دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد ۹۹ فقط برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی این مقطع منتشر میشه که در اون تمام شرایط و ضوابط ثبت نام به همراه لیست رشته محل های ارائه شده نوشته میشه ولی برای اطلاع از جزئیات پذیرش استعداد درخشان باید سایت دانشگاه دلخواه رو بررسی کرد و دفترچه ای برای اون منتشر نمیشه .



دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد ۹۹ احتمالا بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد منتشر میشه و در این دفترچه تمام شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور ارشد به همراه لیست رشته های ارائه شده در هر مجموعه امتحانی برای همه دوره های دانشگاه های سراسری ( روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان و پیام نور ) نوشته میشه . 

با اینکه ثبت نام بدون کنکور ارشد به دو صورت پذیرش استعداد درخشان و سوابق تحصیلی انجام میشه ولی دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد فقط برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اون منتشر میشه . به همین دلیل در ادامه این مقاله  لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد رو برای پذیرش بر اساس سوابق رو گذاشتیم و اطلاعیه ثبت نام بدون کنکور ارشد استعداد درخشان توضیح دادیم .

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد ۹۹

از امسال بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا قراره دانشگاه هایی که ظرفیتشون از طریق کنکور ارشد به اون حد نصاب لازم نرسیده اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی کنن . سازمان سنجش هم احتمالا لیست رشته محل های ارائه شده به همراه شرایط و ضوابط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی رو در دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد 99 در سایت خودش منتشر می کنه . 

با توجه به اینکه این رشته ها بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ظرفیت باقیموندشون مشخص میشه ، پس احتمالا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور ارشد ۹۹ در آبان ماه به صورت اینترنتی در سایت سنجش منتشر بشه . 

البته به داوطلبا توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تخصیلیکو بشن تا به محض اینکه دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد منتشر شد با خبر بشن .

 

به محض انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد 99 لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم .

 

 برای اینکه فرایند ثبت نام بدون کنکور ارشد رو به طور کامل انجام بدین پیشنهاد میکنم مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد

 

 

 

اطلاعیه ثبت نام استعداد درخشان کارشناسی ارشد ۹۹

همه دانشگاه های سراسری معمولا 10 الی 15 درصد از ظرفیتشون رو به پذیرش بدون آزمون و یا استعداد درخشان از دانشجو های ممتاز دوره کارشناسی اختصاص میدن . اما این نوع پذیرش دست خود دانشگاهه و لیست رشته های بدون کنکور ارشد و شرایط و ضوابط در سایت هر دانشگاه به طور مجزا اعلام میشه .

یعنی دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد برای پذیرش استعداد درخشان اون منتشر نمیشه و داوطلبا برای اطلاع از شرایط و ضوابط و جزئیات ثبت نام باید به سایت دانشگاه مد نظرشون مراجعه کنن . با عضو شدن در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو هم به محض اینکه ثبت نام بدون کنکور ارشد هر دانشگاهی اعلام بشه مطلع می شین .

 

 برای اطلاع از فرایند ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

 

مشاوره دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

در دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور ، همه دوره های دانشگاه های سراسری قرار دارن و داوطلبایی که قصد ثبت نام رو دارن در صورت داشتن تمام شرایط و ضوابط لازم ، می تونن از بین رشته محلای ارائه شده مجموعه امتحانی دلخواهشون انتخاب کنن .

فقط نکته ای که وجود داره اینه که در ثبت نام استعداد درخشان ارشد محدودیت انتخاب رشته وجود داره و هر داوطلبی می تونه رشته ای رو که با رشته دوره کارشناسی اون متجانسه انتخاب کنه و نمی تونه تغییر رشته بده . حالا باید ببینیم در دفترچه بر اساس سوابق تحصیلی ارشد هم این موضوع تغییری می کنه یا نه . به محض تغییر در این پذیرش این مقاله به روز رسانی میشه .

در ادامه بخوانید: رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد ۹۹ داشتین می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که گفته شد این دفترچه برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در سایت سنجش منتشر میشه ولی برای پذیرش استعداد درخشان دفترچه ای منترش نمیشه .

2- ✔️ از کجا می تونیم دفترچه بر اساس سوابق تحصیلی ارشد رو دانلود کنیم ؟

✔️ این دفترچه در سایت سنجش منتشر میشه که در این مقاله هم لینک دانلود اون رو گذاشتیم .

3- ✔️ داوطلبا چه جوری می تونن از شرایط و ضوابط ثبت نام بدون ازمون مطلع بشن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شده داوطلبا با مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام می تونن از این جزئیات با خبر بشن .

منبع : دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: