اعلام نتایج دعوت به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : sevda

مرکز سنجش پزشکی کشور طی انتشار اطلاعیه ای از جزئیات اعلام نتایج دعوت به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد وزارت بهداشت خبر داد .

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد :

با استعانت از درگاه ایزد منان و تسلیت به مناسبت اربعین حضرت سیدالشهدا و یارانش ، به اطلاع کلیه داوطلبان میرساند در رابطه با اعلام نتایج نهایی آزمون ، هفته آخر مهر ماه اطلاعات لازم ارائه خواهد شد.
داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد، دانشگاه های علوم پزشکی ارتش، بقیه ا... و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بوده که در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاه ها اقدام نموده اند، باید به نکات زیر نیز توجه نمایند :
 داوطلبان این رشته ها همانند مراحل قبلی با وارد نمودن کد رهگیری در همین سامانه می توانند نتیجه خود را مشاهده نمایند.
 اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفاً بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب میباشد و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و ... برای داوطلب ایجاد نمی کند.
 داوطلبان جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز ، زمان دقیق و مکان به سامانه دانشگاه مراجعه و یا با شماره تلفن های مربوطه هماهنگی نمایند.

 دانشگاه علوم پزشکی ارتش


مصاحبه رشته روانشناسی بالینی دانشگاه ع.پ ارتش با تشکیل گروه skype و عضویت داوطلبان معرفی شده در گروه مذکور ، بصورت آنلاین و مجازی در تاریخ روزیکشنبه تاریخ 99/07/20 صورت خواهد گرفت . دانشگاه مذکور از طریق ارسال پیامک و یا تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون ، هماهنگی لازم را با داوطلب انجام خواهد داد.


دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله


به دلیل اینکه پذیرش صرفاً از میان نیروهای مسلح صورت میگیرد ، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نمیباشد . اطلاع رسانی زمان و مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون ، توسط آن دانشگاه صورت خواهد پذیرفت .
دانشگاه ع.پ بقیه ا...(عج) : تلفن 87555477 / www.bmsu.ac.ir

 دانشگاه شاهد

زمان مصاحبه رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد ، روز یکشنبه تاریخ 99/07/20 ، ساعت 13 خانمها و ساعت 15 آقایان می باشد .
دانشگاه شاهد : تلفن 51215240 و 51215244 - www.shahed.ac.ir


دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

با توجه به غیر حضوری بودن جلسه مصاحبه ، ابتدا لازم است داوطلبان مدارک و مستندات خودرا شامل اسکن موارد زیر حداکثر تا روز شنبه 99/07/19 ساعت 20 به آدرس ایمیل socialwork.uswr.ac.ir@gmail.com ارسال کنند . بدیهی است عدم ارسال مدارک و یا عدم ارتباط حضور مجازی در ساعت مقرر، به منزله انصراف داوطلب بوده و متعاقباً اقدامی میسر نخواهد بود. مصاحبه از ساعت 8 الی 17 روز دوشنبه 99/07/21 با امکان برقراری ارتباط به صورت صوت و تصویر از طریق برنامه  Adob connect و با لینک https://connect.uswr.ac.ir/sw-meeting انجام خواهد شد.
برای هر داوطلب ساعت حضور مجازی مجزا تعیین شده است. زمان و ساعت دقیق آن از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام داوطلب ، پیامک خواهد شد. در زمان تعیین شده داوطلب میبایست به سوالات ارزیابان در مصاحبه غیر حضوری پاسخگو باشد.

  • مدارک مورد نیاز جهت ارسال به ادرس ایمیل فوق پیش از برگزاری مصاحبه

 مدرک تحصیلی کارشناسی
 گواهی سوابق کاری
 مستندات همکاری یا اجرای پژوهش های مرتبطی
 مقاله علمی پژوهشی
 مجری پژوهش و یا همکار پژوهش
 مستندات شرکت یا سخنرانی در کارگاه و همایش های مرتبط
 مستندات آموزش
 تدریس
داوطلبان رشته مددکاری اجتماعی در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با جلسه مصاحبه، درخواست خود را به آدرس ایمیل : socialwork.uswr.ac.ir@gmail.com ارسال نمایند .

برای مطالعه متن کامل اطلاعیه کلیک کنید

منبع : اعلام نتایج دعوت به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد وزارت بهداشت





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: