نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شدن باید تو تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ که توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه معمولا اواخر خرداد تا اوایل تیر، خودشون رو برای مصاحبه دکتری 1401 آماده کنن و تواناییشون رو به اساتید نشون بدن.

 

 

داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شده بودن و فرایند انتخاب رشته خودشون رو برای این دانشگاه انجام دادن بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته، در صورتی که حد نصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد رو کسب کرده باشن باید خودشون رو برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده کنن.

اولین قدم برای آمادگی در مصاحبه اطلاع از زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تا ببینن تا زمان برگزاری مصاحبشون چقدر فرصت دارن و چه کارایی برای امادگی حضور تو جلسه مصاحبه دکتری می تونن انجام بدن.

برای همین ما تو ادامه این مقاله در مورد تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 صحبت کردیم . پس اگه شما هم جزو داوطلبایی هستین که پیگیر اطلاع از زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ هستین تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین.

 

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بعد از اینکه نتایج دعوت به مصاحبه اعلام میشه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نحوه برگزاری و زمان مصاحبه دکتری رو تو سایت خودش اعلام می کنه و داوطلبا باید طبق این اطلاعیه خودشون رو برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری آماده کنن. 

هنوز تاریخ مصاحبه دکتری آزاد 1401 اعلام نشده ولی با توجه به روند سال های گذشته احتمالا اواخر خرداد یا اوایل تیر شروع میشه. پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مشخص شد با خبر بشین.

 

 

به محض اعلام زمان مصاحبه مجازی دانشگاه آزاد 1401 توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، این مقاله رو به روز رسانی می کنیم.

 

با توجه به تجربه سال های قبلی می دونیم که تو جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد یک سری سوالای خاص از داوطلبا پرسیده میشه که با خوندن مقاله زیر می تونین از سوالاتی که سر جلسه مصاحبه دکتری می پرسن با خبر بشین.

بیشتر بخوانید : سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

یکی از موردهایی که تو زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 برای مصاحبه کننده ها اهمیت زیادی داره، میزان تسلط داوطلبان به زبان انگلیسیه. با این که داشتن مدرک زبان انگلیسی تو زمان مصاحبه دانشگاه آزاد ضرورتی نداره، اما دانشجوهای دکتری دانشگاه آزاد باید قبل از شرکت تو آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد، مدرک یکی از آزمون های زبان معتبر رو به دست بیارن.

 

بعد از اطلاع از زمان مصاحبه دکتری آزاد 1401 باید خودتون رو برای حضور تو جلسه مصاحبه آماده کنین. برای همین حتما سایت دانشگاه آزاد رو با دقت بررسی کنین تا از مدارک، هزینه و اقداماتی که قبل از مصاحبه دکتری باید انجام بدین با خبر بشین و با آمادگی کامل سر جلسه مصاحبه دکتری حاضر بشین. البته با خوندن مقاله زیر می تونین از صفر تا صد اقدامات لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با خبر بشین.

 

همچنین مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به تمام سوالا و ابهامای شما در مورد تاریخ مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۱ و آمادگی حضور تو جلسه مصاحبه دکتری داوطلبا پاسخ بدن .

در ادامه بخوانید : مشاوره مصاحبه دکتری آزاد

 

سوالات متداول


1- ✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ این مصاحبه معمولا تو نیمه دوم تیر ماه برگزار میشه که به محض اینکه زمان برگزاری مصاحبه دکتری مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ زمان مصاحبه دکتری داشنگاه ازاد توسط خود دانشگاه ها مشخص میشه ؟

✔️ خیر ، همون طور که تو این مقاله گفته شد ، زمان مصاحبه توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه .

3- ✔️ برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری چه اقداماتی لازمه ؟

✔️ یکی از اقدامات لازم پرداخت هزینه مصاحبه دکتری هستش که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است .

منبع : تاریخ مصاحبه دکتری 1401



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که حد نصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد رو آوردن باید با توجه به نحوه برگزاری مصاحبه دکتری به صورت مجازی و آنلاین، هزینه مصاحبه دکتری رو پرداخت و خودشون رو برای شرکت تو جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 آماده کنن .

 

 

بعد از اینکه نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام میشه . داوطلبایی که حد نصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ رو آوردن باید خودشون رو برای سرنوشت سازترین مرحله یعنی شرکت تو جلسه مصاحبه آزمون دکتری آزاد آماده کنن.

اما تغییرات زیاد تو روند آزمون دکتری روی مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد هم سرایت کرده و تو دو سال گذشته مصاحبه هم تغییراتی داشته. برای همین اکثر داوطلبا اصلا نمی دونن این مصاحبه چه جوری قرار برگزار بشه و اصلا باید چی کار کنن. پس اگه جزو این داوطلبا هستین پیشنهاد میدیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشین تا بدون نگرانی سر جلسه مصاحبه دکتری حاضر بشین.

 

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

چند سالی بود که مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت متمرکز و همه تو یک دانشگاه، در تهران برگزار میشد. یعنی شما چه به یک دانشگاه دعوت به مصاحبه می شدی چه به چند دانشگاه کلا باید یک مصاحبه تو یکی از دانشگاه های تهران که مشخص می کردن شرکت می کردین. تیم مصاحبه کننده هم بررسی می کردن که با توجه به نمره مصاحبه ای که کسب کردین حد نصاب قبولی کدوم یکی از انتخاب هاتون رو دارین.

 

ولی خوب ابن نوع مصاحبه مشکلای زیادی داشت . یکی از این مشکلات این بود که خیلی از داوطلبا نمی تونستن سر جلسه مصاحبه حاضر بشن و حضور در تهران برای اونا مقدور نبود. تا اینکه مصاحبه آمایشی رو معرفی کردن.

 

حالا مصاحبه آمایشی چه جوریه! برای رفاه حال بهتر داوطلبا و اینکه همه داوطلبا بتونن فرصت حضور تو جلسه مصاحبه دکتری آزاد رو داشته باشن اومدن کل ایران رو به 10 منطقه آمایشی تقسیم کردن و هر منطقه رو به چند استان. یعنی مثلا گفتن تهران و البرز زیر مجموعه هم هستن. یعنی شما اگه دعوت به مصاحبه های این دو استان بشین کلا یک مصاحبه تو تهران میدین ولی نمره مصاحبتون برای همه دانشگاه هایی که تو این دو شهر بوده و شما حد نصاب دعوت به مصاحبشون رو آوردین لحاظ میشه. معمولا استان های نزدیک به هم رو یک منطقه آمایشی کردن.

 

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 به دلیل شرایط پیش اومده به طور مجازی برگزار میشه و داوطلبا باید در زمان تعیین شده در سایت azmoon.org ثبت نام خودشون رو برای شرکت در مصاحبه انجام داده و فرم سوابق تحصیلی و علمی خود را در این سایت بارگذاری کنن.

 

شما می توین در کنار شرکت تو مصاحبه دکتری شانستون رو برای ثبت نام دکتری بدون آزمون هم امتحان کنین که اگه احیانا تو مصاحبه پذیرش نشدین شانس دوباره ای برای قبولی تو مقطع دکتری داشته باشین.

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

 

پرداخت هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

حالا که قراره مصاحبه دکتری آزاد 1401 به شیوه مجازی برگزار بشه باید برای هر رشته - گرایش یک هزینه جداگونه داخل سایت دانشگاه آزاد پرداخت کنین. مثلا اگه رشته روان شناسی شرکت کردین و هم دعوت به مصاحبه روانشناسی عمومی شدین هم روانشناسی سلامت و می خواین برای هر دو گرایش شانستون امتحان کنین باید دو تا هزینه پرداخت کنین. بعد از انتخاب رشته - گرایش های مورد نظرتون و پرداخت هزینه، می تونین ثبت نامتون رو تکمیل کنید تا یک تاریخ مشخص برای برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ برای شما تعیین بشه.

حواستون هم باشه که حتما پرداخت هزینه مصاحبه با موفقیت انجام شده باشه و سیستم ثبت نامتون رو تایید کرده باشه، وگرنه بدون پرداخت هزینه مصاحبه دکتری امکان حضور تو جلسه مصاحبه دکتری آزاد بهتون داده نمیشه. مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری رو هم حتما چک کنین.

 

مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بعد از متوجه شدن روال برگزاری مصاحبه دکتری باید خودتون رو برای شرکت تو جلسه مصاحبه دکتری آماده کنین . تو مصاحبه دکتری آزاد تسلط شما تو پایان نامه ارشد ، تعداد مقاله ها ، سابقه تدریس ، مدرک زبان ، معدل و کیفیت محل تحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شما خیلی اهمیت داره که پیشنهاد میدیم حتما مقاله ای که در زیر براتون گذاشتیم رو بخونین تا از جزو به جز سوالا و جوابی که باید بدین مطلع بشین .

بیشتر بخوانید : سوالات مصاحبه دکتری

 

ولی یک چیزی که طبق تجربه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد پرسیده میشه و جواب شما هم خیلی اهمیت داره اینه که آیا با شهریه دکتری آزاد مشکلی دارین یا نه . خوب مسلما دانشگاه آزاد جزو دانشگاه های شهریه پردازه و همه می دونن برای تحصیل تو این دانشگاه باید شهریه پرداخت کنن . اما خوب شهریه این دانشگاه تو این مقطع برای هر ترم حدودا 15 تا 20 میلیون میشه . حالا جوابی که شما باید بدین چیه و اصلا تیم مصاحبه کننده دنبال شنیدن چه جمله ای از شما هستن که شما رو خیلی راحت رد کنن.

 

شاید خیلیا تو جواب به این سوال بگن که خوب ما شاغلیم و مشکلی جهت پرداخت هزینه شهریه دکتری نداریم. ببینین همین کلمه شاغل بودن شما این طرز فکر رو به تیم مصاحبه کننده میده که ایشون نمی تونه تمام وقت روی رساله دکتری خودش کار کنه پس انتخاب مناسبی نیست!

 

پس خیلی حواستون باشه که اگه درباره شهریه ازتون سوال شد خیلی با قاطعیت بگین که مشکلی ندارین و از شاغل بودنتون چیزی نگین. شاغل بودن در صورتی می تونه یک پوئن تو پذیرش شما باشه که شغلتون کاملا مرتبط با رشتتون باشه و یا این که کارتون تدریس باشه.

بیشتر بخوانید: زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد آمادگی برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تا اونجایی که میشه با توجه به تجربه کارشناسا خودتون رو برای موفقیت تو مصاحبه دکتری آزاد آماده کنین.

اگه در کنار دانشگاه آزاد دعوت به مصاحبه دانشگاه های سراسری هم شدین، با خوندن مقاله زیر می تونین با آمادگی کامل سر جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری هم حاضر بشین.

در ادامه بخوانید : چطور بدون نگرانی سر جلسه مصاحبه دکتری حاضر شویم؟

 

سوالات متداول


1- ✔️ مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به چه صورتی برگزار میشه؟

✔️ این مصاحبه یا به صورت آمایشی و یا به صورت متمرکز برگزار میشه که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

2- ✔️ برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری آزاد چه اقداماتی لازمه؟

✔️ یکی از اقدامات لازم برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری پرداخت هزینه مصاحبه دکترا هستش که بقیه اقدامات لازم تو این مقاله گفته شده.

3- ✔️ منظور از متمرکز بودن مصاحبه دکتری چیست؟

✔️ منظور از متمرکز بودن مصاحبه دکتری اینه که اگه تو همه رشته محلا هم دعوت به مصاحبه بشین کلا تو یک مصاحبه شرکت می کنین و نمره مصاحبتون برای همه رشته ها لحاظ میشه که توضیحات بیشتر تو متن مقاله داده شده.

منبع : مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سوالات مصاحبه دکتری طیف گسترده ای داره ولی به طور کلی سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شامل سوال های شخصی، عمومی، سوالاتی بر اساس سنجش زبان انگلیسی، مهارت و سوابق تحصیلی و پژوهشی داوطلبا میشه. داوطلبا با دونستن این سوالات می تونن با آمادگی یبیشتری سر جلسه مصاحبه دکتری ۱۴۰۱ شرکت کنن.

 

 

 

داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو مقطع دکتری رو دارن باید علاوه بر شرکت تو جلسه آزمون دکتری و به دست آوردن حد نصاب دعوت به مصاحبه، خودشون رو برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری هم آماده کنن.

از اونجایی که بعد از کسب حد نصاب دعوت به مصاحبه دکتری دیگه همه چیز فقط به امتیازی که سر جلسه مصاحبه می گیرین بستگی داره و این نمره تو قبولی نهاییتون تاثیر گذاره، پس دونستن سوالاتی که تو مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 ازتون پرسیده میشه اهمیت زیادی پیدا می کنه.

داوطلبا با دونستن سوالات مصاحبه دکتری 1401 می تونن با آمادگی خیلی بیشتری سر جلسه مصاحبه حاضر بشن و خودشون رو برای پاسخ به اون سوالا از قبل آماده می کنن. برای همین تو ادامه این مقاله سوالات مصاحبه دکتری آزاد ۱۴۰۱ رو گفتیم. با ما همراه باشین.

 

 

سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بعد از این که نتایج دعوت به مصاحبه داوطلبای آزمون دکتری 1401 اعلام میشه داوطلبا باید خودشون رو برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده کرده تا بتونن نمره قبولی رو کسب کنن. از اونجایی که تو دکتری تخصصی، مصاحبه 50 درصد از قبولی داوطلبا رو بر عهده داره، می تونه خیلی خیلی تو قبولی و پذیرش نهایی داوطلبا موثر باشه.

پس اگه جزو داوطلبایی هستین که تراز خیلی بالایی هم ندارین اصلا نگران نباشین چون می تونین با عملکرد و آمادگی خوب سر جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد شانس قبولی بیشتری  حتی از کسی که ترازش از شما بهتره داشته باشین. سوالاتی که سر جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ممکنه از داوطلبا پرسیده بشه مختلفه، اما داشتن آمادگی برای پاسخگویی به اون سوالا می تونه نقش زیادی تو بالا رفتن شانس قبولی داوطلبا داشته باشه.

 

یکی از سوالاتی که سر جلسه مصاحبه دکتری آزاد ازتون پرسیده میشه مربوط به سوالات عمومیه. یعنی معمولا بعد از ورود به جلسه مصاحبه دکتری ازتون می خوان که خودتون رو معرفی کنین. این معرفی باید کوتاه و کامل باشه و تو اون اطلاعات کامل مثل: نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی، موضوع پایان نامه و ... به طور کامل گفته شه.

 

سوال بعدی تو مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 معمولا مربوط به پایان نامه شماست. تو این مرحله لازمه موضوع پایان نامه خودتون رو به صورت واضح و در یک یا چند جمله با بیانی روشن معرفی کنین. لازم نیست شما در مورد جزئیات کار خودتون توضیحی ارائه کنین، ولی باید به کل پایان نامه تسلط کامل داشته باشین. پس لازمه تا زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد حتما تسلط خودتون رو پایان نامه بالا ببرین.

 

سوال دیگه می تونه پرسیدن سوال درسی باشه. هدف از پرسیدن این سوال پاسخ واو به واو داوطلب طبق کتاب درسی نیست، بلکه هدف این پرسش اینه که ببینن با کلیات اون موضوع آشنایی دارین یا خیر و چه ایده ای برای پاسخ به این سوال دارین.

 

سوال دیگه ای که حتما پرسیده میشه و خیلی پر اهمیته در مورد داشتن دانش و مدرک زبان خارجیه. از اونجایی که خیلی از مقالات و کتابای مرجع، به زبان انگلیسی نوشته می شن و شما برای تکمیل رساله باید از اونا استفاده کنین، تسلط به زبان انگلیسی اهمیت زیادی داره.

داوطلبای آزمون دکتری باید تا سال دوم که می خوان تو آزمون جامع دکتری شرکت کنن یک مدرک زبان خارجی که برای اون دانشگاه اعتبار داره رو دریافت کنن. پس بهتره پیگیر دریافت این مدرک قبل از حضور تو جلسه مصاحبه دکتری باشین تا بتونین سر جلسه مصاحبه اون رو ارائه بدین و ازش امتیاز بگیرین. مثلا برای تحصیل تو دانشگاه آزاد می تونین مدرک زبان ای پی تی رو بگیرین.

بیشتر بخوانید : ثبت نام آزمون EPT

 

یکی دیگه از سوالات مصاحبه دکتری که حتما ازتون پرسیده میشه مربوط به تعداد مقاله شماست. ازتون سوال میشه که اصلا مقاله ای دارین؟ چند تا مقاله دارین؟ تو کدوم مجله یا ژورنال ها به چاپ رسیده؟ مقاله علمی پژوهشی دارین و یا ترویجی؟

اگه جزو داوطلبایی هستین که مقاله دارین پس حتما اطلاعات خودتون رو درباره این سوالات کامل کنین که با تسلط جواب بدین ولی اگه هیچ مقاله ای ندارین معمولا پایان نامه ارشد این قابلیت رو داره که بتونین از اون دو مقاله به چاپ برسونین.

 

یکی دیگه از سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مربوط به چاپ و یا تالیف کتاب هستش. اگه سابقه ترجمه یا تالیف کتاب های علمی مربوط به رشتتون رو داشته باشین، می تونین سر جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد امتیاز به دست بیارین.

 

سوال مهم دیگه مربوط به معدل و دانشگاه شما در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد هستش. (احیانا اگه از دوره کارشناسی به کارشناسی ارشد تغیییر رشته دادین حتما باید یک جواب قانع کننده به اساتید برای این تغییر رشته بدین.)

 

یکی از پر تکرار ترین سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در خصوص تامین هزینه تحصیل و توان پرداخت شهریه دکتری دانشگاه آزاد هستش. داوطلبا باید به یاد داشته باشن که تحصیل مقطع دکتری تو دانشگاه آزاد هزینه زیادی داره و اساتید سر جلسه مصاحبه می خوان مطمئن بشن شما توان مالی کافی برای پرداخت شهریه دانشگاه رو دارین.

 

سوال دیگه ای که روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد از شما پرسیده می شه، زمینه کاری مورد علاقه شماست. در پاسخ به این سوال اصلا نباید روی موضوع به خصوصی اصرار داشته باشین، همچنین جوری هم پاسخ ندین که انگار اصلا براتون مهم نیست روی چه موضوعی کار کنین. پس بهتره با پاسخ خودتون نشان بدین که هر چند روی چند زمینه کاری مسلط هستین ولی توانایی کار کردن روی موضوعات دیگه رو هم دارین.

توجه کنید که در تمام طول مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد صرفا یک هدف تو ذهنتون باشه، چون باید اثبات کنین که گزینه مناسبی برای دوره دکتری هستین. سعی کنین تو هر پاسخی حداقل یک دلیل به اساتید بدین که شما رو به عنوان دانشجوی دکتری تو اون دانشگاه انتخاب کنن.

 

و در آخر تو مصاحبه برخی دانشگاه‌های خاص، علاوه بر سوالایی که گفته شد ممکنه در رابطه با مسائل سیاسی روز و موضوعات مذهبی هم سوالاتی مطرح شه. بنابراین داشتن آمادگی نسبی برای پاسخگویی به این نوع سوال‌ ها هم لازمه.

همه سوالات گفته شده تو مصاحبه‌ های دکتری مطرح نمیشه و موارد گفته شده جزو همه انواع سوالاتیه که بر اساس تجربه سال ‌های گذشته تو مصاحبه ‌ها مطرح شده. با خوندن مقاله زیر می تونین در مورد اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اطلاعات زیادی رو کسب کنین.

بیشتر بخوانید : نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

 

نکات مهم برای موفقیت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

برای موفقیت تو مصاحبه دکتری علاوه بر پاسخ مناسب به سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401 رعایت کردن اصول دیگه ای هم اهمیت داره. از اونجایی که شما وقتی وارد اتاق مصاحبه تیم مصاحبه کننده شما رو به چشم یک همکار می بینن نه شاگرد پس بهتره موارد زیر رو هم رعایت کنین.

 

در هر شرایط تحصیلی اعتماد به نفس داشته باشین.

پوشیدن لباس مناسب و آراسته بودن رو تو اولویت قرار بدین.

حتما رزومه داشته باشین. با داشتن رزومه کل سوابق علمی و پژوهشی تون رو اساتید می بینن. اینجوری هیچ چیزی از توانایی های شما از قلم نمیفته.

صداقت داشتن خوبه، اما بهتره سر جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تو گفتن ضعف های خودتون اغراق نکنین و تاکیدتون بیشتر روی نقاط قوتتون باشه.

حرفی از شغلتون نزنین! شاغل بودن شما هیچ تاثیر مثبتی در روند مصاحبه نداره، چون که اساتید معمولا داوطلبایی رو پذیرش می کنن که بتونن تمام وقت روی پایان نامه خودشون کار کنن و نگران تامین هزینه تحصیلشون نباشن.

قبل از حضور تو جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد حتما مدارک لازم برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری رو از سایت دانشگاه چک کنین.

فرصت حضور تو جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد رو از دست ندین! حتی اگه هیچ چیزی برای ارائه تو جلسه مصاحبه دکتری هم نداشته باشین با حضور تو جلسه مصاحبه تجربه کسب می کنین، با سوالات آشنا میشین و آمادگیتون برای سال بعد بیشتر میشه.

شکست تو مصاحبه پایان همه چیز نیست! به تلاش خودتون ادامه بدین، رزومه سازی کنین و سال های بعد دوباره شانس خودتون رو امتحان کنین. برای اطلاع از صفر تا صد مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

راهنمای تصویری ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مصاحبه دانشگاه آزاد به صورت مجازی انجام میشه. داوطلبایی که برای مصاحبه دانشگاه ازاد پذیرفته شدن و تمایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه رو دارن باید نسبت به ثبت نام برای حضور در مصاحبه علـمی دانشگاه های پذیرفته شده مطابق مراحل زیر اقدام کنن:

 

1ورود به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org و انتخاب گزینه " سامانه ثبت نام دکتری تخصصی 1401 "

 

 

2وارد کردن کد دسترسی و کدملی داوطلب

 

 

3بارگذاری سوابق علمی، پژوهش داوطلب در قالب PDF

 

 

4انتخاب رشته ها و واحدهای مورد نظر جهت حضور در مصاحبه

 

 

5پرداخت هزینه جهت شرکت در مصاحبه

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالای شما برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری و نحوه پاسخگویی به سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: مشاوره مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

سوالات متداول


1- ✔️ سر جلسه مصاحبه دکتری چه سوالاتی پرسیده میشه ؟

✔️ یکی از سوالاتی که سر جلسه مصاحبه دکتری پرسیده میشه مربوط به تعداد مقاله شماست که تو این مقاله توضیحات بیشتر داده شده .

2- ✔️ چه جوری می تونیم به سوالات مصاحبه دکتری دسترسی داشته باشیم ؟

✔️ تو این مقاله تمام سوالات احتمالی که سر جلسه مصاحبه دکتری پرسیده میشه گفته شده .

3- ✔️ کسایی که تراز خیلی بالایی ندارن چه جوری می تونن شانس قبولیشون رو بالا ببرن ؟

✔️ این داوطلبا با داشتن آمادگی کامل برای حضور تو جلسه مصاحبه و اطلاع از سوالات احتمالی مصاحبه می تونن با گرفتن نمره خوب از مصاحبه شانس قبولی خودشون رو بالا ببرن که تو این مقاله همه موارد لازم گفته شده .

منبع : سوالات مصاحبه دکتری آزاد 1401



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

هر سال زمان ثبت نام کنکور ارشد از طرف سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، می تونن طبق این زمان بندی و بعد از فعال شدن لینک ثبت نام، که در اواسط آذر ماهه وارد سایت سنجش بشن و فرم اینترنتی ثبت نام ارشد 1401 رو تکمیل کنن.

 

 

ثبت نام کنکور ارشد به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام میشه و همه داوطلبایی که در قصد ورود به مقطع ارشد دانشگاه های سراسری و یا آزاد رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن تا از زمان ثبت نام ارشد 1401 مطلع شده و در این زمان با ورود به این سایت ثبت نامشون رو انجام بدن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا از زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ بی اطلاعن و نمی دونن که چه موقع برای ثبت نامشون باید اقدام کنن ، ما در ادامه این مقاله در مورد تاریخ ثبت نام ارشد توضیح دادیم تا داوطلبا نگرانی از بابت جا موندن از ثبت نام در زمان مشخص شده رو نداشته باشن .

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

زمان ثبت نام کنکور ارشد مثل بقیه آزمونای وزارت علوم از طرف سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا می تونن طبق این زمان بندی و بعد از فعال شدن لینک ثبت نام در کنکور ارشد شرکت کنن و برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با هم رقابت کنن.

 

ثبت نام کنکور ارشد سال گذشته از تاریخ 16 آذر ماه شروع شد و داوطلبا به مدت یک هفته فرصت داشتن تا نسبت به نام نویسی خود اقدامات لازم را انجام بدن. سازمان سنجش و آموزش کشور نیز هر ساله مهلت مجددی برای داوطلبایی که از ثبت نام جا موندن رو در نظر گرفته و داوطلبا امکان ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود را دارن.

 

در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر مشخص شدن زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 منتشر نشده. به داوطلبای مشتاق به شرکت در این آزمون پیشنهاد می کنیم در کانال تلگرام و یا صفحه مجازی اینستاگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو عضو بشن تا از آخرین اخبار مرتبط با خبر شوند.

 

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 به محض مشخص شدن تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

گاهی نیز ثبت نام ارشد برای جا مونده ها تو زمان های مختلفی تمدید میشه. مهلت تمدید زمان ثبت نام نیز از سوی سازمان سنجش ابلاغ میشه.

 

احیانا اگه از ثبت نام کنکور ارشد در زمان مشخص شده جا موندین می تونین در زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد برای ثبت نام اقدام کنین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

با شروع ثبت نام، دفترچه ثبت نام ارشد هم تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه که در اون شرایط شرکت تو کنکور ارشد هم نوشته شده و داوطلبا لازمه قبل از ثبت نام این شرایط رو بررسی و همچنین مجموعه امتحانی مورد علاقه شون رو انتخاب کنن و بعد از اون اطلاعاتشون رو تو سایت سنجش ثبت کنن.

تموم متقاضیا می تونن علاوه بر شرکت تو رشته اصلی به عنوان گروه امتحانی اول ، اگه بخوان یکی از رشته های شناور رو به عنوان مجموعه امتحانی دوم انتخاب کنن و تو همون فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن . هر داوطلب فقط مجازه یه رشته اصلی و یه رشته شناور رو انتخاب کنه و به هیچ عنوان نمی تونه دو تا رشته اصلی و یا دو تا شناور رو ثبت نام کنه.

متقاضیای ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1401 توجه داشته باشن، با توجه به ادغام آزمون ارشد سراسری و دانشگاه آزاد و حذف کنکور ارشد آزاد، علاقه مندای ورود به این دانشگاه هم کافیه از طریق لینک فعال تو سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی کنن.

در ادامه بخوانید : با زمان کم هم می توان کنکور ارشد قبول شد

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان ثبت نام ارشد 1401 پاسخ بدن و همچنین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با ما در ارتباط باشین و بعد از شروع ثبت نام، اگه بخواین ثبت نامتون رو به مشاورای مجرب و حرفه ای ما بسپارین.

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چه زمانی انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام تو اواسط ماه آذر انجام می شه که زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد تو این مقاله گفته شده.

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام کنکور ارشد تو زمان مشخص شده جا می مونن باید چی کار کنن؟

✔️معمولا سازمان سنجش فرصتی رو جهت ثبت نام مجدد به داوطلبا قرار میده که به محض این که ثبت نام تمدید بشه تو این مقاله اطلاع میدیم.

3- ✔️ آیا ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم تو سایت سازمان سنجش انجام میشه؟

✔️ بله، همون طور که تو این مقاله توضیح دادیم به دلیل ادغام شدن کنکور سراسری با دانشگاه آزاد، ثبت نام تو سایت سازمان سنجش انجام میشه ولی بعد از اعلام نتایج اولیه دیگه راه دانشگاه آزاد و سراسری جدا از هم میشه.

منبع : زمان ثبت نام کنکور ارشد



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

با ادغام شدن کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری همه داوطلبایی که قصد ثبت نام تو آزمون کارشناسی ارشد رو دارن پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش مبنی بر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ هستن تا در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور ارشد، خودشون رو برای این ثبت نام آماده کنن. این ثبت نام معمولا تو آذر ماه انجام میشه.

 

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ طی جدول زمان بندی که هر سال منتشر میشه، مشخص میشه و همه داوطلبایی که متقاضی ثبت نام تو کنکور ارشد 1401 هستن و قصد ادامه تحصیل تو ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد رو دارن به خاطر ادغام شدن ثبت نام این دو دانشگاه با هم باید تو این بازه ی زمانی اعلام شده ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

ثبت نام کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی تو سایت sanjesh.org انجام میشه و لینک ثبت نام در مهلت اعلام شده توسط سازمان سنجش فعال میشه تا داوطلبا اطلاعات فردی و تحصیلیشون رو وارد کنن. در ادامه در مورد زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ توضیح دادیم. با ما همراه باشین!

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزار کننده کنکور ارشد هر سال طبق اطلاعیه ای زمان ثبت نام کنکور های وزارت علوم رو اعلام می کنه. داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو مقطع ارشد رو دارن باید منتظر این اطلاعیه برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ باشن.

 

ثبت نام کنکور ارشد سال گذشته از تاریخ 16 آذر ماه شروع شد و داوطلبا به مدت یک هفته فرصت داشتن ثبت نامشون رو انجام بدن. اما در رابطه با زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 هنوز هیچ اطلاعیه ای مبنی بر مشخص بودن زمان کارشناسی ارشد سال جاری منتشر نشده است. داوطلبای مشتاق به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1401 می تونن با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرام از آخرین اخبار مرتبط با کنکور ارشد مطلع بشن.

 

 

زمان دقیق کنکور کارشناسی ارشد 1401، به محض مشخص شدن تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

طبق اعلام سخنگوی سازمان سنجش، داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور ارشد می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به باجه های رفع نقص کارت مراجعه کرده و در کنکور ارشد سال 1401 شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401

 

تمدید زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۱

احیانا اگه در زمان ثبت نام کنکور ارشد موفق به ثبت نام در این آزمون نشدین، نگران نباشین چون معمولا سازمان سنجش فرصتی رو برای ثبت نام مجدد ارشد در اختیار داوطلبا می ذاره و می تونین در این زمان با وارد شدن به این سایت ثبت نامتون رو انجام بدین.

 

همه متقاضیا می تونن علاوه بر شرکت تو رشته اصلی به عنوان گروه امتحانی اول، یکی از رشته های شناور رو هم به عنوان مجموعه امتحانی دوم انتخاب کنن و تو همون فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن. هر داوطلب فقط مجازه یه رشته اصلی و یه رشته شناور رو انتخاب کنه. به این معنیه که هیچ داوطلبی نمی تونه دو رشته اصلی و دو رشته شناور رو ثبت نام کنه.

 

ازونجایی که همیشه تعدادی داوطلب به دلایل مختلف از زمان ثبت نام کنکور جا میمونن، سازمان سنجش مهلت مجددی برای ثبت نام این متقاضیا فراهم کرده و در بازه های مختلفی به اجرا در میاد. افراد جا مونده از ثبت نام هم می تونن فرصت رو غنیمت بشمارن و نسبت به نام نویسی خودشون تو کنکور کارشناسی ارشد 1401 اقدام کنن.

در ادامه بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد تاریخ ثبت نام ارشد 1401 پاسخ بدن و همچنین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با ما در ارتباط باشین. شما می تونین بعد از شروع ثبت نام، ثبت نام خودتون رو به مشاورای مجرب و حرفه ای ما بسپارین.

 

سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چه زمانی انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام در نیمه دوم آذر ماه انجام میشه که به محض شروع ثبت نام تو این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ آیا باید برای ارشد دانشگاه آزاد ثبت نام مجزایی انجام بدیم؟

✔️ خیر، همون طور که تو این مقاله کامل گفتیم به دلیل ادغام شدن کنکور ارشد سراسری با آزاد کلا باید یک ثبت نام انجام بدین.

3- ✔️  ثبت نام آزمون ارشد تو چه سایتی انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام تو سایت سازمان سنجش انجام میشه که به محض شروع ثبت نام لینک ورود به سایت رو تو این مقاله میزاریم.

منبع : زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام میشه که داوطلبایی که قصد ورود به این مقطع رو دارن باید در زمان ثبت نام که حدودا در آذر ماه هست با مطالعه کامل دفترچه و اطلاع از تموم شرایط، فرم ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ رو تکمیل کنن.

 

 

در حال حاضر اصلی ترین راه برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از طریق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد است که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می شه. داوطلبای شرکت کننده در ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 شانس قبولی در یکی از دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، پردیس های خودگردان، دانشگاه های غیرانتفاعی، دانشگاه پیام نور و همچنین دانشگاه آزاد رو دارن.

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا آشنایی با نحوه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ ندارن و نمی دونن که چه زمانی باید برای این ثبت نام اقدام کنن برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان ونحوه ثبت نام آرمون کارشناسی ارشد توضیح دادیم. با ما همراه باشین!

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1401

داوطلبایی که قصد ثبت نام کنکور ارشد رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های مختلف باشن تا از زمان ثبت نام ارشد این آزمون مطلع شده و خودشون رو تا اون تاریخ برای ثبت نام آماده کنن.

 

ثبت نام کنکور ارشد سال گذشته از تاریخ 16 آذر ماه شروع شد و داوطلبا فرصت داشتن این ثبت نام رو تا تاریخ 23 آذر ماه انجام بدن. بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، زمان مجدد برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در نظر گرفته شد و داوطلبان امکان ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات خود را داشتند.

 

اما بنا به اطلاعیه های سازمان سنجش هنوز خبری از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 نشده و به داوطلبا توصیه میشه که در کانال تلگرامی و یا صفحه مجازی اینستاگرام برای دریافت آخرین اخبار مربوط به کارشناسی ارشد عضو بشن.

 

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 به محض مشخص شدن تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

طبق اعلام سخنگوی سازمان سنجش، داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور ارشد می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به باجه های رفع نقص کارت مراجعه کرده و در کنکور ارشد سال ۱۴۰۱ شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد

 

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 1401

یکی از پر تکرار ترین سوالات متقاضیای کنکور کارشناسی ارشد 1401 در خصوص شرایط ثبت نام کنکور ارشده که در این قسمت مهم ترین شرایط لازم برای ثبت نام رو گذاشتیم.

 

از مهم ترین شرایط اختصاصی کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی (لیسانس) یا دکتری حرفه ایه که البته دانشجوهای مقطع کارشناسی که تا پایان شهریور سال گذشته فارغ التحصیل بشن هم می تونن در صورت داشتن سایر شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 رو انجام بدن.

 

پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی دوره شبانه، نیمه حضوری، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، بین الملل و دوره مجازی در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال سال گذشته در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی و یا انصراف از اون با رعایت سایر شرایط و ضوابط می تونن در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت کنن.

 

داوطلبایی که در دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته پذیرفته شدن (در مرحله نتایج نهایی یا تکمیل ظرفیت)، حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 1401 رو ندارن.

 

داوطلبای شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کار خود را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و اون رو پیش خودشون نگه دارن.

 

برای مطالع کامل شرایط و ضوابط ثبت نام می تونین دفترچه ارشد رو دانلود و مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد 1401

ثبت نام کنکور ارشد 1401 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد تکمیل فرم ثبت نام رو دارن باید بعد از ورود به این سایت و خرید کارت اعتباری ثبت نام با وارد کردن اطلاعات لازم فرم ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ رو تکمیل کنن.

 

فرایند ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ به طور خلاصه:

 

  1. ورود به سایت sanjesh.org
  2. دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد 1401
  3. پرداخت هزینه ثبت نام
  4. پر کردن فرم ثبت نام 

 

بیشتر بخوانید: تاثیر معدل در کنکور ارشد

 

راهنمای تصویری ثبت نام:

 

۱ابتدا وارد سایت سازمان سنجش بشین و روی گزینه "ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد" کلیک کنین.

 

 

۲در صفحه باز شده روی گزینه "ثبت نام جدید" کلیک کنین.

 

 

۳در ادامه باید سریال کارت خریداری شده رو وارد کنین.

 

 

۴سپس عکس خود رو آپلود کنین.

 

 

۵در ادامه فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنین.

 

 

با کلیک روی گزینه "تایید و ادامه" اطلاعات ثبت نامی شما به همراه شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نشون داده میشه.

 

این تصاویر مربوط به ثبت نام سال قبله که به محض این که تغییری در روند ثبت نام امسال ایجاد بشه این تصاویر به روز رسانی میشه.

در ادامه بخوانید : نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد

داوطلبان می توانند کلیه سوالات خود را پیرامون ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو، از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسند.


سوالات متداول


1- ✔️ثبت نام کنکور ارشد چه زمانی انجام میشه؟

✔️این ثبت نام در آذر ماه انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️دانشجوی شبانه ارشد می تونه بدون انصراف تو کنکور ارشد شرکت کنه؟

✔️خیر، دانشجوی ارشد حق ثبت نام تو آزمون ارشد رو نداره و باید تا تاریخ مشخص شده، انصراف قطعیش رو به دانشگاه تحصیلش اعلام کنه که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ثبت نام کنکور ارشد به چه نحوی انجام میشه؟

✔️این ثبت نام به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود به این سایت و راهنمای تصویری ثبت نام در این مقاله گذاشته شده.

منبع : ثبت نام کنکور ارشد



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انجام میشه و همه داوطلبایی که تمام شرایط ثبت نام در اون رو دارن باید در زمان ثبت نام اون که در آذر ماه وارد این سایت بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم فرم ثبت نام ارشد 1401 رو تکمیل کنن.

 

 

داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در کنکور ارشد 1401 هستن باید مجموعه امتحانی مورد علاقه شون رو از بین گروه های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی انتخاب کنن که این گروه ها بر اساس تجانس رشته ها دسته بندی شدن.

متقاضیای ورود به دانشگاه آزاد هم دقت داشته باشن، با توجه به ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد از سال 96 کنکور ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا برگزار نمیشه و اونا هم کافیه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد رو تو سایت سازمان سنجش انجام بدن.

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن چه زمانی باید برای این ثبت نام اقدام کنن و شرایط لازم برای این ثبت نام چیه، ما در ادامه زمان، سایت، نحوه و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ رو توضیح دادیم تا داوطلبا بتونن با اطلاعات کامل ثبت نامشون رو انجام بدن.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

هر سال ثبت نام ارشد طبق زمان بندی منتشر شده تو سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبا تو زمان ثبت نام وارد سایت میشن و در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام می کنن.

 

ثبت نام کنکور ارشد سال گذشته از تاریخ 16 آذر ماه شروع شد و داوطلبا فرصت داشتن این ثبت نام رو تا تاریخ 23 آذر ماه انجام بدن. امسال نیز احتمالا زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ از همون اذر ماه شروع بشه و تا یک هفته ادامه داشته باشه. شما می تونین با عضو شدن تو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو از جدیدترین اخبار مربوط به ارشد مطلع بشین.

 

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401، به محض مشخص شدن تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

طبق اعلام سخنگوی سازمان سنجش، داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور ارشد می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به باجه های رفع نقص کارت مراجعه کرده و در کنکور ارشد سال 1401 شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: تمدید ثبت نام کنکور ارشد

 

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 نوشته میشه و متقاضیا می تونن برای اطلاع از این ضوابط، باید قبل از زمان ثبت نام کنکور ارشد به دفترچه مراجعه داشته باشن. ما در ادامه به مهمترین شرایط عمومی و اختصاصی اشاره کردیم.

 

شرایط عمومی ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱:

 

الف) اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان گفته شده تو قانون.

ب) انجام دادن واجبات و پرهیز از محرمات.

ج) دشمنی نداشتن با نظام جمهوری اسلامی ایران.

د) نداشتن سابقه عضویت تو ساواک و فراماسونری و بازمانده های اونا.

ه) نداشتن فساد اخلاقی.

و) نداشتن شهرت به انجام کارهای خـلاف شئونات شغلی و تحصیلی تو طول تحصیل یا زمان اشتغال.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱:

 

الف ) داشتن یکی از مدارک زیر واسه ثبت نام لازمه:

  1. کارشناسی یا لیسانس
  2. کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس، دکترای حرفه ای
  3. دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسـی

 

ب ) پذیرفته شده های دوره روزانه ارشد سال گذشته حق شـرکت تو کنکور ارشد 1401 رو ندارن.

ج ) پذیرفته شده های دوره های شبانه، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد سال گذشته، اگه در رشته قبولی ثبت نام نکنن یا تا تموم شدن مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1401 انصراف قطعی بدن می تونن تو آزمون فوق لیسانس ثبت نام و شرکت کنن.

د ) دانشجوی ارشد و دکتری باید تا پایان مهلت ثبت نام انصراف قطعی خودشون رو به دانشگاه اعلام کنن تا بتونن تو آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 ثبت نام کنن.

ه ) فارغ التحصیلا و دانشجوهای رشته های گروه پزشکی باید توجه داشته باشن که از لحـاظ طـرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت، وضعیت خودشون رو مشخص و اگر از نظر وزارت منعی نبود می تونن واسه ثبت نام اقدام کنن.

ی ) دانشجویای سال آخر و فارغ التحصیلای کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 86/6/31 به بعد فارغ التحصیل شدن، اگه معدلشون زیر 12 باشه، حق ثبت نام و شرکت تو آزمون فوق لیسانس رو ندارن.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام ارشد

 

هر داوطلب نهایتا یه مجموعه اصلی و یه مجموعه شناور

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

ثبت نام کنکور ارشد 1401 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد تکمیل فرم ثبت نام رو دارن باید بعد از ورود به این سایت و خرید کارت اعتباری ثبت نام با وارد کردن اطلاعات لازم فرم ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ رو تکمیل کنن.

 

فرایند ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ به طور خلاصه:

 

ورود به سایت sanjesh.org

دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد 1401

پرداخت هزینه ثبت نام

پر کردن فرم ثبت نام 

 

راهنمای تصویری ثبت نام:

 

ابتدا وارد سایت سازمان سنجش بشین و روی گزینه "ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد" کلیک کنین.

 

 

در صفحه باز شده روی گزینه "ثبت نام جدید" کلیک کنین.

 

 

در ادامه باید سریال کارت خریداری شده رو وارد کنین.

 

 

سپس عکس خود رو آپلود کنین.

 

 

در ادامه فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنین.

 

 

با کلیک روی گزینه "تایید و ادامه" اطلاعات ثبت نامی شما به همراه شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نشون داده میشه.

 

این تصاویر مربوط به ثبت نام سال قبله که به محض این که تغییری در روند ثبت نام امسال ایجاد بشه این تصاویر به روز رسانی میشه.

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

معمولا یکی از دغدغه های داوطلبا در کنکور ارشد ، انتخاب مجموعه امتحانیه و اکثرا این تصور رو دارن که حتما باید رشته متجانس با رشته فارغ التحصیلیشون انتخاب کنن و حق انتخاب مجموعه ی متفاوت رو ندارن. لازمه بدونن که در کنکور ارشد وزارت علوم بدون هیچ محدودیتی و بدون توجه به مجموعه فارغ التحصیلی می تونن هر رشته ای رو انتخاب کنن و تو آزمونش شرکت کنن.

 

البته داوطلبا دقت داشته باشن طبق دفترچه ثبت نام ممکنه برای بعضی از مجموعه ها محدودیت یا شرایطی مثل آزمون عملی، مصاحبه، سابقه کار و ... وجود داشته باشه که به متقاضیا پیشنهاد میدیم واسه اطلاع از شرایط خاص و یا محدودیت ها حتما قبل از انجام ثبت نام دفترچه رو با دقت مطالعه و بررسی داشته باشن.

 

همچنین مجموعه ها به دو دسته اصلی و شناور تقسیم شدن که شناور ها با علامت ستاره مشخص شده و همین طور به صورت جدا دسته بندی شدن که هر داوطلب حق داره در نهایت یه رشته اصلی و در صورت تمایل یه رشته شناور رو انتخاب داشته باشه اما به هیچ عنوان نمی تونه دو تا اصلی یا دو تا رشته شناور رو با هم ثبت نام کنه.

در ادامه بخوانید: قبولی در کنکور ارشد

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام کنکور ارشد چه زمانی انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام در اواسط آذر ماه انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ ثبت نام کنکور ارشد در چه سایتی انجام میشه؟

✔️ این ثبت نام در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ برای کنکور ارشد فقط باید رشته متناسب با رشته کارشناسی رو انتخاب کرد؟

✔️ خیر، همون طور که در این مقاله توضیح داده شده داوطلبا می تونن هر رشته ای رو که می خوان انتخاب کنن.

منبع : ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های شهریه پردازه که هر سال تو مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به پذیرش دانشجو میکنه . مبلغ شهریه کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور واسه کسایی که از طریق کنکور وارد این دانشگاه میشن با اونایی که از طریق پذیرش بدون کنکور وارد شدن ، تفاوتی نداره . 

 

 

دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه های مورد تایید وزارت علومه ، که هر سال تو مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور و تو مقطع دکتری فقط به صورت با آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کنه و تو مقطع کاردانی پذیرش دانشجو نداره .

از اونجایی که این دانشگاه جزو دانشگاه های شهریه پردازه ، لازمه تا داوطلبا قبل از انتخاب این دانشگاه ، میزان شهریه اش رو بدونن و براساس توان مالیشون اقدام به انتخاب این دانشگاه کنن . البته شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به شهریه دانشگاه آزاد خیلی کمتره . میزان شهریه واسه اونایی که از طریق کنکور وارد دانشگاه پیام نور میشن با اونایی که از طریق رشته های بدون کنکور وارد شدن ، تفاوتی نداره .

داوطلبایی که زمان ثبت نام ، علاقه مندی خودشون رو به تحصیل تو دانشگاه پیام نور اعلام کرده و کارت اعتباری برای ثبت نام تو این دانشگاه رو خریداری کردن ، در صورت قبول شدن ، باید بعد از ثبت نام اینترنتی با مدارکشون به دانشگاهی که قبول شدن ، برن و با پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ مراحل ثبت نامشون رو تکمیل کنن . جدول میزان شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور 1400 - 1401 رو واسه مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری گذاشتیم . پس همراهمون باشین !

 

 

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

در ادامه شهریه ثابت و متغیر مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور تو سال تحصیلی گذشته رو نوشتیم . واسه تخمین شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ کافیه به مبلغ های زیر 10 الی 15 درصد اضافه کنین .

شهریه داوطلبایی که تو مقطع کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور وارد این دانشگاه شدن ، فرقی با داوطلبایی که از طریق کنکور سراسری وارد این دانشگاه میشن ، نداره .

 

شهریه کارشناسی پیوسته پیام نور  سال گذشته
گروه آموزشی نواحی شهریه ثابت نیمسال  شهریه دروس نظری برای هر واحد  دروس عملی به ازای هر واحد درسی پایان نامه
دروس عمومی دروس پایه نظری دروس اصلی و تخصصی عملی کم هزینه عملی پرهزینه
علوم انسانی ناحیه 1 و 2 1,797,600 207,600 248,400 270,000 621,600 829,200 2,078,400
ناحیه 3 و 4 و 5 1,442,400 187,200 228000 248,400 621,600 742800 2,078,400
علوم پایه ناحیه 1 و 2 1,797,600 207,600 270,000 290,400 829,200 1,243,200 2,078,400
ناحیه 3 و 4 و 5 1,442,400 187,200 248,400 260,400 829,200 1,243,200 2,078,400
فنی مهندسی ، کشاورزی ، معماری و هنر ناحیه 1 و 2 1,797,600 207,600 280,000 310800 829,200 1,243,200 2,078,400
ناحیه 3 و 4 و 5 1,442,400 187,200 256,800 270,000 829,200 1,243,200 2,078,400

 

دانشگاه های غیر انتفاعی هم به ازای دریافت شهریه، دانشجو در دوره کارشناسی پذیرش می کنن. برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی تو مقطع کارشناسی پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

 

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

در ادامه به شهریه ثابت و متغیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال تحصیلی گذشته 10 الی 15 درصد اضافه شده و به این شیوه شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ تخمین زده شده است.

جالبه بدونین شهریه داوطلبایی که تو مقطع کارشناسی ارشد از طریق ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور وارد این دانشگاه شدن، با داوطلبایی که از طریق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وارد دانشگاه پیام نور میشن ، فرقی نداره.

 

محدوده شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 1400
گروه آموزشی  شهریه ثابت شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی
دروس نظری دروس عملی کم هزینه دروس عملی پر هزینه و پایان نامه
علوم انسانی 11726170 1290337 3822033 5971065
سایر گروه ها 11726170 1290337 3822033 5971065

 

دانشگاه پیام نور برای راحتی دانشجوهاش اپلیکیشنی طراحی کرده که تو اون میشه خیلی از امور مربوط به دانشگاه مثل پرداخت شهریه رو انجام داد. با دانلود اپلیکیشن پیام من دانشگاه پیام نور می تونین به راحتی مقدار شهریه خودتون رو ببینین و اون رو پرداخت کنین .

بیشتر بخوانید : برنامه پیام من دانشگاه پیام نور

 

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

در ادامه بر مبنای شهریه ثابت و متغیر مقطع دکتری دانشگاه پیام نور تو سال تحصیلی گذشته، محدوده شهریه دکتری امسال رو نوشتیم . واسه تخمین شهریه مقطع دکتری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱به داده های سال گذشته 10 الی 15 درصد اضافه شده.

 

محدوده شهریه پیام نور مقطع دکتری سال تحصیلی 1400
گروه آموزشی شهریه ثابت (ریال) شهریه دروس متغییر به ازای یک واحد درسی (ریال) شهریه هر واحد رساله (ریال)
حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
علوم انسانی ، ریاضی و آمار 33,895,433 35,436,134 8,289,332 8,666,120 7,703,317 8,053,468
فنی مهندسی علوم پایه و کشاورزی 33,012,030 34,512,577 10,898,596 11,393,987 8,729,332 9,126,120

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به سوالای شما در مورد شهریه مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین . همچنین با عضویت تو کانال تلگرام کنکور سراسری و کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور تحصیلیکو از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه پیام نور مطلع بشین . برای اطلاع از شهریه دکتری دانشگاه آزاد حتما مقاله زیر رو بخونین.

در ادامه بخوانید: شهریه دکتری دانشگاه آزاد

 


سوالات متداول


1- ✔️ افزایش شهریه دکتری دانشگاه پیام نور امسال چقدره ؟

✔️ احتمالا میزان شهریه این دانشگاه 10 تا 15 درصد اضافه میشه که تو متن این مقاله بطور کامل توضیح داده شده .

2- ✔️ آیا شهریه تمام داوطلبای ورودی به واحد های دانشگاه پیام نور تو مقطع کاردانی به هم برابره ؟

✔️ بله ، همونطور که تو متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، میزان شهریه برای همه داوطلبای ورودی به این دانشگاه تو مقطع کارشناسی با هم برابره .

3- ✔️ شهریه ثابت رشته های مختلف کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با هم متفاوته ؟

✔️ هر سال ، سازمان سنجش جدولی مطابق جدول مشخص شده تو این مقاله ، می کنه و شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای همه رشته ها رو منتشر می کنه .

منبع : شهریه دانشگاه پیام نور سال 1400



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه و موسسات غیر انتفاعی جزو دانشگاه های شهریه پرداز محسوب میشن، متقاضیای ادامه تحصیل در این دانشگاه ها، چه تو رشته های با کنکور و چه رشته های بدون کنکور، باید هر ترم هزینه ای رو بابت ادامه تحصیل خودشون پرداخت کنن. شهریه دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع مختلف متفاوته و شامل شهریه ثابت و شهریه متغیره که میزان شهریه ثابت تو طول تحصیل دانشجو بطور کاملا ثبت و شهریه متغیر هر ترم تغییر می کنه.

 

 

دانشگاه غیر انتفاعی یکی از مراکز غیر دولتی و زیر مجموعه وزارت علومه که هر سال واسه همه مقاطع به صورت محدود دانشجو می گیره. متقاضیای تحصیل در این دانشگاه، چه رشته های با کنکور و چه رشته های بدون کنکور برای ادامه تحصیل خودشون تو این دانشگاه باید شهریه پرداخت کنن.

معمولا شهریه دانشگاه غیر انتفاعی از شهریه دانشگاه آزاد کمتره، به همین خاطر خیلی از متقاضیا ترجیح میدن که تو دانشگاه غیر انتفاعی ادامه تحصیل بدن. شهریه این دانشگاه تو مقاطع مختلف متفاوته و شامل شهریه ثابت و شهریه متغیره که مثل بقیه دانشگاه ها، شهریه ثابت تو طول تحصیل دانشجو ثابت ولی شهریه متغیر با توجه به واحد های هر ترم دانشجو تغییر می کنه.

با توجه به اینکه فعلا شهریه دانشگاه غیر انتفاعی سال ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ اعلام نشده و از طرفی چون داوطلبا باید واسه ثبت نام و انتخاب رشته خودشون اقدام کنن لازمه تا حتما از هزینه تحصیل در این دانشگاه اطلاع داشته باشن، به خاطر همین تو این مقاله میزان شهریه مقاطع مختلف دانشگاه غیرانتفاعی سال قبل رو قرار دادیم ولی چون هر سال افزایش 10 تا 15 درصدی داریم می تونیم میزان شهریه غیر انتفاعی 1400 - 1401 رو تخمین بزنیم. پس همراهمون باشین!

 

 

شهریه کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) دانشگاه های غیر انتفاعی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانشگاه غیر انتفاعی هر سال از طریق کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و یا از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واسه مقطع کاردانی دانشجو می گیره. داوطلبا باید قبل از ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی از میزان هزینه تحصیل تو این دانشگاه با خبر بشن تا در حین تحصیلشون دچار مشکل مالی نشن.

در ادامه شهریه مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاهای غیرانتفاعی سال قبل آورده شده که با افزایش 10 تا 15 درصد این شهریه می تونین میزان شهریه کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی رو تخمین بزنین.

 

شهریه کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی 99 - 1400
گروه آموزشی مقطع تحصیلی شهریه ثابت هر نیمسال تحصیل شهریه متغییر برای هر واحد درسی ( ریال )
عمومی پایه ( نظری )  اصلی و تخصصی ( نظری ) نظری - عملی دروس عملی ، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته پروژه و کارآموزی
حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر
فنی مهندسی و هنر و معماری کاردانی ناپیوسته 9,090,460 9,654,250 346,304 363,687 518,650 543,065 632,500 663,747 805,547 451,699 542,225 1,442,100 1,508,517

 

هنوز شهریه مقطع کاردانی دانشگاه های غیر انتفاعی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱، مشخص نشده اما به محض تصویب شهریه این دانشگاه این مقاله بروز رسانی میشه .

 

  • نحوه محاسبه شهریه کاردانی دانشگاه های غیرانتفاعی واسه 17 واحد درسی

شهریه ثابت + ( 8 واحد شهریه متغیر نظری تخصصی + 7 واحد شهریه متغیر واحد نظری عمومی + 2 واحد شهریه نظری عملی )

حداقل شهریه گروه آموزشی فنی و مهندسی مقطع کاردانی : 18,115,637 ریال

حداکثر شهریه گروه آموزشی فنی و مهندسی مقطع کاردانی: 20,832,982 ریال

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی

 

 

شهریه مقاطع کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) دانشگاه های غیر انتفاعی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دانشگاه غیر انتفاعی واسه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته از طریق کنکور سراسری و هم از طریق ثبت نام بدون کنکور های دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ دانشجو می گیره. البته میزان شهریه رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی هیچ تفاوتی با هم نداره بلکه این تفاوت به رنک علمی دانشگاه ها با هم و ماهیت رشته ها برمیگرده.

در این قسمت شهریه مقاطع کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) دانشگاه های غیر انتفاعی در سال تحصیلی قبل آورده شده با افزایش 10 تا 15 درصد می تونین شهریه کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی رو محاسبه کنین.

 

شهریه کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی 99 - 1400
گروه آموزشی مقطع تحصیلی شهریه ثابت هر نیمسال تحصیل شهریه متغییر برای هر واحد درسی به ریال
عمومی پایه ( نظری )  اصلی و تخصصی ( نظری ) نظری - عملی دروس عملی ، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته پروژه و کارآموزی
حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر حداقل  حداکثر
فنی مهندسی و هنر و معماری کارشناسی 9,090,460 9,654,250 346,304 363,687 518,381 543,065 632,500 663,747 805,547 451,699 542,225 1,442,100 1,508,517
انسانی کارشناسی 7,380,716 7,802,750 346,304 363,687 518,650 543,065 543,950 663,747 805,547 430,100 472,231 1,442,100 1,508,517
 علوم پزشکی کارشناسی 20,460,000 21,505,000

 

  • نحوه محاسبه شهریه کارشناسی دانشگاه های غیرانتفاعی واسه 17 واحد درسی

شهریه ثابت + ( 8 واحد شهریه متغیر نظری تخصصی + 7 واحد شهریه متغیر واحد نظری عمومی + 2 واحد شهریه نظری عملی )

حداقل شهریه گروه آموزشی فنی و مهندسی مقطع کارشناسی : 16,468,761 ( ریال )

حداکثر شهریه گروه آموزشی فنی و مهندسی مقطع کارشناسی : 16,627,078 ( ریال )

 

یکی از دانشگاه های معروف کشورمون که از دانشجوهاش شهریه دریافت می کنه دانشگاه آزاده که داوطلبا باید قبل از انتخاب رشته از رشته محل های این دانشگاه از شهریه اون مطلع بشن. برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه آزاد حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: شهریه دانشگاه آزاد

 

جدول شهریه کارشناسی ارشد غیر انتفاعی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

موسسات غیر انتفاعی به چند دسته تقسیم میشن که شامل دانشگاه ، موسسه و مجتمع هستن. موسسات غیرانتفاعی براساس کیفیتی که دارن، می تونن رتبه خودشون رو از موسسه به دانشگاه تغییر بدن. شهریه کارشناسی ارشد موسسات غیرانتفاعی با شهریه ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی یه مقدار فرق داره و خوبه که داوطلبا در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 به این موضوع توجه کنن. جدول زیر در این زمینه خیلی می تونه بهتون کمک کنه.

 

شهریه کارشناسی ارشد موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی سال تحصیلی 99 - 1400 (ریال)
گروه آموزشی شهریه ثابت شهریه متغیر هر واحد نظری شهریه متغیر هر واحد عملی شهریه متغیر هر واحد پایان نامه
حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
علوم انسانی 9,790,000 14,375,000 1,815,000 2,610,500 2,728,000 3,680,000 4,862,000 8,970,000
سایر گروه های آموزشی 10,450,000 16,100,000 2,090,000 2,875,000 2,868,400 4,232,000 6,061,000 9,209,200

 

بر اساس دستور وزارت علوم دانشگاه های غیرانتفاعی مجازن شهریه خودشون رو با تصویب هیئت امنای دانشگاه ها به اندازه 10 تا 15 درصد تو هر سال افزایش بدن. بنابراین با اضافه کردن این عدد به جدول بالا می تونین از شهریه کارشناسی ارشد موسسات غیر انتفاعی 1400 - 1401 مطلع بشین .

 

  • نحوه محاسبه حداقل و حداکثر شهریه دکتری غیرانتفاعی واسه 8 واحد درسی

 

شهریه یک ترم به ازای 8 واحد نظری = شهریه ثابت + ( شهریه متغیر نظری * 8 )

 

حداقل شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی گروه علوم انسانی : 20,097,300 ریال

حداکثر شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی گروه علوم انسانی : 25,127,500 ریال

حداقل شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی سایر گروه های آموزشی : 22,583,000 ریال

حداکثر شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی گروه های آموزشی : 27,473,500 ریال

پردیس های خودگردان شعبه ای از دانشگاه های سراسری هستن که در ازای دریافت شهریه، دوره های آموزشی برای دانشجوها ارائه می دن. اگه می خواین شانس خودتون رو دوره های پردیس خودگردان امتحان کنین ، پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب رشته حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: شهریه کارشناسی ارشد پردیس خودگردان

جدول شهریه دکتری غیر انتفاعی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

 

شهریه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی 99 - 1400 ( ریال )
شهریه ثابت هر ترم شهریه هر واحد تخصصی شهریه هر واحد رساله
حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
54450000 58983500 12,100,000  13092750 19360000 20961625

 

هنوز شهریه مقطع دکتری دانشگاه های غیر انتفاعی 1400 - 1401، مشخص نشده اما به محض تصویب شهریه این دانشگاه این مقاله بروز رسانی میشه .

 

  • نحوه محاسبه حداقل و حداکثر شهریه دکتری غیرانتفاعی واسه 8 واحد درسی

 

شهریه ترم یک = شهریه ثابت + ( شهریه متغیر نظری * 8 )

 

حداقل شهریه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی گروه علوم انسانی : 90,514,820 ریال

حداکثر شهریه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی گروه علوم انسانی : 136,164,600 ریال

حداقل شهریه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی سایر گروه های آزمایشی : 90,514,820 ریال

حداکثر شهریه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی سایر گروه های آزمایشی : 136,164,600 ریال

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد شهریه دانشگاه و موسسات غیر انتفاعی در دوره های مختلف جواب بدن . شما می تونین از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و از تجربیاتشون استفاده کنین .

همچنین به داوطلبا دکتری پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا در جریان همه اخبار و اطلاعیه های مربوط به شهریه دانشگاه غیر انتفاعی قرار بگیرن . برای اطلاع از شهریه دکتری در همه دوره ها حتما مقال زیر مطالعه شود .

در ادامه بخوانید: شهریه دکتری

 

سوالات متداول


1- ✔️ بر چه اساسی شهریه متغیر دانشگاه غیرانتفاعی افزایش پیدا می کنه ؟

✔️ شهریه متغیر دانشگاه غیرانتفاعی بر اساس تعداد واحدهای اخذ شده هر ترم دانشجو افزایش پیدا می کنه که جزئیات اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ شهریه دانشگاه غیر انتفاعی برای مقطع کاردانی و کارشناسی یکسان هستش ؟

✔️ شهریه دانشگاه غیر انتفاعی در این دو مقطع با هم فرق می کنه که مبلغ دقیق برای هر دو دانشگاه تو این مقاله گفته شده .

3- ✔️ شهریه دانشگاه غیر انتفاعی هر سال چند درصد افزایش پیدا می کنه ؟

✔️ همونطور که تو متن مقاله گفته شده ، شهریه دانشگاه غیر انتفاعی هر سال بین 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می کنه .

منبع : شهریه دانشگاه غیر انتفاعی سال 1400



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ تو اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی معمولا تیر ماه اعلام میشه. داوطلبایی که ثبت نام این آزمون رو انجام دادن باید تا زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 خودشون رو برای این رقابت مهم اماده کنن. 

 

 

آزمون دکتری وزارت بهداشت هر سال به منظور ایجاد رقابتی سالم در بین علاقه مندا به ادامه تحصیل تو مقطع دکتری تخصصی یکی از رشته های علوم پزشکی مثل داندانپزشکی، داروسازی، مامایی و ... برگزار می شه. داوطلبای تحصیل تو مقطع دکتری این رشته ها می تونن با ثبت نام تو آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 با رقابت با بقیه داوطلبا، شانس قبولی تو رشته های مورد علاقشون رو داشته باشن.

اما دونستن زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 برای داوطلبای این آزمون لازمه تا برنامه ریزی لازم رو برای آماده کردن خودشون و شرکت تو آزمون داشته باشن. برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ صبحت کردیم. با ما همراه باشین.

 

 

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مرکز سنجش پزشکی هر سال یک جدول زمان بندی منتشر می کنه که تو اون زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ رو مشخص می کنه. این مرکز هر سال تو یک نوبت آزمون دکتری وزارت بهداشت رو برگزار می کند که معمولا تاریخ برگزاری این کنکور تو دو تا سه روز متوالیه.

پیش بینی میشه زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 مثل سال گذشته اوایل تیر ماه باشه که برای اطلاع دقیق از تاریخ برگزاری این کنکور می تونین عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشین.

 

 

به محض اعلام زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 این مقاله به روز رسانی میشه.

 

بعد از اعلام زمان ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت، مرکز سنجش آموزش پزشکی معمولا یه مهلت چند روزه رو تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در نظر می گیره که داوطلبایی که از ثبت نام جا موندن می تونن تو این مهلت فرم ثبت نامشون رو کامل کنن. توضیحات بیشتر در این مورد رو می تونین تو مقاله زیر بخونین.

بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

مشاوره برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

همه داوطلبایی که تو زمان ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت 1401 از طریق سایت سازمان سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir فرم اینترنتی را تکمیل کرده و علاقه مندی خودشون رو نسبت به تحصیل تو یکی از رشته های علوم پزشکی اعلام کردن باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت، تو جلسه آزمون حاضر بشن.

داوطلبایی که تو ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ شرکت کردن، پس از برگزاری آزمون می تونن نتایج اولیه خودشون رو به صورت الکترونیکی از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور دریافت کنن. تو کارنامه اولیه دکتری وزارت بهداشت فقط وضعیت مجاز یا عدم مجاز بودن به انتخاب رشته دکتری پزشکی مشخص می شه.

 

همچنین برای اطلاع از جدیدترین اخبار فرایند های کنکور دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۱​ توصیه می شه عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشین. همچنین می تونین همه سوالای خودتون رو در مورد فرایندای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسین.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت

 


سوالات متداول


1- ✔️ آزمون دکتری وزارت بهداشت چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ این آزمون حدودا در تیر ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ چه کسایی می تونن سر جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت حاضر بشن ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله گفتیم ، همه کسایی که تو زمان ثبت نام این آزمون ثبت نام خودشون رو انجام داده باشن می تونن تو این آزمون شرکت کنن.

3- ✔️ آیا زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت دانشگاه آزاد و سراسری متفاوته ؟

✔️ خیر ، همون طور که تو متن مقاله اشاره کردیم آزمون دکتری وزارت بهداشت و سراسری با هم ادغام شده و داوطلبا کلا یک آزمون میدن .

منبع : زمان و تاریخ برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ تو سایت سنجش پزشکی منتشر میشه. از اونجایی که به همراه داشتن این کارت سر جلسه آزمون اجباریه، داوطلبا باید حدودا اوایل تیر ماه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بهداشت 1401 رو دریافت کنن.

 

 

متقاضیای تحصیل تو یکی از رشته های پزشکی تو مقطع دکتری باید تو آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 ثبت نام و شرکت کنن. یکی از مدارکی که داوطلبا باید تو زمان برگزاری آزمون دکتری بهداشت ۱۴۰۱ همراهشون باشه، کارت ورود به جلسه کنکور دکترای وزارت بهداشته.

کارت ورود به جلسه آزمون دکترای وزارت بهداشت حاوی اطلاعات ثبت نامی، زمان برگزاری و آدرس حوزه امتحانیه و با توجه به اهمیت به همراه داشتن این کارت سر جلسه آزمون، تو این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ توضیح دادیم تا بتونین به راحتی اون رو دریافت کنین.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

متقاضیای مقطع دکتری وزارت بهداشت باید حدودا چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور دکتری علوم پزشکی 1401، به سایت وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir برن و کارت ورود به جلسه کنکور دکترای وزارت بهداشت ۱۴۰۱ رو دریافت کنن.

 

 

به محض اعلام زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 این مقاله به روز رسانی میشه.

 

پیش بینی می کنیم کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ از مثل سال های گذشته اواخر خرداد ماه روی سایت سنجش پزشکی قرار بگیره. توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه کارت ورود به جلسه کنکور دکترا علوم پزشکی 1400 منتشر شد مطلع بشین. 

بیشتر بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

با توجه به انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بهداشت 1401 توسط مرکز سنجش پزشکی داوطلبا باید تو بازه زمانی اعلام شده به سایت این مرکز به نشانی sanjeshp.ir برن و کارت آزمون خودشون رو دریافت کنن.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بهداشت ۱۴۰۱

 

  1. مراجعه به سایت سنجش و آموزش پزشکی

  2. ورود به بخش دکتری

  3. انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون "

  4. وارد کردن کد ملی و شماره همراه و دریافت کارت

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه دکترا وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

مراجعه به سایت سنجش پزشکی و انتخاب بخش دکتری تخصصی

 

 

در ادامه روی گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون " کلیک کنین.

 

 

مجددا روی گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون " کلیک کنین.

 

 

در ادامه کد ملی و شماره تلفن همراهی که موقع ثبت نام ثبت کردین رو وارد کنین.

 

 

این تصاویر مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت سال گذشتس و در صورت تغییر در نحوه مشاهده و دریافت کارت کنکور دکترای بهداشت 1401 مقاله به روز رسانی میشه. همچنین برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت خوندن مقاله زیر رو بهتون پیشنهاد میدیم.

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

اگه برای وارد کردن اطلاعات جهت دریافت کارت آزمون دکتری 1401، لازمه شماره همراه اعلام شده رو در فرم ثبت نام تغییر بدین، می تونین درخواست خودتون رو به همراه اطلاعات زیر به آدرس changenumber@sanjeshp.ir ایمیل کنین.

موضوع ایمیل : درخواست تغییر شماره همراه
پیوست : اسکن کارت ملی

1- نام و دوره آزمون
2- نام
3- نام خانوادگی
4- شماره شناسنامه
5- کد ملی
6- شماره همراه درج شده در فرم ثبت نام
7- شماره همراه جدید

داوطلبان در صورت عدم موفقیت در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می توانند با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو راهنمایی دریافت نمایند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

 


سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق انتشار این کارت تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه دکترا بهداشت تو چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت تو سایت سنجش پزشکی منتشر میشه که لینک ورود به سایت تو این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ برای دریافت کارت دکتری وزارت بهداشت به چه اطلاعاتی نیازه ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شد ، برای دریافت این کارت به  کد ملی و شماره تلفن همراه نیازه .

منبع : نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org انجام میشه و تموم متقاضیانی که شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت رو داشته باشن، می تونن تو زمان ثبت نام وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بشن و فرم ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 رو تکمیل کنن.

 

 

دانشگاه آزاد معمولا هر سال از طریق برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ظرفیت های خالیش رو تکمیل می کنه و متقاضیای دانشگاه آزادی که تو آزمون کارشناسی ارشد نتیجه دلخواهشون رو کسب نکردن یا تو هیچ رشته محلی قبول نشدن، می تونن از این فرصت استفاده و شانسشون رو از طریق شرکت تو تکمیل ظرفیت امتحان کنن. 

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه و تموم متقاضیایی که ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رو انجام دادن و سر جلسه کنکور حاضر بودن و نمره ی علمیشون بالای صفر شده، می تونن تو زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت وارد سایت azmoon.org بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن.

در ادامه در مورد زمان، نحوه و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰توضیح دادیم تا متقاضیایی که می خوان از این طریق وضعیت قبولیشون رو بهتر کنن، بتونن با اطلاعات کامل این پروسه رو پشت سر بزارن و از این فرصت نهایت استفاده رو بکنن.

 

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

به درخواست واحدهای دانشگاه آزاد برای تکمیل ظرفیت در کارشناسی ارشد، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بازه زمانی مشخصی رو در نظر گرفته و امکان انتخاب رشته مجدد رو برای داوطلبا فراهم میکنه.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال قبل از طریق سوابق تحصیلی داوطلبا انجام شد و داوطلبا تونستن با توجه به سوابق تحصیلی خودشون ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 رو انجام بدن.

هنوز اطلاعیه ای در مورد زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 1400 منتشر نشده، ولی پیش بینی می کنیم که داوطلبا بتونن تو اواخر آبان ماه، ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۰ رو انجام بدن. البته متقاضیا می تونن عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه خبری در این مورد اعلام بشه با خبر بشن و از ثبت نام جا نمونن.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مشخص بشه، در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

داوطلبا میتونن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد در سال 1400 مقاله ای که لینک اون رو در قسمت زیر گذاشتیم مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد یک سری شرایط داره که متقاضیایی که قصد ثبت نام تو تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 1400 رو دارن باید در جریان این شرایط و ضوابط قرار بگیرن تا بعد از قبولی دچار مشکل نشن.

 

از مهمترین شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت که تو دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ نوشته شده، اینه که داوطلب تو آزمون ارشد شرکت کرده باشه

با توجه به کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400،نمره علمیش بالاتر از صفر باشه تا بتونه تو تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنه.

 

ما در اینجا مهمترین شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد رو براتون توضیح دادیم اما به داوطلبا توصیه می کنیم که دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 رو مطالعه کنن تا در جریان جزئیات و شرایط و ضوابط ثبت نام قرار بگیرن.


بیشتر بخوانید: دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام میشه که متقاضیا می تونن کد رشته محل های مد نظرشون رو از دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 1400 انتخاب و بعد از اولویت بندی، تو فرم ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وارد کنن.

در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام تکمیل ظرفیت رو براتون گذاشتیم تا با نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال 1400 آشنا بشین.

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

وارد سایت azmoon.org بشین و روی لینک " انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد " کلیک کنین.

 

 

 

اول باید هزینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو پرداخت کنین که برای این کار کافیه وارد لینک " خرید کارت اعتباری ثبت نام " بشین.

 

 



در ادامه با انتخاب گزینه " خرید کارت " وارد لینک پرداخت هزینه بشین تا بعد از پرداخت هزینه، شناسه و رمز ورودتون رو دریافت کنین.



 

 

حالا مجدد به صفحه اصلی سایت برین و وارد لینک " انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد " بشین.

 

 

 

تو این قسمت باید شناسه، رمز ورود، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملیتون رو وارد و روی دگمه " ورود " کلیک کنین.

 

 

این تصاویر مربوط به سال های قبله، به محض اینکه در ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 تغییری ایجاد بشه، این مقاله اپدیت میشه.

بیشتر بخوانید: کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

تو صفحه ای که باز میشه داوطلبا باید اطلاعات فردی و تحصیلیشون رو وارد و در نهایت 100 تا رشته محل رو از دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 1400 دانشگاه آزاد انتخاب و تو فرم مربوط وارد کنن.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ و یا حتی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه های سراسری پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این سامانه در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعات کارشناسای ارشد استفاده کنین.

 

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

 

سوالات متداول


1- ✔️ تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چند بار انجام میشه ؟

✔️ احتمالا تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد یکبار برگزار بشه که تو این مقاله در مورد زمان، نحوه و شرایط ثبت نام به طور کامل توضیح دادیم.

2- ✔️ زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد چه تایمیه ؟

✔️ تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد توسط مرکز سنجش و پذیرش اعلام میشه که زمان دقیقش به محض اعلام تو این مقاله گفته میشه.

3- ✔️ آیا همه داوطلبایی که کنکور ارشد رو دادن، می تونن تو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنن ؟

✔️ خیر، فقط داوطلبایی که تو کنکور ارشد شرکت کردن و شرایط ثبت نام گفته شده تو این مقاله رو داشته باشن، می تونن ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد رو انجام بدن.

منبع : تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که طبق دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1401 مجاز به ثبت نام رشته های ارائه شده ارشد وزارت بهداشت با توجه به مدرک کارشناسی خودشون هستن باید طبق جدول زمان بندی وزارت بهداشت وارد سایت سنجش پزشکی شده و ثبت نام خودشون رو به صورت اینترنتی در سایت sanjeshp.ir انجام بدن.

 

 

رشته های ارشد علوم پزشکی جایگاه ویژه ای خصوصا از لحاظ بازار کار در کشور دارن برای همین هر سال داوطلبای زیادی متقاضی ثبت نام در ارشد وزارت بهداشت هستن.

بر خلاف آزمون ارشد وزارت علوم که شما بدون توجه به مدرک کارشناسی خودتون می تونین برای ارشد مجموعه ای رو انتخاب کنین تو آزمون ارشد علوم پزشکی این قانون وجود نداره و فقط شما می تونین تو رشته ای متجانس با کارشناسی خودتون که تو دفترچه ثبت نام مشخص شده ثبت نام کنین. در ادامه در مورد زمان، نحوه و شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ توضیح دادیم.

 

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

داوطلبایی که طبق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مجاز به شرکت در یک رشته امتحانی با توجه به رشته کارشناسی خودشون هستن باید پیگیر اطلاعیه های مرکز سنجش پزشکی باشن تا از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت وزارت بهداشت 1401 مطلع بشن.

 

سال گذشته ثبت نام ارشد علوم پزشکی از تاریخ 6 اسفند آغاز شد، اما هنوز زمان مشخصی برای ثبت نام ارشد علوم پزشکی 1401 اطلاع رسانی نشده و داوطلبا می تونن با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو از اخبار جدیدی که در این باره منتشر میشه، مطلع بشن.

 

 

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1401، به محض مشخص شدن در این مقاله به روز رسانی میشه.

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رو دارن، می تونن از طریق مقاله زیر از دفترچه ثبت نام راهنمایی های لازم رو به دست بیارن.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1401

 

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی داخل سایت sanjeshp.ir انجام میشه و داوطلبایی که با توجه به رشته کارشناسی خودشون حق ثبت نام در ارشد وزارت بهداشت 1401 رو دارن باید در زمان مشخص شده وارد سایت مرکز سنجش پزشکی بشن.

 

داوطلبا بعد از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و مطالعه اون باید هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رو پرداخت کرده و فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن.

 

نحوه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به طور خلاصه

 

  1. ورود به سایت مرکز سنجش پزشکی
  2. دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام
  3. پرداخت هزینه ثبت نام
  4. پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام
  5.  دریافت کد رهگیری ثبت نام

 

 

به محض شروع ثبت نام ارشد بهداشت 1401، این مقاله بروز رسانی شده و راهنمای تصویری ثبت نام به همراه لینک ورود جهت انجام فرایند ثبت نام براتون گذاشته میشه.

 

بیشتر بخوانید: سایت ارشد وزارت بهداشت

 

شرایط ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرایط و ضوابط خاصی داره که همه متقاضیای شرکت تو کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 باید شرایط و ضوابط شرکت تو آزمون رو مطالعه کنن.

 

شرایط نوشته شده تو دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل شرایط عمومی، شرایط اختصاصی، وضعیت نظام وظیفه، شرایط شرکت مشمولین طرح نیروی انسانی، سهمیه ها و سایر ضوابط هستش. از مهم ترین شرایط برای کارشناسی ارشد بهداشت وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

داوطلبای دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت و دانشجویان ترم آخر که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1401 فارغ التحصیل می شن مجاز به ثبت نام تو کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هستن.

 

همه داوطلبا باید با توجه به مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی نسبت به انتخاب رشته مورد علاقه خود اقدام کنن. مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی در جدول شماره 1 دفترچه ثبت نام ارشد علوم پزشکی 1400 نوشته شده.

 

همه پذیرفته شده های دوره های روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 در صورت ثبت نام یا عدم ثبت نام تو دانشگاه محل قبولی مجاز به شرکت تو آزمون کارشناسی ارشد 1401 نیستن.

 

فارغ التحصیلا دوره های رایگان مقطع کارشناسی ارشد در صورت قبولی در دوره روزانه و تحصیل مجدد رایگان باید شهریه پرداخت کنن. البته این داوطلبان در صورت انتخاب رشته هایی که مدرک تحصیلی مورد پذیرش آن ها، کارشناسی ارشد باشد نیازی به پرداخت شهریه نیست.

 

دانشجویای کارشناسی ارشد در صورت انصراف از تحصیل و تسویه با دانشگاه محل تحصیل خود می تونن تو کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۱ ​شرکت کنن.

 

دانشجویای کارشناسی ارشد که از تحصیل محروم شدن ، در صورت تسویه با دانشگاه محل تحصیل خودشون می تونن در رشته ای متفاوت با رشته قبلی خودشون تو آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 شرکت کنن.

 

اگه رشته تحصیلی داوطلب در ردیف رشته های مورد نیاز وزارت بهداشت باشه باید وضعیت خدمت قانونی طرح نیروی انسانی رو دقیقا مشخص کنن. در غیر این صورت در هر مرحله از تحصیل که باشن قبولی فرد لغو میشه.

 

 

گذراندن طرح نیروی انسانی هم زمان با تحصیل تو مقطع کارشناسی ارشد مجاز نیست.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

مشاوره ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مطابق متن دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، شما می تونین دو رشته از دو گروه متفاوت رو انتخاب کرده و در آزمون اون رشته ها شرکت کنین. از اونجایی که رشته های ارشد علوم پزشکی طرفداران زیادی رو داره و تعداد و ظرفیت دانشگاه های پذیرنده این رشته خیلی محدوده، پیشنهاد می کنیم حتما شانس خودتون رو برای دو رشته امتحانی که از دو گروه متفاوت هستن و با توجه به مدرک کارشناسیتون می تونین شرکت کنین، امتحان کنین.

 

به خاطر ظرفیت محدود پذیرش دانشگاه ها در ارشد وزارت بهداشت، شما می تونین شانس خودتون رو برای ثبت نام در ارشد وزارت علوم هم امتحان کنین.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا تجربه های خودشون رو در اختیار داوطلبا قرار داده و از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پاسخگوی سوالات شما در رابطه با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 باشن.

در ادامه بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت علوم

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از طریق چه سایتی انجام میشه؟

✔️ ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش و پزشکی انجام میشه که آدرس اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت احتمالا طبق سال های گذشته از اواخر بهمن ماه شروع میشه که به محض شروع ثبت نام لینک ثبت نام داخل مقاله قرار داده میشه .

3- ✔️ آیا می تونیم بدون توجه به مدرک کارشناسی ، ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت رو انجام بدیم ؟

✔️ خیر ، برای ثبت نام کارشناسی ارشد بهداشت فقط می تونین رشته هایی رو که با توجه به مدرک کارشناسی مجاز به انتخاب هستین رو انتخاب کنین که جزئیات بیشتر تو این مقاله گفته شده .  

منبع : ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ قبل از شروع ثبت نام ارشد علوم پزشکی رو تو سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شه. داوطلبای متقاضی ادامه تحصیل تو رشته های ارشد علوم پزشکی باید با مطالعه این دفترچه از شرایط شرکت تو آزمون ارشد بهداشت مطلع بشن.

 

 

مرکز سنجش پذیرش قبل از ثبت نام ارشد علوم پزشکی دفترچه ثبت نام خودش رو منتشر میکنه که تو این دفترچه تمام شرایط و ضوابط ثبت نام نوشته شده که داوطلبا با مطالعه این دفترچه باید خودشون رو برای شرکت تو این آزمون آماده کنن.

ارشد علوم پزشکی دفترچه مجزایی برای دانشگاه آزاد منتشر نمی کنه و همه داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو دوره ی روزانه، شهریه پرداز و آزاد رو دارن باید یک ثبت نام انجام بدن. پس داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو دانشگاه های علوم پزشکی تو هر دوره ای رو دارن باید با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام ارشد بهداشت ۱۴۰۱، ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

در ادامه در مورد زمان انتشار دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1401 و مهم ترین شرایط نوشته شده تو دفترچه ثبت نام توضیح دادیم. با ماه همراه باشین!

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مرکز سنجش پزشکی هرسال قبل از ثبت نام، دفترچه ارشد وزارت بهداشت رو منتشر می کنه. داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو رشته های ارشد علوم پزشکی رو دارن باید دفترچه ثبت نام رو از سایت sanjeshp.ir دانلود کرده و بعد از مطالعه شرایط و ضوابط نوشته شده تو دفترچه، ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

سال گذشته دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اوایل اسفند ماه همزمان با ثبت نام ارشد وزارت بهداشت منتشر شد. هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص نشده ولی می تونین عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه دفترچه منتشر شد اطلاع پیدا کنین.

 

 

لینک زیر دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت سال گذشته می باشد. به محض انتشار دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1401 این لینک بروز میشه.

 

برای دانلود دفترچه سال گذشته، کلیک کنید.

 

برای اینکه فرایند ثبت نام ارشد وزرات بهداشت رو به طور کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 

 

جزئیات دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

متقاضیای ادامه تحصیل تو رشته های علوم پزشکی باید دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 1401 رو از سایت مرکز سنجش پزشکی دانلود و مطالع کنن . این دفترچه از 3 بخش تشکیل شده که در ادامه بخش های مختلف دفترچه گفتیم:

 

بخش اول : شرایط و نحوه برگزاری آزمون

 

الف : شرایط عمومی

 

ب : شرایط اختصاصی ( وضعیت تحصیلی، وضعیت وظیفه عمومی، شرایط شرکت مشمولین، تعهد ها، سهمیه ها ، ضوابط و مقررات اتباع خارجی، ضوابط مربوط به دانشگاه های شرایط خاص، ضوابط مربوط به سهمیه استعداد درخشان)

 

ج : مدارک لازم و نحوه ارسال اونا برای ثبت نام

 

د : فرآیند ثبت نام و پس از آزمون ( اطلاعات ضروری پیش از ثبت نام ، فرایند ثبت نام ، فرایند بعد از آزمون ، فرایند اعلام نتایج نهایی )

 

ی : برنامه زمان بندی اجرای آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ برای کلیه رشته ها ( نمونه فرم ثبت نام اینترنتی )

 

بخش دوم : جداول

 

جدول شماره 1 : رشته های امتحانی ، مدارک مورد پذیرش ، دروس امتحانی و ضرایب

 

جدول شماره 2 : گروه های امتحانی

 

جدول شماره 3 : اسامی رشته های تحصیلی مقاطع مختلف

 

جدول شماره 4 : نام دانشگاه یا موسسه آموزش عالی

 

جدول شماره 5: نام شهرستان های محل اجرای آزمون

 

جدول شماره 6 : مناطق ممنوعه اسکان و اقامت اتباع غیر ایرانی در جمهوری اسلامی ایران

 

جدول شماره 7 : لیست اولیه دانشگاه های پذیرنده دانشجو و ظرفیت پذیرش آن ها ( رشته محل های اولیه )

 

بخش سوم : فرم ها

 

فرم شماره 1 مخصوص اعلام میانگین معدل تعداد واحد های گذرانده دانشجویای سال آخر دوره کارشناسی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی

در ادامه بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

کارشناسای سامانه مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده ان تا به تموم سوالات شما در مورد جزئیات دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و پاسخ تموم سوالاتتون رو در مورد زمان، نحوه، شرایط و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد بهداشت بگیرین.

 

سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ این دفترچه معمولا اواخر بهمن ماه منتشر میشه که به محض این که منتشر بشه تو این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی منتشر میشه؟

این دفترچه تو سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر میشه که به محض انتشار لینک دانلودش رو تو این مقاله میذاریم.

3- ✔️ دفترچه ثبت نام ارشد بهداشت دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ همون طور که تو این مقاله گفتیم برای دانشگاه آزاد دفترچه مجزایی منتشر نمیشه و ثبت نام ارشد بهداشت دانشگاه آزاد با روزانه و شهریه پرداز ها انجام میشه.

منبع : دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

بعد اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و تموم شدن ثبت نام حضوری پذیرفته شده ها، دانشگاه های آزاد لیست رشته های خالیشون رو به مرکز سنجش و پذیرش آزاد اعلام می کنن و این رشته ها از طریق دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد که معمولا در آبان ماه منتشر میشه در اختیار داوطلبا قرار می گیره.

 

 

هر سال بعد از اینکه نتایج ارشد دانشگاه آزاد اعلام میشه، خیلی از داوطلبا به دلایلی مثل علاقه نداشتن به رشته محل قبولیشون، ثبت نام حضوری رو تو واحدای دانشگاه آزاد انجام نمیدن. به خاطر همین هر سال دانشگاه های آزاد بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام پذیرفته شده ها، لیست رشته هایی که ظرفیتشون کامل نشده رو به سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می کنن.

دانشگاه آزاد بعد از بررسی این رشته محلا، اونا رو تو دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منتشر می کنه. داوطلبایی که می خوان شانس خودشون رو تو رشته محلای ارائه شده تو تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امتحان کنن باید دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 رو دانلود و مطالعه کنن. برای همین در ادامه لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ رو گذاشتیم.

 

 

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبایی که شرایط شرکت تو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ رو دارن باید اول دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد رو دانلود کنن و ببینن رشته محل امتحانی اونا تو دفترچه تکمیل ظرفیت وجود داره یا نه. پس اکثر داوطلبا منتظر منتشر شدن دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد هستن.

دفترچه تکمیل ظرفیت همزمان با شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت تو سایت دانشگاه آزاد منتشر میشه. معمولا تکمیل ظرفیت ارشد آزاد سه تا چهار هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشده. هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 1400 مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه این دفترچه منتشر شد با خبر بشین.

 

 

به محض اینکه دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 منتشر بشه در این مقاله اطلاع میدیم و لینک دانلودش رو میذاریم.

 

داوطلبا می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال 1400 مقاله ای که لینک اون رو در قسمت زیر گذاشتیم مطالعه کنن.

 

بیشتر بخوانید : تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

چون رشته محل های ارائه شده در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد محدوده ممکنه دفترچه ای برای این مرحله منتشر نشه و مثل سال های گذشته تنها لیست رشته محل هابر روی سایت azmoon.org گذاشته بشه. اما در صورت انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، لینک دانلوداون رو در این قسمت قرار میدیم. 

 

 

به محض اینکهدفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ منتشر بشه لینک دریافت اون رو در این مقاله قرار میدیم.

 

برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 با موافقت وزارت علوم صورت گرفته و لیست رشته محل های دارای ظرفیت در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر میشه.

 

متقاضیان دانشگاه های سراسری هم می توانند با دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد از لیست رشته محل های ارائه شده توسط این دانشگاه ها مطلع شوند .

 

بیشتر بخوانید: دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

 

مشاوره دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

بعد از اینکه دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ترشد دانشگاه آزاد 1400 منتشر میشه داوطلبا بعد از دانلود دفترچه می بینن این دفترچه فقط شامل لیست رشته محلای ارائه شدس و تو اون خبری شرایط و ضوابط شرکت تو ثبت نام تکمیل ظرفیت نیست. برای همین نمی دونن که آیا شرایط شرکت تو تکمیل ظرفیت ارشد آزاد ۱۴۰۰ رو دارن یا نه. برای همین شرایط شرکت تو تکمیل ظرفیت رو گفتیم.

 

یکی از شرایط شرکت تو تکمیل ظرفیت اینه که شما حتما باید تو آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده باشین و سرجلسه آزمون نیز حضور داشته باشین.

شرط دیگه اینه که فقط تو رشته ای می تونین ثبت نام کنین که تو آزمون اون رشته شرکت کردین.

کسایی می تونن انتخاب رشته تکمیل ظرفیت رو انجام بدن که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده بودن.

آخر هم حواستون باشه در صورتی در اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد تو رشته ای که توی تکمیل ظرفیت شرکت کرده بودین قبول شین، خود به خود رشته پذیرفته شده قبلیتون لغو میشه و شما باید توی این رشته جدید تحصیل کنید.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه های آزاد و سراسری و همچنین دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1400، از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به شما پاسخ و راهکارهایی رو بهتون پیشنهاد بدن .

 

 اگه احیانا شرایط شرکت تو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو ندارین می تونین شانستون رو برای بقیه راه های بدون آزمون امتحان کنین.

در ادامه بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

 

سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه معمولا همزمان با ثبت نام تکمیل ظرفیت منتشر میشه که به محض این که زمان دقیقش مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ برای تکمیل ظرفیت ارشد آزاد، می تونیم تو رشته ای غیر از رشته امتحانیمون ثبت نام کنیم ؟

✔️ خیر، همون طور که تو این مقاله گفتیم هر کس فقط مجازه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد رشته امتحانیش رو انجام بده.

3- ✔️ تو چه سایتی باید انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد رو انجام بدیم ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله به طور کامل گفته شد داوطلبایی که شرایطش رو دارن باید از طریق سایت دانشگاه آزاد، ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد رو انجام بدن.

منبع : دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

تکمیل ظرفیت یه فرصت ویژه اس برای داوطلبایی که به هر دلیلی تو آزمون ارشد نتیجه مد نظرشون رو نگرفتن و می خوان که دوباره شانسشون رو واسه قبولی تو رشته محلای ارائه شده تو دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ امتحان کنن.

 

 

همه دانشگاه های سراسری روزانه، نوبت دوم ( شبانه )، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان که بعد از اعلام نتایج کنکور ارشد و تموم شدن ثبت نام حضوری داوطلبا، ظرفیشتشون به اون حد نصاب لازم نمی رسه و خالی می مومن، میان از طریق تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ظرفیتای خالی خودشون رو تکمیل می کنن.

حالا داوطلبایی که تو کنکور ارشد 1400 شرکت کردن و به هر دلیلی از رشته محل قبولیشون راضی نیستن و یا اصلا قبول نشدن باید دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو دانلود کنن و از لیست رشته محلایی که قراره تو تکمیل ظرفیت پذیرش دوباره خودشون رو انجام بدن مطلع بشن.

اما خیلی از داوطلبا نمی دونن که این دفترچه کی منتشر میشه و اینکه اصلا امکان شرکت تو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ۱۴۰۰ رو دارن یا نه. برای همین تو ادامه این مقاله زمان انتشار و جزئیات دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 1400 رو گفتیم.

 

 

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سازمان سنجش لیست رشته محلایی که از طریق کنکور ارشد ظرفیتشون به اون حد نصاب لازم نرسیده رو تحت عنوان دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد منتشر می کنه. این دفترچه معمولا با شروع شدن زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد رو سایت سازمان سنجش قرار می گیره.

سال گذشته ثبت نام تکمیل ظرفیت، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد بود. هنوز زمان دقیق تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ۱۴۰۰ مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه این دفترچه منتشر شد با خبر بشین.

 

 

به محض اینکه دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 1400 منتشر بشه در این مقاله اطلاع میدیم و لینک دانلودش رو براتون میزاریم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد سراسری 1400 می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

 

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

در این دفترچه لیست رشته های دارای ظرفیت منتشر شده و چون رشته محل های ارائه شده در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد محدوده ممکنه دفترچه ای برای این مرحله منتشر نشه و مثل سال های گذشته تنها لیست رشته محل هابر روی سایت azmoon.org گذاشته بشه.

اما داوطلبا حواسشون باشه اگر جای خوبی یا رشته خوبی قبول شدن توی این مرحله شرکت نکنن. اگر شرکت کنن و در هر رشته ای قبول شن، قبولی قبلیشون خود به خود لغو میشه. اما در صورت انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، لینک دانلوداون رو در این قسمت قرار میدیم. 

 

 

به محض اینکهدفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ منتشر بشه لینک دریافت اون رو در این مقاله قرار میدیم.

 

برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 با موافقت وزارت علوم صورت گرفته و لیست رشته محل های دارای ظرفیت در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر میشه.

 

متقاضیان دانشگاه های آزاد هم می توانند با دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد از لیست رشته محل های ارائه شده توسط این دانشگاه ها مطلع شوند .

 

بیشتر بخوانید: دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

شرایط تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

فقط کسایی می تونن انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد رو انجام بدن که همه شرایط لازم برای ثبت نام رو طبق اطلاعیه سازمان سنجش، داشته باشن .برای همین همه شرایط لازم برای شرکت تو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت 1400 رو گفتیم.

 

اولین شرط شرکت تو تکمیل ظرفیت اینه که حتما باید تو کنکور ارشد ثبت نام کرده و سر جلسه آزمون حضور داشته باشین.

داوطلبایی که در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد تو یکی از رشته محلای بورسیه و یا دارای شرایط خاص پذیرفته شدن حق شرکت تو تکمیل ظرفیت رو ندارن.

اکه در زمان اعلام نتایج نهایی ارشد تو رشته محلی قبولی داشته باشین ، در صورت قبولی تو یکی از رشته محلای تکمیل ظرفیت ، قبولی قبلی شما لغو میشه.

هر داوطلب فقط می تونه تو کد رشته محل امتحانی خودش انتخاب رشته تکمیل ظرفیت رو انجام بده.

هر داوطلب مجازه 20 کد رشته محل رو تو فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد وارد کنه.

 

شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعات مشاورای این مرکز واسه ورود به مقطع ارشد بهره ببرین ، همچنین می تونین شانستون رو تو ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه های سراسری و ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد هم امتحان کنین .

 

اگه بخواین می تونین شانستون رو برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هم امتحان کنین .

در ادامه بخوانید : تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


سوالات متداول


1- ✔️ امسال دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد منتشر میشه ؟

✔️ به احتمال زیاد دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد منتشر میشه که لینک دانلودش تو این مقاله گذاشته میشه.

2- ✔️ همه ی رشته ها و دانشگاه ها تو دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ارائه میشن ؟

✔️ خیر، هر دانشگاهی که ظرفیت رشته محلاش تکمیل نشه، با تایید وزارت علوم، تو دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ارائه میشه که لینک دانلود دفترچه تو این مقاله گذاشته میشه.

3- ✔️ دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد سراسری و آزاد با هم یکی شده ؟

✔️ خیر، دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش و جدا از دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد آزاد منتشر میشه که واسه اطلاع بیشتر می تونین این مقاله رو مطالعه کنین.

منبع : دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ برای حضور تو جلسه آزمون الزامیه . روی کارت ورود به جلسه دانش اموزا اطلاعاتی مثل زمان و محل برگزاری آزمون نوشته شده که داوطلبا باید چند روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت استعداد درخشان کارتشون رو دریافت کنن .

 

 

مدارس تیزهوشان با توجه به سطح علمی و کیفیت آموزشی بالا همواره مورد استقبال والدین و دانش آموزا بوده . متقاضیایی که ثبت نام خودشونرو تو آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و نهم به دهمانجام دادن و کد رهگیری رو دریافت کردن باید پیگیر اطلاعیه ها برای زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان باشن .

از اونجایی که همراه داشتن کارت ورود به جلسه تیزهوشان برای همه دانش آموزا سر جلسه امتحان الزامیه تو ادامه این مقاله در مورد  زمان و نحوه کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 ارائه میدیم .

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

مرکز ملی استعداد درخشان هر سال چند روز قبل از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان رو برای داوطلبایی که ثبت نامشون رو انجام دادن منتشر می کنه تا داوطلبا از زمان و مکان برگزاری آزمون مطلع بشن . برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ توصیه می شه عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین .

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم :

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چند روز قبل از برگزاری آزمون روی سایت hoosh.medu.ir قرار می گیره . سال گذشته طبق اطلاعیه سایت سمپاد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از تاریخ 10 خرداد ماه منتشر شد، هنوز زمان انتشار کارت ورود به جلسه ازمون تیزهوشان 1401- 1402 مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه کارت منتشر شد با خبر بشین .

 

 

به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم :

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چند روز قبل از برگزاری آزمون روی سایت azmoon.medu.ir قرار می گیره .سال گذشته طبق اطلاعیه سایت سمپاد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از تاریخ 10 خرداد ماه منتشر شد، هنوز زمان انتشار کارت ورود به جلسه ازمون تیزهوشان 1401- 1402 مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه کارت منتشر شد با خبر بشین .

 

 

به محض اینکه زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هم به دهم مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

با خوندن مقاله زیر می تونین استرس خودتون رو برای حضور تو جلسه امتحان به حداقل برسونین .

بیشتر بخوانید: کاهش استرس امتحان

 

 

 

راهنمای نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داوطلبان باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان از طریق سایت azmoon.medu.ir با وارد نمودن رمز ورود همگام و کد ملی اقدام به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان کنن .

به طور خلاصه فرایند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان :
  1. ورود به سایت azmoon.medu.ir
  2. وارد کردن رمز ورود همگام و کد ملی
  3. نهایی کردن فرایند ثبت نام
  4. دریافت کارت ورود به جلسه
راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم :

برای دریافت کارت ورود به جلسه ابتدا وارد سایت hoosh.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز رو  وارد کنین .

 

 

در این قسمت نقش و عنوان سازمان دانش آموز رو انتخاب و تایید کنین .

 

در صورتی که ثبت نام نهایی نشده باشه ، باید با پرداخت هزینه از قسمت مربوطه ، در ابتدا ثبت نام رو نهایی کرد .

 

پس از اون می تونین کارت ورود به جلسه رو دریافت کنین .

 

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم :

برای دریافت کارت ورود به جلسه ابتدا وارد سایت azmoon.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز رو وارد کنین .

 

در این قسمت نقش و عنوان سازمان دانش آموز رو انتخاب و تایید کنین .

 

در صورتی که ثبت نام نهایی نشده باشه ، باید با پرداخت هزینه از قسمت مربوطه ، در ابتدا ثبت نام رو نهایی کرد و پس از آن می تونبن کارت ورود به جلسه را دریافت کنین .

 

 

 

 

این تصاویر مربوط به مراحل دریافت کارت ورود به جلسه سال گذشتس ، به محض این که مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهشان 1401 - 1402 ​تغییر کنه این تصاویر به روز رسانی میشه .

 

داوطلبا می تونن در کنار ثبت نام مدارس تیزهوشان شانسشون رو برای ثبت نام مدارس شاهد هم امتحان کنن .

در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد 99 - 1400

 

احیانا اگه تو نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 و یا ورود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان مشکلی داشتین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلیکو راهنمایی بگیرین و اگه متوجه مغایرت اطلاعات نوشته شده روی کارت ورود به جلستون شدین حتما باید به آموزش پرورش منطقه خودتون برای اصلاحش مراجعه کنین .

 

 

سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم رو از چه سایتی باید دریافت کنین ؟

✔️ کارت ورود به جلسه این آزمون رو باید از سایت ثبت نام استعداد درخشان دریافت کرد که لینک این سایت رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه دهم رو چه زمانی باید دریافت کرد ؟

✔️ این کارت رو باید چند روز قبل از برگزاری آزمون دریافت کنین که به محض اینکه زمان دقیق انتشار مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

3- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان رو نهم به دهم رو از به چه نحوی باید دریافت کرد ؟

✔️ این کارت رو باید به صورت اینترنتی از سایت استعداد درخشان دریافت کنین که نحوه دریافت این کارت تو این مقاله به طور کامل گفته شده .

منبع : کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای پذیرش دانش آموزا در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت اینترنتی انجام میشه. سایت مدارس تیزهوشان که برای ششمی ها به نشانی hoosh.medu.ir و برای نهمی ها به نشانی azmoon.medu.ir می باشد.

 

مدارس تیزهوشان هر سال از دانش آموزای مستعد از پایه ششم به هفتم و نهم به دهم پذیرش خودش رو انجام میده . سازمان استعداد های درخشان سمپاد برای راحتی ثبت نام ، سایت استعداد درخشان و سمپاد تیزهوشان رو در اختیار دانش آموزا قرار داده تا کلیه امور ثبت نام رو به صورت اینترنتی تو این سایت انجام بدن .

دانش آموزایی که قصد ادامه تحصیل در پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهم مدارس تیزهوشان1401 - 1402 رو دارن در صورت داشتن تمامی شرایط ثبت نام ، باید با رمز ورود همگام خودشون که از مدیر مدرسه گرفتن وارد سایت ثبت نام شده و بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و پرداخت هزینه ثبت نام ، ثبت نام خودشون رو نهایی کنن . در ادامه با ما همراه باشین تا از نشانی دقیق این سایت مطلع بشین .

 

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام مدرسه تیزهوشان برای پایه ششم به هفتم به صورت اینترنتی داخل سامانه استعداد های درخشان به نشانی hoosh.medu.ir انجام میشه . دانش اموزا باید در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق لینک ثبت نام که در زیر براتون گذاشتیم ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

 

لینک ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :

 

دانش آموزای پایه ششم ابتدایی که قصد ادامه تحصیل تو مدارس تیزهوشان و یا سمپاد رو دارن باید در زمان ثبت نام ، در صورت داشتن همه شرایط ، وارد سامانه ثبت نام به نشانی hoosh.medu.ir بشن و ثبت نام خودشون رو برای آزمون ورودی این مدرسه انجام بدن .

سال گذشته لینک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در فروردین ماه فعال شد، هنوز زمان فعال شدن سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ مشخص نیست ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلرگام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم لینک ورود به سایت ثبت نام رو در این مقاله میذاریم.

 

بیشتر بخوانید: شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

 

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دانش آموزای مستعد و تیزهوش پایه نهم دبیرستان برای شرکت در آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم در صورت داشتن همه شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 ، باید ثبت نام خودشون رو به صورت اینترنتی تو سایت azmoon.medu.ir انجام بدن و خودشون رو برای شرکت تو این رقابت بزرگ آماده کنن .

سال گذشته لینک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در فروردین ماه فعال شد، هنوز زمان فعال شدن سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ مشخص نیست ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلرگام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم لینک ورود به سایت ثبت نام رو در این مقاله میذاریم.

 

در ادامه بخوانید: شرایط لازم برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

 

دانش آموزایی که قصد ادامه تحصیل تو این مدارس رو دارن می تونن تمام سوالات خودشون رو جهت ثبت نام ، شرایط و برنامه ریزی از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن و اگه مشکلی درباره ورود به سایت مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 دارن از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسا در میون بزارن .

 

سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام تو سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم انجام میشه که لینک ورود به این سایت رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام این آزمون تو سامانه ثبت نام آزمون ورودی استعداد درخشان انجام میشه که نشانی دقیق و لینک ورود به سایت رو تو این مقاله گذاشتیم .

3- ✔️ سایت ثبت نام تیزهوشان چه زمانی فعال میشه ؟

✔️ هنوز زمان فعال شدن لینک ثبت نام آزمون تیزهوشان مشخص نیست ولی به محض مشخص شدن، در این مقاله اطلاع میدیم.

منبع : سایت ثبت نام تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ به صورت اینترنتی انجام میشه ولی دانش آموزا برای ثبت نام پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مدارس سمپاد ، باید همه شرایط لازم برای ثبت نام رو داشته باشن تا بتونن تو این رقابت بزرگ شرکت کنن .

 

 

با این که مدارس تیزهوشان ظرفیت پایینی داره ، اما هر سال دانش آموزای زیادی تو آزمون ورودی این مدارس شرکت می کنن و خودشون رو واسه ورود به این مدارس محک میزنن . امسالم آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 واسه پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار میشه .

طبیعتا همه ی دانش آموزا اجازه شرکت تو این آزمون رو ندارن و فقط اونایی می تونن تو آزمون ورودی این مدارس ثبت نام کنن که شرایط شرکت تو آزمون مدارس تیزهوشان رو داشته باشن . ما در ادامه به شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای پایه ششم ابتدایی و نهم به دهم اشاره کردیم . با ما همراه باشین !

 

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

هم زمان با ثبت نام ، دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 هم در سایت ثبت نام تیزهوشان ششم منتشر میشه و دانش آموزا باید برای اطلاع از جزئیات و شرایط ثبت نام این دفترچه رو با دقت مطالعه کنن . ما در ادامه به مهمترین شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ اشاره کردیم .

 

شرایط و ضوابط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم :

 

تابعیت ایرانی . ثبت نام اتباع غیرایرانی ، بر اساس بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام میشه .

نمره خیلی خوب تو تموم دروس نوبت دوم پایه ی پنجم ابتدایی تو سال تحصیلی و نمره خیلی خوب تو تموم دروس تو نوبت اول پایه ششم داشته باشه .

البته اگه داوطلب تو مجموع دو سال تحصیلی پایه های پنجم و ششم ابتدایی حداکثر تو یه درس خوب گرفته باشه هم مشکلی برای ثبت نام نداره .

 

برای اطلاع از تمام جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دانش آموزا برای ثبت نام آزمون استعداد های درخشان نهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ باید حتما شرایط ورود به مدارس تیزهوشان رو داشته باشن تا بتونن تو این رقابت بزرگ شرکت کنن . برای اطلاع شما دانش آموزان از این شرایط در ادامه مهم ترین شرایط لازم برای ثبت نام تیزهوشان 1401 - 1402 رو گفتیم .

 

شرایط و ضوابط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم :

 

تابعیت ایرانی . ثبت نام اتباع غیرایرانی ، بر اساس بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام میشه .

حداقل معدل کل سالانه 19 تو خرداد پایه هشتم سال تحصیلی داشته باشه .

دانش آموزایی که پایه ی نهم رو تو مدارس استعداد های درخشان می خونن از شرکت تو این آزمون معافن و می تونن طبق آیین نامه مربوط به این دانش آموزا ، بدون آزمون تیزهوشان وارد این مدارس بشن .

تو شهرستانایی که چند تا دبیرستان دوره دوم سمپاد دارن ، داوطلبا می تونن نهایتا سه تا مدرسه ( هر سه داخل یه شهرستان و تو یه رشته تحصیلی ) رو به ترتیب اولویت تو فرم تقاضانامه ثبت نام وارد کنن .

اگه قصد ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی رو دارین بهتره شرایط ثبت نام این آزمون رو مطالعه کنین .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

شرایط ثبت نام و پذیرش دوقلو ها در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

با توجه به روحیات و وابستگی عاطفی بین دو قلو ها و چند قلو ها ، شرایطی در نظر گرفته شده تا این دانش آموزا بتونن با هم تو مدارس تیزهوشان درس بخونن ، البته اگه بتونن حد نصاب مشخص شده رو بیارن . در ادامه شرایط ثبت نام و پذیرش دوقلو ها در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو توضیح دادیم .

 

اگه هم زمان دانش آموزای هم زاد ( دو قلو یا بیشتر ، هم جنس یا غیر هم جنس ) تو آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان و نمونه دولتی شرکت کنن و یکی از اونا پذیرفته بشه ، اون یکی فقط به شرط کسب حداقل هشتاد درصد امتیاز آزمون آخرین نفر پذیرفته شده تو مدرسه مورد تقاضاش ، می تونه براساس اولویت های انتخابی خودش ، اضافه بر ظرفیت پیش بینی شده پذیرفته بشه .

 

اولویت های انتخابی دانش آموزای هم جنس باید مشابه همدیگه باشن .

 

اگر یکی از هم زادا قبول بشه ، امکان قبولی بقیه هم زادا تو اولویت های انتخابی خودشون و یا بهتر شدن اولویت های انتخابیشون فراهم میشه ، البته به شرطی که امتیاز کف مدرسه قبولی جدید هم زاد دیگه ، بالاتر از امتیاز کف مدرسه ی قبولی هم زاد اول نباشه .

 

قبل از اعلام نتیجه ی آزمون ، امتیاز دانش آموزای هم زاد هم بررسی میشه و اگه حداقل امتیاز لازم رو داشتن ، اسمشون مازاد بر ظرفیت تو فهرست پذیرفته شده ها اعلام میشه .

در ادامه بخوانید : زمان برگزاری آزمون تسزهوشان

اگه در مورد شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 سوالی داشتین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون رو در مورد آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یا نهم به دهم از کارشناسای این مرکز بپرسین . همچنین می تونین عضوکانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا در جریان اخبار دست اول این مدارس قرار بگیرین .

 


سوالات متداول


1- ✔️ برای شرکت تو آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای شرکت تو این آزمون داشتن معدل توصیفی خیلی خوب تو تمام دروس پایه پنجم ابتدایی که بقیه شرایط لازم تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ برای شرکت تو آزمون تیزهوشان نهم به دهم چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای شرکت تو آزمون نهم به دهم کسب معدل 19 در پایه هشتم که بقیه شرایط لازم برای ثبت نام تو این مقاله گفته شده .

3- ✔️ تو شهرستانایی که چند تا دبیرستان سمپاد داره ، چند تا مدرسه رو میشه انتخاب کرد ؟

✔️ تو این شهرستانا میشه حداکثر 3 دبیرستان رو انتخاب کرد البته با شرایطی که تو این مقاله گفته شده .

منبع : شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه که داوطلبایی که شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت رو دارن، می تونن تو مهلت ثبت نام وارد سایت azmoon.org بشن و ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه ازاد 1400 رو انجام بدن.

 

 

داوطلبایی که تو اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تو هیچ رشته محلی قبول نشدن و یا از رشته و دانشگاه قبولیشون راضی نیستن، می تونن شانسشون رو از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امتحان کنن. 

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد به صورت اینترنتی و از طرف سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه که تو اون دانشگاه هایی که از طریق انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد 1400 نتونستن ظرفیتشون رو تکمیل کنن، بتونن با پذیرش دانشجو ها تو این مرحله ، ظرفیت های خالیشون رو پر کنن.

اطلاع از زمان دقیق تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰باعث میشه که داوطلبا بتونن از این فرصت ویژه استفاده کنن و با ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 یه بار دیگه شانسشون رو برای ورود به مقطع ارشد آزاد محک بزنن، که در ادامه توضیح دادیم. 

 

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.org انجام میشه و متقاضیایی که شرایط ثبت نام نوشته شده تو دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ازاد ۱۴۰۰ رو داشته باشن، می تونن به محض شروع ثبت نام، وارد سایت بشن و کد رشته محل های مد نظرشون رو تو فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن.

 سال گذشته به علت برگزاری ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد شاهد برگزار نشدن تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد بودیم. در صورت برگزاری مجدد این مرحله،در این مقاله اطلاع میدیم.

طبق آخرین اطلاعیه تکمیل ظرفیت ارشد 1400 به زودی انجام میشه که داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه خبری در مورد زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ اعلام بشه، باخبر بشن و از ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد جا نمونن.

 

 

به محض اینکه زمان و تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ مشخص بشه در ایم مقاله اطلاع میدیم.

 


داوطلبا می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید : تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400

 

 

به محض اعلام زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 1400 داوطلبا می تونن برای شرکت تو این مرحله آماده شده و ضمن استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پاسخ سوالات خودشون رو پیدا کنن.

 

حواستون هم باشه، تعداد رشته های ثبت نامی ظرفیتشون کمه که در دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد این اطلاعات وجود داره به همین خاطر باید توی انتخاب نوع رشته تون دقت کنید که یه وقت با انتخاب اون، رشته پذیرفته شده قبلیتون که ممکنه بهتر از این باشه رو از دست ندید.

 

داوطلبا دقت داشته باشن که اگه به هر دلیل اطلاعاتشون رو به اشتباه وارد کردن ، می تونن تو مهلت ثبت نام ، مجدد وارد سایت بشن و اطلاعاتشون رو تصحیح و ویرایش کنن .

 

همچنین مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد تاریخ و مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه آزاد و همچنین تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برای دانشگاه های سراسری مشاوره بگیرین .

 

ثبت نام در ارشد بدون کنکور پیام نور که به فراگیر پیام نور معروف است شانس دوباره ای را برای حضور در مقطع فوق لیسانس به داوطلبا میده. با خوندن مقاله زیر می تونید اقدامات لازم برای ثبت نام در این فرآیند را انجام بدین.

در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

 

سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد کی شروع میشه ؟

✔️ زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد از طریق سازمان سنجش اعلام میشه، که به محض اینکه زمان دقیقش اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ اگه بخوایم اولویت های انتخابیمون رو تو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد تغییر بدیم، باید چیکار کنیم ؟

✔️ همونطور که تو این مقاله توضیح دادیم، متقاضیا می تونن تو مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد، مجدد وارد سایت بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن.

3- ✔️ کی لیست رشته محل های ارائه شده تو مرحله تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد منتشر میشه ؟

✔️ دفترچه تکمیل ظرفیت تو زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد منتشر میشه که تو این مقاله در مورد زمان تکمیل ظرفیت توضیح دادیم.

منبع : زمان تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

بعد از اینکه نتایج ارشد آزاد اعلام میشه، اگه ظرفیت دانشگاه ها خالی بمونه، دانشگاه ازاد با ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، این ظرفیت ها رو تکمیل می کنه. داوطلبا اگه شرایطش رو داشته باشن، می تونن از طریق سایت Azmoon.org، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت گروه آزمایشی خودشون رو انجام بدن.

 

 

هر چند قبولی تو کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دیگه به سختی قبل نیست، ولی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هنوزم طرفدارای خودش رو داره. مهم نیس تو اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400 جایی قبول شدین یا نه، همین که از رشته و گرایشی که تو اون قبول شدین راضی نیستین کافیه تا تو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ شرکت کنین.

البته بهتره با شرایط و قوانین انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ آشنایی باشین تا بهترین انتخاب رشته ممکن رو انجام بدین و تو بهترین شکل ممکن تو مقطع کارشناسی ارشد شروع به تحصیل کنین. به همین دلیل در ادامه این مقاله در مورد زمان، نحوه، شرایط و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 صحبت کردیم.

 

 

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

معمولا وقتی دانشگاه آزاد می بینه که ظرفیت رشته محلاش بعد از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد پر نشده میاد اقدام به پذیرش دوباره دانشجو بر اساس تکمیل ظرفیت می کنه. برای همین داوطلبا پیگیر زمان برگزاری این تکمیل ظرفیت هستن تا شانسشون رو دوباره امتحان کنن.

تکمیل ظرفیت معمولا سه تا 4 هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد اعلام میشه. هنوز زمان دقیق تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 1400 مشخص نشده ولی توصیه می کنیم واسه اطلاع از زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد ۱۴۰۰، عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه خبر جدیدی اعلام شد یا تکمیل ظرفیت شروع شد، با خبر بشین.

 

 

به محض اینکه زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

برای اطلاع از شرایط و جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۰ خوندن مقاله زیر به شما پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

بعضی وقتا با این استدلال طرفیم که فقط اونایی می تونن تو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنن که تو هیچ رشته محلی قبول نشده باشن. این تصور کاملا اشتباهه، چون شرط شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اینه که شما:

 

1تو کنکور کارشناسی ارشد همون سال ثبت نام و " شرکت " کرده باشین.

2برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته شده باشین.

 

تموم اونایی که تو کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کردن، چه قبول شدن و چه نشدن، فقط با اطلاعات ثبت نامیشون و با توجه به رشته محلای اعلام شده تو دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می تونن تو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد شرکت کنن. سال گذشته بنابر تصمیم سازمان سنجش و ستاد مقابله با کرونا، به جای برگزاری تکمیل ظرفیت آزاد،ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برگزار شد.

 

داوطلبا می تونن برای اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در سال 1400 مقاله ای که لینک اون رو در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

 

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبا بعد از شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ می تونن از طریق سایت Azmoon.org، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خودشون رو انجام بدن. ثبت نام تکمیل ظرفیت به صورت اینترنتی تو سامانه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تو سایت دانشگاه آزاد فعال میشه.

 

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

 

1ورود به سایت azmoon.org

1خرید کارت اعتباری ثبت نام

1ورود به صفحه انتخاب رشته و وارد کردن اطلاع و رشته محلای لازم

 

راهنمای تصویری ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

وارد سایت azmoon.org بشین و روی گزینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کلیک کنین.

 

 

در ادامه باید اول کارت اعتباری ثبت نام رو خریداری کنین. پس روی گزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کلیک کنین.

 

 

بعد از پرداخت هزینه ثبت نام یک شناسه و یک رمزدر اختیار شما قرار می گیره.

 

 

در این مرحله دوباره باید به سایت اصلی برین و این بار گزینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو انتخاب کنین.

 

 

در ادامه با وارد کردن اطلاعات درخواستی می تونین 100 کد رشته محل رو انتخاب کنین.

 

 

تصاویر بالا مربوط به تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال های گذشتس که به محض اینکه در نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت 1400 تغییری ایجاد بشه این تصاویر به روز رسانی میشه. 

 

داوطلبا اگه سوالی در مورد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد 1400 داشتن می تونن با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز در ارتباط باشن و تموم سوالاتشون رو از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن.

 

 اگه بعد از اعلام تایج نهایی دیدین از رشته محل قبولیتون راضی نبودین می توینن خودتون رو برای شرکت تو آزمون ارشد سال بعد آماده کنین.

بیشتر بخوانید : زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

سوالات متداول


1- ✔️ تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امسال برگزار میشه ؟

✔️ برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بستگی به تصمیم سازمان سنجش داره که اگر برگزار بشه در متن مقاله اطلاع رسانی میشه.

2- ✔️ آیا همه داوطلبا می تونن تو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ازاد شرکت کنن ؟

✔️ خیر، فقط داوطلبایی می تونن تو تکمیل ظرفیت ارشد آزاد شرکت کنن که شرایط گفته شده تو این مقاله رو داشته باشن.

3- ✔️ آیا واسه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد باید مجدد هزینه پرداخت کنیم ؟

✔️ بله، داوطلبا باید از طریق لینک خرید کارت, هزینه ثبت نام تکمیل ظرفیت رو پرداخت کنن که تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

منبع : تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

بعد از اینکه نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد اعلام میشه، داوطلبایی که قبول نشدن و یا از رشته قبولی خودشون راضی نیستن، می تونن از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، شانسشون رو برای تحصیل تو رشته محل مورد علاقه شون امتحان کنن. 

 

 

 

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد، به خاطر تکمیل ظرفیت خالی دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه ( نوبت دوم )، پردیس های خودگردان، مجازی، پیام نور و غیرانتفاعی برگزار میشه که نتونستن ظرفیت خودشون رو از طریق انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد تکمیل کنن.

اگه تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 برگزار بشه، از اونجایی که ملاک شرکت تو تکمیل ظرفیت، حاضر بودن تو جلسه آزمون کارشناسی ارشد هست، پس همه ی داوطلبایی که تو کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ حاضر بودن و واسه اونا کارنامه اولیه کارشناسی ارشد صادر شده، چه تو مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد تو یه رشته محل قبول شده باشن، چه نه، می تونن تو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد شرکت کنن.

چون در مورد حذف تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1400 هنوز اطلاعیه دقیقی نیومده، تو این مقاله در مورد زمان، نحوه و شرایط احتمالی ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توضیح دادیم.

 

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد، هر سال به فاصله سه هفته تا 1 ماه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری کارشناسی ارشده و ما با داوطلبایی مواجه هستیم که یا از رشته قبولیشون راضی نیستن و یا قبول نشدن و با استفاده از تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد می تونن شانس خودشون رو برای ورود به مقطع ارشد امتحان کنن.

با توجه به اینکه در مورد زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اطلاعیه ای منتشر نشده به داوطلبا توصیه می کنیم، برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 1400 عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه خبری در این مورد منتشر شد، باخبر بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مشخص بشه در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

داوطلبا میتونن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد مقاله ای که لینک اون رو در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

اگه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد۱۴۰۰ برگزار بشه، طبق روال سال، واسه ثبت نام کافیه به سایت سازمان سنجش مراجعه کنین و با وارد کردن اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و بدون پرداخت هزینه اضافی، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسریکارشناسی ارشد 1400 رو انجام بدین.

متقاضیا واسه انتخاب رشته باید اول دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد رو از سایت سازمان سنجش دانلود و با دقت مطالعه کنن. داوطلبا فقط تنها می تونن انتخاباشون رو از رشته محل های ارائه شده تو دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد انتخاب و با توجه به ملاک هاشون و بر اساس علاقه تو فرم اینترنتی سازمان سنجش ثبت کنن.

اگه امسال تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۰​ رو واسه دانشگاه های سراسری داشتیم، این مقاله به روز رسانی میشه و راهنمای تصویری نحوه ثبت نام رو واستون میزاریم.

 

داوطلبا می تونن برای اطلاع از شرایط و جزئیات ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

 

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سال قبل تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی بود، اگه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برگزار بشه،کافیه تو کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام و شرکت کرده باشین. همچنین طبق تکمیل ظرفیت ارشد سال 1400، اونایی که تو کارنامه کنکور ارشد، مجاز به انتخاب دوره های روزانه نبودن هم، می تونن تو تکمیل ظرفیت کنکور سراسری کارشناسی ارشد تو رشته محلای روزانه انتخاب رشته کنن.

پس اگه بخوایم یه بار دیگه شرایط رو مرور کنیم، شرطش اینه که تو کنکور سراسری کارشناسی ارشد ثبت نام کرده و تو جلسه آزمون حضور داشته باشین و واسه شما کارنامه اولیه صادر شده باشه. شرکت تو تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ارتباطی به شرکت تو انتخاب رشته کارشناسی ارشد نداره و به همین خاطر، حتی اونایی که انتخاب رشته کارشناسی ارشد رو انجام ندادن و یا جا موندن هم می تونن تو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ شرکت کنن.

بازم تاکید می کنیم که به خاطر اینکه سال قبل تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی بود، ممکنه امسال هم تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 1400 بر اساس سوابق تحصیلی باشه و یا شرایط ثبت نام تغیر کنه، به محض اینکه خبری در این مورد منتشر بشه، این مقاله به روز رسانی میشه.

در ادامه بخوانید: رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، راهکارای مناسبی رو در اختیارتون قرار بدن تا بهترین نتیجه رو تو مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشدو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کسب کنین .


سوالات متداول


1- ✔️ تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد امسال برگزار میشه ؟

✔️ بله، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد برگزار میشه که شرایط و نحوه انتخاب رشته رو تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

2- ✔️ تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد با هم برگزار میشه ؟

✔️ خیر، تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری مجزا از تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد برگزار میشه که تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

3- ✔️ آیا همه می تونن تو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد شرکت کنن ؟

✔️ خیر، فقط اونایی می تونن تو تکمیل ظرفیت ارشد شرکت کنن که شرایط ثبت نام رو داشته باشن که واسه اطلاع از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت می تونین این مقاله رو مطالعه کنین.

منبع : تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

هر سال بعد از اینکه نتایج نهایی کارشناسی ارشد اعلام میشه، می بینیم که ظرفیت بعضی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خالی می مونه. این ظرفیت ها از طریق دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد اعلام میشه و داوطلبا می تونن بر اساس اون، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد 1400 رو انجام بدن.

 

 

معمولا بعد از اینکه نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد اعلام می شه، دانشگاه هایی که می بینن تعداد نفراتی که ثبت نام نهاییشون رو تو دانشگاه انجام دادن کمتر از ظرفیت اختصاص داده شده هستش میان این کمبود رو از طریق برگزار کردن تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد جبران می کنن.

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد یه فرصت استثنایی واسه انتخاب رشته مجدد داوطلبایه که یا تو هیچ رشته ای قبول نشدن یا از رشته و دانشگاهی که قبول شده بودن، راضی نیستن. این داوطلبا می تونن تو زمان تکمیل ظرفیت ارشد وارد سایت سازمان سنجش بشن و یک بار دیگه شانسشون رو امتحان کنن. اما اکثر داوطلبا نمی دونن تو چه زمانی باید این ثبت نام تکمیل ظرفیت رو انجام بدن. برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ صحبت کردیم.

 

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبایی که شرایط شرکت تو تکمیل ظرفیت ارشد 1400 رو دارن باید پیگیر اخبار باشن تا در صورت برگزار شدن تکمیل ظرفیت، در زمان تکمیل ظرفیت ارشد، ثبت نام خودشون رو تو رشته محل امتحانیشون تو سایت sanjesh.org انجام بدن.

تجربه نشون داده که ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد، معمولا 3 هفته تا یه ماه بعد اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد انجام میشه. سال گذشته هم این تکمیل ظرفیت اواخر مهر ماه انجام شد.

 سال گذشته به دلیل پذیرش کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی، تکمیل ظرفیت ارشد برگزار نشد و تونستن در ظرفیتای خالی با استفاده از سوابق تحصیلی نام نویسی کنن. چون هنوز تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مشخص نشده توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشین، تا اگه اطلاعیه ای در مورد برگزاری، زمان و تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 1400 اعلام شد، با خبر بشین. 

 

 

به محض اینکه زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 1400 مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

داوطلبا می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد مقاله ای که لینک اون رو در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید : ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد

 

 

داوطلبای تحصیل در دانشگاه های سراسری که با شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۰ به نتیجه قابل قبولی دست پیدا نکردن هم می تونن خودشون رو برای حضور در کنکور کارشناسی ارشد سال بعد آماده کنن. شرکت در این آزمون نیازمند برنامه ریزی دقیق و مطالعه منابع مفید است.

 

مشاورای مقطع کارشناسی ارشد مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد کنکور ارشد و ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد جواب بدن و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، بهترین راهکارها رو با توجه به شرایطتتون بهتون معرفی کنن .

در ادامه بخوانید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

سوالات متداول


1- ✔️ تکمیل ظرفیت ارشد چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ زمان تکمیل ظرفیت ارشد معمولا سه تا چهار هفته بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد اعلام میشه که به محض اینکه زمان دقیق ثبت نام تکمیل ظرفیت مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ تکمیل ظرفیت ارشد سراسری تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد سراسری در سایت سازمان سنجش انجام میشه که تو این مقاله آدرس سایت تکمیل ظرفیت رو گذاشتیم.

3- ✔️ آیا همه ی دانشگاه های تو تکمیل ظرفیت ارشد دانشجو می گیرن ؟

✔️ خیر، همه ی دانشگاه ها تو تکمیل ظرفیت ارشد پذیرش دانشجو ندارن که واسه اطلاعات بیشتر می تونین متن این مقاله رو مطالعه کنین.

منبع : زمان تکمیل ظرفیت ارشد



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ معمولا همزمان با ثبت نام این آزمون منتشر میشه و همه داوطلبایی که قصد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم رو دارن باید قبل ار ثبت نام این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن تا از تمام شرایط و ضوابط این آزمون مطلع بشن .

 

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان هرسال به صورت اینترنتی انجام میشه و همه متقاضیا برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 می تونن از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی به نشانی Azmoon.medu.ir تو این آزمون ثبت نام کنن .

اما داوطلبا برای اطلاع از نحوه ، قوانین و شرایط ، هزینه و مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی رو دانلود و مطالعه کنن . به همین دلیل تو این مقاله زمان انتشار ، لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و شرایط و ضوابط نوشته شده تو دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی رو گفتیم .

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چند روز قبل از زمان ثبت نام منتشر میشه . همه متقاضیایی که دوست دارن ثبت نام این مدارس رو انجام بدن باید قبل از ثبت نام ، این دفترچه رو دانلود و با دقت مطالعه کنن تا از همه شرایط و ضوابط و جزئیات این آزمون با خبر بشن .

 

 

در جدول زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم سال گذشته رو گذاشتیم که به محض انتشار دفترچه تیزهوشاتن 1401 - 1402 لینک دانلود ها بروز رسانی میشه.

 

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه مد نظر کلیک کنید .
دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

 

برای اینکه فرایند ثبت نامتون کامل و بی نقص انجام بشه می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دانش آموزایی که قصد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی رو دارن باید قبل از ثبت نام از شرایط ثبت نام در این آزمون مطلع باشن و در صورت داشتن تمام شرایط لازم ، ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام بدن . در ادامه شرایط لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو گفتیم .

 

داشتن تابعیت ایرانی ( البته اتباع غیر ایرانی با یک سری شرایط خاص می تونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن ) .

کسب مقیاس خیلی خوب تو تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم

کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول پایه ششم

در صورتی که دانش آموز فقط و فقط در یک عنوان درس در مجموع دروس پنجم و ششم ابتدایی مقیاس خوب هم کسب کرده باشه می تونه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401-1402 رو انجام بده .

 

اگه همه شرایط ثبت نام رو دارین بهتره مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان رو هم برای ثبت نام آماده کنین .

در ادامه بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام مدارس تیزهوشان

 

داوطلبایی که پس از مطالعه این مقاله سوالی براشون پیش اومد می تونن همه سوالای خودشون رو در مورد جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و مراحل ثبت نام تیزهوشان از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن . برای برقراری ارتباط با مشاورای این مرکز کافیه از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین .

 


سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه همزمان با ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم منتشر میشه که به محض انتشار تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم رو از چه سایت باید دانلود کرد ؟

✔️ این دفترچه رو باید از سایت سنجش و پذیرش استعداد درخشان دانلود کنین که به محض انتشار لینک دانلودش رو تو این مقاله میذاریم .

3- ✔️ اگه نمره یکی از درسای پایه ششم خوب باشه می تونیم تو آزمون تیزهوشان ثبت نام کنیم ؟

✔️ همونطور که تو این مقاله کامل توضیح دادیم در صورتی که تو مجموع نمرات پایه پنجم و ششم یک خوب باشه امکان ثبت نام رو دارین .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تو دفترچه ثبت نام تیزهوشان مشخص میشه . دانش آموزا باید طبق زمان اعلام شده تو این دفترچه برنامه ریزی خودشون رو برای قبولی در آزمون انجام بدن .

 

 

به دلیل امکانات ویژه و کادر علمی ماهر مدارس تیزهوشان ، هر ساله دانش آموزای زیادی داوطلب شرکت تو آزمون مدارس تیزهوشان هستن . داوطلبایی که تو زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان ثبت نام خودشون رو تو آزمون مدارس تیزهوشان انجام دادن باید برای حضور تو این آزمون از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اطلاع داشته باشن . 

از اونجایی دونستن زمان برگزاری آزمون تیزهوشان برای دانش آموزا واجبه تا بخوان برنامه ریزی درسی خودشون رو برای موفقیت تو آزمون انجام بدن ، برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم صحبت کردیم .

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای پایه ششم به هفتم هر سال تو دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نوشته میشه که داوطلبا بدونن تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان کی هست و خودشون رو برای این آزمون آماده کنن .

سال گذشته آزمون تیزهوشان در خرداد ماه برگزار شد، هنوز زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نشده ولی به داوطلبا توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد با خبر بشین .

 

 

به محض اینکه زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای حضور تو جلسه آزمون باید حتما چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان کارت ورود به جلسه خودتون رو دریافت کنین .

بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای پایه نهم به دهم هر سال تو دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نوشته میشه که داوطلبا بدونن تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان کی هست و خودشون رو برای این آزمون آماده کنن . 

سال گذشته آزمون تیزهوشان نهم به دهم در خرداد ماه برگزار شد، هنوز زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نشده ولی به داوطلبا توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد با خبر بشین .

 

 

به محض اینکه زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

اگه هنوز هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان رو پرداخت نکردین و نمی دونن کی باید این هزینه رو پرداخت کنین ، خوندن مقاله زیر کمک زیادی بهتون می کنه .

بیشتر بخوانید : پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن با به تموم سوالای شما در مورد زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 پاسخ بدن  . همچنین می تونین همه سوالای خودتون رو از ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسین .

 

برای دریافت مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان می تونین مقاله زیر بخونین .

در ادامه بخوانید : مشاوره قبولی در تیزهوشان

 


سوالات متداول


1- ✔️ آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ این آزمون احتمالا در خرداد برگزار میشه که به محض اینکه زمان دقیق برگزاری آزمون مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ این آزمون احتمال در خرداد برگزار میشه که به محض اینکه زمان دقیق برگزاری آزمون مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

3- ✔️ دونستن زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان چه کمکی به دانش آموزا می کنه ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله گفته شد دانش آموزا با اطلاع از زمان برگزاری آزمون می تونن برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه داشته باشن .

منبع : زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیای ورود به مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، کافیه بعد از بررسی شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ، از طریق سایت azmoon.medu.ir به صورت اینترنتی ثبت نامشون رو انجام بدن و تو این رقابت بزرگ شرکت کنن .

 

 

 

سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان یا سمپاد ، هر سال با برگزاری آزمون اقدام به گزینش و پذیرش دانش آموزای مستعد و با استعداد در مدارس تیزهوشان می کنه که هدف خیلی از دانش آموزا مخصوصا دانش آموزای باهوش ، قبولی تو این آزمون و تحصیل تو این مدارسه !

با وجود پایین بودن ظرفیت مدارس تیزهوشان ( تقریبا 15 هزار نفر ) هر سال حدودا 200 هزار نفر برای ورود به این مدارس تو این رقابت نفس گیر شرکت می کنن و با هم به رقابت می پردازن . ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت مربوطه انجام میشه .

دانش آموزا در صورت داشتن شرایط می تونن ثبت نام رو انجام بدن و بعد از اون با مطالعه مواد درسی آزمون برای این رقابت نسبتا مهم آماده بشن . با توجه به اهمیت این آزمون در ادامه به توضیح شرایط ، نحوه ، زمان و سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ پرداختیم تا متقاضیا بتونن با اطلاعات کامل و با خیالت راحت ثبت نامشون رو انجام بدن .

 

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

یکی از دغدغه هایی که ذهن متقاضیا و خیلی از خانواده هاشون رو به خودش مشغول می کنه ، زمان دقیق ثبت نام مدارس استعداد درخشان ! این زمان هر سال از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان اطلاع رسانی میشه و داوطلبا باید با پیگیری این سایت از مهلت ثبت نام با خبر بشن .

سال گذشته ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه نهم و ثبت نام ششم به هفتم از فروردین ماه شروع شد ، هنوز زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه این خصوص صادرشد مطلع بشین .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 - 102 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

شما باید قبل از ثبت نام مدارک لازم برای ثبت نام مدارس تیزهوشان رو آماده کنین که می تونین برای اطلاع از مدارک لازم  برای ثبت نام آزمون تیزهوشان مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان

با وجود اطلاع رسانی های قبلی تو سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش تیزهوشان اما هر سال شاهد جا موندن تعداد زیادی از دانش آموزا از ثبت نام سمپاد هستیم به همین خاطر معمولا بازه ثبت نام تمدید میشه تا داوطلبای جا مونده از ثبت نام بتونن ثبت نامشون رو تکمیل کنن یا در صورت نیاز اطلاعاتشون رو تصحیح و ویرایش کنن . با عضویت تو کانال تلگرام مدارس به محض اینکه ثبت نام مدارس تیزهوشان تمدید بشه مطلع میشین .

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

بیشتر بخوانید : تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان

 

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همزمان با ثبت نام ، دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 هم تو سایت منتشر میشه و دانش آموزا باید برای اطلاع از ضوابط و شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان  ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​این دفترچه رو با دقت مطالعه کنن و در صورت داشتن تمام شرایط لازم برای این ثبت نام اقدام کنن .

  • شرایط و ضوابط ثبت نام پایه هفتم:

تابعیت ایرانی _ ثبت نام اتباع غیرایرانی ، طبق بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام میشه .

کسب مقیاس خیلی خوب تو تموم دروس نوبت دوم پایه ی پنجم ابتدایی تو سال تحصیلی 98 - 99 و کسب مقیاس خیلی خوب تو تموم دروس تو نوبت اول پایه ششم تو سال تحصیلی 99 - 1400

البته اگه داوطلب تو مجموع دوسال تحصیلی پایه های پنجم و ششم ابتدایی حداکثر تو یه درس عنوان خوب رو کسب کرده باشه مشکلی واسه ثبت نام نداره .

  • شرایط و ضوابط ثبت نام پایه دهم :

تابعیت ایرانی _ ثبت نام اتباع غیرایرانی ، طبق بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام میشه .

داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم تو خرداد سال تحصیلی 99 - 1400

 

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام تیزهوشان نهم به صورت کشوری و از طریق سایت یکتا به نشانی azmoon.medu.ir وثبت نام مدارس سمپاد ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هم از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام میشه . تمامی متقاضیا باید بصورت اینترنتی و از طریق این سایت ها ثبت نامشون رو انجام بدن .

هم زمان با ثبت نام دفترچه ثبت نام هم تو سایت منتشر میشه و دانش آموزا بعد از مطالعه دفترچه و بررسی ضوابط و شرایط ثبت نام مدارس سمپاد ، باید فرم تقاضانامه اینترنتی رو با دقت ، تکمیل و اطلاعات فردی و تحصیلیشون رو وارد کنن .

برای ثبت نام عکس اسکن شده دانش آموز هم لازمه که باید با فرمت خواسته شده ( فایل عکس با ابعاد حداکثر 300 * 400 پیکسل در قالب jpg با زمینه سفید ، مربوط به سال جاری دانش آموز ) تو سایت بارگذاری بشه .

دریافت شماره پیگیری اولیه تو انتهای ثبت نام نشون دهنده اینه که ثبت نام با موفقیت انجام شده و دانش آموزا باید این شماره رو واسه مراحل بعدی که پرداخت هزینه و گرفتن کارت ورود به جلسه ، داشته باشن .

 

به محض آغاز ثبت نام تیزهوشان لینک های زیر فعال میشه .
لینک ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
لینک ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

تو مقاله زیر تمامی مراحل ثبت نام آزمون ششم به هفتم و نهم به دهم رو به طور کامل و قدم به قدم گذاشتیم که شما می تونین برای آشنایی با روند ثبت نام مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دانش آموزا و مهم تر از اون خانواده ها باید مد نظر داشته باشن که تحصیل تو مدارس سمپاد یکی از راه های موفق شدنه نه ، تنها مسیر ممکن ! به خانواده ها توصیه میشه که ، تمامی شرایط تحصیلی و عاطفی فرزندشون رو در نظر بگیرین و با توجه به اونا واسه ورود به یه مدرسه ایده آل اقدام کنن .

با توجه به ظرفیت کم و متقاضیای زیاد این آزمون ها ، دانش آموزا باید از مواد درسی آزمون اطلاع داشته باشن و با انتخاب منابع مناسب تو این زمینه واسه این رقابت بزرگ آماده بشن . جالبه بدونین با توجه به تغییراتی که از دو سال قبل واسه آزمون ششم به هفتم داشتیم  ، آزمون به صورت هوش ، استعداد و خلاقیت انجام شد و از کتابای درسی به هیچ عنوان سوالی مطرح نشد .

از تغییرات مهم آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم می تونیم به تغییر نسبت تاثیر استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی به صورت 50 درصد برای هر کدوم و همچنین اضافه شدن ضریب سمپاد مهارتی اشاره کرد . هنوز درباره ادغام  آزمون مدارس تیزهوشان با مدارس نمونه دولتی اطلاعیه منتشر نشده اما به محض منتشر شدن اطلاعیه یا خبری در این باره می تونین از طریق کانال مدارس تحصیلیکو مطلع بشین .

حالا برای این که ببینین واقعا این مدرسه با شرایط دانش آموز انتخاب خوبی هست یا نه می تونین مقاله زیر رو بخونین تا یک دید کلی به این مدرسه داشته باشین .

در ادامه بخوانید: 6 واقعیت مهم از مدارس تیزهوشان که نمی دانید

اگه با خوندن این مقاله درباره ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ بازم سوالی داشتین یا اگه تو حین ثبت نام دچار مشکل شدین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و در صورت تمایل ثبت نامتون رو به ما بسپارین .

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم چه زمانی شروع میشه ؟

✔️ ثبت نام این مدارس احتمالا تو فروردین ماه انجام میشه که تو این مقاله زمان دقیق گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم چه زمانی شروع میشه ؟

✔️ ثبت نام این مدارس تو فروردین ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام رو تو این مقاله گفتیم .

3- ✔️ نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان به چه صورتیه ؟

✔️ نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد، که نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم تو این مقاله به طور کامل گفته شده .

منبع : ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

هر سال متقاضیای زیادی واسه ورود به مدارس تیزهوشان تو آزمون ورودی شرکت و با هم رقابت می کنن . دانش آموزا واسه ورود به پایه دهم باید از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی ثبت نام تیزهوشان نهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو انجام بدن .

 

 

اسم مدارس تیزهوشان که میاد ناخوداگاه فضای رقابتی بالا ، امکانات آموزشی خوب و محل تحصیل دانش آموزای باهوش تو ذهن آدم شکل می گیره که هر سال دانش آموزای زیادی واسه استفاده از این امکانات تو آزمون تیزهوشان ثبت نام و برای موفقیت تو این رقابت تلاش می کنن .

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی انجام میشه که دونستن زمان ، سایت ، شرایط و نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 ضروریه تا داوطلبا بتونن بدون خطا و اشتباه ثبت نامشون رو انجام بدن که ما تو ادامه همه ی این موارد رو توضیح دادیم .

 

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان پایه دهم به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام میشه و متقاضیا باید پیگیر اطلاعیه ها برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان باشن تا تو این زمان وارد سایت شده و اطلاعات فردی و تحصیلی خواسته شده رو تو فرم مربوط وارد کنن .

سال گذشته ثبت نام تیزهوشان از تاریخ 11 فروردین ماه شروع شد و این ثبت نام تا تاریخ 25 فروردین ادامه داشت. هنوز زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نشده ولی شما می تونین با عضو شدن در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض فعال شدن لینک ثبت نام مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

معمولا به خاطر جا موندن خیلی از دانش آموزا از ثبت نام ، شاهد تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان به مدت چند روز هستیم تا اونایی که به هر دلیلی موفق نمی شن ثبت نامشون رو انجام بدن بتونن برای شرکت تو این آزمون اقدام کنن .

طبیعتا ممکنه به خاطر عجله یا بی دقتی اطلاعاتی به اشتباه یا ناقص وارد بشه به همین خاطر مرکز سنجش و پذیرش امکان ویرایش ثبت نام مدارس سمپاد نهم 1401 - 1402 رو هم تو این بازه فراهم می کنه و داوطلبا می تونن مجدد وارد سایت بشن و اطلاعاتشون رو تصحیح کنن . 

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

اگه می خواین در کنار ثبت نام مدارس تیزهوشان شانستون رو برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی هم امتحان کنین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

متقاضیایثبت نام مدارس تیزهوشان باید شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان دهم رو داشته باشن تا بتونن تو آزمون ثبت نام کنن . به خاطر همین در ادامه مهم ترین شرایط لازم برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​رو گفتیم .

  • شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان دهم   :

داشتن تابعیت ایرانی

داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 تو خرداد پایه ی هشتم سال تحصیلی 1400 - 1401

دانش آموزایی که پایه ی نهم رو تو مدارس استعداد های درخشان می خونن و معدلشون 17 به بالاست از شرکت تو این آزمون معافن و می تونن طبق آیین نامه مربوط به این دانش آموزا وارد مدارس سمپاد بشن .

تو شهرستانایی که چند تا دبیرستان دوره دوم سمپاد دارن ، داوطلبا می تونن نهایتا سه تا مدرسه ( هر سه داخل یه شهرستان و تو یه رشته تحصیلی ) رو به ترتیب اولویت تو فرم تقاضانامه ثبت نام وارد کنه . 

 

اگه شرایط ثبت نام تیزهوشان رو ندارین و یا می خواین از شرایط مدارس نمونه دولتی هم مطلع بشین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

 

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام مدارس سمپاد دهم به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان یا همون سایت همگام ، به آدرس azmoon.medu.ir انجام میشه و داوطلبا باید بعد از فعال شدن لینک ثبت نام با کد ملی و رمز ورود همگام وارد سایت بشن و فرم اینترنتی رو تکمیل کنن . تو ادامه به مراحل و مدارک لازم برای ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 اشاره کردیم .

 

تکمیل نمونه برگ تقاضانامه اینترنتی بعد از ورود به سامانه ثبت نام

بارگذاری فایل عکس داوطلب ( فایل عکس با ابعاد حداکثر 400 × 300 پیکسل ، jpg با زمینه سفید و مربوط به سال جاری )

پرداخت هزینه ثبت نام ، داوطلبا باید هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام پرداخت کنن .

دریافت شماره ی پیگیری ثبت نام که نشون دهنده ی پایان ثبت نامه .

 

برای دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام آزمون تیرهوشان

مشاوره مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

در این که مدارس تیزهوشان از کیفیت و امکانات آموزشی بالایی برخوردان هیچ شکی نیس ! اما باید تاکید کنیم که برای همه ی دانش آموزا گزینه مناسبی واسه پیشرفت و موفقیت نیست و دانش آموزایی هستن که نه تنها با ورود به مدارس سمپاد وضعیت تحصیلی بهتری پیدا نمی کنن حتی بر عکس ، دچار افت شدید و یا از دست دادن اعتماد به نفس هم میشن .

از این رو به خانواده ها توصیه می کنیم که حتما شرایط روحی و توانایی های هوشی فرزندشون رو در نظر بگیرن و اگه با فضای مدارس تیزهوشان هم خونی داره ، برای ثبت نام اقدام کنن . همچنین داوطلبا می تونن در کنار ثبت نام مدرسه سمپاد شانسشون رو واسه ورود به سایر مدارس خاص مثل مدارس شاهد امتحان کنن .

در ادامه بخوانید : راهنمای کامل ثبت نام مدارس شاهد

اگه در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ سوالی داشتین می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعات مشاورای این مرکز بهره ببرین .


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس تیزهوشان چه زمانی انجام میشه ؟

✔️هنوز زمان دقیق ثبت نام ازمون تیزهوشان نهم مشخص نیست ولی به محض اینکه زمان دقیق اون مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ برای ثبت نام مدارس تیزهوشان چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای ثبت نام این مدارس داشتن معدل کل 19 در پایه هشتم هستش که بقیه شرایط لازم برای ثبت نام تو این مقاله گفته شده .

3- ✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام به صورت اینترنتی تو سایت استعداد درخشان انجام میشه که آدرس سایت رو تو این مقاله گفتیم .

منبع : ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد های درخشان ( دوره اول ) اطلاع رسانی میشه و دانش آموزای پایه ششم طبق این زمان بندی وارد سایت میشن و ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم رو انجام میدن .

 

 

مدارس تیزهوشان به عنوان مدارسی با برنامه های آموزشی و پرورشی ویژه برای دانش آموزای تیزهوش ، مورد استقبال و علاقه خیلی از دانش آموزا هستن و هر سال دانش آموزای زیادی واسه ورود به این مدارس تو آزمون ورودی ثبت نام می کنن .

اما اکثر داوطلبا از زمان ثبت نام این مدارس بی خبرن و نمی دونن که چه زمانی باید ثبت نامشون رو انجام بدن . برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 صحبت کردیم .

 

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی تو سایت سنجش و پذیرش استعداد درخشان انجام میشه . داوطلبا باید تو زمان ثبت نام ، وارد این سایت بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن . 

سال گذشته ثبت نام تیزهوشان از تاریخ 11 فروردین ماه شروع شد و این ثبت نام تا تاریخ 25 فروردین ادامه داشت. هنوز زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نشده ولی شما می تونین با عضو شدن در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض فعال شدن لینک ثبت نام مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

 

 

تمدید زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

با توجه به این که معمولا زمان ثبت نام از طریق مدارس به دانش آموزا اطلاع رسانی نمیشه ، دانش آموزایی هستن که تو مهلت اولیه نمی تونن ثبت نامشون رو انجام بدن و از شرکت تو آزمون جا می مونن ، به همین خاطر شاهد تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان هستیم تا اونایی که موفق نشدن ثبت نام کنن هم تو این بازه وارد سایت بشن و اطلاعات فردی و تحصیلیشون رو تو فرم مربوط وارد کنن .

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

در ادامه بخوانید : راهنمای جامع ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبا می تونن با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای ما در ارتباط باشن و تموم سوالاتشون رو در مورد زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401- 1402 از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلیکو بپرسن .


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چه زمانی انجام میشه ؟  

✔️ هنوز زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان مشخص نشده ولی به محض شروع ثبت نام تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام آزمون تیزهوشان تو زمان مقرر جا می مونن چه اقدامی باید انجام بدن ؟

✔️ معمولا آموزش و پرورش سمپاد فرصت ثبت نام مجدد رو برای داوطلبا میذاره که به محض اینکه این فرصت در اختیار داوطلبا قرار بگیره تو این مقاله اطلاع میدیم .

3- ✔️ ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام تو سایت سنجش و پذیرش استعداد درخشان انجام میشه که آدرس سایت رو تو این مقاله گذاشتیم .

منبع : زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه های تهران ۹۹ - ۱۴۰۰ برای داوطلبایی که علاقمند به تحصیل در این استان هستن می تونه اونا رو برای داشتن یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به این رتبه ها و انتخاب رشته ای دقیق تر با توجه به مقایسه رتبه خودشون با رتبه های قبولی دانشگاه های تهران کمک کنه.

 

 

معمولا داوطلبای کنکور به دنبال رتبه قبولی رشته و دانشگاه های دلخواهشون در سال های قبل هستن تا ببینن برای قبولی در اون رشته محل حدود چه رتبه ای نیازه تا برنامه ریزی کنکور و بعد از اون فرایند انتخاب رشته رو دقیق تر انجام بدن.

یکی از اولویت های جذاب برای این دسته از داوطلبا تحصیل در دانشگاه های شهر تهرانه ! برای همین اکثرا پیگیر رتبه های قبولی دانشگاه های این استان هستن تا ببینن می تونن شانس قبولی در اون رشته محلا رو داشته باشن یا نه ! برای همه در ادامه این مقاله رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه های تهران 99 _1400 در سه گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی رو گفتیم.

 

 

رتبه لازم برای قبولی در رشته ریاضی فیزیک دانشگاه های تهران ۹۹ - ۱۴۰۰

داوطلبایی که هدفشون قبولی در دانشگاه تهرانه باید بدونن که پذیرش در دانشگاه های این استان نیاز به تلاش و رتبه بهتری نسبت به سایر دانشگاه ها داره. از جمله دانشگاه های دوست داشتنی در این استان برای داوطلبان ریاضی ، می تونیم به دانشگاه های صنعتی شریف ، صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه تهران اشاره کنیم که در جدول زیر چند نمونه از آخرین رتبه های قبولی کنکور رو برای داوطلبای گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک کنکور ۹۹ - ۱۴۰۰ گذاشتیم .

 

نام رشته نام دانشگاه رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر
مهندسی کامپیوتر تهران 243 161 منطقه 1 پسر تهران
270 85 منطقه 2 پسر سمنان
1704 77 منطقه 3 پسر سمنان
دانشگاه صنعتی شریف 71 42 منطقه 1 پسر تهران
95 32 منطقه 2 دختر زنجان
553 17 منطقه 3 پسر پاکدشت
امیرکبیر 457 296 منطقه 1 دختر مشهد
526 174 منطقه 2 پسر قم
422 12 منطقه 3 پسر اسکو
دانشگاه علم و صنعت 799 519 منطقه 1 مشهد تهران
693 230 منطقه 2 پسر نیشابور
مهندسی برق تهران 579 369 منطقه 1 پسر تهران
589 200 منطقه 2 دختر همدان
1882 89 منطقه 3 پسر تالش
دانشگاه صنعتی شریف 196 127 منطقه 1 پسر اصفهان
274 87 منطقه 2 پسر سمنان
1305 49 منطقه 3 پسر پاکدشت
امیرکبیر 929 607 منطقه 1 پسر تهران
966 310 منطقه 2 پسر قم
2559 130 منطقه 3 پسر شهریار
دانشگاه علم و صنعت 2269 1454 منطقه 1 پسر شیراز
1780 552 منطقه 2 پسر یزد
4901 311 منطقه 3 پسر رضوانشهر
مهندسی مکانیک دانشگاه تهران 747 485 منطقه 1 پسر تهران
1084 337 منطقه 2 پسر کرج
3035 164 منطقه 3 پسر کرج
دانشگاه صنعتی شریف 354 231 منطقه 1 دختر تهران
370 121 منطقه 2 دختر سمنان
1405 58 منطقه 3 پسر اشتهارد
امیرکبیر 1086 706 منطقه 1 پسر مشهد
1509 460 منطقه 2 پسر کرج
3673 225 منطقه 3 پسر شهریار
دانشگاه علم و صنعت 1949 1253 منطقه 1 پسر تهران
2196 689 منطقه 2 پسر بوشهر
4401 273 منطقه 3 پسر ملارد
مهندسی عمران دانشگاه تهران 1579 1024 منطقه 1 پسر اصفهان
2688 845 منطقه 2 پسر اسلام‌شهر
6049 421 منطقه 3 پسر شهریار
دانشگاه صنعتی شریف 1196 777 منطقه 1 پسر مشهد
2128 661 منطقه 2 پسر قزوین
4150 252 منطقه 3 پسر پاکدشت
امیرکبیر 2191 1402 منطقه 1 دختر تهران
3403 1088 منطقه 2 پسر کرج
6834 515 منطقه 3 دختر شهر قدس
دانشگاه علم و صنعت 3042 1912 منطقه 1 پسر تهران
4162 1359 منطقه 2 دختر سمنان
8193 670 منطقه 3 پسر ملارد
مهندسی شیمی دانشگاه تهران 1564 1019 منطقه 1 پسر تبریز
2821 887 منطقه 2 پسر یزد
5108 329 منطقه 3 پسر شیروان
دانشگاه صنعتی شریف 1226 798 منطقه 1 پسر مشهد
1996 622 منطقه 2 پسر تربت حیدریه
3614 222 منطقه 3 پسر ایذه
امیرکبیر 1949 1253 منطقه 1 پسر تهران
3286 1047 منطقه 2 پسر همدان
6109 430 منطقه 3 پسر برازجان

 

 اگه می خواین یک برنامه ریزی جامع برای رسیدن به این رتبه ها داشته باشین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: برنامه ریزی کنکور

 

رتبه لازم برای قبولی در رشته تجربی دانشگاه های تهران ۹۹ - ۱۴۰۰

گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین تعداد داوطلبای کنکور سراسری 99 _1400 رو به خودش اختصاص داده و رقابت متقاضیا خیلی زیاده . برای اکثر داوطلبا قبول شدن در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران جزو یک رویای بزرگیه که به دنبال رسیدن به اون هستن . برای همین در جدول زیر حدود آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته تجربی دانشگاه های تهران رو گفتیم.

 

نام رشته نام دانشگاه رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر
پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران 213 83 منطقه 1 پسر تبریز
374 187 منطقه 2 پسر رباط کریم
2101 362 منطقه 3 پسر نظرآباد
دانشگاه علوم پزشکی ایران 607 220 منطقه 1 پسر تهران
951 462 منطقه 2 پسر زنجان
11104 2685 منطقه 3 پسر شهر قدس
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 367 140 منطقه 1 پسر تهران
625 307 منطقه 2 پسر قم
2882 548 منطقه 3 دختر هشتگرد
داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران 3060 1024 منطقه 1 پسر تهران
3112 1470 منطقه 2 پسر اراک
7894 1829 منطقه 3 پسر بوئین زهرا
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 4346 1409 منطقه 1 پسر تهران
4140 1940 منطقه 2 دختر میانه
6118 1363 منطقه 3 دختر اسلام‌شهر
دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران 750 277 منطقه 1 پسر تهران
1070 524 منطقه 2 پسر رباط کریم
2855 542 منطقه 3 دختر پیشوا
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 622 227 منطقه 1 دختر تهران
990 481 منطقه 2 دختر قم
2147 369 منطقه 3 پسر شهریار

 

 

حواستون باشه رتبه ها رو با توجه به رتبه زیر گروه مربوطه بررسی کنین . مثلا برای رشته پزشکی و دندان پزشکی رتبه در زیر گروه یک و برای رشته داروسازی رتبه در زیر گروه 2 کارنامه کنکورتون رو باید در نظر بگیرین . 

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص توضیحات کارنامه کنکور می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : کارنامه کنکور سراسری

 

رتبه لازم برای قبولی در رشته علوم انسانی دانشگاه های تهران ۹۹ - ۱۴۰۰

قبول شدن در دانشگاه های تهران ، خوارزمی ، علامه طباطبائی و بقیه دانشگاه های خوب شهر این استان هم برای خیلی از داوطلبای گروه انسانی اهمیت بالایی داره . برای همین در جدول زیر حدود آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته انسانی دانشگاه های تهران 99 _ 1400 رو گفتیم .

 

نام رشته نام دانشگاه رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه جنسیت شهر
حقوق دانشگاه تهران 82 51 منطقه 1 دختر تهران
335 122 منطقه 2 پسر اسلام‌شهر
622 71 منطقه 3 دختر شاهرود
دانشگاه شهید بهشتی 273 152 منطقه 1 پسر مشهد
554 217 منطقه 2 پسر قزوین
1339 213 منطقه 3 دختر الوند
دانشگاه علامه طباطبائی 340 181 منطقه 1 پسر شیراز
1112 431 منطقه 2 دختر شهریار
2457 466 منطقه 3 پسر فردیس
دانشگاه خوارزمی 375 196 منطقه 1 پسر تهران
538 209 منطقه 2 پسر سنندج
467 50 منطقه 3 پسر بوکان
روانشناسی دانشگاه تهران 32 21 منطقه 1 دختر تهران
4 2 منطقه 2 دختر بهار
526 59 منطقه 3 پسر سمنان
دانشگاه شهید بهشتی 279 156 منطقه 1 پسر اصفهان
262 96 منطقه 2 پسر جویبار
2532 496 منطقه 3 دختر شهر قدس
دانشگاه علامه طباطبائی 554 217 منطقه 2 دختر رامسر
2861 581 منطقه 3 پسر شهریار
حسابداری دانشگاه تهران 1034 481 منطقه 1 پسر تهران
1842 701 منطقه 2 دختر شهریار
دانشگاه شهید بهشتی 1350 616 منطقه 1 دختر تهران
3157 1198 منطقه 2 دختر شهریار
2488 478 منطقه 3 دختر شهر قدس
دانشگاه علامه طباطبائی 2478 1071 منطقه 1 پسر تهران
3437 1299 منطقه 2 دختر کرج
7697 2202 منطقه 3 پسر شهر قدس

 

 داوطلبا علاوه بر بررسی این جدول ها می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری تحصیلیکو با وارد کردن رتبه ، شانس قبولیشون در رشته محلای مختلف رو ببینن .

در ادمه بخوانید : نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 

اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص رتبه لازم برای قبولی دانشگاه های تهران ۹۹ - ۱۴۰۰ داشتین می تونین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین . هم چنین کارشناسا می تونن شما رو جهت تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنن .

 


سوالات متداول


1- ✔️ برای قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر چه رتبه ای لازمه ؟

✔️ رتبه لازم برای قبولی در این رشته با توجه به سهمیه های مختلف متفاوته که در این مقاله حدود آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته های پر طرفدار ریاضی رو گفتیم .

2- ✔️ برای قبولی در رشته های پر طرفدار تجربی در دانشگاه های تهران چه رتبه ای مورد نیازه ؟

✔️ این رتبه ها با توجه به دانشگاه های مختلف متفاوته که در این مقاله رتبه لازم برای قبولی رشته تجربی رو گفتیم .

3- ✔️ اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه های تهران چه کمکی به داوطلبا می کنه ؟

✔️ همون ور که در این مقاله گفته شد ، داوطلبا با اطلاع از این رتبه ها می تونن برنامه ریزی دقیقی برای رسیدن به هدفشون داشته باشن و بعد از کنکور هم انتخاب رشته خودشون رو دقیق تر انجام بدن .

منبع : رتبه لازم برای قبولی دانشگاه های تهران



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه دو آزمون کاملا مجزا از هم هستن که زمان برگزاری این آزمون ها هم کاملا با هم متفاوته. با توجه به اطلاعیه های منتشر شده آزمون وکلا دادگستری در تاریخ 7 آبان و آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ در تاریخ 19 شهریور برگزار می شه.

 

 

اگر جزو علاقه مندا به حرفه وکالت هستین ، حتما خوب می دونین که هر سال بعد از اینکه مهلت ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلا قوه قضاییه تموم میشه باید با تهیه و مطالعه منابعی که تعیین شده خودتون رو برای زمان برگزاری آزمون وکالت و حضور یافتن در جلسه امتحان مورد نظر آماده کنین.

آگاهی از زمان برگزاری آزمون وکالت 1400 باعث میشه تا داوطلبا بتونن برنامه ریزی دقیق و خوبی داشته باشن و از اونجایی که ازمون وکالت قوه قضاییه با آزمون وکالت کانون وکلا فرق داره و زمان برگزاری هر دو این آزمون ها با همدیگه متفاوته ما در ادامه ان مقاله زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ رو برای هر دو گفتیم.

 

 

زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

بعد از اینکه مراحل ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری رو پشت سر گذاشتین باید با در نظر گرفتن تاریخی که بریا امتحان تعیین شده مطالعه برنامه ریزی شده ای داشته باشید و منتظر انتشار کارت ورود به جلسه آزمون باشین تا با دریافت اون بتونین از ساعت و محل برگزاری آزمون وکالت دادگستری سال 1400 به طور دقیق اطلاع پیدا کنین.

 

بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده از طرف اتحادیه سراسری کانون وکلا دادگستری ایران درباره برگزاری آزمون امسال و زمان آزمون وکالت دادگستری سال جاری گفته شده که آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال ۱۴۰۰ در تاریخ 7 آبان ماه امسال برگزار می شه.

 

 

آزمون وکالت دادگستری سال 1400 در تاریخ 7 آبان برگزار می شه

 

حتما توجه کنید که قبل از حضور در جلسه امتحان، کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ رو بگیرید و با خودتون همراه داشته باشید تا بتونید بدون مشکل و چالش جدی وارد حوزه و جلسه امتحان بشین.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

 

زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه زیر نظر خود کانون وکلا، مشاوران خانواده و حقوقی و کارشناسان رسمی قوه قضاییه برگزار میشه و با آزمون وکالتی که از طرف کانون وکلا دادگستری و اسکودا برگزار میشه فرق داره. بنابراین شما باید حواستون باشه که به صورت جداگانه برای آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 ثبت نام کنین.

 

طبق اطلاعیه جدید منتشر شده از طرف کانون وکلا، مشاوران خانواده و حقوقی و کارشناسان رسمی و طبق مندرجات دفترچه آزمون وکالت قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ که از طرف سازمان سنجش منتشر شده زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در تاریخ 19 شهریور ماه می باشد.

 

 

آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ در تاریخ 19 شهریور ماه برگزار میشود.

 

یکی از مهم ترین تفاوت های آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه اینه که آزمون وکالت قوه قضاییه دارای مرحله ی دومی به اسم آزمون اختبار هست که مربوط به مفاهیم عقایدی و تحقیقات محلی و .... میشه . البته برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت باید از طریق اینترنت اقدام کنین.

بیشتر بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰

همونطور که قبل از این هم اشاره کردیم ، زمان برگزاری آزمون وکالت سال 1400 برای مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری با همدیگه فرق دارن و بهتره که قبل از اینکه در جلسات امتحان حاضر بشین حتما اطلاعات لازم در مورد نحوه حضور در امتحان مورد نظر و شرایط امتحانی رو از یک متخصص حرفه ای بپرسین.

 

مشاوره تاریخ آزمون وکالت ۱۴۰۰ می تونه به شما کمک کنه که از تمام شرایط امتحان آگاهی داشته باشین و بدونین باید حتما برای حضور در جلسه امتحان ، چه کارهایی را انجام بدین. به علاوه همه این موارد باید توجه داشته باشین که برنامه ریزی کردن برای مطالعه منابع آزمون وکالت یکی از مهم ترین موضوعاتی که هر کسی از عهده اون بر نمیاد و باید حتما یک مشاور حرفه ای تو این زمینه بهتون کمک کنه.

 

فرقی نمی کنه که شما بخواید تا در آزمون وکالت دادگستری 1400 شرکت کنین یا قوه قضاییه ، در هر صورت باید مدارک شناساییتون همراه با کارت ورود به جلسه آزمون وکالت با خودتون سر جلسه امتحان ببرین و اصلا این موضوع را فراموش نکنین.

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون وکالت

احیانا اگه بعد از خوندن این مقاله هم دچار ابهامی در خصوص زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ شدین و یا سوالی در مورد تفاوت این دو آزمون براتون پیش اومد می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب تحصیلیکو در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین.


سوالات متداول


1- ✔️ آزمون وکلا دادگستری چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ این آزمون در اسفند ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ زمان برگزاری آزمون وکلا دادگستری با قوه قضاییه با هم متفاوته ؟

✔️ بله ، همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده این آزمون ها کاملا مجزا از هم هستن .

3- ✔️ آزمون وکالت قوه قضاییه چه زمانی برگزار مشه ؟

✔️ این آزمون معمولا در مهر ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری اون در این مقاله گفته شده .

منبع : زمان برگزاری آزمون وکالت 1400



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه به صورت جدا از هم برگزار میشن و از اونجایی که مجری برگزار کننده این آزمون ها سازمان سنجشه داوطلبایی که شرایط لازم برای آزمون وکلا ۱۴۰۰ رو دارن باید ثبت نام خودشون رو در سایت این سازمان انجام بدن.

 

 

رشته حقوق یکی از رشته های پر طرفدار کنکوره انسانیه که داوطلبای زیادی متقاضی تحصیل در این رشته و ورود به حرفه وکالت هستن. اولین مرحله برای ورود به حوزه وکالت بعد از دریافت مدرک کارشناسی ، ثبت نام در آزمون وکالت در سایت سنجشه. داوطلبایی که توی این آزمون قبول بشن می تونن بعد از طی کردن دوره کاراموزی پروانه وکالت خودشون رو بگیرن.

آزمون وکلا زیر نظر دو نهاد کانون وکلا و قوه قضائیه برگزار میشه و داوطلبا بعد از شرکت و قبولی در یکی از این آزمون ها ، گذروندن مصاحبه و دوره کارآموزی ، پروانه وکالت میگیرن و رسما به عنوان وکیل شناخته میشن. داوطلبایی که شرایط لازم این آزمون ها رو دارن باید با توجه به اطلاعیه ها ، از تاریخ ثبت نام آزمون وکلا 1400 مطلع بشن. برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان ثبت نام آزمون وکلای دادگستری و قوه قضائیه ۱۴۰۰ توضیح دادیم.

 

زمان ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

همون طور که قبل از این هم گفته شد ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری سال 1400 در سایت سنجش انجام میشه برای همین هر سال این سازمان با منتشر کردن اطلاعیه ای جزئیات این آزمون از قبیل زمان و نحوه ثبت نام آزمون رو اعلام می کنه تا داوطلبای متقاضی آزمون ، خودشون رو برای ثبت نام آزمون آماده کنن.

 

طبق آخرین دوره از انجام ثبت نام آزمون وکالت که در محدوده تاریخ 6 مهر ماه شروع شده و تا تاریخ 16 مهر ماه ادامه داشته پیش بینی میشه که ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ هم توی محدوده مهر ماه امسال انجام بشه. البته پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری فعال شد مطلع بشین. 

 

 

ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 1400 احتمالا از مهر ماه شروع می شه

 

داوطلبایی که می خوان برای شرکت در آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ ثبت نام کنن می تونن قبل از اینکه وارد سایت سنجش بشن اول مدارک و اطلاعاتی که برای ثبت نام لازم دارن رو آماده کنن و بعد مراحل ثبت نام ذو تکمیل کنن.

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت

 

تمدید زمان ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 1400

 

معمولا سازمان سنجش بعد از تموم شدن زمان ثبت نام ، فرصت مجددی برای افرادی که از ثبت نام در بازه مقرر جا موندن میذاره تا بتونن دوباره وارد سایت بشن و فرم ثبت نامشون رو تکمیل کنن. البته در این زمان ، امکان ویرایش اطلاعات هم برای همه داوطلبا وجود داره که با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون وکلا تمدید بشه با خبر میشین.

 

 

ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ احتمالا چند روزی تمدید می شه

 

همچنین با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو می تونین از جدید ترین اخبار مربوط به آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ با خبر بشین.

بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت

 

زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون وکلا قوه قضائیه 1400 رو دارن هم در صورت داشتن شرایط لازم می تونن ثبت نام خودشون رو از طریق سایت سنجش در زمان مقرری که همین سازمان اعلام می کنه انجام بدن. اما بر خلاف آزمون وکلا دادگستری ، آزمون وکالت قوه قضائیه طبق زمان خاصی انجام نمیشه.

 

با توجه به اطلاعیه ای که سازمان سنجش منتشر کرده ثبت نام آزمون وکلا قوه قضائیه ۱۴۰۰ از تاریخ 6 مرداد ماه شروع شد و داوطلبا می تونن ثبت نامشون رو تا تاریخ 12 مرداد ماه انجام بدن. با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو از جدید ترین اخبار مربوط به آزمون وکالت با خبر میشین.

 

 

مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 تا 12 مرداد ادامه داره

 

تمدید زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

 

معمولا سازمان سنجش بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام وکالت قوه قضاییه ، فرصت مجددی برای افرادی که از ثبت نام در بازه مقرر جا موندن میذاره تا بتونن دوباره وارد سایت بشن و فرم ثبت نامشون رو تکمیل کنن. البته در این زمان ، امکان ویرایش اطلاعات هم برای همه داوطلبا وجود داره .

 

 

ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ احتمالا چند روزی تمدید می شه

 

همچنین با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو می تونین از جدید ترین اخبار مربوط به آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ با خبر بشین.

در ادامه بخوانید : ظرفیت پذیرش آزمون وکالت

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به همه سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان ثبت نام آزمون وکالت دادگستری و قوه قضائیه ۱۴۰۰ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام ازمون وکالت دادگستری چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در مهر ماه انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام آزمون وکالت دادگستری در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سنجش منتشر میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ کسایی که از ثبت نام آزمون وکالت در زمان مقرر جا موندن باید چیکار کنن ؟

✔️ معمولا سازمان سنجش فرصتی رو برای ثبت نام مجدد در اختیار داوطلبا میذاره که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : زمان ثبت نام آزمون وکالت 1400



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

شرایط شرکت در آزمون وکلا دادگستری و قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ تا حدودی با هم متفاوته ، اما از جمله شرایط یکسان اونا میشه به داشتن تابعیت ایرانی و ارائه کارت پایان خدمت اشاره کرد ولی از طرفی یکسان نبودن شرایط سنی پذیرش آزمون وکالت از جمله شرایط متفاوت این دو آزمونه .

 

 

رشته حقوق یکی از رشته های پر طرفدار کنکور انسانیه که اکثر داوطلبای این رشته متقاضی شرکت در آزمون وکالت هستن . این آزمون هر سال زیر نظر دو نهاد کانون وکلای دادگستری و قوه قضائیه برگزار میشه و داوطلبا می تونن در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون وکالت در هر یک از این آزمون ها ثبت نام کنن .

البته برای گرفتن پروانه وکالت فقط شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری و قوه قضاییه کافی نیست ! داوطلبا باید بعد از شرکت در آزمون و قبولی در مصاحبه هر کدوم از اون ها ، 2 سال دوره کارآموزی رو بگذرونن تا بتونن پروانه وکالت خودشون رو بگیرن .

امابرای ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ چه شرایطی لازمه ؟ آیا همه کسایی که حقوق خوندن می تونن در این آزمون شرکت کنن ؟ اگه شما هم جزو داوطلبای علاقمند به شرکت در این آزمون هستین با ما همراه باشین ، چون در ادامه این مقاله در مورد شرایط ثبت نام آزمون وکالت 1400 توضیح دادیم .

 

شرایط ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون وکلا دادگستری رو دارن باید قبل از ثبت نام ، از تمام شرایط و ضوابط لازم برای شرکت در این آزمون مطلع شده و در صورت داشتن تمام شرایط اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام وکالت و تکمیل فرم ثبت نام کنن . به طور کلی شرایط ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 1400 شامل :

 

داشتن تابعیت ایرانی

 

داشتن مدرک لیسانس و بالاتر در رشته های حقوق ، فقه و مبانی حقوق اسلامی و یا مدرک معادل دروس حوزوی مورد تایید وزارت علوم .

 

شرط سنی حداکثر 40 سال تمام برای دریافت پروانه وکالت کارآموزی دادگستری حوزه تهران و شرط سنی حداکثر 50 سال تمام برای دریافت پروانه وکالت کارآموزی دادگستری سایر حوزه های قضایی .

 

ارائه مدارک بالاتر از کارشناسی رشته های غیر مرتبط مجاز به ثبت نام در این آزمون نیستن .

 

داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم در زمان ثبت نام .

 

در صورتی که شرایط ثبت نام آزمون وکلا ۱۴۰۰ رو دارین برای اطلاع از زمان ثبت نام این آزمون می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون وکالت

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه ۱۴۰۰

شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضائیه 1400 هم نیاز به داشتن یک سری شرایط خاص داره که این شرایط تا حدودی با شرایط کانون وکلای دادگستری متفاوته و بعضی از شرایط هم با آزمون دادگستری یکیه . شرایط شرکت و قبولی در آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ شامل موارد زیر هست.

 

داشتن تابعیت ایرانی

 

نداشتن سوء شهرت

 

مشغول به کار در هیچ کدوم از سازمان ها ، نهادهای انقلابی ، وزارتخانه ها ، شهرداری ها و موسسات خدمات عمومی ، ادارات و شرکت های دولتی نباشن  .

 

متقاضیا باید در موقع ثبت نام آزمون دارای حداقل 22 و حداکثر 63 سال سن باشن .

 

مدرک کارشناسی حقوق ، فقه و حقوق ، فقه و مبانی حقوقی و معادل آن از دروس حوزوی و دانشگاهی که به تایید مرجع صالح رسیده باشه . البته کسایی که در حال تحصیل هستن هم می تونن در آزمون ثبت نام کنن ولی مشروط بر این که مدرک تحصیلی خودشون رو قبل از شروع دوره کارآموزی تحویل بدن  .

 

عدم اعتیاد به مواد مخدر با تایید پزشکی قانونی

 

نداشتن سابقه کیفری موثر و محرومیت از حقوق اجتماعی

 

ارائه کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت موقت یا دائم

 

تعهد به اصل نظام و قانون اساسی

 

البته مرکز وکلا قوه قضائیه در آزمون سال گذشته شرایط ویژه ای برای کسایی که در حال سپری کردن خدمت سربازی هستن یا در مهلت قانونی اعزام به خدمت بعد از دوران تحصیل هستن در نظر گرفت و این افراد نیز می تونن ثبت نام آزمون وکالت رو انجام بدن .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون قضاوت

 

مشاوره ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰

خیلی از داوطلبا هستن که شرایط ثبت نام در هر دو آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه رو دارن اما نمی دونن کدوم رو انتخاب کنن . به طور کلی افراد با شرکت در هر دو آزمون پروانه وکالت می گیرن و می تونن وارد حرفه وکالت بشن . اما تفاوت این دو آزمون در چیه ؟

 

یکی از تفاوت هاشون در اینه که حق الوکاله مرکز وکلا قوه قضاییه حداکثر تا 60 درصد تعرفه مرکز وکلا دادگستریه . تفاوت بعدی اینه که وکلا کانون دادگستری حق رای گیری سمینار دارن اما وکلا مرکز وکلا قوه قضاییه فقط اسمی حق رای دارن و خودشون شرکت کننده نیستن . در ضمن وکلا کانون دادگستری 12 کانون مستقل در سراسر کشور دارن اما وکلا مرکز وکلا قوه قضاییه فقط 4 کانون تازه تاسیس دارن .

در ادامه بخوانید : ثبت نام آزمون وکالت

احیانا اگه بعد از خوندن این مقاله هم سوال یا ابهامی در مورد شرایط شرکت در آزمون وکالت 1400 داشتین می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین . پل ارتباطی شما با این کارشناسا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو هستش .


سوالات متداول


1- ✔️ برای شرکت در آزمون وکالت دادگستری چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای شرکت در این آزمون داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائمه که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ فقط فارغ التحصیلای رشته حقوق می تونن در آزمون وکلا شرکت کنن ؟

✔️همون طور که در این مقاله گفته شد علاوه بر فارغ التحصیلای حقوق ، فارغ التحصیلای رشته فقه و مبانی حقوق هم می تونن در این آزمون شرکت کنن .

3- ✔️ آیا شرایط شرکت در آزمون وکلا دادگستری با قوه قضاییه با هم متفاوته ؟

✔️ بله ، شرایط شرکت در این دو آزمون متفاوته که شرایط هر آزمون به طور مجزا در این مقاله گفته شده .

منبع : شرایط ثبت نام آزمون وکالت 1400



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402، از طریق سایت آجا به آدرس gozinesh.aja.ir انجام میشه. تموم داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در این آزمون هستن بعد مطالعه دفترچه ثبت نام و آماده کردن مدارک لازم، در بازه اعلام شده وارد سایت مذکور میشن تا فرم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱​ - ۱۴۰۲ رو تکمیل کنن.

 

 

دانشگاه افسری، هر سال برای تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی ارتش، اقدام به برگزاری یک آزمون جامع و یکپارچه می کنه تا داوطلبایی که علاقمند ورود به این رشته ها هستن و تموم شرایط لازم برای ورود به ارتش جمهوری اسلامی ایران رو دارن، بعد از قبولی در تموم مراحل این آزمون، بتونن وارد رشته مورد علاقشون بشن.

خیلی از داوطلبا هیچ اطلاعاتی در مورد ثبت نام دانشگاه افسری 1401 ندارن و نمی دونن که چه زمانی و به چجوری می تونن برای ثبت نام افسری ارتش اقدام کنن. برای همین در ادامه این مقاله در مورد جزئیاتی مثل زمان، نحوه، شرایط ثبت نام و منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱​ - ۱۴۰۲ توضیح دادیم. همراهمون باشین!

 

 

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون افسری ارتش سالی یکبار به صورت اینترنتی و از طریق سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران ( ا.ج.ا.ا ) به آدرسgozinesh.aja.ir  انجام میشه. داوطلبایی که علاقمند به ثبت نام در آزمون افسری ارتش هستن، باید پیگیر اطلاعیه های مختلف ارتش باشن تا از زمان ثبت نام این آزمون مطلع بشن.

سال گذشته ثبت نام آزمون افسری ارتش از آبان شروع شده و تا آذر ماه ادامه داشت، داوطلبا می تونستن در بازه اعلام شده وارد سایت آجا شده و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام خودشون اقدام کنن. داوطلبایی که بعد از تکمیل ثبت نام شون، متوجه اشتباه در فرم ثبت نام خودشون شدن، می تونن در تاریخ مشخص شده اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامیشون کنن. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض شروع زمان ثبت نام افسری ارتش ۱۴۰۱​ - ۱۴۰۲ مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

داوطلبایی که می خوان در آزمون دانشگاه افسری شرکت کنن می تونن برای اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه افسری مقاله زیر رو مطالعه کنن.

 

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه افسری

 

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱

برای ثبت نام در آزمون افسری ارتش 1401 مثل بقیه آزمون ها داشتن یکسری شرایط عمومی و اختصاصی الزامیه. داوطلبایی مجاز به ثبت نام در این آزمون هستن که تموم شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای شرکت در این آزمون رو داشته باشن. تموم این شرایط در دفترچه ثبت نام آزمون افسری ۱۴۰۱​ - ۱۴۰۲ گفته شده که مهم ترین شرایط شامل موارد زیر میشه:

 

شرایط عمومی

 

تدین به دین اسلام

داشتن تابعیت ایرانی ( عدم سابقه تابعیت بیگانه )

عدم داشتن فساد اخلاقی

ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسللامی و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف انقلاب

نداشتن سابقه عضویت، وابستگی و هواداری از احزاب، گروه ها و سازمان های سیاسی

نداشتن محکومیت موثر کیفری و ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه

آمادگی برای رزمنده شدن جهت پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی نظام ج.ا.ا و ماموریت در هر جایی

توجه به شاخصه های تدین و انقلابی بودن به عنوان یک اصل در تمامی مراحل

جذب و استخدام براساس نیاز سازمان می باشد نه مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی

وجود انگیزه خدمتی، روحیه ایثار و فداکاری

سپردن تعهد کافی مبنی بر پرداخت دو برابر هزینه های دوره آموزشی در صورت استعفا و یا اخراج برابر قوانین و مقررات ارتش ج.ا.ا.

دارا بودن سلامت جسم و روان ( برابر معاینات استخدام )

داشتن حداقل 16 سال تمام و حداکثر 22 سال تمام

 

 

شرایط اختصاصی

 

سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران

داشتن حداقل معدل کل دیپلم برای رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک 14 و حداقل معدل کتبی 10

قبولی در آزمون علمی، معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت های گزینشی

اولویت استخدام با فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و نظامیان، بسیجیان فعال، حافظان کل قرآن کریم و داوطلبان عضویابی شده

ثبت نام دانشجویان مشغول به تحصیل در سایر دانشگاه ها در صورت داشتن شرایط و ضوابط مورد نظر

از پذیرفته شدگانی که دانشجوی سایر دانشگاه ها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصیل ثبت نام نهایی بعمل خواهد آمد.

عدم استخدام دارندگان معافیت پزشکی در ارتش ج.ا.ا

عدم استخدام داوطلبان مشمول دارای اضافه خدمت سنواتی

عدم اجازه ثبت نام داوطلبان متاهل با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش

نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی

 

برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه افسری 1401 ارتش خوندن مقاله زیر رو پیشنهاد میدیم.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش صرفا به صورت اینترنتی و از طریقgozinesh.aja.ir  انجام میشه. داوطلبا قبل از ثبت نام باید اقدام به خرید کارت اعتباری این آزمون به مبلغ کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام، سیستم یک کد رهگیری به داوطلب میده که باید تا آخرین مرحله پذیرش در دانشگاه افسری اون کد رو پیش خودشون نگه دارن.

 

مراحل ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

1ورود به سایت افسری ارتش به آدرس gozinesh.aja.ir

2خرید کارت اعتباری

3وارد کردن اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نام

4دریافت یک نسخه از فرم و کد پیگیری ثبت نام

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

1ورود به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس gozinesh.aja.ir و مطالعهدفترچه ثبت نام و اطلاعیه های مربوط به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش  ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

 

2انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری

 

 

3تکمیل اطلاعات خواسته شده مطابق تصویر و دریافت کد رهگیری

 

 

4بازگشت به صفحه اول و انتخاب گزینه تکمیل فرم ثبت نام

 

 

5وارد کردن کدملی و کد رهگیری کارت اعتباری خریداری شده برای تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱​

 

 

6ورود به صفحه اصلی ثبت نام ، بارگذاری عکس و تکمیل اطلاعات ثبت نامی ، تایید نهایی و دریافت شماره پرونده

 

تصاویر بالا مربوط به ثبت نام سال گذشته هستش، به محض شروع ثبت نام و تغییر تصاویر این مقاله بروز رسانی میشه و لینک ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱​ - ۱۴۰۲​ در این مقاله قرار داده میشه.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

منابع آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱

داوطلبایی که شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱​ - ۱۴۰۲ رو دارن، باید با توجه به رشته دیپلمشون مطابق منابع معرفی شده در دفترچه ثبت نام این آزمون، خودشون رو برای مرحله اول پذیرش که همون آزمون تستی هستش، آماده کنن. منابع معرفی شده، مواد آزمون، ضرایب و تعداد سوالات برای هر رشته در این قسمت قرار داده شده.

 

 

منابع دانشگاه افسری ارتش نظام قدیم ( دیپلم و پیش دانشگاهی )

 

منابع عمومی
آزمون تعداد سوال ضرایب  کتب منابع طرح سوال
زبان و  ادبیات فارسی 20 3 ادبیات فارسی 2 و 3  - زبان و ادبیات فارسی عمومی پیش دانشگاهی
زبان عربی 10 1 عربی 2 و 3 ( غیر از علوم انسانی )
فرهنگ و  معارف اسلامی 20 3 قرآن و تعلیمات دینی 2 و 3 –  معارف اسلامی پیش دانشگاهی
زبان خارجی (انگلیسی)  20 2 انگلیسی 3 - انگلیسی 1 و 2 پیش دانشگاهی
هوش و  استعداد تحصیلی 25 3 -

 

در جدول زیر منابع تخصصی رشته ریاضی فیزیک در آزمون افسری ارتش 1401 قرار داده شده و درس هایی که ضریبشون 3 هست اهمیت بیشتری دارن.

منابع تخصصی رشته ریاضی فیزیک
آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 40 3 هندسه 1 و 2 - آمار و مدلسازی سال دوم - ریاضیات 2  - حسابان و جبر و احتمال سال سوم -  هندسه تحلیلی ، ریاضیات گسسته و حساب دیفرانسیل و انتگرال پیش دانشگاهی
فیزیک 35 3 فیزیک و آزمایشگاه 1 و 2 و 3 - فیزیک پیش دانشگاهی
شیمی 30 2 شیمی و آزمایشگاه 2 و 3 –  شیمی پیش دانشگاهی

 

در جدول زیر منابع تخصصی رشته علوم تجربی، تعداد سوال و ضرایب در آزمون افسری ارتش 1401 قرار داده شده.

 

منابع تخصصی رشته علوم تجربی
آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 20 3 هندسه 1- ریاضیات 2 و 3 – آمار ومدلسازی سال سوم- ریاضیات عمومی 1 و 2 پیش دانشگاهی
فیزیک 20 3 فیزیک و آزمایشگاه 1 و 2 و 3 - فیزیک پیش دانشگاهی
شیمی 20 2 شیمی و آزمایشگاه 2 و 3 – شیمی پیش دانشگاهی
زمین شناسی 20 2 زمین شناسی سال سوم - علوم زمین پیش دانشگاهی
زیست شناسی 25 3 زیست شناسی و آزمایشگاه 1 و  2 و  3

 

منابع دانشگاه افسری ارتش نظام جدید ( 3-3-6 )

 

منابع عمومی
آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
زبان و ادبیات فارسی 30 3 ادبیات فارسی 1 و 2 - ادبیات فارسی 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )
زبان عربی 10 1 عربی 1 و 2 - عربی 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )
فرهنگ و معارف اسلامی 20 3 دین و زندگی 1 و 2 - دین و زندگی 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )
زبان خارجی (انگلیسی) 20 2 انگلیسی 1 و 2 - انگلیسی 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )

 

در جدول زیر منابع تخصصی رشته ریاضی فیزیک قرار داده شده و درس هایی که ضریب 3 دارن دارای اهمیت بیشتر هستن.

 

منابع تخصصی رشته ریاضی فیزیک
آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 40 3 ریاضی 1 - هندسه 1 و 2 - آمار و احتمال سال یازدهم - حسابان 1 - حسابان 2 ، هندسه 3 ، ریاضیات گسسته ) بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )
فیزیک 35 3 فیزیک 1 و 2 - فیزیک 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )
شیمی 30 2 شیمی 1 و 2 - شیمی 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )

 

در جدول زیر تعداد سوال و ضرایب و کتب منابع طرح سوال منابع تخصصی رشته علوم تجربی قرار داده شده است.

 

منابع تخصصی رشته علوم تجربی
آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 20 3 ریاضی 1 و 2 –  ریاضی 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )
فیزیک 20 3 فیزیک 1 و 2 –  فیزیک 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )
شیمی 20 2 شیمی 1 و 2  - شیمی 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )
زمین شناسی 20 2 زمین شناسی سال یازدهم
زیست شناسی 25 3 زیست شناسی 1 و 2 - زیست شناسی 3 ( بخش خوانده شده در نیمسال اول خاص محصلین پایه دوازدهم )

 

 

منابع بالا مربوط به سال گذشته هستش، به محض تغییر در منابع آزمون دانشگاه افسری 1401 - 1402 این مقاله بروزرسانی میشه.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص ثبت نام دانشگاه افسری 1401 - 1402، جواب بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین و حتی فرآیند ثبت نامتون رو به دست این کارشناسا بسپارین.

 

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام افسری ارتش چه زمانی شروع میشه ؟

✔️ ثبت نام افسری ارتش از طریق سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام میشه که زمان دقیق اون در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده.

2- ✔️ شرط سنی برای شرکت در رشته خلبانی به چه صورتیه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده، حداقل سن برای شرکت در این رشته 16 سال و حداکثر 20 سال در نظر گرفته شده.

3- ✔️ ثبت نام آزمون افسری ارتش به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام آزمون افسری ارتش به صورت اینترنتی انجام میشه که راهنمای تصویری اون در متن مقاله قرار داده شده است.

منبع : ثبت نام آزمون دانشگاه افسری



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

آزمون دانشگاه افسری ارتش برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای همه داوطلبایی که قصد ورود به کادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی، دریایی و سازمان های تابعه رو دارن و ثبت نام این آزمون رو انجام دادن برگزار میشه که همراه داشتن کارت ورود به جلسه هم در روز برگزاری آزمون افسری الزامیه.

 

 

داوطلبایی که متقاضی تحصیل در دانشگاه های افسری امام علی ( ع )، خاتم الانبیا ( ص )، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی ( ره ) و فارابی هستن و فرم ثبت نام آزمون افسری رو در زمان مقرر پر کردن باید با اطلاع از زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱خودشون رو برای حضور در آزمون این دانشگاه آماده کنن.

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن که این آزمون قراره چه زمانی برگزار بشه در ادامه این مقاله در مورد زمان آزمون دانشگاه افسری صحبت کردیم تا داوطلبا بتونن با اطلاع از این تاریخ خودشون رو برای حضور در آزمون آماده کنن.

 

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱

در دفترچه ثبت نام افسری ارتش یک جدول برنامه زمانی نوشته شده که در اون تاریخ های مهم مثل زمان ثبت نام دانشگاه افسری و برگزاری آزمون مشخص میشه. داوطلبا باید با بررسی این جدول، برنامه ریزی خودشون رو نسبت به مطالعه منابع آزمون تا روز برگزاری آزمون انجام بدن.

طبق این جدول، زمان آزمون دانشگاه افسری سال گذشتهدر دی ماه برگزار شد و داوطلبا باید راس ساعت 8 صبح در حوزه امتحانی که روی کارت ورود به جلسشون نوشته شده بود حاضر بشن. هنوز زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ مشخص نیست. پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای منتشر شد باخبر بشین.

 

 

به محض اینکه زمان برگزاری آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری در سال 1401 خوندن مقاله زیر به شما پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱

داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون افسری رو دارن باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون وارد سایت ثبت نام این دانشگاه به آدرس aja.ir بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم، کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن و روز امتحان حتما همراهشون داشته باشن.

بعد از شرکت در آزمون افسری و قبولی در اون هم باید خودشون رو برای گذروندن مرحله دوم پذیرش که فرایند برگزاری مصاحبه علمی و معاینات پزشکی میشه آماده کنن تا با موفقیت گذروندن این مرحله هم بتونن وارد دانشگاه افسری ارتش دلخواهشون بشن.

داوطلبا باید حداقل نیم ساعت قبل از بسته شدن درب های حوزه امتحانی به محل برگزاری ازمون برن و صندلی خودشون رو پیدا کنن.

 

متقاضیانی که در آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ شرکت کردن باید پیگیر نتایج آزمونشون باشن و برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری میتونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به شما جهت آمادگی در آزمون افسری ارتش و مصاحبه اون کمک کنن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو هم می تونین از جدید ترین اخبار مربوط به این فرایند با خبر بشین .

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی امین


سوالات متداول


1- ✔️ آزمون دانشگاه افسری ارتش چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشه.

3- ✔️ داوطلبایی که در آزمون کتبی دانشگاه افسری قبول میشن باید چیکار کنن ؟

✔️ داوطلبایی که در آزمون کتبی دانشگاه افسری قبول میشن باید خودشون رو برای مرحله دوم آزمون که شامل مصاحبه علمی و معاینات پزشکی میشه آماده کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

تمامی مراحل پذیرش دانشگاه افسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام میشه. بنابراین داوطلبایی که قصد ورود به دانشگاه افسری ارتش رو دارن باید برای انجام تموم فرایندهای ثبت نام و اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1401 – 1402 به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه کنند.

 

 

داوطلبایی که قصد ورود به دانشگاه افسری جهت تکمیل کادر افسری نیروهای هوایی، پدافند هوایی، زمینی و دریایی دانشگاه های امام علی، شهید ستاری، خاتم الانبیا، فارابی و امام خمینی رو دارن، زمان ثبت نام این دانشگاه رو دارن، بعد از مطالعه شرایط ثبت نام و تحصیل در دانشگاه افسری ارتش باید به سایت ارتش مراجعه کرده و اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنن.

اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری ارتش سال گذشته که در دی ماه برگزار شده بود، حدودا یک ماه بعد از برگزاری این آزمون یعنی در بهمن ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت آجا به آدرس gozinesh.aja.ir منتشر شد. داوطلبا بعد از دیدن نتیجه خودشون، در صورتی قبولی در این مرحله از پذیرش، می تونستن برای مرحله دوم آماده بشن.

نتیجه مرحله دوم سال گذشته که همون مصاحبه و سنجش سلامت جسمانیه در اوایل مرداد ماه از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش که همون سایت gozinesh.aja.ir هست، اعلام شده بود. البته خیلی از داوطلبا با سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402 آشنا نیستن.

به همین دلیل در ادامه این مقاله درباره نحوه استفاده از سایت ثبت نام و اعلام نتایج افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ صحبت کردیم و لینک ورود به این سایت رو براتون گذاشتیم تا بتونین به راحتی به این سایت دسترسی داشته باشین و از اون استفاده کنین. تا آخر این مقاله همراهمون باشین!

 

 

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش gozinesh.aja.ir

اولین اقدام برای پذیرش در نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی دانشگاه افسری ارتش، ثبت نام در آزمون کتبی این دانشگاهه. ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش هر سال به صورت اینترنتی و از سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس gozinesh.aja.ir انجام میشه. داوطلبایی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن، باید در مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام این آزمون به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام دانشگاه افسری کنن.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

مراحل ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

1ورود به سایت افسری ارتش به آدرس gozinesh.aja.ir

2خرید کارت اعتباری

3دریافت کدرهگیری خرید کارت اعتباری

4وارد کردن اطلاعات خواسته شده و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

5دریافت یک نسخه از فرم ثبت نام

 

داوطلبا می تونن برای کسب اطلاع در مورد شرایط ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش در سال 1401 مقاله ای که لینک اون رو در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش gozinesh.aja.ir

تموم داوطلبایی که قصد ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ و شرکت در این آزمون رو دارن، برای حضور سرجلسه آزمون افسری ارتش حتما باید کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش رو همراه خودشون داشته باشن.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1401، چند روز قبل از برگزاری این آزمون روی سایت آجا به آدرس gozinesh.aja.ir قرار می گیره. داوطلبا برای حضور سرجلسه این آزمون حتما باید در تاریخ مشخص شده وارد سایت مذکور بشن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه خودشون رو از سایت افسری ارتش دریافتکنن.

 

 

به محض اینکه کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ منتشر بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

داوطلبا می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری 1401 خودشون مقاله ای که لینک اون رو در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

 

سایت اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری ارتش gozinesh.aja.ir

مجری برگزار کننده آزمون دانشگاه افسری ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایرانه، بنابراین تموم مراحل ثبت نام و اعلام نتایج این آزمون از طریق سایت رسمی ارتش که بهش آجا هم گفته میشه و آدرس اون gozinesh.aja.ir هست، انجام میشه. داوطلبایی که در آزمون دانشگاه افسری ارتش شرکت کنن، باید پیگیر اطلاعیه های این سایت باشن تا به محض اعلام نتایج آزمون مرحله اول دانشگاه افسری ارتش 1401-1402 با مراجعه به سایت آجا و وارد کردن اطلاعات خودشون بتونن نتیجه خودشون رو ببینن.

هر سال نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری ارتش یک ماه بعد از برگزاری این آزمون اعلام میشه. پیش بینی می کنیم امسال هم مثل سال های گذشته نتایج ازمون کتبی دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ یک ماه بعد از طریق سایت gozinesh.aja.ir اعلام بشه.

 

مراحل مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری

 

1مراجعه به سایت رسمی ارتش به آدرس gozinesh.aja.ir

2انتخاب گزینه نتیجه آزمون کتبی از منوی سمت راست صفحه

3وارد کردن اطلاعات خواسته شده ( کد ملی و شماره داوطلبی )

4دریافت نتیجه و مشاهده وضعیت قبولی داوطلب

 

 

 

به محض اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری ارتش 1401، لینک مشاهده این نتایج در این مقاله قرار داده میشه.

 

متقاضیانی که در آزمون دانشگاه افسری ارتش 1401 شرکت کردن میتونن برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش

سایت اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش gozinesh.aja.ir

 

داوطلبایی که در تموم مراحل پذیرش دانشگاه افسری ارتش 1401 -1402 اعم از آزمون کتبی، مصاحبه و سنجش سلامت جسمانی شرکت کردن، باید در زمان در نظر گرفته برای مشاهده اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ وارد سایت ارتش بشن و اطلاعات خواسته شده رو در کادرهای مشخص شده وارد کرده تا بتونن نتیجه خودشون رو ببینن.

 

مراحل مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون دانشگاه افسری

 

1مراجعه به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس gozinesh.aja.ir

2انتخاب گزینه نتیجه نهایی آزمون

3وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی ( روی کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش داوطلب درج شده )

4مشاهده نتیجه نهایی آزمون

 

داوطلبایی که در آزمون دانشگاه افسری ارتش شرکت کردن برای اطلاع از لیست اسامی پذیرفته شدگان این آزمون حتما مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه افسری ارتش

اگه بعد از خوندن این مقاله همچنان سوالی درباره سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش gozinesh.aja.ir داشتین، می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و سوالاتتون رو از کارشناسای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین. همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مطلع بشین.

 

اگه جزو داوطلبایی هستین که موفق به قبولی در آزمون دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402 نشدن، می تونین شانس خودتون رو برای ورود به دانشگاه علوم انتظامی امین امتحان کنن.

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی امین


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش از طریق سایت رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام میشه که آدرس اون در متن مقاله گفته شده.

2- ✔️ نتایج اولیه آزمون افسری دانشگاه ارتش چه زمانی قابل مشاهده هست ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده نتایج اولیه آزمون افسری دانشگاه ارتش حدودا یک ماه بعد از آزمون روی سایت آجا قرار می گیره.

3- ✔️ برای مشاهده نتیجه نهایی آزمون افسری ارتش چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله توضیح داده شده، برای مشاهده نتیجه نهایی آزمون افسری ارتش کدملی و کدرهگیری داوطلب لازمه.

منبع : سایت ثبت نام اعلام نتایج دانشگاه افسری gozinesh.aja.ir



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

برای حضور سرجلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ -۱۴۰۲، همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای تموم داوطلبا الزامیه. کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402 چند روز قبل از زمان برگزاری این آزمون روی سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس gozinesh.aja.ir قرار می گیره.

 

 

تموم داوطلبایی که ثبت نام آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ رو انجام دادن و قصد شرکت در این آزمون رو دارن، برای حضور سرجلسه آزمون افسری ارتش حتما باید کارت ورود به جلسه آزمون و یک کارت شناسایی همراه خودشون داشته باشن.

آزمون دانشگاه افسری ارتش سال گذشته، دی ماه 99 برگزار شده بود و به خاطر همین خیلی از داوطلبا فکر می کردن که این آزمون برای ورود به دانشگاه افسری ارتش سال 99 هست. واقعیت اینه که مراحل ورود به دانشگاه افسری ارتش داوطلبا علاوه بر شرکت در این آزمون تستی، شرکت در مصاحبه و تست سلامت جسمانی این دانشگاه هاست که تموم این مراحل تا تیر ماه سال گذشته طول کشید، به خاطر همین این آزمون برای ورود به دانشگاه افسری ارتش 1400 - 1401 محسوب میشد.

خیلی از داوطلبا اصلا نمی دونن که کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش چه زمانی منتشر میشه و به چه نحوی باید اون رو دریافت کنن. برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402 توضیح دادیم. همراهمون باشین!

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش هر سال، چند روز قبل از برگزاری این آزمون روی سایت آجا به آدرس gozinesh.aja.ir قرار می گیره. داوطلبا برای حضور سرجلسه این آزمون حتما باید در تاریخ مشخص شده وارد سایت مذکور بشن و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش سال گذشته، در دی ماه تا مدت 2 روز، روی سایت رسمی ارتش قرار گرفته بود. هنوز زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ مشخص نشده. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ منتشر بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

در ضمن تمامی داوطلبایی که موفق به خرید کارت اعتباری این آزمون شدن، اما ثبت نام آن ها کامل نشده می تونن از طریق لینکی که پس از اعلام زمان دریافت مشخص میشه و ما در این مقاله قرار میدیم نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنن.

 

داوطلبا می تونن برای کسب اطلاع از زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مقاله ای که لینک اون رو در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری 1401، به صورت اینترنتی و از طریق سایت gozinesh.aja.ir منتشر میشه. داوطلبای متقاضی شرکت در این آزمون می تونن در تاریخ اعلام شده، وارد این سایت بشن و بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ -۱۴۰۲رو دریافت کنن.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش، با دو دسته داوطلب مواجه میشیم. دسته اول داوطلبایی که ثبت نام خودشون رو بطور کامل انجام دادن و در نهایت یک شماره پرونده بهشون داده شده و دسته دوم داوطلبایی که در زمان ثبت نام دانشگاه افسری موفق به انجام ثبت نام شون بطور کامل نشدن و شماره پرونده ای از سیستم دریافت نکردن، دریافت کارت ورود به جلسه برای این دو دسته با هم متفاوته که در این قسمت راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش رو برای هر دو دسته گذاشتیم.

 

دسته اول: داوطلبایی که موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام  آزمون افسری دانشگاه ارتش ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ شدن:

 

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری

 

1ورود به سایت ارتش ج.ا.ا به آدرس gozinesh.aja.ir

2انتخاب گزینهکارت ورود به جلسه دانشگاه افسری 

3وارد کردن کد ملی و شماره پرونده

4دریافت کارت ورود به جلسه

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری

 

1ورود به سایت ارتش ج.ا.ا به آدرس gozinesh.aja.ir ، انتخاب گزینه کارت ورود به جلسه از منوی سمت راست

 

 

2وارد کردن کدملی و شماره ملی داوطلب

 

 

3مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری

 

 

 

این تصاویر مربوط به سال گذشتس، به محض تغییر در انتشار کارت ورود به جلسه آزمون افسری دانشگاه ارتش، این تصاویر بروز رسانی میشه.

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون دانشگاه علوم انتظامی امین

 

دسته دوم: داوطلبایی که موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام  آزمون افسری دانشگاه ارتش ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ نشدن و فقط کدرهگیری خرید کارت اعتباری این آزمون رو دارن:

 

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری

 

1ورود به سایت ارتش ج.ا.ا به آدرس gozinesh.aja.ir

2انتخاب گزینه کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری

3وارد کردن کد ملی و کدرهگیری خرید کارت اعتباری

4دریافت کارت ورود به جلسه

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری

 

1ورود به سایت ارتش ج.ا.ا به آدرس gozinesh.aja.ir ، انتخاب گزینه کارت ورود به جلسه از منوی سمت راست

 

 

2وارد کردن کدملی و کد رهگیری کارت اعتباری خریداری شده

 

 

 

این تصاویر مربوط به سال گذشتس، به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون افسری دانشگاه ارتش اگه تغییری در نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون به وجود اومده باشه ، تصاویر بالا بروز رسانی میشه.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص آزمون دانشگاه افسری 1401 - 1402، جواب بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین.

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش

 


سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش از طریق چه سایتی قابل دریافته ؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش از طریق سایت آجا قابل دریافته که آدرس اون در متن مقاله قرار داده شده.

2- ✔️ از چه زمانی می تونیم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش اقدام کنیم ؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفته شد، کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون افسری ارتش روی سایت ارتش قرار می گیره.

3- ✔️ داوطلبایی که موفق به ثبت نام کامل در آزمون افسری ارتش نشدن، می تونن در این آزمون شرکت کنن ؟

✔️ داوطلبایی که کد رهگیری خرید کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش رو داشته باشن می تونن در این آزمون شرکت کنن که راهنمای تصویری دریافت کارت برای این داوطلبا در این مقاله قرار داده شده.

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ شامل شرایط عمومی و اختصاصی میشه که از جمله شرایط عمومی این ثبت نام داشتن قد حداقل 165 سانتی متره و از جمله شرایط اختصاصی اون اینه که داوطلب باید بر اساس ضوابط قوانین ارتش، تعهد خدمتی بده.

 

 

هر سال در کشور ما، ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام به برگزاری آزمون اختصاصی می کنه تا کسایی که داوطلب برای ورود به دانشگاه های ارتش هستن، مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون رو طی کنن. اما فقط داوطلبایی که می تونن در این آزمون شرکت کنن که تمام شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402 رو داشته باشن.

شرایط این آزمون مختص به خودشه و نسبت به آزمون های دیگه متفاوته به همین دلیل در ادامه این مقاله در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ توضیح دادیم. با ما همراه باشین.

 

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همون طور که گفته شده فقط کسایی می تونن فرایند ثبت نام دانشگاه افسری رو انجام بدن که تمام شرایط لازم برای ورود به این دانشگاه رو داشته باشن. در ادامه به چند مورد از مهمترین شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه افسری رو گفتیم.

 

جنسیت داوطلب باید مذکر باشه.

حتما باید دینش اسلام باشه.

به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان داشته باشه.

به ولایت مطلقه فقیه معتقد باشه.

برای پاسداری کردن از تمامیت ارضی کشور آماده باشه.

تعهده بده که در صورت استعفا یا اخراج از دوره آموزشی ، دو برابر هزینه تحصیل پرداخت کنه.

روحیه فداکاری و ایثارگری داشته باشه.

از شرایط لازم برای ورود به دانشگاه افسری ارتش مربوط به سن داوطلباست ، شرط سنی حداقل 16 سال و حداکثر 22 ساله.

داشتن قد حداقل 165 سانتی متر

هیچ سابقه و پرونده کیفری نداشته باشه.

داوطلب نباید به هیچ گروه و حزب خاص، سازمان سیاسی وابسته باشه.

سابقه فساد اخلاقی نداشته باشه.

 

برای مطالعه زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می توانید به مقاله ای که در قسمت زیر ارائه شده است مراجعه کرده و اطلاعات لازم در خصوص زمان برگزاری آزمون افسری ارتش را دریافت نمایید.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون افسری ارتش

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش 1401 – 1402 به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم میشن که در بالا با شرایط عمومی اشنا شدیم. حالا در ادامه مهمترین موارد اختصاصی شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲رو گفتیم.

 

بر اساس ضوابط قوانین ارتش جمهوری اسلامی، تعهد خدمتی سپرده میشه.

شرط معدل برای فارغ التحصیلای رشته ریاضی و تجربی حداقل 14 و معدل کتبی حداقل 10 هست.

برای داوطلبای در حال تحصیل نظام جدید، شرط معدل حداقل 14 سال دوم متوسطه هست.

برای داوطلبان رشته خلبانی، شرط حداقل معدل کل 15 و حداقل معدل کتبی 12 هست.

برای داوطلبای رشته خلبانی بالگرد و پهپاد، شرط حداقل معدل کل 14 و حداقل معدل کتبی 10 وجود داره.

فرزندان شاهد ، جانبازان و آزادگان از کارافتاده کلی، هیچ شرط معدل و شرط سنی ندارن.

باید در آزمون های عملی ، معاینات پزشکی، مقاومت جسمانی و صلاحیت های گزینشی ، داوطلب شرکت کنه و نمره قبولی کسب کنه.

اگر شما از دانشجوهای قبلی سایر دانشگاه ها هستین باید حتما از دانشگاه خودتون به صورت کاملا قطعی انصراف بدید و بعد سراغ شرکت کردن در این آزمون برید .

اگر جز درجه دارهای پیمانی یا رسمی هستین ( مثل درجات گروهبان یکمی تا استواریکمی ) بعد اینکه مجوز از نیرو یا سازمان مربوط و گرفتین برای شرکت در کنکور اختصاصی می تونید اقدام کنین اما باید دقت کنین که شما فقط مجاز به پذیرش در دانشگاه نیرو / سازمان متبوع خود هستید .

کسانی که معافیت پزشکی دارن ، نمی تونن در آزمون شرکت کنن .

کسایی که اضافه خدمت سنواتی دارن هم نمی تونن استخدام بشن .

نباید اصلا جز افرادی باشین که تعهد خدمتی یا استخدامی به مراکز دولتی و یا بخش خصوصی دارن .

افراد متاهل هم نمی تونن برای شرکت در این ازمون اقدام کنن .

از شرایط ورود به دانشگاه افسری ارتش 1401– 1402 اینه که آموزش ها به صورت شبانه روزی ارائه میشن .

 

داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش در سال 1401 مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص شرایط ثبت نام دانشگاه افسری 1401 - 1402، جواب بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین و حتی فرآیند ثبت نامتون رو به دست این کارشناسا بسپارین.

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش


سوالات متداول


1- ✔️ برای ورود به دانشگاه افسری ارتش چه شرایطی لازمه ؟

✔️ برای ورود به دانشگاه افسری ارتش یکی از شرایط لازم داشتن حداقل قد 165 سانتی متره که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ آیا داوطلبای خانم هم می تونن متقاضی ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش باشن ؟

✔️ خیر داوطلبای خانم نمی توانند متقاضی ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش باشند، همون طور که در این مقاله توضیح دادیم این دانشگاه فقط از داوطلبای آقا پذیرش می کنه.

3- ✔️ برای ورود به حرفه خلبانی افسری ارتش چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای ورود به حرفه خلبانی افسری ارتش اینه که داوطلب باید شرط حداقل معدل کل 15 و حداقل معدل کتبی 12 رو داشته باشه که بقیه شرایط مورد نیاز در این مقاله گفته شده.

منبع : شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

برای ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ _۱۴۰۲ پس از شروع ممکنه حدودا یک ماه زمان برای ثبت نام در نظر گرفته بشه. داوطلبایی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون افسری ارتش در سال 1401 رو دارن باید ثبت نام آزمون دانشگاه افسری خودشون رو در از طریق سایت gozinesh.aja.ir انجام بدن.

 

 

شرکت در آزمون افسری ارتش، تنها راه ورود و استخدام در ارتش جمهوری اسلامی ایران ( ا.ج.ا.ا ) محسوب میشه و به خاطر مزایایی که داره هر سال مورد توجه خیلی از افراد قرار می گیره. ارتش ج.ا.ا مجری برگزاری این آزمون هماهنگه، بنابراین تموم اطلاع رسانی ها و مراحل ثبت نام و استخدام آزمون افسری دانشگاه ارتش از طریق سایت رسمی این ارگان به آدرس gozinesh.aja.ir انجام میشه.

این آزمون دانشگاه افسری ارتش برای پذیرش در سال 1401 - 1402 برگزار میشه، اما چون ثبت نام و زمان برگزاری این آزمون در 1401 هست خیلی از داوطلبا این آزمون رو به عنوان آزمون دانشگاه افسری 1401 می شناسن.

داوطلبایی که شرایط لازم برای شرکت درآزمون دانشگاه افسری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو دارن باید با توجه به اطلاعیه های منتشر شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ثبت نام این آزمون مطلع بشن. به خاطر اهمیت این موضوع در ادامه این مقاله در مورد زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402 توضیح دادیم. همراهمون باشین!

 

 

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱

داوطلبایی که علاقمند به ادامه تحصیل و استخدام در دانشگاه افسری ارتش هستن و قصد ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش در این دانشگاه ها رو دارن، باید زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش با اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش دانشگاه افسری ارتش، ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

ثبت نام دانشگاه افسری سال گذشته، از آبان ماه شروع شده بود و تا آذر ماه ادامه داشت و داوطلبا می تونستن در این بازه زمانی، ثبت نام اینترنتی خودشون رو از طریق سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام بدن.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام دانشگاه افسری در سال ۱۴۰۱ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

داوطلبای شرکت در آزمون دانشگاه افسری در سال 1401 می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام دانشگاه افسری مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری

 

مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱

ثبت نام دانشگاه افسری 1401 - 1402، به صورت اینترنتی و از طریق سایت gozinesh.aja.ir انجام میشه. تموم داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون افسری ارتش و استخدام در ارتش ج.ا.ا رو دارن، باید در مهلت مشخص شده برای ثبت نام وارد سایت مذکور شده و بعد از مطالعه شرایط ثبت نام این آزمون، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خودشون کنن.

علی رغم اطلاع رسانی هایی که هر ساله برای ثبت نام در آزمون افسری دانشگاه ارتش انجام میشه، باز هم تعداد زیادی از داوطلبا از ثبت نام در این آزمون تو مهلت مشخص شده جا می مونن. به خاطر همین ممکنه ارتش ج.ا.ا بعد از تموم شدن زمان ثبت نام آزمون افسری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، فرصتی رو برای داوطلبای جا مونده از این ثبت نام به عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون افسری بزاره تا کسایی که از ثبت نام جا موندن، بتونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

البته هنوز درباره مهلت تمدید ثبت نام دانشگاه افسری چیزی مشخص نیست و ممکنه اصلا مهلت مجددی برای این ثبت نام در نظر گرفته نشه و داوطلبا فقط از تاریخ 3 آبان ماه تا 15 آذر ماه مجاز به ثبت نام در این آزمون باشن .

 

 

به محض اینکه مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱ تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در سال 1401 خوندن مقاله زیر رو به شما پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱

داوطلبایی که ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ رو انجام دادن، اگه بعد از ثبت نام متوجه شدن که اطلاعاتشون اشتباهه، می تونن وارد سایت آجا به آدرس gozinesh.aja.ir شده و ویرایش اطلاعاتشون رو انجام بدن. توجه داشته باشین که امکان ویرایش مشخصات فردی و تحصیلی، استان محل سکونت، حوزه، نیروی مورد علاقتون بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام وجود نداره پس زمان خرید کارت اعتباری خیلی دقت کنین.

سال گذشته داوطلبا فرصت داشتن از 13 تا 15 آذر ماه اطلاعات خودشون رو ویرایش کنن. هنوز زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه افسری ۱۴۰۱ اعلام نشده. پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه افسری 1401 - 1402، مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص ثبت نام و استخدام دانشگاه افسری 1401، جواب بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین و حتی فرآیند ثبت نامتون رو به دست این کارشناسا بسپارین.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام دانشگاه افسری ارتش کی انجام میشه ؟

✔️ زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش توسط ارتش جمهوری اسلام ایران اعلام میشه که متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده.

2- ✔️ مهلت در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش چه زمانیه ؟

✔️ مهلت در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بعد از تموم شدن زمان ثبت نام آزمون افسری که زمان دقیق اون در متن مقاله گفته شده.

3- ✔️ ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ ویرایش ثبت نام دانشگاه افسری ارتش بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام این ازمون انجام میشه که آدرس اون در متن مقاله گفته شده.

منبع : زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزای ششم به هفتم و نهم به دهمی که قصد ثبت نام در آزمون تیزهوشان رو دارن باید با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از تمام شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون مطلع شده و از تمام جزئیات برگزاری این امتحان مطلع میشن.

 

 

هر سال سازمان آموزش و پرورش استعداد های درخشان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان یک بازه زمانی را مشخص می کند تا داوطلبان در زمان مقرر شده و با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی Azmoon.medu.ir نسبت به ثبت نام خود برای شرکت در آزمون تیزهوشان در پایه های ششم ابتدایی و نهم به دهم اقدام نمایند .

متقاضیان ثبت نام آزمون تیزهوشان برای اطلاع از شرایط و همچنین مدارک ثبت نام این آزمون باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان را دریافت نموده و مطالعه نمایند تا با آگاهی کامل پس از مراجعه به سایت مذکور ثبت نام خود را به صورت صحیح انجام دهند . حالا در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ قرار داده شده است.

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان معمولا چند روز قبل از آغاز ثبت نام آزمون در سایت سنجش وپذیر استعداد درخشان برای دانش آموزای ششم به هفتم و نهم به دهم ب صورت مجزا از هم منتشر میشه.

همه دانش آموزایی که متقاضی ثبت نام در این آزمون هستن باید با دانلود این دفترچه و مطالعه اون خودشون رو برای ثبت نام آماده کنن . در جدول زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲برای هر دو پایه گذاشته شده.

 

در جدول زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم سال گذشته قرار داده شده که به محض انتشار دفترچه ثبت نام امسال این لینک ها بروز رسانی میشن.

 

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه مد نظر کلیک کنید .
دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

همون طور که گفته شده تو دفترچه ثبت نام ازمون تیزهوشان 1401 - 1402 تمام شرایط و ضوابط شرکت در ازمون گفته شده که مهم ترین قسمت این دفترچه مربوط میشه به شرایط لازم برای ثبت نام ازمون تیزهوشانه. برای آشنایی شما با این شرایط در ادامه این شرایط برای ثبت نام در ازمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم رو گفتیم.

 

شرایط و ضوابط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :

 

تابعیت ایرانی .

 ثبت نام اتباع غیرایرانی ، بر اساس بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام میشه .

نمره خیلی خوب تو تموم دروس نوبت دوم پایه ی پنجم ابتدایی تو سال تحصیلی و نمره خیلی خوب تو تموم دروس تو نوبت اول پایه ششم داشته باشه .

البته اگه داوطلب تو مجموع دو سال تحصیلی پایه های پنجم و ششم ابتدایی حداکثر تو یه درس خوب گرفته باشه هم مشکلی برای ثبت نام نداره .

 

برای اطلاع از سایت ثبت نام ازمون تیزهوشان می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

شرایط و ضوابط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :

تابعیت ایرانی .

 ثبت نام اتباع غیرایرانی ، بر اساس بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام میشه .

حداقل معدل کل سالانه 19 تو خرداد پایه هشتم سال تحصیلی 99 - 1400 داشته باشه .

 

دانش آموزایی که پایه ی نهم رو تو مدارس استعداد های درخشان می خونن از شرکت تو این آزمون معافن و می تونن طبق آیین نامه مربوط به این دانش آموزا ، بدون آزمون تیزهوشان وارد این مدارس بشن .

 

تو شهرستانایی که چند تا دبیرستان دوره دوم سمپاد دارن ، داوطلبا می تونن نهایتا سه تا مدرسه ( هر سه داخل یه شهرستان و تو یه رشته تحصیلی ) رو به ترتیب اولویت تو فرم تقاضانامه ثبت نام وارد کنن .

همچنین داوطلبانی که با مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان سوالی برایشان مطرح شده می توانند کلیه سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسند .

در ادامه بخوانید: منابع آزمون تیزهوشان


سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده این دفترچه چند روز قبل از اغاز ثبت نام منتشر میشه.

2- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه سایت منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه در سایت سنجش و پذیرش استعداد های درخشان منتشر میشه که لینک دانلود اون در این مقاله هم گذاشته شده.

3- ✔️ دانش آموزا چطور می تونن از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان مطلع بشن ؟

✔️ دانش آموزا با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان می تونن از این شرایط و ضوابط مطلع بشن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ همه شرایط و ضوابط ، زمان ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون و مراحل ثبت نام نوشته شده و  همه دانش آموزای پایه ششم به هفتم و نهم به دهمی که قصد ادامه تحصیل در این مدارس رو دارن باید قبل از هر اقدامی ابتدا این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن .

 

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هرسال برای پذیرش دانش آموزان در پایه های هفتم و دهم به صورت هماهنگ کشوری از طریق سایت ثبت نام تیرهوشان به نشانی Azmoon.medu.ir انجام میشه . متقاضیای آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای ثبت نام در این آزمون باید اول دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان رو دریافت و مطالعه کنن .

در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاعات مهمی مثل شرایط و قوانین ثبت نام ، مدارک لازم ، میزان هزینه ثبت نام و ... نوشته شده که دونستن اونا برای داوطلبا الزامیه . برای همین در ادامه این مقاله برای دسترسی راحت تر شما داوطلبا ، لینک دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1401 - 1402 رو قرار دادیم و جزئیات اون رو گفتیم . با ما همراه باشین .

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان معمولا همزمان با آغاز ثبت نام روی سایت azmoon.medu.ir قرار میگیره و داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در این آزمون هستن باید در این زمان وارد سایت ثبت نام تیزهوشان بشن تا با دانلود و مطالعه این دفترچه از شرایط و جزئیات شرکت در آزمون تیزهوشان با خبر بشن .

این ثبت نام سال گذشته در فروردین ماه انجام شد و لینک دانلود دفترچه تیزهوشان نیز در این تاریخ بر وری سایت azmoon.medu/ir قرار گرفت. چون زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نیست پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای انتشار دفترچه مطلع بشین.

 

 

در جدول زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم سال گذشته رو گذاشتیم که به محض انتشار دفترچه تیزهوشاتن 1401 - 1402 لینک دانلود ها بروز رسانی میشه.

 

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه مد نظر کلیک کنید .
دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

از شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ می تونیم به داشتن تابعیت ایرانی اشاره کنیم ، که البته دانش آموزان غیر ایرانی نیز می تونن با شرایط خاص تو این آزمون ثبت نام و شرکت کنن . اما شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر یک از پایه های ششم ابتدایی و نهم به دهم متفاوته که در ادامه توضیح دادیم .

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :

  1.  اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم ابتدایی
  2. کسب مقیاس خیلی خوب در کلیه دروس در نوبت دوم پایه پنجم و ششم ابتدایی 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 :

  1. اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم
  2. داشتن معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم

 

شرایط پذیرش دوقلوها در آزمون تیزهوشان :

در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو ( همجنس یا غیرهمجنس ) و قبولی یکی از اونا ، قل دیگه تنها درصورت کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده تو یکی از انتخاب هاش می تونه مازاد بر ظرفیت ثبت نام کنه . این قانون هم برای داوطلبای تیزهوشان ششم ابتدایی و هم نهم به دهم صدق می کنه .

در ادامه بخوانید : هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان

اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 داشتین می تونن از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .


سوالات متداول


1- ✔️ آیا برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرط معدل وجود داره ؟ 

✔️ بله ، یکی از شرایط شرکت تو آزمون تیزهوشان نهم به دهم داشتن معدل کل سالانه 19 در پایه نهمه که بقیه شرایط به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام ازمون تیزهوشان نهم به دهم تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام تو سایت آموزش و پرورش سمپاد انجام میشه که به محض شروع ثبت نام لینک ورود به سایت رو تو این مقاله میذاریم .

3- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان رو باید از چه سایتی دانلود کنیم ؟

✔️ این دفترچه رو باید از سایت آموزش و پرورش تیزهوشان دانلود کنین که به محض انتشار لینک دانلودش رو تو این مقاله میذاریم .

منبع : دفترچه ثبت نام تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()