نوشته شده توسط : sevda

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1400 -1401 آموزش، ترکیبی از اموزش حضوری و مجازی خواهد بود. بر این اساس دانش آموزان باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند تا با شناسایی افراد مشکوک به بیماری از حضور آن ها در مدارس خودداری شود.

ثبت نام دانش آموزان در سامانه salamat.gov.ir مربوط به دانش آموزانی است که بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش باید از 15 شهریور به مدرسه بروند.  بر اساس اعلام وزارت اموزش و پرورش در سال تحصیلی 1400 -1401 آموزش ترکیبی از اموزش حضوری و مجازی خواهد بود.

بر این اساس دانش آموزان باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. آموزش و پروش گفته هدف از ثبت نام دانش آموزان در سایت salamat.gov.ir شناسایی افراد مشکوک به بیماری است تا از حضور آن ها در مدارس خودداری شود.

دانش آموزان با ورود به این سامانه، فرم خود اظهاری را تکمیل می کنند، البته تکمیل فرم خود اظهاری در  این سامانه مذکور جزو مراحل اولیه تشخیص کرونا است و در صورت نیاز  باید  آزمایش های لازم  انجام شود.  تمام دانش آموزان و معلمان باید در سایت سلامت به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 

زمان ثبت نام در سایت سلامت دانش آموزان salamat.gov.ir

ثبت نام دانش آموزان در سایت salamat.gov.ir نوعی غربالگری جهت شناسایی دانش آموزان مشکوک یا مبتلا به بیماری است و تا زمانی که بهبودی کامل حاصل نشود ، از حضور او در مدرسه ممانعت به عمل می آید.

در رابطه با زمان ثبت نام باید بگوییم که در حال حاضر سایت سلامت دانش آموزان برای همه فعال است و تک تک دانش آموزان باید پیش از حضور در مدرسه فرم خود اظهاری بیماری کرونا را با مراجعه به سایت تکمیل کنند و پس از حضور در مدرسه نیز هفته ای یکبار لازم است که دوباره تست دهند تا مدیران و مسئولان آموزشی نظارت کامل را بر این فرایند داشته باشند و اگر دانش آموزی در طول سال ، علائم بیماری را داشت ، به مراکز درمانی شهرستان معرفی شود تا ایمنی و سلامت سایر دانش آموزان حفظ گردد.

 


در حال حاضر امکان تکمیل فرم خوداظهاری برای همه دانش آموزان وجود دارد.

 

نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه salamat.gov.ir

برای تکمیل salamat.gov.ir فرم ثبت نام دانش آموزان ، باید به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنید و به سوالاتی که از شما پرسیده می شود ، دقیق پاسخ دهید.

برای ثبت نام دانش آموزان در salamat.gov.ir ایتدا وارد سایت بشین و گزینه رو انتخاب کنین.

 

فرم خود اظهاری دانش آموزان

 

سپس شماره ملی دانش آموز و تاریخ تولد او درج شود و در بخش شماره مویابل نیز یک شماره موبایل که در دسترس و روشن است ، وارد کنید.

 

salamat.gov.ir 

 

حالا پرسشنامه را تکمیل کنید.

 

ثبت نام salamat.gov.ir سامانه ثبت نام دانش آموزان 

 

پس از تکمیل salamat.gov.ir فرم ثبت نام دانش آموزان و تایید اطلاعات ، استان و شهرستان سکونت خود را انتخاب کنید.

 

 ثبت نام در سامانه ثبت نام سلامت دانش آموزان salamat.gov.ir

 

پس از این مراحل ، نتیجه پرسشنامه ارائه داده می شود و همچنین از طریق پیامک کوتاه نیز اطلاع داده می شود که از نظر ابتلا به ویروس کرونا فاقد مشکل هستید.

 

ثبت نام در سامانه سلامت دانش آموزان

 

والدین یا دانش آموزان پس از ثبت نام در سامانه سلامت دانش آموزی ، برای اطمینان بیشتر هر چند روز یکبار به این سامانه مراجعه کنند و اطلاعات را بروزرسانی نمایند چرا که ممکن است در طی چند روز تغییراتی در علائم بیماری دانش آموز وجود داشته باشد و بیماریش تشدید یا بهبود یابد.

توجه کنید که دانش آموز مشکوک به بیماری در صورتی می تواند در مدرسه حضور داشته باشد که گواهی پزشکی را دریافت کند و در غیر این صورت به مدت دو هفته از حضور او در کنار سایر دانش آموزان و ورود به مدرسه ممانعت می شود.

 

برای اطلاع از فرایند ثبت نام غیر حضوری مدارس می تونین مقاله زیر رو بخونین.


منبع : salamat.gov.ir فرم ثبت نام دانش آموزان



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص اعلام اسامی معرفی‌ شدگان چند برابر ظرفیت و جزئیات شرکت در مصاحبه آزمون دکتری 1400 منتشر کرد .

اطلاعیه اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1400

به اطلاع متقاضیانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1400 مجاز به انتخاب رشته گردیده و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در درگاه اطلاع رسانی اطلاع‌رسانی این سازمان ثبت نموده‌اند، می‌رساند کارنامه نتیجه انتخاب رشته متقاضیان در روز سه شنبه مورخ 1400/02/28 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است. از تمامی متقاضیانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم می‌باشند، دعوت می‌نماید باتوجه به نکات زیر برای اطلاع از نحوه اقدام و زمان مصاحبه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند. 

 

1- منحصراً متقاضیانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه اقدام نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

2- متقاضیانی که براساس کارنامه منتشره در درگاه این سازمان در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم می‌باشند، لازم است مطابق با اطلاعیه دانشگاه های مربوط که از تاریخ چهارشنبه 1400/02/29 در درگاه اطلاع رسانی آنها منتشر می‌گردد به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام نمایند.

3- آن‌دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1400 قرار گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال 1401 نخواهند بود.

4- شرط ورود متقاضیان رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی (کد 2180) به دانشگاه، علاوه بر کسب نمره علمی لازم توسط دانشگاه مربوط، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای است که توسط معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها انجام می شود. لذا لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، حداکثر تا 7 روز پس از انتشار این اطلاعیه، برای طی مراحل پذیرش به درگاه اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌گردد. در پایان لازم به ذکر است که در گزینش نهایی، وضعیت علمی افرادی که نتیجه مراحل مذکور از سوی معاونت فوق‌الذکر به صورت منفی به این سازمان اعلام گردد، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. 

5- متقاضیانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند، می‌بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان، از تاریخ 1400/02/28 لغایت 1400/04/10 ضمن پرداخت مبلغ هشتصد و هشتاد هزار (880.000) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. کسانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.


6- گزینش نهایی متقاضیان در هر کدرشته‌محل براساس نمره کل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون متمرکز و نمرات مراحل مختلف ارزیابی تخصصی مطابق با نمودار مندرج در بند الف در صفحه 15 دفترچه راهنمای ثبت نام و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مصاحبه معرفی شده‌اند، انجام می شود.

7- متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نموده‌اند به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از متقاضیان و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه مراجعه نمایند.

8- عدم اقدام و یا مراجعه معرفی شدگان به منظور مصاحبه و انجام مراحل ارزیابی تخصصی به منزله انصراف از پذیرش در آن رشته محل می باشد. 

 

مدارک لازم که متقاضیان دارای حدنصاب می‌بایست آنها آماده و ارائه نمایند:

1- مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره - متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ 31/06/1400 فارغ‌التحصیل می‌شوند (گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 70 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه 175 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی).

2- مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره 1- آن‌دسته از متقاضیانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند. 

تبصره 2 - کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای 1 و 2 فوق نمی‌باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

3- شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان. 

4- گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه 10 دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.

تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا می باشند. 

5- تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی.

6-سایر مدارک و مستنداتی که از سوی دانشگاه ها اعلام می‌گردد.

 

نحوه اعمال تغییرات در ظرفیت کدرشته محل های مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته

با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی یا مکاتبات واصله از موسسات آموزش عالی، تغییراتی در ظرفیتهای بعضی از کدرشته‌محل ها انجام خواهد شد، بنابراین تعداد قبولی‌ها، براساس ظرفیت نهایی صورت خواهد گرفت.

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی 

بند 1 شرایط و ضوابط پذیرش در دانشگاه صنعتی مالک اشتر (مندرج در صفحه 166) دفترچه راهنمای انتخاب رشته به شرح ذیل اصلاح می گردد:

  «پذیرفته شدگان نهایی در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و شرایط علمی لازم، به استخدام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خواهند آمد.» ضمنا خاطر نشان می سازد متقاضیان برای اطلاع از سایر شرایط می بایست به سایت دانشگاه یادشده مراجعه کنند.

 

نحوه ارسال درخواست و یا طرح سوال

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی درخواستها به صورت الکترونیکی، چنانچه درخصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1400/02/03 سوالات خود را از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس:  https://request.sanjesh.org/noetrequest و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 در میان بگذارند.


منبع : اطلاعیه سنجش در خصوص اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 1400



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام غیر حضوری مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از طریق سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir انجام میشه و دانش آموزهای پایه های تحصیلی مختلف می تونن با ورود به این سایت، از تاریخ 1 خرداد ماه فرایند ثبت نام خودشون رو برای سال تحصیلی جدید انجام بدن.

 



با توجه به وضعیت پیش اومده در جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، آموزش و پرورش برای جلوگیری از رفت و آمد غیر حضوری والدین و دانش آموزا جهت ثبت نام برای سال تحصیلی جدید ، امکان ثبت نام غیر حضوری مدارس رو برای همه پایه های تحصیلی فراهم کرده.

این ثبت نام غیر حضوری مدارس از طریق سایت پادا انجام میشه و دانش آموزا و اولیا اونها باید با ورود به این سامانه در زمان مقرر ثبت نام الکترونیکی خودشون رو برای سال تحصیلی جدید انجام بدن . حالا برای آشنایی بیشتر شما داوطلبا با این فرایند، در ادامه در خصوص جزئیات ثبت نام غیر حضوری دانش آموزان در سایت پادا توضیح داده شده.

 

زمان ثبت نام غیر حضوری مدارس ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که گفته شد ثبت نام دانش آموزان همه پایه ها ( به غیر از پایه اول ابتدایی ) به صورت اینترنتی و الکترونیکی از طریق سایت pada انجام میشه و طبق آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش ، این فرانید ثبت نام غیر حضوری مدارس از تاریخ 1 خرداد ماه آغاز شده و اولیا فرصت دارند فرایند ثبت نام دانش آموز خودشون رو تا پایان مرداد ماه از طریق ورود به سایت پادا مدارس انجام بدن .

 

 

زمان ثبت نام غیر حضوری مدارس در سامانه پادا از تاریخ 1 خرداد شروع شده و تا پایان مرداد ماه ادامه داره.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه پادا دانش آموزی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه پادا

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام غیر حضوری مدارس ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به غیر حضوری شدن فرایند ثبت نام مدارس، آموزش و پرورش ، در دستورالعمل اجرایی مدارس، علاوه بر زمان و نحوه ثبت نام یک سری شرایط و مقررات اجرایی رو هم برای دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی اعلام کرده که در ادامه اینشرایط لازم برای ثبت نام غیر حضوری مدارس در سامانه پادا گفته شده.

 

مسئولیت ثبت نام همه نو آموزان دوره پیش دبستانی در سامانه « سیدا » به عهده مدیر مدرسه می باشد.

سن ورود به پیش دبستانی یک، چهار تا پنج سال یعنی متولدین ۲ مهر ۹۵ تا متولدین یک مهر ۹۶ و سن ثبت نام پیش دبستانی دو، پنج تا شش سال تمام یعنی متولدین ۲مهر ۹۴ تا متولیدن یک مهر ۹۵ می باشد.

ثبت نام دانش آموزای متقاضی در پایه دهم با توجه اولویت های تعیین شده در نمون برگ هدایت تحصیلی انجام میشه.

پذیرش دانش آموزان عشایری به صورت مهمان در نزدیک ترین مدارس مبدا یا مقصد به منظور جلوگیری از افت یا عقب ماندگی تحصیلی امکان پذیره.

موقع ثبت نام دانش آموزان در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش باید شرایط جسمی دانش آموزان متناسب با رشته مورد نظر، به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیره.

دادن هرگونه هزینه به مدارس در خصوص برگزاری آزمون و کتاب های کمک درسی به جز هزینه مربوط به بیمه حوادث و کتاب های درسی ممنوعه.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام دوره پیش دبستانی می تونین مقاله زیر رو بخونین

بیشتر بخوانید: ثبت نام پیش دبستانی

 

نحوه ثبت نام غیر حضوری مدارس ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که گفته شد آموزش پرورش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، امکان ثبت نام غیر حضوری دانش آموزان رو از طریق سامانه pada.medu.ir ایجاد کرده، پس نحوه ثبت نام همه دانش آموزا به صورت اینترنتی از طریق سامانه پادا دانش آموزی انجام میشه . دانش آموزا برای تکمیل فرآیند ثبت نام خودشون باید در زمان مقرر وارد pada شده و با وارد کردن اطلاعات لازم فرایند ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن .

 

نحوه ثبت نام غیر حضوری مدارس در سامانه پادا

 

  1. ورود به سایت pada.medu..ir

  2. انتخاب گزینه ثبت نام غیر حضوری مدارس

  3. وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور

  4. وارد کردن اطلاعات خواسته شده .

 

 

به محض آغاز ثبت نام غیرحضوری مدارس در سامانه پادا لینک ورود به سایت و راهنمای تصویری ثبت نام در این مقاله قرار داده میشه.

 

البته دانش آموزای میان پایه که نمی خوان مدرسه خودشون رو تغییر بدن، نیازی به مراجعه و ثبت نام غیر حضوری در سایت پادا رو ندارن و ثبت نام اون ها به صورت خودکار برای سال تحصیلی بعد هم انجام میشه.

دانش آموزان عشایر و مناطق محروم که امکان ثبت نام اینترنتی برای اون ها وجود نداره باید طبق گروه بندی اعلام شده توسط مدرسه برای ثبت نام حضوری اقدام کنن.

لازم به ذکره که برای ثبت نام از طریق سامانه پادا، باید تمام اطلاعات دانش آموزا توط مدیر مدرسه در سایت سیدا آموزش و پرورش ثبت شده باشه.

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص جزئیات نحوه ثبت نام غیر حضوری مدارس در سایت پادا داشتین می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: سایت سیدا دانش آموزی

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام غیر حضوری مدارس در سایت پادا چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام از اول خرداد ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله هم گفته شده.

2- ✔️ ثبت نام غیر حضوری مدارس در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام از طریق سایت پادا دانش آموزی انجام میشه که آدرس سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی هم به صورت غیر حضوری انجام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده، ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی به صورت حضوری انجام میشه.

منبع : ثبت نام غیر حضوری مدارس



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه سناد ابتدایی به آدرس schsnd.medu.ir شامل امکانات و بخش های زیادی مثل ثبت و ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانش آموزا ، دبیرا و مدیر مدارسه که یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی سامانه سناد دانش آموزی هم محسوب میشه .

 



سامانه سناد ، کوتاه شده عبارت سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزاست که یک بانک اطلاعاتیه وابسته به وزارت آموزش و پرورشه که همه اطلاعات ثبت نامی و تحصیلی دانش آموزای سراسر کشور از طریق اون ثبت و نگه داری میشه . امکان دسترسی به این سامانه تو دوره ابتدایی از طریق این آدرس schsnd.medu.ir امکان پذیره .

امکاناتی که سامانه سناد تو دوره ابتدایی داره شامل انجام ثبت نام ، کلاس بندی و ثبت ارزشیابی تحصیلی - تربیتی دانش آموزاست . تو این مقاله امکانات این سامانه و نحوه ورود به سامانه سناد ابتدایی رو توضیح دادیم.

 

امکانات سامانه سناد در دوره ابتدایی schsnd.medu.ir

همونطور که گفته شد ، سامانه سناد ابتدایی دارای امکانات زیادیه . این امکانات ، بعد از ورود به پنل مدرسه ، تو منوی سمت راست صفحه قرار گرفته شده که در ادامه مهم ترین امکانات این سامانه موارد زیر رو شامل میشه :

 

ویرایش اطلاعات شناسنامه ای :

 

این اطلاعات شناسنامه ای شامل اطلاعات شناسنامه ای کاربر ، دبیر ، والدین و دانش آموزاییه که تو قسمت مدیریت اطلاعات شناسنامه ای سامانه سناد اطلاعاتشون وجود داشته باشه . در صورتی که زمان ورود به سامانه سناد ، کاربر با خطا مواجه شد یعنی ثبت اطلاعات شناسنامه ای بطو کامل انجام نشده .

 

اصلاح دین و ثبت ارزشیابی برای دانش آموزای اقلیت :

 

برای ثبت مذهب دانش آموزای اقلیت مذهبی تو سامانه سناد به آدرس schsnd.medu.ir، کافیه از منوی مدیریت دانش آموزا گزینه اصلاح اطلاعات شناسنامه ای و بعد از اون با استفاده از جستجوی کد ملی دانش آموز ، گزینه مذهب رو برای دانش آموز مورد نظر انتخاب کرده و تغییر داد .

برای همه دانش آموزا درس هدیه های آسمانی ، کتاب قرآن ارزشیابی شده . بنابراین برای دانش آموزای اقلیت مذهبی باید اول تو قسمت ثبت ارزشیابی ، موارد ارزشیابی شده به طور کامل از قسمت پاک کردن ارزشیابی ، پاک شده و بعد ، از قسمت مدیریت اطلاعات شناسنامه ای مذهب دانش آموز رو اصلاح کرده و مجددا برای ثبت ارزشیابی دین و کتاب مربوطه اقدام کرد . 

 

 

امکانات سامانه سناد ابتدایی محدوده . دانش آموزا برای استفاده از امکاناتی مثل دریافت کارنامه و ... باید به سایت همگام مراجعه کنن.

بیشتر بخوانید : سامانه همگام

 

 

 

 

 

راهنمای ورود به سامانه سناد در دوره ابتدایی schsnd.medu.ir

برای استفاده از سامانه سناد ابتدایی ، لازمه تا یکسری اقدامات توسط مدیر مدرسه انجام بشه . وزارت آموزش و پرورش برای اطلاع دقیق مدیر مدارس فایل راهنمای تصویری این اقدامات رو تو سامانه سناد ابتدایی قرار داده .

  • اقدامات لازم توسط مدیر مدرسه بطور خلاصه :
  1.  ورود به سامانه سناد ابتدایی به آدرس schsnd.medu.ir
  2. وارد کردن کد مدرسه ، کدملی و کلمه عبور

 

  • راهنمای تصویری ورود به پنل مدرسه توسط مدیر مدرسه :

1. ورود به سامانه سناد ابتدایی به آدرس schsnd. medu. ir

 

 

2. وارد کردن کد مدرسه ، کدملی و کلمه عبور

 

 

برای ورود به سامانه سناد کلیک کنید

 

 

توجه داشته باشین که زمان ورود به سامانه سناد اگه برای مدرسه از طرف منطقه ، استان یا خود مدرسه ، کاربری تعریف نشده باشه ، باید کد و رمز مدرسه ( دریافتی از سیستم یونیت ) رو وارد کنین .

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانش آموزان در سایت همگام

 

آخرین اخبار مرتبط با سامانه سناد دانش آموزی ابتدایی

 

 

11 اردیبهشت 1400

 

با ورود و ثبت اطلاعات دانش آموزان هر پایه در سامانه سناد دانش آموزی ابتدایی توسط مدیران مدارس ، امکان ثبت نام و عضویت آن ها در سامانه های مختلف تحصیلی و آموزشی از جمله همگام ، شاد و سایر موارد دیگر فراهم می گردد.

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد سامانه سناد دوره ابتدایی پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . همچنین پیشنهاد می کنیم با عضویت تو کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو از تمام اخبار مرتبط با مدارس مطلع بشین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف استفاده از سامانه سناد چیه ؟

✔️ هدف استفاده از سامانه سناد یکپارچه سازی و دسترسی راحت تر مدیرای مدرسه و آموزش و پرورش به اطلاعات ثبت نامی دانش آموزاست که تو متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده .

2- ✔️ چه امکاناتی تو سامانه سناد دوره ابتدایی وجود داره ؟

✔️  سامانه سناد ابتدایی امکاناتی مثل ثبت و ویرایش اطلاعات ثبت نامی ، کلاس بندی و ... رو داره که تو این مقاله بطور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ برای ورود به سامانه سناد چه اطلاعاتی  لازمه ؟

✔️ برای ورود به سامانه سناد کدملی و کد مدرسه لازمه . نحوه ورود به این سامانه بطور کامل تو متن این مقاله توضیح داده شده .

منبع : سایت سناد ابتدایی schsnd.medu.ir



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰ معمولا چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر میشه و داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته کنکور انسانی هستن باید با دانلود و مطالعه دفترچه شماره دو، فرم انتخاب رشته خودشون رو تکمیل کنن.



رشته انسانی یکی از پرطرفدارترین رشته هاس که قبولی در اون سخت و نیاز به تلاش فراوان داره. دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی یک دفترچه راهنمای تخصصیه که در اون تمام شرایط و ضوابط پذیرش به همراه لیست رشتنه محل های ارائه شده هر رشته ثبت شده و به نمایش در اومدن.

مطالعه این دفترچه برای همه داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته کنکور شدن و تصمیم به پر کردن فرم انتخاب رشته دارن لازمه، تا بتونن تمام فرایند انتخاب رشته خودشون رو به صحیح ترین شکل ممکن انجام بدن. حالا در ادانه این مقاله در خصوص زمان انتشار و جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰ توضیح دادیم.

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰

کنکور انسانی به علت قبولی در رشته های حقوق و روانشناسی و ... همیشه با استقبال خوبی همراهه. انواع رشته های روانشناسی و حقوق و حسایداری و ... که از پر طرفدارترین رشته هاس و انواع حرفه های مهم دنیا زیر شاخه رشته انسانی هستن. برای اینکه بعد از کنکور به اصطلاح تکلیف داوطلب مشخص بشه و داوطلب بدونه که باید برای انتخاب کدوم دانشگاه و چه رشته ای اقدام کنه خوندن این دفترچه الزامیه.

دفترچه شماره دو کنکور انسانی معمولاً چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور در سایت سنجش منتشر میشه. سال گذشته این دفترچه به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور در شهریورماه منتشر شد ولی احتمالا امسال دفترچه انتخاب رشته انسانی ۱۴۰۰ در مرداد ماه منتشر میشه. البته پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه این دفترچه منتشر شد مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان انتشار دفتزچه انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اینکه فرایند انتخاب رشته کنکور رو به صورت کامل و بی نقص انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور

 

 

 

 

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰

سایت سازمان سنجش مهمترین سایت در مورد مسائل مربوط به کنکور با چند روز اختلاف بعد از اعلام نتابج اولیه کنکور، دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی رو هر سال در سایتش بارگذاری می کنه. در دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 تمام رشته محل های دوره روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیرانتفاعی و پیام نور ارائه میشه.

همه داوطلبیی که تصمیم به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور دارن باید این دفترچه رو از سایت سنجش دانلود کرد و تمام جزئیات اون رو با دقت مطالعه کنن. هنوز دفترچه انتخاب رشته انسانی  ۱۴۰۰مشخص نشده ولی به محض انتشار، لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم.

 

 

به محض اینکه دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 منتشر بشه لینک دانلود اون در این مقاله میذاریم.

 

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطالعه مقاله زیر پیشنهاد میشه. 

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰

وقتی که رتبه کنکور شما توی سازمان سنجش مشخص میشه و می فهمین که مجاز به انتخاب رشته هستین، دفترچه­ ای به اسم دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی که توسط سازمان سنجش روی سایت سنجش اپلود میشه رو باید دانلود کنین. بعد از دانلود و بررسی اون متوجه میشین که در این دفترچه اسم تمام دانشگاه ها و رشته های مربوط به انسانی وجود داره.

با توجه به رتبه ای که به دست آوردین می تونین بر اساس اولویت هاتون اسم رشته و دانشگاه مورد نظرتون رو وارد سایت کنین. تمام این دانشگاه ها کدهای مخصوص به خودشون رو دارن. این مرحله انتخاب رشته ممکنه برای داوطلبا مرحله­ سختی باشه و البته مهمترین مرحله هم هست.

در دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰ همه­ ی دانشگاه ­ها و دوره های مخصوص به خودشون در این دفترچه نوشته شدن. این دوره ها که شامل دوره روزانه، شبانه و پردیس خودگران میشه در دانشگاه ­های مختلف متفاوته و سهمیه هر کدوم با همدیگه فرق میکنه.

بعضی از دانشگاه­ ها اصلا چیزی تحت عنوان دوره پردیس خودگران ندارن و بعضی دیگه از دانشگاه ها اصلاً دوره­ ی شبانه ندارن. توضیحاتی مثل سهمیه ایثارگران، جانبازان، بومی گزینی، اطلاعات مربوط به دانشگاه فرهنگیان و ... هم در دفترچه انتخاب رشته انسانی نوشته شده که داوطلبایی که از خانواده­ های مشمول هستن باید به این قسمت از دفترچه توجه کافی داشته باشن. دفترچه انتخاب رشته انسانی 1400 در کل سه فصل داره که :

 

فصل اول در واقع راهنمای عملی انتخاب رشته اس. در این فصل به شما برای انتخاب رشته راهنمایی میشه. همچنین بعضی از سوال های داوطلبا مثل فراموش کردن اطلاعات ثبت نامی و سوال های مربوط به ساز و کار سازمان سنجش جواب داده میشه.

فصل دوم دفترچه کنکور رشته انسانی ، مربوط به آشنایی با مقررات انتخاب رشته اس. مثلا گزینش بومی یا انواع اطلاعیه ها، سهمیه ها، آشنایی با شرایط پذیرش در بعضی از دانشگاه ها توی این فصل توضیح داده میشه.

در فصل سوم جدول های کد رشته قرار گرفته شده و انواع دوره های روزانه، شبانه و پردیس خودگردان وجود داره و در مورد دانشگاه های پیام نور، انواع افزایش ظرفیت ها توضیح کامل داده شده.

خیلی از سوالای داوطلبا با خوندن دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰ برطرف میشه و تمام مسائلی که ممکنه برای انتخاب رشته به نظر شما مشکل ساز به نظر برسه در فصل های مختلف دفترچه پاسخ داده شده. هر فصل دفترچه توضیح مفصلی در مورد تمام رشته ها، ضریب اونا، سهمیه ها و ... داده شده.

 

برای اطلاع از تاثیر سهمیه های کنکور سراسری می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سهمیه های کنکور سراسری

لیست رشته های انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰

برای اطلاع از لیست رشته های انتخاب رشته کنکور انسانی باید به دفترچه انتخاب رشته مراجعه کنین. همون طور که گفته شد، در دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 تمام سه دوره دانشگاه ها یعنی دوره روزانه، شبانه ، پردیس خودگردان و ظرفیت هر کدوم به همراه کد رشته‌های دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی وجود داره.

شما می تونین بر اساس رتبه ه­ایی که به دست اوردین هر کدوم از رشته های مورد علاقه خود­تون رو انتخاب کنین. رشته های انسانی سه زیر گروه داره که در هر کدوم ضریب درس هاش مشخص شده. زیر گروه یک پرطرفدارترین زیرگروهه که مربوط به چند رشته مهندسی مثل مهندسی شهرسازی ، مهندسی برق و معارف اسلامی و بیوتکنولوژیه.

رشته هایی که توی زیر گروه دو قرار داره رشته هایی مثل مهندسی معدن، مهندسی شیمی و مهندسی نفته. رشته های زیر گروه سه شامل کاردانی بعضی از رشته ها مثل کاردانی فنی معدن، کاردانی فنی برق، کاردانی نقشه برداری، کاردانی پالایش گاز و چند کاردانی دیگه میشه. حالا در ادامه لیست رشته های مجموعه انسانی رو در هر زیر گروه براتون گذاشتیم.

 

رشته های تحصیلی زیرگروه های رشته علوم انسانی
زیرگروه رشته های تحصیلی
زیرگروه 1 مقطع کارشناسی ارشد : کارشناسی ارشد پیوسته علوم قضایی، کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و ارشاد، کارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و حقوق
مقطع کارشناسی : آموزش الهیات، آموزش زبان عربی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، ادیان و مذاهب، ادیان و عرفان، ایران شناسی، تاریخ تمدن ملل اسلامی، تربیت مروج سیاسی، حقوق، زبان و ادبیات ترکی آذری، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات کردی، شیعه شناسی، علوم قرآن و حدیث، علوم قضایی، فرهنگ و معارف اسلامی، فقه شافعی، فقه و حقوق اسلامی، فقه و حقوق امامی، فقه و حقوق حنفی، فقه و حقوق شافعی، فقه و حقوق مذاهب اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه، فلسفه و حکمت اسلامی، فلسفه و عرفان اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، مترجمی زبان عربی، مربیگری عقیدتی، مطالعات امنیتی، معارف اسلامی، معارف اسلامی – تبلیغ و ارتباطات، معارف اسلامی و اخلاق، معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و تاریخ، معارف اسلامی و علوم تربیتی، معارف اسلامی و علوم قرآنی، معارف اسلامی و کلام، معارف اسلامی و مدیریت
مقطع کاردانی : کاردانی آموزش دینی و عربی، کاردانی آموزش زبان و ادبیات فارسی، کاردانی امور تربیتی، کاردانی امور دولتی، کاردانی تربیت مبلغ قرآن کریم، کاردانی تربیت معلم قرآن کریم، کاردانی حقوق قضایی، کاردانی خدمات اداری
زیرگروه 2 مقطع کارشناسی : آموزش علوم اجتماعی، امنیت اطلاعات، امنیت بین الملل، امنیت نرم، برنامه ریزی اجتماعی و تعاون، پژوهشگری امنیت، جامعه شناسی، حفاظت اطلاعات، روزنامه نگاری، ضد تروریسم، علوم فنی امنیت، مددکاری اجتماعی، مردم شناسی، علوم ارتباطات اجتماعی
مقطع کاردانی : کاردانی آموزش مطالعات اجتماعی
زیرگروه 3 مقطع کارشناسی : اقتصاد، امنیت اقتصادی، حسابداری، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت بیمه اکو، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مدیریت و بازرگانی دریایی، مطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات، هتلداری
مقطع کاردانی : کاردانی اشتغال، کاردانی اقتصاد کار و بهره وری، کاردانی امور بانکی، کاردانی امور فرهنگی، کاردانی امور مالی و مالیاتی، کاردانی بیمه، کاردانی گردشگری، کاردانی حسابداری، کاردانی روابط کار، کاردانی مدیریت بازرگانی، کاردانی مدیریت صنعتی، کاردانی مدیریت گمرکی، کاردانی هتلداری
زیرگروه 4 مقطع کارشناسی : آمار، آموزش تاریخ، آموزش جغرافیا، باستان شناسی، تاریخ، تاریخ اسلام، جغرافیا، زبان شناسی، علوم انتظامی، علوم سیاسی
مقطع کاردانی : کاردانی باستان شناسی، کاردانی علوم انتظامی
زیرگروه 5 مقطع کارشناسی : آموزش ابتدایی، آموزش مشاوره و راهنمایی، آموزش تربیت بدنی، آموزش کودکان استثنایی، روان شناسی، علم اطلاعات و دانش شناسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، مشاوره، مطالعات خانواده
مقطع کاردانی : کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی، کاردانی آموزش و پرورش کودکان استثنایی، کاردانی علم اطلاعات و دانش شناسی، کاردانی علوم ورزشی، کاردانی مربی کودک

 

برای اطلاع از اهمیت هر زیر گروه در انتخاب رشته کنکور می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: زیرگروه های انسانی

مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی

کنکور و انتخاب رشته مناسب یکی از مهم ترین قسمت های زندگی هر کسی رو تشکیل میده. برای انتخاب رشته حتما باید یه سری از مسائل مثل علاقه و بازار کاری که این رشته داره در نظر گرفته بشه. بعد از دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 تمام کدهای رشته ها و دانشگاه های مختلف و سهمیه هر دوره از اونا نوشته شده که با وجود یه مشاور می تونین راهنمایی کاملی درمورد هر کدوم از رشته ها و کد محل اونا داشته باشین و در نهایت خودتون برای آینده تون تصمیم بگیرین.

همچنین مسائلی مثل گزینش بومی می تونه تاثیر مهمی در انتخاب رشته شما داشته باشه و پس با اطلاع از این موارد، اولویت های انتخاب تون رو بر اساس دانش بالا وارد سایت کنین.

حتما به یاد داشته باشین که انتخاب های خودتون رو بر اساس انتخاب خوشبینانه و منطقی انجام بدین و بعد از اون انتخاب های بدبینانه خودتون رو وارد سیستم کنین.

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص جزئیات دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 1400 داشتین می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

داوطلبا با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری می تونن فرایند انتخاب رشته خودشون رو دقیق تر انجام بدن.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه معمولا چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه در سایت سنجش منتشر میشه که لینک دانلود اون در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ چه ملاک هایی در انتخاب رشته کنکور انسانی تاثیر گذاره ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده، داوطلبا باید عواملی مثل بومی پذیری، علاقه و ... رو در نظر بگیرن.

منبع : دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اون دسته از داوطلبایی که تو کنکور سراسری ثبت نام و شرکت می کنن و بر اساس کارنامه اولیه شون مجاز به انتخاب رشته محل های دوره روزانه و غیر روزانه میشن ، می تونن بعد از مطالعه دقیقدفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰، کد رشته محلای مورد مد نظرشون رو تو سایت سازمان سنجش وارد کنن .

 



داوطلبایی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته میشن ، می تونن با توجه به دوره ای که مجاز شدن ، تو مرحله انتخاب رشته دانشگاه های سراسری دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، پردیس خودگردان و دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب کنن .

 تو این مرحله امکان انتخاب 150 تا کد رشته محل واسه داوطلبا وجود داره که نحوه چیدن این انتخاب ها مهمترین و حساس ترین بخش انتخاب رشته است و اگه اشتباهی تو اولویت بندی انتخاب رشته اتفاق بیفته ، داوطلب شانس قبولی و ورود به دانشگاه مورد علاقه اش رو از دست میده که قابل جبران نیست.

از اونجایی که اهمیت انتخاب رشته کمتر از خود کنکور نیست ، به داوطلبا پیشنهاد می کنیم که قبل از این که بخوان انتخاب رشته رو انجام بدن ، حتما این مقاله رو بخونن چون در این مقاله تصمیم گرفتیم راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ و جزئیات مهم مربوط به اون در اختیارتون قرار بدیم ، با ما همراه باشین .

 

توضیحات کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰

بعد از این که کارنامه اولیه کنکور سراسری منتشر شد ، داوطلبا از وضعیت پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن تو دوره های روزانه و غیر روزانه مطلع میشن .

تو کارنامه کنکور سراسری اطلاعاتی مثل ، مشخصات ثبت نامی داوطلب ، اطلاعات گروه آزمایشی امتحانی ، وضعیت مجاز به انتخاب رشته تو هر دوره ، وضعيت رتبه و نمره كل داوطلب و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد واسه متقاضیای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 نوشته شده .

داوطلبا باید برای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ به رتبه در سهمیه ، رتبه زیر گروه و همچنین تراز زیر گروهشون دقت کنن و با توجه به اونا انتخاب رشته شون رو انجام بدن . تو قسمت اطلاعات ثبت نام و آزمونی کارنامه ، استان بومی ، ناحیه بومی و قطب بومی داوطلب نوشته شده که تو انتخاب رشته کنکور سراسری علاوه بر رتبه و تراز داوطلبا ، بومی گزینی هم تو محل قبولی داوطلب تاثیر زیادی داره و باعث میشه تا هر داوطلب تو بوم مربوط به خودش شانس قبولی بیشتری نسبت به داوطلبای خارج اون بوم داشته باشه .

تو قسمت سهمیه ، یکی از سهمیه های ایثارگران 5 و 25 درصدی ، رزمندگان ، خانواده شهدا و مناطق 1، 2 و 3 نوشته شده . بعد از تایید سهمیه ، هر داوطلب تو گروه مربوط به سهمیه خودش قرار می گیره و نسبت به افراد اون گروه سنجیده میشه .

همه ی اونایی که شامل سهمیه ایثارگران و سهمیه رزمندگان کنکور 1400 میشن و سهمیه شون از طرف ارگان مربوط تایید شده باشه ، تو این قسمت ، سهمیه شون نوشته و طبق اون وضعیتشون بررسی شده . مهمترین قسمت کارنامه مربوط به قسمت وضعیت تراز و رتبه زیر گروه های گروه آزمایشیه .

هر گروه آزمایشی به چند تا زیر گروه تقسیم شده که با توجه به درصدها و ضرایب دروس تو هر زیر گروه ، رتبه و نمره جدایی محاسبه میشه . داوطلبا باید واسه قبولی تو رشته دلخواهشون به دو نکته دقت کنن ، اول اینکه رشته شون جزو کدوم زیر گروهه ، دوم اینکه رتبه و نمره اون زیر گروهشون چه وضعیتی داره . در ادامه یه نمونه کارنامه واستون گذاشتیم تا با قسمت های کارنامه بهتر آشنا بشین . 

 

انتخاب رشته کنکور

 

برای آشنایی بیشتر با انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم می تونین مقاله زیر رو بخونین .

حتما بخوانید : راهنمای جامع انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰

انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از مراحل سرنوشت ساز و تاثیرگذار تو نتیجه داوطلبه و نقش مهمی تو آینده تحصیلی و شغلی داوطلبا داره . داوطلبا تو زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ می تونن وارد سایت سازمان سنجش بشن و دفترچه انتخاب رشته کنکور گروه آزمایشی مربوط به خودشون رو دانلود و کد رشته محلای مد نظرشون رو اولویت بندی کنن .

داوطلبا دقت کنن که فقط حق دارن نهایتا 150 تا رشته محل از گروه آزمایشی و دوره هایی که تو اون مجاز به انتخاب رشته شدن رو انتخاب و تو سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 1400 به آدرس sanjesh.org وارد کنن .

اولویت بندی درست این انتخاب ها خیلی مهمه و باعث میشه که بعد از اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام شد ، داوطلب هیچ افسوس و ناراحتی بخاطر رشته محل قبولی کنکورش نداشته باشه .

ممکنه انتخاب های یه داوطلب بیشتر از 150 تا بشه ، تو این موارد بهتره داوطلب بر اساس رتبه در سهمیه اش و براساس بوم خودش و تاثیر بومی گزینی تو انتخاب رشته کنکور سراسری و با توجه به شهریه دانشگاه ها تو دوره های شهریه پرداز ، انتخاب های خوشبینانه ، منطقی بدبینانه شون رو اولویت بندی کنه تا نهایتا به 150 تا انتخاب برسه .

داوطلبا با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری می تونن فرایند انتخاب رشته خودشون رو دقیق تر انجام بدن.

بیشتر بخوانید : نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

 ترتیب انتخاب های داوطلب تو این مرحله بر اساس اصول و قاعده خاصی انجام میشه که اگه داوطلب انتخاب های بهترش رو تو انتخاب های پایین تر قرار بده ، ممکنه شانس قبولی خودشو تو این رشته محل ها از دست بده ، چون نرم افزار سازمان سنجش انتخاب های داوطلب رو به ترتیب از اول بررسی می کنه و به محض قبولی داوطلب تو یه رشته محل ، انتخاب های بعدیش بررسی نمیشه .

یکی از موارد مهم دیگه تو انتخاب رشته کنکور سراسری ، اطلاع از شرایط دانشگاه هاست که واسه اینکه داوطلبا از شرایط دانشگا های مد نظرشون مطلع بشن می تونن به قسمت پیوست های دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری مراجعه کنن .

 همچنین متقاضیایی که در کنار رشته امتحانی اصلی ( تجربی ، ریاضی و انسانی ) ، تو رشته های شناور ( هنر و زبان ) هم شرکت کردن و مجاز شدن ، می تونن انتخاب های خودشون رو به صورت ترکیبی از رشته محل امتحانی اصلی و دوم بچینن .

برای مطالعه و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری از مقاله زیر کمک بگیرین .

بیشتر بخوانید : دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری

 

نکات مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰

داوطلبا برای انتخاب رشته کنکور سراسری باید به سهمیه شون ، رتبه در سهمیه و از همه مهمتر وضعیت تراز و نمره زیر گروه رشته های مد نظرشون دقت کنن و بر اساس اون شانس قبولیشون رو بسنجن و انتخاب رشته شون رو انجام بدن . 

همچنین تو آخر دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، فرم پیش نویس انتخاب رشته گذاشته شده که داوطلبا می تونن این فرم رو دانلود و واسه اینکه خطا و اشتباه کمتر بشه ، انتخاب رشته شون رو تو این فرم وارد و بعد از مرتب کردن اولویت ها ، وارد فرم اینترنتی انتخاب رشته داخل سایت سازمان سنجش کنن .

برای پر کردن فرم انتخاب رشته ، بهتره رشته محلای انتخابی رو به سه دسته خوشبینانه ، منطقی و بدبینانه دسته بندی کنیم . دسته اول رو به رشته محل هایی اختصاص بدین که به نوعی شانس قبولی تو اونارو ندارین و یا شانس قبولیتون خیلی کمه .

دسته دوم رو به رشته محل هایی اختصاص بدین که شاید تو اون احتمال قبولی داشته باشین و احتمال قبولی تون تقریبا خوبه و دسته سوم ، رشته محل هایی باشن که قبولی شما تو اونا قطعیه . داوطلبا می تونن واسه تخمین رشته و دانشگاه قبولی بر اساس رتبه کنکورشون با وارد کردن گروه آزمایشی ، سهمیه ، درصد دروس تو نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری تحصیلیکو ، شانس قبولی خودشون رو تو دانشگاه های سراسری ببینن تا دچار اشتباه نشن . 

بیشتر بخوانید : تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه

انتخاب دوره های مختلف در انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰

متقاضیای انتخاب رشته کنکور سراسری بابد ابتدا در مورد دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان اطلاع داشته باشن و بعد از اون ، از دوره ای که مجاز به انتخاب رشته شدن ، رشته محل های خودشون رو انتخاب کنن .

متقاضیا انتخاب رشته شون رو باید براساس فاکتورای علاقه ، رتبه و کیفیت دانشگاه ، مسافت تا محل سکونت اولویت بندی کنن و قبل از انتخاب رشته ، شهریه دانشگاه پیام نور ، شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ، شهریه پردیس خودگردان و شهریه دانشگاه آزاد مطلع بشن .

متقاضیا رشته محل های دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی باید تو زمان ثبت نام کنکور سراسری کارت اعتباری علاقه مندی خریداری کرده باشن . البته اگه داوطلبی هم این کارت رو خریداری نکرده باشه و قصد داره که این دانشگاه ها رو تو انتخاب رشته اش انتخاب کنه ، می تونه تو مرحله انتخاب رشته ، کارت اعتباری پیام نور و غیر انتفاعی رو از سایت سنجش بخره .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری

 داوطلبان می تونن واسه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب و حرفه ای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرن و همچنین واسه اطلاع از تموم اخبار کنکور سراسری عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشن .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هر داوطلب می تونه چند تا کد رشته محل از دانشگاه های سراسری رو تو فرم انتخاب رشته کنکور وارد کنه ؟

✔️هر داوطلب می تونه نهایتا 150 تا کد رشته محل رو تو فرم انتخاب رشته وارد کنه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

2- ✔️ انتخاب رشته کنکور سراسری کی شروع میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، معمولا چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ، لینک انتخاب رشته آزمون سراسری تو سایت سازمان سنجش فعال میشه .

3- ✔️ چه کسایی می تونن فرم انتخاب رشته کنکور رو پر کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، همه داوطلبایی که طبق کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته بشن می تونن فرم انتخاب رشته کنکور رو پر کنن.

منبع : راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

روند پرداخت شهریه دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی از طریق سایت آموزشیار انجام میشه و دانشجو های این دانشگاه می تونن با ورود به این سایت، نسبت به برای پرداخت شهریه ثابت و متغییر ترم تحصیلی خودشون اقدام کنن.

 



در سال های گذشته، افراد برای پرداخت شهریه دانشگاه های آزاد باید به پورتال شخصی خود، در سایت واحد دانشگاهی خود وارد میشدن، اما از زمانی که سامانه آموزشیار برای انجام امور دانشگاه آزاد روی کار اومده، پرداخت شهریه واحدهای دانشگاهی آزاد هم از طریق این سامانه انجام میشه.

بنابراین، افرادی که دانشجوی دانتشگاه آزاد هستن، باید از نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد مطلع باشن. برای ابهامات دانشجویان برای پرداخت شهریه ، در ادامه این مقاله در خصوص نحوه واریز شهریه آزاد در سامانه آموزشیار را در توضیح دادیم.

 

مهلت پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

یکی از پر تکرار ترین سوالات دانشجوهای دانشگاه آزاد اینه که مهلت پرداخت شهریه تا چه زمانی می باشد؟ به طور کلی مهلت پرداخت شهریه ثابت دانشگاه آزاد تا قبل از آغاز انتخاب واحد این دانشگاهه. یعنی دانشجو ها در زمان انتخاب واحد، باید در ابتدا شهریه ثابت خودشون رو پرداخت کنن سپس برای تکمیل فرم انتخاب واحد اقدام کنن.

اما مهلت پرداخت شهریه متغییر دانشگاه آزاد تا زمان امتحانات پایان ترم این دانشجو ها می باشد . یعنی دانشجوها می تونن شهریه خودشون رو در آخر ترم تحصیلی واریز کنن.

 

برای اطلاع از انتخاب واحد دانشگاه آزاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: انتخاب واحد دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در آموزشیار

همونطور که می دونین سامانه آموزشیار سامانه ایه که به تازگی برای انجام امور آموزشی واحدهای مختلف دانشگاهی روی کار اومده. یکی از امکانات این سامانه، پرداخت شهریه واحدهای دانشگاه آزاد هست که به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام میشه. افرادی که قصد پرداخت هزینه و شهریه دانشگاه آزاد رو دارن باید قبل از انتخاب واحد، شهریه ثابت دانشگاه و بعد از انتخاب واحد شهریه واحدهای انتخابی توسط دانشجو رو پرداخت کنن.

 

برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد افراد باید به سامانه آموزشیار دانشگاه  آزاد وارد بشن. برای ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد نیازه که افراد نام کاربری و رمز عبور خودشون رو به عنوان دانشجو وارد کنن و به سیستم وارد بشن. سیستم آموزشیار امکانات مختلفی را از طریق گزینه «ثبت نام دروس دانشجو» به افراد ارائه میده که یکی از اون ها مدیریت مالی هست که در اون قسمت هم پرداخت شهریه دانشگاه انجام میشه.

دانشجویان عزیز باید از طریق زیر منوی «ثبت نام دروس دانشجو» بر روی گزینه «مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی» کلیک کنن و بدهی مربوط به نیمسال تحصیلی خودشون رو مشاهده کنن.

بعد از مشاهده بدهی، امکان پرداخت این بدهی از طریق سامانه آموزشیار برای افراد وجود داره.

در مراحل نهایی پرداخت شهریه دانشگاه آزاد، افراد باید از طریق وارد کردن مبلغ بدهی قابل پرداخت خودشون و کلیک بر روی گزینه پرداخت، به قسمت پرداخت الکترونیک با کارت های بانکی وارد بشن و بعد از وارد کردن اطلاعات لازم، پرداخت شهریه خود را انجام بدن.

 

نکته: دانشجویانی که پس از پرداخت شهریه، مبلغ از حساب اون ها برداشته شده، اما از بدهی شهریه اون ها کسر نشده، باید به مدت 24 ساعت صبر کنن تا مبلغ به حساب اون ها بازگردانده بشه. در صورتی که بعد از 24 ساعت این مبلغ به حساب شما بازگردانده نشد، لازمه که به امور مالی واحد دانشگاه خود مراجعه کنین.

 

برای ورود به سایت آموشیار دانشگاه آزاد خوندن مقاله زیر پشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: آموزشیار

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در آموزشیار

برای پرداخت شهریه آزاد در سامانه آموزشیار می تونین طبق مراحل زیر پیش برین و پرداخت شهریه خودتون رو انجام بدین.

ابتدا به سامانه آموزشیار به آدرس اینترنتی edu.iau.ac.ir وارد بشین و بر روی گزینه «دانشجو» کلیک کنین.

 

ورود به سامانه آموزشیار برای پرداخت شهریه

 

حال شماره دانشجویی خودتون رو وارد کنین و در نهایت با تکمیل فیلد مربوط به کد امنیتی روی گزینه ورود بزنین.

 

پرداخت شهریه دانشگاه های آزاد چگونه انجام میشه؟

 

حال نام کاربری و رمز عبور خودتون رو برای ورود به سامانه آموزشیار وارد کنین تا به پورتال شخصی خودتون وارد بشین.

 

ورود به سامانه آموزشیار

 

در مرحله بعدی باید روی گزینه «ثبت نام دروس دانشجو» کلیک کنین و از گزینه های موجود در این قسمت روی گزینه «مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی» کلیک کنین.

 

پرداخت شهریه دانشگاه های آزاد

 

در این مرحله، باید بر روی گزینه «پرداخت الکترونیکی» کلیک کنین.

 

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

 

حالا یکی از بانک ها رو برای پرداخت انتخاب کنین و روی گزینه ادامه کلیک کنین.

 

آموزش پرداخت شهریه دانشگاه های مختلف آزاد

بدهی نیمسال تحصیلی خودتون رو مشاهده کنین و مبلغ قابل پرداخت رو در گزینه مربوطه وارد کنین و در نهایت روی گزینه پرداخت الکترونیکی شهریه کلیک کنین.

 

پرداخت شهریه دانشگاه

 

اطلاعات کارت خودتون رو وارد کنین و شهریه رو پرداخت کنین. بهتره که بعد از پرداخت کد پیگیری پرداخت رو هم یادداشت کنین.

 

 

برای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص جزئیات پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از سیستم آموزشیار داشتین می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: شهریه دانشگاه آزاد

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ دانشجو ها باید شهریه خودشون رو از طریق سایت آموزشیار واریز کنن که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ آیا امکان پرداخت شهریه دانشگاه آزاد به صورت حضوری وجود داره ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، دانشجو ها می تونن شهریه خودشون رو به صورت اینترنتی واریز کنن.

3- ✔️ دانشجوهای دانشگاه آزاد تا چه زمانی برای واریز شهریشون مهلت دارن ؟

✔️ مهلت واریز شهریه ثابت و متغییر دانشجو ها با هم متفاوته که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

روند پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی از طریق سایت گلستان انجام میشه و دانشجو های این دانشگاه می تونن با ورود به این سایت reg.pnu.ac.ir نسبت به پرداخت شهریه ثابت و متغییر ترم تحصیلی خودشون اقدام کنن.



پرداخت شهریه دانشگاه ها یکی از مهم ترین مراحل ثبت نام و انتخاب واحد هست که باید توسط دانشجویان انجام بشه. در این مقاله قصد داریم در رابطه با پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور صحبت کنیم. در واقع، نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور به صورتی هست که دانشجویان باید به سامانه گلستان وارد بشن و مراحل مربوط به پرداخت شهریه ترم تحصیلی خودشون رو انجام بدن.

برای رفع ابهام بعضی از دانشجویان در رابطه با پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور در ترم های تحصیلی، در ادامه این مقاله نحوه پرداخت شهریه دانشگاه های پیام نور از طریق سامانه گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir رو توضیح دادیم. با ما همراه باشین.

 

مهلت پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

یکی از پر تکرار ترین سوالات دانشجوهای دانشگاه پیام نور اینه که مهلت پرداخت شهریه تا چه زمانی می باشد؟ به طور کلی مهلت پرداخت شهریه ثابت دانشگاه پیام نور تا قبل از آغاز انتخاب واحد این دانشگاهه. یعنی دانشجو ها در زمان انتخاب واحد باید در ابتدا شهریه ثابت خودشون رو پرداخت کنن سپس برای تکمیل فرم انتخاب واحد اقدام کنن.

اما مهلت پرداخت شهریه متغییر دانشگاه پیام نور تا زمان امتحانات پایان ترم این دانشجو ها می باشد . یعنی دانشجوها می تونن شهریه خوشون رو در آخر ترم تحصیلی واریز کنن.

برای تکمیل فرم انتخاب واحد دانشگاه پیام نور می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

 

 

 

 

 

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور در سایت گلستان

پرداخت شهریه در دانشگاه های مختلف بها روش های مختلفی انجام میشه. چند سالیه که دانشگاه پیام نور برای سازماندهی و نظم دادن به پرداخت شهریه ها، نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور رو به صورت آنلاین و یکپارچه و از طریق سامانه گلستان کرده.

تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور برای پرداخت شهریه دانشگاهی خودشون باید به سایت گلستان دانشگاه پیام نور مراجعه کنن و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به سامانه وارد بشن. پس از ورود به سامانه گلستان امکانات مختلفی به دانشجویان نشون داده میشه، که یکی از این امکانات مربوط به پرداخت الکترونیکی شهریه دانشجوهاست.

دانشجویان می تونن با ورود به اون قسمت، شهریه دانشگاه پیام نور خودشون رو در سایت گلستان پرداخت کنن. لازمه که این نکته رو عرض کنیم که برای پرداخت شهریه این دانشگاه در سامانه گلستان نیازی به پرداخت همه هزینه نیست و میشه در کادر مربوط به مبلغ پرداختی، تنها مبلغ خاصی از بدهی خودتون رو وارد کنین و نسبت به پرداخت اون اقدام کنین.

 

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور رو به صورت خلاصه:

 

ورود به سایت گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir

وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و رمز عبور و ورود به پورتال شخصی خود در سامانه گلستان

ورود به بخش شهریه سامانه گلستان

انتخاب پرداخت شهریه الکترونیکی دانشجو

مشاهده مبلغ بدهی و وارد کردن مبلغ قابل پرداخت مد نظر در کادر مربوطه

انتخاب درگاه بانکی پرداخت و کلیک کردن بر روی آن

وارد کردن تمامی اطلاعات بانکی مانند شماره کارت رمز دوم و ... و انجام مراحل پرداخت از طریق کارت بانکی

ورود به سیستم گلستان و مشاهده لیست پرداخت ها

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه گلستان پیام نور می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه گلستان پیام نور

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور در گلستان

تا به اینجای مقاله با نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور در سایت گلستان آشنا شدین، اما برای راهنمایی بیشتر قصد داریم تصاویر مرحله به مرحله پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور رو هم برای شما دانشجویان قرار بدیم.

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت شهریه دانشگاه های پیام نور در گلستان

 

ابتدا سایت گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir بیشن و بعد از انتخاب گزینه ورود به سیستم،نام کاربری که برابر شماره دانشجوییه و رمز عبور خودتون رو وارد کنین.

 

راهنمای تصویری نحوه پرداخت شهریه دانشگاه های پیام نور در گلستان

 

حالا از طریق منوهای موجود روی گزینه «شهریه» کلیک کنین و بعد از اون روی «پرداخت الکترونیکی شهریه» کلیک کنین تا وارد قسمت پرداخت شهریه بشین.

 

شهریه دانشگاه پیام نور

 

در این قسمت از سایت تمامی بدهی های مربوط به ترم تحصیلی خودتون رو مشاهده می کنین. برای پرداخت مبلغ شهریه می تونین، مبلغ مربوطه رو در کادر مشخص شده در تصویر زیر وارد کنین.

 

 

پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

 

حالا یکی از درگاه های پرداخت رو انتخاب کنین و روی اون کلیک کنین.

 

شهریه دانشگاه های پیام نور

 

در مرحله بعدی به قسمت پرداخت شهریه وارد میشین. کافیه که اطلاعات کارت بانکی خودتون رو وارد کنین و شهریه خودتون رو واریز کنین.

 

پرداخت شهریه دانشگاه های پیام نور

 

پس از پرداخت شهریه، مجدد به سایت گلستان بر می گردین و می تونین لیست پرداخت های انجام شده رو مشاهده کنین.

 

 

پرداخت شهریه دانشگاه های پیام نور

 

 

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور کلیک کنید.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص جزئیات پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور از سیستم جامع گلستان داشتین می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ دانشجو ها باید شهریه خودشون رو از طریق سایت گلستان پیام نور واریز کنن که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ آیا امکان پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور به صورت حضوری وجود داره ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، دانشجو ها می تونن شهریه خودشون رو به صورت اینترنتی واریز کنن.

3- ✔️ آدرس سایت گلستان پیام نور برای واریز شهریه چیه ؟

✔️ آدرس سایت برای واریز شهریه دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir می باشد که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : نحوه پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبا برای تحصیل تو مقطع دکتری دانشگاه های غیر روزانه ( شبانه یا همون نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، غیرانتفاعی و پیام نور ) باید شهریه پرداخت کنن . دونستن مقدار هزینه شهریه دوره های مختلف به داوطلبا کمک زیادی برای چینش انتخاب رشتشون می کنه .



یکی از دغدغه های فکری داوطلبان کنکور دکتری 1400 بعد از اعلام نتایج دکتری و انتخاب رشته دکتری اطلاع داشتن از میزان شهریه ایه که باید تو طول دوره تحصیلی خودشون پرداخت کنن . البته تحصیل تو دوره روزانه برای دانشجو کاملا رایگانه .

تو ایران دوره های مختلفی برای مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می کنن که برای تحصیل تو اونا باید شهریه پرداخت کنین که شامل دانشگاه های نوبت دوم (شبانه) ، غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردانه . برای اینکه دیگه خیالتون از میزان شهریه هر دوره مشخص بشه تو این مقاله به بررسی میزان شهریه دانشگاه های شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و پیام نور ۱۴۰۰ پرداختیم . 

 

شهریه دکتری دانشگاه دولتی نوبت دوم (شبانه) ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

اکثر دانشگاه های دولتی تو مقطع دکتری نوبت دوم (شبانه) پذیرش دارن . البته دانشجویای این دوره تو یک کلاس در کنار دانشجوهای دوره روزانه تحصیل می کنن و تنها تفاوتشون تو پرداخت شهریه هستش .
تو جدول زیر محدوده شهریه دانشگاه های ارائه دهنده مقطع دکتری دوره نوبت دوم  ( شبانه ) در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​رو نوشتیم . به دلیل کیفیت و قدمت دانشگاه ها ، شهریه دانشگاه های مختلف تو این دوره می تونه نزدیک به حداقل شهریه یا نزدیک به حداکثر شهریه گفته شده باشه .

 

محدوده شهریه شبانه مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
گروه آموزشی شهریه ثابت ( ریال ) شهریه متغیر به ازای هر واحد ( ریال ) شهریه پایان نامه  به ازای هر واحد ( ریال )
  حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
علوم انسانی  31,625,000 93,150,000 4,950,000 11,105,561 11,567,600 20,736,800
فنی مهندسی ، علوم پایه و کشاورزی 35,068,550 93,150,575 4,950,000 11,500,000 11,980,000 22,804,500

 

داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری شدن باید بعد از بررسی لیست رشته محل ها فرم انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰ رو پر کنن . برای اینکه آشنایی کاملی با انتخاب رشته دکتری داشته باشین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل انتخاب رشته دکتری

 

 

 

 

 

شهریه دکتری دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

تو مقطع دکتری دانشگاه های غیرانتفاعی از طریق کنکور پذیرش دانشجو دارن . پرداخت شهریه برای تحصیل تو این دانشگاه ها الزامیه . تو جدول زیر محدوده شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی در مقطع دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گفتیم .

 

محدوده شهریه دکتری دانشگاه غیرانتفاعی 1400 - 1401
شهریه ثابت هر ترم      شهریه هر واحد تخصصی    شهریه هر واحد رساله         
حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
59,895,000 ریال 67,831,025 ریال 13,310,000 ریال 15,056,662 ریال 21,296,000 ریال 24,105,868 ریال

 

تو نتیجه انتخاب رشته دکتری ، وضعیت دعوت به مصاحبه هر داوطلب تو کد رشته محل های انتخابیش مشخص میشه که برای اطلاع از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری

 

شهریه دکتری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

پذیرش دانشجو تو دانشگاه پیام نور برای مقطع دکتری از طریق شرکت تو کنکور سراسری انجام می شه و داوطلبایی که تو این دانشگاه پذیرفته میشن ملزم به پرداخت کردن شهریه هستن که تو جدول زیر محدوده شهریه دکتری پیام نور سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ نوشته شده .

 

شهریه پیام نور مقطع دکتری سال تحصیلی 1400 - 1401
گروه آموزشی شهریه ثابت (ریال) شهریه دروس متغییر به ازای یک واحد درسی (ریال) شهریه هر واحد رساله (ریال)
حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
علوم انسانی ، ریاضی و آمار 33,895,433 35,436,134 8,289,332 8,666,120 7,703,317 8,053,468
فنی مهندسی علوم پایه و کشاورزی 33,012,030 34,512,577 10,898,596 11,393,987 8,729,332 9,126,120

 

داوطلبایی که حد نصاب دعوت به مصاحبه حداقل یکی از رشته محل های انتخابی تو فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری رو آوردن ، باید برای شرکت تو مصاحبه دکتری، اطلاعات خودشون رو راجع به سوالات جلسه مصاحبه دانشگاه ها بالا ببرن .

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری سراسری

 

شهریه دکتری دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

بعضی از دانشگاه های دولتی شعبه ای در محل دانشگاه و یا در شهری غیر از محل دانشگاه دارن که دانشجوها رو تو مقطع دکتری با شهریه بیشتر نسبت به دوره نوبت دوم پذیرش می کنن . البته دانشگاه های دولتی هم هستن که بیش از یک پردیس خودگردان دارن . تو جدول زیر محدوده شهریه دانشگاه های پردیس خودگردانی که در مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​پذیرش دانشجو دارن رو گفتیم .

 

محدوده شهریه پردیس خودگردان مقطع دکتری سال 1400 - 1401
گروه آموزشی شهریه ثابت ( ریال ) شهریه متغیر به ازای هر واحد ( ریال ) شهریه پایان نامه  به ازای هر واحد ( ریال )
  حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
علوم انسانی  27,817,900 112,481,270 2,854,995 8,609,475 5,124,350 17,217,627
فنی مهندسی ، علوم پایه و کشاورزی 27,817,900 112,481,270 2,854,995 8,609,475 5,124,350 17,217,627

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به همه سوالای شما درباره شهریه دکتری 1400 - 1401 دوره های مختلف پاسخ بدن . برای ارتباط با مشاورای تحصیلیکو می تونین از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین .

در ادامه بخوانید : شهریه دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- شهریه مقطع دکتری برای دوره شبانه برای گروه آزمایشی علوم انسانی چقدر میشه ؟

حدود شهریه ثابت مقطع دکتری شبانه برای گروه آزمایشی علوم انسانی به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

2- شهریه دکتری پیام نور بیشتره یا غیرانتفاعی ؟

شهریه دکتری غیرانتفاعی بیشتره که جزئیات شهریه هر دو دوره به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

3- شهریه ثابت دانشگاه پردیس خودگردان چقدره ؟

حدود شهریه ثابت این دانشگاه 27,000,000 تا 112,000,000 ریال هستش که جزئیات کامل شهریه دانشگاه پردیس خودگردان تو این مقاله گفته شده .

منبع : شهریه مقطع دکتری 1400



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های شهریه پرداز محسوب میشه، متقاضیای دوره دکتری دانشگاه آزاد واسه تحصیل تو این دانشگاه باید هر ترم شهریه مشخص شده ای رو پرداخت کنن که از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغیر تشکیل شده. شهریه ثابت دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ تا تموم شدن سنوات مجاز تحصیل دانشجو تغییری نمی کنه، ولی شهریه متغییر با توجه به شرایطی مثل تعداد واحد های هر ترم متفاوت هستش .

 



دانشگاه آزاد، یکی از بزرگترین مراکز آموزشی محسوب میشه که ادامه تحصیل در این دانشگاه ملزم پرداخت هزینه ای تحت عنوان شهریه هستش. این دانشگاه هر سال در مقطع دکتری، به دو روش با آزمون (کنکور دکتری) و بدون آزمون (استعداد درخشان) اقدام به پذیرش دانشجو میکنه.

بعد از اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400، داوطلبایی که به هر نحوی قبولی این دانشگاه رو آوردن و علاقمند به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد هستن لازمه تا با اطلاع داشتن از میزان شهریه دانشگاه آزاد تو رشته مورد نظرشون اقدام به ثبت نام تو این دانشگاه کنن.

به خاطر اهمیتی که شهریه دانشگاه آزاد تو روند ادامه تحصیل دانشجوها در مقطع دکتری داره تو این مقاله شهریه مقطع دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ و نحوه محاسبه این شهریه رو توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین!

 

شهریه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

فعلا شهریه دکتری دانشگاه آزاد سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ اعلام نشده ، اما با توجه به این که هر سال افزایش 10 تا 15 درصدی هزینه دکتری رو داریم می تونیم با استفاده از اطلاعات سال قبل شهریه حدودی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو تخمین بزنیم.

 

محدوده شهریه دکتری دانشگاه آزاد سال تحصیلی 1400 - 1401 (ریال)

رشته تحصیلی

تعداد واحد شهریه ثابت  شهریه متغیر به ازای هر واحد نظری شهریه ثابت و متغیر(ریال)
    حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
سایر رشته ها 8 واحد نظری 121,000,000 126,500,000 69,300,000 72,450,000 190,300,000 198,950,000
علوم انسانی 8 واحد نظری 80,300,000 83,950,000 69,300,000 72,450,000 149,600,000 156,400,000

 

در بین دانشگاه های سراسری هم دانشگاه هایی هستن که از دانشجوهاشون شهریه دریافت می کنن برای اطلاع از شهریه سایر دانشگاه های شهریه پرداز در مقطع دکتری ، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

حتما بخوانید: شهریه دانشگاه های شهریه پرداز

 

 

 

 

 

شهریه یک ترم دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به مقدار شهریه گفته شده در قسمت بالا تو این بخش ، نحوه محاسبه شهریه پرداختی برای یک ترم دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد در ازای 8 واحد درسی به طور حدودی رو قرار دادیم. همه دانشجوهای دکتری ترم اول لازمه تا هزینه خدمات آموزشی و بیمه رو علاوه بر شهریه خودشون پرداخت کنن .

 

شهریه یک ترم تحصیلی = شهریه ثابت + ( شهریه متغیر نظری * 8 )
حداقل شهریه یک ترم تحصیلی برای رشته های علوم انسانی = 149,600,000 ریال
حداکثر شهریه یک ترم تحصیلی برای رشته های علوم انسانی = 156,400,000 ریال
حداقل شهریه یک ترم تحصیلی برای سایر رشته ها = 190,300,000 ریال
حداکثر شهریه یک ترم تحصیلی برای سایر رشته ها = 198,950,000 ریال

 

حالا که اطلاعات لازم رو در خصوص شهریه دکتری دانشگاه آزاد کسب کردین، پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با روند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و تسلط روی جلسه مصاحبه، حتما مقاله زیر رو بخونین .

حتما بخوانید: مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

اگه بعد از خوندن این مقاله و دیدن جدول شهریه های مقطع دکتری دانشگاه آزاد باز هم در مورد شهریه دانشگاه آزاد 99-1400 سوالی داشتین ، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز در ارتباط باشین . کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما در مورد شهریه دانشگاه آزاد جواب بدن . همچنین پیشنهاد می کنیم با عضویت تو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو از تمام اخبار مربوط به دکتری مطلع بشین .

در ادامه بخوانید: مشاوره تحصیلی دکتری

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ شهریه دکتری دانشگاه آزاد هر سال چقدر افزایش پیدا می کنه ؟

✔️ همونطور که تو متن مقاله بطور کامل توضیح داده شد ، شهریه دکتری دانشگاه آزاد ، هر سال حدود 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می کنه .

2- ✔️ شهریه دکتری دانشگاه آزاد دارای چند بخش هستش ؟

✔️ شهریه دکتری دانشگاه آزاد شامل شهریه ثابت و متغیره که تو متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ شهریه دکتری دانشگاه آزاد هر ترم حدود چقدر میشه ؟

✔️ شهریه دکتری دانشگاه آزاد ، تو هر رشته ای متفاوته که مقدار دقیق شهریه هر رشته ای تو متن مقاله قرار داده شده .

منبع : شهریه مقطع دکتری دانشگاه آزاد 1400



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

شهریه دکتری پیام نور شامل شهریه ثابت و متغییره که میزان اون هر سال توسط خود دانشگاه پیام نور اعلام میشه . همه داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو مقطع دکترای دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​​ رو دارن ملزم به پرداخت این شهریه برای تحصیل در این دانشگاه هستن .

 



داوطلبایی که در اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰​ قبولی نهایی در یکی از شعبه های دانشگاه پیام نور ، توسط سازمان سنجش اعلام شدن باید با در دست داشتن مدارک لازم در بازه زمانی اعلام شده به ساختمان اصلی دانشگاه مراجعه کنن و پس از پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور با توجه به تقویم آموزشی مشغول به تحصیل بشن .

اما خیلی از داوطلبایی که تو دانشگاه پیام نور پذیرش شدن از میزان شهریه دکتری دانشگاه پیام نور اطلاع ندارن و نمی دونن برای این دانشگاه هر ترم چقدر باید شهریه ثابت و متغییر پرداخت کنن . برای همین در ادامه این مقاله در مورد شهریه دکتری پیام نور 1400 - 1401 توضیح دادیم و مقدار این شهریه رو گفتیم .

 

 

شهریه دکتری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

دانشگاه پیام نور هر ساله در سایت رسمی خودش ، میزان شهریه دانشجویان جدیدالورود را طی اطلاعیه ای اعلام می کنه . دانشجو ها باید با توجه به گروه آزمایشی خودشون اقدام به پرداخت شهریه دکتری پیام نور کنن .

شهریه دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​از دو قسمت شهریه ثابت و شهریه متغیر تشکیل شده است که شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین میشه و تا پایان اتمام دوره تحصیلی اون در سنوات مجاز افزایشی نداره . اما شهریه متغیر با توجه به تعداد واحد های اخذ شده توسط دانشجو تعیین می شه و در طول دوره تحصیل دانشجو زیاد میشه .

 

شهریه پیام نور مقطع دکتری سال تحصیلی 1400 - 1401
گروه آموزشی شهریه ثابت (ریال) شهریه دروس متغییر به ازای یک واحد درسی (ریال) شهریه هر واحد رساله (ریال)
حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
علوم انسانی ، ریاضی و آمار 33,895,433 35,436,134 8,289,332 8,666,120 7,703,317 8,053,468
فنی مهندسی علوم پایه و کشاورزی 33,012,030 34,512,577 10,898,596 11,393,987 8,729,332 9,126,120

 

جدول بالا با توجه به افزایش 10 تا 15 درصدی شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته تخمین زده شده ، به محض انتشار جدول شهریه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ جدول بالا به روز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید : شهریه دانشگاه مجازی

 

 

 

 

 

شهریه یک ترم دکتری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

شهریه یک ترم تحصیلی دکتری پیام نور بر اساس تعداد واحد هایی که هر دانشجو در ترم تحصیلی برداشته به همراه شهریه ثابت محاسبه می شه . در جدول زیر محدوده شهریه دانشگاه های ارائه دهنده مقطع دکتری دانشگاه پیام نور 99 - 1400 رو گفتیم .

 

شهریه ترم یک = شهریه ثابت + ( شهریه متغیر * 8 )

 

حداقل و حداکثر شهریه یک دکتری دانشگاه پیام نور 1400 با احتساب 8 واحد درسی
حداقل شهریه دکتری دانشگاه پیام نور علوم انسانی ، ریاضی و آمار 100,207,089 ریال
حداکثر شهریه دکتری دانشگاه پیام نور علوم انسانی ، ریاضی و آمار 104,765,094 ریال
حداقل شهریه دکتری دانشگاه پیام نور گروه علوم پایه و مهندسی صنایع 120,176,798 ریال
حداکثر شهریه دکتری دانشگاه پیام نور گروه علوم پایه و مهندسی صنایع 125,664,473 ریال

 

داوطلبایی که در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کردن و به مصاحبه این دانشگاه دعوت شدن، یکی از عواملی که باید در نظر بگیرن شهریه دکتری دانشگاه آزاده که در مقاله زیر در موردش توضیحات کاملی دادیم.

بیشتر بخوانید: شهریه دکتری دانشگاه آزاد

 

مشاوره شهریه دکتری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​

داوطلبایی که در خصوص شهریه دکترای پیام نور 1400 - 1401 سوالی بدارن می تونن همه سوالات خودشون و از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن . راه ارتباطی شما با این کارشناسا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو هستش .

برای اطلاع از به روز ترین اخبار مربوط به همه فرآیند های دکتری می تونین عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشین . اگه هنوز در مصاحبه دکترا پیام نور شرکت نکردین پیشنهاد می کنیم برای آمادگی در مصاحبه مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : مصاحبه دکتری

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ شهریه دکتری پیام نور برای هر ترم چقدره ؟

✔️ شهریه دکتری دانشگاه پیام نور هر ترم با توجه به تعداد واحد های پذیرش شده متفاوته که تو این مقاله جدول شهریه دانشگاه پیام نور گذاشته شده .

2- ✔️ شهریه دکترای پیام نور در هر ترم چقدر افزایش پیدا می کنه ؟

✔️ شهریه ثابت این دانشگاه در طول ترم افزایشی نداره ولی شهریه متغییر اون در هر سال 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می کنه .

3- ✔️ شهریه ثابت دکتری پیام نور چقدره ؟

✔️ شهریه ثابت دکتری پیام نور برای گروه آزمایشی مختلف متفاوته که در این مقاله مقدار شهریه ثابت گروه های آزمایشی مختلف رو گفتیم .

منبع : شهریه مقطع دکتری پیام نور 1400



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای ممتاز دکتری با توجه به زمان و نحوه ثبت نامی که تو فراخوان ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد های درخشان اطلاع رسانی میشه و در صورتی که شرایط ثبت نام رو داشته باشن ، می تونن ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰ رو انجام بدن.

برای مشاوره ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگا

متقاضیایی که قصد دارن تو مقطع دکتری دانشگاه های سراسری تحصیل کنن ، می تونن با استفاده از ثبت نام آزمون دکتری سراسری و یا ثبت نام بدون کنکور دکترا ، شانسشون رو واسه ورود به مقطع دکتری به عنوان بالاترین مقطع علمی کشورمون امتحان کنن .

ثبت نام آزمون دکتری از طریق سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه ، اما متقاضیایی که قصد ثبت نام بدون آزمون دکتری 1400 رو دارن ، که البته دانشجوهای ممتاز و استعداد درخشان کارشناسی ارشد هستن ، باید از طریق فراخوان دانشگاه های سراسری پذیرنده واسه ثبت نام دکتری بدون آزمون اقدام کنن .

در ادامه شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ رو توضیح دادیم تا متقاضیای دکترا دانشگاه های سراسری بتونن بدون حضور تو جلسه آزمون دکتری شانسشون رو واسه ورود به این مقطع امتحان کنن .

 

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰

داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری ۱۴۰۰ رو دارن و می خوان شانسشون رو واسه ورود به این مقطع امتحان کنن ، می تونن تو زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه مد نظرشون وارد سایتش بشن و با توجه به نحوه و مدارک ثبت نامی که اعلام شده ، ثبت نام بدون کنکور دکترا رو انجام بدن .

ثبت نام بدون آزمون دکتری سراسری بر عکس ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد ، تاریخ مشخصی نداره و فراخوان دانشگاه ها به صورت جدا تو هر بازه ای از دی تا شهریور می تونه اعلام بشه .

متقاضیا می تونن واسه اطلاع از زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون همه دانشگاه های سراسری عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه ثبت نام بدون آزمون دکترا 1400 شروع بشه ، با خبر بشن و از ثبت نام جا نمونن .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰

ثبت نام بدون آزمون دکترا ۱۴۰۰ واسه پذیرش دانشجوهای ممتاز و استعداد درخشان کارشناسی ارشد انجام میشه که تموم متقاضیایی که شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون 1400 رو دارن، می تونن از طریق فراخوان دانشگاه های سراسری، ثبت نام دکترا بدون کنکور رو انجام بدن. وزارت علوم از طریق آیین نامه پذیرش استعداد درخشان دکتری، شرایط پذیرش رو به دانشگاه ها اعلام می کنه که ما در ادامه مهمترین شرایط این آیین نامه رو آوردیم.

 

داشتن مدرک کارشناسی با میانگین کل حداقل 16

 

داشتن مدرک کارشناسی ارشد با میانگین حداقل 17 بدون نمره پایان نامه

 

سپری نشدن بیشتر از دو سال از فارغ التحصیلی دانشجو تو مقطع کارشناسی ارشد

 

حداقل 70 امتیاز از مجموع امتیازای جدول فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه طبق جدول ارزشیابی ( اولویت پذیرش با بالاترین امتیازه )

 

گاهی دانشگاه ها علاوه بر این قوانین ، شرایطی رو به طور اختصاصی از طریق فراخوان پذیرش استعداد درخشان تو سایت خودشون اعلام می کنن که داوطلبا باید تو زمان ثبت نام دکترا بدون آزمون ۱۴۰۰، اطلاعیه ها رو با دقت بررسی کنن .

بیشتر بخوانید : ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور

 

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون واسه هر دانشگاه متفاوته و ممکنه به صورت اینترنتی یا ارسال مدارک باشه که اگه اینترنتی بود ، متقاضیا می تونن با شروع ثبت نام وارد سایت دانشگاه و لینک مربوط بشن و اطلاعاتشون رو تو فرم اینترنتی ثبت نام دکتری بدون کنکور وارد و مدارک خواسته شده رو آپلود کنن ( یا به صورت حضوری و تو زمان مصاحبه با خودشون ببرن ) .

در هر صورت چون ممکنه نحوه ثبت نام هر سال تغییر کنه ، به داوطلبا تاکید می کنیم که حتما اطلاعیه های منتشر شده تو سایت دانشگاه مدنظرشون رو با دقت بررسی داشته باشن تا از نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰ مطلع بشن .

بعد از اینکه مدارک متقاضیا بررسی بشه ، نتایج دعوت به مصاحبه اعلام میشه و این داوطلبا باید همزمان با داوطلبایی که ثبت نام آزمون دکتری رو انجام دادن و تو انتخاب رشته دکتری شرکت کردن ، واسه مرحله حساس و مهم مصاحبه دکتری حاضر بشن و با توجه به زمانبندی که مشخص و اطلاع رسانی میشه ، تو جلسه مصاحبه دکتری سراسری شرکت کنن .

به تموم داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام بدون آزمون دکتری 1400 رو انجام بدن ، توصیه می کنیم که به خاطر ظرفیت کم پذیرش دانشگاه های سراسری به صورت بدون کنکور ، شانسشون رو از طریق آزمون دکتری هم امتحان کنن و تو زمان ثبت نام وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و ثبت نام آزمون دکتری 1400 رو انجام بدن.

 

مشاوره ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰

با توجه به بالا بودن اهمیت مصاحبه دکتری ، به متقاضیای ثبت نام بدون کنکور دکتری سراسری تاکید می کنیم که حتما جدول امتیاز بندی مصاحبه دکتری سراسری ۱۴۰۰ رو بررسی کنن و با توجه به تاثیر زیاد مرحله مصاحبه تو قبولیشون ، خودشون رو واسه این مرحله حساس آماده کنن .

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰ پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعاتشون بهره ببرین .

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج دکتری بدون آزمون

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام دکتری با آزمون و بدون آزمون با هم انجام میشه ؟

✔️ خیر ، همونطور که تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم ، ثبت نام دکتری بدون آزمون و با آزمون کاملا جدا از هم انجام میشه .

2- ✔️ با چه معدل کارشناسی ارشد می تونیم ثبت نام دکتری بدون آزمون رو انجام بدیم ؟

✔️ متقاضیایی که حداقل معدل 17 تو دوره کارشناسی ارشد و همچنین بقیه شرایط ثبت نام گفته شده تو این مقاله رو داشته باشن ، می تونن ثبت نام بدون کنکور دکترا رو انجام بدن .

3- ✔️ ثبت نام دکتری بدون آزمون از چه طریقی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام دکتری بدون آزمون از طریق فراخوان خود دانشگاه ها انجام میشه که تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

منبع : نحوه ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

فارغ التحصیلای ممتاز مقطع کارشناسی ارشد می تونن در صورت دارا بودن شرایط پذیرش دکتری استعداد درخشان دانشگاه های سراسری 1400، بدون نیاز به شرکت تو آزمون دکتری، ثبت نام دکتری بدون آزمون رو انجام بدن و شانس خودشون رو برای قبولی تو دکتری بدون کنکور امتحان کنن.



هر ساله داوطلبای زیادی تو مقطع دکتری برای پذیرش در دانشگاه هاب دولتی، ثبت نام آزمون دکتری رو انجام می دن که داوطلبایی که شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون رو هم دارن، می تونن به صورت بدون آزمون که بهش دکتری استعداد درخشان یا پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری از طریق بررسی مدارک و سوابق تحصیلی هم می گن، شرکت کنن .

برای شرکت تو دکتری بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰، داوطلبا باید شرایطی که توسط سازمان سنجش ، طی بخشنامه ای مشخص شده و همین طور شرایط اختصاصی دانشگاه رو داشته باشن. تو این مقاله قصد داریم شرح کاملی از شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون 1400 در دانشگاه سراسری رو برای شما عزیزان ارائه کردیم.

 

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون سراسری 1400

داوطلبایی که به دنبال زمان ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه های سراسری هستن، باید بدونن برای پذیرش دکتری بدون آزمون 1400، هر دانشگاه بعد از گرفتن مجوز از سازمان سنجش، اطلاعیه ای در سایت خودش منتشر می کنه که توش اطلاعاتی مثل شرایط اختصاصی ، زمان ، نحوه ، مدارک مورد نیاز ، ظرفیت و اسامی رشته های دارای ظرفیت پذیرش برای ثبت نام دکتری بدون آزمون ذکر شده.

بر عکس ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد که برای همه واحدهای دانشگاه در یک زمان مشخص ثبت نام صورت می گیره، دانشگاه های سراسری به صورت جدا از هم اقدام به پذیرش دانشجوهای استعداد درخشان می کنن، در نتیجه زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون سراسری می تونه هر زمانی از دی تا شهریور باشه.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون سراسری 1400

سازمان سنجش برای پذیرش دکتری بدون آزمون (استعداد درخشان) بخشنامه ای منتشر کرده که در این بخشنامه شرایطی که برای داوطلبای دکتری بدون آزمون باید داشته باشن رو مشخص کرده. در ادامه این شرایط رو براتون معرفی می کنیم.

دارا بودن مدرک کارشناسی با میانگین کل حداقل 16

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد با میانگین حداقل 17 بدون احتساب نمره پایان نامه

سپری نشدن بیش از دو سال از فارغ التحصیلی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد

کسب حداقل 70 امتیاز از مجموع امتیازات جداول فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه مطابق با جداول ارزشیابی (اولویت پذیرش با بالاترین امتیازه)

بیشتر بخوانید: مصاحبه دکتری سراسری

 

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون سراسری 1400

اکثر ثبت نام های بدون آزمون دکتری به صورت اینترنتی انجام میشه که در ابتدا داوطلبا باید در بازه زمانی مشخص شده ثبت نام اینترنتی از طرف دانشگاه، مدارک اعلام شده توسط دانشگاه مورد نظر رو در سایت بارگذاری کنن و بعد فرم های لازم رو به صورت اینترنتی تکمیل کنن.

بقیه مراحل مثل دکتری با آزمونه، یعنی داوطلبا باید بعد از ثبت نام منتظر اعلام نتایج اولیه دکتری باشن و بعدش با افرادی که ثبت نام آزمون دکتری رو انجام دادند ، در صورت کسب حدنصاب دانشگاه به مصاحبه دکتری دعوت می شن. لازم به ذکره هر فرد در یک سال هم می توانه از طریق دکتری بدون آزمون برای دانشگاه ها اقدام کنه و هم می تونه در آزمون دکتری تخصصی که توسط سازمان سنجش برگزار می شه شرکت کنه و منافاتی با هم ندارن.

 

مشاوره ثبت نام دکتری بدون آزمون سراسری 1400

توجه کنید که کلیه سهمیه های اعلام شده در دفترچه ثبت نام دکتری ، برای داوطلبان دکتری بدون کنکور دانشگاه های سراسری نیز قابل استفاده هست و لازم به ذکره که شهریه دکتری بدون آزمون با شهریه دکتری با آزمون یکسانه و توسط دانشگاه اعلام می شه.

داوطلبای ثبت نام دکتری بدون آزمون 1400 می تونن کلیه سوالات خودشون رو در خصوص شرایط و نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰ از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن، برای این کار کافیه از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنن.

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج دکتری بدون آزمون

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام بدون آزمون دکتری سراسری چه زمانی شروع میشه ؟

✔️ زمان دقیق ثبت نام بدون آزمون دکتری سراسری از طریق دانشگاه ها اطلاع رسانی میشه که تو این مقاله در مورد زمان ثبت نام بدون آزمون دکتری سراسری توضیح دادیم .

2- ✔️ آیا می تونیم هم ثبت نام بدون آزمون دکترا سراسری رو انجام بدیم و هم تو کنکور دکتری شرکت کنیم ؟

✔️ بله ، داوطلبا می تونن هم از طریق ثبت نام کنکور دکتری و هم ثبت نام بدون آزمون دکتری سراسری ، شانسشون رو واسه ورود به مقطع دکتری امتحان کنن که تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

3- ✔️ آیا همه می تونن ثبت نام دکتری بدون آزمون سراسری رو انجام بدن ؟

✔️ خیر ، فقط متقاضیایی که شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری سراسری رو دارن ، می تونن ثبت نام بدون آزمون دکتری رو انجام بدن ، که تو این مقاله به طور کامل به شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری سراسری اشاره کردیم .

منبع : نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون 1400



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی در سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir منتشر میشه و دانش اموزان پایه نهم و دوازدهم می تونن روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه با ورود به این سایت، کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خودشون رو دریافت کنن.

 



با توجه به تعطیلی مدارس و حضوری بودن امتحانات پایه نهم و دوازدهم ، همه دانش آموزان این پایه ها طبق روال سال های گذشته برای حضور در جلسه امتحاناتشون باید کارت ورود به جلسه آزمون رو دریافت کنن و در روز امتحان همراه خودشون داشته باشن .

اما با توجه به شرایط پش اومده، تعطیلی مدارس و جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری، آموزش و پرورش امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دوازدهم 1400 رو به صورت اینترنتی از طریق دریافت از سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir فراهم کرده. حالا در ادامه این مقاله در خصوص جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ توضیح دادیم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

همون طور که گفته شده همه دانش آموزای پایه نهم و دوازدهم برای حضور در جلسه امتحان های خوشون باید چند روز قبل از شروع امتحانات، کارت ورود به جلسه امتحان نهایی رو دریافت کرده و اون رو در جلسه هر امتحان رو به همراه داشته باشن.

طبق اطلاعیه جدید آموزش و پرورش دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان،  آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای در خرداد ماه ۱۴۰۰ ، جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۰ می تونن از ساعت 9 صبح روز 5 شنبه تاریخ 23 اردیبهشت ماه ، جهت دریافت آنلاین و اینترتی کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خودشون از سایت پادا به آدرس pada.medu.ir اقدام کنند. 

 

 

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۰ در روز 5 شنبه تاریخ 23 اردیبهشت ماه منتشر میشه .

 

برای اطلاع از برنامه امتحات نهایی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه . 

بیشتر بخوانید: برنامه امتحانات نهایی

 

 

 

 

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

با توجه به تعطیلی مدارس و جلوگیری از مراجعات حضوری به مدارس، آموزش و پرورش امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خرداد 1400 رو به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق سایت pada دانش آموزی فراهم کرده.

یعنی دانش آموزا برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خودشون دیگه نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه ندارن و می تونن با ورود به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir این کارت رو دریافت کرده و پرینت بگیرن.

 

 

برای ورود به سایت پادا دانش آموزی کلیک کنید.

برای اطلاع از حذفیات امتحان نهایی ، می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: حذفیات امتحان نهایی

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

در سال های گذشته دانش آموزا باید کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خودشون رو به صورت حضوری از مدرسه محل تحصیلیشون دریافت میکردن . اما الان با توجه به جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۰ رو به صورت اینترنتی از طریق سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir ایجاد کرده.

دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای در خرداد ماه ۱۴۰۰، برای دریافت این کارت باید وارد سایت پادا به آدرس pada.medu.ir بشن و با انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و وارد کردن اطلاعات لازم کارت خودشون رو دریافت کنن.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ به طور خلاصه:

 

  1. ورود به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir

  2. انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

  3. وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور سایت پادا دانش آموزی

  4. دریافت کارت ورود به جلسه و پرینت این کارت

 

برای دریافت اطلاعات در خصوص برنامه امتحان نهایی دانش آموزان پایه نهم، می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: امتحان نهایی پایه نهم

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

با توجه به اینکه همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی برای حضور در این امتحانات اجباریه و بدون داشتن این کارت، امکان حضور در جلسه آزمون برای دانش آموزان وجود نداره، پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت جهت دریافت کارت وورد به جلسه امتحانات خرداد 1400 از سایت پادا اقدام کنین.

بعد از کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ هم حتما اطلاعات نوشه شد بر روی این کارت رو با دقت بررسی کرده تا در صورت مغایرت اطلاعات نوشته شده با مشخصات دانش آموز جهت ویرایش اون با مدیر مدرسه ارتباط برقرار کنین.

 اگه بعد از خوندن این مقاله سوالی در مورد دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دوازدهم و نهم ۱۴۰۰ داشتین می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: تاریخ امتحانات نهایی

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ دانش آموزان چطور باید کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی رو دریافت کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، دانش آموزان باید این کارت رو به صورت اینترنتی از سایت پادا دریافت کنن.

2- ✔️ کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان دوازدهم چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت چند روز قبل از آغاز امتحانات منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان دوازدهم در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در سایت پادا منتشر میشه که لینک دریافت اون در این مقاله گذاشته شده.

منبع : کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1400



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ معمولا تا ده روز بعد از پایان زمان ثبت نام مشخص میشه که دانش آموزای متقاضی ثبت نام در پایه های اصلی، برای اطلاع از قبولی های مدرسه شاهد باید به صورت اینترنتی و دانش آموزای میان پایه باید به صورت حضوری ببینن جزو قبول شدگان هستن یا نه.

 

مدارس شاهد، جزء مدارسی در کشور ایران هستن که امکانات ویژه ای رو به دانش آموزان ارائه میدن. به همین خاطر هر ساله دانش آموزان و اولیا دانش آموزانی زیادی علاقه مند به ثبت نام در این مدارس هستن. ثبت نام در مدارس شاهد در دو گروه دانش آموزان میان پایه ای و دانش آموزان پایه اول دبستان، هفتم و دهم به صورت متفاوتی انجام میشه.

به همین خاطر اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ نیز به صورت متفاوتی در دو گروه اعلام شده منتشر میشه. به دلیل اهمیت بسیار زیاد اسامی قبول شدگان مدارس شاهد، در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه مشاهده و دریافت لیست قبولی های مدارس شاهد آشنا کنیم.

 

اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همونطور که می دونین چند سالی هست که ثبت نام دانش آموزان پایه اول دبستان، هفتم و دهم در مدارس شاهد به صورت اینترنتی و از طریق saja.medu.ir انجام میشه و دانش آموزان میان پایه ای، باید برای ثبت نام در  مدارس شاهد، به صورت حضوری اقدام کنن.  بنابراین، نحوه دریافت اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد در هر یک از گروه بندی های ذکر شده متفاوته که در ادامه اون ها رو توضیح میدیم.

 

  • مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد 1400 1401 برای دانش آموزان میان پایه ای

از اونجایی که دانش آموزان میان پایه ای برای ثبت نام در مدارس شاهد نیازی به مراجعه به سامانه سجا رو ندارن و ثبت نام اون ها به صورت حضوری انجام میشه، نحوه دریافت اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد 1400 1401 برای دانش آموزان میان پایه ای هم به صورت حضوری و از طریق مدارس اعلام میشه.

 

  • مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد 1400 1401 برای دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم

گروه دیگه ای که می تونن در مدارس شاهد ثبت نام کنن، دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم هستن. این دانش آموزان برای ثبت نام در این مدارس باید به صورت اینترنتی به سامانه سجا وارد بشن و مراحل ثبت نام خودشون رو از طریق این سامانه انجام بدن.

همچنین، برای ثبت نام در مدارس شاهد نیاز که مدارک دانش آموزان در مدرسه و منطقه وزارت آموزش و پرورش بررسی و تایید بشه. بنابراین، زمان دریافت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ برای دانش آموزان میان پایه ای به صورت پیامک و یا از طریق سایت سجا اعلام میشه. دانش آموزا برای اطلاع از اینکه جزو قبولی های مدارس شاهد بودن یا نه باید در زمان مقرر پیگیر اعلام نتایج باشن.

 

 

به محض اینکه اسامی قبول شدگان مدارس شاهد اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از اعلام نتایج مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: نتایج مدارس شاهد

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همه دانش آموزایی که ثبت نام خودشون رو به صورت اینترنتی انجام دادن برای اطلاع از اینکه ببینن جزو قبولی های مدارس شاهد 1400 - 1401 باید تو بازه زمانی مشخص شده از طرف ستاد ثبت نام وارد سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir شده و نتیجه قبولی خودشون رو ببینن .

 

نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ بطور خلاصه :

 

  1. مراجعه به سایت سجا به آدرس saja.medu.ir

  2. وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه تو قسمت مشاهده

  3. مشاهده نتیجه قبولی یا عدم قبولی

 

  • راهنمای تصویری مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد 1400 - 1401  :

 مراجعه به سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir و انتخاب گزینه " ورود دانش آموز "

 

اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد

 

 وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه در قسمت مشاهده نتایج

 

اسامی پذیرفته شدگان شاهد

 

 مشاهده نتیجه قبولی ثبت نام دانش آموز در مدارس شاهد

 

قبول شدگان مدارس شاهد

 

 

 

تصاویر بالا مربوط به فرایند اعلام اسامی پذیرفته شدگان سال گذشتست، به محض اینکه تغییری در روند امسال ایجاد بشه این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد

 

مشاوره اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

یکی از مهم ترین مواردی که اولیای دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام در مدارس شاهد، مخصوصا دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم باید به اون دقت کنن، زمان انتشار قبولی های مدارس شاهد هست.

در واقع، دانش آموزان باید طبق مهلت زمان تعیین شده، نتیجه اولیه ثبت نام در مدارس شاهد رو مشاهده کنن و در صورتی که جزو قبول شدگام مدرسه شاهد بودن، در مرحله اول از ثبت نام ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این مدارس رو به صورت حضوری به مدرسه مورد قبول، تحویل دهن. بدیهیه که عدم ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام قطعی در مدارس شاهد به منزله انصراف دانش آموزان از ثبت نام در اون مدرسه هست.

در صورتی که دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم در سامانه سجا قبول نشدن، می تونن برای ثبت نام در مدارس شاهد در سال تحصیلی آینده شانس خودشون رو امتحان کنن، اما به این موضوع توجه داشته باشین که ثبت نام در مدارس شاهد برای دانش آموزان میان پایه ای، به صورت حضوری انجام میشه و دیگه نیازی به ثبت نام در سامانه سجا نیست.

اگه بعد از خوندن این مقاله سوالی در مورد اسامی قبول شدگان مدارس شاهد 1400 - 1401 داشتین می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: شهریه مدارس شاهد

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ اسامی قبول شدگان مدارس شاهد چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفته شده، این اسامی معمولا تا یک هفته بعد از تموم شدن زمان ثبت نام اعلام میشه .

2- ✔️ اسامی قبولی های مدارس شاهد به چه نحوی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج برای میان پایه ها به صورت حضوری و برای پایه های اصلی به صورت اینترنتی اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ در صورتی که جزو پذیرفته شدگان مدارس شاهد بودیم باید چیکار کنیم؟

✔️ در صورتی که جزو لیست قبول شدگان مدرسه شاهد بودین باید برای تکمیل فرایند ثبت نام به مدرسه مراجعه کنین که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ کاملا به طور رایگان می باشد و تمامی دانش آموزایی که قصد ثبت نام در این مدارس به صورت حضوری و یا اینترنتی رو دارن برای ثبت نام، نیاز به پرداخت هیچ مبلغی ندارن.



ادامه تحصیل در مدارس خوب برای دانش آموزان، یک فرصت خوب و طلاییه. در میان مدرسه هایی که در ایران وجود داره،  مدارس شاهد از نظر علمی و فرهنگی، جزء یکی از مدارس خوب کشور محسوب می شن و همین اتفاق باعث شده که افراد زیادی هر ساله برای ادامه تحصیل در این مدرسه ها داوطلب باشن.

ثبت نام در مدارس شاهد به صورت رایگان انجام میشه، اما در صورتی که افراد در این مدرسه ها قبول باشن، باید برای تایید نهایی ثبت نام خودشون یک مبلغی رو به عنوان هزینه ثبت نام در مدارس شاهد پرداخت کنن که در ادامه این مقاله به بررسی هزینه ثبت نام در مدرسه شاهد می پردازیم.

 

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

مدارس شاهد، زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت می کنن؛ از طرفی نسبت به دیگر مدرسه های دولتی و یا نمونه دولتی امکانات بیشتری رو به دانش آموزان ارائه میدن. به همین خاطر در سال های تحصیلی مختلف، دانش آموزان شاهد و یا غیر شاهد زیادی علاقه مند به ثبت نام در مدارس شاهد هستن.

ثبت نام در مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در بین دانش آموزان پایه های مختلف، متفاوته. در واقع، دانش آموزان پایه اول، هفتم و دهم برای ثبت نام در این مدارس باید به صورت اینترنتی به سامانه سجا مراجعه کنن و ثبت نام خودشون رو در مدرسه مورد نظرشون انجام بدن. در صورتی که داوطلبان ثبت نام در مدارس شاهد، قبول بشن، می تونن مدارک مورد نیاز رو به مدرسه مد نظر خودشون ببرن و ثبت نام خودشون رو قطعی کنن.

دانش آموزان میان پایه ای هم برای ثبت نام در مدارس شاهد، نیازی به مراجعه به سایت سجا ندارن و می تونن با مراجعه حضوری به مدرسه مد نظر خودشون مراحل ثبت نام در این مدارس رو انجام بدن.

دقت کنین که در هر یک از روش های توضیح داده شده برای انجام ثبت نام اولیه در مدارس شاهد، هزینه ای دریافت نمیشه. در واقع، هزینه ثبت نام در مدارس شاهد تا قبل از اعلام نتایج اسامی پذیرفته شدگان مدرسه شاهد، کاملا رایگانه. به همین خاطر دانش آموزان شاهد و یا غیر شاهد برای ثبت نام اولیه در سامانه سجا و یا مدرسه شاهد، نیازی به پرداخت هزینه ثبت نام در مدارس شاهد ندارن.

 

 

ثبت نام در مدارس شاهد به صورت رایگان می باشد.

 

برای اینکه فرایند ثبت نامتون رو به طور کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

شهریه مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همونطور که تا اینجای مقاله متوجه شدیم، هزینه ثبت نام در مدارس شاهد کاملا رایگانه. به طور مثال دانش آموزان پایه هفتم و دهم برای ثبت نام در سامانه سجا که مربوط به ثبت نام مدارس شاهد هست، نیازی به پرداخت هزینه ندارن و یا حتی دانش آموزان میان پایه ای که باید ثبت نام خودشون رو در مدارس شاهد به صورت حضوری انجام بدن، نیازی نیست که هزینه ای رو به عنوان هزینه ثبت نام در مدارس شاهد پرداخت کنن.

اما در صورتی که هر یک از دانش آموزان میان پایه ای و یا دانش آموزان پایه هفتم و دهم در یکی از مدارس شاهد سراسر کشور قبول شدن، باید هزینه ای رو به عنوان شهریه مدرسه شاهد پرداخت کنن. هزینه ثبت نام در مدرسه شاهد به عوامل مختلفی بستگی داره؛ اما سقف این هزینه توسط وزارت آموزش و پرورش ابلاغ میشه. به همین خاطر مدارس شاهد موظف هستن که طبق هزینه ابلاغ شده از سوی آموزش و پرورش، هزینه ثبت نامی در مدارس شاهد رو دریافت کنن.

شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان غیر شاهد
میزان شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی بین 450 تا 850 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه بین 530 هزار تومان تا 1 میلیون تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه بین 640 هزار تومان تا 1 میلیون و 300 هزار تومان

 

شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد
میزان شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی 450 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه 520 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه 650 هزار تومان

 

 

 

شهریه مشخص شده در جدول بالا مربوط به شهریه دریافتی این مدارس در سال گذشتست، میزان شهریه هر سال بین 10 تا 15 درصد افزایش پیدا میکنه . البته به محض اینکه میزان دقیق شهریه مدارس شاهد 1400 - 1401 مشخص بشه جداول بالا به روز رسانی میشن.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوالی در مورد هزینه ثبت نام در مدارس شاهد 1400 - 1401 داشتین می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: شهریه مدارس شاهد

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هزینه ثبت نام مدارس شاهد چقدره ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، ثبت نام در مدارس شاهد به طور رایگان انجام میشه .

2- ✔️ دانش آموزای میان پایه برای ثبت نام در مدرسه شاهد چقدر باید هزینه ثبت نام بپردازن ؟

✔️ هزینه ثبت نام در مدرسه شاهد برای این دانش آموزا به طور رایگانه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ میزان شهریه مدارس شاهد چقدره ؟

✔️ همونطور که در این مقاله توضیح داده شد، میزان هزینه ثبت نام مدارس شاهد برای پایه های مختلف تحصیلی متفاوته.

منبع : دانلود سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی خرداد



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزا با دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی خرداد ۱۴۰۰ و بررسی پاسخنامه اون با جواب هایی که خوشون دادن می تونن حدود نمره خودشون رو تخمین بزنن و دانش آموزایی که قصد شرکت در این امتحان نهایی ریاضی و آمار1401 هم دارن می تونن با سوالات آشنا شده و نقاط و ضعف و قوت خودشون رو بشناسن.

 

 

با توجه به تاثیر معدل در کنکور سراسری و اهمیت نمره هر درس، دانش آموزای پایه دوازدهم انسانی بعد از حضور در جلسه امتحان ریاضی و آمار 3 ، پیگیر دانلود و بررسی سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم هستن تا با بررسی اون سوالات، حدود نمره خودشون رو تخمین بزنن.

البته علاوه بر این دانش آموزا، آشنایی با نمونه سوال امتحان نهایی سالای گذشته درس ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی می تونه عملکرد دانش آموزا رو برای حضور در آزمون سال بعد هم افزایش بده. به همین دلیل تو ادامه این مقاله لینک دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم انسانی خرداد ۱۴۰۰ رو به همراه پاسخنامه اون قرار دادیم تا به راحتی بتونین اون رو دانلود کنین.



دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی خرداد ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد معدل دانش اموزای پایه دوازدهم انسانی در کنکور سراسری تاثیر داره، به همین دلیل دانش اموزا بعد از شرکت در امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 خرداد ۱۴۰۰ پیگیر دانلود نمونه سوالات امتحان نهایی هستن تا بتونن با بررسی سوالات این درس عملکرد خودشون رو تخمین بزنن.

علاوه بر این افراد، دانلود نمونه سوال درس ریاضی و آمار 3 باعث بالا بردن آمادگی دانش آموزا و کاهش استرس اونا بری شرکت در امتحان نهایی 1401 هم میشه. برای همین تو جدول زیر لینک دانلود سوالات درس ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی خرداد ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

 

به محض انتشار سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی لینک دانلود سوالات رو میذاریم.

برای دانلود نمونه سوالای همه درس های پایه دوازدهم انسانی پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : دانلود نمونه سوالات پایه دوازدهم انسانی

 

 

 

 

 

دانلود پاسخنامه امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی خرداد ۱۴۰۰

دانش آموزا بعد از شرکت در امتحان نهایی درس ریاضی و آمار 3، پیگیر دانلود پاسخنامه امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 خرداد ۱۴۰۰ هستن تا با بررسی اون، با جواب هایی که خودشون به هر سوال در امتحان دادن بتونن حدود نمره ای که از اون امتحان کسب می کنن رو متوجه بشن.

پاسخنامه امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 خرداد 1400 معمولا چند ساعت بعد از برگزاری آزمون در سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی منتشر میشه که به محض انتشار، لینک دانلود اون رو در این مقاله هم میذاریم.

 

 

به محض انتشار پاسخنامه امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی خرداد 1400 لینک دانلودش رو میذاریم.

 

برای دانلود نمونه سوالات درس ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی سال های گذشته می تونین مقاله زیر رو بخونین. 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی

 

مشاوره امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی خرداد ۱۴۰۰

اگر بعد از دانلود امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 و بررسی پاسخنامه این آزمون با جواب های خودتون دیدین نمره خیلی بالایی نمی تونین بگیرین و به فکر راهی برای بالا بردن نمره امتحانی خودتون از این درس هستین می تونین از فرصت ترمیم معدل در کنکور سراسری استفاده کنین.

البته تاثیر معدل در کنکور سراسری ۱۴۰۰ فقط به صورت مثبت لحاظ میشه و پایین بودن نمره و معدل امتحان نهایی شما تاثر منفی در رتبه و تراز کنکور نداره. البته برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ترمیم معدل می تونین مقاله زیر رو بخونین.

در ادامه بخوانید: ترمیم معدل برای کنکور

اگه سوال یا ابهامی برای سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی برای بالا بردن امادگی خود یا دانش آموزتون دارین می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و از تجربه این کارشناسا برای موفقیت در امتحانات استفاده کنین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ چه جوری می تونیم سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 رو دانلود کنیم؟    

✔️ لینک دانلود این سوالات در این مقاله قرار داده شد که به راحتی می تونین اون رو دانلود کنین.

2- ✔️ پاسخنامه امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 چه زمانی منتشر میشه ؟    

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، پاسخنامه چند ساعت بعد از آزمون منتشر میشه که لینک دانلود اون در این مقاله گذاشته میشه.

3- ✔️ آیا راهی برای بالا بردن معدل نهایی خودمون داریم ؟    

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، می تونین از فرصت ترمیم معدل استفاده کنین.

منبع : دانلود سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی ریاضی و آمار 3 دوازدهم انسانی خرداد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی در سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir منتشر میشه و دانش اموزان پایه نهم و دوازدهم می تونن روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه با ورود به این سایت، کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خودشون رو دریافت کنن.

 



با توجه به تعطیلی مدارس و حضوری بودن امتحانات پایه نهم و دوازدهم ، همه دانش آموزان این پایه ها طبق روال سال های گذشته برای حضور در جلسه امتحاناتشون باید کارت ورود به جلسه آزمون رو دریافت کنن و در روز امتحان همراه خودشون داشته باشن .

اما با توجه به شرایط پش اومده، تعطیلی مدارس و جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری، آموزش و پرورش امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دوازدهم 1400 رو به صورت اینترنتی از طریق دریافت از سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir فراهم کرده. حالا در ادامه این مقاله در خصوص جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ توضیح دادیم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

همون طور که گفته شده همه دانش آموزای پایه نهم و دوازدهم برای حضور در جلسه امتحان های خوشون باید چند روز قبل از شروع امتحانات، کارت ورود به جلسه امتحان نهایی رو دریافت کرده و اون رو در جلسه هر امتحان رو به همراه داشته باشن.

طبق اطلاعیه جدید آموزش و پرورش دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان،  آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای در خرداد ماه ۱۴۰۰ ، جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۰ می تونن از ساعت 9 صبح روز 5 شنبه تاریخ 23 اردیبهشت ماه ، جهت دریافت آنلاین و اینترتی کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خودشون از سایت پادا به آدرس pada.medu.ir اقدام کنند. 

 

 

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۰ در روز 5 شنبه تاریخ 23 اردیبهشت ماه منتشر میشه .

 

برای اطلاع از برنامه امتحات نهایی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه . 

بیشتر بخوانید: برنامه امتحانات نهایی

 

 

 

 

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

با توجه به تعطیلی مدارس و جلوگیری از مراجعات حضوری به مدارس، آموزش و پرورش امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خرداد 1400 رو به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق سایت pada دانش آموزی فراهم کرده.

یعنی دانش آموزا برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خودشون دیگه نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه ندارن و می تونن با ورود به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir این کارت رو دریافت کرده و پرینت بگیرن.

 

 

برای ورود به سایت پادا دانش آموزی کلیک کنید.

برای اطلاع از حذفیات امتحان نهایی ، می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: حذفیات امتحان نهایی

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

در سال های گذشته دانش آموزا باید کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خودشون رو به صورت حضوری از مدرسه محل تحصیلیشون دریافت میکردن . اما الان با توجه به جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش امکان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی ۱۴۰۰ رو به صورت اینترنتی از طریق سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir ایجاد کرده.

دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای در خرداد ماه ۱۴۰۰، برای دریافت این کارت باید وارد سایت پادا به آدرس pada.medu.ir بشن و با انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و وارد کردن اطلاعات لازم کارت خودشون رو دریافت کنن.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ به طور خلاصه:

 

  1. ورود به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir

  2. انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

  3. وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور سایت پادا دانش آموزی

  4. دریافت کارت ورود به جلسه و پرینت این کارت

 

برای دریافت اطلاعات در خصوص برنامه امتحان نهایی دانش آموزان پایه نهم، می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: امتحان نهایی پایه نهم

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

با توجه به اینکه همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحان نهایی برای حضور در این امتحانات اجباریه و بدون داشتن این کارت، امکان حضور در جلسه آزمون برای دانش آموزان وجود نداره، پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت جهت دریافت کارت وورد به جلسه امتحانات خرداد 1400 از سایت پادا اقدام کنین.

بعد از کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ هم حتما اطلاعات نوشه شد بر روی این کارت رو با دقت بررسی کرده تا در صورت مغایرت اطلاعات نوشته شده با مشخصات دانش آموز جهت ویرایش اون با مدیر مدرسه ارتباط برقرار کنین.

 اگه بعد از خوندن این مقاله سوالی در مورد دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دوازدهم و نهم ۱۴۰۰ داشتین می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: تاریخ امتحانات نهایی

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ دانش آموزان چطور باید کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی رو دریافت کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، دانش آموزان باید این کارت رو به صورت اینترنتی از سایت پادا دریافت کنن.

2- ✔️ کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان دوازدهم چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت چند روز قبل از آغاز امتحانات منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان دوازدهم در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در سایت پادا منتشر میشه که لینک دریافت اون در این مقاله گذاشته شده.

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه سماوات حوزه علمیه با هدف دسترسی طلاب به بخش های آموزشی راه اندازی شده و طلبه ها می تونن با ورود به سایت سماوات به آدرس samavat.ismc.ir ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه رو انجام بدن و از امکانات این سامانه استفاده کنن. 

 

سایت سماوات حوزه علمیه برای طلاب راه اندازی شده و از آنجا که جایگاه حوزه علمیه و طلاب برای جامعه اسلامی بسیار با ارزشه از این رو پس از انقلاب اسلامی ایران برای ترویج دین و پاسداری از ارزشای اسلامی، حوزه های علمیه مرکزی مطمئن، برای مردم بود تا بعد از ناملایمات زندگی بتوانند به این نهاد مراجعه کنن.

هدف از طراحی و راه اندازی سامانه سماوات برای دسترسی طلاب به بخش های آموزشی و ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه است. این سامانه جهت دسترسی راحت طلاب به خدمات حوزه علمیه تو سراسر کشور طراحی شده که در ادامه این مقاله توضیحات بیشتر در خصوص سایت samavat.ismc.ir​ داده شده.

 

معرفی سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir

سایت سماوات حوزه علمیه با هدف نظامند کردن فرایند آموزشی و تربیتی طلاب علوم دینی تشکیل شد و از اونجا که تاسیس حوزه علمیه از همون ابتدای انقلاب هم مورد توجه رهبر گران قدر امام خمینی رحمته الله بود، در اوایل سال ۶۰ اولین نهاد شورای مدیریت حوزه علمیه تشکیل شد و اهدافش روز به روز جامع تر شد.

سایت سماوات سامانه جامع ارتباطات و اطلاعات مبلغینه. این سامانه زیر نظر معاونت تبلیغ حوزه علمیه فعالیت می کنه و طلاب و مبلغین تو این سامانه samavat.ismc.ir ثبت نام و تشکیل پرونده میدن. این سایت واسه اعزام مبلغ و طرح هجرت کوتاه مدت و بلند مدت طلاب و روحانیون به منظور تبلیغ دین می باشد و بعد از تبلیغ گزارشات هجرت بلند مدت شون رو تو سامانه ثبت می کنن.

 مهمترین هدف هایی که تو سایت سماوات طلاب به اون پرداخته شده تدوین برنامه درسی حوزه ها با توجه به نیاز جامعه اسلامی و شرایط فعلی جامعه، ثبت نام متقاضیانی که شرایط طلاب شدن رو دارن شامله :

برگزاری امتحانات سالانه طلاب

کارهای مربوط به تاسیس حوزه های علمیه جدید

طراحی آموزشای تبلیغی مورد نیاز طلاب

جذب و پذیرش و احراز صلاحیت های علمی- مهارتی مبلغان و رتبه بندی تبلیغی و علمی اونا

تربیت طلاب برای خدماتی چون امامت جماعت و جمعه

پاسخگویی به سوالات و شبهات مرتبط با حوزه معارف اسلامی

 

برای ورود به سایت مدرس حوزه علمیه خواهران می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه مدرس

 

ورود به سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir

برای ورود به سایت سماوات حوزه علمیه ابتدا باید ظلاب خودشون رو تو سایت samavat.ismc.ir ثبت نام کرده و تموم مشخصات خودشون رو وارد کنن و در پایان کلمه کاربری و رمز عبور دریافت کنن. سایت حوزه علمیه طلاب بخش ها و سایت های زیادی رو تو خودش جا داده که شامل بخش مربوط به سامانه سفیر، سامانه های حوزوی، خبرگزاری حوزه، بخش مدیریت و معرفی حوزه، معاونت آموزش و پژوهش و ... را شامل می شه .

برای ورود به هر بخش سماوات کافیه که تو سایت اصلی حوزه علمیه تو قسمت سایت سماوات کلیک کنین که از کاربر رمز ورود و نام کاربری می خواد سامانه هایی که تو این سایت درج شدن تماما زیر نظر سایت اصلی حوزه علمیه اداره میشن و کاربر بایستی با رمز ورود و نام کاربری خودش وارد صفحه اختصاصی خودش بشه.

در مرحله اول طلاب باید از طریق سایت samavat.ismc.ir وارد صفحه مربوط به نام کاربری و رمز عبور بشن و پر کردن فیلدها وارد صفحه شخصیشون بشن و بعد از اون پس از مشاهده بخشای سایت خدمات مورد نظرشون رو انتخاب کنن و اونو انجام بدن. تو صفحه شخصی کاربر می تونه گزارش های ماهانه، گزارش های حین تحصیل خودش رو بفرسته و یا تو قسمت درخواست مشاوره سوالات خودش رو بپرسه و تو بخش مربوط به سوابق تحصیلی سوابقش رو مشاهده کنه.

 

 

برای ورود به سایت سماوات حوزه علمیه کلیک کنید.

 

طلاب با ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه می تونن برای مشاهده کارنامه و ثبت نامشون اقدام کنن .

بیشتر بخوانید: نجاح

 

نحوه ورود به سامانه سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir

شما برای اینکه از هر کدوم از خدمات سایت سماوات حوزه علمیه استفاده کنین لازمه که وارد صفحه شخصیتون بشین تو صفحه اصلی سایت حوزه علمیه اطلاعات جامع و کلی وجود داره که طلاب واسه بررسی وضعیت و کارای تحصیلی و ارائه گزارشاتشون باید تو سایت سماوات طلاب برن. در زیر مراحل ورودش رو به صورت تصویری درج کنین مثلا اگه شما بخواین گزارش فعالیت تبلیغی تون رو تو این سایت ثبت کنین مراحل ورودش به صورته زیر می باشد :

 

در مرحله اول کاربر باید وارد سایت مرکز اموزش های تخصصی تبلیغ به ادرس www.tth.ir بشه و بعد از اون رو لینک سایت سماوات کلیک کنه.

تو این قسمت راهنمایی های لازم واسه اینکه شما چجوری گزارشاتون رو ثبت کنین وجود داره بعد مطالعش رو لینک ورود کلیک کنین.

برای ورود به سامانه باید ابتدا نام کاربری، سپس رمز عبور و کد امنیتی رو وارد کنین و گزینه ورود رو بزنین.

وقتی مراحل بالا رو انجام بدین وارد صفحه شخصی تون می شین تو این بخش گزینه هایی چون کارتابل، ارسال رایانامه، صندوق ورودی، صندوق ارسالی، اخبار و اطلاعیه ها، آیین نامه، ثبت گزارش ماهانه، گزارشات حین تحصیل، درخواست مشاوره، مشاهده سوابق، شماره تماس ها، تغییر رمز و گزینه خروج رو داره و شما با هر کدوم کار داشتین می تونین روش کلیک کنین حالا اگه بخواید گزارشاتتون رو ثبت کنین تو بخش ثبت گزارشات ماهانه یا حین تحصیل کلیک کنین و اطلاعات درخواستی رو تکمیل و ثبت کنین بعد ثبت منتظر پیام گزارشش باشین.

 

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص ورود به سامانه سماوات حوزه علمیه داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین. 

در ادامه بخوانید: سایت سخا



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سامانه سماوات حوزه علمیه چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از ایجاد این سامانه دسترسی طلاب به بخش های آموزشیه.

2- ✔️ آدرس سایت سماوات حوزه علمیه چیه ؟

✔️ آدرس سایت این سامانه samavat.ismc.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ برای ورود به سامانه سماوات چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ یکی از اطلاعات لازم وارد کردن نام کاربریه که بقیه اطلاعات مورد نیاز در این مقاله گفته شده.

منبع : سایت سماوات حوزه علمیه samavat.ismc.ir



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه سمتا با هدف ارائه خدماتی از قبیل اعزام مبلغ به اقصی نقاط کشور راه اندازی شده و مبلغین می تونن با ورود به سایت ezam.balagh.ir تو این طرح های اعزامی که هر چند وقت یک بار در این سامانه ثبت میشه ثبت نام کنن.



سامانه سمتا اعزام مبلغ یکی از سامانه های معتبریه که جهت خدمات دهی به طلاب و مبلغین راه اندازی شده. خدماتی که قبلا طلاب به صورت حضوری دریافت می کردن حالا می تونن تو از طریق این سایت دریافت کنن. تموم طلبه هایی که پرونده دارن می تونن با درج شماره پرونده تو و طی کردن مراحل ثبت نام کد بگیرن و تو سایت عضو بشن.

مهمترین هدفی که سایت سمتا دنبال می کنه اعزام مبلغ برای هدایت و ترویج مسائل دینی به سراسر کشوره و محدودیت منطقه ای هم نداره. اینکه تموم افراد حتی تو مناطق دور افتاده بتونن از مبلغ دینی برای حل مسائل دینیشون استفاده کنن. حالا در ادامه توضیحات بیشتر در خصوص ورود به سایت سمتا به آدرس ezam.balagh.ir توضیح داده شده.

 

معرفی سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir

سامانه سمتا اعزام مبلغ که مختصر شده ی سامانه مدیریت تبلیغات اسلامی می باشد و با هدف ارائه خدماتی از قبیل اعزام مبلغ به اقصی نقاط کشور راه اندازی شده. تو این سامانه طرح های اعزام مبلغ هر چند وقت یه بار درج می شه که مبلغین می تونن با ورود به سایت ezam.balagh.ir تو این طرحای اعزامی ثبت نام کنن.

 

فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی روز به روز به اقتضای نیازمندی های مطرح تو جامعه و به تناسب سیاست های کلی نظام اسلامی دستخوش تغییراتی می شه. این سازمان هدف های زیادی رو دنبال می کنه که سیاستگذاری برنامه ریزی سازماندهی و نظارت بر تبلیغات دینی-مردمی، انجام مطالعات راهبردی، زمینه سازی واسه یافتن نیروهای مومن، تلاش واسه هدایت افکار عمومی، شناسایی آثار برتر فرهنگیو هنری، اعزام مبلغ به سراسر کشور حتی مناطق محروم، نظارت بر ترجمه متون دینی و ... بخشی از این اهداف هستن.

خدماتی که این سامانه سمتا طلاب ارائه می ده شامل تشکیل پرونده تبلیغی ، عضویت در سایت ، پیگیری حکم تبلیغی ، پذیرش و تشکیل پرونده تبلیغی، درخواست کاربری برای نهادهای مرتبط و … می باشد. که در صورت ثبت نام، طلبه می تونن از تموم خدمات سایت سمتا بهره ببرن. این سامانه زیر نظر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم می باشد و طلاب هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می تونن برای اعزام مراجعه کنن و مدارکشون رو ارائه بدن.

 

طلاب با ورود به سامانه نجاح حوزه علمیه می تونن جهت مشاهده کارنامه و ثبت نامشون اقدام کنن .

بیشتر بخوانید: نجاح

 

ورود به سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir

برای اینکه مبلغین بتونن از امکانات سامانه سمتا اعزام مبلغ استفاده کنن باید ابتدا تو سایت ثبت نام کنن. لینک ورود به سایت سمتا در سامانه اصلی حوزه علمیه وجود داره و اگه بخواین مستقیما وارد سامانه سمتا طلاب بشید می تونید از طریق سایت ezam.balagh.irاقدام کنین.

وقتی وارد این صفحه می شین از شما اطلاعات مربوط به ورودتون رو می خواد که شامل نام کاربری و رمز ورود میشه. حالا اگه بخواید تو سایت ثبت نام کنین باید ابتدا وارد سامانه مدیریت تبلیغات اسلامی بشین و قسمت ثبت نام در سامانه رو بزنید. وقتی وارد می شین از شما مشخصات فردی و یه تصویر می خواد که با وارد کردن اونا بهتون به کد پیگیری موقت می ده. حالا اگه بخواین وارد سامانه بشین به کد پیگیری نیاز دارین.

حالا برای ورود به سامانه تا وقتی که ثبت نامتون از طریق مرکز تایید نشه باید از بین دو گزینه ورود مبلغین به سامانه و ورود داوطلب به سامانه، شما گزینه ورود داوطلب به سامانه رو بزنین و بعد از اون کد پیگیری موقتی که تو ثبت نام بهتون می دن رو وارد می کنین و کد ملیتون را تو قسمت رمز وارد می کنین و وارد سامانه می شین. حالا تو وب سایت امکانات متنوعی وجود داره که داوطلب می تونه هر قسمتی رو که بخواد وارد بشه و از خدماتش استفاده کنه.

 

 

برای ورود به سایت سماوات حوزه علمیه کلیک کنید.

برای ورود به سایت مدرس حوزه علمیه خواهران می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه مدرس

 

دانلود برنامه سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir

طلاب برای ورود به سامانه سمتا اعزام مبلغ علاوه براینکه می تونن به صورت اینترنتی از طریق سایت ezam.balagh.ir اقدام کنن ، می تونن از با دانلود برنامه سمتا موبایل این برنامه رو بر روی تلفن همراه خودشون نصب کرده و از امکاناتی که این سامانه در اختیارشون گذاشته استفاده کنن. در ادامه لینک دانلود برنانه سمتا رو گذاشتیم.

 

عنوان لینک دانلود
برنامه سمتا موبایل

دانلود

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره سامانه سمتا اعزام مبلغ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .

در ادامه بخوانید: سایت سخا



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سامانه سمتا اعزام مبلغ چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از ایجاد این سامانه اعزام مبلغ برای هدایت و ترویج مسائل دینی به سراسر کشوره.

2- ✔️ آدرس سایت سمتا اعزام مبلغ چیه ؟

✔️ آدرس سایت این سامانه ezam.balagh.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ مبلغین چطور می تونن از امکانات سامانه سمتا استفاده کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، مبلغین از طریق لینک ورود به این سامانه و دانلود برنامه اون می تونن از امکانات این سایت استفاده کنن.

منبع : سامانه سمتا اعزام مبلغ ezam.balagh.ir



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سایت آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای پذیرش پیمانی از ثبت نام گرفته تا مشاهده نتیجه سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد و سایت آزمون استخدام وزارت بهداشت برای پذیرش قراردادی از طریق سایت sanjeshp.ir انجام میشه.

 



افرادی که علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت پیمانی و قرار دادی هستن، باید در زمان مشخص ثبت نام که در اطلاعیه های سنجش و سنجش پزشکی منتشر میشه، به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

سایت آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای پذیرش پیمانی سایت سنجشه و برای پذیرش قرار دادی سایت Sanjeshp.ir می باشد که افراد باید فرایند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده آزمون استخدامی وزارت بهداشت به سایت مد ظر مراجعه کنن و مراحل مربوط به ثبت نام خودشون رو انجام بدن. حالا در ادامه لینک ورود به این سایت ها رو گذاشتیم.

 

سایت آزمون استخدامی وزارت بهداشت sanjesh.org

همونطور که گفته شده داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی پیمانی وزارت بهداشت هستن باید صفر تا صد فرایند ثبت نامشون رو در سایت سنجش انجام بده که در اداامه لینک ورود به این سایت گفته شده.

 

  • سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت sanjesh.org

سازمان سنجش و آموزش کشور، مجری برگزاری بسیاری از آزمون های استخدامی در سراسر کشوره. یکی از آزمون هایی که توسط سازمان سنجش برگزار میشه، آزمون استخدامی وزارت بهداشته. بنابراین، داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در این آزمون هستن، باید به سایت آزمون استخدامی وزارت بهداشت که همان سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

 

  • سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت sanjesh.org

همونطور که می دونین برای شرکت در آزمون های استخدامی، نیازه که افراد کارت ورود به جلسه خودشون رو در زمان برگزاری آزمون به همراه داشته باشن. معمولا کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سنجش به آدرس sanjesh.org قرار داده میشه و افراد می تونن با ممک اطلاعات ثبت نامی خودشون، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت رو از این سایت دریافت کنن.

 

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت لینک وورد به سایت رو میذاریم.

 

  • سایت مشاهده نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت sanjesh.org

از اونجایی که مجری برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، سازمان سنجشه، تمامی مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج این آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام میشه.

لازمه که بدونین اطلاعیه مربوط به اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org منتشر میشه و افرادی که موفق به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شدن باید در زمان انتشار نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت که همون سایت سازمان سنجش هست، مراجعه کنن و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خودشون به پورتال شخصی خودشون وارد بشن و نتیجه آزمون استخدامی وزارت بهداشت رو مشاهده کنن.

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت لینک وورد به سایت رو میذاریم.

برای اینکه فرایند ثبت نام این آزمون با دقت و کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

سایت آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی sanjeshp.ir

همونطور که گفته شده داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی قراردادی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی هستن باید صفر تا صد فرایند ثبت نامشون رو در سایت سنجش انجام بده که در اداامه لینک ورود به این سایت گفته شده.

 

  • سایت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی sanjeshp.ir

 داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در این آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی هستن، باید به سایت آزمون استخدامی وزارت بهداشت که همان سایت سنجش پزشکی به نشانی اینترنتیsanjeshp.ir  مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

 

  • سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی sanjeshp.ir

همونطور که می دونین برای شرکت در آزمون های استخدامی، نیازه که افراد کارت ورود به جلسه خودشون رو در زمان برگزاری آزمون به همراه داشته باشن. معمولا کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت چند روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سنجش پزشکی به آدرسsanjeshp.ir قرار داده میشه و افراد می تونن با ممک اطلاعات ثبت نامی خودشون، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت رو از این سایت دریافت کنن.

 

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

  • سایت مشاهده نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی sanjeshp.ir

از اونجایی که مجری برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی ، سازمان سنجشه، تمامی مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج این آزمون در سایت سنجش پزشکی به نشانی اینترنتیsanjeshp.ir انجام میشه.

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت لینک وورد به سایت رو میذاریم.

 

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

  اگه بعد از خوندن این مقاله سوالی در مورد سایت آزمون استخدامی وزارت بهداشت داشتین می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: شرایط آزمون استخدام وزرات بهداشت



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سازمان سنجش انجام میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در سایت سازمان سنجش منتشر میشه که لینک دریافت این کارت رو در این مقاله گذاشتیم.

3- ✔️ نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت به چه نحوی اعلام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده این نتایج به صورت اینترنتی در سایت سنجش اعلام میشه.

منبع : سایت آزمون استخدامی وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ هر سال از طرف سایت سنجش و دفترچه ثبت نام این آزمون اطلاع رسانی میشه و داوطلبا باید با اطلاع از این تاریخ خودشون رو برای حضور در جلسه امتحان آماده کنن.

 



وزارت بهداشت هر ساله برای جذب نیروهای متخصص، آزمون استخدامی برگزار میکنه که افراد واجد شرایط ثبت نام در این آزمون می تونن ثبت نام خودشون رو در  استخدامی وزارت بهداشت انجام بدن. افرادی که موفق به ثبت نام در این آزمون شدن، باید در زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در محلی که در کارت ورود به جلسه آزمون ذکر شده، مراجعه کنن و در آزمون شرکت کنن.

زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت، در هر سال متفاوته که اطلاعیه های مربوط به زمان برگزاری این آزمون در سایت سازمان سنجش اعلام میشه. حالا در ادامه این مقاله توضیحات بیشتر در خصوص تاریخ آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۰ داده شده .

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

آزمون استخدام وزارت بهداشت هر ساله برگزار میشه و داوطلبان می تونن از طریق شرکت در این آزمون به استخدام وزارت بهداشت در بیان. زمان برگزاری این آزمون هر ساله توسط سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org منتشر میشه و داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون رو دارن، باید به صورت مداوم اطلاعیه های مربوط به آزمون استخدامی وزارت بهداشت رو در سایت سنجش دنبال کنن.

سال گذشته آزمون استخدامی بهداشت در اواخر بهمن ماه برگزار شد. اما چون هنوز تاریح آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ شخص نشده پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد با خبر بشین.

 

 

به محض اینکه زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

اگه هنوز ثبت نام آزمون استخدامی وزرت بهداشت رو انجام ندادین خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

دقت داشته باشین که آزمون استخدامی وزارت بهداشت آزمون ساده ای نیست و شما باید حتما مطالعه کافی رو داشته باشین و آمادگی لازم رو برای پاسخ دادن به سوال های آزمون کسب کرده باشین.

برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، نیازه که حتما کارت ورود به جلسه آزمون رو به همراه داشته باشین. پس دقت کنین که در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت به سایت سنجش مراجعه کنین و با وارد کردن اطلاعات لازم، کارت ورود به جلسه خودتون رو دریافت کنین.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید به صورت پرینت شده در زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت همراه داوطلبان باشه و اطلاعاتی که روی اون درج شده باشه با کارت ملی داوطلب یکسان باشه. بنابراین، باید برای احراز هویت خودتون در زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت، کارت ملی خودتون رو به همراه داشته باشین.

 اگه بعد از خوندن این مقاله سوالی در مورد زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 داشتین می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: شرایط آزمون استخدام وزارت بهداشت

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ آزمون استخدامی وزارت بهداشت کی برگزار میشه ؟

✔️ احتمالا این آزمون در بهمن ماه برگزا میشه که به محض اینکه زمان برگزاری اون مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

2- ✔️ از کجا می تونیم متوجه تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت بشیم ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دفترچه ثبت نام این آزمون نوشته میشه.

3- ✔️ آیا همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت الزامیه ؟

✔️ بله . همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، داوطلبا باید کارت ورود به جلسه آزمون رو سر جلسه امتحان داشته باشن.

منبع : زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 

دانشگاه آزاد ماهشهر با راه اندازی سامانه اموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir این فرصت رو برای دانشجو های خودش فراهم کرد تا بتونن با ورود به سایت آموزشیار کارهایی مثل انتخاب واحد ، مشاهده برنامه کلاسی ، ارزشیابی اساتید و ... رو بدون هیچ مشکلی انجام بدن .

 

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد واحد ماهشهر، با هدف تجمیع سامانه های آموزشی ، پژوهشی و مالی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ، برای امور دانشجویی مثل ارزشیابی اساتید ، امور فارغ التحصیلان ، انتخاب واحد ، مشاهده برنامه کلاسی ،  نمره دهی ، مشاهده نمره و ... طراحی شده .

اما چون خیلی از دانشجوهای ماهشهر با آموزشیار آشنایی ندارن و نمی دونن چطوری باید از طریق سایت edu.iau.ac.ir وارد بخش ماهشهر بشن ما در این مقاله در مورد نحوه ورود به اون و جزئیات آموزشیار ماهشهر توضیح دادیم .



ورود به سامانه آموزشیار ماهشهر

همه دانشجوها ، اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد واحد ماهشهر می تونن برای طی کردن روند آموزشی ، پژوهشی و مالی خودشون به جای مراجعه حضوری وارد سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir بشن و امور مربوط به دانشگاه رو از طریق این سامانه انجام بدن .

نحوه ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد ماهشهر :

جست و جوی عبارت " edu.iau.ac.ir " یا " سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد "

انتخاب گزینه مناسب با توجه به موقعیت فرد ( دانشجو ، استاد ، پرسنل )

مطالعه و تایید موارد گفته شده

وارد کردن نام کاربری ، کلمه عبور و کد تصویر

 

برای ورود به سایت اصلی آموزشیار دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه آموزشیار

 

 

 

 

 

نحوه ورود به سامانه آموزشیار ماهشهر

دانشجوهای واحد ماهشهر برای ورود به این سامانه اموزشیار باید ابتدا وارد سایت edu.iau.ac.ir شده و بعد از وارد کردن اطلاعات لازم ، وارد پورتال شخصی خودشون بشن و از امکاناتی که این سامانه در اختیارشون قرار داده از جمله انتخاب واحد دانشگاه آزاد استفاده کنن .

چگونه وارد سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد واحد ماهشهر شویم:

 جست و جوی عبارت " edu.iau.ac.ir " یا " سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد " و انتخاب اولین گزینه

 

 

 مشاهده راهنمای ورود به سامانه با توجه به موقعیت فرد ( راهنمای دانشجویان ، راهنمای پرسنل )

 

 

 مشاهده راهنمای ورود به سامانه مطابق تصویر

 

 

 انتخاب گزینه مناسب ( دانشجو ، استاد ، پرسنل ) مطابق تصویر

 

 

 وارد کردن " شماره دانشجویی " مطابق تصویر دیده شده و کلیک روی گزینه " ورود "

 

 

 مطالعه و تایید قوانین و ضوابط طی دو مرحله

 

 

 وارد کردن نام کاربری ، کلمه عبور و کد تصویر مطابق شکل

 

 

 ورود به پروتال شخصی و انجام امور مورد نظر

 

 

 

 

برای ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد واحد ماهشهر کلیک کنید

 

 

برای ورود به سامانه وادانا دانشگاه آزاد که برای ورود به کلاس های مجازی می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: وادانا

 

امکانات سایت آموزشیار دانشگاه آزاد ماهشهر

در این قسمت امکانات سامانه جامع آموزشیار دانشگاه آزاد رو گفتیم تا همه دانشجو ها از قابلیت های این سامانه به خوبی مطلع باشن .

لیست امکانات قابل استفاده از سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

​امور آموزشی

  1. مشاهده لیست دروس ارائه شده برای انتخاب واحد
  2. انجام انتخاب واحد / حذف و اضافه / حذف اضطراری
  3. مشاهده برنامه کلاسی هفتگی
  4. مشاهده زمان برگزاری امتحانات پایان ترم
  5. ارزشیابی اساتید
  6. دریافت کارت ورود به جلسه
  7.  ثبت نمرات دانشجو توسط اساتید
  8. مشاهره نمرات امتحانی
  9. اعتراض به نمرات از طریق دانشجو

امور مالی

  1. پرداخت شهریه
  2. مشاهده وضعیت مالی هر ترم
  3. تسویه حساب

امور فارغ التحصیلان

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامی شما در مورد نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه ازاد واحد ماهشهر جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و همه سوالاتون رو بپرسین .

در ادامه بخوانید: دان

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ نحوه ورود به سامانه ماهشهر به چه صورته ؟ 

✔️ برای ورود آموزشیار ماهشهر باید آدرس سایت آموزشیار رو جستجو کنین که راهنمای نحوه ورود به این سامانه به طور کامل در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ چه اطلاعاتی برای ورود به سامانه آموزشیار ماهشهر لازمه ؟ 

✔️ همون طور که در این مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، باید طبق دستورالعمل ارائه شده نام کاربری و کلمه عبور خودتون رو وارد کنین .

3- ✔️ چه کسایی می تونن از امکانات سامانه آموزشیار ماهشهر استفاده کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد ، همه دانشجوها ، اساتید و پرسنل این دانشگاه آزاد می تونن با عضویت در این سامانه از امکانات اون استفاده کنن .

منبع : آموزشیار دانشگاه آزاد ماهشهر



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

پشت کنکور موندن یا نموندن تصمیمیه که باید عاقلانه و سنجیده گرفته بشه چون امکان داره نتیجه کنکور سال بعدتون از امسال هم بدتر بشه . ولی اگه با برنامه ریزی دقیق و اصولی پیش برین با پشت کنکور موندن برای ۱۴۰۱ می تونین به اون نتیجه دلخواه برسین .

 



بعد از اینکه نتایج کنکور سراسری 1401 اعلام میشه خیلی از داوطلبا با دیدن کارنامه خودشون و اینکه رتبشون خیلی خوب نشده به این فکر می کنن که آیا انتخاب رشته کنم و یا اینکه یک بار دیگه پشت کنکور بمونم یا نه تا بتونم سال بعد تو رشته محل دلخواهم قبول شم .

پشت کنکور موندن برای قبولی تو رشته محل دلخواه راه مناسبیه ولی در صورتی که تمام جوانب این موضوع رو در نظر بگیرین و با دیدن رتبه کنکور سال بعدتون افسوس این رو نخورین که یکسال الکی عقب افتادین و کاش همون پارسال انتخاب رشته کرده بودین . حالا اگه شما هم هنوز نمی دونین پشت کنکور ۱۴۰۱ بمونین یا نه پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین .

 

پشت کنکور ۱۴۰۱ بمونم یا نه ؟

پشت کنکور موندن تصمیمیه که دو دسته از داوطلبا می گیرن .  دسته اول دانش آموزای سال دوازدهم هستن که معمولا بعد از تعطیلات نوروزی به این فکر می کنن که برای کنکور سال بعد آماده شن و دلیلشون هم اینه که امسال به دلیل حضور در مدرسه ، فرصت کافی برای مطالعه کنکور و تست زنی نداشتن و سال بعد می تونن تمام انرژی و وقتشون رو برای مطالعه دروس کنکور بزارن .

دسته دوم هم داوطلبایی هستن که بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری به این نتیجه میرسن که سال گذشته در حد توانشون تلاش نکردن و اعتقاد دارن برای کنکور ۱۴۰۱ زمان بیشتری برای مطالعه میزارن ، نقاط ضعفشون رو بر طرف می کنن و خودشون رو برای کنکور آماده می کنن .

 

اما سوال اینجاست که آیا واقعا این تصمیم درسته ؟ اصلا داوطلبا پشت کنکور بمونن یا نه ؟

 

برای اینکه بتونین بهترین تصمیم برای پشت کنکور موندن یا نموندن بگیرین اولش باید چند تا سوال رو از خودتون بپرسین ! اولین سوال اینه که رتبه شما تو کنکور امسال چند شده ؟ اگه رتبه کنکور امسالتون مثلا 30 هزار یا بیشتر از رتبه قبولی برای رشته محل مورد نظرتون بالاتر شده که کارتون خیلی سخت میشه ! به این فکر کردین که چقدر باید تلاش کنین تا رتبه خودتون رو 10 یا 15 برابر کاهش بدین ؟

سوال دومی که باید از خودتون بپرسین اینه که آیا یک سال دیگه توان و انرژی درس خوندن دارین یا نه ؟ پاسخ به این سوال کلا بر می گرده به حس و حال و میزان انرژی و انگیزه شما برای سال بعد . دانش آموزایی رو دیدیم که با رتبه های نه چندان خوب تونستن سال بعد به موفقیت های خیلی خوبی برسن و در کنار اونا داوطلبایی رو هم داشتیم که متاسفانه نتیجشون بدتر شده . پس اگه پاسختون به این سوال مثبت باشه احتمالا پشت کنکوری خوبی میشین ، ولی اگه جوابتون منفیه و تردید دارین باید تو تصمیم خودتون تجدید نظر کنین و بهتره برین سراغ انتخاب رشته کنکور امسالتون .

سوال سومم اینه که داوطلب باید از خودش بپرسه دلیل شکستش تو کنکور سال قبل چی بوده ؟ آیا واقعا کم کاری کرده و مطالعه کمی داشته و می خواد برای کنکور 1401 جبران کنه و یا اینکه خیلی خوب خونده بوده ولی تو کنکور نتونسته نتیجه بگیره . تو این مورد داوطلب حتما باید نقطه ضعفش رو پیدا کنه و ببینه آیا می تونه اون رو برای سال بعد برطرف کنه یا نه .

اما علاوه بر خود داوطلبا کنکوری باید سوالی از خانواده های اونا هم پرسیده بشه . که آیا می تونن یکسال دیگه به خاطر داوطلبشون قید مسافرت رفتن و تفریح و مهمونی رو بزنن ؟ چون علاوه بر خود داوطلب خانواده اونا هم باید شرایط مطالعه رو برای فرزندشون فراهم کنن .

متاسفانه در عمل هم می بینیم درصد زیادی که برای سال دوم کنکور میدن رتبه بالاتر از سال قبلشون رو کسب می کنن و بر خلاف تصورشون اصلا درس نمی خونن و با این طرز فکر که زمان زیادی برای مطالعه دارن اصلا مطالعه و برنامه ریزی منظمی ندارن و خیلی وقت ها معمولا ساعت مطالعشون از سال قبل هم حتی کمتر میشه .

 

یک مسئله دیگه علاوه بر تصمیم برای پشت کنکور موندن اینه که اصلا برای امسال انتخاب رشته کنم یا نه ؟ برای همین پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته کنم یا نه ؟

 

 

 

 

 

پشت کنکور ماندن و آمادگی برای کنکور سال ۱۴۰۱

هر چند که با توجه به مطالب گفته شده متوجه شدین با تصمیم پشت کنکور ۱۴۰۱ موندن یک کار سختی رو پیش رو دارین اما هستن افرادی که از پس این آزمون بر میان و به اون نتیجه دلخواه میرسن . اما چه جوری ؟ برای اینکه بتونین تو کنکور 1401 به نتیجه برسین باید حتما موارد زیر رو رعایت کنین .

 

برنامه ریزی فشرده ممنوع ! باید برای یک سالتون با برنامه ریزی دقیق درس بخونین . یعنی جوری نباشه که در ابتدای مسیر با انگیزه بالایی که برای شروع سریع کنکور دارین یک برنامه ریزی خیلی سخت برای خودتون بریزین و وسطای راه خسته بشین و جا بزنین .

مثلا بعضی از فارغ‌ التحصیلا تو برنامه ریزی تابستان کنکور ، جمع بندی همه دورس اختصاصی‌ رو در نظر می گیرن یا قصد دارن تا دی ماه تمام کتاب ها رو به طور کامل بخونن . اگه جزو این افراد هستین پیشنهاد می‌ کنیم که در حال زندگی کنین و به جای برنامه‌ بلند مدت برای خودتون یک برنامه‌ کوتاه‌ مدت بریزین که هم قابل پیش ‌بینی باشه و هم بتونین طبق برنامه پیش برین . البته بهترین نوع برنامه ریزی ، برنامه ریزی هفتگیه .

یک خوبی که برنامه کوتاه مدت اینه که انعطاف پذیری لازم رو داره و اگر از برنامه جا موندین می تونین به راحتی برنامه تحصیلی خودتون رو مطابق شرایط فعلی تغییر بدین .

 

در آزمون های آزمایشی شرک کنین ! ثبت نام آزمون های آزمایشی انجام بدین و خودتون رو محک بزنین و اگه تو این آزمون ها رتبه خوبی نیاوردین اصلا نا امید نشین و به تحلیل اون آزمون بپردازین تا نقاط ضعفتون پیدا و برطرف کنین . شرکت کردن در آزمون های آزمایشی می تونه یک برنامه ریزی جامع تا روز کنکورتون رو بهتون بده .

 

با تحلیل آزمون های آزمایشی که شرکت می کنین می تونین نقاط ضعفتون رو شناسایی و به راحتی بر طرف کنین .

بیشتر بخوانید : تحلیل آزمون های آزمایشی

استراحت یا تفریح بدون برنامه ممنوع ! تلفن همراه ، کامپیوتر و تفریح های بدون برنامه رو برای این یک سال کنار بذارین و نسبت به سال گذشته یک مقدار محتاط تر باشین .

 

ساعت مطالعتون رو بیشتر کنین ! مسلما شما امسال وقت بیشتری برای مطالعه کنکور دارین و کارتون نسبت به سال گذشته یک مقدار راحت تره ، چون خیلی از دروس رو قبلا خوندین . البته به نسبت بیشتر شدن ساعت مطالعه باید حجم دروس مطالعه شده هم بیشتر و با کیفیت تر بشه نه اینکه فقط عدد ساعت مطالعه بالا بره .

 

رتبه و کارنامه قبولی رشته های کنکور سراسری رو بررسی کنین ! شما با بررسی کارنامه های قبولی رشته مد نظرتون می تونین حدود رتبه هر درس رو تخمین بزنین و بدونین برای رسیدن به اون درصدا چقدر باید تلاش کنین .

 

از خطا ها و اشتباه های سال قبلتون درس بگیرین ! شما با توجه به خطا های سال قبلتون دیگه باید بدونین تو هر بازه زمانی از سال بهترین تصمیم و بهترین کار چه چیزی هستش . در واقع تجربه لازم برای موفق شدن تو کنکور رو به دست آوردین .

 

و نکته اخر اینه که اعتماد به نفس داشته باشین ! اصلا خودتون رو برای کنکور سال گذشته سرزنش نکنین . مهم از الان به بعدتونه که باید با یک اراده قوی پیش برین .

 

با دونستن تکنیک ها تست زنی می تونین عملکرد خودتون رو در آزمون های آزمایشی و کنکور افزایش بدین .

در ادامه بخوانید : روش های تست زنی

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا با توجه به تجربشون شما رو برای گرفتن تصمیم بابت پشت کنکور موندن یا نموندن راهنمایی کنن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ چه کسایی می تونن پشت کنکور بمونن ؟

✔️ همه داوطلبایی که از نتیجه کنکورشون راضی نیستن این فرصت رو دارن که پشت کنکور بمونن اما توضیحات بیشتر برای گرفتن این تصمیم مهم تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ در چه صورتی پشت کنکور موندن تصمیم درستی نیست ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله گفته شد ، در صورتی که رتبه شما با آخرین فرد قبولی رشته دلخواهتون فاصله زیادی داره و شما تو تصمیم پشت کنکور موندن تردید دارین .

3- ✔️ برای موفقیت تو کنکور سال بعد چه نکاتی رو باید رعایت کرد ؟

✔️ برای موفقیت در کنکور باید نکاتی مثل داشتن یک برنامه ریزی دقیق رو رعایت کنین که توضیحات بیشتر تو این مقاله داده شده .

منبع : پشت کنکور ماندن برای ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

تو برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ تاریخ و زمان دقیق برگزاری امتحان هر درس مشخص میشه . این برنامه معمولا تو اردیبهشت ماه توسط وزارت آموزش و پرورش به مدارس داده میشه و دانش آموز باید طبق زمان برگزاری امتحانات نهایی خرداد 1400 خودشون رو برای این امتحانات آماده کنن .



چند سالیه که امتحانای دانش آموزای سال سوم متوسطه رشته های نظری و فنی حرفه ای ، دانش آموزان پیش دانشگاهی و دانش آموزای سال دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری و نهایی برگزار میشه . برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ هم توسط مرکز سنجش آموزش ‌و پرورش برای کلیه رشته‌ های تحصیلی دوره‌ های مختلف اعلام می شه .

اما زمان برگزاری امتحان نهایی برای دانش آموزا مخصوصا کنکوری ها اهمیت بالایی داره و با داشتن برنامه امتحانات نهایی می تونن برنامه ریزی دقیق تری برای امتحانای خودشون و گرفتن یک نمره خوب داشته باشن . پس اگه شما هم جزو دانش آموزایی هستین که می خواین برنامه امتحانات نهایی  خرداد 1400 رو داشته باشین تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین .

 

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

بعد از اینکه برنامه امتحان نهایی دانش اموزا توسط آموزش پرورش مشخص میشه ، این برنامه به همه مدارس ارسال میشه . مدارس هم برنامه امتحات نهایی رو بدون هیچ تغییری به دانش آموزایی که موفق به اخذ نمره قبولی تو یک یا چند تا درس تو خرداد ماه نشدن ، میدن و یا روی تابلو اعلانات مدرسه نصب می کنن .

در این برنامه تاریخ و ساعت برگزاری هر درس به طور مجزا نوشته شده و دانش آموزا با داشتن این برنامه می تونن برنامه ریزی لازم رو برای مطالعه هر درس داشته باشن .

با توجه به اینکه کارت ورود به جلسه امتحان نهایی به صورت اینترنتی منتشر میشه، برای دریافت این کارت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان ، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی دوره دوم متوسطه خرداد ماه ۹۹ - ۱۴۰۰ ​

ساعت 8 صبح
روز تاریخ امتحان ریاضی فیزیک علوم تجربی
یکشنبه 1400/2/26 ادیان الهی (3) - اقلیت های دینی ادیان الهی (3) - اقلیت های دینی
دوشنبه 1400/2/27 تعلیمات دینی 3 (دینی،اخلاق و قرآن) تعلیمات دینی 3 (دینی،اخلاق و قرآن)
چهارشنبه 1400/3/29 شیمی 3 شیمی 3
شنبه 1400/3/1 فیزیک 3 فیزیک 3
دوشنبه 1400/3/3 فارسی 3 فارسی 3
چهارشنبه 1400/3/5 سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت
شنبه 1400/3/8 ریاضیات گسسته ریاضی 3
دوشنبه 1400/3/10 علوم اجتماعی علوم اجتماعی
چهارشنبه 1400/3/12 عربی 3  عربی 3 
دوشنبه 1400/3/17 حسابان 2 زیست شناسی 3
چهارشنبه 1400/3/19 زبان خارجی 3 زبان خارجی 3
یکشنبه 1400/3/23 هندسه 3 ---------

 

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان ، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی خرداد ماه ۹۹ - ۱۴۰۰ ​ 

 

ساعت 8 صبح
روز تاریخ امتحان علوم انسانی معارف اسلامی
یکشنبه 1400/2/26 ادیان الهی (3) - اقلیت های دینی ا-
دوشنبه 1400/2/27 تعلیمات دینی 3 (دینی،اخلاق و قرآن) تعلیمات دینی 3 (دینی،اخلاق و قرآن) 
چهارشنبه 1400/3/29 فلسفه 2 فلسفه 2
شنبه 1400/3/1 سلامت و بهداشت  سلامت و بهداشت 
دوشنبه 1400/3/3 جامعه شناسی 3  احکام 3  ( تخصصی رشته )
چهارشنبه 1400/3/5 عربی 3 ( تخصصی رشته ) تاریخ 3 ( تخصصی رشته )
شنبه 1400/3/8 ریاضی و آمار 3 ریاضی و آمار 3
دوشنبه 1400/3/10 علوم و فنون ادبی 3 علوم و فنون ادبی 3
چهارشنبه 1400/3/12 جغرافیا 3 اصول عقاید 3
دوشنبه 1400/3/17 زبان خارجی 3 زبان خارجی 3
چهارشنبه 1400/3/19 زبان آلمانی، انگلیسی و فرانسه ناشنوایان زبان آلمانی، انگلیسی و فرانسه ناشنوایان
شنبه 1400/3/22 تاریخ 3 ( تخصصی رشته ) عربی 3 ( تخصصی رشته )
دوشنبه 1400/3/24 فارسی 3 فارسی 3

 

 

برنامه امتحانات نهایی خرداد 1400 که در جداول بالا عنوان شده است بر اساس آخریین مصوبات و برنامه ریزی های وزارت آزموش و پرورش کشور ارائه شده است. در صورت ایجاد هر گونه تغییر در تاریخ های ذکر شده در این قسمت اطلاع رسانی شده و جداول به روز رسانی خواهند شد.

برای اطلاع از حذفیات امتحان نهایی خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : حذفیات امتحان نهایی

 

 

 

 

 

برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

اگه سوالی در مورد  بارم بندی امتحانات نهایی ریاضی ، تجربی و انسانی ، تاریخ و زمان برگزاری هر امتحان و یا برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ رو دارین می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج امتحانات نهایی

 

آخرین اخبار مرتبط با برنامه امتحانات نهایی

 

21 اردیبهشت 1400

به علت تقارن تاریخ 27 اردیبهشت ماه با تعطیل رسمی کلیمیان، امتحان درس ادیان الهی (3) دانش آموزان اقلیت های دینی پایه دوازدهم یک روز زودتر و در روز یکشنبه 26 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا برنامه امتحان نهایی توسط خود مدرسه تعیین میشه ؟

✔️ خیر ، همون طور که تو این مقاله گفتیم این برنامه توسط آموزش و پرورش برنامه ریزی میشه .

2- ✔️ چه جوری می تونیم به برنامه امتحانات نهایی دسترسی داشته باشیم ؟

✔️ این برنامه توسط مدارس به دانش آموزا داده میشه که البته ما هم لینک دانلود برنامه امتحان نهایی رو تو این مقاله گذاشتیم .

3- ✔️ دانش آموزا چه جوری می تونن از زمان و تاریخ دقیق برگزاری امتحانات نهاییشون با خبر بشن ؟

✔️ برای اطلاع از زمان و تاریخ دقیق هر امتحان باید برنامه امتحان نهایی رو چک کنن که این برنامه رو هم می تونن از مدرسه بگیرن و هم از این مقاله دانلود کنن .

منبع : برنامه امتحانات نهایی 1400



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

تاریخ امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۰ از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام شده که طبق این برنامه، امتحانات دانش اموزان پایه دوازدهم از تاریخ 26 اردیبهشت ماه اغاز میشه و دانش آموزا با اطلاع از زمان برگزاری هر درس باید خودشون رو برای حضور در جلسه هر امتحان آماده کنن.



با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی همه دانش اموزا مخصوصا دانش اموزای نهم و دوازدهم که امتحانات اوناها به صورت نهایی برگزار میشه باید پیگیر تاریخ امتحانات نهایی خرداد باشن تا با اطلاع از زمان برگزاری هر امتحان، برنامه ریزی خودشون رو برای مطالعه هر درس انجام بدن.

با توجه به حساسیت امتحان نهایی خرداد 1400 برای دانش اموزان دوازدهم و تاثیر معدل اون در کنکور سراسری، اطلاع از زمان برگزاری امتحانات نهایی اهمیت دوچندانی پیدا میکنه . برای همین در ادامه این مقاله در خصوص تاریخ امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ رشته های ریاضی، تجربی و انسانی توضیح دادیم.

 

تاریخ امتحانات نهایی دوازدهم خرداد ۱۴۰۰

همونطور که گفته شد اطلاع از زمان برگزاری امتحانات نهایی خرداد برای دانش آموزا اهمیت خیلی بالایی داره تا بتونن با یک برنامه ریزی درست برای مطالعه، خودشون رو برای حضور در جلسه هر امتحان و کسب یک نمره خوب از اون درس آماده کنن .

زمان برگزاری امتحان نهایی هر سال از طرف آموزش و پرورش به همه مدارس ابلاغ میشه. طبق برنامه امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۰ ، این امتحانات از تاریخ 26 اردیبهشت ماه اغاز میشه و تا تاریخ 24 خرداد ادامه داره و که در جدول زیر زمان برگزاری امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۰ برای گروه آزمایشی ریاضی، تجربی  انسانی رو گذاشتیم.

 

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان ، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی دوره دوم متوسطه خرداد ماه ۱۴۰۰ ​

 

ساعت 8 صبح
روز تاریخ امتحان ریاضی فیزیک علوم تجربی
یکشنبه 1400/2/26 ادیان الهی (3) - اقلیت های دینی ادیان الهی (3) - اقلیت های دینی
دوشنبه 1400/2/27 تعلیمات دینی 3 (دینی،اخلاق و قرآن) تعلیمات دینی 3 (دینی،اخلاق و قرآن)
چهارشنبه 1400/3/29 شیمی 3 شیمی 3
شنبه 1400/3/1 فیزیک 3 فیزیک 3
دوشنبه 1400/3/3 فارسی 3 فارسی 3
چهارشنبه 1400/3/5 سلامت و بهداشت سلامت و بهداشت
شنبه 1400/3/8 ریاضیات گسسته ریاضی 3
دوشنبه 1400/3/10 علوم اجتماعی علوم اجتماعی
چهارشنبه 1400/3/12 عربی 3  عربی 3 
دوشنبه 1400/3/17 حسابان 2 زیست شناسی 3
چهارشنبه 1400/3/19 زبان خارجی 3 زبان خارجی 3
یکشنبه 1400/3/23 هندسه 3 ---------

 

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان ، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی خرداد ماه۱۴۰۰

 

ساعت 8 صبح
روز تاریخ امتحان علوم انسانی معارف اسلامی
یکشنبه 1400/2/26 ادیان الهی (3) - اقلیت های دینی ا-
دوشنبه 1400/2/27 تعلیمات دینی 3 (دینی،اخلاق و قرآن) تعلیمات دینی 3 (دینی،اخلاق و قرآن) 
چهارشنبه 1400/3/29 فلسفه 2 فلسفه 2
شنبه 1400/3/1 سلامت و بهداشت  سلامت و بهداشت 
دوشنبه 1400/3/3 جامعه شناسی 3  احکام 3  ( تخصصی رشته )
چهارشنبه 1400/3/5 عربی 3 ( تخصصی رشته ) تاریخ 3 ( تخصصی رشته )
شنبه 1400/3/8 ریاضی و آمار 3 ریاضی و آمار 3
دوشنبه 1400/3/10 علوم و فنون ادبی 3 علوم و فنون ادبی 3
چهارشنبه 1400/3/12 جغرافیا 3 اصول عقاید 3
دوشنبه 1400/3/17 زبان خارجی 3 زبان خارجی 3
چهارشنبه 1400/3/19 زبان آلمانی، انگلیسی و فرانسه ناشنوایان زبان آلمانی، انگلیسی و فرانسه ناشنوایان
شنبه 1400/3/22 تاریخ 3 ( تخصصی رشته ) عربی 3 ( تخصصی رشته )
دوشنبه 1400/3/24 فارسی 3 فارسی 3

 

 

برنامه امتحانات نهایی خرداد 1400 که در جداول بالا عنوان شده بر اساس آخرین مصوبات و برنامه ریزی های وزارت آزموش و پرورش کشور ارائه شده است. در صورت ایجاد هر گونه تغییر در تاریخ های ذکر شده در این قسمت اطلاع رسانی شده و جداول به روز رسانی خواهند شد.

 

 

برای اطلاع بیشتر از برنامه امتحان نهایی خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : برنامه امتحان نهایی

 

 

 

 

 

تاریخ امتحانات نهایی پایه نهم خرداد ۱۴۰۰

امتحانات نوبت اول و دوم دانش آموزای نهم هم به صورت نهایی برگزار میشه، یعنی همه سوالات از طرف آموزش و پرورش هر استان طراحی میشه و در اختیار مدارس هر استان قرار می گیره و مدارس هم برنامه امتحانات نهایی نهم رو در اختیار دانش آموزا میذاره. دانش آموزا هم باید با اطلاع از تاریخ برگزاری هر امتحان نهایی نهم ، با یک برنامه ریزی دقیق خودشون رو برای حضور در امتحانات نهم آماده کنن.

تاریخ امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۰ پایه نهم برای هر استان متفاوته و از طرف آموزش و پرورش اون استان اعلام میشه که با خوندن مقثاله زیر می تونین به محض اعلام برنامه امتحان نهایی پایه نهم هر استان مطلع بشین.

بیشتر بخوانید: برنامه امتحان نهایی پایه نهم

 

مشاوره امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰

برای آمادگی بیشتر برای حضور در جلسه امتحان نهایی و داشتن یک برنامه ریزی دقیق و کامل برای جز به جز هر درس، پیشنهاد می کنیم حتما به حذفیات امتحان نهایی و بارم بندی های اعلام شده توسط آموزش و پرورش برای هر درس توجه داشته باشید تا بتونن به قسمت های مهم کتاب آشنا بشین.

علاوه بر این، با توجه به وضعیت پیش اومده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، احتمال تعویق در زمان برگزاری امتحانات نهایی وجود داره، به همین دلیل حتما چند روز مونده به هر امتحان پیگیر اخبار مربوط به این موضوع باشید تا در صورت تعویق امتحانی مطلع بشین. البته می تونین عضو کانال تلگرام تلگرام مدارس تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه در تاریخ امتحانات نهایی 1400 تغییری ایجاد بشه مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه تعویقی در زمان برگزاری هر امتحان نهایی ایجاد بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن با به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد تاریخ امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم تجربی

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ امتحانات نهایی خرداد از کی شروع میشه ؟

✔️ این امتحانات از اواخر اردیبهشت ماه شروع میشه که زمان دقیق هر امتحان در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ چه جوری می تونیم برنامه ریزی دقیق تری برای هر امتحان داشته باشیم ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، یکی از راه های داشتن برنامه ریزی مناسب اطلاع از بارم بندی هر درسه.

3- ✔️ آیا امکان تعویق در زمان برگزاری امتحانات نهایی وجود داره ؟

✔️ با توجه به شرایط موجود امکان تعویق بعضی امتحان ها وجود داره که به محض تعویق در این مقاله اطلاع میدیم.

منبع : تاریخ امتحان نهایی ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

حذفیات امتحان نهایی دوازدهم 1400 هر سال از طرف آموزش و پرورش مشخص میشه و دانش آموزا با اطلاع از مباحث حذف شده هر کتاب می تونن از زمانشون به طور بهینه استفاده کنن و دیگه نیازی نیست مباحثی که قرار نیست ازش سوالی طرح بشه رو بخونن.



بعضی از کتاب های درسی حجم بسیار زیادی دارن و دانش آموزان همیشه نگرانن که آخر سال چطور این حجم زیاد رو مطالعه کنن؟ البته این نگرانی بی مورد نیست و حتی ممکنه معلمان دانش آموزان رو هم درگیر خودش کنه. به هر حال این معلما هستن که باید کل کتاب درسی رو تدریس کنن تا دانش آموزانشون برای امتحان های نهایی آماده بشن.

به همین دلیل اطلاع داشتن از حذفیات امتحان نهایی برای پایه دوازدهم متوسطه دوم، چیزی خالی از لطف نیست! تو این مقاله قصد داریم اطلاعات مربوط به حذفیات امتحان نهایی دوازدهم خرداد ۱۴۰۰ رو برای دروس عمومی و تخصصی رشته ریاضی، تجربی و انسانی گفتیم.

 

حذفیات امتحان نهایی دوازدهم خرداد ۱۴۰۰

تقریبا میشه گفت که اطلاع از حذفیات امتحان نهایی، برای دانش آموزان پایه دوازدهم اهمیت زیادی داره و اونا با اطلاع از حذفیاف بخش های مختلف کتاب زمان الکی برای مطالعه اون نمی ذارن. اما حذفیات امتحان نهایی دوازدهم خرداد 1400 چیه؟

متاسفانه تا الان اطلاعاتی درباره حذفیات امتحان نهایی دوازدهم خرداد 1400 منتشر نشده و هنوز معلوم نیست که چه صفحاتی از کتاب های درسی حذف شدن؛ اما ما اطلاعات مربوط به سال قبل رو برای شما دانش آموزان می ذاریم که بدونین در سال قبل چه چیزهایی حذف شده بود!

احتمالا امسال هم مثل سال قبل این حذفیات وجود داره. به هر حال بعد از اینکه حذفیات امتحان نهایی دوازدهم خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد، حتما این مقاله رو به روزرسانی می کنیم. البته با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض انتشار اطلاعیه ای در این خصوص، مطلع میشین.

 

 

عنوان لینک دانلود
حذفیات امتحان نهایی دوازدهم 1400

دانلود فایل

 

بیشتر بخوانید: برنامه امتحانات نهایی

 

 

 

 

 

اهمیت استفاده از حذفیات امتحان نهایی ۱۴۰۰

خب همون طور که گفتیم اطلاع از حذفیات امتحان نهایی ۱۴۰۰، اهمیت خیلی زیادی برای دانش آموزان داره! اما چرا این رو می گیم؟ دقت کنین که حجم کتاب های درسی واقعا زیاده و دانش آموزان پایه دوازدهم با درگیری کنکوری که دارن، واقعا فرصت نمی کنن برای امتحان های نهایی درس بخونن.

از طرفی هم خود معلما نمی تونن یک قسمت از کتاب رو حذف کنن، چون امتحان ها نهایی هست. به هر حال در این جور موقع ها هست که حذفیات امتحان نهایی پایه دوازدهم به داد دانش آموزان و معلمان می رسه.

وقتی شما اطلاع داشته باشین که حذفیات امتحان های دوازدهم خرداد ۱۴۰۰ چیه، از وقتتون بهینه استفاده می کنین و مباحثی که حذف شده رو مطالعه نمی کنین! با توجه به تاثیر معدل در کنکور سراسری هم می تونین نمرات بهتری از هر درس بگیرین و معدل بالاتری هم داشته باشین.

این مسئله برای معلمانی که یک مقدار از درس هاشون عقب هستن و می خوان هر جور شده درس رو به بودجه بندی امتحان برسونن هم صادقه! معلمان هم دیگه وقتشون رو در تدریس این حذفیات امتحانات نهایی نمی ذارن و بیشتر روی مبحث های دیگه تمرکز می کنن.

پس با تموم این دلایلی که گفتیم، متوجه شدین که اطلاع و استفاده از حذفیات امتحان ها چقدر مهم و لازمه. پس حتما قبل از امتحان هاتون به این سایت مراجعه کنین و درباره حذفیات امتحان نهایی دوازدهم خرداد 1400 اطلاعات لازم رو کسب کنین تا در زمان اعلام نتایج امتحان نهایی به نتیجه دلخواهتون برسین.

با توجه به اینکه کارت ورود به جلسه امتحان نهایی به صورت اینترنتی منتشر میشه، برای دریافت این کارت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

 

حذفیات امتحان نهایی نهم ۱۴۰۰

اما علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم، امتحانات دانش آموزان پایه نهم هم به صورت هماهنگ استانی برگزار میشه و دانش آموزا باید خودشون رو برای حضور در این امتحانات و کسب نمره خوب آماده کنن. 

اما با توجه به شرایط پیش اومده در جامعه و تعطیی مدارس و آموزش غیر حضوری، آموزش و پروش اقدام به حذف 30 در صد از مباحث کتاب های درسی دانش آموران پایه نهم هم کرده. دانش آموزا با اطلاع از حذفیات امتحان نهایی نهم ۱۴۰۰ می تونن برنامه ریزی دقیق تری برای حضور در امتحاناتشون داشته باشن. هنوز لیست حذفیات امتحان نهایی این پایه اعلام نشده ولی به محض اعلام این حذفیات از طرف آموزش و پرورش در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

عنوان لینک دانلود
حذفیات امتحان نهایی نهم

دانلود فایل

 

 اگه سوالی در مورد  حذفیات امتحانات نهایی دوازدهم و نهم ۱۴۰۰ داشتین می تونین از هر جای ایران که هستین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: امتحان نهایی نهم

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ حذفیات امتحان نهایی دوازدهم شامل چه درس هایی میشه؟

✔️ این حذفیات شامل دروس اختصاصی و عمومی میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

2- ✔️ چه جوری می تونیم به حذفیات امتحانات نهایی دسترسی داشته باشیم؟

✔️ این حذفیات هر سال توسط آموزش و پرورش اعلام میشه که جدول حذفیات در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ اطلاع از حذفیات امتحانات نهایی چه کمکی به داوطلبا می کنه؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل گفته شد، داوطلبا با اطلاع از این حذفیات، می تونن از وقتشون بهینه استفاده کنن.

منبع : حذفیات امتحانات نهایی



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

هر ساله بعد از شروع ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ دانش آموزای ورودی پایه ها ( پایه اول ، پایه هفتم و پایه دهم ) ثبت نامشون رو بصورت اینترنتی و دانش آموزای میان پایه ثبت نامشون رو به صورت حضوری تو نزدیک ترین مدرسه شاهد محل سکونتشون انجام میدن .

 



 مدارس شاهد زیر نظر اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش پرورش قرار داره . این مدارس چندین ساله که پذیرششون رو از دانش آموزای شاهد ( فرزندان شهداء ، آزادگان و جانبازان 50% به بالا ) و دانش آموزای غیر شاهد (  دانش آموزا با اولويت ايثارگری و ساير اولويت ها  ) با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی که برای ورود به این مدارس در نظر گرفتن ، انجام میدن .

مدارس شاهد هر ساله زمان و شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش دانش آموزا رو از طریق دفترچه ثبت نام مدارس شاهد که از سامانه ثبت نام مدارس شاهد saja.medi.ir منتشر میشه به اطلاع دانش آموزا می رسونن تا هر کسی که این شرایط رو داره در صورت تمایل اقدام به ثبت نام تو این مدارس کنه . همونطور که گفتیم ثبت نام برای دانش آموزای ورودی پایه به صورت اینترنتی و برای دانش آموزای میان پایه به صورت حضوری انجام می گیره . تو این مقاله مراحل ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد رو توضیح دادیم ، برای اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ تا آخر مقاله همراهمون باشین .

 

راهنمای ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که گفتیم نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1400 برای ورودی پایه ها ( پایه اول ، پایه هفتم و پایه دهم ) به صورت اینترنتی و برای میان پایه ها به صورت حضوری انجام میشه . این ثبت نام اصطلاحا به پیش ثبت نام مدارس شاهد معروفه . چون بعد از اتمام این ثبت نام ، ستاد ثبت نام شروع به بررسی شرایط و امتیازات داوطلبا میکنه .

 

راهنمای تصویری پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد :

 

ورود به سایت ثبت نام : saja.medu.ir ، وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه در قسمت ثبت نام دانش آموز :

 

 

نمایش اطلاعات شناسایی دانش آموز :

 

اطلاعات آدرس و شماره تلفن :

 

 

اطلاعات والدین دانش آموز :

 

 

انتخاب مدرسه بر اساس محل سکونت دانش آموز و رشته مورد علاقه :

 

 

مشخص کردن امتیازات دانش آموز :

 

 

نمایش فرم اطلاعات پیش ثبت نامی و تایید اطلاعات :

 

 

 

تصاویر مربوط به مراحل ثبت نام سال گذشتس ، به محض شروع ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 تصاویر بالا بروز رسانی خواهد شد .

 

برای ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : saja.medu.ir

 

 

 

 

 

نحوه ثبت نام حضوری مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

​ثبت نام حضوری فقط برای دانش آموزای میان پایه انجام​ میشه . این دانش آموزا باید تمام مدارک لازم برای ثبت نام مثل عکس 3* 4 ، اصل و کپی شناسنامه ، کارنامه سال قبل ، کارت ملی و شناسنامه پدر و مادرشون رو به همراه یکی از اولیاشون به نزدیک ترین مدرسه شاهد تو محدوده محل سکونتشون ببرن و ثبت نام حضوری خودشون رو انجام بدن .

برای دونستن همه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو بخونین تا ببینین اگه شرایط ثبت نام مدارس شاهد رو دارین بتونین تو زمان ثبت نام این مدارس با توجه به شرایطتون ثبت نامتون رو انجام بدین .

در ادامه بخوانید : شرایط ثبت نام مدارس شاهد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو باشن .

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای پایه دهم به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام برای پایه دهم به صورت اینترنتی انجام میشه که تو متن مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

2- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد که آدرس اون تو متن مقاله گفته شده ، انجام می گیره .

3- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزای میان پایه چجوری انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام برای دانش آموزای میان پایه به صورت حضوری انجام میشه که تو متن مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

منبع : نحوه ثبت نام مدرسه شاهد



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مدارس شاهد جزو مدارسی که هرسال دانش آموزای زیادی علاقه به تحصیل تو این مدرسه رو دارن . این مدرسه مثل بقیه مدارس ، شهریه دریافت می کنه . دونستن مقدار شهریه مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ جزو مواردیه که والدین قبل از ثبت نام تو این مدرسه باید بدونن .

 



مدارس شاهد زیر نظر اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش پرورش قرار داره . در ابتدای تاسیس ، این مدارس فقط مختص فرزندان شهداء ، آزادگان و جانبازان 50 %  و بالاتر بوده ولی با توجه به اینکه تو سالای اخیر  این مدارس دارای ظرفیت خالی بودن اقدام به ثبت نام دانش آموزای غیر شاهد که شامل فرزندان ایثارگران زیر 50 درصد و اقوام شهدا و ایثارگران و همچنین فرزندان کارمندای مدارس شاهد و آموزش و پرورش و .. هستن ، کرده .

مدارس شاهد هر ساله مبلغی تحت عنوان شهریه مدارس شاهد برای فعالیت های فوق برنامه ، کلاس های تقویتی و جبرانی مدارس شاهد دریافت می کنه . که میزان این شهریه توسط اداره امور شاهد و ایثارگری آموزش و پرورش برای هر کدوم از دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم مشخص میشه .

بیشترین سوالی که ذهن اکثر دانش آموزا و والدینشون رو بعد از پذیرش تو مدارس شاهد مشغول میکنه شهریه مدارس شاهده . اگه شما هم جزو اون دسته از دانش آموزایی هستین که قصد ثبت نام تو مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو دارین تا انتهای این مقاله همراهمون باشین تا اطلاعات لازم درباره شهریه مدارس شاهد رو به دست بیارین .

 

شهریه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همونطوری که گفتیم مدارس شاهد هر ساله مبلغی تحت عنوان شهریه مدارس شاهد برای فعالیت های فوق برنامه ، کلاس های تقویتی و جبرانی مدارس شاهد دریافت می کنن . البته تحصیل برای فرزندان شهداء ، آزادگان و جانبازان 50 % و بالاتر تو مدارس شاهد به صورت رایگانه. میزان شهریه در جدول زیر مشخص شده.

 

 

شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزای شاهد از محل اعتبارای بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می شه و تحصیل تو این مدارس برای دانش آموزای شاهد رایگانه .

 

شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان غیر شاهد
میزان شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی بین 450 تا 850 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه بین 530 هزار تومان تا 1 میلیون تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه بین 640 هزار تومان تا 1 میلیون و 300 هزار تومان

 

شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد
میزان شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی 450 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه 520 هزار تومان
میزان شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه 650 هزار تومان

 

 

 

شهریه مشخص شده در جدول بالا مربوط ب مسزات شهریه دریافتی این مدارس در سال گذشتست، میزان شهریه هر سال بین 10 تا 15 درصد افزایش پیدا میکنه . البته به محض اینکه میزان دقیق شهریه مدارس شاهد 1400 - 1401 مشخص بشه جداول بالا به روز رسانی میشن.



برای اطلاع از شرایط کامل ثبت نام مدارس شاهد مقاله زیر رو بخونین . 

بیشتر بخوانید : ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

از اونجایی که ثبت نام اینترنتیه مدارس شاهد به عنوان پیش ثبت نام هست . اگه بعد از انجام ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 و دونستن شرایط اون خواستین بدونین که نتیجه این پیش ثبت نام خودتون رو چطوری باید ببینین میتونین مقاله زیر رو بخوین

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج مدارس شاهد

 در مورد شهریه مدارس شاهد سوالی داشتین می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مجرب این مرکز در ارتباط باشین . کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما در مورد شهریه مدارس شاهد پاسخ بدن .

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ شهریه مدارس شاهد چقدره ؟

✔️ شهریه این مدارس برای مقاطع مختلف متفاوته که تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

2- ✔️ شهریه مدارس شاهد بابت چه چیزهایه ؟

✔️ همونطوری که گفته شد شهریه مدارس شاهد برای فعالیت های فوق برنامه ، کلاس های تقویتی و جبرانی این مدارسه .

3- ✔️ فرزندان شاهد هم باید این شهریه رو پرداخت کنن ؟

✔️ برای فرزندان شهداء ، آزادگان و جانبازان 50 % و بالاتر تحصیل تو مدارس شاهد به صورت رایگانه که به طور کامل تو متن مقاله توضیح دادیم .

منبع : شهریه مدارس شاهد



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ اطلاعات مهمی مثله زمان ثبت نام ، شرایط ثبت نام مدارس شاهد ، زمان اعلام نتایج مدارس شاهد و همه امتیازای دانش آموزا نوشته شده که مطالعه و دانلود این دفترچه قبل از ثبت نام ضروریه.



مدارس شاهد هر ساله برای همه مقاطع تحصیلی اقدام به پذیرش دانش آموز می کنن . ثبت نام برای ورودی پایه ها ( پایه اول ، پایه هفتم و پایه دهم ) به صورت اینترنتی و برای دانش آموزای میان پایه ثبت نام به صورت حضوری تو نزدیک ترین مدرسه شاهد محل سکونت دانش آموز انجام میشه .

معمولا ثبت نام مدارس شاهد از خرداد ماه شروع میشه و تا تیر ماه ادامه داره . دانش آموزا حتما قبل از شروع ثبت نام باید دفترچه امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو بخونن تا از زمان و شرایط ثبت نام مطلع بشن . در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 رو گذاشتیم.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

ثبت نام در مدارس شاهد تو دو مرحله اینترنتی و حضوریه . ثبت نام اینترنتی از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد انجام می گیره . این ثبت نام برای دانش آموزای شاهد ( فرزند شهداء ، آزادگان ، جانبازان 50% و بالاتر ) قطعی و برای دانش آموزای غیر شاهد ( دانش آموزایی که دارای اولویت ایثارگری زیر 50 % و سایر الویت ها هستن ) موقته . دانش آموزای غیر شاهد با داشتن امتیاز و شرایط لازم ثبت نام این مدارس ، ثبت نامشون قطعی میشه .

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ همزمان با آغاز ثبت نام این مدارس بر روی سایت ثبت نام قرار میگیره و متقاضیا باید قبل از ثبت نام، این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن .با عضویت در کانال مدارس تحصیلیکو به محض اینکه این دفترچه منتشر بشه مطلع میشین.

 

عنوان لینک دانلود
دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

دانلود فایل

(به زودی)

 

 

به محض اینکه دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1400 منتشر بشه لینک دانلود اون در جدول بالا فعال میشه.

 

برای اطلاع از ثبت نام مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

شرایط دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

مدارس شاهد هم مثه بقیه مدارس برای پذیرش دانش آموز یک سری شرایط عمومی و اختصاصی داره که دانش آموزا با داشتن این شرایط می تونن اقدام به ثبت نام تو این مدارس کنن که این شرایط شامل :

 

 شرایط عمومی لازم :

  1. ​ داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری
  2. داشتن پوشش مناسب با دوره تحصیلی ( دانش آموزای دختر موظف به سر کردن چادر به عنوان پوشش برتر هنگام ورود و خروج از مدرسه هستن )
  3. حفظ شئونات و ارزش های دینی
  4. رعایت قوانین و مقررات انضباطی ، تربیتی و آموزشی
  5. سکونت تو محدوده تعیین شده برای متقاضیای

 امکان پیش ثبت نام برای دانش آموزایی که والدینشون شاغل آموزش و پرورش و یا بنیاد شهید هستن تو محدوده محل کار والدینشون با مجوز اداره شاهد منطقه برای ثبت نام وجود داره .

 

 شرایط علمی :

 

پایه تحصیلی  شرایط علمی دانش آموزان جهت ورود به مدارس شاهد
اول ابتدایی داشتن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم از جدول امتیازبندی
پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب تو همه دروس یا داشتن نهایتا یک خوب در خرداد ماه پایه ششم ابتدایی
پایه دهم قبولی خرداد ماه پایه نهم با معدل کل حداقل 17 و نمره سالانه 15 تو همه دروس

 

برای اطلاع دقیق تر از همه شرایط ثبت نام مدارس شاهد مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 

جدول امتیاز بندی دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

مدرسه شاهد برای ثبت نام دانش آموزا علاوه بر اینکه یک سری شرایط عمومی و علمی داره دو تا جدول امتیاز بندی هم داره که یکیش برای مشخص کردن اولویت ایثارگری و یکیشم برای مشخص کردن امتیاز بقیه اولویت های دانش اموزاست .

 

نحوه امتياز بندی داوطلبای ثبت نام تو مدارس شاهد با اولويت ايثارگری :​​

 

 

ردیف وضعیت دانش آموز میزان امتیاز امتیاز توضیحات و مدارک مور نیاز
1 دانش آموز جانباز  3000 امتیاز ثبت كد ايثارگری در سامانه سجا 
فرزند جانباز 25 تا 49 درصد
2   فرزند جانباز تا 25 درصد 2000 امتیاز ثبت كد ايثارگری در سامانه سجا
3 خواهر و برادر شهيد و جانباز 70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران
نوه شهيد و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر هر مورد 700 امتیاز – حداکثر 1400 امتیاز 
نوه شهيد اتباع ( مراجعه به مدرسه جهت ثبت نام ) 700 امتیاز 
4 فرزند جهادگر و رزمنده بسيجی  خدمت بسيجييان در جبهه در 8 سال دفاع مقدس ( شهریور 59 تا شهریور 67 – حداکثر 96 ماه ) : (هر ماه 40 امتیاز ) گواهی معتبر از نیروی مقاومت بسیج یا جهاد سازندگی مطابق بند 2-6 ( با قید مدت حضور داوطلبانه در جبهه یا منطقه جنگی مطابق با گواهی معتبر )
5   فرزند رزمنده جبهه مقاومت  هر ماه 40 امتیاز گواهی معتبر از حوزه ايثارگران سپاه
6 فرزند رزمنده نظامی يا وظيفه الف - حضور در جبهه و مناطق جنگی در 8 سال دفاع مقدس ( شهریور 59 تا شهریور 67 – حداکثر 96 ماه ) هرماه 20 امتياز  گواهي معتبر از مراجع مذكور در ( بند 2-6 ) با قيد مدت حضور در و عملياتی
ب - حضور در مناطق امنيتی از تاريخ 1/7/67 به بعد حداكثر 90 ماه ( به ازای هر ماه 2 امتیاز )
ج - حضور در مناطق عملياتی از تاريخ 1/7/67 به بعد حداكثر 60 ماه به ازای هر ماه 1/5 امتياز( 
د - حضور در مناطق امنيتی  ( شمال غرب ايران ) از تاريخ 1/1/ 58 لغایت 31/6/59 ( به مدت 18 ماه ) هر ماه 15 امتیاز
7 نوه آزاده – نوه جانباز 50  تا 69 درصد هر مورد 100 امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران
نوه آزاده با جانبازی تا 69 درصد هر مورد 150 امتیاز 
8 نوه جانباز تا 49 درصد ( 2 مورد )  هر مورد 50 امتیاز  معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران
سلاله (نتیجه ) شهید (2 مورد )
 فرزند و همسر ( شهید ، جانباز 50 درصد به بالا و آزاده ) 50 امتیاز معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران
نوه رزمنده هر ماه 3 امتیاز حداکثر 100 ماه  گواهی معتبر حضور در جبهه
فرزند گروه جهادی شميم شاهد هر ماه 3 امتیاز حداکثر 100 ماه  معرفی نامه از گروه جهادی شمیم شاهد با مهر برجسته
خواهرزاده يا برادرزاده شهيد و جانباز 70 درصد به بالا هر مورد 100 امتیاز  معرفی نامه یا کارت شناسایی معتبر از بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

نحوه امتياز بندی داوطلبای ثبت نام تو مدارس شاهد با سایر اولویت ها :​​

 

ردیف وضعیت دانش آموز میزان امتیاز امتیاز توضیحات و مدارک مور نیاز
1 حافظ قرآن کریم هر جزء 15 امتیاز ارائه گواهی معتبراز واحد مرتبط اداره کل آموزش و پرورش استان یا سازمان اوقاف  و امور خیریه با تایید ستاد شاهد استان
2 رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ ، مفاهیم ، قرائت قران ونهج البلاغه مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 2 گواهی از منطقه پذیرفته می شود .
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
3 رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی وعلمی دانش آموزان مسابقات در سطح منطقه 5 امتیاز حداکثر 3 گواهی از منطقه پذیرفته می شود . مسابقات علمی منظور المپیاد علمی و جشنواره خوارزمی میباشد .
مسابقات در سطح استان 30 امتیاز
مسابقات در سطح کشور 50 امتیاز
مسابقات در سطح بین الملل 60 امتیاز
تذکر : حداکثر امتیاز در این بخش 150 امتیاز می باشد.
4 فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد اشتغال فعلی ( سال جاری ) در طرح شاهد ( 97 - 98 ) : آخرين حكم استخدامی يا ابلاغ رسمی مبنی بر اشتغال موظف در طرح شاهد در سال تحصیلی جاری گواهی سوابق خدمت درطرح شاهد از مراجع ذيربط
عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 20 امتیاز
عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز
سابقه سنوات گذشته خدمت ( آموزشی ) تا پایان 97-98 ، به نسبت 24 ساعت در طرح شاهد هر سال 8 امتیاز - سابقه سنوات گذشته (اداری ) د ر طرح شاهد هر سال 10 امتیاز
حداکثر امتیاز این بند برای زوج کارمند و فرهنگی ( شاغل در طرح شاهد ) 300 امتیاز
5 دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدرسه شاهد محل تدریس والدین به ازای هر 6 ساعت 25 امتیاز ، با حداقل 12 ساعت ( ابلاغ سال تحصیلی 98-99 ) - حداکثر 100 امتیاز با تایید ستاد اجرایی شاهد منطقه
6 فرزندان کارکنان رسمی اموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران اشتغال فعلی در مدارس ایثارگران (97-98 ) : عوامل آموزشی هر 6 ساعت در هفته 8 امتیاز ، عوامل اداری هر 8 ساعت در هفته 8 امتیاز آخرین حکم استخدامی یا ابلاغ رسمی موظف در مدرسه ایثارگران در سال تحصیلی جاری
سابقه خدمت تمام وقت موظف در مدارس ایثارگران هر سال 4 امتیاز
7 فرزندان فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی درگیر و غیر درگیر 100 امتیاز به تشخیص ستاد اجرایی شاهد منطقه
8 فرزند کارکنان رسمی اموزش و پرورش بنیاد شهید ( شاغل یا بازنشسته ) (مامور یا انتقالی ) به ازای هر سال سابقه خدمت رسمی یا پیمانی 5 امتیاز ( حداکثر امتیاز زوج خدمت 300 امتیاز ) آخرین حکم استخدامی صادره در سال جاری برای شاغلین ، آخرین حکم بازنشستگی برای بازنشستگان ، گواهی سابقه خدمت اموزش و پرورش برای مامورین انتقالی
9 فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز حداکثر120 امتیاز ( اولویت احداث مدرسه ) به تشخیص ستاد شاهد استان گواهی صادره از اداره کل نوسازی مدارس استان وتایید کتبی ستاد ثبت نام شاهد منطقه در سال جاری
10 امتیاز علمی دانش آموز برای دانش آموزان دوره دوم بصورت (15* معدل اکتسابی ) کارنامه تحصیلی دانش آموز

 

 بعد از خوندن شرایط و ضوابط ثبت نام مدارس شاهد دانش آموزای علاقه مند به این مدرسه اقدام به ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد می کنن . ممکنه زمان ثبت نام مدارس شاهد اطلاعات خودشون رو اشتباه وارد کرده باشن . از اونجایی که این اطلاعات برای ثبت نام دانش آموزا خیلی مهمه ممکنه تو مراحل ثبت نام دچار مشکل بشن . مدارس شاهد امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد رو برای دانش آموزا فراهم می کنه .

 

خیلی از اولیا و دانش آموزا با توجه به شرایط مدارس شاهد این مدرسه رو جزو مدارس دولتی میدونن و فکر می کنن که شهریه ای برای تحصیل تو این مدارس پرداخت نمی کنن اما واقعیت متفاوته و برای ادامه تحصیل تو این مدارس لازمه شهریه ای پرداخت بشه . برای اطلاع از جزئیات شهریه مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : شهریه مدارس شاهد

 

اگه با خوندن این مقاله درباره دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 بازم سوالی داشتین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و سوالاتتون رو از کارشناسای مجرب تحصیلیکو بپرسین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام مدارس شاهد چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ هر ساله با شروع ثبت نام مدارس شاهد دفترچه ثبت نام این مدارس منتشر میشه که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

2- ✔️ دفترچه ثبت نام مدارس شاهد شامل چه مواردیه ؟

✔️ شرایط عمومی ، شرایط علمی و امتیازات دانش آموزا که تو متن مقاله همه این شرایط به طور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ از کجا می تونیم دفترچه ثبت نام مدارس شاهد رو دانلود کنیم ؟

✔️ این دفترچه از طریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد قابله دریافته که لینک دانلود اون رو در این مقاله هم گذاشتیم.

منبع : دفترچه ثبت نام مدارس شاهد



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

همه داوطلبایی که تصمیم به ادامه تحصیل در دکترا علوم پزشکی ۱۴۰۰ رو دارن ، باید با اطلاعات ثبت نامی خودشون به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و با دریافت کارنامه اولیه دکتری بهداشت 1400 از وضعیت خودشون مطلع بشن .



پس از برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت ، همه داوطلبایی که در آزمون دکتری بهداشت شرکت کردن برای اطلاع از وضعیت خودشون در این آزمون ، منتظر منتشر شدن کارنامه اولیه کنکور دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۰ هستن تا بتونن از وضعیت خودشون برای انتخاب رشته در این مقطع مطلع بشن .

نتایج دکتری وزارت بهداشت هر سال طی دو مرحله اولیه و نهایی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir اعلام میشه . در اعلام نتایج اولیه دکترا بهداشت وضعیت علمی داوطلب به صورت کارنامه منتشر می شه . متقاضیا باید بعد از مراجعه به سایتsanjeshp.ir رتبه و تراز اکتسابی خودشون رو بررسی کرده و در صورت مجاز بودن در انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۰ شرکت کنن .

به خاطر اهمیت اطلاع از اعلام نتیجه اولیه دکتری بهداشت در ادامه این مقاله در مورد زمان ، نحوه مشاهده و مراحل بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری 1400 صحبت کردیم . پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

 

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

مرکز سنجش پزشکی کشور ، هر سال طی یک جدول زمان بندی ، زمان اعلام نتایج آزمون دکتری رو از طریق سایت sanjeshp.ir اعلام می کنه و داوطلبا باید با مشاهده این جدول از زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ مطلع بشن .

سال گذشته نتایج اولیه آزمون دکتری وزات بهداشت دو نیمه دوم اعلام شد . هنوز زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دکتری علوم پزشکی 1400 مشخص نشده اما پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به دکتری بهداشت 1400 مطلع بشین .

 

 

به محض اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری بهداشت 1400 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدم.

برای اینکه فرایند انتخاب رشته دکتری بهداشت رو به طور کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

تموم داوطلبایی که تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع دکتری علوم پزشکی 1400 رو دارن باید زمان اعلام نتایج اولیه دکتری بهداشت ۱۴۰۰ وارد سایت سنجش پزشکی کشور شده و وضعیت خودشون رو برای انتخاب رشته در مجموعه امتحانی شون مشاهده کنن .

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ بطور خلاصه

  1. ورود به سایت sanjeshp.ir و بخش دکتری تخصصی

  2. انتخاب گزینه نتیجه مرحله اول

  3. وارد کردن کد پیگیری ثبت نام

  4. مشاهده کارنامه

  • راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400

ورود به سایت مرکز سنجش پزشکی کشور به آدرس sanjeshp.ir و انتخاب بخش دکتری تخصصی

 

کلیک روی لینک " نتیجه مرحله اول "
 انتخاب گزینه مورد نظر " نتیجه مرحله اول "
وارد کردن کد ملی برای کاربران ایرانی و شماره گذرنامه برای اتباع خارجی و همچنین وارد کردن شماره تلفن همراه که هنگام ثبت نام وارد کردین

 

تصاویر بالا مربوط به اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت سال گذشتس به محض اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 این مقاله به روز رسانی میشه .

برای اطلاع از اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت خوندن مقاله زیر رو بهتون پیشنهاد می کنیم .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

 

مراحل بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

پذیرش در دوره دکتری علوم پزشکی طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه عملی انجام میشه . متقاضیای ادامه تحصیل در مقطع دکتری این رشته ها باید بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری بهداشت در صورت مجاز شدن ، باید زمان انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت 1400 با مراجعه به سایت sanjeshp.ir نسبت به تکمیل فرم اینترنتی خودشون اقدام کنن . انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت ۱۴۰۰ احتمالا در اواخر شهریور ماه انجام میشه و متقاضیا بر اساس اولویت ها ، معیارها و علایقشون می تونن انتخابای خودشون رو از بین دانشگاه های روزانه ، شهریه پرداز انجام بدن .

بکی از مهم ترین مراحل پذیرش دکتری بهداشت ، مصاحبه علمی هستش که در این مرحله داوطلبایی که حد نصاب رشته های انتخابیشون رو آورده باشن برای مصاحبه آماده میشن . برای آمادگی در مصاحبه دکتری بهداشت ۱۴۰۰ حتما مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

آن دسته از داوطلبانی که پس از مطالعه این مقاله همچنان برای مشاهده نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰  خود دچار اشکال هستند می توانند با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو کلیه امور مربوط به دریافت کارنامه را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بسپارند .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج اولیه آزمون دکتری وزات بهداشت از طریق چه سایتی قابل مشاهده می باشد ؟

✔️ نتایج اولیه آزمون دکتری وزات بهداشت از طریق سایت سنجش پزشکی کشور قابل مشاهده می باشد که آدرس اون در متن مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج اولیه آزمون دکتری وزات بهداشت چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت احتمالا مرداد ماه اعلام میشه که به محض اعلام نتایج در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم .

3- ✔️ برای مشاهده نتیجه اولیه آزمون دکتری بهداشت چه مدارکی لازمه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شد ، برای مشاهده نتیجه اولیه آزمون دکتری بهداشت کد ملی برای کاربران ایرانی و شماره گذرنامه برای اتباع خارجی لازمه .

منبع : اعلام نتایج اولیه دکترا وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

تو زمان اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت وضعیت مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته محلای دوره های مختلف روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد مشخص می شه . بر اساس پیش بینی های صورت گرفته زمان اعلام نتایج اولیه ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۰ احتمالا اواخر تیر ماهه .

 



سازمان سنجش آموزش پزشکی بعد از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، به بررسی پاسخنامه های داوطلبای این آزمون می پردازه و نتایج اولیه رو تو قالب یک کارنامه برای همه متقاضیای تحصیل تو مقطع ارشد علوم پزشکی بر روی سایت خود به نشانی sanjeshp.ir منتشر می کنه .

به همین دلیل همه داوطلبایی که تو کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ثبت نام کردن و تو جلسه آزمون حضور داشتن ، باید برای اطلاع از وضعیت علمی خودشون تو این آزمون کارنامه اولیه ارشد خودشون رو دریافت کنن .

اما خیلی از داوطلبا نمی دونن که نتایج اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1400 چه تاریخی اعلام میشه . برای همین ما تو ادامه این مقاله در مورد زمان اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ صحبت کردیم .

 

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

سازمان مرکز سنجش پزشکی هر سال جدول زمانبندی همه فرایندهای آزمون ارشد علوم پزشکی رو تو دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای اطلاع به داوطلبا قرار میده و داطلبا بر اساس اون جدول می تونن از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ با خبر بشن .

طبق این جدول زمان بندی ، زمان اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ،در تاریخ 31 خرداد ماهه. اما به داوطلبا توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشن تا به محض اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1400 مطلع بشن . 

 

 

نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در تاریخ 31 خرداد اعلام میشه.

 

برای مشاهده نتایج ارشد علوم پزشکی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه . 

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج اولیه ارشد بهداشت

 

 

 

 

 

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد اطلاعات نوشته تو کارنامه اولیه و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 می تونین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین . راه ارتباطی شما با مشاورای این مرکز استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو می باشد.

برای اینکه بعد از اعلام نتایج اولیه ارشد علوم پزشکی فرایند انتخاب رشتتون رو دقیق و کامل انجام بدین ، می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج اواخر خرداد ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج اولیه تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج کنکور ارشد علوم پزشکی تو چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج تو سایت سنجش آموزش پزشکی اعلام میشه که به محض اعلام نتایج لینک ورود به سایت رو تو این مقاله میذاریم .

3- ✔️ کارنامه اولیه ارشد وزارت بهداشت شامل چه چیزایی میشه ؟

✔️ این کارنامه تراز ، رتبه و وضعیت مجاز بودن هر فرد رو نوشته که تو این مقالعه به طور کامل توضیح داده شده است .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

شرایط آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۰ شامل یک سری شرایط عمومی و اختصاصی میشه که از جمله شرایط عمومی اون داشتن تابعیت ایرانی و از جمله شرایط اختصاصی ثبت نام دارا بودن مدرک تحصیلی مورد نیازه.



اوایل سال جدید بود که سخنگوی دولت به عنوان عیدی اعلام کرد که در سال 1400 حدود 30 هزار نیروی جدید به عنوان کادر درمان استخدام می کند و مجوز این استخدام صادر شده. از این رو بسیاری از کسانی که آرزوی استخدام شدن در دستگاه های دولتی را دارن امسال فرصت مناسبی برای اون ها محسوب می شه.

پس خیلی ها منتظر اعلام سازمان سنجش برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت هستن. اما مسلما این استخدام و آزمون استخدامی شرایط خاص خودش رو داره و فقط کسایی می تونن متقاضی این آزمون باشن که شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت رو داشته باشن . حالا در ادامه می خواهیم شرایط استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۰ رو بررسی کنیم.

 

شرایط عمومی آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۰

به طور کلی شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰، شرایط عمومی و اختصاصی خودش رو داره این شرایط به ترتیب عبارتند از:

آزمون استخدامی تنها از بین کسانی گرفته میشه که تابعیت ایرانی رو دارن. یعنی دارای شناسنامه و کارت ملی ایرانی هستن. یعنی کسانی که اجازه اقامت در ایران دارن ولی هنوز تابعیت ایرانی ندارن و شناسنامه و کارت ملی داخلی ندارن اجازه شرکت در آزمون را ندارن

آزمون تنها در بین کسانی برگزار می شه که یکی از ادیان مقدسی را داشته باشه که جمهوری اسلامی آن ها را قبول داره. این موارد به صورت مشخص تر در دفترچه آزمون ذکر میشه.

فرد باید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشه

فرد باید از نظر جسمی و روانی سالم باشه و معلولیت های مختلف جسمی نداشته باشه

فرد باید از نظر اعتیاد سالم باشه و به هیچ ماده مخدر یا روانگردانی اعتیاد نداشته باشه

سابقه کیفری در دادگاه نداشته باشه.

فرد نمی تونه جزو نیروی های بازخرید باشه. نیروی بازخرید به نیرویی گفته میشه که در یک دستگاه دولتی فعال بوده و به هر علتی از آن دستگاه خارج شده و هزینه بیمه ای خود رو دریافت کرده.

فرد نباید دارای هیچ ممنوعیتی برای استخدام شدن در ارگان های دولتی داشته باشه.

اگه شرایط عمومی لازم برای ثبت نام در این آزمون رو دارین می تونین برای ثبت نام اون اقدام کنین.

بیشتر بخوانید: شرایط استخدامی دستگاه های اجرایی

 

شرایط اختصاصی آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۰

همونطور که در بالاتر گفتیم یک بخش مهمه شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400، به جز شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی. این شرایط اختصاصی بر اساس نوع رشته و شغلی که می خواهید برای اون آزمون بدید متفاوت میشه. از مهمترین این ها می تونیم به مدارک تحصیلی اشاره کنیم.

 

بعضی از رشته ها مثل پرستاری نیاز به مدرک تحصیلی معتبر و ریز نمرات داره و بعضی دیگه تنها به مدرک تحصیلی دیپلم احتیاج داره. پس می تونیم این طوری بگیم که حداقل مدرک لازم برای شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 دیپلم هست. اما این حداقل مدرک برای تمامی رشته ها ثابت نیست. رشته هایی مثل پرستاری باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشین.

اما این تنها شرایط اختصاصی در شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 نیست. مهمترین این شرایط مسئله بومی گزینی هست.

در واقع شما باید بر اساس ظرفیت محل زندگی خود یا محل های نزدیک محل زندگی خودتون اقدام به ثبت نام کنین. اگر در محل بومی خودتون یا اطراف محل زندگی خودتون ظرفیتی برای رشته شما مثلا پرستاری وجود نداره عملا شما شرایط لازم برای شرکت در این آزمون رو ندارین. در صورت اجازه شرکت در آزمون هم احتمال قبولی شما نزدیک به صفر خواهد بود.

اما مهمترین شرایط اختصاصی که باید به آن توجه داشت شرایط سنی داوطلبه. در واقع دستگاه های دولتی باید بر اساس سن بازنشستگی افراد و میزان کارایی که دارن حداقل و حداکثر سنی رو مشخص کنن. این سن می تونه خیلی تاثیرگذار و مهم باشه.

داوطلبان شرکت کننده آزمون استخدامی وزارت بهداشت که مشمول قانون خدمت پزشكی و پيراپزشکی در رشته های دارای " طرح نیروی انسانی اختیاری " هستند ، باید در صورت قبولی در آزمون گواهی انصراف از طرح دانشگاه محل خدمت خود را در هنگام بررسی مدارک به محل پذیرش ارائه بدن.

داوطلبان شرکت کننده آزمون استخدامی وزارت بهداشت که متقاضی انتخاب رشته های ارائه شده در حوزه رشته های فوریت پزشکی هستند ، باید شرط حداقل قد 165 سانتی متر و بالاتر را رعایت کنند .

داوطلبانی که متقاضی انتخاب رشته های ارائه شده در حوزه رشته های فوریت پزشکی هستند ، باید شرط حداقل شاخص توده بدنی 19 و حدکثر 30 رو رعایت کنن.

داوطلبان شرکت کننده آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 باید شرایط احراز رشته و مقاطع تحصیلی هر کد شغلی را رعایت کنند .

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

شرایط سنی آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۰

همونطور که در بالا هم گفتیم از مهمترین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 شرایط سنیه. این شرایط سنی برای این انتخاب شده که شما بتونین به عنوان یک کارمند یا نیروی کار زمان مورد نظر تا بازنشستگی را در بهترین حالت خود طی کنین.

به طور کلی داشتن حداقل سن 20 سال / حداکثر 40 برای مدارک کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد / حداکثر 45 برای مدارک دکتری و بالاتر .

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون استخدام وزارت بهداشت ( هنوز منتشر نشده )

مشاوره شرایط آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۰

به طور کلی می تونیم بگیم که شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ چیز چندان پیچیده و سختی نیست. در واقع هرکسی که بخواد در این مشاغل وارد بشه باید دارای این ویژگی ها باشه. پس عملا می تونیم بگیم که شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای کسانی مناسب است که این شغل برای اون ها تعریف شده.

با این وجود شاید در بعضی از این شرایط استخدام وزارت بهداشت 1400 شما مشکل داشته باشین. یا احساس کنین که شانسی برای رقابت ندارین. به نظر میاد که بهترین کار این باشه که شما در آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی شرکت کنین. 

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین. 

در ادامه بخوانید: استخدامی دستگاه های اجرایی



سوالات متداول

 

1- ✔️ برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه شرایطی لازمه ؟

✔️ از جمله شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون داشتن تابعیت ایرانیه که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ چه کسایی می تونن ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت رو انجام بدن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شده همه کسایی که تمامی شرایط ثبت نام در این مقاله رو داشته باشن می تونن در این آزمون ثبت نام کنن.

3- ✔️ شرایط سنی لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چیه ؟

✔️ شرایط سنی لازم برای ثبت نام در این آزمون با توجه به نوع مدرک متفاوته که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : شرایط آزمون استخدام وزارت بهداشت ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس sajfa.cfu.ac.ir با هدف ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلم روی کار اومده و تمامی دانشجو معلم ها، کارکنان مدارس، اساتید آموزش و پرورش و مهارت آموزان می تونن از سامانه سجفا استفاده کنن.

 



سامانه سجفا فرهنگیان که نام آن از خلاصه عبارت «سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان»، سامانه ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورشه که امکانات مختلفی را به اساتید آموزش و پرورش، معلمان دانشجو، مهارت آموزان، اساتید و کارمندان ارائه میده.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir صحبت کنیم و نحوه ورود به این سایت و امکانات مختلفی که این سامانه به افراد ارائه میده رو توضیح دهیم. بنابراین، اگه قصد استفاده از این سامانه سجفا رو دارین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشین.

 

سایت سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

در حال حاضر با توجه به غیر حضوری شدن بسیاری از امور آموزش و پرورش، طبیعیه که هر روز سامانه های جدید، با امکانات مختلفی برای افراد مختلف راه اندازی بشه. سایت سجفا آموزش و پرورش هم یک سامانه جدید و به روز هست که به تازگی پا به عرصه سامانه های الکترونیکی آموزش و پرورش گذاشته.

سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس sajfa.cfu.ac.ir با هدف ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلم روی کار اومده و در این زمینه هم امکانات مختلفی رو به افراد فرهنگی ارائه میده. افرادی که قصد ورود به سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان یا همان سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان رو دارن، می تونن با مراجعه به سایت سجفا به آدرس اینترنتی sajfa.cfu.ac.ir از امکانات مختلف این سایت استفاده کنن. ذکر این نکته لازمه که تمامی دانشجو معلم ها، کارکنان مدارس، اساتید آموزش و پرورش و مهارت آموزان می تونن از سامانه سجفا استفاده کنن.

همچنین، برای ورود به سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان می تونین روی لینک زیر کلیک کنین و به صورت مستقیم وارد این سایت بشین. در ادامه نحوه ورود به پورتال شخصی هر یک از افراد فرهنگی رو در سامانه سجفا توضیح میدیم.

 

 

برای ورود به سامانه سجفا فرهنگیان کلیک کنید.

 

برای ورود به سامانه نهاد دانشگاه فرهنگیان می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سایت نهاد فرهنگیان

 

 

 

 

 

نحوه ورود به سایت سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

برای ورود به سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس sajfa.cfu.ac.ir افراد باید نام کاربری و رمز عبور خودشون رو در سامانه وارد کنن. با توجه به اینکه این سایت برای افراد مختلفی راه اندازی شده، نحوه ورود به سایت این سامانه و نام کاربری و رمز عبور هر کدام از این افراد متفاوته که در جدول زیر می تونین نام کاربری و رمز عبور مورد نیاز برای ورود به سامانه سجفا برای هر یک از افراد رو مشاهده کنین.

 

نقش نام کاربری رمز عبور سامانه سجفا رمز عبور
کارمندان شماره پرسنلی کد ملی
اساتید کد مدرسی کد ملی
مهارت آموزان آموزش و پرورش شماره دانشجویی کد ملی
دانشجو معلمان کد ملی شماره شناسنامه

 

بنابراین، رمز عبور و نام کاربری هر یک از افراد متفاوت از هم دیگه هست و باید افراد در هنگام ورود به سامانه نام کاربری و رمز عبور مختص خودشون رو وارد کنن. ذکر این نکته لازمه که برای ورود به سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان نیازی به ثبت نام در این سامانه نیست، چون که تمام اطلاعات افراد به صورت الکترونیکی در این سایت ثبت شده. بنابراین، میشه به راحتی با انجام مراحل زیر به این سامانه وارد شد.

 

نحوه ورود به سایت سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

 

ابتدا سایت سامانه سجفا فرهنگیان رو به آدرس sajfa.cfu.ac.ir در گوگل جستجو کنین.

وقتی که به سایت اصلی سجفا وارد شدین، می تونین به راحتی و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خودتون طبق جدول بالا، به این سامانه وارد شین و از امکاناتش استفاده کنین.

 

برای ورود به سامانه آموزش مجازی فرهنگیان خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: سامانه آموزش مجازی فرهنگیان

 

امکانات سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

سامانه سجفا فرهنگیان دارای امکانات مختلفی هست که افراد ذکر شده در هر نقشی می تونن از این امکانات که در راستای ارتقای فرهنگ آموزش و پرورش هست، استفاده کنن. سامانه سجفا فرهنگیان درس راستای ارتقای فرهنگ دانشگاه های تربیت معلم روی کار اومده، به همین خاطر امکانات مربوط به این سامانه در راستای همین امر و مربوط به فعالیت های فرهنگی دانشگاه های تربیت معلم هست.

بعضی از امکانات سامانه سجفا فرهنگیان که همه دانشجو معلمان، اساتید، مهارت آموزان و کارکنان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور می تونن از اون ها بهره ببرن، موارد زیر هستن. پیش بینی میشه که با توجه به پیشرفت روز افزون این سامانه ها، در آینده ای نه چندان دور به امکانات سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس اینترنتی sajfa.cfu.ac.ir افزوده بشه.

  • بهره مندی از تولیدات فرهنگی
  • استفاده از نشست ها و انجمن ها در سامانه سجفا
  • اطلاع از بازدیدها و اردوهای فرهنگی
  • بازدید از جشنواره ها و اطلاع از جزئیات آن ها
  • بهره مندی از طرح های ابتکاری در سایت
  • و ...

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن با به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: سایت گلستان فرهنگیان

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سامانه سجفا فرهنگیان چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از ایجاد این سامانه، ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلمه.

2- ✔️ آدرس سایت سامانه سخفا فرهنگیان چیه ؟

✔️ آدرس سایت این سامانه sajfa.cfu.ac.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ سایت سجفا فرهنگیان چه امکاناتی رو در اختیار کاربرا قرار میده ؟

✔️ از جمله امکاناتی که این سایت در اختیار کاربرا میذاره اطلاع از بازدیدها و اردوهای فرهنگی می باشد که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس sajfa.cfu.ac.ir با هدف ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلم روی کار اومده و تمامی دانشجو معلم ها، کارکنان مدارس، اساتید آموزش و پرورش و مهارت آموزان می تونن از سامانه سجفا استفاده کنن.

 



سامانه سجفا فرهنگیان که نام آن از خلاصه عبارت «سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان»، سامانه ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورشه که امکانات مختلفی را به اساتید آموزش و پرورش، معلمان دانشجو، مهارت آموزان، اساتید و کارمندان ارائه میده.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir صحبت کنیم و نحوه ورود به این سایت و امکانات مختلفی که این سامانه به افراد ارائه میده رو توضیح دهیم. بنابراین، اگه قصد استفاده از این سامانه سجفا رو دارین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشین.

 

سایت سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

در حال حاضر با توجه به غیر حضوری شدن بسیاری از امور آموزش و پرورش، طبیعیه که هر روز سامانه های جدید، با امکانات مختلفی برای افراد مختلف راه اندازی بشه. سایت سجفا آموزش و پرورش هم یک سامانه جدید و به روز هست که به تازگی پا به عرصه سامانه های الکترونیکی آموزش و پرورش گذاشته.

سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس sajfa.cfu.ac.ir با هدف ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلم روی کار اومده و در این زمینه هم امکانات مختلفی رو به افراد فرهنگی ارائه میده. افرادی که قصد ورود به سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان یا همان سامانه جامع فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان رو دارن، می تونن با مراجعه به سایت سجفا به آدرس اینترنتی sajfa.cfu.ac.ir از امکانات مختلف این سایت استفاده کنن. ذکر این نکته لازمه که تمامی دانشجو معلم ها، کارکنان مدارس، اساتید آموزش و پرورش و مهارت آموزان می تونن از سامانه سجفا استفاده کنن.

همچنین، برای ورود به سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان می تونین روی لینک زیر کلیک کنین و به صورت مستقیم وارد این سایت بشین. در ادامه نحوه ورود به پورتال شخصی هر یک از افراد فرهنگی رو در سامانه سجفا توضیح میدیم.

 

 

برای ورود به سامانه سجفا فرهنگیان کلیک کنید.

 

برای ورود به سامانه نهاد دانشگاه فرهنگیان می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سایت نهاد فرهنگیان

 

 

 

 

 

نحوه ورود به سایت سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

برای ورود به سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس sajfa.cfu.ac.ir افراد باید نام کاربری و رمز عبور خودشون رو در سامانه وارد کنن. با توجه به اینکه این سایت برای افراد مختلفی راه اندازی شده، نحوه ورود به سایت این سامانه و نام کاربری و رمز عبور هر کدام از این افراد متفاوته که در جدول زیر می تونین نام کاربری و رمز عبور مورد نیاز برای ورود به سامانه سجفا برای هر یک از افراد رو مشاهده کنین.

 

نقش نام کاربری رمز عبور سامانه سجفا رمز عبور
کارمندان شماره پرسنلی کد ملی
اساتید کد مدرسی کد ملی
مهارت آموزان آموزش و پرورش شماره دانشجویی کد ملی
دانشجو معلمان کد ملی شماره شناسنامه

 

بنابراین، رمز عبور و نام کاربری هر یک از افراد متفاوت از هم دیگه هست و باید افراد در هنگام ورود به سامانه نام کاربری و رمز عبور مختص خودشون رو وارد کنن. ذکر این نکته لازمه که برای ورود به سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان نیازی به ثبت نام در این سامانه نیست، چون که تمام اطلاعات افراد به صورت الکترونیکی در این سایت ثبت شده. بنابراین، میشه به راحتی با انجام مراحل زیر به این سامانه وارد شد.

 

نحوه ورود به سایت سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

 

ابتدا سایت سامانه سجفا فرهنگیان رو به آدرس sajfa.cfu.ac.ir در گوگل جستجو کنین.

وقتی که به سایت اصلی سجفا وارد شدین، می تونین به راحتی و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خودتون طبق جدول بالا، به این سامانه وارد شین و از امکاناتش استفاده کنین.

 

برای ورود به سامانه آموزش مجازی فرهنگیان خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: سامانه آموزش مجازی فرهنگیان

 

امکانات سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir

سامانه سجفا فرهنگیان دارای امکانات مختلفی هست که افراد ذکر شده در هر نقشی می تونن از این امکانات که در راستای ارتقای فرهنگ آموزش و پرورش هست، استفاده کنن. سامانه سجفا فرهنگیان درس راستای ارتقای فرهنگ دانشگاه های تربیت معلم روی کار اومده، به همین خاطر امکانات مربوط به این سامانه در راستای همین امر و مربوط به فعالیت های فرهنگی دانشگاه های تربیت معلم هست.

بعضی از امکانات سامانه سجفا فرهنگیان که همه دانشجو معلمان، اساتید، مهارت آموزان و کارکنان دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور می تونن از اون ها بهره ببرن، موارد زیر هستن. پیش بینی میشه که با توجه به پیشرفت روز افزون این سامانه ها، در آینده ای نه چندان دور به امکانات سامانه سجفا فرهنگیان به آدرس اینترنتی sajfa.cfu.ac.ir افزوده بشه.

  • بهره مندی از تولیدات فرهنگی
  • استفاده از نشست ها و انجمن ها در سامانه سجفا
  • اطلاع از بازدیدها و اردوهای فرهنگی
  • بازدید از جشنواره ها و اطلاع از جزئیات آن ها
  • بهره مندی از طرح های ابتکاری در سایت
  • و ...

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن با به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد سامانه سجفا دانشگاه فرهنگیان پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: سایت گلستان فرهنگیان

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هدف از ایجاد سامانه سجفا فرهنگیان چیه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، هدف از ایجاد این سامانه، ارتقای امور فرهنگی و توسعه فعالیت های اجتماعی تربیت معلمه.

2- ✔️ آدرس سایت سامانه سخفا فرهنگیان چیه ؟

✔️ آدرس سایت این سامانه sajfa.cfu.ac.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ سایت سجفا فرهنگیان چه امکاناتی رو در اختیار کاربرا قرار میده ؟

✔️ از جمله امکاناتی که این سایت در اختیار کاربرا میذاره اطلاع از بازدیدها و اردوهای فرهنگی می باشد که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : سامانه سجفا فرهنگیان sajfa.cfu.ac.ir



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ هر سال تو بازه مهر ماه در سایت سازمان سنجش انجام میشه و همه داوطلبایی که شرایط شرکت در این آزمون رو دارن می تونن با آماده کردن مدارک لازم و تکمیل فرم ثبت نام شانس خودشون رو برای ورود به شغل معلمی امتحان کنن .

 

 

ورود به آموزش و پرورش و شغل معلمی از راه های مختلفی امکان پذیره . یکی از این راه ها شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورشه که فرصتی ایجاد کرده تا همه فارغ التحصیلایی که علاقمند به حرفه معلمی هستن بتونن در صورت داشتن شرایط لازم در آزمون استخدامی اموزش و پرورش ۱۴۰۰ شرکت کرده و شانسشون رو برای ورود به این حرفه امتحان کنن .

زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر سال طی اطلاعیه ای از طریق سایت سازمان سنجش اعلام میشه تا داوطلبایی که شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون رو دارن ، با آمادگی ثبت نام کنن . حالا در ادامه این مقاله به طور کامل در مورد زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 توضیح دادیم.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰

استخدام آموزش و پرورش تو رشته های مختلفی انجام میشه و داوطلبا می تونن متناسب به رشتشون در زمان ثبت نام وارد سایت سنجش شده و فرایند ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن .

طبق جدیدترین اخبار ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 از تاریخ 23 اردیبهشت ماه آغاز شده و این ثبت نام تا تاریخ 31 اردیبهت ماه ادامه دارد. البته پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه ثبت نام شروع شد مطلع بشین .

 

 

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ار تاریخ 23 اردیبهشت ماه آغاز میشه .

 

بیشتر بخوانید: استعلام مدرک تحصیلی

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰

برای ورود به آموزش و پرورش و حرفه معلمی شرایط خاصی لازمه که این شرایط به طور کامل در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نوشته شده . کسایی هم می تونن ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش 1400 رو انجام بدن که تمام شرایط لازم برای این ثبت نام رو داشته باشن . حالا در ادامه تمام شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون رو گفتیم .

 

برخورداری از سلامت جسمانی مورد تایید پزشک از نظر قدرت بینایی و قدرت شنوایی .

گذروندن دوره یک ساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان بدون حقوق و مزایا مختص پذیرفته شدگان .

پرداخت بخشی از هزینه های برگزاری دوره یک ساله مهارت آموزی . 

شروع استخدام به صورت پیمانیه .

ارائه مدرک روخوانی و روانخوانی قرآن مدرک ICDL در زمان ثبت نام و یا ارائه تعهد مبنی بر کسب مهارت های لازم و ارائه مدرک مربوطه تا قبل از آزمون جامع .

شرط سنی 30 سال برای داوطلبا با مدرک فوق دیپلم ( کاردانی )

شرط سنی 35 سال برای داوطلبا با مدرک لیسانس

 شرط سنی 40 سال برای داوطلبا با مدرک فوق لیسانس

شرط سنی 45 سال برای داوطلبا با مدرک دکتری

 

برای مطالعه کامل جزئیات شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : شرایط استخدام آموزش و پرورش

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 به صورت کاملا اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه . داوطلبایی که تمام شرایط گفته شده در این آزمون رو دارن باید مدارک لازم برای ثبت نام رو آماده کرده و تو زمان اعلام شده وارد این سایت شده و بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام ، فرم ثبت نام رو تکمیل کرده و کد رهگیری رو دریافت کنن .

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ به طور خلاصه :

  1. آماده کردن مدارک لازم

  2. ورود به سایت سنجش و بخش آزمون های استخدامی

  3. خرید کارت اعتباری ثبت نام

  4. تکمیل فرم های ثبت نام و دریافت کد رهگیری

 

  • راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون استخدام آزموزرش و پرورش 1400:

 ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

 

 

 انتخاب گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور " از منوی سمت راست

 

 

 بعد از دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ، انتخاب گزینه " ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 1400"

 

 

 انتخاب گزینه " خرید کارت اعتباری " از منوی سمت راست برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 

 

 

 بازگشت به صفحه ثبت نام برای انجام ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام

 

 

 

 

به محض اینکه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 شروع به لینک وردد به سایت رو میذاریم.

 

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاوره مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰

پذیرش نهایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فقط مختص به قبولی در آزمونی که سازمان سنجش برگزار می کنه نیست و داوطلبایی که تو این آزمون پذیرش میشن باید در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 هم شرکت کنن .

در واقع بعد از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش یا همون نتایج اولیه ، داوطلبایی که دارای نمره و حد نصاب لازم هستن به صورت چند برابر ظرفیت اعلام شده و باید مدارک خودشون رو جهت بررسی به وزارت آموزش و پرورش ارسال کنن و در صورت تایید مدارک ارسالی ، به مراحل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دعوت میشن .

در ادامه بخوانید : مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص استخدام آموزش پرورش 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا تو اردیبهشت ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام به صورت اینترنتی انجام میشه که نحوه ثبت نام در این مقاله به طور کامل گفته شده .

3- ✔️ برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای شرکت در این آزمون داشتن سلامت جسمانی مورد تایید پزشک از نظر قدرت بینایی و قدرت شنوایی هستش که همه شرایط لازم در این مقاله گفته شده .

منبع : استخدامی آموزش و پرورش



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، یکی از راه های استخدام نیروهای متخصص برای دستگاه های اجرایی مثل آموزش و پرورش ، وزارت نیرو و ... در سال 1400​ می باشد که ثبت نام آن در شهریور ماه و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میشه .

 

 

 

یکی از مهم ترین انتخابا در زندگی هر فردی ، انتخاب شغل مناسب هستش که یکی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی افراد به خصوص بعد از اتمام دوره تحصیلاتشون ، محسوب میشه . دستگاه های اجرایی مثل وزارت نیرو ، بیمه ، آموزش و پرورش و ... هر سال اقدام به برگزاری آزمون متمرکز کشوری تحت عنوان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می کنن تا از این طریق بتونن نیروهای متخصص و مجربی رو پذیرش کنن .

مجری برگزار کننده این آزمون استخدامی سازمان سنجشه بنابراین زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ از طریق سایت سنجش اعلام میشه . داوطلبایی که علاقمند به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 هستن و شرایط شرکت در این آزمون رو دارن ، باید پیگیر اطلاعیه های سنجش باشن تا بتونن با آمادگی و اطلاع کامل ، ثبت نام خودشون رو انجام بدن . در این مقاله راجع به زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ بطور کامل توضیح دادیم . پس همراهمون باشین !

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

همونطور که گفتیم زمان ثبت نام آزمون استخدامی 1400 از طریق اطلاعیه ای در سایت سنجش منتشر میشه . بنابراین داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های متمرکز اجرایی برای هر شغل و سمتی رو دارن ، باید منتظر اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ باشن .

طبق جدیدترین اخبار ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 از تاریخ 23 اردیبهشت ماه آغاز شده و این ثبت نام تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه ادامه داره و از اون جایی که هر سال زمان ثبت نام این ارگان با همه احتمالا ثبت نام دستگاه های اجرایی هم در همین تاریخ انجام میشه. البته پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه ثبت نام شروع شد مطلع بشین .

 

 

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ار تاریخ 23 اردیبهشت ماه آغاز میشه .

 

بیشتر بخوانید: استعلام مدرک تحصیلی

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

 همونطور که اشاره کردیم ، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت متمرکز کشوری برای چندین سازمان برگزار میشه . داوطلبایی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400، رو دارن باید قبل از ثبت نام این آزمون از داشتن شرایط آزمون استخدامی اطلاع داشته باشن .

شرایط عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ برای همه ارگان های زیر مجموعه این آزمون یکسان و شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هر سازمان با توجه به شرایطی مثل سمت و ارگان و .... متفاوته . در ادامه شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی 1400 رو گفتیم :

  • شرایط عمومی ثبت نام

داشتن تابعیت ایرانی

اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مصرحه در قانون اساسی

التزام به قانون اساسی ج . ا . ا

داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت قانون برای آقایان

داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام کاری که استخدام میشن

عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی

داوطلبان استخدام نباید جزو نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و همچنین بازنشسته باشن

حداقل و حداکثر سن :

  1. دارندگان مدرک دیپلم : داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 25 سال سن
  2. دارندگان مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) : داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 30 سال سن
  3. دارندگان مدرک لیسانی ( کارشناسی ) : داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 35 سال سن
  4. دارندگان مدرک فوق لیسانس ( کارشناسی ارشد ) : داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال سن
  5. دارندگان مدرک دکتری : داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 45  سال سن

 تبصره 2 : ملاک محاسبه سن از اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز اجرایی می باشد .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

مواد آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، شامل دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه هستش که داوطلبا در صورت قبولی تو آزمون کتبی و کسب حد نصاب لازم برای مصاحبه اون شغل دعوت میشن . در این قسمت مواد آزمونی رو توضیح دادیم تا با مطالعه این بخش بتونین تسلط کاملی روی روند پذیرشتون داشته باشین .

  •  آزمون کتبی

اولین مرحله برای پذیرش در دستگاه های اجرایی شرکت در آزمون کتبی هستش ، این آزمون از دو بخش عمومی و تخصصی تشکیل شده که در ادامه مواد آزمونی هر کدوم بطور کامل گفته شده :

 

مواد عمومی آزمون

مواد عمومی آزمون استخدامی برای تمامی مشاغل بصورت یکسان هستش و 40 درصد از نمره کل داوطلبا برای دعوت به مصاحبه رو تشکیل میده . آزمون عمومی شامل بخش های زیر میشه :

  1. فناوری اطلاعات ( مهارت های هفت گانه ICDL )

  2. ریاضی و آمار مقدماتی

  3. زبان و ادبیات فارسی

  4. معارف اسلامی

  5. زبان انگلیسی عمومی

  6. اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

  7. هوش و توانمندی های عمومی

  اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی ج.ا.ا از پاسخگویی به سوالای معارف اسلامی معاف بوده و نمره این داوطلبا ، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالای آزمون عمومی محاسبه میشه .

 

مواد تخصصی آزمون

مواد تخصصی آزمون برای هر یک از مشاغل متفاوت هستش و 60 درصد نمره کل داوطلبا رو برای دعوت به مصاحبه تشکیل میده . هر داوطلبی با توجه به سمت و نوع شغل انتخابیش لازمه تا منابع مشخص شده رو مطالعه کنه .

 

عنوان لینک دانلود
منابع تخصصی آزمون استخدامی دستگاه ه​ای اجرایی

دانلود فایل

 

 

تموم سوالای آزمون ( عمومی و اختصاصی ) به صورت تستی با ضریب یک در نظر گرفته شده و دارای نمره منفی هستن .

  •  مصاحبه

داوطلبایی که در آزمون استخدامی دستگاه های متمرکز اجرایی، شرکت کردن و حد نصاب لازم رو در آزمون کتبی کسب کردن ، 2 تا 3 برابر ظرفیت پذیرش هر شغل محل برای مصاحبه انتخاب میشن و در صورت قبولی در این مرحله به گزینش سازمان مربوطه برای تکمیل مراحل استخدام فرستاده میشن .

  • معرفی به گزینش

بعد از برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، نوبت به مرحله آخر یعنی معرفی افراد به گزینش سازمان مربوطه میرسه . در این مرحله نمره کل نهایی داوطلبا بر اساس آزمون کتبی با تاثیر 70 درصدی و مصاحبه با 30 درصد بدست میاد . در صورتی که مصاحبه ای برگزار نشه ، داوطلبا بر اساس نمره کل اولیشون در هر شغل پذیرش میشن و اولویت با نمرات بالاتر می باشد.

 

برای اطلاع از لیست رشته های مورد پذیرش در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: لیست رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میشه . داوطلبایی که قصد ثبت نام تو این آزمون رو دارن در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، ابتدا باید مدارک ثبت نام رو آماده کرده و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام ، فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن .

 

فرایند ثبت نام آزمون استخدامی بطور خلاصه :

 

  1. آماده کردن مدارک لازم جهت ثبت نام
  2. ورود به سایت سنجش

  3. انتخاب بخش " استخدامی دستگاه های اجرایی کشور "

  4. دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام

  5. پرداخت هزینه ثبت نام

  6. پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام

  • راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400:

 ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

 

 

انتخاب گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور " از منوی سمت راست

 

 

بعد از دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ، انتخاب گزینه " ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰"

 

 

انتخاب گزینه " خرید کارت اعتباری " از منوی سمت راست برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 

 

 

بازگشت به صفحه ثبت نام برای انجام ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام

 

 

 

 

به محض اینکه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 شروع به لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400، جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین و حتی فرآیند ثبت نامتون رو به دست این کارشناسا بسپارین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی ، معمولا در مهر ماه انجام میشه که زمان دقیق اون در متن مقاله گفته شده و

2- ✔️ برای ثبت نام آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای ثبت نام آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی داشتن تابعیت ایرانی هستش که همه شرایط لازم در متن مقاله گفته شده .

3- ✔️ ثبت نام آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی ، از طریق چه سایتی انجام میشه .

✔️ ثبت نام آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی ، از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه که آدرس اون در متن مقاله گفته شده .

منبع : استخدامی دستگاه های اجرایی



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی آنلاین آموزش و پرورش این فرصت رو برای همه پذیرفته شدگان کنکور و بدون کنکور فراهم کرده تا با وارد شدن به سایت emt.medu.ir و تکمیل فرم مد نظر بتونن کد پیگیری تاییدیه تحصیلی رو دریافت کرده و به دانشگاه محل قبولی خودشون ارائه بدن .

 

 

همه داوطلبایی که در رشته محلی پذیرش میشن و قصد ثبت نام در اون رو دارن ، برای انجام فرایند ثبت نام قطعیشون در اون دانشگاه باید در زمانی مقرر ، مدارک لازم برای ثبت نام رو از سایتش بررسی کنن و اونا رو در روز ثبت نام همراه داشته باشن . یکی از مدارکی که جزو مدارک مشترک همه دانشگاه ها میشه و تموم داوطلبا باید اون رو برای ثبت نام به همراه داشته باشن رسید تاییدیه تحصیلیه . 

این رسید قبلا فقط از دفتر پیش خوان دولت دریافت میشد ، اما از امسال آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه الکترونیکی تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir آموزش و پرورش فرصتی رو برای داوطلبا ایجاد کرده که بتونن به صورت اینترنتی و مستقیم درخواست دریافت تاییدیه تحصیلی رو ثبت کنن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن نحوه ثبت درخواست و پیگیری تاییدیه تحصیلی در سایت emt.medu.ir آموزش و پرورش به چه صورتی انجام میشه در ادامه این مقاله در مورد این موضوع توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی آنلاین آموزش و پرورش emt.medu.ir

داوطلبایی که در یکی از دانشگاه های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، دانشگاه آزاد و ... قبول شدن برای دریافت رسید تاییدیه تحصیلی آنلاین آموزش و پرورش باید وارد سایت emt.medu.ir شده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک ، رسید تاییدیه تحصیلی آنلاین خودشون رو از این سایت بگیرن .

 

نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی آنلاین آموزش و پرورش emt.medu.ir به طور خلاصه :

  1. ورود سایت emt.medu.ir و انتخاب گزینه ثبت نام تاییدیه تحصیلی

  2. انتخاب نوع نظام آموزشی و مقطع تحصیلی

  3. تکمیل اطلاعات هویتی و تحصیلی متقاضی و اطلاعات استعلام گیرنده

  4. بررسی و تایید اطلاعات ثبت شده

  5. ورود به بخش پرداخت هزینه و اقدام به پرداخت کارمزد دریافت تاییدیه

  6. ثبت نهایی درخواست و دریافت کد پیگیری

 

  • راهنمای تصویری نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی آنلاین آموزش و پرورش :

ورود به سایت  emt.medu.ir آموزش و پرورش و انتخاب گزینه ثبت نام تاییدیه تحصیلی

 

 

انتخاب نظام آموزشی و مقطع تحصیلی

 

 

تکمیل اطلاعات هویتی و تحصیلی

 

 

در ادامه پرداخت هزینه از درگاه بانکی و دریافت رسید دارای شماره پیگیری

 

 

 

برای ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش کلیک کنین .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت رسید تاییدیه تحصیلی به صورت اینترنتی از راه دیگه می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی

 

نحوه پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی آنلاین آموزش و پرورش emt.medu.ir

داوطلبایی که از سایت emt.medu.ir تاییدیه تحصیلی خودشون رو ثبت کردن و در آخر کد پیگیری دریافت کردن ، برای استعلام از وضعیت درخواستشون می تونن دوباره وارد همین سایت بشن و با وارد کردن کد پیگیری و کد ملیشون اون رو ببینن .

 

نحوه پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی آنلاین آموزش و پرورش به طور خلاصه :

 

  1. ورود به سایت emt.medu.ir و انتخاب گزینه پیگیری تاییدیه تحصیلی

  2. وارد کردن کد پیگیری و کد ملی

  3. مشاهده وضعیت درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش

  • راهنمای تصویری نحوه پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی آنلاین آموزش و پرورش :

ورود به سایت emt.medu.ir و انتخاب گزینه پیگیری تاییدیه تحصیلی

 

 

کدپیگیری و کد ملی خودتون رو وارد کنین تا از وضعیت درخواست تاییدیه تحصیلی آنلاین آموزش و پرورش مطلع بشین .

 

 

 

برای ورود به سامانه پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش کلیک کنین .

در ادامه بخوانید: دریافت تاییدیه تحصیلی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به شما جهت دریافت رسید تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش کمک کنن و حتی اون رسید رو براتون بگیرن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

آخرین اخبار مربوط به دریافت تاییدیه تحصیلی از آموزش و پرورش

 

19 اردیبهشت ماه 1400

پیگیری تاییدیه تحصیلی در سایت emt.medu.ir آموزش و پرورش به صورت اینترنتی انجام میشه .

 

13 اردیبهشت ماه 1400

امکان دریافت تاییدیه تحصیلی برای دوره ابتدایی و متوسطه دوه اول از طریق سامانه emt.medu.ir برای داوطلبان فعال شده است.



سوالات متداول

 

1- ✔️ به چه صورتی باید رسید تاییدیه تحصیلی رو بگیریم ؟

✔️ تاییدیه تحصیلی رو می تونین به صورت اینترنتی بگیرین که نحوه دریافت اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ رسید تاییدیه تحصیلی آنلاین رو از چه سایتی می تونیم بگیریم ؟

✔️ این رسید رو می تونین از سایت emt.medu.ir دریافت کنین که لینک ورود به این سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی از سایت آموزش و پرورش به چه صورتیه ؟

✔️ نحوه دریافت این رسید به صورت اینترنتی و آنلاینه که توضیحات بیشتر و راهنمای تصویری دریافت اون در این مقاله گذاشته شده .

منبع : emt. medu. ir



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 به صورت اینترنتی تو سایت سنجش آموزش پزشکی منتشر میشه . داوطلبایی که تو آزمون ارشد علوم پزشکی شرکت کردن باید با توجه به کارنامه ای که تو زمان اعلام نتایج اولیه اشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ منتشر میشه انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن .

 

 

پس از اتمام فرایند برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که به منظور پذیرش دانشجو تو همه دانشگاه های سراسری ، شهریه پرداز و آزاد انجام میشه ، داوطلبا بی صبرانه منتظر اعلام نتایج اولیه این آزمون هستن .

تو زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت  وضعیت علمی داوطلب به صورت کارنامه منتشر می شه . متقاضیا باید پس از مراجعه به سایت مذکور رتبه و تراز اکتسابی خودشون رو بررسی کرده و در صورت مجاز بودن تو انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰شرکت کنن .به همی دلیل تو این مقاله در مورد زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 صحبت کردیم .

 

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

سازمان مرکز سنجش پزشکی هر سال جدول زمانبندی همه فرایند های آزمون ارشد علوم پزشکی 1400 رو تو دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای اطلاع به داوطلبا قرار میده و داطلبا بر اساس اون جدول می تونن از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت با خبر بشن .

طبق این جدول زمان بندی ، نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰، در تاریخ 31 خرداد اعلام میشه اما پیشنهاد میشه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشن تا از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1400 مطلع بشن . 

 

 

نتایج اولیه کنکور ارشد پزشکی 1400 در تاریخ 31 خرداد ماه اعلام میشه.

برای اینکه فرایند انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت رو کامل انجام بدین ، پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

نحوه اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

داوطلبا برای اطلاع از وضعیت علمی خودشون بعد از شرکت تو کنکور ارشد وزارت بهداشت باید به سایت sanjeshp.ir برن و کارنامه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 رو دریافت کنن . این کارنامه حاوی درصد دروس ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت تو مرحله انتخاب رشته می باشد.

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

  1. ورود به سایت sanjeshp.ir و بخش کارشناسی ارشد

  2. انتخاب گزینه کارنامه علمی

  3. وارد کردن کد پیگیری ثبت نام

  4. مشاهده کارنامه

 

راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰:

. داوطلبا برای مشاهده نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1400 باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی برن و از سمت راست صفحه گزینه " کارشناسی ارشد " رو انتخاب کنن .

 

. در ادامه کافیه گزینه کارنامه علمی رو انتخاب کرده و کد رهگیری ثبت نام رو وارد کنن .

 

. سپس کارنامه اولیه داوطلب به نمایش در میاد و وضعیت علمی رو نشان می ده .

 

 

نکته : اون دسته از داوطلبایی که به هر دلیلی به کد رهگیری خودشون دسترسی ندارن می تونن با انتخاب گزینه فراموشی کد رهگیری ، با وارد نمودن کد ملی خود کد رهگیری ثبت نام رو بازیابی کنن .

 

بعد از انتخاب رشته کنکور ارشد اکثر داوطلبا بی صبرانه منتظر اعلام نتایج نهایی آزمونشون هستن ، پس حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

مراحل پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

متقاضیای تحصیل تو رشته های وزارت بهداشت تو مقطع کارشناسی ارشد باید بعد از اعلام نتایج اولیه ارشد علوم پزشکی در صورت مجاز شدن ، تو زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 با مراجعه به سایت sanjeshp.ir فرم اینترنتی خودشون رو تکمیل کنن .

با توجه به حساسیت و اهمیتی که تو نحوه چینش رشته محل های ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰وجود داره توصیه می شه با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو همه مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی خودتون رو به مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بسپارین ، تا شما رو در انجام یک انتخاب رشته صحیح و اصولی راهنمایی کنن .

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت ارشد علوم پزشکی



سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج اواخر خرداد ماه منتشر میشه که زمان دقیق این اعلام نتایج تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج اولیه ارشد علوم پزشکی رو باید از چه سایتی ببینیم ؟

✔️ این نتایج تو سایت سنجش پزشکی منتشر میشه که به محض اعلام نتایج نتایج لینک ورود به سایت رو تو این مقاله میذارم .

3- ✔️ برای دیدن نتایج اولیه ارشد علوم پزشکی چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ برای دیدن نتایج باید کد رهگیری رو وارد کنین که اطلاعات لازم در خصوص نحوه مشاهده نتایج تو این مقاله گذاشته شده .

منبع : اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ معمولا در دی ماهه و افرادی که شرایط ثبت نام در این آزمون رو دارن می تونن در تاریخ اعلام شده توسط سازمان سنجش برای تکمیل فرم ثبت نام این آزمون اقدام کنن.

 

 

در سال های گذشته مشکل کرونا و کمبود نیروی درمان به خوبی نشون داد که عملا احتیاج دولت و به طور خاص وزارت بهداشت به مسئله جذب نیرو یک امر غیر قابل انکار است. به خاطر همین در انتهای سال 99 و ابتدای سال 1400 اعلام شد که مجوز جذب حداقل 30 هزار نیروی کار در حوزه درمان صادر شده.

اما سوال این جاست که مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا کی است و چگونه می تونیم این فرصت رو از دست ندیم؟ برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ با ما همراه باشید.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

فهمیدن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت اولین قدم برای شروع مسیر استخدام در دستگاه های دولتیه. در واقع به سبب زیاد بودن تقاضای نیروی کار و همچنین برای سنجش توانایی های فرد و گزینش بهترین ها معمولا از آزمون های استخدامی در این زمینه ها استفاده می کنن. این موضوع در زمینه استخدام کادر درمان نیز صادقه و هیچ فرقی نمی کنه.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ تنها و تنها از طریق سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام میشه. در واقع تنها سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون های استخدامی دستگاهی دولتته. پس هر گونه اطلاعات از جمله زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 را باید از طریق سازمان سنجش پیگیری کنین.

سال گذشته زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دی ماه بود، هنوز تاریخ ثبت نام آزمون امسال مشخص نشده ولی پیشنهاد میشخ عضو کانال تلگرام تحصیلیمو باشین تا به محض اینکه اطلاعی های در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اینکه فرایند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت رو به طور کامل انجام بدین، می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

معمولا بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام ، سازمان سنجش مهلت مجددی رو جهت ثبت نام افراد جا مونده و یا افرادیکه ثبت نام اونها نیاز به ویرایش داره مشخص میکنه و افراد می تونن در این بازه مشخص شده جهت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 اقدام کنن.

این فرصت معمولا بلافاصله بعد از تموم شدن زمان ثبت نام در اختیار داوطلبا قرار می گیره اما چون هنوز زمان تمدید مهلت آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ مشخص نشده با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض مشخص شدن این موضوع مطلع میشین.

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وارت بهداشت می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ( هنوز منتشر نشده )

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰

همیشه یادتون باشه که سازمان سنجش زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 و هر آزمون دیگه رو با انتشار یک دفترچه راهنما اعلام می کنه. این دفترچه اطلاعات مهم و مفیدی داره. مثل ظرفیت هایی که قراره شما برای اون ها بجنگید، زمان ثبت نام، زمان آزمون، اعلام نتایج و ...

پس بهتره که شما این دفترچه رو به طور کامل مطالعه کنید و تموم نکته های اون رو بررسی کنین. تو این دفترچه مدارک لازم برای ثبت نام بارها ذکر شده. شما قبل از شروع ثبت نام بهتره این مدارک رو داشته باشید و حین ثبت نام از اون ها استفاده کنین. 

یه مورد مهم دیگه اینه که حتما رشته هایی که می خواهید در اون ها امتحان بدهید رو بررسی کینن و بر اساس ظرفیت محل قبولی رشته خودتون رو انتخاب کنین. مثلا ممکن است در شهرستانی تنها به ده بهیار نیاز داشته باشن، به سبب بالا بودن امتیاز بومی گزینی شما بهتر است بهیار منطقه خود را انتخاب کنین تا این که بخواهید پرستار منطقه ای دور تر را بزنید. شانس شما در منطقه خودتان بیشتر است. این رو از یاد نبرید.

به طور کلی داوطلبا می تونن در کنار ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت شانس خودشون رو برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هم بسنجن.

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 داشتین، می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین و پاسخ همه سوالاتتون رو از این مشاوران تحصیلیکو دریافت کنین. 

در ادامه بخوانید: استخدامی دستگاه های اجرایی



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا در دی ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در زمان مقرر جا موندن باید چیکار کنن ؟

✔️ این افراد می تونن در زمان تمدید مهلت برای ثبت نام اقدام کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

3- ✔️ داوطلبا چطور می تونن از لیست رشته های ارائه شده در آزمون استخدام وزارت بهداشت مطلع بشن؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، این رشته ها در دفترچه استخدامی این آزمون نوشته میشه.

منبع : زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()