زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
نوشته شده توسط : sevda

هر سال زمان ثبت نام کنکور ارشد از طرف سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ، می تونن طبق این زمان بندی و بعد از فعال شدن لینک ثبت نام ، که در اواسط آذر ماهه وارد سایت سنجش بشن و فرم اینترنتی ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ رو تکمیل کنن .

 

 

 

ثبت نام کنکور ارشد به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام میشه و همه داوطلبایی که در قصد ورود به مقطع ارشد دانشگاه های سراسری و یا آزاد رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن تا از زمان ثبت نام ارشد 1400 مطلع شده و در این زمان با ورود به این سایت ثبت نامشون رو انجام بدن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا از زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ بی اطلاعن و نمی دونن که چه موقع برای ثبت نامشون باید اقدام کنن ، ما در ادامه این مقاله در مورد تاریخ ثبت نام ارشد توضیح دادیم تا داوطلبا نگرانی از بابت جا موندن از ثبت نام در زمان مشخص شده رو نداشته باشن .

 

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

زمان ثبت نام کنکور ارشد مثل بقیه آزمونای وزارت علوم از طرف سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا می تونن طبق این زمان بندی و بعد از فعال شدن لینک ثبت نام در کنکور ارشد شرکت کنن و برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با هم رقابت کنن .

طبق همین اطلاعیه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ از تاریخ 16 اذر ماه شروع میشه و داوطلبا فرصت دارن تا تاریخ 23 آذر وارد سایت سنجش بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن . البته با عضویت در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض آغاز ثبت نام ارشد مطلع میشین .

 

ثبت نام کنکور ارشد 1400 از تاریخ 16 آذر ماه شروع میشه .

به محض شروع ثبت نام آزمون ارشد لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم .

 

 احیانا اگه از ثبت نام کنکور ارشد در زمان مشخص شده جا موندین می تونین در زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد برای ثبت نام اقدام کنین .

بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام ارشد

 

 

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

با شروع ثبت نام ، دفترچه ثبت نام ارشد هم تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه که در اون شرایط شرکت تو کنکور ارشد هم نوشته شده و داوطلبا لازمه قبل از ثبت نام این شرایط رو بررسی و همچنین مجموعه امتحانی مورد علاقه شون رو انتخاب کنن و بعد از اون اطلاعاتشون رو تو سایت سنجش ثبت کنن . 

تموم متقاضیا می تونن علاوه بر شرکت تو رشته اصلی به عنوان گروه امتحانی اول ، اگه بخوان یکی از رشته های شناور رو به عنوان مجموعه امتحانی دوم انتخاب کنن و تو همون فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن . هر داوطلب فقط مجازه یه رشته اصلی و یه رشته شناور رو انتخاب کنه و به هیچ عنوان نمی تونه دو تا رشته اصلی و یا دو تا شناور رو ثبت نام کنه .

متقاضیای ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400 توجه داشته باشن ، با توجه به ادغام آزمون ارشد سراسری و دانشگاه آزاد و حذف کنکور ارشد آزاد ، علاقه مندای ورود به این دانشگاه هم کافیه از طریق لینک فعال تو سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی کنن .

در ادامه بخوانید : با زمان کم هم می توان کنکور ارشد قبول شد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان ثبت نام ارشد 1400 پاسخ بدن و همچنین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با ما در ارتباط باشین و بعد از شروع ثبت نام ، اگه بخواین ثبت نامتون رو به مشاورای مجرب و حرفه ای ما بسپارین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام تو اواسط ماه آذر انجام می شه که زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام کنکور ارشد تو زمان مشخص شده جا می مونن باید چی کار کنن ؟

✔️معمولا سازمان سنجش فرصتی رو جهت ثبت نام مجدد به داوطلبا قرار میده که به محض این که ثبت نام تمدید بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

3- ✔️ آیا ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم تو سایت سازمان سنجش انجام میشه ؟

✔️ بله ، همون طور که تو این مقاله توضیح دادیم به دلیل ادغام شدن کنکور سراسری با دانشگاه آزاد ، ثبت نام تو سایت سازمان سنجش انجام میشه ولی بعد از اعلام نتایج اولیه دیگه راه دانشگاه آزاد و سراسری جدا از هم میشه .

منبع : زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: