زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی با توجه به این که در کدام نوبت برگزار بشه متفاوته و این زمان از طرف معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازیمشخص میشه که معمولا زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر در تیر و زمان ثبت نام نوبت دوم این آزمون در دی ماهه .

 

 

هر سال تاریخ ثبت نام آزمون نظام مهندسی از طریق سایت inbr.ir اعلام میشه و داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در این آزمون هستن باید پیگیر اطلاعیه های این سایت برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 باشن .

از اونجایی که اگه زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی چه در نوبت اول و چه در نوبت دوم از دست بره ، شانسی برای شرکت در آزمون ندارین و تمام زحماتتون هدر رفته ، ما در این مقاله در مورد تاریخ و مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۹ در هر دو نوبت را توضیح دادیم .

 

 

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۹

همون طور که گفته شده زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی از طریق سایت inbr.ir اعلام میشه اما هنوز تا این لحظه اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی بهمن 99 در این سایت قرار داده نشده .

سال گذشته این ثبت نام در دی ماه انجام شد پس پیش بینی میشه زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۹ نیز در دی ماه باشه . با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی بهمن ۹۹ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۹

توصیه میشه ثبت نام خودتون رو حتما در زمان تعیین شده انجام بدین ، اما ممکنه به هر دلیلی از جمله مشغله ، فراموشی ، عدم آگاهی از زمان دقیق و ...  این فرصت را از دست بدین . خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی رو هر سال به مدت کوتاهی تمدید می کنه تا داوطلبایی که جا موندن یک شانس دیگه برای ثبت نام داشته باشن.

با توجه به اینکه در سال های گذشته که زمان ثبت نام تمدید شده ، امسال هم انتظار میره این مهلت برای چند روز تمدید بشه . بعد از پایان یافتن مهلت اصلی ثبت نام ، طی اطلاعیه ای مدت زمان تمدید و زمان شروع و پایان آن در سایت inbr.ir قرار می گیره .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۰

سال گذشته ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 برای رشته های مختلف در ماه تیر برگزار شد و داوطبا باید با توجه به تاریخ ثبت نام رشته مد نظرشون برای این ثبت نام اقدام می کردن . 

هنوز زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۰ مشخص نشده ولی پیش بینی می کنیم این ثبت نام نیز در در بازه های سال گذشته و در تیر ماه برگزار بشه . با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۰ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۹ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام ازمون نظام مهندسی بهمن ماه چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام حدودا در دی ماه انجام میشه که زمان دقیق در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام همه رشته ها در یک روز انجام میشه ؟

✔️ بازه های ثبت نام رشته ها با هم متفاوته که زمان دقیق ثبت نام هر رشته در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ کسایی که از ثبت نام در زمان مقرر در آزمون نظام مهندسی جا بمونن باید چیکار کن ؟

✔️ این داوطلبا می تونن در زمان تمدید مهلت ثبت نام اقدام به ثبت نام مجدد کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: