سامانه تغییر محل آزمون دانشگاه آزاد azmoon99 iau ac ir
نوشته شده توسط : sevda

سرویس انتخاب محل آزمون دانشگاه ازاد برای دانشجو های غیر بومی دانشگاه ازاد طراحی شده که دانشجو ها با ورود به سامانه تغییر محل آزمون دانشگاه آزاد به آدرس azmoon99 iau ac ir می تونن بعد از نصب برنامه و عضویت در اون درخواست تغییر محل آزمون خودشون رو ثبت کنن .



با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد مبنی لزوم حفظ سلامت دانشجویان و رعایت پروتکل های بهداشتی و در پی برگزاری جلسات مکرر دکتر طهرانچی درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه در شرایط شیوع ویروس کرونا ، سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon99.iau.ac.ir فعال شد و در دسترس دانشجوهای این دانشگاه قرار گرفت .

دانشجو ها برای ثبت درخواست خودشون در سامانه azmoon99 iau ac ir لازمه که اطلاعات کامل در مورد این سامانه رو داشته باشن . برای همین تو ادامه این مقاله در مورد سامانه تغییر محل آزمون دانشگاه آزاد توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

سامانه تغییر محل آزمون دانشگاه آزاد

به خاطر رفاه حال دانشجویان دانشگاه آزاد و حفظ سلامت اون ها ، شرایطی فراهم شد تا مراجعه دانشجویان به واحدهای دانشگاهی محل سکونت خود امکان پذیر بشه . تو این روش دانشجویان غیربومی مجبور به حضور در واحد دانشگاهی محل تحصیل خود نیستن و می تونن برای حضور تو جلسات امتحانات ، به واحد محل زندگی خودشون مراجعه کنن .

 

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده در خصوص آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ، دانشجوهای مقطع دکتری این دانشگاه تا 25 تیر ماه مهلت دارن در صورت تمایل نزدیک ترین واحد به محل زندگی خودشون رو به عنوان محل آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد انتخاب کنن .

 

 با خوندن مقاله زیر می تونین راهنمای تصویری سامانه امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon99.iau.ac.ir رو به طور کامل ببینین .

بیشتر بخوانید : برنامه امن آزمون امتحانات دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

ورود به سامانه تغییر محل آزمون دانشگاه آزاد azmoon99 iau ac ir

با استفاده از این سامانه ( تغییر محل آزمون دانشگاه آزاد azmoon99 iau ac ir )، دانشجوها می تونن تو طرح تعاون آزمون ، از شهر محل سکونت خودشون تو آزمون‌های پایان ترم دانشگاه شرکت کنن . با مدیریت سوالات و پاسخ ‌ها و ایجاد بستر مراقبت آزمون در این اپلیکیشن ، این امکان فراهم شده که دانشجوهای غیربومی به مراکز دانشگاهی نزدیک محل سکونت خودشون مراجعه کرده و امتحان بدن .

 



برای ورود به سامانه تغییر محل آزمون دانشگاه آزاد کلیک کنین

 

دانشگاه پیام نور هم با راه اندازی برنامه پیام من ، امکان آزمون آنلاین رو برای دانشجوه ای خودش فراهم کرده که برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : برنامه پیام من

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم امادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سامانه تغییر محل آزمون دانشگاه آزاد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیست مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ❤️ سامانه تغییر محل آزمون دانشگاه ازاد مختص به چه کسایی هستش ؟

❤️ دانشجو های غیر بومی دانشگاه آزاد می تونن از این سامانه برای تغییر محل آزمون خودشون استفاده کنن .

2- ❤️ چه جوری می تونیم درخواست تغییر محل آزمون دانشگاه ازاد رو ثبت کنیم ؟

❤️ دانشجو ها با ورود به سامانه azmoon99 iau ac ir  می تونن درخواستشون رو ثبت کنن که لینک ورود به این سامانه رو تو این مقاله گذاشتیم .

3- ❤️ دانشجو ها به کدوم یکی از دانشگاه های دانشگاه ازاد می تونن تغییر محل آزمون بدن ؟

❤️ همون طور که تو مقاله گفتیم دانشجو ها می تونن به نزدیک ترین دانشگاه آزاد محل سکونتشون درخواست تغییر محل آزمون بدن .

منبع : سامانه تغییر محل آزمون دانشگاه آزاد azmoon99 iau ac ir





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: