیماری ، زایمان و موارد مشابه ) ، حداکثر دو نیم سال تحصیلی بیش از مدت مجاز مذکور است ، پس از تأیید کمیسیون موارد خاص دانشگاه ، جهت بهره مندی از تسهیلات پذیرش بدون آزمون بررسی خواهد شد .

 متقاضیانی که از زمان فارغ التحصیلی آنها ، بیش از یک نیم سال تحصیلی گذشته است ، مجاز به استفاده از تسهیلات نیستند .

 دانشجویان مهمان دائم در صورتی که حداقل سه چهارم واحدهای درسی خود را تا پایان نیم سال ششم در دانشگاه تبریز سپری کرده باشند ، مجاز به استفاده از این تسهیلات هستند . به عنوان مثال ، چنانچه دانشجوی مهمان دائم ، تا پایان نیمسال ششم ۱۱۰ واحد سپری کرده باشد ، در صورتی مجاز به شرکت در رقابت پذیرش بدون آزمون خواهد بود که از این تعداد ، ۸۲ واحد را در دانشگاه تبریز گذرانده باشد .

 

برای مطالعه متن کامل فراخوان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز کلیک کنید .

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه ملایر از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو ممتاز می پذیرد .

به اطلاع  متقاضیان پذیرش بدون آزمون  مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1401-1400 می رساند ، دانشگاه ملایر بر اساس آخرین آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد به شماره نامه301041/11 مورخ 6 بهمن 98 وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری دانشجو می‌پذیرد . بر این اساس " متقاضیان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد باید پس از 6 نیمسال (بجز نیمسال تابستان بعد از نیمسال ششم) با گذراندن سه چهارم واحدهای کد رشته کارشناسی خود، جزء 15 درصد برتر هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در 8 نیمسال (31 شهریور 1400) فارغ‌التحصیل گردند".

 

 بازه زمانی برای ثبت نام سال تحصیلی 1401-1400 :


دانشجویان واجد شرایط می توانند فرم درخواست را تکمیل و پس از اخذ تاییدیه های لازم به همراه سایر مدارک جهت بررسی حداکثر تا پایان وقت اداری 30 آذرماه 1399 به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تحویل داده و یا از طریق پست سفارشی به آدرس: ملایر – کیلومتر 4 جاده ملایر- اراک – دانشگاه ملایر – حوزه معاونت آموزشی – دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه ملایر با کد پستی 95863-65719 ارسال نمایند.

 

 شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه ملایر 1400 - 1401 :

  فارغ التحصیلی حداکثر در 8 نیمسال (31 شهریور 1400)

 ورودی های کارشناسی نیمسال اول 96 و بعد از آن که حداکثر در 8 نیمسال و تا 31 شهریور 1400 فارغ التحصیل می شوند.

 ورودی های کارشناسی نیمسال دوم 95 که پس از 8 نیمسال و تا بهمن 99 فارغ التحصیل می شوند.

 پس از 6 نیمسال (بجز نیمسال تابستان بعد از نیمسال ششم) سه چهارم واحدهای درسی کد رشته کارشناسی خود را گذرانده باشند.  (در صورتی که عدد بدست آمده غیر صحیح باشد به عدد کوچکتر گرد می شود).

 پس از نیمسال ششم از لحاظ معدل جزء 15 درصد برتر هم ورودی‌های خود باشد.

 دانشجویان دانشگاه ملایر که جزء 10 درصد بعد از 15 درصد اول هستند نیز در صورت تمایل می توانند برای استفاده از این تسهیلات اقدام نمایند. در صورت وجود ظرفیت، دانشگاه نسبت به پذیرش آنها اقدام خواهد نمود.

 پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش‌آموختگی و صرفاً یک بار امکانپذیر است.

 پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه امکان‌پذیر است.

 تغییر رشته و یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد مجاز نیست.

 پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سازمان سنجش آموزش کشور) خواهد بود.

 مبلغ واریز شده و ﻣﺪارک ارسال شده به  هیچ عنوان به متقاضی ﻋﻮدت داده ﻧﺨﻮاﻫﺪ شد.

 

داوطلبان می توانند برای دریافت فرم ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ملایر 1400 - 1401  و کسب اطلاعات بیشتر به سایت این دانشگاه به آدرس www.malayeru.ac.ir مراجعه نموده و از طریق متن فراخوان آن که در زیر نیز قرار داده شده است ، سایر جزئیات را مطالعه نمایند. 

 

برای مطالعه کامل متن فراخوان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه ملایر 1400 - 1401 کلیک کنید .


منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ملایر



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه شهید باهنر کرمان بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400 - 1401در رشته های مشخص شده می کند . 

جزئیات ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه باهنر کرمان برای سال ۱۴۰۰ اعلام شد . متن اطلاعیه این دانشگاه به شرح زیر است :

دانشگاه باهنر کرمان در جهت اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شماره 21/67272 مورخ 1393/4/18، اصلاحیه شماره 21/237200 مورخ 1393/12/16 و ابلاغیه شماره 299574/2 مورخ 1396/12/16 از بین دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز و واجد شرایط کارشناسی ارشد ، طبق موارد مندرج در این اطلاعیه و مطابق مفاد آیین نامه برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو در مقطع دکتری پذیرش می نماید .

 

 شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون 1400 دانشگاه باهنر کرمان


شرایط داوطلبان و مشخصات رشته / گرایش‌های فراخوان پذیرش دکتری بدون کنکور این دانشگاه به شرح ذیل است:

۱- دارا بودن میانگین کل ۱۶ و یا بالاتر در مقطع کارشناسی و یا جزء ۱۰ درصد اول هم‌ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل

۲- دارا بودن میانگین کل ۱۷ و یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و یا جزء ۱۰ درصد اول هم‌ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل

۳- تاریخ فراغت از تحصیل متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد بعد از 1398/06/31 باشد.

۴- دانشجویان نیمسال آخر، چنانچه تا قبل از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بتوانند از پایان نامه خود دفاع نمایند، مجاز خواهند بود با رعایت سایر شرایط و با ارائه مدارک لازم در این فراخوان شرکت نمایند.

۴- دارا بودن یکی از شرایط زیر:

 الف. حداقل ۱ مقاله علمی – پژوهشی معتبر مرتبط با مستخرج از پایان نامه (در صورت مستخرج بودن از پایان نامه، داده‌های حاصل از آن به تایید استاد راهنمای اصلی داوطلب برسد).

 ب. حداقل ۱ ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

 ج. ارائه گواهی برگزیدگی در حداقل ۱ جشنواره علمی معتبر مورد تایید مراجع ذی‌صلاح (فارابی، خوارزمی، رازی و ابن سینا).

 ۵- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه 

به پذیرفته‌شدگان دارای رزومه علمی قوی مطابق شیوه نامه مصوب دانشگاه، تسهیلات زیر اعطا می‌شود:

– اعطای کمک هزینه تحصیلی بلاعوض به مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (بیست میلیون ریال و استفاده رایگان از سلف سرویس و خوابگاه دانشجویی برای یک نیمسال تحصیلی

 – ادامه اعطای این کمک هزینه تحصیلی، در نیمسال‌های بعدی مشروط به احراز معدل حداقل ۱۸، تصویب پروپوزال تا پایان نیمسال سوم تحصیلی و تا سقف ۸ نیمسال است.

 

  مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه باهنر


مدارکی که لازم است متقاضی آنها را در یک فایل zip قرار داده و هنگام ثبت نام اینترنتی آپلود و ارسال نماید و در زمان مصاحبه اصل آن‌ها را به همراه داشته باشد.

دریافت فرم word تقاضای ضمیمه و تکمیل آن به صورت تایپ شده

یک نسخه تصویر شناسنامه و کارت ملی

عکس جدید اسکن شده

تصویر مدرک نمایانگر مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان ذکور

تصویر گواهینامه و ریزنمرات تأیید شده در دوره کارشناسی ارشد که نمره پایان نامه حتماً در آن درج شده باشد (معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب و با احتساب نمره پایان‌نامه باید به تفکیک ارائه شود).

گواهی مبنی بر فارغ‌التحصیلی دانشجویان شاغل به تحصیل ارشد تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

گواهی مبنی بر قرار گرفتن رتبه کارشناسی ارشد متقاضی در بین ۱۰ درصد اول هم‌ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل، به تایید آموزش دانشگاه مربوطه برای آن دسته از متقاضیانی که معدل کارشناسی ارشد آنها زیر ۱۷ است (از طریق سامانه گلستان)

تصویر گواهی نامه و ریزنمرات تایید شده در دوره کارشناسی

گواهی مبنی بر قرارگرفتن رتبه کارشناسی متقاضی در بین ۱۰ درصد اول هم ورودی رشته خود در دانشگاه محل تحصیل، به تایید آموزش دانشگاه مربوطه برای آن دسته از متقاضیانی که معدل کارشناسی آن‌ها زیر ۱۶ است

معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجویی برای دانشجویان المپیادی در مقطع کارشناسی ارشد

معرفی نامه از دبیرخانه جشنواره معتبر علمی (خوارزمی، فارابی، رازی، ابن سینا) برای برگزیدگان جشنواره ها در مقطع کارشناسی ارشد

تصویر کامل کلیه مقالات علمی ترویجی، علمی پژوهشی، ISI ,ISC، که منتشر شده باشد (در صورت انتشار مقاله، تصویر جلد مجله حتماً ضمیمه شود)

گواهی اعتبار درجه علمی – ترویجی ، علمی – پژوهشی، ISC ،ISI مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد تصویر کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس ها، کلیه تألیفات، کتب و فعالیت های پژوهشی داوطلب

گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند (نسخه کامل مقاله نیز ضمیمه شود).

در صورت مستخرج بودن مقاله از پایان نامه، گواهی استاد راهنمای اول مبنی بر استخراج مقاله از پایان نامه ضمیمه شود.

در صورتی که داوطلب متقاضی دو رشته گرایش است ملزم به دو مرتبه ثبت نام اینترنتی جداگانه و تکمیل دو پرونده مجزا حاوی کلیه مدارک لازم خواهد بود.

 

 فرآیند پذیرش دکتری استعداد درخشان دانشگاه شهید باهنر


۱- پس از امتیازدهی به کلیه امتیازات آموزشی و پژوهشی داوطلب که توسط کمیته علمی رشته ذیربط صورت می‌گیرد، فقط از داوطلبانی که مجموع امتیازات آن‌ها ۳۰ و یا بیشتر باشد، برای مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد.

۲- امتیاز مصاحبه علمی حداکثر ۳۰ امتیاز است.

٣- داوطلبانی که حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه را کسب نمایند، به ترتیب امتیاز در اولویت بررسی مجدد، قرار خواهند گرفت.

۴- پس از بررسی نهایی، اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه در موعد مقرر، از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه اعلام خواهد شد.

۵- پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان منحصراً پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و هیأت مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت.

 

برای مطالعه متن کامل فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه شهید باهنر کرمان کلیک کنید .


منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید باهنر کرمان



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه کاشان از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو ممتاز می پذیرد .

دانشگاه کاشان بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشجو ارشد بدون کنکور می پذیرد .


 شرایط پذیرش :

الف ) دانشجویان و دانش آموختگان دوره های روزانه و شبانه کارشناسی پیوسته که پس از شش نیمسال تحصیلی و با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و در سال تحصیلی 99 -1400 نیمسال اول یا دوم تا تاریخ 99/6/31 و حداکثر طی مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند .

ب ) برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیادهای علمی– دانشجویی با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد .

 

 نحوه ثبت نام :

داوطلبان میبایست پس از مطالعه ی فراخوان و آماده کردن کلیه مدارک الکترونیکی موردنیاز به شرح زیر ، از تاریخ 99/9/12 لغایت 99/9/25 به نشانی اینترنتی https://register.kashanu.ac.ir مراجعه و پس از پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ 800,000 ریال ( معادل هشتاد هزار تومان ) ، نسبت به بارگذاری و ارسال مدارک اقدام و کد رهگیری را برای پیگیری های بعدی بهدقت یادداشت و نگهداری نمایند .

 

 مدارک الکترونیکی مورد نیاز برای ثبت نام :

۱ - تصویر فرم های تکمیل شده شماره ۱و ۲ ( داوطلبان استفاده از شرایط ب بالا بایستی به جای فرم شماره ،۲ معرفی نامه مذکور را ارسال نمایند )

۲ - تصویر کارت ملی

۳ - تصویر صفحه اول شناسنامه به فرمت  JPG ( در صورت وجود توضیحات در صفحه آخر شناسنامه ، تصویر این صفحه نیز ارسال گردد ).

۴ - تصویر ریز نمرات دوره کارشناسی حداقل تا پایان نیمسال ششم

 

برای مطالعه کامل شراط و ضوابط پذیرش و لیست رشته های ارائه شده دانشگاه کاشان کلیک کنید .


منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس انرژی اتمی معمولا در بهمن ماه انجام میشه و دانش آموزا دختر و پسری که قصد ادامه تحصیل تو این مدارس برای دوره اول و دوم متوسطه دبیرستان رو دارن در صورت داشتن شرایط ثبت نام ، باید در زمان اعلام شده تو سایت دبیرستان انرژی اتمی ، پیش ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام بدن . 


مدارس انرژی اتمی جزو مدارس غیر دولتی حساب میشه که زیر نظر سازمان انرژی اتمی فعالیت می کنه و به دلیل اهمیت بالای این مدارس به استعداد فردی دانش اموزا علاقمندای زیادی رو داره . این مدارس تو دو دوره متوسطه اول و دوم از دانش اموزا دختر وپسر در صورت داشتن شرایط ، ثبت نام می کنه .

دانش اموزایی که قصد ادامه تحصیل تو این مدارس رو دارن منتظر زمان ثبت نام این مدارس برای دوره اول و دوم متوسطه هستن . در ادامه در مورد زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ برای دوره اول و دوم متوسطه توضیح دادیم . با ما همراه باشین !

 

 

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

مدارس انرژی اتمی از دانش آموزای 3 شهر تهران ، مشهد و قزوین برای دوره ی اول و دوم متوسطه پذیرش می کنه . دانش اموزایی که شرایط ثبت نام تو مدارس انرژی اتمی رو دارن منتظر رسیدن زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی هستن .

سال گذشته ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول از 25 بهمن ماه شروع شد و همه دانش اموزا دختر و پسر پایه ششم به هفتم می تونستن پیش ثبت نام خودشون رو تو سایت مدارس انرژی اتمی تا اردیبهشت ماه انجام بدن .

هنوز زمان ثبت نام دبیرستان انرزی اتمی 1400 مشخص نشده ولی شما می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض شروع ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ مطلع بشین .

 

به محض اینکه ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400 شروع بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

 

 

 

 

 

زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

ثبت نام دوره دوم دبیرستان انرژی اتمی برای 3 رشته ریاضی ، تجربی در پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم و برای رشته علوم انسانی در پایه دهم و یازدهم به صورت اینترنتی تو سایت دبیرستان انرژی اتمی انجام میشه . متقاضیا ثبت نام باید تو تاریخ مشخص شده پیش ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام بدن .

سال گذشته ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم از 25 بهمن ماه شروع شد و همه دانش اموزا دختر و پسر پایه نهم به دهم می تونستن پیش ثبت نام خودشون رو تو سایت مدارس انرژی اتمی تا اردیبهشت ماه انجام بدن .

هنوز زمان ثبت نام دبیرستان انرزی اتمی 1400 مشخص نشده ولی شما می تونین عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض شروع ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ مطلع بشین .

 

به محض اینکه ثبت نام مدارس انرژی اتمی دوره دوم متوسطه 1400 شروع بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

اگه شما هم سوالی در مورد زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام مدارس انرژی اتمی دارین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو جواب همه سوالاتتون رو از مشاورای ما بگیرین .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام دوره اول متوسطه دبیرستان انرژی اتمی چه زمانی شروع میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا اواخر بهمن ماه شروع میشه که به محض شروع ثبت نام تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ مهلت ثبت نام مدارس انرژی اتمی چقدره ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله به طور دقیق گفتیم ، این مدرسه معمولا 3 ماه مهلت برای ثبت نام دانش آموزا میذاره .

3- ✔️ ثبت نام دوره دوم متوسطه دبیرستان انرژی اتمی چه زمانیه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا از اواخر بهمن ماه شروع میشه که به محض شروع ثبت نام در این مقاله اطلاع میدیم .

منبع :  زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد که به تازگی قراره راه اندازی بشه تمامی فرایند های ارتباطی دانشجو ها رو پشتیانی کنه . این سایت علاوه بر ایجاد تعامل راحت تر دانشجو ها با دانشگاه ، باعث ایجاد مهارت آموزی و درامدزایی اونا هم میشه .


دانشگاه آزاد در رتبه بندی جهانی جزو صد دانشگاه برتر جهانه و اعتقاد داره که دانشگاه نباید صرفا محلی برای تحصیل دانشجوها باشه و اونا باید بتونن با رشد ابعاد شخصیتی خودشون ، حداقل یک مهارت رو در کنار آموزش و پژوهش یاد بگیرن .

به همین دلیل سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد رو که شامل زیر مجموعه های مختلف در بخش های آموزشی و بخش ها کاربردی مرتبط با زندگی اجتماعیه رو به دانشجو های این دانشگاه معرفی کرد . در ادامه این مقاله در مورد سایت دانشجویار و بخش های مختلف اون توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

 

سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد

سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد با هدف استفاده ای کارامد از فضای مجازی قصد پشتیبانی تمامی فرایند های ارتباطی دانشجو های این دانشگاه رو داره . این سامانه در 5 فرایند اصلی فعالیت می کنه که سعی بر این داره تا بستر بزرگی رو برای فعالیت دانشجو ها و اعضای تشکل های دانشجویی ایجاد کنه .

به طوری که دانشجو ها و فارغ التحصیلای دانشگاه آزاد علاوه بر این که می تونن امکان پیگیری فرآیندهای آموزشی خودشون رو از طریق این سامانه دانشجویار داشته باشن ، می تونن از طریق این سایت به درآمد زایی و یا کسب و کار نیز بپردازن .

این سایت در فاز اول خود 4 خدمت رو در اختیار دانشجو ها قرار داد که شامل کارت دانشجویی دیجیتال ، پالایش سلامت ورودی های جدید ، استاد راهنما  و استاد مشاوره فرهنگی بود .

 

هنوز آدرس سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد اعلام نشده ولی به محض فعال شدن این سایت علاوه بر لینک ورود به سامانه ، راهنمای تصویری عضویت و ورود به اون رو میذاریم .

 

 برای ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر بخونین .

بیشتر بخوانید: سامانه دان

 

 

 

 

 

امکانات سایت دانشجویار دانشگاه آزاد

سایت دانشجویار به عنوان یک سامانه مکمل در عرصه فعالیت های دانشجویی و ارتباط دانشجو با دانشگاه فعالیت می کنه که به مرور مواردی که نیاز دانشجوهاست به این سامانه اضافه میشه . البته این کار توسط خود دانشجوها و اعضای تشکل های دانشجویی نیز قابل انجامه .

این سامانه یک بستر بزرگی رو برای دانشجو ها ایجاد کرده تا در کنار آموزش با مهارت آموزی بتونن درامدزایی برای خودشون داشته باشن و باعث گسترش سایت دانشجویار بشن . همون طور که گفته شد این سامانه دارای 5 فرایند اصلیه که باعث راحت تر شدن ارائه انواع درخواست و سوالات دانشجو ها از مسئولان دانشگاهی شده . این فرایند ها شامل :

  1. ارتباط و تعامل دانشجو با امور اداری ، رفاهی و سلامت

  2. ارتباط و تعامل دانشجو با امور آموزش و مشاوره فوق برنامه اعم از مشاوره روان شناختی ، مشاوره دینی ، مشاوره فرهنگی ، مشاوره کسب و کار ، مشاوره حقوقی و ...

  3. ارتباط و تعامل دانشجو با استاد راهنما و گروه آموزشی

  4. ارتباط و تعامل دانشجو با مسئولان دانشگاه و واحد ( ریاست و معاونین ستاد و ... )

  5. ارتباط و تعامل با امور فرهنگی و اجتماعی اعم از نشریات ، تشکل ها ، کانون ها ، دبیرخانه های رویدادهای اصلی و ...

علاوه بر سایت دانشجویار ، سایت آموزشیار هم برای برای انجام امور دانشجویی ایجاد شده .

بیشتر بخوانید: سایت آموزشیار

 

زیر سامانه های سایت دانشجویار

همون طور که گفته شد هدف از ایجاد سایت دانشجویار دانشگاه ازاد علاوه بر ایجاد تعامل و همکاری راحت تر دانشجوها با دانشگاه ، کسب مهارت آموزی و درامدزایی برای دانشجو ها هم هست که در ادامه زیر سامانه های این سایت رو گفتیم .

 

  حوزه راهنمایی و مشاوره

  حوزه اتوماسیون درخواست‌ محور

  حوزه بازار بهم‌ رسانی

 حوزه پیام‌ رسان و شبکه‌ های اجتماعی

 حوزه فروشگاه آنلاین

 حوزه کتابخوابی دیجیتال

 حوزه امور بانکی

 حوزه بارگذاری محتوای مطلوب

در ادامه بخوانید: سایت وادانا

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سایت دانشجویار دانشگاه آزاد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سایت دانشجویار دانشگاه ازاد چیه ؟

✔️ دانشگاه ازاد با هدف مهارت آموزی و کسب درامد دانشجو ها این سایت رو راه اندای کرده که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

2- ✔️ سامانه دانشجویار شامل چه حوزه هایی میشه ؟

✔️ ان سامانه در حوزه های مختلفی فعالیت می کنه که یکی از فرایند اصلی این سامانه ارتباط و تعامل دانشجو با امور اداریه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ لینک ورود به سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد چیست ؟

✔️ دانشجو ها برای ورود به سامانه باید وارد سایت daneshjooyar.com بشن که لینک ورود به این سایت در این مقاله گذاشته شده .

منبع :  سامانه دانشجویار دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی این امکان رو فراهم کرده تا دانش آموزا ، اولیا و یا مدیران مدارس بتونن فرایند سفارش کتاب درسی 1400- 1401 رو به صورت اینترنتی از طریق سایت irtextbook.com و یا irtextbook.ir انجام بدن .


چند سالیه که فرایند ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به صورت اینترنتی در سایت irtextbook.com و یا irtextbook.ir انجام میشه و دانش آموزا و اولیا اونا می تونن با ورود به این سایت در زمان مقرر اقدام به ثبت و سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1400 - 1401 کنن .

از اونجایی که علاوه بر فرایند ثبت نام کتاب درسی ، پیگیری و ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز از طریق سایت irtextbook.ir انجام میشه دسترسی به این سایت برای همه داوطلبا لازمه . به همین دلیل در ادامه این مقاله لینک ورود به سایت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو گذاشتیم .

 

 

سایت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

فرایند ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ به صورت اینترنتی از طریق سامانه irtextbook.com و irtextbook.ir از طریق روش های انفرادی و یا گروهی انجام میشه و که در روش انفرادی ثبت نام از طرف خود دانش آموز و یا اولیا اونا و در روش گروهی ثبت نام توسط مدیر مدارس انجام میشه .

دانش آموزا و یا مدارس باید طبق تقویم زمانی سفارش کتاب های درسی 1400 - 1401 که در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اطلاع رسانی میشه وارد سایت irtextbook.ir بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم و پرداخت هزینه های کتاب درسی ، ثبت سفارش کنن .

 

برای ورود به سامانه ثبت سفارش کتاب درسی کلیک کنید .

 

 برای اینکه فرایند ثبت نام کتاب درسی رو به طور کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: ثبت نام کتاب درسی

 

 

 

 

 

نحوه ورود به سایت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانش آموزا برای ورود به سامانه ثبت نام کتاب درسی 1400 ابتدا باید وارد سایت irtextbook.ir و یا irtextbook.com بشن و از سمت چپ صفحه گزینه ورود دانش آموزان رو انتخاب کنن ، سپس با وارد کردن کد ملی و 6 رقم آخر سریال شناسنامه وارد صفحه ثبت سفارش کتاب درسیشون بشن .

  • نحوه ورود به سایت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به طور خلاصه :

 ورود به سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی به آدرس irtextbook.ir و یا irtextbook.com

 انتخاب گزینه " ورود دانش آموزان "

 ثبت کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه

  • راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کتاب های درسی :

. ابتدا وارد سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com بشین .

 

 

. بعد از ورود به صفحه زیر از سمت چپ گزینه " ورود دانش آموزان " رو انتخاب کنین .

 

 

. با وارد کردن " کد ملی " و " شماره سریال شناسنامه " وارد پورتال ثبت سفارس کتاب درسی میشین .

 

 

تصاویر بالا مربوط به مراحل ورود به سایت ثبت نام کتاب درسی سال گذشتست ، به محض اینکه تغییری در این فرانید ایجاد بشه این مقاله به روز رسانی میشه .

 

البته قبل از ورود به سایت ثبت نام کتاب درسی و فرایند ثبت سفارس کتاب ها ، دانش آموزا باید توسط مدیر مدرسه در سامانه سناد دانش آموزی ثبت نام کرده باشه ، چون در غیر این صورت امکان ثبت سفارش کتاب درسی در سایت irtextbook.com وجود نداره و برای رفع این مشکل باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه کنن .

 

به طور کلی اگه به هر دلیلی نتونستین فرایند ثبت سفارس کتاب درسیتون رو انجام بدین باید برای رفع مشکل ، به مدرسه محل تحصیل مراجعه کنین .

در ادامه بخوانید: مشاوره تحصیلی مدارس

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سایت ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . با عضو شدن در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو هم از جدیدترین اخبار مربوط به مدارس مطلع میشین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام به صورت اینترنتی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

2- ✔️ ثبت نام کتاب درسی دانش آموزا از طریق چه سایت انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام از طریق سایت irtextbook.ir انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ آیا ثبت نام در سامانه سناد دانش آموزی برای دانش آموزا اجباریه ؟

✔️ بله . همون طور که در این مقاله توضیح داده شده دانش آموزا باید در سامانه سناد دانش آموزی ثبت نام کنن .

منبع :  سایت ثبت نام کتاب درسی irtextbook



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه دو آزمون کاملا مجزا از هم هستن که زمان برگزاری این آزمون ها هم کاملا با هم متفاوته . به طوری که زمان برگزاری آزمون وکلا دادگستری در اسفند 99 و زمان آزمون وکالت قوه قضاییه معمولا در مهر ماهه . 


اگر جز علاقه مندا به حرفع وکالت هستین ، حتما خوب می دونین که هر سال بعد از اینکه مهلت ثبت نام آزمون وکالت تموم میشه باید خودتون رو برای زمان برگزاری آزمون وکالت و حضور یافتن در جلسه امتحان اماده کنین .

آگاهی از زمان برگزاری آزمون وکالت 99  باعث میشه تا داوطلبا بتونن برنامه ریزی دقیق و خوبی داشته باشن و از اونجایی که ازمون وکالت قوه قضاییه با آزمون وکالت کانون وکلا فرق داره و زمان برگزاری هر دو این آزمون ها با همدیگه متفاوته ما در ادامه ان مقاله زمان برگزاری آزمون وکالت ۹۹ رو برای هر دو گفتیم .

 

 

زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری ۹۹

بعد از اینکه مراحل ثبت نام آزمون وکالت دادگستری رو پشت سر گذاشتین باید منتظر انتشار کارت ورود به جلسه آزمون باشین تا با دریافت اون بتونین از زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری 99 به طور دقیق اطلاع پیدا کنین .

بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات ، زمان آزمون وکالت دادگستری در تاریخ 22 مهر ماه بود ولی به دلیل شرایط پیش اومده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این آزمون به تعویق افتاده و در تاریخ 22 اسفند ماه برگزار خواهد شد .

با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه جدیدی در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین .

 

آزمون وکالت دادگستری 99 در تاریخ 22 اسفند ماه برگزار میشه .

 

حتما توجه کنید که قبل از حضور در جلسه امتحان، کارت ورود به جلسه را با خودتون همراه داشته باشید تا بتوانید بدون مشکل و چالش جدی وارد جلسه امتحان بشین .

آزمون وکالت دادگستری معمولا در سال های قبل تقریبا در بازه آذر ماه برگزار می شد اما امسال استثنا زمان این ازمون به اسفند ماه موکول شده و این موضوع باعث شده تا متقاضیان زمان بیشتری برای مطالعه و برنامه ریزی درست داشته باشن .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

 

زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

آزمون وکالت قوه قضاییه زیر نظر خود قوه قضاییه برگزار میشه و با آزمون وکالتی که از طرف کانون وکلا برگزار میشه فرق داره . بنابراین شما باید حواستون باشه که به صورت جداگانه برای این آزمون ثبت نام کنین .

سال گذشته آزمون وکالت قوه قضاییه در تارخ 4 مهر ماه برگزار شد ، هنوز زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 مشخص نشده ولی با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم . 

 

 یکی از مهم ترین تفاوت های آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه اینه که آزمون وکالت قوه قضاییه دارای مرحله ی دومی به اسم آزمون اختبار هست که مربوط به مفاهیم عقایدی و تحقیقات محلی و .... میشه . البته برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت باید از طریق اینترنت اقدام کنین .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون وکالت

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون وکالت

همونطور که اشاره کردیم ، زمان برگزاری آزمون وکالت 99 قوه قضاییه و کانون وکلای مرکز با همدیگه فرق دارن و بهتره که قبل از اینکه در جلسات امتحان آماده بشین حتما اطلاعات لازم در مورد نحوه  حضور در امتحان و شرایط امتحانی رو از یک متخصص حرفه ای بپرسین .

مشاوره تاریخ آزمون وکالت ۹۹ می تونه به شما کمک کنه که از تمام شرایط امتحان آگاهی داشته باشین و بدونین باید حتما برای حضور در جلسه امتحان ، چه کارهایی را انجام بدین . به علاوه همه این موارد باید توجه داشته باشین که برنامه ریزی کردن برای آزمون وکالت یکی از مهم ترین موضوعاتی که هر کسی از عهده اون بر نمیاد و باید حتما یک مشاور حرفه ای تو این زمینه بهتون کمک کنه .

فرقی نمی کنه که شما بخواید تا در آزمون وکالت دادگستری شرکت کنین یا قوه قضاییه ، در هر صورت باید مدارک شناساییتون همراه با کارت ورود به جلسه با خودتون سر جلسه امتحان ببرین و اصلا این موضوع را فراموش نکنین .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت

احیانا اگه بعد از خوندن این مقاله هم دچار ابهامی در خصوص زمان برگزاری آزمون وکالت 99 شدین و یا سوالی در مورد تفاوت این دو آزمون براتون پیش اومد می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب تحصیلیکو در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ آزمون وکلا دادگستری چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ این آزمون در اسفند ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ زمان برگزاری آزمون وکلا دادگستری با قوه قضاییه با هم متفاوته ؟

✔️ بله ، همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده این آزمون ها کاملا مجزا از هم هستن .

3- ✔️ آزمون وکالت قوه قضاییه چه زمانی برگزار مشه ؟

✔️ این آزمون معمولا در مهر ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری اون در این مقاله گفته شده .

منبع :  زمان برگزاری آزمون وکالت



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر معمولا در ماه آذر و نتیجه آزمون نظام مهندسی بهمن معمولا در اردیبهشت ماه سال بعدش اعلام میشه که بر خلاف زمان برگزاری آزمون ها ، این نتایج به طور همزمان و در یک روز اعلام میشه .


آزمون نظام مهندسی در دو نوبت مهر و بهمن در سال برگزار میشه و داوطلبایی که شرایط ثبت نام در آزمون مد نظر رو دارن و در اون ثبت نام و شرکت کردن بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۹۹ هستن تا ببینن موفق به دریافت پروانه نظام مهندسی شدن یا نه .

اما از اونجایی که داوطلبای متقاضی این آزمون نمی دونن که نتایج امتحان نظام مهندسی چه تاریخی اعلام میشه ما در ادامه این مقاله زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99 برای نوبت مهر و بهمن رو گفتیم . با ما همراه باشین .

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۹

داوطبایی که متقاضی ثبت نام آزمون نظام مهندسی برای نوبت بهمن ماه هستن بعد از شرکت در آزمون مد نظر برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 99 باید پیگیر اطلاعیه های سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن باشن تا از تاریخ اعلام نتایج مطلع بشن .

در آخرین دوره بهمن ماه آزمون نظام مهندسی ، نتایج در اردیبهشت ماه سال بعدش اعلام شد به همین دلیل پیش بینی می کنیم ، زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۹ هم در اردیبهشت ماه 1400 باشه . با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر بشه مطلع میشن .

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 99 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد آزمون نظام مهندسی معمولا دو نوبت در سال برگزار میشه و داوطلبایی که نتونن نمره قبولی در آزمون رو بگیرن می تونن شانسشون رو برای شرکت در آزمون نوبت بعدی امتحان کنن . داوطلبایی که در آزمون نظام مهنسی مهر 1400 شرکت کردن باید پیگیر سایت inbr.ir باشن تا از زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۰ مطلع بشن .

آزمون نظام مهندسی رشته های مختلف در زمان های متفاوتی برگزار میشه ولی اعلام نتایج این آزمون به طور همزمانه . سال گذشته جواب آزمون نظام مهندسی مهر در آذر ماه اعلام شد برای همین پیش بینی میشه نتیجه آزمون نظام مهندسی مهر 1400 هم در آذر ماه باشه .

با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر بشه مطلع میشن .

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مهر 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدی

بیشتر بخوانید: سایت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص مزمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 99 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن ماه چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج معمولا در اردیبهشت ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی برای رشته های مختلف در روز های متفاوتی اعلام میشه ؟

✔️ خیر ، همون طور که در این مقاله توضیح داده شده نتایج این آزمون به طور همزمان اعلام میشه .

3- ✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در سایت وزارت راه و شهرسای و معاونت مسکن اعلام میشه که آدرس ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم .

منبع :  زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه تربیت مدرس از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو می پذیرد .

دانشگاه تربیت مدرس به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی مقطع کارشناسی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور ، به استناد آيين نامه ها و بخشنامه های " پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری " و " شیوه نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مصوب شورای دانشگاه "، نسبت به پذيرش برگزيدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های کارشناسی ارشد اقدام می کند .


  شرایط اختصاصی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس


1 - 1 - پذیرش داوطلبان به دو صورت انجام می شود :

 

گروه الف : برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم المپیادهای علمی – دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد

 

گروه ب : داوطلبانی که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی با حداقل معدل ۱۵ ، جزء %۱۵ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود ( مشروط به دارا بودن رتبه اول الی هشتم ) باشند .

 

2 - 1 - دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته دوره روزانه از دانشگاه های دولتی معتبر مراکز استان و متناسب بودن رشته تحصیلی دوره کارشناسی با رشته تحصیلی مورد تقاضا به تشخیص و تایید دانشگاه .

 

3 - 1 - داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها از یک مهر ماه سال 1399 لغایت ۳۱ شهریور ماه سال آتی باشد می توانند متقاضی این نوع پذیرش شوند .

 

4 - 1 - داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند یا دانش آموخته شوند لیکن در رشته هایی که برنامه درسی آنان طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در دوره کارشناسی پیوسته به مدت ۹ نیمسال تحصیلی تدوین و تصویب شده باشد در صورت ارائه مستندات درخواست داوطلبان قابل بررسی خواهد بود .

 

جهت اطلاع از شرایط پذیرش ابتدا " فراخوان پذیرش دانشجویان استعداد درخشان" را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن ، حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ 30 آذر 99 نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه اقدام نمایند .

 

برای مطالعه لیست رشته ها و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس 1400 - 1401 کلیک کنید .

 

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda


دانشگاه تربیت مدرس از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دانشجو می پذیرد .

دانشگاه تربیت مدرس به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی مقطع کارشناسی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور ، به استناد آیین نامه ها و بخشنامه های " پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری " و " شیوه نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مصوب شورای دانشگاه "، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های کارشناسی ارشد اقدام می کند .


  شرایط اختصاصی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس


1 - 1 - پذیرش داوطلبان به دو صورت انجام می شود :

 

گروه الف : برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم المپیادهای علمی – دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد

 

گروه ب : داوطلبانی که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی با حداقل معدل ۱۵ ، جزء %۱۵ برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود ( مشروط به دارا بودن رتبه اول الی هشتم ) باشند .

 

2 - 1 - دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته دوره روزانه از دانشگاه های دولتی معتبر مراکز استان و متناسب بودن رشته تحصیلی دوره کارشناسی با رشته تحصیلی مورد تقاضا به تشخیص و تایید دانشگاه .

 

3 - 1 - داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها از یک مهر ماه سال 1399 لغایت ۳۱ شهریور ماه سال آتی باشد می توانند متقاضی این نوع پذیرش شوند .

 

4 - 1 - داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند یا دانش آموخته شوند لیکن در رشته هایی که برنامه درسی آنان طبق مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در دوره کارشناسی پیوسته به مدت ۹ نیمسال تحصیلی تدوین و تصویب شده باشد در صورت ارائه مستندات درخواست داوطلبان قابل بررسی خواهد بود .

 

جهت اطلاع از شرایط پذیرش ابتدا " فراخوان پذیرش دانشجویان استعداد درخشان" را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن ، حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ 30 آذر 99 نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه اقدام نمایند .

 

برای مطالعه لیست رشته ها و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس 1400 - 1401 کلیک کنید .

 

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مرکز سنجش پزشکی معمولا بعد از تموم شدن زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 ، فرصت مجددی رو در اختیار داوطلبا میذاره ، که در این زمان تمدید مهلت هم داوطلبایی که از ثبت نام جا موندن می تونن ثبت نامشون رو انجام بدن و هم کسایی که ثبت نامشون نیاز به ویرایش داره .

 

 

مرکز سنجش پزشکی هر سال اطلاعیه ای رو منتشر می کنه و در اون جدول زمان بندی ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت رو اعلام می کنه . داوطلبایی که شرایط شرکت تو دکتری وزارت بهداشت رو دارن و می خوان تو دکتری تخصصی و یا پژوهشی اون ادامه تحصیل بدن باید تو زمان مشخص شده وارد سایت sanjeshp.ir بشن و ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

اما اگه کسی نتونست تو بازه ی زمانی مشخص شده به هر دلیلی ثبت نامش رو انجام بده باید چیکار کنه ؟ یعنی کلا فرصت ثبت نام رو از دست داده ؟ اصلا وزارت بهداشت دوباره فرصت ثبت نام مجددی رو برای این داوطلبا میذاره ؟ این سوالا ، جزو پرتکرار ترین سوالای افرادیه که از ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ جا موندن . پس اگه شما هم جزو این افراد هستین نگران نباشین چون تو این مقاله به طور کامل به این موضوع پرداختیم . 

 

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت یکبار بیشتر در سال انجام نمی شه برای همین داوطلبا باید طبق همون اطلاعیه ای که مرکز سنجش پزشکی برای ثبت نام اعلام می کنه وارد سایت بشن و ثبت نام خودشون رو انجام بدن . اما هر سال با داوطلبایی مواجه می شیم که تو اون زمان مشخص شده نتونستن ثبت نامشون رو انجام بدن و یا متوجه اشتباهی تو اطلاعات وارد شده تو فرم ثبت نامشون شدن و نمی دونن باید چی کار کنن .

هنوز زمان تمدید مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 مشخص نشده ولی پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه مهلت مجددی برای ثبت نام اعلام شد با خبر بشین .

 

به محض اینکه مهلت ثبت نام مجدد آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

 

فقط حواستون باشه که این مهلت مجددی که مرکز سنجش پزشکی میذاره خیلی محدوده و تقریبا فرصت یک یا دو روزه هستش . پس پیگیر باشین تا دوباره از زمان ثبت نام آزمون دکتری بهداشت جا نمونین . مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا در صورت تمایل از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو تو مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزات بهداشت 1400 ، ثبت نامشما رو تمام و کمال انجام بدن .

 

 مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت هم قبل از ثبت نام ضروریه که برای دانلود این دفترچه می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون دکتری بهداشت



سوالات متداول

 

1- ✔️ کسایی که از ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت جا موندن باید چی کار کنن ؟

✔️ معمولا سنجش پزشکی فرصت مجددی در اختیار این داوطلبا قرار میده که به محض اینکه زمان این فرصت مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ اگه بعد از تموم شدن زمان ثبت نام متوجه شدیم که ثبت ناممون نیاز به ویرایش داره باید چی کار کنیم ؟

✔️ مرکز سنجش پزشکی تو زمان تمدید و یا مهلت مجدد ، اجازه ویرایش هم به داوطلبا میده که به محض این که ثبت نام تمدید بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

3- ✔️ ثبت نام دکتری وزارت بهداشت تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام تو سایت سنجش پزشکی انجام میشه که آدرس ورود به سایت رو تو این مقاله گذاشتیم .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش پزشکی برای اطلاع داوطلبا از شرایط ، ضوابط و نحوه ثبت نام تو دکتری وزارت بهداشت ، دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ رو در سایت خودش منتشر می کنه . داوطلبای متقاضی ثبت نام قبل از اقدام برای ثبت نام باید این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن .

 

متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری تخصصی یکی از رشته های وزارت بهداشت می تونن در مهلت مشخص شده توسط سازمان سنجش پزشکی کشور ، نسبت به ثبت نام آزمون دکتری بهداشت 1400 در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir اقدام کنن .

همه متقاضیای شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت باید شرایط و ضوابط شرکت تو این آزمون که شامل شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی ، وضعیت نظام وظیفه ، شرایط شرکت مشمولین طرح نیروی انسانی ، سهمیه ها و ... که در دفترچه ثبت نام دکتری علوم پزشکی نوشته شده رو مطالعه و با آگاهی کامل برای ثبت نام اقدام کنن . 

برای همین در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ رو قرار دادیم . با ما همراه باشین .

 

به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ لینک دانلودش رو میذاریم .

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

معمولا همزمان با شروع شدن ثبت نام آزمون دکتری بهداشت ، دفترچه ثبت نام این آزمون هم در سایت سنجش منتشر میشه که در اون دفترچه علاوه بر رشته های ارائه شده ، شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون هم توضیح داده شده . داوطلبای متقاضی ثبت نام حتما قبل از ثبت نام باید این دفترچه رو دانلود و با دقت مطالعه کنن .

 

به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ لینک دانلودش رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد داوطلبا قبل از ثبت نام حتما باید شرایط نوشته شده تو این دفترچه رو مطالعه کنن از مهم ترین شرایطی که داوطلبا قبل از ثبت نام باید بهش توجه کنن شرایط شرکت مشمولین طرح نیروی انسانیه که در ادامه بهش پرداختیم :

 

 شرایط مشمولین طرح نیروی انسانی  : داوطلبا می تونن قبل از شروع و یا پایان طرح نیروی انسانی تو آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 شرکت کنن و در صورتی که در حین انجام طرح نیروی انسانی تو آزمون قبول بشن ، امکان ترخیص از طرح برای اونا وجود داره .

 فارغ التحصیلای رشته ی داروسازی می تونن بدون محدودیت گذروندن طرح نیروی انسانی تو آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ثبت نام و شرکت کنن .

در ادامه بخوانید : زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

داوطلبایی که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ سوالی براشون مطرح شد می تونن همه سوالات خودشون رو توسط مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن .



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ، این دفترچه معمولا هم زمان با زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت منتشر میشه .

2- ✔️ دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه در سایت سنجش پزشکی منتشر میشه که به محض انتشار لینک دانلودش رو تو این مقاله میذاریم .

3- ✔️ برای شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با رشته انتخابی طبق دفترچه ثبت نامه که بقیه شرایط لازم برای ثبت نام در این مقاله گفته شده .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()