سایت نمونه دولتی البرز azmoon.albmedu.ir
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از طریق سایت آموزش و پرورش این استان به آدرس azmoon.albmedu.ir انجام میشه و دانش آموزایی که در این آزمون شرکت می کنن می تونن با ورود به این سایت نتایج خودشون رو هم ببینن .

از سال گذشته فرایند ثبت نام نمونه دولتی تغییر پیدا کرد و این ثبت نام به صورت استانی انجام شد . به طوری که دانش آموزای متقاضی شرکت در آزمون نمونه دولتی البرز باید کل فرایند ثبت نام تا اعلام نتایج این آزمون رو از طریق سایت آموزش و پرورش استان البرز به آدرس azmoon.albmedu.ir انجام بدن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا با نحوه ورود به این سایت آشنایی ندارن ما در ادامه این مقاله لینک ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی البرز ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو قرار دادیم تا بتونین به راحتی وارد این سایت بشین . با ما همراه باشین .

 



سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز azmoon.albmedu.ir

ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز  به صورت اینترنتی در سایت آموزش و پرورش این استان به آدرس azmoon.albmedu.ir انجام میشه و داوطلبایی که شرایط ثبت نام در این مدارس رو دارن باید در زمان مقرر ، با ورود به سایت نمونه دولتی البرز 1400 - 1401 فرایند ثبت نامشون رو انجام بدن .

سال گذشته ثبت نام آزمون نمونه دولتی البرز در خرداد ماه بود هنوز زمان ثبت نام آزمون امسال مشخص نشده ولی احتمالا امسال هم این ثبت نام در خرداد باشه که به محض آغاز ثبت نام لینک ورود به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو میذاریم .

 

به محض آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز لینک ورود به این سایت رو میذاریم .

 

 احیانا اگه بعد از تکمیل فرایند ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز هم متوجه اشتباهی در فرم ثبت نام شدین و خواستین اطلاعاتی رو تغییر بدین می تونین دوباره با وارد شدن به سایت azmoon.albmedu.ir در زمان مقرر نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت شده هم اقدام کنین .

بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز

 

سایت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی البرز azmoon.albmedu.ir

کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی البرز چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون در سایت azmoon.albmedu.ir منتشر میشه و از اونجایی که همراه داشتن این کارت برای حضور در جلسه امتحان الزامیه همه داوطلبا باید در زمان مقرر وارد این سایت شده و کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن .

هنوز زمان انتشار کارت وورد به جلسه آزمون نمونه دولتی البرز مشخص نشده ولی به محض اینکه لینک دریافت این کارت در سایت azmoon.albmedu.ir فعال بشه لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم .

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی البرز لینک ورود به این سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید : کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

 

سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی البرز azmoon.albmedu.ir

همون طور که گفته شد کل فرایند ثبت نام تا اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی البرز در سایت azmoon.albmedu.ir اعلام میشه به همین دلیل دانش آموزایی که در این آزمون شرکت کردن می تونن با وارد شدن به این سایت در زمان مقرر نتایج آزمونشون رو ببینن .

نتایج مدارس نمونه دولتی معمولا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که به محض اینکه نتایج نمونه دولتی البرز  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ اعلام بشه لینک ورود به سایت رو براتون میذاریم .

 

به محض اینکه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز اعلام بشه لینک ورود به این سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

در ضمن در صورتی که بعد از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز به نتایج آزمون خودتون معترض بودین می تونین درخواست اعتراضتون رو در همین سایت azmoon.albmedu.ir ثبت کنین .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی البرز 1400 - 1401 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . با عضو شدن در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو هم از جدیدترین اخبار مربوط به مدارس مطلع میشین .

در ادامه بخوانید: نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت آموزش و پرورش این استان انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ نتایج آزمون نمونه دولتی البرز در چه سایتی اعلام میشه ؟  

✔️ نتایج آزمون نمونه دولتی البرز هم در سایت آموزش و پرورش این استان اعلام میشه که لینک ورود به سایت اعلام نتایج در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ کسایی که به نتیجه آزمون اعتراض دارن باید چیکار کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد این افراد باید اعتراض خودشون رو در سایت آموزش و پرورش استانشون ثبت کنن .

منبع : سایت نمونه دولتی البرز azmoon.albmedu.ir





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: