نوشته شده توسط : sevda

نتایج دکترای بدون آزمون دانشگاه آزاد طی دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی اعلام میشه که در اعلام نتایج اولیه متقاضیایی که حد نصاب لازم رو آوردن برای مصاحبه دکتری دعوت میشن و بعد از انجام مصاحبه، داوطلبا می تونن جواب نهایی بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو از طریق سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ببینن.

 

 

بعد از تموم شدن پروسه ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد، سنجش و پذیرش، وضعیت تحصیلی و مدارک متقاضیا رو بررسی و برای 10 درصد ظرفیت مازاد در نظر گرفته شده، اسامی پذیرفته شده ها رو از طریق اعلام نتایج اولیه بدون کنکور دکترای آزاد اعلام می کنه.

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org انجام میشه و اونایی که شرایط نوشته شده در دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو داشتن، البته با در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش (10 درصد مازاد بر ظرفیت) دعوت به مصاحبه میشن که باید برای شرکت در مصاحبه دکتری آزاد اقدام کنن.

بعد از اینکه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد انجام و شرایط علمی داوطلبا به صورت حضوری مورد ارزیابی قرار گرفت، نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اعلام میشه. دونستن زمان و نحوه اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401 باعث میشه تا داوطلبا بتونن با اطلاعات کافی نتایج اولیه و نهاییشون رو مشاهده کنن، که در ادامه این مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

 

زمان اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

جواب دکترای بدون آزمون آزاد طی دو مرحله اعلام میشه که در اعلام نتایج اولیه، داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو دارن، با توجه به ظرفیتی که براشون در نظر گرفته شده، برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دعوت میشن.

 

هنوز تاریخ دقیق اعلام جواب و نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۱ استعداد درخشان دانشگاه آزاد مشخص نیست. پیشنهاد می کنیم داوطلبا برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 1401 استعداد درخشان دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشین تا به محض اعلام نتایج با خبر بشین.

 

 

زمان انتشار نتایج دعوت به مصاحبه دکترا 1401 استعداد درخشان دانشگاه آزاد هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

داوطلبایی که پس از اعلانم نتایج اولیه، برای مصاحبه دکتری دعوت شدن، برای اطلاع از جزییات جلسه مصاحبه دکتری می تونن مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

تقربیا یک ماه و نیم بعد از انجام مرحله حساس و تاثیر گذار مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، نتایج نهایی دکترا بدون آزمون آزاد ۱۴۰۱ از طرف سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه. به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشن.

 

 

زمان انتشار نتایج نهایی دکتری بدون کنکور 1401 دانشگاه آزاد هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

داوطلبایی که در دکترای بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401 شرکت کردن و دعوت به مصاحبه شدن، برای آشنایی با سوالای مصاحبه، مس تونن به لینک زیر سر بزنن.

بیشتر بخوانید: سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

نحوه اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد، در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی اعلام میشه، متقاضیا باید در هر دو مرحله با اطلاعاتشون وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بشن و جواب دکتری بدون آزمون آزاد رو مشاهده کنن. در ادامه نحوه اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اولیه و نهایی رو به صورت جدا براتون توضیح دادیم.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ بطور خلاصه

 

ورود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org

 

کلیک روی گزینه "اعلام نتیجه اولیه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعداد های درخشان) سال 1401"

 

وارد کردن شناسه ثبت نام و کدملی در کادر مربوطه

 

مشاهده کارنامه اولیه داوطلب

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

۱ورود به سایت سنجش پذیرش دانشگاه ازاد به آدرس azmoon.org و کلیک روی گزینه "اعلام نتیجه اولیه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ( ویژه استعداد های درخشان ) سال 1401"

 

نحوه اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

۲وارد کردن شناسه "ثبت نام" و "کدملی" و کلیک روی کلمه "ورود"

 

نحوه اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

اگه به هر دلیلی شناسه ثبت نامتون رو گم کردین می تونین از قست "بازیابی شناسه ثبت نام" مجددا اون رو بازیابی کنین.

 

داوطلبا باید این نکته رو در نظر بگیرن که برای شرکت در جلسه مصاحبه دکترای دانشگاه آزد 1401، باید یه سری مدارک رو همراه خودشون برن. اگه شما نمیدونید که این مدارک شامل چه چیزایی میشه می تونین به لینک زیر سر بزنین.

حتما بخوانید: مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ بطور خلاصه

 

ورود به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org

 

کلیک روی گزینه " اعلام نتیجه نهایی دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) سال 1401"

 

وارد کردن شناسه ثبت نام و کدملی در کادر مربوطه

 

مشاهده کارنامه نهایی داوطلب

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

۱ورود به سایت azmoon.org و انتخاب گزینه "اعلام نتیجه نهایی دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) سال 1401"

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

۲وارد کردن "شناسه ثبت نام" و "کد ملی" داوطلب و کلیک روی گزینه "ورود"

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

۳مشاهده کارنامه نهایی پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

 

تصویر بالا یک نمونه کارنامه نهاییه که در اون رشته و دانشگاه قبولی مشخص شده، داوطلبا باید طبق زمان و نحوه ثبت نامی که از طرف اطلاعیه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاع رسانی میشه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به واحد قبولیشون برن و نام نویسی خودشون رو تکمیل کنن.

 

 

در ادامه بخوانید: شهریه دکتری دانشگاه آزاد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پاسخ بدن، شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب این مرکز در ارتباط بوده و از تجربه و اطلاعاتشون تو این زمینه بهره مند بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد تو چند مرحله اعلام میشه؟

✔️ نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه  آزاد تو دو مرحله اعلام میشه که تو این مقاله هر دو مرحله اون به طور کامل توضیح داده شده.

2- ✔️ نتایج دکتری دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی قابل مشاهده هستش؟

✔️ نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه که لینک اعلام نتایج رو تو این مقاله گذاشتیم.

3- ✔️ جواب نهایی دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد همزمان با نتایج نهایی آزمون دکترا دانشگاه آزاد اعلام میشه؟

✔️ خیر، نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد جدا از نتیجه نهایی آزمون دکترا دانشگاه آزاد اعلام میشه که تو این مقاله نحوه مشاهده نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد رو بطور کامل توضیح دادیم.

منبع : اعلام نتایج مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد۱۴۰۱ رو داشتن و در ثبت نامش شرکت کردن باید در دو مرحله منتظر اعلام نتایج باشن. در مرحله اول نتایج اولیه اعلام میشه و داوطلبایی که دعوت به مصاحبه شده باشن مشخص میشن. در مرحله دوم هم نتایج مصاحبه اعلام میشه و پذیرفته شده های نهایی مشخص میشن.

 

 

داوطلبای ممتاز و استعداد درخشان دانشگاه آزاد که تو زمان مشخص شده ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد رو تو سایت azmoon.org انجام دادن منتظر بررسی رشته محل های انتخابی خودشون از طرف مرکز سنجش و پذیرش آزاد هستن. نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد تو دو مرحله اعلام میشه. در مرحله اول مشخص میشه که داوطلب با توجه به سوابق تحصیلی حد نصاب دعوت به مصاحبه کدوم یک از انتخابهای خودش رو کسب کرده یا نه.

داوطلبایی که بعد از اعلام جواب و نتایج اولیه، دعوت به مصاحبه یک یا چند تا از انتخاب های خودشون بشن و در مصاحبه دکتری شرکت کرده باشن منتظر اعلام نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۱ هستن. که در ادامه به بررسی اعلام نتایج اولیه بدون آزمون دکتری آزاد و اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون آزاد 1401 می پردازیم. 

 

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون آزاد ۱۴۰۱

داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد 1401 رو داشتن و در زمان مشخص شده وارد azmoon.org شده و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کردن منتظر دریافت نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد هستن. نتیجه اولیه معمولا یک ماه بعد از ثبت نام اعلام میشه. در اعلام نتایج اولیه مشخص میشه که داوطلب حد نصاب کدوم یک از رشته محل های انتخابی خودش رو کسب کرده که ممکنه حدنصاب یک و یا همه انتخاب ها رو آورده باشه.

 

هنوز تاریخ دقیق اعلام جواب و نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۱ استعداد درخشان دانشگاه آزاد مشخص نیست. پیشنهاد می کنیم داوطلبا برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری 1401 استعداد درخشان دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشین تا به محض اعلام نتایج با خبر بشین.

 

 

زمان انتشار نتایج دعوت به مصاحبه دکترا 1401 استعداد درخشان دانشگاه آزاد هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

داوطلبایی که پس از اعلانم نتایج اولیه، برای مصاحبه دکتری دعوت شدن، برای آمادگی جهت حضور در جلسه مصاحبه دکتری می تونن مقاله زیر رو بخونن.

حتما بخوانید: مصاحبه دکتری آزاد

 

 

 

 

 

اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون آزاد ۱۴۰۱

داوطلبای واجد شرایط دکتری بدون آزمون آزاد که ثبت نام خودشون رو در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام دادن و بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون آزاد، حد نصاب دعوت به مصاحبه یک یا چند انتخاب خودشون رو کسب کرده باشن باید با اماده کردن سوابق آموزشی و پژوهشی، خودشون رو برای حضور در مصاحبه دکتری آماده کنن.

 

متقاضیایی که حد نصاب حداقل یکی از انتخاب های خودشون رو کسب کرده بودن و در مصاحبه هم شرکت کردن، منتظر اعلام نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد 1401 هستن. دانشگاه آزاد بعد از برگزاری مصاحبه، نمره مصاحبه داوطلبا رو در انتخاب هایی که حد نصاب اون رو کسب کرده بودن بررسی می کنه و نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۱ رو در سایت azmoon.org اعلام می کنه.

 

 

زمان انتشار نتایج نهایی بدون آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۱ هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

داوطلبایی که در آزمون دکتری 1401 شرکت کردن، برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج دکتری، می تونن به لینک زیر برن و مقاله اون رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون دکتری

 

مشاوره اعلام نتایج بدون آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۱

داوطلبایی که در اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزادقبول شدن باید منتظر اطلاعیه دانشگاه آزاد باشن که از نحوه ثبت نام خودشون (یا به صورت اینترنتی داخل سایت دانشگاه و یا به صورت حضوری) مطلع بشن. این اطلاعیه بعد از اعلام نتایج نهایی منتشر میشه که به محض این که این اطلاعیه در سایت مرکز سنجش و پذیرش منتشر بشه در این مقاله براتون قرار میدیم.

 

داوطلبایی هم که طبق دفترچه ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد 1401 شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری آزاد رو نداشته و یا متقاضیایی که حد نصاب دعوت به مصاحبه رو کسب نکردن و یا قبولی نهایی نداشتن می تونن خودشون رو برای کنکور دکتری سال بعد آماده کنن.

 

افرادی که متقاضی ثبت نام بدون کنکور دکتری هستن، باید ابتدا شرایط و نحوه ثبت نام در این روند رو بدونن، برای همین می تونن به لینک زیر سر بزنن.

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون آزمون دکتری

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده ان شما رو در تمامی مراحل اعلام نتایج، امادگی جهت مصاحبه دکتری و یا تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنن. برای ارتباط با مشاورا می تونین از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ نتایج اولیه بدون آزمون دکتری آزاد معمولا یک ماه بعد از ثبت نام حدودا خرداد ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج بدون ازمون دکتری آزاد این مقاله اطلاع رسانی میشه.

2- ✔️ متقاضیا که تو نتایج اولیه دعوت به مصاحبه شدن هم باید تو مصاحبه شرکت کنن؟

✔️ بله، پذیرفته شده های اولیه دانشگاه آزاد هم برای قبولی نهایی باید تو مصاحبه شرکت کنن که می تونین برای دریافت اطلاعات بیشتر متن مقاله رو مطالعه کنین.

3- ✔️ آیا مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد به صرت متمرکز برگزار میشه؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، امکان تغییر روند برگزاری مصاحبه وجود داره که به محض تغییر در این مقاله اطلاع میدیم.

منبع : اعلام نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

نرم افزار انتخاب رشته مجازی دکتری دانشگاه آزاد تحصیلیکو به داوطلبایی که طبق کارنامه اولیه خودشون مجاز به انتخاب رشته شدن این امکان رو میده که با وارد کردن ترازشون ببینن شانس دعوت به مصاحبه کدوم دانشگاه ها رو دارن. داوطلبا از این طریق می تونن متوجه دانشگاه هایی که شانس پذیرفته شدن در اونهارو دارن بشن.

 

 


نرم افزار انتخاب رشته مجازی دکتری دانشگاه آزاد تحصیلیکو بر اساس آمار قبولی های سال گذشته طراحی شده و داوطلبا با استفاده از این نرم افزار رایگان می تونن شانس دعوت به مصاحبه خیلی زیادی تو انتخابای خودشون داشته باشن. نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد این امکان رو برای داوطلبا فراهم کرده تا با وارد کردن اطلاعات گروه امتحانی، رشته، سهمیه و تراز قبولیشون، بتونن انتخابایی که شانس قبولی دارن رو در 3 محدوده خوشبینانه، منطقی و بدبینانه ببینن.

 

نرم افزار انتخاب رشته دکتری آزاد 1401

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری آزاد کادرای زیر رو پر کنین .



 

سوالات متداول


1- نرم افزار انتخاب رشته دکتری آزاد 1401 طبق چه داده هایی برنامه ریزی شده؟

این نرم افزار طبق داده های قبولی سال گذشته جمع بندی و طراحی شده است.

2- آیا امکان انتخاب رشته با این نرم افزار برای سهمیه ایثارگران وجود داره؟

بله . نرم افزار انتخاب رشته دکتری آزاد 1401 امکان انتخاب رشته تو سهمیه آزاد، ایثارگران و مربیان رو داره.

3- برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری آزاد 1401 به چه اطلاعاتی نیازه؟  

داوطلبا برای استفاده از این نرم افزار باید تراز آزمون کتبی رو وارد کنن که در متن مقاله اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از این نرم افزار گفته شده.

منبع : انتخاب رشته مجازی آزمون دکتری دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

با کمک نرم افزار انتخاب رشته دکتری تحصیلیکو، داوطلبایی که در آزمون دکتری 1401 شرکت کردن و طبق کارنامه اولیه خودشون، مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری شدن، می تونن انتخاب رشته ای دقیق و اصولی انجام بدن. تا در نهایت بتونن در اون رشته مورد نظر دعوت به مصاحبه بشن و در این رشته مورد علاقه به ادامه تحصیل بپردازن.

 

 


داوطلبای آزمون دکتری طبق انتخاب رشته ای که انجام میدن دعوت به مصاحبه میشن و در آخر با توجه به ترتیب انتخاباشون قبولی نهایی اونا اعلام میشه پس نوع انتخاب ها و ترتیبشون اهمیت بالایی داره. نرم افزار انتخاب رشته دکتری تحصیلیکو این امکان رو برای داوطلبا فراهم کرده تا بتونن با وارد کردن گروه امتحانی، رشته، سهمیه و تراز، شانس دعوت به مصاحبه خودشون رو به صورت خوش بینانه، منطقی و بدبینانه ببینن.

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی آزمون دکتری

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی رایگان آزمون دکتری کادرای زیر رو پر کنین.

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نرم افزار انتخاب رشته دکتری امکان دعوت به مصاحبه رو به چه صورت تخمین میزنه؟

✔️ این نرم افزار با توجه به اطلاعات داوطلب نسبت به دعوت به مصاحبه شده های سال قبل تخمین میزنه .

 

 

2- ✔️ چه کسایی می تونن از نرم افزار انتخاب رشته دکتری استفاده کنن؟

✔️ همه داوطلبایی که تو آزمون دکتری شرکت کردن و مجاز به انتخاب رشته دکتری سراسری شدن می تونن از این نرم افزار استفاده کنن.

 

 

3- ✔️ برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری به چه اطلاعاتی نیازه؟

✔️ برای استفاده از این نرم افزار به تراز قبولی داوطلبا احتیاجه و بقیه اطلاعات لازم به طور کامل تو این مقاله گفته شده.

منبع : نرم افزار انتخاب رشته مجازی دکتری



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

نرم افزار تخمین رتبه دکتری تحصیلیکو این امکان رو برای داوطلبایی که در آزمون دکتری شرکت کردن، فراهم می کنه تا بتونن با وارد کردن درصدای تقریبیشون رتبه و تراز خودشون رو تخمین بزنن. اینجوری می تونن پیش بینی کنن حد نصاب دعوت به مصاحبه کدوم دانشگاه رو دارن و خودشون رو برای مصاحبه اون آماده کنن.

 

 


داوطلبایی که در کنکور دکتری ۱۴۰۱ شرکت کردن بعد از انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه شروع به بدست آوردن درصدای خودشون می کنن تا ببینن با توجه به ترازی که میارن حد نصاب قبولی و دعوت به مصاحبه کدوم دانشگاه ها رو دارن. برای همین نرم افزار تخمین رتبه دکتری تحصیلیکو این امکان رو فراهم کرده تا داوطلبا با وارد کردن گروه آزمایشی، رشته، سهمیه و درصدای تقریبیشون رو ببینین حدود تراز و رتبشون رو محاسبه کنن چند میشه.

 

 

نرم افزار تخمین رتبه دکتری

برای استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری کادرای زیر رو پر کنین.

 


سوالات متداول


1- ✔️ نرم افزار تخمین تراز دکتری، تراز داوطلبا با چه سهمیه هایی رو تخمین میزنه؟

✔️ این نرم افزار امکان تخمین تراز با سهمیه آزاد، ایثارگران و مربیان رو داره.

2- ✔️ نرم افزار تخمین تراز دکتری چه کمکی به داوطلبا می کنه؟

✔️ داوطلبا با استفاده از این نرم افزار تراز تقریبی و شانس دعوت به مصاحبه خودشون رو می سنجن.

3- ✔️ تخمین تراز آزمون دکتری چه کاربردی برای داوطلبا داره؟

✔️ داوطلبا با دونستن تراز احتمالی خودشون می تونن ببینن حد نصاب دعوت به مصاحبه کدوم دانشگاه ها رو دارن و خودشون رو برای مصاحبه اون دانشگاه آماده می کنن.

منبع : تخمین رتبه آزمون دکتری



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سال گذشته نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد در 27 مهرماه منتشر شد. بنابراین، امکان داره امسال هم در اواخر مهرماه نتایج نهایی ارشد مشخص بشه. در این صورت داوطلبای مجاز به انتخاب رشته که فرم انتخاب رشته خودشون رو تکمیل کردن، می تونن در زمان تعیین شده با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی وارد سایت سنجش بشن و نتیجه نهایی کنکور ارشد 1401 رو ببینن.

 

 

بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 1401 داوطلبای مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان، از طریق سایت سازمان سنجش، فرم اینترنتی انتخاب رشته رو تکمیل می کنن.

 

سازمان سنجش فرم انتخاب رشته داوطلبا رو بررسی و نتایج نهایی کارشناسی ارشد رو منتشر می کنه. اما خیلی از داوطلبا نمی دونن که نتایج نهایی ارشد 1401 رو چه زمانی ببینن. برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۱صحبت کردیم.

 

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۱ معمولا تا یک ماه بعد از تموم شدن زمان انتخاب رشته در سایت سنجش منتشر میشه و داوطلبایی که انتخاب رشته کنکور ارشد رو انجام دادن در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد 1401 باید به این سایت مراجعه کنن و بعد از وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون، نتایج خودشون رو ببینن.

 

سال پیش به دنبال شیوع بیماری کرونا در زمان برگزاری کنکور ارشد تعویق افتاد و نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد در27 مهر ماه اعلام شد. امسال نیز در صورت برگزاری به موقع آزمون زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ممکن است در اواخر شهریور ماه اعلام بشه. همچنین، به داوطلبا توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشن تا به محض اینکه زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1401 مشخص شد با خبر بشن.

 

 

به محض اعلام زمان نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۱، در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

 

داوطلبا می تونن به محض اعلام زمان نتایج نهایی، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنن و با وارد کردن اطلاعات خودشون نتایج نهایی کارشناسی ارشد رو ببینن. در ادامه پیشنهاد میشه برای آشنایی بیشتر متن مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

مشاوره زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

گاهی اوقات با داوطلبایی مواجه میشیم که به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد معترضن و دنبال راهی واسه ثبت درخواست خودشونن. سازمان سنجش یه بخش به اسم اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد رو در نظر گرفته تا داوطلبا بتونن اعتراض خودشون رو از طریق ارسال درخواست به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنن.

 

در زمان اعلام نتایج نهایی ۱۴۰۱، گزینه ای در سیستم پاسخگویی سنجش تحت عنوان اعتراض به نتیجه قبولی فعال می شه که داوطلبا می تونن اعتراض به نتایج کنکور ارشد خود را ثبت کنن. سال گذشته زمان اعتراض به نتایج 28 مهر تا 5 آبان بود، برای همین ممکنه امسال از اوایل آبان ماه متقاضیا اقدام به اعتراض کنن.

 

البته دلیل ناراضی بودن بعضی از داوطلبا، به خاطر اشتباه تو انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1401 هست و خیلی از متقاضیا به دلیل بی دقتی یا آگاهی نداشتن، دچار اشتباهاتی تو مرحله انتخاب رشته میشن و نتیجه دلخواهشون رو به دست نمیارن. این داوطلبا می تونن درخواست بررسی اشتباه تو انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدن و از این طریق بعضی از اشتباهای انتخاب رشته ارشدشون رو جبران کنن.

 

 

داوطلبا می تونن در صورتی که اشتباه در انتخاب رشتشون داشته باشن، از طریق سیستم پاسخگویی سنجش درخواست بررسی اشتباه خودشون رو ارسال کنن. جهت آشنایی با انواع اشتباهای به وجود آمده توسط سایر متقاضیا و نحوه ارسال درخواست پیشهناد میشه مقاله زیر رو مطالعه کنین.

در ادامه بخوانید : اشتباه در انتخاب رشته کنکور ارشد

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تو زمان اعلام نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ پاسخگوی تموم سوالای داوطلبا هستن و متقاضیا می تونن از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مجرب این مرکز در ارتباط باشن.

 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج نهایی ارشد چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج حدودا یک ماه بعد از انتخاب رشته کنکور ارشد منتشر میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد هم تو زمان اعلام نتایج نهایی ارشد سراسری اعلام میشه؟

✔️ بله، همون طور که در این مقاله گفتیم، نتایج به طور همزمان و از طریق لینک اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد تو سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

3- ✔️ نتیجه نهایی کنکور کارشناسی ارشد در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت به محض فعال شدن در این مقاله گذاشته میشه.

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 می تونن برای پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد به صورت اینترنتی به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن و با خرید کارت اعتباری هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنن.

 

 

دانشگاه آزاد بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری طبق اطلاعیه ای که در سایت خودش منتشر می کنه، زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد رو مشخص می کنه و داوطلبا می تونن در زمان مقرر به سایت azmoon.org مراجعه کنن و فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو تکمیل کنن.

همچنین، این داوطلبا باید بدونن که قبل از انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برخلاف انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری که هزینه ای برای داوطلبا در نظر گرفته نشده و رایگانه، باید هزینه ای رو پرداخت کنن. درواقع  متقاضیای مجاز به انتخاب رشته دکتری می تونن با خرید کارت اعتباری هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، حداکثر حدود 80 کدرشته محل رو از بین لیست رشته های درون دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اولویت بندی کنن و سپس در فرم انتخاب رشته وارد کنن.

در ادامه این مقاله برای اطلاع از میزان هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری 1401 این دانشگاه توضیحاتی ارائه شده. برای همین، داوطلبای کنکور دکتری که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد رو دارن می تونن برای آشنایی با نحوه پرداخت هزینه این دانشگاه همراه ما باشن!

 

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

از اونجا که کنکور دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد جدا نشده و با هم برگزار میشه، داوطلبای دکترا که قصد ورود به دانشگاه آزاد رو دارن، می تونن در کنکور دکتری سراسری شرکت کنن و بعد از دریافت نتایج اولیه کنکور دکتری، کدرشته محل های انتخابی خودشون رو اولویت بندی کنن.

 

سپس برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کنن و با پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اقدام کنن.

 

 

به محض اعلام زمان و هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401، در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

سال گذشته هزینه انتخاب رشته دکتری برای متقاضیا توسط دانشگاه آزاد حدود 83 هزار تومن درنظر گرفته شد. با توجه به افزایش قیمت سالانه احتمال داره هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در امسال افزایش پیدا کنه. همچنین، با توجه به اینکه لینک انتخاب رشته دکتری در سال گذشته در اوایل اردیبهشت ماه فعال شد ممکنه امسال هم در اوایل اردیبهشت ماه  برای داوطلبا فعال بشه تا بتونن هزینه انتخاب رشته خودشون رو پرداخت کنن. برای همین به محض اعلام زمان انتخاب رشته و هزینه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

داوطلبای مجاز به انتخاب رشته دانشگاه ازاد می تونن در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خودشون اقدام کنن.

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نحوه پراخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا می تونن برای اطلاع از شرایط انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، دفترچه دکتری دانشگاه آزاد رو مطالعه کنن و سپس در صورت واجد شرایط بودن انتخاب رشته خود رو در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد با پرداخت هزینه انجام بده. در ادامه این مقاله برای آشنایی با نحوه پرداخت هزینه، کلیه مراحل پرداخت به صورت تصویری ارائه میشه.

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401

 

داوطلبا ابتدا باید به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن و لینک " انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد" رو کلیک کنن.

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 1

 

سپس برای ورود به سامانه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود رو وارد کنین.

راهنمای نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 2

 

در این مرحله، بعد از تایید اطلاعات خودتون، گزینه پرداخت رو کلیک کنین.

 

مراحل نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 3

 

در مرحله آخر، هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 رو از طریق درگاه بانکی پرداخت کنین.

 

مرحله  نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 4

 

داوطلبای دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد بر روی سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار می گیره تا داوطلبا بتونن طبق اون انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

مشاوره هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا با شروع مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می تونن از روی سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد رو دریافت کنن و سپس با مطالعه دقیق اون می تونن از شرایط پذیرش دانشجو، هزینه انتخاب رشته دکتری و مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مطلع بشن.

 

متقاضیا با دریافت کارنامه اولیه کنکور دکتری باید به رتبه و تراز خودشون در هر گروه امتحانی برای انتخاب رشته دکتری توجه کنن تا بتونن حدنصاب نمره لازم برای دعوت به مصاحبه در دانشگاه های انتخابی رو بیارن. برای همین داوطلبا می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از شانس خود برای دعوت به مصاحبه دکتری مطلع بشن.

 

همچنین، داوطلبا در زمان انتخاب رشته باید معیارهایی از قبیل علاقه، مسافت دانشگاه، شهریه دکتری دانشگاه آزاد و ... رو در نظر بگیرن تا بتونن در رشته مورد علاقه خودشون بدون دغدغه ذهنی ادامه تحصیل بدن و تحصیلات خود رو با موفقیت بگذرونن.  

 

داوطلبایی که حد نصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد رو آوردن می تونن با مطالعه مقاله زیر از  نحوه برگزاری مصاحبه دکتری به صورت مجازی و آنلاین مطلع بشن.

در ادامه بخوانید : مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای دکتری هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از طریق چه سایتی پرداخت می کنن؟

✔️ طبق متن مقاله، داوطلبای دکتری انتخاب رشته آزاد می تونن از طریق سایت azmoom.org هزینه انتخاب رشته خودشون رو پرداخت کنن.

2- ✔️ زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چه موقع است؟

✔️ زمان پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد با توجه به سال گذشته و طبق متن مقاله در اوایل اردیبهشت ماهست.

3- ✔️نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به چه صورته؟

✔️ هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد انجام میشه و داوطلبا برای اطلاع از راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تونن به متن مقاله مراجعه کنن.

منبع : هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 می تونن برای تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد خودشون به سایت azmoon.org مراجعه کنن و با پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صفحه انتخاب رشته وارد بشن و کدرشته محل های مورد علاقه خودشون رو در فرم انتخاب رشته وارد کنن.

 

 

داوطلبا با دریافت کارنامه اولیه خود پس از آزمون سراسری می تونن از وضعیت قبولی خود مطلع بشن و در صورت مجاز به انتخاب رشته نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنن. این متقاضیا می تونن در صورت علاقه به دانشگاه آزاد از لیست رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، کد رشته محل هایی رو انتخاب کنن، اما اگر رتبه و تراز قابل قبولی رو کسب نکرده باشن می تونن از بین رشته های بدون آزمون، رشته مورد نظر خودشون رو انتخاب کنن.
همچنین، برای یکسری رشته هایی از گروه پزشکی مانند دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و دامپزشکی لازمه داوطلبا برای ورود به اون رشته ها در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری انتخاب رشته کنن، اما برای رشته های پیرا پزشکی مانند پرستاری، مامایی و...باید فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو پر کنن.
متقاضیانی که قصد انتخاب رشته برای رشته های دانشگاه آزاد رو دارن، می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام کنن. البته لازم به ذکر است که قبل تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلبا باید هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو پرداخت کنن. در ادامه این مقاله برای اطلاع از میزان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته این دانشگاه توضیحاتی در این زمینه ارائه می دهیم.

 

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا می تونن در همه رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی از طریق سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی ،azmooon.org انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن. این متقاضیا باید پس از اعلام نتایج کنکور، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ازاد رو دانلود کنن و سپس کدرشته محل های مورد علاقه خودشون رو اولویت بندی کنن.

 

بعد از انتخاب رشته های موردنظر خودشون باید این افراد به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مراجعه کنن و قبل از انتخاب رشته، مبلغی رو به عنوان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 پرداخت کنن. بنابراین، داوطلبا باید انتخاب رشته دانشگاه آزاد خودشون رو برخلاف انتخاب رشته کنکور سراسری با پرداخت هزینه انجام بدن.

 

 

به محض مشخص شدن هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 1401، در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

متقاضیا باید بدونن که هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر ساله با افزایش قیمت همراه بوده و نحوه پرداخت به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شتاب انجام میشه. همچنین، سال گذشته هزینه انتخاب رشته برای داوطلبای دانشگاه آزاد معادل 69 هزار تومن بود که با توجه به روند افزایشی قیمت در هر سال ممکنه امسال هزینه انتخاب رشته بیشتر بشه.

 

داوطلبای دانشگاه آزاد می تونن با توجه به رتبه و تراز در کارنامه اولیه شون، انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نحوه پراخت هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

متقاضیایی که قصد انتخاب رشته در دانشگاه آزاد رو دارن می تونن در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org با پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401، کد رشته محل های انتخابی خودشون رو وارد فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنن. بنابراین، در ادامه این مقاله برای آشنایی بیشتر داوطلبا، نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد توضیح داده می شه.

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

متقاضیا برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تونن آدرس azmoon.org رو در مرورگر خود سرچ کنن.

 

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 1

 

سپس بر روی لینک انتخاب رشته آزمون سراسری (دانشگاه آزاد اسلامی) کلیک کنین.

 

مرحله نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 2

 

در صفحه باز شده، لینک دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد قرار داده شده و داوطلبا برای ورود به صفحه انتخاب رشته باید کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خودشون رو  وارد کنن.
در این صفحه داوطلب بعد از تایید اطلاعات خودش، باید یکی از درگاه های پرداخت رو انتخاب کنه.

 

مراحل نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 3

 

بعد از پرداخت هزینه، صفحه پرداخت به صفحه انتخاب رشته برگشت داده میشه و داوطلبا می تونن نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خودشون اقدام کنن.

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد - 5

 

متقاضیای دانشگاه آزاد باید در زمان تعیین شده انتخاب رشته دانشگاه آزاد طبق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن، برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک مقاله زیر مراجعه کنین.

بیشتر بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

مشاوره هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا بعد از بررسی نتایج اولیه کنکور سراسری می تونن نمرات درون کارنامه رو بررسی کنن و در صورتی که فکر میکنن مشکلی در تصحیح برگه شون وجود داشته و یا به تفاوتی پی برده باشن می تونن به اعتراض به نتایج کنکور سراسری اقدام کنن.

 

متقاضیا گروه های آزمایشی مختلف باید برای انتخاب رشته کنکور سراسری یا آزاد به رتبه در سهمیه، تراز، رتبه و تراز در هر زیر گروه توجه کنن و با توجه به اون ها انتخاب رشته دانشگاه خود شون رو انجام بدن.

 

کلیه انتخاب های داوطلبا باید به این صورت باشه که انتخاب های مهم در اولویت قرار بگیرن. به خاطر اینکه اگر انتخاب های مطلوب در انتخاب های پایین قرار بگیره شانس قبولی، پایین میاد و نرم افزار سازمان سنجش به محض قبولی در رشته بالایی انتخاب شده، رشته های بعدی رو بررسی نمیکنه.

 

داوطلبا برای مشاهده نتایج خودشون می تونن از سایت سازمان سنجش اقدام کنن و از جواب پذیرش خودشون مطلع بشن. در مقاله زیر نحوه دریافت نتایج نهایی دانشگاه آزاد توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کلیه داوطلبا برای پاسخ سوالای خود در خصوص هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد می تونن با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تماس بگیرن. همچنین، برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری دانشگاه آزاد می تونین عضو کانال تلگرام کنکور سراسری بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ آیا انتخاب رشته دانشگاه آزاد مانند انتخاب رشته کنکورسراسری رایگان انجام میشه؟

✔️ خیر، انتخاب رشته دانشگاه آزاد طبق متن مقاله بر خلاف انتخاب رشته کنکور سراسری با پرداخت هزینه انجام میشه.

2- ✔️ نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه صورت و در چه سایتی انجام میشه؟

✔️ داوطلبا می تونن به صورت اینترنتی به سایت azmoon.org مراجعه کنن و هزینه انتخاب رشته رو پرداخت کنن، برای اطلاعات بیشتر به راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه در متن مقاله رجوع کنین.

3- ✔️ آیا میزان هزینه برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد همیشه مقدار ثابتی در نظر گرفته میشه؟

✔️ خیر، میزان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد طبق متن مقاله، هر ساله رو به افزایش هست که در صورت افزایش در سایت azmoon.org اطلاع رسانی میشه.

منبع : هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای کنکور سراسری با دریافت کارنامه اولیه خود می تونن در صورت مجاز به انتخاب رشته، از بین کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر روی سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 به نشانی azmoon.org نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنن.

 

 

با ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد بسیاری از داوطلبان فکر می کنن انتخاب رشته دانشگاه آزاد با کنکور سراسری یکسانه، اما اینطور نیست و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد به صورت مجزا صورت می گیره. بنابراین، داوطلبا می تونن پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در صورت علاقه برای ورود به این دانشگاه انتخاب رشته خود رو انجام دهند.

داوطلبا باید پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، از بین کدرشته محل های موجود حداکثر 100کدرشته محل انتخاب کنن و برای تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن.

با توجه به اهمیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای برخی از داوطلبان، در ادامه این مقاله به معرفی سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سایت دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 می پردازیم، برای آشنایی بیشتر با این دو سایت در زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد همراه ما باشین!

 

 

سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

 

 

داوطلبا می تونن برای دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری آزاد به سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن.

 

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

متقاضیای ورود به دانشگاه برای اطلاع از وضعیت مجاز بودن خود برای انتخاب رشته می تونن ابتدا به سایت سنجش مراجعه کنن و نتایج اولیه کنکور سراسری خودشون رو ببینن. داوطلبا در صورت مجاز به انتخاب رشته می تونن علاوه بر انتخاب کدرشته محل های دانشگاه سراسری، کد رشته محل های دانشگاه آزاد رو از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد انتخاب کنن.

 

بنابراین، دانشگاه آزاد چند روز پس از انتشار نتایج کنکور سراسری، اطلاعیه ای در خصوص زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می کنه که داوطلبا باید در این زمان مقرر کدرشته محل های موردعلاقه خود رو اولویت بندی کرده و جهت تکمیل فرم انتخاب رشته به صورت اینترنتی به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 به آدرس azmoon.org مراجعه کنن.

 

لازم به ذکر است که داوطلبا می تونن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو در انتهای کارنامه اولیه خود ببینن. متقاضیا با داشتن این کد می تونن با پرداختهزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، انتخاب رشته خود رو انجام بدن.

 

نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

داوطلبا برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد می بایست آدرس azmoon.org رو در موتور جستجو وارد کنن.

 

نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 1

 

در مرحله بعد داوطلب باید بر روی لینک انتخاب رشته آزمون سراسری دانشگاه آزاد کلیک کنه.

 

راهنما نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 2

 

در این مرحله، لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد گذاشته شده و همچنین، برای ورود به صفحه انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی رو وارد کنین.

 

مراحل نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 3

 

در این قسمت بعد از تایید اطلاعات مربوط به خودتون در زمینه سوابق تحصیلی، به صفحه درگاه پرداخت منتقل شده و نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید اقدام کنین.

 

مرحله نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 4

 

متقاضیا بعد از پرداخت هزینه، وارد صفحه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده و باید نسبت به تکمیل فرم با حداکثر 100 انتخاب اقدام کنن.

 

راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد- 5

 

داوطلبای دانشگاه آزاد باید بعد از انتشار کارنامه اولیه نسبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام کنن.

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

سایت دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا می تونن با همراه داشتن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org بشن و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از سامانه دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 دریافت و مطالعه کنن. پس از مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلبا می تونن کدرشته محل های موردعلاقه خود رو وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد کنن.

 

لازم به ذکر است که انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری برای 4 رشته گروه پزشکی شامل رشته پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و دامپزشکی به صورت مجزا نیست و با هم ادغام شده است و داوطلبا باید کدرشته محل های مورد نظر خود رو در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری وارد کنن.

 

همچنین، کلیه رشته محل های ارائه شده در دفترچه دانشگاه آزاد به صورت با آزمون و از طریق آزمون کنکور سراسری می باشد و در صورتی که کدرشته محل هایی در این دفترچه مشاهده نکنین به منزله این است که داوطلبا می تونن به صورت بدون کنکور در این رشته ها در دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهند.

 

دانشگاه آزاد لیست رشته های با آزمونش رو برای داوطلبای مجاز به انتخاب رشته در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر می کنه.

بیشتر بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبا علاوه بر انتخاب رشته کنکور سراسری می تونن در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنن و شانس خودشون رو برای قبولی در این رشته ها امتحان کنن. همچنین، این داوطلبا باید مانند انتخاب رشته سراسری به تراز و رتبه خودشون در کارنامه اولیه توجه کنن.

 

متقاضیا در صورتی که در هر یک از زیر گروه ها رتبه و تراز بالایی داشته باشن، شانس قبولی بالاتری در رشته های این زیر گروه ها خواهند داشت. بنابراین، داوطلبا می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد با وارد کردن رتبه و تراز خود از رشته های قبولی خود مطلع بشه.

 

داوطلبا می بایست برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد علاوه بر علاقه به معیارهای دیگری از جمله کیفیت تدریس اساتید، بازار کار، شهریه و رتبه علمی دانشگاه های آزاد رو در نظر بگیرن تا انتخاب رشته خوبی رو برای داشتن آینده تحصیلی و شغلی خوبی پشت سر بگذرونن.

 

دانشگاه آزاد داوطلبایی که قصد تغییر یا جابه جایی کد رشته محل های ثبت شده در فرم انتخاب رشته خودشون رو دارن می تونن در زمان تعیین شده نسبت به ویرایش انتخاب رشته خودشون اقدام کنن.

در ادامه بخوانید : ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کلیه داوطلبا برای پاسخ سوالات خود در خصوص سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد و سایت دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تونن با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تماس بگیرن. همچنین، برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری دانشگاه آزاد می تونین عضو کانال تلگرام کنکور سراسری بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ برای ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی موردنیاز هست؟

✔️ طبق متن مقاله داوطلبا می تونن با همراه داشتن کد دسترسی به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد بشن.

2- ✔️ برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلبا باید به چه سایتی مراجعه کنن؟

✔️ متقاضیا باید طبق متن مقاله به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کنن.

3- ✔️ برای دریافت دفترچه دانشگاه آزاد باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

✔️داوطلبا برای دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تونن به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد مراجعه کنن، برای کسب اطلاعات بیشتر می تونین به متن مقاله مراجعه کنین.

منبع : سایت انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبا در صورت مجاز به انتخاب رشته می تونن به سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 مراجعه کنن و انتخاب رشته خود رو از بین کدرشته محل های موجود در دفترچه انتخاب رشته انتخاب کنن. همچنین، برای دریافت و مطالعه دفترچه انتخاب رشته می بایست به سایت دفترچه انتخاب رشته به نشانی sanjesh.org مراجعه کنن.

 

 

داوطلبا بعد از دیدن نتایج کنکور سراسری در صورتی که مجاز به انتخاب رشته باشن می توانند کد رشته محل های مورد علاقه خود را بر اساس نوع دانشگاه مورد نظر برای تحصیل و محل سکونت خود انتخاب کنن. بنابراین، برای تکمیل فرم انتخاب رشته سراسری می بایست متقاضیا به سامانه انتخاب رشته کنکور 1401 به نشانی sanjesh.org مراجعه کنن و کد رشته محل های انتخاب خود را وارد کرده و بعد از تایید نهایی اطلاعات و ثبت کد رشته ها نسبت به پرینت اطلاعات اقدام کنن.


لازم به ذکر است که هر داوطلب مجاز به انتخاب تنها 150 کد رشته محل هست که میتونه انتخاب های خودش رو به صورت اینترنتی در فرم انتخاب رشته بر اساس کدرشته محل های موجود در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری وارد کنه. در ادامه این مقاله برای آگاهی شما در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری، به معرفی سایت انتخاب رشته کنکور سراسری و سامانه دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور 1401 می پردازیم. پس اگر دوست دارین در این زمینه اطلاعات بیشتری رو کسب کنین، در این زمینه همراه ما باشین!

 

برای ورود بهسامانه انتخاب رشته کنکور سراسری کلیک کنین.

 

سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

داوطلبا می تونن برای دریافت دفترچه انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری به سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org مراجعه کنن.

 

 

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

داوطلبا بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری می تونن در صورت مجاز به انتخاب رشته به صورت اینترنتی به سایت انتخاب رشته کنکور سراسری به آدرس sanjesh.org مراجعه کنن و انتخاب رشته خود رو انجام بدن. بنابراین، با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور متقاضیا می تونن بر اساس اون کدرشته محل های خودشون رو اولویت بندی کنن و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنن.

 

از آنجا که فرایند انتخاب رشته خیلی مهمه و بر روی آینده شغلی داوطلب تاثیر گذارست، باید داوطلبا عوامل مختلفی رو در چینش کدرشته محل های انتخابی در نظر بگیرن، از جمله این عوامل علاقه، هزینه، کیفیت دانشگاه و ... را می توان نام برد که برای هر داوطلب بسته به معیارهای مختلف متفاوت هست و هر داوطلب می تونه بر این اساس دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان را برای ادامه تحصیل انتخاب کنه.

 

متقضیا بعد از فرایند انتخاب رشته بر روی سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 می بایست بعد از اتمام فرایند انتخاب رشته یک کد رهگیری جهت موفقیت آمیز بودن انتخاب رشته دریافت کنه، برای اطلاع از نتایج انتخاب رشته کنکور می بایست این کد رهگیری و سایر اطلاعات ثبت نامی را نزد خودش نگه داره.

 

نحوه ورود به سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری

 

داوطلبا در ابتدا باید به سایت انتخاب رشته کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org وارد بشن و بعد بر روی لینک دفترچه و انتخاب رشته های تحصیلی با آزمون کلیک کنن.

 

نحوه ورود به سامانه کنکور سراسری - 1

 

در قسمت بعد علامت تایید کلید اطلاعیه های اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری رو بزنین.

 

نحوه ورود به سامانه کنکور سراسری - 2

 

در مرحله بعد مانند تصویر زیر می تونین از طریق سه روش وارد مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری بشین.

 

مرحله نحوه ورود به سامانه کنکور سراسری - 3

 

در این قسمت متقاضیا باید فرم مربوط به مشخصات تحصیلی از قبیل معدل دیپلم و سوابق تحصیلی خودشون رو پر کنن و سپس دکمه تایید رو بزن و کد رشته محل های انتخابی خودشون رو وارد کنن.

 

مراحل نحوه ورود به سامانه کنکور سراسری - 4

 

 

داوطلبا می تونن در زمان تعیین شده با وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون، فرم انتخاب رشته خودشون رو تکمیل کنن.

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 

 

سایت دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

متقاضیای کنکور سراسری بعد از اعلام نتایج اولیه سراسری و یا کارنامه اولیه می تونن با مشاهده و اطلاع از وضعیت رتبه و نمره خودشون در صورت مجاز به انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته سراسری 1401 رو از سامانه دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org دانلود کنن.

 

سازمان سنجش چند روز پس از اعلام نتایج، دفترچه انتخاب رشته رو در سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی منتشر میکنه و داوطلبا بر اساس اون می تونن به اولویت بندی کد رشته محل های موجود در دفترچه اقدام کنن.

 

بنابراین، برای اطلاع از شرایط رشته های موجود در دفترچه مانند سهمیه های کنکور سراسری، نحوه گزینش بومی دراستان های مختلف، شرایط پذیرش برخی رشته های دانشگاه ها و موسسه های مختلف، داوطلبا باید کل دفترچه رو دریافت و مطالعه کنن. داوطلبا می تونن علاوه بر کدرشته محل های بدون شرایط، کدرشته محل های دارای شرایط خاص رو در زمان انتخاب رشته کنکور در فرم انتخاب رشته خودشون وارد کنن، شرایط این رشته ها به این صورته که علاوه بر آزمون سراسری، متقاضیا باید در مصاحبه دانشگاه این رشته ها مانند دانشگاه فرهنگیان و... شرکت کنن.

 

بنابراین، داوطلبا می تونن برای آشنایی بیشتر و اطلاع از رشته های دارای شرایط خاص، دفترچه انتخاب رشته رو به طور کامل مطالعه کنن. همچنین، داوطلبای علاقمند به شرکت در دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور می توانند از بین لیست رشته محل های دانشگاه پیام نور و یا غیر انتفاعی، کدرشته محل های خود رو انتخاب کنن.

 

متقاضیای انتخاب رشته کنکور سراسری باید از شرایط و ضوابط مربوط به کدرشته محل های موجود در دفترچه مطلع بشن، برای اطلاع از این شرایط می تونین به لینک مقاله زیر مراجعه کنین.

بیشتر بخوانید : دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

از آنجا که انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 یکی از مهم ترین مراحل و تاثیر گذار بر آینده تحصیلی و شغلی داوطلب هست، داوطلبان می بایست با بررسی دقیق کارنامه اولیه خود از وضعیت خودشون مطلع بشن و سپس با توجه به رتبه و تراز بدست آمده نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنن.

 

داوطلبان می تونن بر اساس علاقه و توانایی های خود و با مشورت با افراد متخصص در این زمینه رشته موردنظر خود رو انتخاب کنن. همچنین، این افراد می تونن با استفاده از نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور سراسری شانس قبولی خود رو در رشته محل های دلخواه بسنجن.

 

نحوه انتخاب رشته متقاضیای کنکور به این صورته که هر داوطلب باید 150 کدرشته محل از بین کد رشته محل های انتخابی گروه آزمایشی موردنظر انتخاب کنه و در صورتی که فرد داوطلب از نتایج اولیه و یا انتخاب رشته خود ناراضی باشه، می تونه اعتراض خود را به نتایج کنکور و یا انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش ثبت کنه.

 

متقاضیایی که از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری جا موندن می تونن در تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور انتخاب رشته خود رو انجام دهند.

در ادامه بخوانید : تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا در خصوص سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری  و سایت دریافت دفترچه انتخاب رشته سراسری به همه سوالای شما پاسخبدن. شما می تونین با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تماس بگیرن. همچنین، برای اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری می تونین عضو کانال تلگرام کنکور سراسری بشین.

 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ رشته های کنکور سراسری جهت انتخاب رشته در چه سایتی قرار می گیرن؟

✔️ لیست رشته های کنکور سراسری بر روی سایت دفترچه انتخاب رشته قرار می گیره و داوطلبا طبق متن مقاله می تونن دفترچه انتخاب رشته رو دانلود و مطالعه کنن.

2- ✔️ داوطلبا برای انتخاب رشته باید به چه سایتی مراجعه کنن؟

✔️ داوطلبا برای انتخاب رشته باید به چه سایتی مراجعه کنن؟

3- ✔️ نحوه انتخاب رشته برای داوطلبای کنکور سراسری به چه صورته؟

✔️ داوطلبای کنکور باید 150کدرشته محل از بین کدرشته محل های گروه آزمایشی مورد نظر در دفترچه انتخاب رشته انتخاب کنن.

منبع : سایت انتخاب رشته کنکور سراسری



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد شامل دو مرحله است، نتایج انتخاب رشته و جواب نهایی که در مرحله اول، بعد از انتخاب رشته دکترا ازاد، فرمای انتخاب رشته داوطلبا بررسی و جواب دعوت به مصاحبه دکتری آزاد اعلام میشه و بعد از انجام مصاحبه، داوطلبا می تونن از طریق سنجش، نتایج نهایی دکتری آزاد ۱۴۰۱ رو ببینن.

 

 

بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری، داوطلبایی که با توجه به کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن، می تونن از طریق سایت azmoon.org، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو  دانلود و با توجه به مجموعه امتحانیشون، کد رشته محل های مد نظرشون رو اولویت بندی و در انتخاب رشته دکترا ازاد شرکت کنن.

با توجه به اینکه پذیرش دکترا بصورت نیمه متمرکز انجام میشه، بعد از تموم شدن زمان انتخاب رشته، فرمای انتخاب رشته داوطلبا با توجه به وضعیت رتبه و نمره کل کارنامه اولیه شون بررسی میشه و داوطلبایی که حد نصاب دعوت به مصاحبه رو آورده باشن، برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ دعوت میشن.

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد که انجام بشه، وضعیت نهایی داوطلبا بررسی و نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش به داوطلبا اعلام میشه. در ادامه در مورد زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته و نهایی دکتری دانشگاه ازاد 1401 توضیح دادیم.

 

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بعد از اینکه کارنامه اولیه آزمون دکتری 1401 منتشر بشه و متقاضیای دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یعنی azmoon.org، دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد رو دانلود و بعد از اولویت بندی کد رشته محل های مد نظرشون تو انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کنن، جواب انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اعلام میشه و داوطلبایی که حد نصاب لازم رو کسب کردن، برای مصاحبه دکترا دانشگاه ازاد دعوت میشن.

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

داوطلبایی که در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت می کنن، می تونن نتیجه انتخاب رشته یا دعوت به مصاحبه شون رو از طریق سایت azmoon.org ببینن. سال قبل نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه ازاد به دلیل تعویق در زمان برگزاری آزمون در شهریور اعلام شد اما زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکترا آزاد 1401 هنوز مشخص نیست.

 

به داوطلبا پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه خبری در مورد زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اعلام بشه، با خبر بشن.

 

 

زمان انتشار نتایج انتخاب رشته آزمون دکترا 1401 هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

وارد سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org بشین و روی گزینه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401 کلیک کنید.

 

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

در ادامه با استفاده از کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد که در کارنامه اولیه نوشته شده، وارد صفحه اعلام نتایج انتخاب رشته دکترا آزاد 1401 بشن و جواب انتخاب رشته شون رو ببینن.

 

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

این تصاویر مربوط به روند اعلام نتایج سال قبله، به محض اینکه تغییری در روند اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ ایجاد بشه این تصاویر بروز رسانی میشه.

 

داوطلبایی که در آزمون دکتری 1401 دانشگاه آزاد شرکت کردن، می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، به لینک زیر سر بزنن.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری آزاد

 

 

 

 

 

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

چند سالیه که پروسه مصاحبه دکتری 50 درصد از نمره قبولی رو به خودش اختصاص داده و داوطلبا بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری، خودشون رو برای مرحله حساس و سرنوشت ساز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده می کنن. بعد از اینکه مصاحبه دکتری ازاد برگزار بشه، نوبت مرحله اعلام نتایج نهایی دکتری آزاد ۱۴۰۱ میرسه و داوطلبای ازاد می تونن همزمان با اعلام نتایج دکتری سراسری، جواب نهایی شون رو ببینن.

 

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1401

 

سال قبل، به دلیل تعویق در زمان برگزاری آزمون دکتری، نتایج نهایی آزمون دکتری آزاد در مهر ماه ، همزمان با اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و در سایت سنجش اعلام شد و داوطلبا تونستن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سنجش بشن و نتیجه نهاییشون رو ببینن. الان زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مشخص نیست ولی به محض مشخص شدن داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشن تا به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج دکترا آزاد با خبر بشن.

 

 

زمان انتشار نتایج نهایی آزمون دکترا 1401 هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1401

 

چند سالیه که نتایج نهایی دکتری آزاد، همزمان با جواب نهایی آزمون دکترا سراسری و از طریق سایت sanjesh.org اعلام میشه. داوطلبای دکتری دانشگاه آزاد باید برای مشاهده نتایج دکتری دانشگاه آزاد وارد این سایت و بخش دکتری تخصصی بشن.

 

مشاهده نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1401

 

روی لینک " نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال 1401" کلیک کنین.

 

مشاهده نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1401

 

با استفاده از یکی از سه روش زیر، می تونین نتایج نهایی آزمون دکتری آزاد رو ببینین. اطلاعاتتون رو وارد و روی مشاهده نتیجه کلیک کنین.

 

مشاهده نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1401

 

داوطلبایی که در آزمون دکتری دانشگاه سراسری 1401 شرکت کردن، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نتایج آزمون دکتری سراسری میتونن به لینک زیر سر بزنن.

در ادامه بخوانید : نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری

 

چند روز بعد از اینکه جواب نهایی اعلام بشه، داوطلبا می تونن کارنامه نهایی دکتری آزاد 1401 رو از طریق سایت azmoon.org دریافت و وضعیتشون تو هر کد رشته محل رو بررسی کنن. مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو می تونن به سوالای شما در مورد اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مشاوره بدن. شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین و در تموم مراحل آزمون دکتری از تجربه و اطلاعاتشون بهره ببرین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه هم مثل نتایج اولیه تو سنجش اعلام میشه؟

✔️ خیر، همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، متقاضیا می تونن از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد رو ببینن.

2- ✔️ نتایج دعوت به مصاحبه دکترا آزاد در چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج در سایت سنجش اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد تو چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ احتمالا نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد، همزمان با نتایج نهایی دکتری سراسری و در سنجش اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : اعلام نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1401



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۱ در سه مرحله نتایج اولیه، نتایج انتخاب رشته (دعوت به مصاحبه) و نتایج نهایی (مصاحبه) اعلام میشه که در هر سه نوبت داوطلبا می تونن با رفتن به سایت سازمان سنجش، نتایج آزمون خودشون رو ببینن. البته در حال حاضر زمان اعلام نتایج هیچ کدوم از مراحل مشخص نیست،

 

 

بعد از ثبت نام و برگزاری کنکور دکتری، داوطلبا می تونن کارنامه اولیه آزمون دکترا رو از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنن و نتیجه شون رو ببینن و بعد از اون با توجه به تراز و رتبه در سهیه و دوره هایی که مجاز به انتخاب رشته شدن، کد رشته محل های مد نظرشون رو از دفترچه انتخاب رشته انتخاب و بعد از اولویت بندی، در فرم انتخاب رشته دکتری وارد کنن.

در ادامه سنجش، فرم انتخاب رشته دکتری رو بررسی می کنه، اسامی دعوت به مصاحبه شده ها از طرف سازمان سنجش به صورت کارنامه انتخاب رشته منتشر میشه و داوطلبا با توجه نتیجه این مرحله، خودشون رو برای مصاحبه دکتری سراسری آماده می کنن.

بعد از انجام پروسه مصاحبه و گزینش حضوری، داوطلبا منتظرن تا مرحله آخر یعنی نتایج نهایی آزمون دکتری هم اعلام بشه و جواب کنکور دکترا ۱۴۰۱ رو دریافت کنن. در ادامه در مورد زمان اعلام نتایج اولیه، انتخاب رشته (دعوت به مصاحبه) و نهایی (مصاحبه) آزمون دکتری 1401 توضیح دادیم تا متقاضیا بتونن بدون هیچ مشکلی جواب آزمون دکتری رو ببینن.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱

نتایج اولیه آزمون دکتری به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که در این آزمون شرکت کردن باید پیگیر اطلاعیه های این سایت باشن تا از زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 1401 با خبر بشن و بعد از اعلام نتایح و دریافت کارنامه از طریق سایت سنجش، در صورت قبولی، انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

 

سال گذشته به دلیل تعویق در تاریخ برگزاری آزمون، نتایج اولیه دکتری سراسری و دانشگاه آزاد اوایل خرداد ماه اعلام شد و داوطلبا تونستن با اطلاعات ثبت نامیشون (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) وارد سایت sanjesh.org بشن و کارنامه اولیه آزمون دکترا رو دریافت کنن.

 

هنوز زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱ اعلام نشده، ولی داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشن، تا از تموم اخبار و اطلاعیه های اعلام نتایج آزمون دکتری مطلع بشن.

 

 

زمان انتشار نتایج اولیه آزمون دکترا 1401 هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

داوطلبایی که در آزمون دکتری 1401 شرکت کردن، برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد نتایج اولیه دکتری، می تونن به لینک زیر برن و مقاله اون رو مطالعه کنن.

حتما بخوانید: نتایج اولیه دکتری

 

 

 

 

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۱

با توجه به اینکه پذیرش دکتری به صورت نیمه متمرکزه و یه بخش از نمره قبولی آزمون مربوط به مرحله مصاحبه است، بعد از اینکه انتخاب رشته دکتری سراسری ۱۴۰۱ تموم بشه، فرمای انتخاب رشته بررسی و نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام میشه و داوطلبا با توجه به وضعیتشون و حد نصاب دانشگاه ها، دعوت به مصاحبه میشن.

 

سال گذشته این نتایج در اواخر شهریور ماه اعلام شد البته چون هنوز زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1401 مشخص نشده، به داوطلبا توصیه می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه جواب آزمون دکتری اعلام بشه، با خبر بشن.

 

 

زمان انتشار نتایج انتخاب رشته آزمون دکترا 1401 هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

داوطلبایی که در آزمون دکتری 1401 شرکت کردن، برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد نتایج دکتری، می تونن به لینک زیر برن و مقاله اون رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون دکتری

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱

بعد از اینکه مصاحبه دکتری سراسری 1401 توسط دانشگاه ها برگزار بشه، سازمان سنجش نمره آزمون و نمره مصاحبه (50 درصد آزمون+ 50 درصد مصاحبه) هر داوطلب رو ارزیابی می کنه و نتایج نهایی آزمون دکتری اعلام میشه و داوطلبایی که تو مصاحبه دانشگاه های سراسری شرکت کردن می تونن تو این مرحله نتیجه قبولی یا مردودی تو آزمون دکترا رو دریافت کنن.

 

جواب انتخاب رشته کنکور دکترا 1401 از طرف سازمان سنجش و در سایت خودش یعنی sanjesh.org اعلام میشه و داوطلبا می تونن نتیجه نهاییشون رو در این مرحله دریافت کنن. داوطلبا می تونن با عضویت تو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو از تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۱ با خبر بشن.

 

 

زمان انتشار نتایج نهایی آزمون دکترا 1401 هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

داوطلبایی که در آزمون دکتری 1401 شرکت کردن، برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد نتایج نهایی دکتری، می تونن به لینک زیر برن و مقاله اون رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید: نتایج نهایی آزمون دکتری

شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و سوالاتتون رو در مورد زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 1401 از کارشناسای این مرکز بپرسین و از تجربه و اطلاعاتشون بهره ببرین همچنین با عضویت در کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو از اخبار مربوز به این حوزه مطلع بشین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج اولیه آزمون دکتری چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ تارثیخ اعلام این نتایج هنوز مشخص نیست به محض اعلام دقیق زمان اعلام نتایج در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

2- ✔️ آیا نتایج انتخاب رشته دکتری سراسری و آزاد با هم اعلام میشه؟

✔️ خیر، همونطور که در این مقاله توضیح داده شد، بعد از اعلام نتایج اولیه راه دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا میشه.

3- ✔️ نتایج نهایی آزمون دکتری چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ زمان اعلام این نتایج مشخص نیست به محض اعلام زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

منبع : زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که در جلسه آزمون دکتری 1401 حاضر بودن، می تونن جواب آزمونشون رو از طریق سایت سازمان سنجش مشاهده و بر اساس کارنامه اولیه، برای انتخاب رشته دکترا اقدام کنن. بعد از اون که نتایج انتخاب رشته منتشر شد، در صورت دعوت شدن به مصاحبه، خودشون رو برای حضور در مصاحبه دکتری آماده کنن و در آخر منتظر نتایج نهایی دکتری باشن.

 

 

داوطلبایی که قصد تحصیل در مقطع دکتری رو دارن و در این رقابت بزرگ شرکت کردن، بعد از برگزاری آزمون دکتری، نتایج خودشون رو در سه مرحله دریافت می کنن. مرحله اول، که بعد از بررسی و تصحیح پاسخ برگا توسط سنجش، به صورت کارنامه اولیه آزمون دکتری اعلام میشه.

مرحله دوم، بعد از بررسی فرم انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ اعلام میشه و داوطلبا با توجه به نمره کل کارنامه اولیه شون و با توجه به کد رشته محل هایی که انتخاب کردن، واسه مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری، دعوت به مصاحبه میشن. بعد از اینکه مصاحبه ها توسط دانشگاه ها انجام شد، نتایج به سازمان سنجش ارسال و در نهایت تو مرحله آخر، جواب نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱ اعلام میشه. در ادامه در مورد زمان و نحوه مشاهده نتایج اولیه، انتخاب رشته و جواب نهایی آزمون دکتری 1401 توضیح دادیم.

 

زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱

بعد از برگزاری آزمون دکترا، داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سنجش بشن و کارنامه اولیه آزمون دکتری 1401 رو دریافت کنن و اگه مجاز به انتخاب رشته شدن در انتخاب رشته دکتری سراسری و اگه قصد داشتن که شانسشون رو واسه قبولی در رشته محل های دانشگاه آزاد امتحان کنن، در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کنن.

 

سال گذشته نتایج اولیه آزمون دکتری به علت تاخیر در زمان برگزاری آزمون، در شهریور ماه اعلام شد. هنوز زمان اعلام نتایج دکتری 1401 مشخص نشده ولی داوطلبا می تونن برای اطلاع از زمان اعلام نتایج، عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشن، تا به محض اینکه خبری در این مورد اعلام بشه، باخبر بشن.

 

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا 1401 مشخص نیست، به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401 به طور خلاصه

 

ورود به سایت سازمان سنجش

 

ورود به بخش دکتری تخصصی

 

وارد کردن اطلاعات مورد نیاز

 

مشاهده نتیجه آزمون دکتری

 

راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

 

۱برای مشاهده کارنامه اولیه کافیه وارد سایت سنجش بشین و به بخش دکتری تخصصی برین و در ادامه روی لینک "پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1401" کلیک کنین.

 

نتایج دکتری

 

۲در این قسمت به دو روش می تونین نتایج اولیه آزمون دکتری رو دریافت کنین. اطلاعات رو وارد و روی کلمه "جستجو" کلیک کنین تا کارنامه انتخاب رشته دکترا رو ببینین.

 

روش اول: شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد

 

روش دوم: شماره پرونده، شماره شناسنامه

 

نتایج دکتری

 

داوطلبایی که در آزمون دکتری 1401 شرکت کردن، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، می تونن به لینک زیر برن و مقاله مربوط به اعلام نتایج اولیه دکتری رو بخونن.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج اولیه دکتری

 

 

 

 

 

زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۱

بعد از اعلام نتایج اولیه داوطلبا انتخاب رشته خودشون رو انجام میدن، بعد از اینکه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ انجام بشه، فرم انتخاب رشته داوطلبا توسط سازمان سنجش بررسی میشه و با توجه به وضعیت نمره کل و رتبه در سهمیه شون، به دانشگاه هایی که حد نصاب لازم رو آوردن، دعوت به مصاحبه میشن.

 

سال گذشته نتایج اولیه آزمون دکتری به علت تاخیر در زمان برگزاری آزمون، در شهریور ماه اعلام شد. هنوز زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 1401 مشخص نشده ولی داوطلبا می تونن برای اطلاع از زمان اعلام نتایج، عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشن، تا به محض اینکه خبری در این مورد اعلام بشه، باخبر بشن.

 

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکترا 1401 مشخص نیست، به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

داوطلبا ممکنه برای شرکت در آزمون دکتری دچار سردرگمی بشن و ندونن باید به چه صورت مطالعه کنن تا بتونن به نتیجه مطلوب برسن، برای همین می تونن به لینک زیر برن و مقاله مشاوره تحصیلی آزمون دکتری رو بخونن.

بیشتر بخوانید: مشاوره تحصیلی آزمون دکتری

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۱ به طور خلاصه

 

ورود به سایت سازمان سنجش

 

ورود به بخش دکتری تخصصی

 

وارد کردن اطلاعات مورد نیاز

 

مشاهده نتیجه آزمون دکتری

 

راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401

 

۱برای مشاهده کارنامه انتخاب رشته کافیه وارد سایت سنجش بشین و به بخش دکتری تخصصی برین و در ادامه وارد لینک " کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال 1401" بشین.

 

نتایج دکتری

 

۲در ادامه می تونین به دو روش نتیجه انتخاب رشته ( دعوت به مصاحبه ) دکتری رو ببینین و اطلاعات رو وارد و روی کلمه "جستجو" کلیک کنین تا کارنامه انتخاب رشته دکترا رو ببینین.

 

روش اول: جستجو بر اساس مشخصات فردی

 

روش دوم: جستجو بر اساس شماره پرونده، شماره شناسنامه

 

نتایج دکتری

داوطلبا برای شرکت در مصاحبه دکتری استرس دارن اما برای اینکه بدون نگرانی سر جلسه مصاحبه دکتری سراسری حاضر بشین می تونین به لینک زیر سر بزنین.

حتما بخوانید : چطور بدون نگرانی سر جلسه مصاحبه دکتری حاضر شویم

 

زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری، آخرین مرحله پروسه دکتراست که در این مرحله، نتایج مصاحبه دکترا ۱۴۰۱ اعلام میشه و داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سنجش بشن و جواب نهایی کنکورشون رو ببینن و در صورت قبولی در کدرشته محل مورد نظرشون، با در دست داشتن مدارک، به دانشگاه مراجعه کرده و ثبت نام خودشون رو کامل کنن.

 

سال گذشته نتایج اولیه آزمون دکتری به علت تاخیر در زمان برگزاری آزمون، در شهریور ماه اعلام شد. هنوز زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1401 مشخص نشده ولی داوطلبا می تونن برای اطلاع از زمان اعلام نتایج، عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشن، تا به محض اینکه خبری در این مورد اعلام بشه، باخبر بشن.

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکترا 1401 مشخص نیست، به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری به طور خلاصه

 

ورود به سایت سازمان سنجش

 

ورود به بخش دکتری تخصصی

 

وارد کردن اطلاعات مورد نیاز

 

مشاهده نتیجه آزمون دکتری

 

راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری

 

۱برای مشاهده کارنامه نهایی کافیه وارد سایت سنجش بشین و به بخش دکتری تخصصی برین و در ادامه روی لینک "نتایج نهایی آزمون دوره دکتری سال 1401" کلیک کنین.

 

نتایج نهایی دکتری

 

۲با استفاه از یکی از روش های زیر می تونین جواب نهایی آزمون دکتری 1401 رو ببینین، اطلاعات رو وارد و روی دگمه " جستجو " کلیک کنین.

 

روش اول: شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

 

روش دوم: شماره پرونده و شماره شناسنامه

 

روش سوم: شماره پرونده و شماره داوطلبی

 

کارنامه نهایی دکتری

 

داوطلبایی که در آزمون دکتری 1401 شرکت کردن، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری، می تونن به لینک زیر برن و مقاله مربوط به اعلام نتایج نهایی دکتری رو بخونن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری

مشاوره اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۱

بعد از اینکه نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام بشه، داوطلبایی که حد نصاب لازم رو آورده باشن، برای مصاحبه دکتری سراسری ۱۴۰۱ دعوت میشن و یک بار دیگه با بقیه داوطلبای این آزمون در این مرحله رقابت می کنن. داوطلبایی که واسه مصاحبه یک یا چند تا از دانشگاه های سراسری دعوت میشن، باید حتما در بازه مشخص شده، وارد سایت سازمان سنجش بشن و از طریق لینکی که داخل کارنامه اولیه شون گذاشته میشه، فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری رو تکمیل و ثبت کنن.

 

داوطلبایی که برای مصاحبه دکتری آزاد دعوت میشن و قصد شرکت در مصاحبه رو دارن ، نیاز به تکمیل فرم صلاحیت عمومی سازمان سنجش ندارن و باید طبق اطلاعیه های سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یا واحد های برگزاری مصاحبه اقدام کنن.

 

در نهایت جواب مصاحبه و آزمون داوطلبا توسط سازمان سنجش بررسی میشه (50 درصد آزمون+ 50 درصد مصاحبه) و نتایج آزمون دکتری اعلام میشه و داوطلبای دانشگاه های سراسری و آزاد می تونن از طریق سایت سنجش، جواب نهایی آزمون دکتری رو مشاهده کنن.

 

داوطلبایی که در این مرحله پذیرفته نشدن و یا از نتیجه قبولیشون راضی نیستن، می تونن از طریق تکمیل ظرفیت دکتری (البته اگه برگزار بشه) شانسشون رو مجدد واسه قبولی در رشته محل مد نظرشون امتحان و یا از طریق ثبت نام آزمون دکتری 1401 (البته اگه در دوره روزانه قبولی نداشتن) واسه کنکور دکتری سال بعد اقدام کنن.

 

احیانا اگه بعد از اعلام نتایج نهایی به نتیجه دلخواه نرسیده بودین می تونین شانستون رو برای ثبت نام دکتری بدون آزمون امتحان کنین.

در ادامه بخوانید : ثبت نام دکتری بدون آزمون

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۱ و همچنین اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعاتشون بهره ببرین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج اولیه دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با هم اعلام میشه؟

✔️ بله، نتایج اولیه آزمون سراسری و دانشگاه آزاد با هم و از طریق کارنامه اولیه دکتری تو سایت سنجش اعلام میشه.

2- ✔️ آیا تکمیل فرم صلاحیت عمومی واسه حضور تو جلسه مصاحبه دکتری ضروریه؟

✔️ بله، داوطلبایی که واسه مصاحبه دکتری سراسری دعوت به مصاحبه شدن ، باید فرم صلاحیت عمومی رو تکمیل کنن.

3- ✔️ نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه؟

✔️ خیر، نتایج نهایی دکتری آزاد هم همزمان با اعلام نتایج نهایی دکترا سراسری تو سایت سنجش اعلام میشه.

منبع : اعلام نتیجه های دکتری



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

نتایج اولیه آزمون دکتری 1401 به صورت کارنامه اولیه در سایت سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته شدن باید بعد از تکمیل فرم انتخاب رشته، منتظر اعلام نتایج دعوت به مصاحبه باشن و بعد از حضور در جلسه مصاحبه هم منتظر نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱ در سایت سنجش باشن.

 

 

 

نتایج آزمون دکتری در سه مرحله اعلام میشه، در مرحله اول این نتایج به صورت کارنامه اولیه آزمون دکتری اعلام میشه در مرحله دوم داوطلبا با توجه به کد رشته محل هایی که انتخاب کردن، برای مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری، دعوت به مصاحبه میشن.

در مرحله سوم هم جواب نهایی آزمون دکتری 1401 اعلام میشه، که داوطلبا می تونن از طریق سایت سازمان سنجش جواب کنکور دکتری رو ببینن. در ادامه در مورد زمان و نحوه مشاهده نتایج اولیه، انتخاب رشتهو جواب نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱ توضیح دادیم.

 

زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱

بعد از برگزاری آزمون دکترا، داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سنجش بشن و کارنامه اولیه آزمون دکتری رو دریافت کنن و اگه مجاز به انتخاب رشته شدن در دانشگاه های سراسری و آزاد انتخاب رشته انجام بدن و شانس خودشون رو برای رشته های مورد نظرشون امتحان کنن.

 

سال گذشته نتایج اولیه آزمون دکتری به علت تاخیر در زمان برگزاری آزمون، در شهریور ماه اعلام شد. هنوز زمان اعلام نتایج دکتری 1401 مشخص نشده ولی داوطلبا می تونن برای اطلاع از زمان اعلام نتایج، عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشن، تا به محض اینکه خبری در این مورد اعلام بشه، باخبر بشن.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا 1401 هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1401 به صورت خلاصه

 

ورود به سایت سازمان سنجش

 

ورود به بخش دکتری تخصصی

 

وارد کردن اطلاعات مورد نیاز

 

مشاهده نتیجه آزمون دکتری

 

داوطلبانی که در آزمون دکتری 1401 شرکت کردن، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج اولیه دکتری، می تونن به لینک زیر برن و مقاله موبط به اون رو مطالعه کنن.

حتما بخوانید : اعلام نتایج اولیه دکتری

 

 

 

 

 

زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۱

بعد از اینکه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ انجام بشه، فرم انتخاب رشته داوطلبا توسط سازمان سنجش بررسی میشه و با توجه به وضعیت نمره کل و رتبه در سهمیه شون، از طرف دانشگاه هایی که حد نصاب لازم رو آوردن، دعوت به مصاحبه دکتری سراسری میشن که بعد از اون باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، به جلسه مصاحبه دکتری برن.

 

سال گذشته نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری به علت تاخیر در زمان برگزاری آزمون دکتری، اواخر شهریور اعلام شد. چون زمان اعلام نتایج دکتری 1401 معلوم نشده به داوطلبا توصیه می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد، با خبر بشن.

 

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکترا 1401 هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته ( دعوت به مصاحبه ) آزمون دکتری 1401 به طور خلاصه

 

ورود به سایت سازمان سنجش

 

ورود به بخش دکتری تخصصی

 

وارد کردن اطلاعات مورد نیاز

 

مشاهده نتیجه آزمون دکتری

 

برای اینکه داوطلبا بدون نگرانی سر جلسه مصاحبه دکتری سراسری حاضر بشن می تونن به لینک زیر برن و مقاله مربوط به جلسه مصاحبه دکترا رو بخونن.

حتما بخوانید : چطور بدون نگرانی سر جلسه مصاحبه دکتری حاضر شویم

 

زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۱

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری، آخرین مرحله پروسه دکتری است که در این مرحله، نتایج مصاحبه دکترا 1401 اعلام میشه و داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سنجش بشن و جواب نهایی کنکورشون رو ببینن و در صورت قبولی در رشته مورد نظر به دانشگاه مورد نظر برن و ثبت نامشون رو کامل کنن.

 

چون زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1401 معلوم نشده به داوطلبا توصیه می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد، با خبر بشن.

 

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکترا 1401 هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 1401 به طور خلاصه

 

ورود به سایت سازمان سنجش

 

ورود به بخش دکتری تخصصی

 

وارد کردن اطلاعات مورد نیاز

 

مشاهده نتیجه آزمون دکتری

 

داوطلبانی که در آزمون دکتری 1401 شرکت کردن، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج نهایی دکتری، می تونن به لینک زیر برن و مقاله موبط به اون رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید : نتایج نهایی آزمون دکتری

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد اعلام نتایج آزمون دکتری 1401 و همچنین اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعاتشون بهره ببرین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج اولیه دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با هم اعلام میشه؟

✔️ بله، همونطور که در این مقاله گفتیم نتایج اولیه آزمون سراسری و دانشگاه آزاد با هم و از طریق کارنامه اولیه دکتری تو سایت سنجش اعلام میشه.

2- ✔️ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ این نتایج معمولا در خرداد ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج دکتری در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه؟

✔️ خیر، نتایج نهایی دکتری آزاد هم همزمان با اعلام نتایج نهایی دکترا سراسری تو سایت سنجش اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : اعلام نتایج دکتری ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. در این مقاله داوطلبا می تونن چندین نمونه از رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ را مشاهده کنن.

 

داوطلبا باید پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد منتظر اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد، برای اطلاع از نتیجه آزمون خود باشن. اعلام نتایج در قالب کارنامه کارشناسی ارشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، که در آن درصد دروس مربوط به هر رشته امتحانی، رتبه و تراز اکتسابی و وضعیت داوطلب در هر زیرگروه به طور دقیق ذکر شده است.

با توجه به این که بررسی دقیق کارنامه اولیه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد و نتیجه به دست اومده در اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ تاثیر بسزایی دارد، قصد داریم در این مقاله تعدادی از کارنامه های شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد در سال گذشته را به صورت رشته به رشته ارائه بدیم. به دلیل حساسیت بسزایی که در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 - 1401 وجود دارد، توصیه میشه که با بررسی رتبه و درصد درج شده در این نمونه کارنامه ها آگاهی خود را در خصوص انتخاب رشته بالا ببرید.

 

نمونه کارنامه های قبولی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

در این قسمت برای داوطلبای کارشناسی ارشد چند نمونه از رتبه و کارنامه های مربوط به رشته های مختلف، که مربوط به آزمون کارشناسی ارشد سال قبل می باشد را ارائه کردیم. با توجه به این که رتبه و کارنامه های ذکر شده مطابق کارنامه های واقعی داوطلبان می باشد، ولی امکان داره تحت عواملی همچون معدل، جامه آماری شرکت کنندگان و ظرفیت پذیرش هر رشته محل نتایج با تغییراتی مواجه بشه، ولی منبع مناسبی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد.

 

توجه داشته باشید که کلیه داوطلبان می تونن پس از مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد با مراجعه به نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد و وارد نمودن درصد های احتمالی، شانس قبولی خود را در آزمون کارشناسی ارشد بسنجند. کلیه داوطلبان می تونن با کیلیک روز عنوان هر رشته در جدول زیر، رتبه و کارنامه های مربوط به آن رشته را مشاهده کنن:

 

گروه علوم انسانی
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد حقوق
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد علوم تربیتی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مدیریت
رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد حسابداری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

توجه داشته باشید که بررسی این آمار به تنهایی برای کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج کارشناسی ارشد کافی نمی باشد و داوطلبایی در این مسیر به موفقیت می رسن که با برنامه ریزی دقیق به مطالعه منابع کارشناسی ارشد می پردازن و با آمادگی کامل در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400 - 1401، سرجلسه حاضر میشن.

 

البته رتبه و کارنامه هایی که در جدول بالا قید شده راهنمای بسیار مناسبی برای داوطلبا می باشد تا با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد و یا دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بتونن انتخاب های درسی کنند.

 

توصیه میشه که برای انجام یک انتخاب رشته موفق از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو که کاملا رایگانه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

با توجه به حساسیت و اهمیت بالایی که در انتخاب رشته وجود داره، می تونین کلیه سوالات خودتون رو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی، بپرسید. همچنین برای اطلاع از بروز ترین اخبار مربوط به کارشناسی ارشد می تونین عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشید.

 

در ادامه بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ اطلاع از رتبه و کارنامه قبولی سال گذشته کنکور کارشناسی ارشد چه تاثیری در موفقیت داوطلب داره؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم داوطلبا ضمن اطلاع از رتبه و محل قبولی پذیرفته شدگان سال گذشته می تونن برنامه ریزی دقیقی داشته و اولویت بندی رشته محل های خود را به بهترین نحو ممکن انجام بدن.

2- ✔️ بررسی رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد به تنهایی راهنمای مناسبی برای چینش انتخاب های داوطلب است؟

✔️ بررسی این اطلاعات به تنهایی قبولی داوطلب را تضمین نمی کنه اما محدوده قبولی هر رشته محل را به طور تقریبی تخمین میزنه که برای دسترسی به چند نمونه از این کارنامه ها می تونین متن مقاله را مطالعه کنین. 

3- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

منبع : رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای کنکور سراسری در زمان برگزاری آزمون کنکور،شماره داوطلبی خود را بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دریافت می کنن. همچنین، این کد داوطلبی بر روی صندلی داوطلب نصب شده تا فرد به راحتی محل صندلی آزمون خود رو شناسایی کنه و بتونه از نتایج آزمون خودش مطلع بشه.

 

داوطلبا بعد از ثبت نام در آزمون کنکور سراسری،یک کد پیگیری و شماره پرونده دریافت می کنن که این به منزله تایید نهایی داوطلب در مراحل ثبت نام است. در واقع متقاضی با دریافت این دو کد از ثبت نام خودش خیالش راحت میشه و به محض اعلام زمان برگزاری کنکور سراسری داوطلبا می تونن شماره داوطلبی خودشون رو از طریق دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دریافت کنن.


همچنین، لازمه که علاوه بر دو کد ثبت نامی، این کد داوطلبی را نزد خودشون نگه دارن تا زمان اعلام نتایج کنکور سراسری بتونن نتایج خودشون رو ببینن، اما ممکنه داوطلبی شماره داوطلبی خودش را فراموش کنه در این صورت سازمان سنجش فرصتی رو برای این افراد درنظر گرفته تا شماره داوطلبی خود را بازیابی کنن. در ادامه این مقاله برای آشنایی شما با نحوه دریافت و بازیابی شماره داوطلبی توضیحاتی در این زمینه ارائه می دهیم، جهت کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می تونین همراه ما باشین!

 

نحوه دریافت شماره داوطلبی کنکور

متقاضیانی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری را دارن می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کنن و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون، عملیات ثبت نام خود رو انجام بدن. در پایان عملیات داوطلب برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن ثبت نام خود باید شماره ای به عنوان شماره پرونده دریافت کنه.

 

سپس در زمان برگزاری کنکور سراسری شماره ای تحت عنوان شماره داوطلبی برای شناسایی فرد در آزمون بر روی کارت ورود به جلسه و صندلی آزمون ثبت شده که متقاضی باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه سراسری خود رو دریافت کنه تا در روز آزمون امکان شرکت در آزمون را داشته باشه. همچنین، داوطلبا پس از اتمام آزمون باید برگه حاوی شماره داوطلبی را از روی صندلی نزد خودشون نگه دارن تا در زمان اعلام نتایج کنکور از نتایج خود مطلع بشن.

 

داوطلبا بعد از اعلام نتایج اولیه می تونن با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خودشون فرم انتخاب رشته خودشون رو تکمیل کنن.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 

 

نحوه بازیابی شماره داوطلبی کنکور

تعدادی از افرادی که در کنکور سراسری ثبت نام کردن و پس از اعلام نتایج کنکور سراسری قصد دیدن نتایج خود رو به صورت کارنامه اولیه دارن می تونن با وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون کارنامه اولیه رو دریافت کنن. از جمله این اطلاعات ثبت نامی شماره داوطلبی فرد هست که زمان دریافت کارت ورود به جلسه، داوطلب می تونه اون شماره رو مشاهده کنه و برای اعلام نتایج نزد خودش نگه داره.

 

ممکنه فرد شماره داوطلبی و یا شماره پرونده خود رو فراموش کنه یا دسترسی نداشته باشه در این صورت  فرد می تونه به صورت اینترنتی شماره داوطلبی خودش رو بازیابی کنه به این صورت که فرد می تونه به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه و شماره داوطلبی خود رو دریافت کنه. در ادامه این مقاله برای آشنایی شما از نحوه بازیابی شماره داوطلبی، به صورت تصویری نحوه بازیابی ارائه میشه.

 

راهنمای تصویری نحوه بازیابی شماره داوطلبی کنکور

 

ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنین، سپس بر روی گزینه ورود به سیستم پاسخگویی سمت چپ صفحه کلیک کنین.

 

نحوه بازیابی شماره داوطلبی مرحله 1

 

در صورتی که قبلا عضو سایت بودین روی ورود به سیستم کلیک کنین، در غیر این صورت روی گزینه عضویت در سایت کلیک کنین.

 

 بازیابی شماره داوطلبی مرحله2

 

با کلیک بر عضویت در سایت وارد صفحه عضویت شده و کلیه اطلاعات ثبت نامی از قبیل نام، نام خانوادگی و ... رو وارد کنین.

 

مرحله بازیابی شماره داوطلبی مرحله 3

 

 


در این مرحله بعد از تایید اطلاعات، ایمیلی جهت موفقیت آمیز بودن عضویت شما ارسال میشه که حاوی نام کاربری و رمز عبور می باشد که با وارد کردن این دو رمز وارد پورتال پاسخگویی سازمان سنجش می شوید.

 

مرحله نحوه بازیابی شماره داوطلبی مرحله 4

 

سپس از سمت راست روی گزینه "درخواست جدید" کلیک کرده و نوع آزمون و سال را انتخاب کنین و روی گزینه جستجو کلیک کنین. در ادامه روی گزینه دریافت شماره پرونده یا داوطلبی کلیک کرده و وارد صفحه بعد شوید.

 

مراحل بازیابی شماره داوطلبی مرحله 5

 

با کلیک بر روی گزینه " دریافت شماره پرونده یا داوطلبی"، صفحه جدیدی که حاوی اطلاعات فردی و شناسنامه ای می باشد باز میشه. در صورت تایید اطلاعات، در صفحه جدید شماره داوطلبی قابل مشاهده می باشد.

 

مرحله بازیابی شماره داوطلبی مرحله 6

 

نحوه ثبت نام در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش و دریافت جواب از سوی از سازمان به طور کامل در مقاله زیر توضیح داده شده.

بیشتر بخوانید: سامانه پاسخگویی سازمان سنجش

 

مشاوره دریافت شماره داوطلبی کنکور

داوطلبان برای بازیابی شماره داوطلبی می بایست به سامانه پاسخگویی سنجش مراجعه کنن و شماره داوطلبی خود رو دریافت کنن. بنابراین، لازمه که داوطلبان ابتدا در این سامانه عضو بشن و بعد درخواست خود رو ارسال کنن. برای عضویت در این سامانه باید ابتدا به سایت سنجش مراجعه کنین و روی گزینه ورود به سیستم پاسخگویی کلیک کنین، سپس به محض کلیک، گزینه عضویت در سایت رو مشاهده می کنین که با وارد کردن اطلاعات و مشخصات فردی ثبت نامی خودتون در این سامانه دیگر برای دریافت کدهای ثبت نامی یا سایر درخواست ها محدودیتی برای ورود ندارین.

 

همچنین، داوطلب برای انتخاب رشته کنکور و مشاهده نتایج سراسری، باید شماره داوطلبی خود رو داشته باشه. پس لازمه که داوطلب، شماره داوطلبی خودش رو نگه داره تا کلیه مراحل کنکور سراسری رو بدون دغدغه و به راحتی انجام بده البته در صورت فراموشی، داوطلب می تونه بدون هیچ نگرانی شماره داوطلبی خودش رو بازیابی کنه.

 

سازمان سنجش فرصتی رو برای داوطلبای کنکور سراسری قرار داده تا در صورتی که به نتایج کنکور اعتراض دارن درخواست خودشون ارائه بدن برای اطلاع از نحوه اعتراض مقاله زیر رو بخونین.

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور سراسری

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره جزئیات دریافت شماره داوطلبی کنکور پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ در صورت فراموشی شماره داوطلبی، فرد به چه صورت شماره داوطلبی رو دریافت می کنه؟

✔️  طبق متن مقاله، فرد در صورت فراموشی و یا عدم دسترسی می تونه به سایت سنجش مراجعه کنه و از طریق سیستم پاسخگویی سنجش شماره داوطلبی رو دریافت کنه.

2- نحوه دریافت شماره داوطلبی به چه صورته؟

✔️ ابتدا باید داوطلبا به سایت سنجش مراجعه کنن برای مشاهده راهنمای تصویری کلیه مراحل دریافت شماره داوطلبی به متن مقالعه مراجعه کنین.

3- ✔️ آیا برای دریافت شماره داوطلبی نیاز به ثبت نام در سایت سنجش هست؟

✔️ بله، برای دریافت شماره داوطلبی طبق متن مقاله، ابتدا متقاضی باید در سایت سنجش ثبت نام کنه.

منبع : دریافت شماره داوطلبی کنکور



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزای متقاضی ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می بایست علاوه بر شرایط عمومی، از شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد هم بهره مند باشن تا بتونن به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام مدارس به نشانی pada.medu.ir در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خودشون اقدام کنن.

 

والدین دانش آموزا در زمان انتخاب نوع مدرسه برای تحصیل فرزندانشون نگرانی هایی در این زمینه دارن. اون ها می تونن به غیر از ثبت نام در مدارس دیگری هم چون مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، غیر انتفاعی و ... در مدارس شاهد هم فرزندان خودشون رو ثبت نام کنن. در گذشته وروردی های این مدارس تنها از فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و شاغلان آموزش و پرورش بود، اما اکنون به دلیل کاهش ظرفیت این مدارس، دانش آموزای غیر شاهد و یا عادی هم می تونن در صورت واجد شرایط بودن و کسب امتیازات لازم در این مدارس ثبت نام کنن.


متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می بایست علاوه بر شرایط عمومی، از شرایط اختصاصی نیز بهره مند باشن تا بتونن به صورت اینترنتی از طریق سایت pada.medu.ir در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خودشون اقدام کنن. در ادامه این مقاله برای آشنایی بیشتر شما در زمینه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲  توضیحاتی ارائه می دهیم، برای کسب اطلاعات در این خصوص همراه ما باشین!

 

شرایط عمومی ثبت نام مداس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام دانش آموزانی که سال های گذشته در مدارس شاهد تحصیل کرده اند به صورت قطعی می باشد، اما دانش آموزان جدید الورود ثبت نامشان به دو صورت انجام میشه. در ابتدا به صورت موقت و سپس پس از بررسی های لازم توسط ستاد ثبت نام مدارس شاهد و کسب امتیازات لازم به صورت قطعی می باشد.

 

بنابراین، دانش آموزان غیر شاهد در صورت داشتن شرایط لازم ثبت نامی می تونن در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل فرم ثبت نام مدارس شاهد اقدام کنن. همچنین، لازمه برای ثبت نام قطعی، یکی از والدین دانش آموز با همراه داشتن اصل مدارک ثبت نامی حضور داشته باشه. از جمله شرایط عمومی 1401 - 1402 لازم برای ثبت نام  دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم این مدارس که توسط اداره کل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش اعلام شده، در ادامه مقاله توضیح داده شده است.

 

دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری

رعایت احکام شرعی و پوشش اسلامی متناسب با دوره تحصیلی (حجاب برتر مختص به دانش آموزان دختر)

التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش های اسلامی و تربیت دینی

رعایت مقررات و آئین نامه انضباطی و تربیتی و آموزشی مدارس شاهد

سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیای ثبت نام دانش آموزای شاهد و غیرشاهد

 

شرایط ذکر شده در بالا برای تمامی مقاطع تحصیلی یکسان است و مسئولیت آن در ثبت نام ورودی بر عهده ستاد ثبت نام مدارس و در ادامه تحصیل بر عهده شورای مدرسه می باشد.

 

دانش آموزا باید قبل از ثبت نام مدارس شاهد از شرایط ورود به این مدارس آگاه باشن، بعد از اطلاع از شرایط ثبت نام می تونن باتوجه به پایه تحصیلی ثبت نام مدارس رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر از آن جزو فرزندان شاهد در نظر گرفته میشن. همون طور که گفته شد ثبت نام دانش آموزان شاهد به صورت قطعی انجام میشه و دانش آموزان غیر شاهد و یا سایر مدارس با کاهش ظرفیت این مدارس هم می تونن ثبت نام کنن.

 

قبل از ثبت نام قطعی لازمه که دانش آموزان پیش ثبت نام خود رو از طریق سایت ثبت نام مدارس به نشانی pada.medu.ir انجام بدن و سپس برای ثبت نام قطعی همراه با یکی از والدین خود به مدرسه شاهد موردنظر و نزدیک به محل سکونت خود مراجعه کنن. شرایط ثبت نام اختصاصی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و مدارس فنی و حرفه ای متفاوت می باشد که در ادامه این مقاله شرایط هر مقطع در جدولی به صورت مجزا ذکر میشه.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم
اول ابتدایی    دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز طبق جدول امتیازات
دوم تا ششم ابتدایی  کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در خرداد ماه یا کسب حدقل مقیاس خوب در یک درس و مقیاس خیلی خوب در سایر دروس
پایه هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس یا کسب مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 
پایه هشتم  کسب حداقل معدل 17 در نوبت دوم و یا حداقل نمره 16 در تمام دروس در امتحانات نوبت دوم (میانگین مستمر و پایانی)
پایه دهم  قبولی خرداد در پایه نهم با حداقل معدل کل 16 و حداقل نمره سالانه 14 در دروسی که برای رشته انتخابی در نمونه برگ هدایت تحصیلی درج شده
پایه یازدهم و دوازهم قبولی خردادماه با حداقل معدل در سال 16 و نمره سالانه حداقل 15 در دروس اختصاصی مربوط به رشته تحصیلی و یا قبولی خردادماه با حداقل معدل سال 15 و حداقل نمره سالانه 14 در دروس اختصاصی مربوط به رشته تحصیلی

 

متقاضیای ثبت نام مدارس نمونه دولتی می تونن به سایت آموزش و پرورش استان خود مراجعه کنن و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

مشاوره شرایط ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دانش آموزان شاهد و غیر شاهد می تونن در زمان ثبت نام مدارس شاهد در صورت علاقه به تحصیل در این مدارس و دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی به سایت ثبت نام مدارس مراجعه کنن و فرم ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن.

 

دانش آموزان متقاضی این مدارس می بایست امتیازات لازم را کسب کنن تا ثبت نام قطعی آن ها انجام بشه. امتیازات دانش اموزان دارای اولویت ایثارگری و جانباز و عادی متفاوت بوده و دانش آموزان می تونن به دفترچه ثبت نام مدارس شاهد مراجعه کنن و از امتیازات لازم اطلاعات کسب کنن.

 

مدارس شاهد مبلغی رو برای فعالیت های فوق برنامه، کلاس های تقویتی و ... به عنوان شهریه مدارس شاهد در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در نظر می گیره و دانش اموزای متقاضی می بایست نسبت به پرداخت شهریه خودشون در زمان ثبت نام اقدام کنن.

 

دانش آموزای متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد می تونن با مطالعه مقاله زیر از نحوه ثبت نام مدارس شاهد مطلع بشن.

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام مدارس شاهد

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 داشتین، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط بوده و تموم سوالاتون رو از این کارشناسا بپرسین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد به چه صورت انجام میشه؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد طبق متن مقاله، ابتدا به صورت اینترنتی در سایت پادا و سپس به صورت حضوری انجام میشه.

2- ✔️ دانش آموز برای ثبت نام در مدارس شاهد چه شرایط عمومی رو باید داشته باشد؟

✔️ برای ثبت نام مدارس شاهد از جمله شرایط عمومی لازم دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می تونین به متن مقاله مراجعه کنین.

3- ✔️ شرایط اختصاصی مدارس شاهد به چه صورت است؟

✔️ شرایط اختصاصی مدارس شاهد برای هر دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم متفاوت می باشد برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر دوره به متن مقاله مراجعه نمایید.

منبع : شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

آزمون ETPNU ویژه دانشجوهای مقطع دکتری دانشگاه پیام نور هستش که چند بار در سال توسط دانشگاه پیام نور برگزار میشه. داوطلبا برای ثبت نام آزمون زبان تخصصی دانشگاه پیام نور، باید طبق جدول زمانبندی اعلام شده ثبت نام خودشون رو از طریق سایت azmoon.pnu.ac.ir انجام بدن.

 

آزمون زبان ETPNU ویژه دانشجوهای دکتری دانشگاه پیام نوره که چند بار در سال برای سنجش و ارزیابی سطح زبان عمومی داوطلبا تو مقطع دکتری برگزار میشه. مجری برگزار کننده این آزمون دانشگاه پیام نور هستش و همه دانشجوهای مقطع دکتری این دانشگاه که موفق به دریافت مدرک زبان نشدن، می تونن تو این آزمون شرکت کنن. 

از اونجایی که یکی از شرایط شرکت تو آزمون جامع داشتن مدرک زبان معتبر با نمره قابل قبول هستش، بیشتر دانشجوهای دکتری دانشگاه پیام نور پیگیر زمان و نحوه برگزاری این آزمون هستن. به خاطر همین تو این مقاله راجع به جزئیات آزمون زبان دانشگاه پیام نور توضیح دادیم. پس همراهمون باشین!

 

معرفی آزمون ETPNU

دانشجوهای دوره دکتری باید تا قبل از برگزاری آزمون جامع، موفق به اخذ مدرک زبان معتبر با نمره قابل قبول بشن. دانشگاه پیام نور، چند بار در سال و بصورت دوره ای اقدام به برگزاری آزمون تافل کاغذی می کنه که به اون آزمون ETPNU میگن. از اونجایی که این آزمون برای دانشجوهای دکتری دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده، پس فقط برای دانشگاه پیام نور اعتبار داره.

 

آزمون ETPNU، شامل 100 سوال هستش که به 30 سوال شنیداری، 30 سوال قواعد ( گرامر )، 40 سوال درک مطلب تقسیم میشه. همه آزمون های استاندارد از چهار قسمت listening ,writing ,reading و speaking تشکیل شده ولی آزمون زبان دانشگاه پیام نور قسمت speaking رو نداره و نسبت به سایر آزمون ها ساده تر هستش.

 

حد نصاب قبولی برای داوطلبای عادی تو آزمون زبان دانشگاه پیام نور 50 از 100 و برای داوطلبایی که سهمیه ایثارگری دارن 40 از 100 در نظر گرفته شده. داوطلبایی که موفق به کسب 80 درصد از حد نصاب قبولی آزمون ETPNU بشن، اجازه شرکت تو آزمون جامع رو دارن ولی باید تا قبل از دفاع از رسالشون مدرک زبان خودشون رو به دانشگاه ارائه کنن. نکته ای که باید بهش توجه داشته باشین اینه که آزمون ETPNU نمره منفی نداره! یعنی از زدن هیچ تستی غافل نشده و همه ی تستا رو زده و گزینه ای رو خالی نذارین.

 

اگه می خواهید در خصوص آزمون جامع دکتری اطلاعاتی کسب کنید می تونین مقاله زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون جامع دکتری

 

زمان ثبت نام آزمون ETPNU

آزمون ETPNU دانشگاه پیام نور، حداقل 4 بار در سال برگزار میشه. داوطلبا می تونن طبق جدول زمان بندی زیر، با توجه به شرایط خودشون زمان آزمون مد نظرشون رو مشخص کرده و ثبت نامشون رو بصورت اینترنتی انجام بدن.

 

ردیف نوبت برگزاری تاریخ آزمون  
1 دوره سی و دوم یکشنبه 1399/01/31 -> به بازه 5 تا 15 شهریور ماه موکول شد .
2 دوره سی و سوم پنجشنبه 1399/10/30
3 دوره سی و چهارم یکشنبه 1399/12/10
4 دوره سی و پنجم چهارشنبه 1400/03/05
5 دوره سی و ششم سه شنبه 1400/04/01
6 دوره سی و هفتم یکشنبه 1400/08/09

 

 

به دلیل آماده نبودن سایت ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی (PNUET) دانشگاه پیام نور، آزمون بهمن ماه با تعویق برگزار خواهد شد و تاریخ جدید آزمون در این مقاله اعلام خواهد شد.

 

با خوندن مقاله زیر می تونین بدون استرس سر جلسه مصاحبه آزمون جامع حاضر بشین.

بیشتر بخوانید: راه های مقابله با استرس جلسه مصاحبه

 

نحوه ثبت نام آزمون ETPNU

ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور، به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.pnu.ac.ir انجام میشه. فرایند ثبت نام این آزمون اصلا کار سختی نیست و می تونین به راحتی ثبت نامتون رو انجام بدین. فقط کافیه وارد سامانه آزمون دانشگاه پیام نور شده، بعد از تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون، ثبت نامتون رو نهایی کنین.

 

نحوه ثبت نام آزمون ETPNU

 

ورود به سامانه ثبت نام به آدرس azmoon.pnu.ac.ir

خرید کارت اعتباری به مبلغ : 900 هزار ریال ( معادل 90 هزار تومان )

تکمیل اطلاعات ثبت نامی

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد آزمون زبان ETPNU دانشگاه پیام نور و آزمون دکتری پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و فرایند ثبت نامتون رو به اونا بسپارین.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون ept


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون زبان ETPNU چه زمانی انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام حداقل چهار بار در سال انجام میشه که زمان برگزاری این آزمون رو بطور دقیق تو این مقاله گذاشتیم.

2- ✔️ آزمون زبان دانشگاه پیام نور شامل چه مباحثی هستش؟

✔️ همونطور که تو این مقاله بطور کامل توضیح داده شده، آزمون زبان دانشگاه پیام نور شامل شامل 100 سوال هستش که به 30 سوال شنیداری، 30 سوال قواعد، 40 سوال درک مطلب تقسیم میشه.

3- ✔️ حد نصاب قبولی برای آزمون زبان دانشگا پیام نور چقدر هستش؟

✔️ حد نصاب قبولی این آزمون کسب نمره 50 از 100 هستش البته افرادی که سهمیه دارن با حد نصاب کمتری می تونن قبول شن که تو این مقاله بطور کامل توضیح داده شده.

منبع : ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

آزمون ept ویژه دانشجوهای دکتری دانشگاه آزاده که چند بار در سال توسط خود دانشگاه آزاد برگزار میشه. نتیجه آزمون زبان انگلیسی ای پی تی حدودا دو هفته بعد از برگزاری این آزمون، تو یک مرحله و از طریق سامانه آزمون EPT اعلام میشه.

 

دانشجوهای دکتری، باید قبل از شرکت تو آزمون جامع مدرک زبان خودشون رو به دانشگاه ارائه بدن تا در صورت قبولی تو آزمون جامع، اجازه گذروندن ادامه دوره دکتری رو داشته باشن. اکثر دانشجوهای دکتری دانشگاه آزاد، برای گرفتن مدرک زبان اقدام به شرکت تو آزمون زبان ای پی تی دانشگاه آزاد می کنن، داوطلبایی که تو آزمون زبان ای پی تی شرکت کردن بعد از برگزاری این آزمون منتظر جواب این آزمون هستن.

نتیجه آزمون زبان ept، اینترنتی و از طریق سامانه آزمون EPT بصورت یک کارنامه منتشر میشه که توی کارنامه آزمون ای پی تی اطلاعاتی مثل مشخصات فردی، مشخصات تحصیلی و اطلاعات آزمون داوطلب نوشته شده. از اونجایی که زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون ept خیلی مهمه تو این مقاله زمان و نحوه مشاهده نتیجه آزمون ای پی تی رو بطور کامل توضیح دادیم. پس همراهمون باشین!

 

زمان اعلام نتایج آزمون ای پی تی

آزمون ept دانشگاه آزاد، تقریبا ماهی یکبار برگزار میشه. دانشگاه آزاد، هر سال یک جدول زمانبندی رو منتشر می کنه که تو اون زمان ثبت نام و برگزاری هر آزمون رو مشخص کرده. داوطلبا می تونن حدود دو هفته بعد از برگزاری آزمون ای پی تی نتیجه خودشون رو از طریق سایت ای پی تی دانشگاه آزاد مشاهده کنن. پیشنهاد می کنیم با عضویت تو کانال تلگرام تحصیلیکو از تمام اخبار مربوط به آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد مطلع بشین.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون EPT بهمن 1400 در 20 بهمن اعلام شد.

برای ورود به سایت مشاهده نتیجه آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد کلیک کنید

 

اگر با مشاهده نتایج، نمره لازم رو کسب نکردید می تونید خودتون رو برای دوره بعدی آزمون ای پی تی آماده کنین. برای اطلاع از صفر تا صد آزمون ای پی تی ept می تونین مقاله زیر را مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون ای پی تی

 

نحوه مشاهده نتیجه آزمون ای پی تی

بعد از قرار گرفتن نتایج آزمون EPT روی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس English.iau.ac.ir، داوطلبا می تونن با استفاده از شناسه کاربری ( شماره پرونده )، کدملی و شماره شناسنامه خودشون اقدام به مشاهده کارنامه آزمونشون کنن.

 

نحوه مشاهده آزمون ept

 

ورود به سایت English.iau.ac.ir

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در قسمت کارنامه آزمون

مشاهده کارنامه آزمون ای پی تی

 

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج آزمون EPT

 

ورود به سامانه آزمون ای پی تی به آدرس English.iau.ac.ir

 

آزمون ای پی تی

 

وارد کردن اطلاعات خواسته شده (شماره پرونده، کدملی و شماره شناسنامه) در منوی سمت راست (کارنامه آزمون)

 

نتایج EPT

 

کلیک روی گزینه دریافت کارنامه و مشاهده کارنامه آزمون EPT

 

اعلام نتایج ept

 

داوطلبایی که به شماره پرونده خودشون دسترسی ندارن، می‌ تونن برای بازیابی شماره پرونده آزمون ept با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تماس گرفته و نسبت به بازیابی شماره پرونده خودشون اقدام کنن.

 

دانشجوهایی که متقاضی ثبت نام تو دوره دکتری دانشگاه آزاد هستن برای آمادگی تو مصاحبه این دانشگاه حتما مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

مشاوره اعلام نتایج آزمون ای پی تی

بعد از اعلام نتایج و انتشار کارنامه آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد، داوطلبا می تونن از قبولی یا عدم قبولی خودشون تو این آزمون مطلع بشن. دانشگاه آزاد برای آزمون ept یکسری قوانین در نظر گرفته که لازمه همه دانشجوها از این قوانین مطلع باشن. دانشگاه آزاد برای آزمون ای پی تی سه رنج نمره قبولی، مشروطی و مردودی در نظر گرفته، همچنین حد نصاب قبولی دانشجوهای ایثارگر و شاهد با دانشجوهای عادی متفاوته.

 

حد نصاب نمرات آزمون ای پی تی

 

نمره قبولی : نمره ای که طبق جدول حد نصاب نمرات آزمون جامع دکتری دانشگاه آزادمورد قبول باشه. حداقل نمره قبولی این آزمون در حال حاضر 50 درصد نمره کل آزمون در نظر گرفته شده.

 

نمره مشروطی :دانشجوهایی که بین 40 تا 49 درصد از نمره کل ازمون ای پی تی رو کسب کردن، می تونن بصورت مشروط تو آزمون جامع شرکت کرده و در صورت قبولی بقیه دوره دکتری خودشون رو بگذرونن. به شرط این که قبل از دفاع از رساله خودشون، حتما مدرک زبانشون رو تحویل دانشگاه بدن.

 

نمره مردودی : دانشجو هایی که کم تر از 40 درصد نمره کل آزمون رو کسب کردن، تو این ازمون مردود شدن و باید تو آزمون های بعدی شرکت کنن.

 

نمره قبولی دانشجویان شاهد و ایثارگر

 

حداقل نمره قبولی برای دانشجوهای شاهد و ایثارگر 80 درصد نمره آخرین نفر قبولی در نظر گرفته شده. بنابراین حداقل نمره قبولی برای دانشجوهای شاهد و ایثارگر 40 و حداقل نمره مشروط برای این داوطلبا 35 در نظر گرفته شده.

 

مدت اعتبار مدرک زبان آزمون ای پی تی، 2 سال هستش و بعد از گذشت 2 سال مدرک زبانشون اعتبار نداره.

 

شرکت کردن تو آزمون ای پی تی محدودیت خاصی نداره و تمام دانشجوهای دوره دکتری دانشگاه آزاد می تونن چندین بار تو این آزمون شرکت کنن.

 

سوالای آزمون ept، بصورت تستی بوده و نمره منفی نداره بنابراین از زدن هیچ تستی غافل نشین و گزینه ای رو خالی نذارین.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامی شما در مورد آزمون زبان ept دانشگاه آزاد پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و سوالای خودتون رو از این کارشناسا بپرسین.

در ادامه بخوانید: رزومه تحصیلی


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج آزمون زبان ept چه زمانی اعلام میشه؟

✔️ نتایج آزمون زبان ept حدودا دو هفته بعد از برگزاری این آزمون اعلام میشه که زمان اعلام نتایج هر آزمون بطور دقیق تو این مقاله گفته شده.

2- ✔️ نتایج آزمون زبان ept از طریق چه سایتی اعلام میشه؟

✔️ نتایج آزمون زبان ept تو سایت english.iau.ac.ir اعلام میشه که نحوه مشاهده این نتایج به طور کامل تو این مقاله توضیح داده شده.

3- ✔️ حد نصاب قبولی تو آزمون ept دانشگاه آزاد چه نمره ایه؟

✔️ همون طور که تو این مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، حد نصاب قبولی تو آزمون ept دانشگاه آزاد، نمره 50 از 100 هستش که البته افراد ایثارگر و شاهد با حد نصاب کمتری می تونن قبول شن.

منبع : اعلام نتایج آزمون ای پی تی



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

آزمون ept ویژه دانشجوهای دکتری دانشگاه آزاده که چند بار در سال توسط خود دانشگاه آزاد برگزار میشه. داوطلبا برای ثبت نام آزمون زبان ای پی تی، باید طبق جدول زمانبندی اعلام شده ثبت نام اینترنتی خودشون رو تو سایت english.iau.ac.ir انجام بدن.

 

آزمون زبان ept ویژه داوطلبای دکتری دانشگاه آزاده که چند بار در سال توسط همین دانشگاه به منظور سنجش و ارزیابی سطح زبان عمومی داوطلبا انجام میشه. همه دانشجوهای دکتری دانشگاه آزاد که مدرک زبان بین المللی ندارن و یا نمره مدرک زبان اونا قابل قبول نیست باید تو آزمون ای پی تی شرکت کنن.

از اونجایی که دانشجوهای دکتری دانشگاه آزاد باید قبل از شرکت تو آزمون جامع دکتری مدرک زبان انگلیسی با نمره قابل قبول رو به دانشگاه ارائه بدن بخاطر همین پیگیر این هستن که این آزمون به چه صورت و چه زمانی برگزار میشه. برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان و جزئیات قبولی آزمونept  توضیح دادیم.

 

معرفی آزمون ept

از اونجایی که آزمونept  برای دانشجو های دکتری دانشگاه ازاد طراحی شده، اعتبار مدرکش فقط مورد قبول دانشگاه آزاده. این آزمون 100 سوال داره که شامل 25 سؤال تستی واژگان، 40 سؤال تستی از دستور زبان و 35 سوال تستی از درک مطلب (20 تا سوال خواندن و درک متون، 15 سوال از درک مطلب متن با کلمات حذف شده (cloze)) میشه.

 

معمولا یک آزمون زبان استاندارد 4 بخش listening ,writing ,reading و speaking داره ولی آزمونept  فقط بخش reading رو داره و همین موضوع هم باعث شده که قبولی در این آزمون زبان برای داوطلبا راحت تر باشه. آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد مثل بقیه آزمون های زبان دارای حد نصاب نمره مشروطی و قبولیه داوطلباس که حداقل نمره قبولی آزمون ای پی تی ،کسب نمره 50 از 100 نمره هستش. البته دانشجوهای شاهد و ایثارگر در صورت کسب 80 درصد نمره قبولی هم مدرک زبانشون قابل قبول دانشگاه آزاده یعنی با گرفتن نمره 40 از 100.

 

اگه متقاضی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد هستین و دارین خودتون رو برای مصاحبه آماده می کنین خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

زمان ثبت نام آزمون ای پی تی

آزمونept  دانشگاه آزاد چند بار در سال، تقریبا ماهی یکبار برگزار میشه. دانشگاه آزاد هر سال یک جدول زمانبندی رو منتشر می کنه که تو اون زمان برگزاری و اعلام نتایج هر آزمون رو مشخص کرده. داوطلبا می تونن طبق این جدول زمان بندی، زمان آزمون مد نظر خودشون رو مشخص کنن و حدودا یک هفته قبل از زمان برگزاری، ثبت نامشون رو تو سایت ای پی تی انجام بدن. تو جدول زیر زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ept رو گذاشتیم.

 

ماه تقویم زمانی آزمون ept
- تاریخ آزمون شروع ثبت نام پایان ثبت نام
آبان 1400/08/07 1400/07/17 1400/07/24
دی 1400/10/03 1400/09/08 1400/10/03
بهمن 1400/11/15 99/10/22 1400/11/15

 

 

جدول بالا مربوط به سال گذشته بوده و به محض اینکه تقویم زمانی آزمون ept سال 1401 مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

اگه متقاضی آزمون دکتری هستین با خوندن مقاله زیر می تونین از مدارکی که برای مصاحبه آزمون دکتری نیازه مطلع بشین.

بیشتر بخوانید : مدارک لازم برای مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

 

نحوه ثبت نام آزمون ای پی تی

ثبت نام آزمونept  به صورت اینترنتی تو سایت English.iau.ac.ir انجام میشه. فرایند ثبت نام این آزمون اصلا کار سختی نیست و می تونین به راحتی ثبت نامتون رو انجام بدین. فقط کافیه وارد سامانه آزمون زبان دانشگاه آزاد بشین و با ساخت یک حساب کاربری و پرداخت هزینه آزمون، ثبت نامتون رو نهایی کنین.

 

نحوه ثبت نام آزمون ای پی تی

 

ورود به سایت English.iau.ac.ir

ایجاد یک حساب کاربری

پرداخت هزینه آزمون

 

حدودا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، مثل بقیه آزمونای دیگه باید دوباره وارد سایت بشین و کارت ورود به جلسه آزمون رو دریافت کنین. فقط نکته ای که وجود داره اینه که آزمون ept دانشگاه آزاد نمره منفی هم نداره ! یعنی از زدن هیچ تستی غافل نشین و همه ی تستا رو بزنین و گزینه ای رو خالی نذارین.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامی شما در مورد آزمون زبان ept دانشگاه آزاد و یا مصاحبه آزمون دکتری آزاد پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و فرایند ثبت نامتون رو به اونا بسپارین.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون EPT


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام ازمون زبان ept چه زمانی انجام میشه؟

✔️  ثبت نام ازمون زبان ept چند بار در سال انجام میشه که تقویم زمان برگزاری این آزمون رو تو این مقاله گذاشتیم.

2- ✔️ ثبت نام آزمون زبان ept دانشگاه آزاد تو چه سایت انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام تو سایت english iau.ac.ir انجام میشه که نحوه ثبت نام به طور کامل تو این مقاله توضیح داده شده.

3- ✔️ حدنصاب قبولی در ازمون ای پی تی کسب چه نمره ایه؟

✔️ حد نصاب قبولی این آزمون کسب نمره 50 از 100 هستش که البته افراد ایثارگر و شاهد با حد نصاب کمتری می تونن قبول شن که تو این مقاله توضیح داده شده.

منبع : ثبت نام آزمون ای پی تی ept



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد حسابداری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

رشته حسابداری جزو یکی از زیر مجموعه های علوم انسانی می باشد که هر سال از طریق کنکور کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو می نماید. رشته حسابداری به این صورت می باشد که فرآیند هایی همچون جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش های مالی و صورت های حسابداری، در شکل ها و مدل های مختلف در آن انجام می شود.

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه حسابداری هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد حسابداری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد حسابداری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد حسابداری کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد حسابداری تعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 

رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
3835 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی امل /غیرانتفاعی آزاد
11510 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی سمنگان -امل /غیرانتفاعی آزاد
16411 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی فیض الاسلام -خمینی شهر-اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
533 1 حسابداری /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /پردیس خودگردان آزاد
13250 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی علوم توسعه پایداراریا-ایوانکی /غیرانتفاعی آزاد
8665 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی مجازی ایرانیان -تهران /غیرانتفاعی -مجازی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
2724 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی مجازی ایرانیان -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
6659 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی ادیبان -گرمسار/غیرانتفاعی آزاد
4713 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز-ابیک /غیرانتفاعی آزاد
296 1 حسابداری /دانشگاه قم /روزانه آزاد
10158 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی فاطمیه -شیراز/ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد
79 1 حسابداری /دانشگاه ولی عصر/عج /-رفسنجان /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
16042 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی قشم /غیرانتفاعی آزاد
14091 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی شمال -امل /غیرانتفاعی آزاد
590 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی -اردبیل /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
3264 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
922 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
5956 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
12798 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی شمال -امل /غیرانتفاعی آزاد
5689 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز-ابیک /غیرانتفاعی آزاد
10158 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی فاطمیه -شیراز/ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد
5956 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
11167 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی علامه فیض کاشانی -کاشان /غیرانتفاعی آزاد
7633 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی بصیر-ابیک /غیرانتفاعی آزاد
296 1 حسابداری /دانشگاه قم /روزانه آزاد
6257 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی فاطمیه -شیراز/ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد
5769 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
922 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
1218 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش -قم /غیرانتفاعی آزاد
3025 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی رسام -کرج /ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد
5956 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
13666 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی شمال -امل /غیرانتفاعی آزاد
15551 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی بینالود-مشهد/غیرانتفاعی آزاد
579 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا/ع /-مشهد/غیرانتفاعی آزاد
5230 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی امام جواد/ع /-یزد/غیرانتفاعی آزاد
69 1 حسابداری /دانشگاه فردوسی مشهد/روزانه آزاد
3822 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز-ابیک /غیرانتفاعی آزاد
7614 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی هشت بهشت اصفهان پویا-اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
11491 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی رسام -کرج /ویژه خواهران //غیرانتفاعی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
950 1 حسابداری /دانشگاه ارومیه /روزانه آزاد
16009 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی ایرانمهر-قروه /غیرانتفاعی آزاد
3978 1 حسابداری /موسسه غیرانتفاعی فضیلت -سمنان /غیرانتفاعی آزاد
268 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی شمال -امل /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
5689 1 حسابداری /دانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز-ابیک /غیرانتفاعی آزاد
8853 2 حسابرسی /موسسه غیرانتفاعی روزبهان -ساری /غیرانتفاعی آزاد
7021 2 حسابرسی /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
7272 2 حسابرسی /موسسه غیرانتفاعی علوم توسعه پایداراریا-ایوانکی /غیرانتفاعی آزاد
8073 2 حسابرسی /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
13028 2 حسابرسی /موسسه غیرانتفاعی بصیر-ابیک /غیرانتفاعی آزاد
8853 2 حسابرسی /موسسه غیرانتفاعی روزبهان -ساری /غیرانتفاعی آزاد
15321 2 حسابرسی /دانشگاه غیرانتفاعی رجا-قزوین /غیرانتفاعی آزاد
41 3 حسابداری مدیریت /دانشگاه الزهرا/س /-تهران /نوبت دوم ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
9067 3 حسابداری مدیریت /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
2753 3 حسابداری مدیریت /دانشگاه غیرانتفاعی رجا-قزوین /غیرانتفاعی آزاد
13214 3 حسابداری مدیریت /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
1250 3 حسابداری مدیریت /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
16 3 حسابداری مدیریت /دانشگاه علامه طباطبایی -تهران /نوبت دوم ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
10695 3 حسابداری مدیریت /موسسه غیرانتفاعی ابان هراز-امل /غیرانتفاعی آزاد
1242 3 حسابداری مدیریت /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
11668 3 حسابداری مدیریت /موسسه غیرانتفاعی زندشیراز-شیراز/غیرانتفاعی آزاد
3175 4 حسابداری بخش عمومی /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
2869 4 حسابداری بخش عمومی /موسسه غیرانتفاعی رسام -کرج /ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد
2213 4 حسابداری بخش عمومی /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
2491 4 حسابداری بخش عمومی /موسسه غیرانتفاعی رسام -کرج /ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد حسابداری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد حسابداری از 4 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد حسابداری را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می تونن نسبت به انتخاب رشته محل های هر 4 زیرگروه اقدام کنن، اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته میشن.

 

زیرگروه 1 : حسابداری

زیرگروه 2 : حسابرسی

زیرگروه 3 : حسابداری مدیریت

زیرگروه 4 : حسابداری بخش عمومی

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد حسابداری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد حسابداری 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد حسابداری هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد حسابداری می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد حسابداری تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است.

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد حسابداری با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد حسابداری می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد حسابداری



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد حقوق برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد حقوق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه حقوق هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد حقوق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد حقوق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد حقوق کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد حقوقتعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 

رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
11278 1 حقوق مالی -اقتصادی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
27769 1 حقوق ثبت اسنادواملاک /موسسه غیرانتفاعی طلوع مهر-قم /غیرانتفاعی آزاد
17381 1 حقوق خصوصی /موسسه غیرانتفاعی مجازی نورطوبی -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
29278 1 حقوق مالی -اقتصادی -واحدالکترونیکی آزاد
58 1 حقوق خصوصی /دانشگاه خوارزمی -تهران /نوبت دوم ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
609 1 حقوق خصوصی /موسسه غیرانتفاعی روزبهان -ساری /غیرانتفاعی آزاد
19455 1 حقوق خصوصی /موسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
27162 1 حقوق خصوصی /دانشکده غیرانتفاعی الهیات ومعارف اسلامی هدی -وابسته به جامعه الزهرا//غیرانتفاعی آزاد
35095 1 حقوق خصوصی /موسسه غیرانتفاعی مجازی نورطوبی -تهران /غیرانتفاعی -مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
477 1 حقوق خصوصی /دانشگاه تهران /مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
20702 1 حقوق خصوصی /موسسه غیرانتفاعی ادیب مازندران -ساری /غیرانتفاعی آزاد
27112 1 حقوق خصوصی /موسسه غیرانتفاعی هدف -ساری /غیرانتفاعی آزاد
13788 1 حقوق خصوصی /دانشکده غیرانتفاعی اصول الدین /غیرانتفاعی آزاد
6007 1 حقوق خصوصی /دانشگاه غیرانتفاعی شهیداشرفی اصفهانی -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
31326 1 حقوق اقتصادی /موسسه غیرانتفاعی طلوع مهر-قم /غیرانتفاعی آزاد
2035 1 حقوق خصوصی /دانشگاه قم /مجازی آزاد
18663 1 حقوق خصوصی /موسسه غیرانتفاعی شاندیز-مشهد/غیرانتفاعی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
18235 1 حقوق خصوصی /موسسه غیرانتفاعی مجازی نورطوبی -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
5570 1 حقوق خصوصی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
1257 2 حقوق بین الملل /دانشگاه شیراز/مجازی آزاد
12478 2 حقوق بین الملل /موسسه غیرانتفاعی کار/غیرانتفاعی آزاد
3847 2 حقوق بین الملل /دانشگاه غیرانتفاعی شمال -امل /غیرانتفاعی آزاد
3445 2 حقوق بین الملل /موسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
44 2 حقوق بین الملل /دانشگاه علامه طباطبایی -تهران /پردیس خودگردان ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
5618 2 حقوق بین الملل /دانشگاه غیرانتفاعی شهیداشرفی اصفهانی -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
6888 2 حقوق بین الملل /موسسه غیرانتفاعی کار/غیرانتفاعی آزاد
4106 2 حقوق بین الملل /دانشگاه قم /مجازی آزاد
10725 2 حقوق بین الملل /موسسه غیرانتفاعی صفاهان -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
1246 2 حقوق بین الملل /موسسه غیرانتفاعی فروردین -قائمشهر/غیرانتفاعی آزاد
323 2 حقوق بین الملل /دانشگاه قم /روزانه آزاد
219 2 حقوق بین الملل /دانشگاه تهران /مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
230 2 حقوق بین الملل /دانشگاه تربیت مدرس /پردیس خودگردان آزاد
11199 2 حقوق بین الملل /موسسه غیرانتفاعی کار/غیرانتفاعی آزاد
9268 2 حقوق بین الملل /موسسه غیرانتفاعی کار/غیرانتفاعی آزاد
323 2 حقوق بین الملل /دانشگاه قم /روزانه آزاد
174 3 حقوق جزاوجرم شناسی /دانشگاه غیرانتفاعی شهیداشرفی اصفهانی -اصفهان /غیرانتفاعی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
3675 3 حقوق جزاوجرم شناسی /دانشکده غیرانتفاعی اصول الدین /غیرانتفاعی آزاد
8842 3 حقوق جزاوجرم شناسی /موسسه غیرانتفاعی تابناک -لامرد/غیرانتفاعی آزاد
9372 3 حقوق جزاوجرم شناسی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
370 3 حقوق جزاوجرم شناسی /دانشگاه تهران /پردیس خودگردان آزاد
14001 3 حقوق جزاوجرم شناسی /موسسه غیرانتفاعی مجازی نورطوبی -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
143 3 حقوق جزاوجرم شناسی /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
10951 3 حقوق جزاوجرم شناسی /موسسه غیرانتفاعی طلوع مهر-قم /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
3675 3 حقوق جزاوجرم شناسی /دانشکده غیرانتفاعی اصول الدین /غیرانتفاعی آزاد
25 3 حقوق جزاوجرم شناسی /دانشگاه بوعلی سینا-همدان /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
14567 3 حقوق جزاوجرم شناسی /موسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
21111 3 حقوق جزاوجرم شناسی /دانشکده غیرانتفاعی الهیات ومعارف اسلامی هدی -وابسته به جامعه الزهرا//غیرانتفاعی آزاد
23719 3 حقوق جزاوجرم شناسی /دانشکده غیرانتفاعی اصول الدین /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
200 3 حقوق جزاوجرم شناسی /دانشگاه قم /مجازی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
14636 4 حقوق عمومی /موسسه غیرانتفاعی طلوع مهر-قم /غیرانتفاعی آزاد
11142 4 حقوق عمومی -واحددماوند آزاد
22079 4 حقوق عمومی /موسسه غیرانتفاعی راهیان نوین دانش -ساری /غیرانتفاعی آزاد
385 4 حقوق عمومی /دانشگاه تهران /مجازی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
20598 4 حقوق /دانشگاه غیرانتفاعی ادیان ومذاهب -قم /غیرانتفاعی آزاد
22 4 حقوق عمومی /دانشگاه شیراز/روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
10528 4 حقوق عمومی /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
16968 4 حقوق عمومی /دانشگاه غیرانتفاعی شمال -امل /غیرانتفاعی آزاد
1800 4 حقوق عمومی /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی آزاد
28644 4 حقوق عمومی /موسسه غیرانتفاعی هاتف -زاهدان /غیرانتفاعی آزاد
24 5 حقوق بشر/دانشگاه تهران /روزانه آزاد
501 6 حقوق مالکیت فکری /دانشگاه قم /روزانه آزاد
4159 6 حقوق مالکیت فکری /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
5358 6 حقوق مالکیت فکری /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
3559 6 حقوق تجارت الکترونیکی /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی آزاد
959 8 حقوق تجارت بین الملل /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
462 8 حقوق تجارت بین الملل /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
462 8 حقوق تجارت بین الملل /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
9266 8 حقوق تجارت بین الملل /دانشگاه غیرانتفاعی علامه محدث نوری -نور/غیرانتفاعی آزاد
30065 9 حقوق خانواده /دانشکده غیرانتفاعی رفاه -تهران /ویژه خواهران //غیرانتفاعی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
12636 9 حقوق خانواده /دانشکده غیرانتفاعی رفاه -تهران /ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد
679 10 حقوق ارتباطات /دانشگاه غیرانتفاعی سوره -تهران /غیرانتفاعی آزاد
162 11 حقوق تجاری اقتصادی بین المللی /دانشگاه تهران /پردیس خودگردان آزاد
15 12 حقوق کیفری اطفال ونوجوانان /دانشگاه علامه طباطبایی -تهران /نوبت دوم ایثارگر (۵درصد ظرفیت)

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد حقوق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد حقوق از 12 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد حقوق را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می تونن نسبت به انتخاب رشته محل های هر 12 زیرگروه اقدام کنن، اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته میشن.

 

زیرگروه 1 : رشته حقوق خصوصی، رشته حقوق اقتصادی، رشته سردفتری اسناد رسمی، رشته حقوق ثبت اسناد و املاک، رشته حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، رشته حقوق حمل و نقل تجاری، رشته فقه و حقوق اقتصادی و رشته حقوق مالی - اقتصادی

 

زیرگروه 2 : رشته حقوق بین الملل

 

زیرگروه 3 : رشته حقوق جزا و جرم شناسی، رشته حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، رشته مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی و رشته مدیریت ثبت اسناد و املاک

 

زیرگروه 4 : رشته حقوق عمومی، رشته مدیریت نظارت و بازرسی، رشته مدیریت دادگستری و رشته حقوق دادرسی اداری

 

زیرگروه 5 : رشته حقوق بشر

 

زیرگروه 6 : رشته حقوق مالکیت فکری و رشته حقوق تجارت الکترونیکی

 

زیرگروه 7 : رشته حقوق محیط زیست

 

زیرگروه 8 : رشته حقوق تجارت بین الملل و رشته حقوق نفت و گاز

 

زیرگروه 9 : رشته معارف اسلامی گرایش های حقوق خانواده و حقوق عمومی و رشته حقوق خانواده

 

زیرگروه 10 : رشته حقوق ارتباطات

 

زیرگروه 11 : رشته حقوق تجاری اقتصادی بین المللی و رشته حقوق شرکت های تجاری

 

زیرگروه 12 : حقوق کیفری اطفال ونوجوانان

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد حقوق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد حقوق 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد حقوق هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد حقوق می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد حقوق تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد حقوق با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد حقوق می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد حقوق



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد مدیریت برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد مدیریت ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه مدیریت هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مدیریت ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد مدیریت ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد مدیریتتعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 

رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
2481 1 مدیریت بازرگانی *تجارت الکترونیکی /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
31752 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش -قم /غیرانتفاعی آزاد
7041 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
30332 1 مدیریت بازرگانی *تجارت الکترونیکی /موسسه غیرانتفاعی مولانا-ابیک /غیرانتفاعی آزاد
12034 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
15162 1 مدیریت بازرگانی *تجارت الکترونیکی /موسسه غیرانتفاعی تابران -مشهد/غیرانتفاعی آزاد
18574 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه غیرانتفاعی شهیداشرفی اصفهانی -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
32412 1 مدیریت بازرگانی *مدیریت استراتژیک /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
2052 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه شاهد-تهران /پردیس خودگردان آزاد
9876 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
630 1 مدیریت بازرگانی *مدیریت استراتژیک /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /پردیس خودگردان آزاد
18603 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /موسسه غیرانتفاعی مجازی ایرانیان -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
9394 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه پیام نوراستان مازندران -واحدنکا/پیام نور آزاد
20769 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
22773 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی فروردین -قائمشهر/غیرانتفاعی آزاد
837 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
199 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه قم /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
15862 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا/ع /-مشهد/غیرانتفاعی آزاد
25795 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /موسسه غیرانتفاعی فاطمیه -شیراز/ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد
661 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /پردیس خودگردان آزاد
1098 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /دانشگاه پیام نوراستان البرز-مرکزکرج /پیام نور ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
12338 1 مدیریت بازرگانی *مدیریت استراتژیک /موسسه غیرانتفاعی فضیلت -سمنان /غیرانتفاعی آزاد
38 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /دانشگاه خوارزمی -تهران /نوبت دوم ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
1412 1 مدیریت بازرگانی *کارافرینی /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
15 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /نوبت دوم ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
3271 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
16540 1 مدیریت بازرگانی *کارافرینی /دانشگاه پیام نوراستان سمنان -مرکزگرمسار/پیام نور آزاد
7041 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
8585 1 مدیریت بازرگانی *مدیریت استراتژیک /دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا/ع /-مشهد/غیرانتفاعی آزاد
6660 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /دانشگاه غیرانتفاعی بین المللی اهل بیت -تهران /غیرانتفاعی آزاد
28988 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه سیستان وبلوچستان -زاهدان /مجازی آزاد
459 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /دانشگاه تربیت مدرس /مجازی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
763 1 مدیریت بازرگانی *مدیریت استراتژیک /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران غرب /پیام نور ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
21731 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
8391 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه پیام نوراستان قزوین -مرکزبویین زهرا/پیام نور آزاد
22481 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی مجازی نورطوبی -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
8936 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی عطار-مشهد/غیرانتفاعی آزاد
30964 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
4353 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /دانشگاه غیرانتفاعی بین المللی اهل بیت -تهران /غیرانتفاعی آزاد
2704 1 مدیریت بازرگانی *تجارت الکترونیکی /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
22261 1 مدیریت بازرگانی *مدیریت استراتژیک /دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان -واحدقشم /پیام نور آزاد
18543 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /موسسه غیرانتفاعی خرد-بوشهر/غیرانتفاعی آزاد
28613 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
15414 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی پارس -مهرفارس /غیرانتفاعی آزاد
436 1 مدیریت بازرگانی *بازاریابی /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
4535 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی باختر-ایلام /غیرانتفاعی آزاد
18817 1 مدیریت بازرگانی *بازرگانی بین المللی /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
23513 2 مدیریت دولتی *بودجه ومالیه عمومی /موسسه غیرانتفاعی طلوع مهر-قم /غیرانتفاعی آزاد
250 2 مدیریت دولتی *توسعه منابع انسانی /دانشگاه تهران /مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
364 2 مدیریت دولتی *توسعه منابع انسانی /دانشگاه خوارزمی -تهران /نوبت دوم آزاد
93 2 مدیریت دولتی *خطمشی گذاری عمومی /موسسه عالی اموزش وپژوهش مدیریت وبرنامه ریزی /روزانه ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
1594 2 مدیریت دولتی *توسعه منابع انسانی /دانشگاه پیام نوراستان کرمان -مرکزکرمان /پیام نور آزاد
29230 2 مدیریت دولتی *مدیریت تطبیقی وتوسعه /دانشگاه پیام نوراستان یزد-مرکزیزد/پیام نور ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
3722 2 مدیریت دولتی *مدیریت تطبیقی وتوسعه /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران غرب /پیام نور آزاد
133 2 مدیریت دولتی *خطمشی گذاری عمومی /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /روزانه آزاد
7804 2 مدیریت دولتی *توسعه منابع انسانی /موسسه غیرانتفاعی مجازی رایانه ای جهان نما-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
2922 2 مدیریت دولتی *خطمشی گذاری عمومی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران غرب /پیام نور آزاد
4259 2 مدیریت دولتی *توسعه منابع انسانی /موسسه غیرانتفاعی هاتف -زاهدان /غیرانتفاعی آزاد
8495 2 مدیریت دولتی *خطمشی گذاری عمومی /دانشگاه پیام نوراستان البرز-واحدماهدشت /پیام نور آزاد
218 2 مدیریت دولتی *خطمشی گذاری عمومی /دانشگاه تهران /نوبت دوم آزاد
2990 2 مدیریت دولتی *مدیریت تحول /دانشگاه پیام نوراستان فارس -مرکزشیراز/پیام نور آزاد
27190 2 مدیریت دولتی *مدیریت منابع انسانی /موسسه غیرانتفاعی جهاددانشگاهی واحدرشت /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
652 2 مدیریت بحران /دانشکده فرماندهی وستادارتش جمهوری اسلامی ایران /روزانه آزاد
1469 2 مدیریت دولتی *توسعه منابع انسانی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
2070 2 روان شناسی بالینی /موسسه غیرانتفاعی علوم وفناوری اریان -امیرکلابابل /غیرانتفاعی آزاد
29123 2 مدیریت دولتی *مدیریت تحول /دانشگاه پیام نوراستان اذربایجان غربی -مرکزخوی /پیام نور ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
545 3 مدیریت صنعتی *تولیدوعملیات /دانشگاه غیرانتفاعی شهیداشرفی اصفهانی -اصفهان /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
5748 3 مدیریت صنعتی *تولیدوعملیات /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
17413 3 مدیریت صنعتی *تحقیق درعملیات /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
27581 3 مدیریت صنعتی *تحقیق درعملیات /موسسه غیرانتفاعی زندشیراز-شیراز/غیرانتفاعی آزاد
1459 3 مدیریت صنعتی *مدیریت پروژه /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
3338 3 مدیریت صنعتی *تحقیق درعملیات /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
742 3 مدیریت صنعتی *مدیریت پروژه /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی آزاد
1459 3 مدیریت صنعتی *مدیریت پروژه /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2903 3 مدیریت صنعتی *مدیریت کیفیت وبهره وری /دانشگاه تربیت مدرس /پردیس خودگردان آزاد
22136 3 مدیریت صنعتی *مدیریت پروژه /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
32223 3 مدیریت صنعتی *مدیریت کیفیت وبهره وری /موسسه غیرانتفاعی علامه امینی -بهنمیربابلسر/غیرانتفاعی آزاد
22307 3 مدیریت صنعتی *تولیدوعملیات /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
17 3 مدیریت صنعتی *تولیدوعملیات /دانشگاه علامه طباطبایی -تهران /روزانه ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
10476 3 مدیریت صنعتی *تحقیق درعملیات /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
30109 4 مدیریت فناوری اطلاعات *مدیریت دانش /دانشگاه فردوسی مشهد/مجازی آزاد
8252 4 مدیریت فناوری اطلاعات *مدیریت منابع اطلاعاتی /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
590 4 مدیریت فناوری اطلاعات *سیستم های اطلاعاتی پیشرفته /دانشگاه الزهرا/س /-تهران /روزانه آزاد
31879 4 مدیریت فناوری اطلاعات *کسب وکارالکترونیک /موسسه غیرانتفاعی هدف -ساری /غیرانتفاعی آزاد
23159 4 مدیریت فناوری اطلاعات *کسب وکارالکترونیک /دانشگاه سیستان وبلوچستان -زاهدان /مجازی آزاد
266 4 مدیریت فناوری اطلاعات *کسب وکارالکترونیک /دانشگاه الزهرا/س /-تهران /روزانه آزاد
5815 4 مدیریت فناوری اطلاعات *کسب وکارالکترونیک /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /مجازی آزاد
298 4 مدیریت فناوری اطلاعات *کسب وکارالکترونیک /دانشگاه تهران /روزانه آزاد
6382 4 مدیریت فناوری اطلاعات *مدیریت منابع اطلاعاتی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران غرب /پیام نور-مجازی آزاد
16443 4 مدیریت فناوری اطلاعات *سیستم های اطلاعاتی پیشرفته /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
48 5 مدیریت تکنولوژی *انتقال تکنولوژی /دانشگاه علامه طباطبایی -تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
22134 5 مدیریت تکنولوژی *انتقال تکنولوژی /موسسه غیرانتفاعی مجازی فاران مهردانش -تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
32034 5 مدیریت تکنولوژی *نواوری تکنولوژی /دانشگاه تهران /مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
1877 5 مدیریت تکنولوژی *نواوری تکنولوژی /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /پردیس خودگردان آزاد
3176 5 مدیریت تکنولوژی *نواوری تکنولوژی /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /مجازی آزاد
18405 6 مالی *مهندسی مالی ومدیریت ریسک /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
35 6 مالی *تامین مالی وسرمایه گذاری درنفت وگاز/دانشگاه صنعت نفت /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
15161 6 مالی *بانکداری /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
10328 6 مدیریت مالی /دانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش -قم /غیرانتفاعی آزاد
11773 6 مدیریت مالی /دانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش -قم /غیرانتفاعی آزاد
172 6 مدیریت مالی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
27951 6 مدیریت مالی /موسسه غیرانتفاعی علامه رفیعی -قزوین /غیرانتفاعی آزاد
7954 6 مدیریت مالی /دانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز-ابیک /غیرانتفاعی آزاد
10109 6 مدیریت مالی /دانشگاه غیرانتفاعی ایوانکی /غیرانتفاعی آزاد
19614 6 مدیریت مالی /موسسه غیرانتفاعی علامه رفیعی -قزوین /غیرانتفاعی آزاد
191 6 مدیریت مالی /دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
33210 6 مدیریت مالی /موسسه غیرانتفاعی علامه رفیعی -قزوین /غیرانتفاعی آزاد
218 6 مالی *مهندسی مالی ومدیریت ریسک /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
2582 6 مدیریت مالی /موسسه غیرانتفاعی مجازی رایانه ای جهان نما-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
218 6 مالی *مهندسی مالی ومدیریت ریسک /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
28766 6 مالی *مهندسی مالی ومدیریت ریسک /موسسه غیرانتفاعی نبی اکرم /ص /-تبریز/غیرانتفاعی آزاد
10109 6 مدیریت مالی /موسسه غیرانتفاعی علامه رفیعی -قزوین /غیرانتفاعی آزاد
16168 6 مدیریت مالی /موسسه غیرانتفاعی راغب اصفهانی -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
13905 6 مدیریت مالی /دانشگاه غیرانتفاعی ایوانکی /غیرانتفاعی آزاد
12018 6 مالی *بانکداری /موسسه غیرانتفاعی پرندک -پرندک /غیرانتفاعی آزاد
23658 6 مالی *بانکداری /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
8245 6 مدیریت مالی /موسسه غیرانتفاعی راغب اصفهانی -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
3718 7 مدیریت وبرنامه ریزی اموزش عالی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
9666 7 کارافرینی *گردشگری /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
15654 7 کارافرینی *کسب وکارجدید/دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
1372 7 کارافرینی *کسب وکارجدید/دانشگاه تهران /مجازی آزاد
2082 7 کارافرینی *گردشگری /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی آزاد
6713 7 کارافرینی *گردشگری /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی آزاد
1463 7 کارافرینی *کسب وکارجدید/دانشگاه تهران /مجازی آزاد
4357 7 کارافرینی *فناوری /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
15708 7 کارافرینی *توسعه /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
206 8 مدیریت منابع انسانی *مدیریت منابع انسانی اسلامی /دانشگاه جامع امام حسین /ع /-تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
29557 8 مدیریت منابع انسانی *مدیریت استراتژیک منابع انسانی /موسسه غیرانتفاعی نقش جهان -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
21038 8 مدیریت منابع انسانی *مدیریت استراتژیک منابع انسانی /موسسه غیرانتفاعی اپادانا-شیراز/غیرانتفاعی آزاد
1257 8 مدیریت منابع انسانی *مدیریت استراتژیک منابع انسانی /دانشگاه تهران /پردیس خودگردان آزاد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد مدیریت ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد مدیریت از 10 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد مدیریت را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می تونن نسبت به انتخاب رشته محل های هر 10 زیرگروه اقدام کنن، اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته میشن.

 

زیرگروه 1 : رشته مدیریت بازرگانی گرایش های بازاریابی، بازرگانی بین المللی، تجارت الکترونیکی، مدیریت استراتژیک، بازرگانی داخلی و کارآفرینی

 

زیرگروه 2 : رشته مدیریت دولتی گرایش های توسعه منابع انسانی، طراحی سازمان های دولتی، بودجه و مالیه عمومی، خط مشی گذاری عمومی، مدیریت پیشرفت و توسعه شهری و روستایی، مدیریت تحول و مدیریت رفتار سازمانی، رشته مدیریت بحران، رشته مدیریت سازمان های دولتی با گرایش های مالی و اقتصادی، منابع انسانی و روابط کار و برنامه ریزی و نظارت، رشته مدیریت اماکن متبرکه مذهبی و رشته سیاستگذاری علم و فناوری

 

زیرگروه 3: رشته مدیریت صنعتی گرایش های تحقیق در عملیات، تولید و عملیات، مدیریت عملکرد، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت کیفیت و بهره وری و مدیریت پروژه

 

زیرگروه 4: رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش های کسب و کار الکترونیک، مدیریت منابع اطلاعاتی، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته، مدیریت دانش، هوشمندی کسب و کار و مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات

 

زیرگروه 5 : رشته مدیریت تکنولوژی گرایش های نوآوری تکنولوژی، انتقال تکنولوژی، استراتژی های توسعه صنعتی و سیاست های تحقیق و توسعه

 

زیرگروه 6 : رشته مدیریت مالی و رشته مالی با گرایش های مهندسی مالی و مدیریت ریسک، بانکداری، بیمه، حقوق مالی و تامین مالی و سرمایه گذاری در نفت و گاز

 

زیر گروه 7 : رشته کارآفرینی گرایش های کسب و کار جدید، گردشگری، فناوری، سازمانی، بین الملل و توسعه و کسب و کار الکترونیکی

 

زیرگروه 8 : رشته مدیریت منابع انسانی گرایش های مدیریت منابع انسانی اسلامی، مدیریت منابع انسانی بین الملل، مدیریت عملکرد و بهره وری منابع انسانی و مدیریت استراتژیک منابع انسانی

 

زیرگروه 9 : رشته مدیریت حمل و نقل دریایی بین قاره ای

 

زیرگروه 10 : رشته مدیریت بازرگانی دریایی

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد مدیریت ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد مدیریت هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد مدیریت می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مدیریت تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد مدیریت با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد مدیریت می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد مدیریت



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد زبان انگلیسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

 

رشته زبان انگلیسی جزو یکی از زیر مجموعه های علوم انسانی می باشد که هر سال از طریق کنکور کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو می نماید. این رشته به بررسی و تحقیق در مورد مسایل مربوط به یادگیری زبان می‌ پردازد. مشکلات و موانع یادگیری زبان را بررسی کرده و راه حل‌ هایی را نیز ارائه می‌ دهد.

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه زبان انگلیسی هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد زبان انگلیسی کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد زبان انگلیسیتعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 


رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
2625 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه پیام نوراستان گیلان -مرکزرشت /پیام نور آزاد
212 1 اموزش زبان انگلیسی *اموزش زبان به کمک فناوری /دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی -تهران /نوبت دوم آزاد
4776 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه پیام نوراستان اصفهان -مرکزنجف اباد/پیام نور-مجازی آزاد
2960 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
7199 1 اموزش زبان انگلیسی /موسسه غیرانتفاعی جهاددانشگاهی -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
2960 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی -اصفهان /غیرانتفاعی آزاد
237 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه حکیم سبزواری -سبزوار/روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
1506 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران جنوب /پیام نور آزاد
285 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران جنوب /پیام نور ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
266 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه تهران /پردیس خودگردان آزاد
1056 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران جنوب /پیام نور آزاد
241 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه پیام نوراستان اذربایجان شرقی -مرکزتبریز/پیام نور ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
663 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
1433 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا/ع /-مشهد/غیرانتفاعی آزاد
84 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه مازندران -بابلسر/روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2809 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز-ابیک /غیرانتفاعی آزاد
728 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه صنعتی شاهرود/روزانه آزاد
507 1 اموزش زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا/ع /-مشهد/غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
249 2 زبان وادبیات انگلیسی /دانشگاه ارومیه /روزانه آزاد
4029 2 زبان وادبیات انگلیسی /دانشگاه پیام نوراستان مرکزی -مرکزاراک /پیام نور-مجازی آزاد
1639 2 زبان وادبیات انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
49 2 زبان وادبیات انگلیسی /دانشگاه تهران /پردیس خودگردان آزاد
3255 2 زبان وادبیات انگلیسی /دانشگاه تبریز/پردیس خودگردان آزاد
7579 2 زبان وادبیات انگلیسی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
386 2 زبان وادبیات انگلیسی /دانشگاه سمنان /نوبت دوم آزاد
377 2 زبان وادبیات انگلیسی /دانشگاه ولی عصر/عج /-رفسنجان /نوبت دوم ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
1197 3 مترجمی زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
4484 3 مترجمی زبان انگلیسی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد
224 3 مترجمی زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
4846 3 مترجمی زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی خیام -مشهد/غیرانتفاعی آزاد
3340 3 مترجمی زبان انگلیسی /موسسه غیرانتفاعی ربع رشید-تبریز/غیرانتفاعی آزاد
141 3 مترجمی زبان انگلیسی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2250 3 مترجمی زبان انگلیسی /موسسه غیرانتفاعی ارشاد/غیرانتفاعی آزاد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد زبان انگلیسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد زبان انگلیسی از 3 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد زبان انگلیسی را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می تونن نسبت به انتخاب رشته محل های هر 3 زیرگروه اقدام کنن، اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته میشن.

 

زیرگروه 1 : آموزش زبان انگلیسی

زیرگروه 2 : زبان و ادبیات انگلیسی

زیرگروه 3 : مترجمی زبان انگلیسی

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد زبان انگلیسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد زبان انگلیسی هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد زبان انگلیسی می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان انگلیسی تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد زبان انگلیسی با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد زبان انگلیسی



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

رشته مهندسی برق جزو یکی از زیر مجموعه های گروه فنی و مهندسی می باشد که هر سال از طریق کنکور کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو می نماید. مهندسی برق زیرمجموعه‌ ای از مهندسی است که به مطالعه و کاربردهای مرتبط با الکتریسیته، الکترومغناطیس و الکترونیک می‌ پردازد. می‌ توان مهندسی برق را به دو قسمت عمده‌ ی بررسی و طراحی سیستم‌ های انتقال انرژی الکتریکی و ماشین‌ های الکتریکی و یا بررسی و طراحی سیستم‌ های الکترونیکی نظیر رایانه‌ ها، سامانه‌ های مخابراتی، مدارهای مجتمع، رادارها و نظایر آن تقسیم نمود.

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه مهندسی برق هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی برق کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد مهندسی برق تعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 

رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
1754 1 مهندسی هسته ای *کاربردپرتوها/دانشگاه شیراز/روزانه آزاد
955 1 مهندسی برق *مدارهای مجتمع الکترونیک /دانشگاه شهرکرد/روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
955 1 مهندسی برق *مدارهای مجتمع الکترونیک /دانشگاه شهرکرد/روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
1657 1 مهندسی برق *مدارهای مجتمع الکترونیک /دانشگاه حکیم سبزواری -سبزوار/روزانه آزاد
921 1 مهندسی هسته ای *کاربردپرتوها/دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران /روزانه آزاد
378 1 مهندسی برق *مدارهای مجتمع الکترونیک /دانشگاه حکیم سبزواری -سبزوار/روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2209 1 مهندسی برق *سیستم های الکترونیک دیجیتال /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /پردیس خودگردان آزاد
3502 1 مهندسی برق *مدارهای مجتمع الکترونیک /دانشگاه کاشان /نوبت دوم آزاد
2303 1 مهندسی برق *مدارهای مجتمع الکترونیک /دانشگاه شهرکرد/روزانه آزاد
2703 1 مهندسی برق *سیستم های الکترونیک دیجیتال /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /پردیس خودگردان آزاد
9138 1 مهندسی برق *مدارهای مجتمع الکترونیک /موسسه غیرانتفاعی سراج -تبریز/غیرانتفاعی آزاد
550 1 مهندسی برق *سیستم های الکترونیک دیجیتال /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
4275 1 مهندسی برق *مدارهای مجتمع الکترونیک /دانشگاه تربیت مدرس /پردیس خودگردان آزاد
3289 1 مهندسی برق *سیستم های الکترونیک دیجیتال /دانشگاه گیلان -رشت /روزانه آزاد
1531 1 مهندسی برق *افزاره های میکروونانوالکترونیک /دانشگاه صنعتی مالک اشتر/روزانه آزاد
3492 2 مهندسی برق *سیستم های قدرت /دانشگاه صنعتی اراک /روزانه آزاد
639 2 مهندسی برق *سیستم های قدرت /دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران /پردیس خودگردان ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
705 2 مهندسی برق *سیستم های قدرت /دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل /روزانه آزاد
475 2 مهندسی برق *سیستم های قدرت /دانشگاه بناب /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
5281 2 مهندسی برق *الکترونیک قدرت وماشین های الکتریکی /دانشگاه صنعتی اراک /روزانه آزاد
3758 2 مهندسی برق *الکترونیک قدرت وماشین های الکتریکی /دانشگاه محقق اردبیلی -اردبیل /روزانه آزاد
259 3 مهندسی برق *مخابرات نوری /دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
1497 3 مهندسی برق *مخابرات میدان وموج /دانشگاه صنعتی اصفهان /روزانه آزاد
363 3 مهندسی برق *مخابرات میدان وموج /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
942 4 مهندسی برق *مخابرات سیستم /دانشگاه صنعتی شیراز/روزانه آزاد
4354 4 مهندسی برق *مخابرات سیستم /دانشگاه بیرجند/روزانه آزاد
7682 4 مهندسی برق *مخابرات سیستم /دانشگاه صنعتی قوچان /روزانه آزاد
2065 4 مهندسی برق *مخابرات سیستم /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /پردیس خودگردان آزاد
7313 4 مهندسی برق *مخابرات سیستم /دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل /پردیس خودگردان آزاد
670 4 مهندسی برق *مخابرات سیستم /دانشگاه شاهد-تهران /نوبت دوم ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
9066 5 مهندسی برق *کنترل /موسسه غیرانتفاعی پاسارگاد-شیراز/غیرانتفاعی آزاد
3482 5 مهندسی برق *کنترل /دانشگاه خلیج فارس -بوشهر/روزانه آزاد
3723 5 مهندسی برق *کنترل /دانشگاه تبریز/نوبت دوم آزاد
7829 5 مهندسی برق *کنترل /دانشگاه فردوسی مشهد/مجازی آزاد
9366 6 مهندسی پزشکی *بیوالکتریک /موسسه غیرانتفاعی صنعتی مازندران -بابل /غیرانتفاعی آزاد
9115 6 مهندسی پزشکی *بیوالکتریک /موسسه غیرانتفاعی پویندگان دانش -چالوس /غیرانتفاعی آزاد
1063 6 مهندسی پزشکی *بیوالکتریک /دانشگاه شاهد-تهران /روزانه آزاد
420 6 مهندسی پزشکی *بیوالکتریک /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /پردیس خودگردان ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
88 6 مهندسی پزشکی *رایانش تصاویرپزشکی /دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی -تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد مهندسی برق از 9 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد مهندسی برق را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می تونن نسبت به انتخاب رشته محل های هر 9 زیرگروه اقدام کنن، اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته میشن.

 

زیرگروه 1 : رشته مهندسی برق گرایش های مدارهای مجتمع الکترونیک، افزاره های میکرو و نانوالکترونیک، سیستم های الکترونیک دیجیتال و جنگ الکترونیک، رشته مهندسی پدافند غیرعامل گرایش افا (استتار، فریب و اختفا)، رشته مهندسی هسته ای گرایش های کاربرد پرتوها، گداخت هسته ای، راکتور، پرتوپزشکی و مهندسی فیزیک بهداشت، رشته مهندسی فتونیک و رشته مهندسی فتونیک گرایش نانوفتونیک، رشته مهندسی نانوفناوری گرایش نانوالکترونیک و رشته مهندسی سیستم های میکرو و نانوالکترومکانیک

 

زیرگروه 2 : رشته مهندسی برق گرایش های سیستم های قدرت، برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی و سامانه های برقی حمل و نقل، رشته مهندسی راه آهن برقی، رشته مهندسی سیستم های انرژی گرایش های تکنولوژی انرژی، انرژی و محیط زیست و سیستم های انرژی و رشته مهندسی انرژی های تجدید پذیر

 

زیرگروه 3 : رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی

 

زیرگروه 4 : رشته مهندسی برق گرایش های مخابرات میدان و موج و مخابرات نوری

 

زیرگروه 5 : رشته مهندسی برق گرایش های مخابرات سیستم، مخابرات امن و رمزنگاری و شبکه های مخابراتی، رشته مهندسی صدا و رشته مهندسی مخابرات امنیتی

 

زیرگروه 6 : رشته مهندسی برق گرایش کنترل و رشته مهندسی کنترل و علائم

 

زیرگروه 7 : رشته مهندسی پزشکی گرایش های بیوالکتریک، فناوری اطلاعات و مهندسی ورزش

 

زیرگروه 8 : رشته مهندسی مکاترونیک

 

زیرگروه 9 : رشته مهندسی هوافضا گرایش فناوری ماهواره

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد مهندسی برق ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی برق هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد مهندسی برق می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی برق تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد مهندسی برق



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد زبان و ادبیات فارسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

رشته زبان و ادبیات فارسی جزو یکی از زیر مجموعه های علوم انسانی می باشد که هر سال از طریق کنکور کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو می نماید. هدف اساسی در کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی ایجاد مهارت های کافی است در زمینه های مختلف ادبی و بلاغی و دستوری و اصطلاحات علوم مختلف در متون ادبیات فارسی در سطحی که پژوهندگان این دوره بتوانند کارهای تحقیقاتی را در این طریق بنحو ارزنده ای انجام دهند و تدریجا صاحبان نظر و متخصصانی در جنبه های مختلف زبان و ادبیات فارسی گردند.

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه زبان و ادبیات فارسی هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد زبان و ادبیات فارسی تعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 

رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
1155 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه یاسوج /روزانه آزاد
1034 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران جنوب /پیام نور آزاد
4 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه تربیت مدرس /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
150 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه ولی عصر/عج /-رفسنجان /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2518 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه پیام نوراستان البرز-مرکزکرج /پیام نور آزاد
2794 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه غیرانتفاعی بین المللی اهل بیت -تهران /غیرانتفاعی آزاد
479 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه زنجان /روزانه آزاد
615 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /پردیس خودگردان آزاد
124 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه الزهرا/س /-تهران /روزانه آزاد
271 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی -تهران /نوبت دوم آزاد
2769 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه پیام نوراستان البرز-مرکزکرج /پیام نور-مجازی آزاد
92 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه شهیدباهنر-کرمان /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2518 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه پیام نوراستان البرز-مرکزکرج /پیام نور آزاد
246 1 زبان وادبیات فارسی /دانشگاه بین المللی امام خمینی /ره /-قزوین /روزانه آزاد
776 3 زبان وادبیات فارسی *ادبیات پایداری /دانشگاه غیرانتفاعی سوره -تهران /غیرانتفاعی آزاد
866 4 زبان وادبیات فارسی *اموزش زبان فارسی /دانشگاه فرهنگیان -پردیس شهیدباهنرکرمان /روزانه آزاد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی از 4 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می تونن نسبت به انتخاب رشته محل های هر 4 زیرگروه اقدام کنن، اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته میشن.

 

زیرگروه 1 : رشته زبان و ادبیات فارسی

 

زیرگروه 2 : رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات کودک و نوجوان

 

زیرگروه 3 : رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش ادبیات پایداری

 

زیرگروه 4 : رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش های ادبیات تطبیقی، ادبیات عامه، آموزش زبان فارسی، ادبیات روایی ، ویرایش و نگارش، نظریه و نقد ادبی و ادبیات معاصر

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد زبان و ادبیات فارسی می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد علوم تربیتی برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد علوم تربیتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

رشته علوم تربیتی جزو یکی از زیر مجموعه های علوم انسانی می باشد که هر سال از طریق کنکور کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو می نماید. علوم تربیتی به یادگیری و جنبه‌ های فراوان آموزش و پرورش آدمی و دانش ‏های مربوط به آن می‌ پردازد و وجوه بی‌ پایان آن از جمله تدریس، رشد، به کارگیری و تقویت نیروهای فکری و بدنی و غیره را مورد بررسی قرار می‌ دهد.

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه علوم تربیتی هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد علوم تربیتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد علوم تربیتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد علوم تربیتی کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد علوم تربیتی تعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 

رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
280 1 برنامه ریزی درسی /دانشگاه پیام نوراستان یزد-مرکزتفت /پیام نور ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
541 2 تاریخ وفلسفه اموزش وپرورش /دانشگاه پیام نوراستان همدان -مرکزهمدان /پیام نور ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
1066 2 تاریخ وفلسفه اموزش وپرورش /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران جنوب /پیام نور آزاد
6172 2 برنامه ریزی درسی -واحداصفهان -خوراسگان آزاد
2532 2 تاریخ وفلسفه اموزش وپرورش /دانشگاه پیام نوراستان مرکزی -مرکزاراک /پیام نور-مجازی آزاد
26 3 مدیریت اموزشی /دانشگاه فرهنگیان -پردیس شهیدچمران تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
436 3 مدیریت اموزشی /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /پردیس خودگردان آزاد
1437 3 مدیریت اموزشی /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
3454 4 اموزش وبهسازی منابع انسانی /دانشگاه تبریز/پردیس خودگردان آزاد
2030 4 اموزش وبهسازی منابع انسانی /دانشگاه پیام نوراستان یزد-مرکزمهریز/پیام نور آزاد
125 4 اموزش وبهسازی منابع انسانی /دانشگاه تبریز/روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
577 5 تحقیقات اموزشی /دانشگاه پیام نوراستان البرز-مرکزکرج /پیام نور آزاد
2 5 تحقیقات اموزشی /دانشگاه محقق اردبیلی -اردبیل /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
221 6 تکنولوژی اموزشی /دانشگاه تبریز/نوبت دوم آزاد
181 7 مدیریت وبرنامه ریزی اموزش عالی /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /نوبت دوم آزاد
1446 7 مدیریت وبرنامه ریزی اموزش عالی /دانشگاه غیرانتفاعی علم وفرهنگ -تهران /غیرانتفاعی آزاد
393 7 مدیریت وبرنامه ریزی اموزش عالی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
129 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش پیش دبستانی /دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی -تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
232 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش پیش دبستانی /دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی -تهران /روزانه آزاد
113 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش پیش دبستانی /دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی -تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
129 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش پیش دبستانی /دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی -تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
216 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش ابتدایی /دانشگاه فرهنگیان -پردیس نسیبه تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2002 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش ابتدایی /دانشکده غیرانتفاعی رفاه -تهران /ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد
695 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش ابتدایی /دانشگاه شیراز/پردیس خودگردان آزاد
1944 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش ابتدایی /موسسه غیرانتفاعی امام جواد/ع /-یزد/غیرانتفاعی آزاد
546 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش پیش دبستانی /موسسه غیرانتفاعی صفاهان -اصفهان /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2002 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش ابتدایی /دانشکده غیرانتفاعی رفاه -تهران /ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد
130 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش ابتدایی /دانشگاه فرهنگیان -پردیس نسیبه تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2817 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش ابتدایی /موسسه غیرانتفاعی امام جواد/ع /-یزد/غیرانتفاعی آزاد
546 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش پیش دبستانی /موسسه غیرانتفاعی صفاهان -اصفهان /غیرانتفاعی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
5426 8 علوم تربیتی *اموزش وپرورش ابتدایی /دانشکده غیرانتفاعی رفاه -تهران /ویژه خواهران //غیرانتفاعی آزاد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد علوم تربیتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد علوم تربیتی از 8 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد علوم تربیتی را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می تونن نسبت به انتخاب رشته محل های هر 9 زیرگروه اقدام کنن، اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته میشن.

 

زیرگروه 1 : رشته برنامه ریزی درسی و رشته برنامه ریزی آموزشی

زیرگروه 2 : رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش و رشته فلسفه تعلیم و تربیت گرایش آموزش فلسفه به کودکان و نوجوانان

زیرگروه 3 : رشته مدیریت آموزشی

زیرگروه 4 : رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی

زیرگروه 5 : رشته تحقیقات آموزشی و رشته ارزشیابی آموزشی

زیرگروه 6 : رشته تکنولوژی آموزشی

زیرگروه 7 : رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی

زیرگروه 8 : رشته علوم تربیتی گرایش های آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی و آموزش و پرورش پیش دبستانی و رشته علوم شناختی و گرایش ذهن، مغز و تربیت

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد علوم تربیتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد علوم تربیتی 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد علوم تربیتی هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد علوم تربیتی می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد علوم تربیتی تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد علوم تربیتی با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد علوم تربیتی می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد علوم تربیتی



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد مدیریت کسب و کار ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

رشته MBA مدیریت کسب و کارجزو یکی از زیر مجموعه های علوم انسانی می باشد که هر سال از طریق کنکور کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو می نماید. کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار یا همان MBA با هدف تربیت مدیران کارآمد طراحی شده و تقریبا کاربردی‌ تر از رشته مدیریت می‌ باشد. دوره کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (Master of Business Administration) به اختصار تحت عنوان مدیریت MBA نام برده می‌ شود.

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه مدیریت کسب و کار هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد مدیریت کسب و کارتعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 

رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
261 1 مدیریت کسب وکار*بازاریابی /دانشگاه خوارزمی -تهران /مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
745 1 مدیریت کسب وکار*استراتژی /دانشگاه خوارزمی -تهران /مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2070 1 مدیریت کسب وکار*بازاریابی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران غرب /پیام نور آزاد
303 1 مدیریت کسب وکار*بازاریابی /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /نوبت دوم آزاد
2166 1 مدیریت کسب وکار*عملیات وزنجیره تامین /دانشگاه خوارزمی -تهران /مجازی آزاد
215 1 مدیریت کسب وکار*مالی /دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران /پردیس خودگردان آزاد
2056 1 مدیریت کسب وکار*رفتارسازمانی ومنابع انسانی /دانشگاه اصفهان /مجازی آزاد
531 1 مدیریت کسب وکار*عملیات وزنجیره تامین /دانشگاه اصفهان /مجازی آزاد
3973 1 مدیریت کسب وکار*بازاریابی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -مرکزدماوند/پیام نور آزاد
1702 1 مدیریت کسب وکار*رفتارسازمانی ومنابع انسانی /دانشگاه تبریز/پردیس خودگردان آزاد
5274 1 مدیریت کسب وکار*مالی /موسسه غیرانتفاعی عقیق -شاهین شهراصفهان /غیرانتفاعی آزاد
156 1 مدیریت کسب وکار*بازاریابی /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /مجازی ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
23 1 مدیریت کسب وکار*مالی /دانشگاه خوارزمی -تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
63 1 مدیریت کسب وکار*بازاریابی /دانشگاه بین المللی امام خمینی /ره /-قزوین /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
926 1 مدیریت کسب وکار*بازاریابی /دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی -تهران /مجازی آزاد
5222 1 مدیریت کسب وکار*رفتارسازمانی ومنابع انسانی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -مرکزدماوند/پیام نور آزاد
1102 1 مدیریت کسب وکار-استراتژی -واحدعلوم وتحقیقات آزاد
636 1 مدیریت کسب وکار*فناوری /دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران /پردیس خودگردان آزاد
1378 1 مدیریت کسب وکار*بازاریابی /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /مجازی آزاد
5119 1 مدیریت کسب وکار*انرژی /دانشگاه پیام نوراستان البرز-مرکزکرج /پیام نور آزاد
75 1 مدیریت کسب وکار*عملیات وزنجیره تامین /دانشگاه صنعتی مالک اشتر/نوبت دوم ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
437 1 مدیریت کسب وکار*استراتژی /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
2897 1 مدیریت کسب وکار*مالی /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران غرب /پیام نور-مجازی آزاد
5381 1 مدیریت کسب وکار*استراتژی /موسسه غیرانتفاعی روزبهان -ساری /غیرانتفاعی آزاد
1732 1 مدیریت کسب وکار*عملیات وزنجیره تامین /دانشگاه خوارزمی -تهران /مجازی آزاد
431 1 مدیریت کسب وکار*مالی /دانشگاه صنعتی امیرکبیر-تهران /پردیس خودگردان آزاد
874 2 مدیریت امورشهری /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران غرب /پیام نور آزاد
1625 2 مدیریت امورشهری /دانشگاه تهران /مجازی آزاد
289 2 مدیریت امورشهری /دانشگاه تهران /مجازی آزاد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار از 2 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می تونن نسبت به انتخاب رشته محل های هر 2 زیرگروه اقدام کنن، اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته میشن.

 

زیرگروه 1 : رشته مدیریت کسب و کار گرایش های استراتژی، بازاریابی، رفتار سازمانی و منابع انسانی،سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، عملیات و زنجیره تامین، فناوری، مالی و انرژی

 

زیرگروه 2 : رشته مدیریت امور شهری

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد MBA مدیریت کسب و کار می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد MBA مدیریت کسب و کار با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد MBA مدیریت کسب و کار



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد مهندسی فناوری اطلاعات ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

 

رشته IT مهندسی فناوری اطلاعات جزو یکی از زیر مجموعه های گروه فنی و مهندسی می باشد که هر سال از طریق کنکور کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو می نماید. کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات یک رشته میان رشته‌ای بین کامپیوتر و برق (شاخه مخابرات) است که در آن مباحث مربوط به تولید، پردازش، حفظ و عرضه اطلاعات به حوزه کامپیوتر و مباحث مدیریت اطلاعات و فرآیندهای آن به حوزه برق (مخابرات) مربوط می شود.

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه IT مهندسی فناوری اطلاعات هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد مهندسی فناوری اطلاعات تعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 

رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
13353 1 مهندسی فناوری اطلاعات *مدیریت سیستم های اطلاعاتی /دانشگاه شیراز/مجازی آزاد
982 1 مهندسی فناوری اطلاعات *مدیریت سیستم های اطلاعاتی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
1183 1 مهندسی فناوری اطلاعات *تجارت الکترونیکی /دانشگاه غیرانتفاعی غیاث الدین جمشیدکاشانی -ابیک /غیرانتفاعی آزاد
2467 1 مهندسی فناوری اطلاعات *تجارت الکترونیکی /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
2521 1 مهندسی فناوری اطلاعات *مدیریت سیستم های اطلاعاتی /دانشگاه غیرانتفاعی ایوانکی /غیرانتفاعی آزاد
1183 1 مهندسی فناوری اطلاعات *تجارت الکترونیکی /دانشگاه غیرانتفاعی غیاث الدین جمشیدکاشانی -ابیک /غیرانتفاعی آزاد
170 1 مهندسی فناوری اطلاعات *مدیریت سیستم های اطلاعاتی /دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی -تهران /نوبت دوم آزاد
2666 1 مهندسی فناوری اطلاعات *تجارت الکترونیکی /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
1100 1 مهندسی فناوری اطلاعات *تجارت الکترونیکی /دانشگاه گیلان -رشت /مجازی آزاد
2242 1 مهندسی فناوری اطلاعات *مدیریت سیستم های اطلاعاتی /موسسه غیرانتفاعی روزبهان -ساری /غیرانتفاعی آزاد
982 1 مهندسی فناوری اطلاعات *مدیریت سیستم های اطلاعاتی /دانشگاه غیرانتفاعی خاتم -تهران /غیرانتفاعی آزاد
2293 1 مهندسی فناوری اطلاعات *تجارت الکترونیکی /موسسه غیرانتفاعی مجازی مهرالبرز-تهران /غیرانتفاعی -مجازی آزاد
481 1 مهندسی فناوری اطلاعات *سیستم های تکنولوژی اطلاعات /دانشگاه تربیت مدرس /پردیس خودگردان آزاد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات از 2 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می توانند نسبت به انتخاب رشته محل های هر 2 زیرگروه اقدام نمایند اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته خواهند شد.

 

زیرگروه 1 : رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش های تجارت الکترونیکی، مدیریت سیستم های اطلاعاتی، سیستم های تکنولوژی اطلاعات ( ITS )، سامانه های شبکه ای، سیستم های چندرسانه ای، معماری سازمانی و مهندسی فناوری اطلاعات و امنیت

زیرگروه 2 : مهندسی فناوری اطلاعات پزشکی

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همان طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد IT مهندسی فناوری اطلاعات



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی برای کسب نتیجه دلخواهشون می تونن رتبه و محل قبولی پذیرفته شده های سال گذشته رو بررسی کنن و بر اساس آن برنامه ریزی لازم خودشون رو انجام بدن. کارنامه قبولی کنکور ارشد مهندسی شیمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در مرحله انتخاب رشته هم راهنمای خوبی برای اولویت بندی رشته محل های مورد نظر داوطلب است.

 

رشته مهندسی شیمی جزو یکی از زیر مجموعه های گروه فنی و مهندسی بوده که هر سال از طریق کنکور کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو می نماید. مهندسی شیمی را بطور کلی میشه علم استفاده از موازنه جرم، موازنه انرژی و موازنه حرکت برای طراحی و کنترل واحدهای فرآیندی شیمیایی از قبیل واحدهای یک پالایشگاه پتروشیمی، صنایع چوب و کاغذ و غیره در نظر گرفت.

داوطلبایی که علاقه مند به رشته گرایش های مجموعه مهندسی شیمی هستند باید برای کسب نتیجه دلخواه خودشون در کارنامه کارشناسی ارشد و مشاهده رتبه قبولی در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد 1400 - 1401، یک برنامه ریزی دقیق و بی نقص داشته باشن، تا انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو با آگاهی کامل انجام بدن. بررسی رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور سال گذشته به داوطلبان برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد کمک می کند.

با توجه به اطلاعاتی که در کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وجود داره که شامل درصد دروس، رتبه های داوطلب در هر زیر گروه، معدل موثر و... می باشد، داوطلبا می تونن با مقایسه این اطلاعات با رتبه و درصد های خود، دقت بیشتری در مرحله انتخاب رشته داشته باشند. به همین دلیل ما در این خصوص چندین مقاله از رتبه و کارنامه های قبولی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار دادیم.

 

رتبه و کارنامه محل قبولی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعات به دست اومده در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی کلیه دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی پیام نور، غیر انتفاعی و مجازی ویژه شاغلین و دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو دارند. داوطلبا می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد در خصوص رشته محل های مختلف و دوره های ارائه شده آگاهی پیدا کنن.

 

در جدول زیر رتبه و کارنامه قبولی کنکور ارشد مهندسی شیمی تعدادی از داوطلبای سال 1400 رو قرار دادیم که راهنمای خوبی برای چینش انتخاب های داوطلبا است.

 

رتبه در زیرگروه زیرگروه محل قبولی سهمیه
۴۸۴ 1 مهندسی هسته ای *مهندسی چرخه سوخت /دانشگاه شهیدبهشتی -تهران /روزانه آزاد
۹۹ 1 مهندسی شیمی *صنایع شیمیایی معدنی /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /روزانه ایثارگر (۵درصد ظرفیت)
۶۰ 1 مهندسی شیمی *پلیمر/دانشگاه صنعتی شریف -تهران /روزانه آزاد
۲۹۵۳ 1 مهندسی شیمی *فرایندهای جداسازی /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /مجازی آزاد
۲۸۸۷ 1 مهندسی شیمی *فراوری وانتقال گاز/دانشگاه سیستان وبلوچستان -زاهدان /روزانه آزاد
۴۵ 1 مهندسی شیمی *فرایندهای جداسازی /پژوهشگاه شیمی ومهندسی شیمی ایران /نوبت دوم ایثارگر (۲۵درصد ظرفیت)
۲۱۷۱ 1 مهندسی شیمی *فرایندهای جداسازی /دانشگاه تربیت مدرس /پردیس خودگردان آزاد
۹۱۰ 1 مهندسی هسته ای *مهندسی راکتور/دانشگاه شیراز/روزانه آزاد
۲۸۹۶ 1 مهندسی شیمی *فرایندهای جداسازی /دانشگاه صنعتی ارومیه /پردیس خودگردان آزاد
۶۹۶ 1 مهندسی شیمی *محیطزیست /دانشگاه پیام نوراستان تهران -تهران شمال /پیام نور آزاد
۲۹۰ 7 نانوشیمی /دانشگاه علم وصنعت ایران -تهران /مجازی ایثارگر (۵درصد ظرفیت)

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قبولی کارشناسی ارشد به داوطلبا پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه رتبه و کارنامه قبولی با آگاهی دفترچه انتخابرشته کارشناسی ارشد را مطالعه و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

زیرگروه های کارشناسی ارشد مهندسی شیمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از1 زیرگروه تشکیل شده و سازمان سنجش کد ضریب های کارشناسی ارشد مهندسی شیمی را در دفترچه ثبت نام ارشد درج کرده. از این رو متقاضیانی که موفق به کسب وضعیت مجاز در کلیه گرایش ها شده اند می توانند نسبت به انتخاب رشته محل های هر 1 زیرگروه اقدام نمایند اما در نهایت در یک رشته محل پذیرفته خواهند شد.

 

زیرگروه 1 : رشته مهندسی شیمی گرایش های ترموسینتیک و کاتالیست، فرآیندهای جداسازی، طراحی فرآیند، مدلسازی، شبیه سازی و کنترل، محیط زیست، فرآوری و انتقال گاز، صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی معدنی، نانوفناوری، پلیمر، پدیده های انتقال، زیست پزشکی و مهندسی انرژی، رشته مهندسی هسته ای گرایش های راکتور و چرخه سوخت، رشته مهندسی سیستم های انرژی گرایش های تکنولوژی انرژی، انرژی و محیط زیست و سیستم های انرژی و رشته مهندسی انرژی های تجدید پذیر

 

ضرایب دروس امتحانی در هر زیرگروه متفاوته و داوطلبا باید بر اساس ضریب هر درس به مطالعه منابع آن بپردازن. در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نیز باید به رتبه اکتسابی در هر زیرگروه توجه کرد و مطابق آن چینش انتخاب های خود را انجام داد. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1401 رشته محل های هر کد ضریب رو به تفکیک در اختیار داوطلبا قرار میده تا موقع اولویت بندی انتخابای خود دچار مشکل نشن.

 

بررسی درصد دروس و رتبه های اکتسابی در زیر گروه های مختلف به داوطلبان کمک می کنه، تا بتونن رتبه خودشون رو به طور تقریبی تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز که برای برخی رشته های پر طرفدار طراحی شده، این قابلیت رو در اختیار داوطلبان قرار میده تا بعد از بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد و وارد کردن دروس، درصد قبولی خود را ارزیابی کنن.

بیشتر بخوانید: تخمین رتبه کارشناسی ارشد

 

مشاوره قبولی در کارشناسی ارشد مهندسی شیمی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همان طور که در جدول بالا مشاهده می کنین، رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی 1400 - 1401 گفته شده است. این اطلاعات برگرفته شده از کارنامه های واقعی داوطلبان کارشناسی ارشد مهندسی شیمی هستند.

 

با توجه به زیر گروه های قبولی و معدل موثر درج شده در کارنامه های قبولی که داده شده است اگر سوالی برایتان مطرح گردیده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ارتباط براقرار کنید و کلیه سوالات خود را بپرسید یا همچنین کل مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را به کارشناسان تحصیلیکو بسپارید تا شما را در این مرحله مهم همراهی نمایند.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کارشناسی ارشد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبای مجاز به انتخاب رشته ارشد مهندسی شیمی می تونن همه گرایش های این رشته رو انتخاب کنن؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم، این داوطلبا به شرط مجاز بودن در تمامی زیرگروه ها می تونن انتخاب های خود را از گرایش های مختلف انجام دهند.

2- ✔️ بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی تنها راه تخمین محل قبولیه؟

✔️ خیر، نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد تحصیلیکو هم برای تخمین رشته محل قبولی داوطلب مناسبه که لینک آن در متن مقاله قرار داده شده است. 

3- ✔️ مقایسه کارنامه قبولی آزمون کارشناسی ارشد مهندسی شیمی با رتبه داوطلبای سال گذشته چه تاثیری در قبولی آن ها خواهد داشت؟

✔️ داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد مهندسی شیمی می تونن رتبه خود را با رتبه قبولی های سال گذشته مقایسه کرده و شانس قبولی خودشون رو تخمین بزنن.

منبع : رتبه و کارنامه قبولی ارشد مهندسی شیمی



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری برنامه ریزی درسی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته برنامه ریزی درسی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری برنامه ریزی درسی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری برنامه ریزی درسی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری برنامه ریزی درسی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری برنامه ریزی درسیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری برنامه ریزی درسی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری برنامه ریزی درسیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری برنامه ریزی درسی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته برنامه ریزی درسیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری برنامه ریزی درسی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حدنصاب برنامه ریزی درسی / دانشگاه
برنامه ریزی درسی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 4425
برنامه ریزی درسی / دانشگاه خوارزمی - تهران 4285
برنامه ریزی درسی / دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - تهران 3521
برنامه ریزی درسی / دانشگاه اصفهان 3380
برنامه ریزی درسی / دانشگاه تهران 3215
برنامه ریزی درسی / دانشگاه الزهرا(س)-تهران (ویژه خواهران) 2975
برنامه ریزی درسی / دانشگاه تبریز 2967
برنامه ریزی درسی / دانشگاه بیرجند 2833
برنامه ریزی درسی / دانشگاه هرمزگان - بندرعباس 2812
برنامه ریزی درسی / دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - تهران 2769
برنامه ریزی درسی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 2421

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری برنامه ریزی درسی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته برنامه ریزی درسی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته برنامه ریزی درسی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته برنامه ریزی درسی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته برنامه ریزی درسی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته برنامه ریزی درسی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری برنامه ریزی درسی



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته حقوق جزا و جرم شناسی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری حقوق جزا و جرم شناسی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری حقوق جزا و جرم شناسی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری حقوق جزا و جرم شناسیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته حقوق جزا و جرم شناسیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حد نصاب حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 6000
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تربیت مدرس 5871
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری 5686
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه خوارزمی - تهران 5411
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه کاشان 5343
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه قم 5306
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 5300
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تهران 5285
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم ) 5274
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه علامه طباطبایی - تهران 5274
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه مازندران - بابلسر 5191
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تربیت مدرس 5063
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه شیراز 5050
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم ) 4888
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه ارومیه 4789
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه کاشان 4781
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه آیت اله حایری - میبد 4743
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه مازندران - بابلسر 4730
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه فردوسی مشهد 4603
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه ارومیه 4556
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه قم 4527
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه آیت اله حایری - میبد 4350
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه خوارزمی - تهران 4200
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه غیرانتفاعی عدالت 4184
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه علامه طباطبایی - تهران 4155
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه مازندران - بابلسر 4048
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه شیراز 4016
حقوق جزا و جرم شناسی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش ) 3446

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری حقوق جزا و جرم شناسی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته حقوق جزا و جرم شناسی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته حقوق جزا و جرم شناسی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته حقوق جزا و جرم شناسی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته حقوق جزا و جرم شناسی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته حقوق جزا و جرم شناسی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری حقوق جزا و جرم شناسی



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری علوم اجتماعی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته علوم اجتماعی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری علوم اجتماعی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری علوم اجتماعی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری علوم اجتماعی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری علوم اجتماعیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری علوم اجتماعی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری علوم اجتماعیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری علوم اجتماعی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته علوم اجتماعی در دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری علوم اجتماعی به شرح زیر است:

 

نام رشته نام گرایش نام دانشگاه یا موسسه دوره نمره حدنصاب دانشگاه
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه شهید بهشتی - تهران روزانه 5674
جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگی دانشگاه تهران روزانه 5066
جامعه شناسی جامعه شناسی سیاسی دانشگاه تربیت مدرس روزانه 5016
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه تهران روزانه 4943
جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی - تهران روزانه 4877
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه تهران روزانه 4872
جامعه شناسی جامعه شناسی سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی - تهران روزانه 4827
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه خوارزمی - تهران روزانه 4780
جامعه شناسی توسعه اجتماعی - روستایی دانشگاه تهران روزانه 4736
مردم شناسی   دانشگاه تهران روزانه 4527
رفاه اجتماعی   دانشگاه علامه طباطبایی - تهران روزانه 4398
جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگی دانشگاه تهران نوبت دوم 4286
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه تهران نوبت دوم 4262
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه الزهرا(س)-تهران (ویژه خواهران) روزانه 4250
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه تبریز روزانه 4238
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه تهران نوبت دوم 4238
جامعه شناسی توسعه اجتماعی - روستایی دانشگاه تهران نوبت دوم 3916
مردم شناسی   دانشگاه تهران نوبت دوم 3809
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه اصفهان نوبت دوم 3684
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه کاشان نوبت دوم 3564
دانش اجتماعی مسلمین   دانشگاه تهران نوبت دوم 3545
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه تبریز نوبت دوم 3458
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه شهید باهنر - کرمان نوبت دوم 3395
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه مازندران - بابلسر نوبت دوم 3392
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه مازندران - بابلسر نوبت دوم 3298
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه فردوسی مشهد نوبت دوم 3294
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز تحصیلات تکمیلی تهران پیام نور 3091
جامعه شناسی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم(ع) - قم غیرانتفاعی 2767
جامعه شناسی جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران دانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم(ع) - قم غیرانتفاعی 2397

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری علوم اجتماعی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته علوم اجتماعی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته علوم اجتماعی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته علوم اجتماعی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته علوم اجتماعی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته علوم اجتماعی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری علوم اجتماعی



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری محیط زیست سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته محیط زیست رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری محیط زیست را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری محیط زیست

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری محیط زیست، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری محیط زیست را به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری محیط زیست محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری محیط زیست هستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری محیط زیست

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته محیط زیست در دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری محیط زیست به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حد نصاب محیط زیست / دانشگاه
محیط زیست / دانشگاه شهید بهشتی 4800
محیط زیست / دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان 3603
محیط زیست / دانشگاه شهید بهشتی 3200
محیط زیست / دانشگاه شهید بهشتی 3000
محیط زیست / دانشگاه بیرجند 2500

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری محیط زیست ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری محیط زیست دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته محیط زیست به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته محیط زیست چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته محیط زیست در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته محیط زیست از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته محیط زیست از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری محیط زیست



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته مهندسی مواد و متالوژی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری مهندسی مواد و متالوژی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی را به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری مهندسی مواد و متالوژی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری مهندسی مواد و متالوژی هستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته مهندسی مواد و متالوژی در دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حد نصاب مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی شریف - تهران 5902
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 5510
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تربیت مدرس 5427
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تربیت مدرس 5206
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 5146
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 5146
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران 5001
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه فردوسی مشهد 4209
پژوهشگاه مواد و انرژی - مشکین دشت کرج 4180
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) - قزوین 4146
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی مالک اشتر 4146
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه شیراز 4142
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 4109
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تبریز 3999
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تربیت مدرس 3775
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تربیت مدرس 3742
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران 3742
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه سمنان 3722
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تهران 3667
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی شریف - تهران (محل تحصیل پردیس جزیره کیش) 3667
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی سهند - تبریز 3600
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه شهید چمران - اهواز 3505
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 3462
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی اصفهان 3328
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 3200
سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران 3050
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه سمنان 2966
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 2966
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی مالک اشتر 2762
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه بوعلی سینا - همدان 2737
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه شهید باهنر - کرمان 2715
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) - قزوین 2529
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار 2500
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی شیراز 2500
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی شیراز 2500
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تبریز 2449
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه فردوسی مشهد 2361
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه یزد 2028
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 1615
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز کرج صرفاً ورودی های امسال در تهران) 1577
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه سمنان 1514
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار 1500
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه شیراز 1172
مهندسی مواد و متالوژی / دانشگاه صنعتی اصفهان 848

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی مواد و متالوژی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مهندسی مواد و متالوژی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته مهندسی مواد و متالوژی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی مواد و متالوژی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی مواد و متالوژی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مهندسی مواد و متالوژی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مواد و متالوژی



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه دوره نمره حدنصاب دانشگاه
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شریف - تهران روزانه 4970
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران روزانه 4444
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران روزانه 4268
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تهران روزانه 4192
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تربیت مدرس روزانه 4108
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران روزانه 4048
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران نوبت دوم 3688
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شیراز روزانه 3679
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی اصفهان روزانه 3584
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شریف - تهران (محل تحصیل پردیس جزیره کیش) پردیس خودگردان 3500
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه فردوسی مشهد روزانه 3402
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تهران نوبت دوم 3218
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه اصفهان روزانه 3211
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران نوبت دوم 3194
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه بوعلی سینا - همدان روزانه 3122
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه رازی - کرمانشاه روزانه 3052
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه کاشان روزانه 3052
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شیراز روزانه 2986
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تبریز روزانه 2982
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی سهند - تبریز روزانه 2934
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل روزانه 2900
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه یزد روزانه 2895
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران روزانه 2815
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شهید باهنر - کرمان روزانه 2795
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شهید چمران - اهواز روزانه 2789
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شاهرود روزانه 2608
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه ارومیه روزانه 2603
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سمنان روزانه 2600
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه گیلان - رشت روزانه 2549
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی ارومیه روزانه 2502
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شهرکرد روزانه 2500
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه گیلان - رشت نوبت دوم 2496
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه بیرجند روزانه 2491
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه هرمزگان - بندرعباس روزانه 2360
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه کاشان نوبت دوم 2298
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان روزانه 2293
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه فردوسی مشهد نوبت دوم 2257
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه تبریز نوبت دوم 2214
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه ارومیه نوبت دوم 2157
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شاهرود نوبت دوم 2154
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه بوعلی سینا - همدان نوبت دوم 2140
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه بیرجند نوبت دوم 2064
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار روزانه 2000
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سمنان نوبت دوم 1976
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران پردیس خودگردان 1872
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سمنان روزانه 1809
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران پردیس خودگردان 1654
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران پردیس خودگردان 1637
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی مالک اشتر (محل تحصیل شاهین شهر اصفهان) نوبت دوم 1622
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه اصفهان پردیس خودگردان 1515
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی اصفهان پردیس خودگردان 1321
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران پردیس خودگردان 1281
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه کاشان پردیس خودگردان 1200
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه رازی - کرمانشاه پردیس خودگردان 1056
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل پردیس خودگردان 1000
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه گیلان - رشت پردیس خودگردان 964
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه یزد پردیس خودگردان 829
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سمنان پردیس خودگردان 820
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار پردیس خودگردان 800
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه ارومیه پردیس خودگردان 716
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان پردیس خودگردان 467
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه هرمزگان - بندرعباس پردیس خودگردان 374
مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی / دانشگاه صنعتی شاهرود پردیس خودگردان 12

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مهندسی مکانیک تبدیل انرژی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی مکانیک تبدیل انرژی



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه دوره نمره حدنصاب دانشگاه
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه تربیت مدرس نوبت دوم 3223
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه تهران نوبت دوم 3128
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم) نوبت دوم 3082
تربیت بدنی مدیریت ورزشی - مدیریت راهبردی درسازمان ها و رویدادهای ورزشی / دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز تحصیلات تکمیلی تهران پیام نور 2625
تربیت بدنی مدیریت ورزشی - مدیریت بازاریابی و رسانه ها در ورزش / دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز تحصیلات تکمیلی تهران پیام نور 2578
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز کرج صرفاً ورود ی های امسال در تهران)  پردیس خودگردان 2337
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه علامه طباطبایی - تهران پردیس خودگردان 2163
تربیت بدنی - مدیریت ورزشی / دانشگاه غیرانتفاعی شمال - آمل غیرانتفاعی 1710

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته تربیت بدنی مدیریت ورزشی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تربیت بدنی مدیریت ورزشی



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته مهندسی برق مخابرات رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری مهندسی برق مخابرات، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق مخابراترا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری مهندسی برق مخابرات محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری مهندسی برق مخابراتهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته مهندسی برق مخابراتدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه نام گرایش حد نصاب دانشگاه
مهندسی برق / دانشگاه تبریز مخابرات سیستم 3404
مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد مخابرات میدان و موج 3040
مهندسی برق / دانشگاه شیراز مخابرات سیستم 3040
مهندسی برق / دانشگاه ارومیه مخابرات سیستم 3008
مهندسی برق / دانشگاه تهران مخابرات میدان و موج 3000
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران مخابرات سیستم 2905
مهندسی برق / دانشگاه بیرجند مخابرات سیستم 2653
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران مخابرات میدان و موج 2600
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران مخابرات میدان و موج 2549
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی شیراز مخابرات سیستم 2465
مهندسی برق / دانشگاه تهران مخابرات سیستم 2384
مهندسی برق / دانشگاه تبریز مخابرات سیستم 2363
مهندسی برق / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران مخابرات میدان و موج 2352
مهندسی برق / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران مخابرات سیستم 2328
مهندسی برق / دانشگاه شاهد - تهران مخابرات میدان و موج 2323
مهندسی برق / دانشگاه شاهد - تهران مخابرات سیستم 2323
مهندسی برق / دانشگاه شیراز مخابرات میدان و موج 2152
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی اصفهان مخابرات سیستم 2094
مهندسی برق / دانشگاه تربیت مدرس مخابرات سیستم 2094
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران مخابرات سیستم 2034
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران مخابرات میدان و موج 2031
مهندسی برق / دانشگاه تبریز مخابرات میدان و موج 1975
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران مخابرات سیستم 1970
مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد مخابرات میدان و موج 1925
مهندسی برق / دانشگاه یزد مخابرات میدان و موج 1899
مهندسی برق / دانشگاه ارومیه مخابرات میدان و موج 1899
مهندسی برق / دانشگاه تربیت مدرس مخابرات سیستم 1874
مهندسی برق / دانشگاه شاهد - تهران مخابرات سیستم 1835
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی اصفهان مخابرات میدان و موج 1800
مهندسی برق / دانشگاه اصفهان مخابرات سیستم 1784
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران مخابرات میدان و موج 1718
مهندسی برق / دانشگاه شهید بهشتی - تهران مخابرات سیستم 1500
مهندسی برق / دانشگاه سمنان مخابرات میدان و موج 1500
مهندسی برق / دانشگاه سمنان مخابرات سیستم 1487
مهندسی برق / دانشگاه سمنان مخابرات میدان و موج 1376
مهندسی برق / دانشگاه تبریز مخابرات میدان و موج 1352
مهندسی برق / دانشگاه شاهد - تهران مخابرات میدان و موج 1243
مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد مخابرات سیستم 1194
مهندسی برق / دانشگاه یزد مخابرات سیستم 1100
مهندسی برق / دانشگاه سمنان مخابرات سیستم 1041
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی مالک اشتر مخابرات میدان و موج 1000
مهندسی برق / دانشگاه تربیت مدرس مخابرات میدان و موج 1000
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی شیراز مخابرات سیستم 1000
مهندسی برق / دانشگاه شهید چمران - اهواز مخابرات سیستم 918
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی مالک اشتر مخابرات میدان و موج 900
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی شیراز مخابرات سیستم 893
مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد مخابرات سیستم 800
مهندسی برق / دانشگاه صنعتی شیراز مخابرات سیستم 800
مهندسی برق / دانشگاه اصفهان مخابرات سیستم 107
مهندسی برق / دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی سجاد - مشهد مخابرات سیستم 100
مهندسی برق / دانشگاه بیرجند مخابرات سیستم 47
مهندسی برق / دانشگاه شهید باهنر - کرمان مخابرات سیستم 10

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی برق مخابرات ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی برق مخابرات دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مهندسی برق مخابرات به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته مهندسی برق مخابرات چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی برق مخابرات در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی برق مخابرات از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مهندسی برق مخابرات از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته مهندسی برق الکترونیک رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری مهندسی برق الکترونیک، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیکرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری مهندسی برق الکترونیک محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری مهندسی برق الکترونیکهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته مهندسی برق الکترونیکدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه حد نصاب مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 4341
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شریف - تهران 4012
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران 3918
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه یزد 3677
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تربیت مدرس 3660
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 3526
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی اصفهان 3265
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شهید چمران - اهواز 3200
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تهران 3193
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه اصفهان 3189
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - تهران 3189
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 3185
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شیراز 3147
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تبریز 3030
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه فردوسی مشهد 3030
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 3019
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شاهد - تهران 2952
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی امیرکبیر - تهران 2891
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه زنجان 2830
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی سهند - تبریز 2783
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تهران 2783
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تربیت مدرس 2774
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - تهران 2748
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه سمنان 2600
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه ارومیه 2541
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان 2518
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 2500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شاهرود 2500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه رازی - کرمانشاه 2494
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه لرستان - خرم آباد 2400
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تبریز 2374
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شهید باهنر - کرمان 2300
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل 2221
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه سمنان 2200
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه فردوسی مشهد 2136
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی - تهران 2111
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار 2000
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه ارومیه 1856
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شاهرود 1829
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه جامع امام حسین (ع) - تهران 1785
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شهید بهشتی - تهران 1764
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه علم و صنعت ایران - تهران 1732
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه بیرجند 1500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شیراز 1500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه حکیم سبزواری - سبزوار 1500
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه شاهد - تهران 1478
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه غیرانتفاعی صنعتی سجاد - مشهد 1011
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه بیرجند 1000
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه تبریز (محل تحصیل پردیس خودگردان ارس در جلفا) 978
مهندسی برق - الکترونیک / دانشگاه صنعتی شیراز 600

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی برق الکترونیک ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری مهندسی برق الکترونیک دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مهندسی برق الکترونیک به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته مهندسی برق الکترونیک چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی برق الکترونیک در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته مهندسی برق الکترونیک از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مهندسی برق الکترونیک از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مهندسی برق الکترونیک



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از حدنصاب دعوت به مصاحبه و تراز قبولی آزمون دکتری روانشناسی تربیتی سال گذشته می تونه داوطلبا رو برای دستیابی به نتیجه دلخواه کمک کنه. از این رو کارشناسای تحصیلیکو با جمع آوری آخرین رتبه و تراز دعوت به مصاحبه کنکور دکترای سال های گذشته این امکان را در اختیار داوطلبا قرار می ده تا بتونن فرم انتخاب رشته خودشون را منطقی تر تکمیل کنن.

 

داوطلبایی که قصد شرکت در انتخاب رشته دکتری در رشته روانشناسی تربیتی رو دارن، می تونن بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری، در زمان انتخاب رشته دکتری، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته در سایت sanjesh.org اقدام کنن. همزمان با اعلام نتایج، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه آزمون دکتری برای داوطلبا توسط سازمان سنجش منتشر میشه که در آن تراز داوطلب محاسبه شده است.

البته داوطلبا می تونن قبل از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری با توجه به دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری، درصد احتمالی خود را در دروس اختصاصی و زبان و استعداد تحصیلی محاسبه کنن و بعد با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری با وارد کردن درصد دروس، تراز احتمالی خود را مشاهده کنن و سپس با مقایسه تراز خود با تراز های ارائه شده در جدول زیر از محدوده شانس قبولی و نحوه چینش رشته محل ها در فرم انتخاب رشته، مطلع شوند. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری روانشناسی تربیتی را ارائه بدیم.

 

نحوه محاسبه حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری روانشناسی تربیتی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پس از بررسی کارنامه های دکتری روانشناسی تربیتی، اطلاعات مفیدی را جمع آوری کرده و با استفاده از روش های آماری حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری روانشناسی تربیتیرا به سه بخش خوشبینانه، منطقی و بدبینانه طبقه بندی کردن. در نتیجه هرچقدر تراز کسب شده داوطلبا به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بیشتر باشه، داوطلبا شانس بیشتری در آن رشته محل دارن و همچنین هر چقدر تراز داوطلب فاصله بیشتری از محدوده خوشبینانه داشته باشه، شانس کمتری برای قبولی در آن دانشگاه دارن.

 

در جدول های زیر دانشگاه های با تراز قبولی بالا در ابتدای لیست و دانشگاه های با تراز پایین تر در انتهای لیست معرفی شده. این محدوده ها با توجه به قبولی های دکتری روانشناسی تربیتی محاسبه شدن و معتبر ترین و نزدیک ترین راهنما برای داوطلبان دکتری روانشناسی تربیتیهستن، ولی ممکنه آمار قبولی های امسال کمی با سال گذشته متفاوت باشه. در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شدن که ممکنه بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشن.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صفر تا صد انتخاب رشته دکتری پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری روانشناسی تربیتی

هر داوطلب می تونه با دریافت کارنامه اولیه خودش در زمان اعلام نتایج اولیه دکتری از ترازی که در آزمون کتبی کسب کرده با خبر شده و مطابق با تراز قبولی رشته روانشناسی تربیتیدر دانشگاه های سراسری، انتخاب رشته خود را انجام بده. حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری روانشناسی تربیتی به شرح زیر است:

 

نام دانشگاه یا موسسه دوره نمره حدنصاب دانشگاه
روانشناسی تربیتی / دانشگاه شهید بهشتی - تهران پردیس خودگردان 3301
روانشناسی تربیتی / دانشگاه فردوسی مشهد نوبت دوم 3180
روانشناسی تربیتی / دانشگاه بوعلی سینا - همدان نوبت دوم 3164
روانشناسی تربیتی / دانشگاه الزهرا(س)-تهران (ویژه خواهران) نوبت دوم 3120
روانشناسی تربیتی / دانشگاه سمنان (محل تحصیل دانشکده مهدی شهر ) نوبت دوم 2900
روانشناسی تربیتی / دانشگاه شیراز پردیس خودگردان 2043
روانشناسی تربیتی / دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش ) پردیس خودگردان 1419

 

 

جدول بالا محدوده دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته را نشان می دهد که به محض بروزرسانی تغییرات در این بخش اعمال خواهد شد.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی بدبینانه گفتیم بالاتر باشه، به این معناست که شانس قبولی زیادی در آن رشته محل دارید.

 

اگر تراز شما از محدوده ای که در هر رشته محل تحت عنوان تراز قبولی خوشبینانه گفتیم پایین تر باشه، به این معناست که شانس قبولی پایینی در آن رشته محل دارید.

 

لازم به ذکر است که تراز های ارائه شده در جدول بالا، حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری بوده و اگر داوطلبی حدنصاب قبولی یک دانشگاه را کسب کنه، به منزله قبولی فرد در آن دانشگاه نمی باشد و صرفا وی به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دکتری، مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری

 

اگر همچنان درباره حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری روانشناسی تربیتی ابهامی دارین، می تونین سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسید. برای اطلاع از تمامی اخبار های مربوط به روند آزمون دکتری توصیه می شود عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو شوید.

 

 

در ادامه بخوانید: حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ کسب حدنصاب و رتبه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته روانشناسی تربیتی به منزله پذیرفته شدن در آن کدرشته محل است؟

✔️ خیر. کسب رتبه تعیین شده در یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تونه در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند.

2- ✔️ حداقل حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری رشته روانشناسی تربیتی چقدر است؟

✔️ با توجه به کارنامه های موجود سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری در رشته روانشناسی تربیتی در متن مقاله به صورت کامل ارائه شده است.

3-  ✔️ حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه دکتری در رشته روانشناسی تربیتی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته روانشناسی تربیتی از طریق کارنامه انتخاب رشته دکتری اعلام می شود.

منبع : حد نصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری روانشناسی تربیتی



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 309 صفحه بعد