زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد
نوشته شده توسط : sevda

نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۰ احتمالا در خرداد ماه در سایت سنجش اعلام میشه که داوطلبایی که در این آزمون شرکت کرده بودن می تونن با بررسی جواب اولیه ارشد و وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودنشون در دوره های مختلف ، برای انتخاب رشته اقدام کنن .

 

 

معمولا داوطلبا بعد از هر آزمونی هیجان اعلام نتایج رو دارن و زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 پس از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع متقاضیان می رسه و داوطلبا باید پیگیر این سایت باشن تا از زمان اعلام نتایج مطلع بشن .

داوطلبایی که در مرحله اولیه مجاز به انتخاب رشته میشن می تونن در فرایند انتخاب رشته شرکت کنن . پس باید تمام مراحل آزمون را به درستی طی کنن و پس از جواب اولیه و قطعی شدن نتایج نسبت به تکمیل مراحل بعدی اقدام کنن . به همین دلیل در ادامه این مقاله در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

 

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۰

یکی از مهمترین آزمون هایی که توسط سازمان سنجش هر ساله برگزار می شه آزمون کارشناسی ارشده . زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 1400 هم معمولا یک ماه پس از آزمون و به صورت کارنامه ای منتشر و وضعیت مجاز و غیر مجاز به انتخاب رشته داوطلبا مشخص می شه .

طبق آمار سال های قبل معمولا نتایج اولیه ارشد در خرداد ماه اعلام میشه ، اما چون هنوز زمان اعلام نتایج ارشد ۱۴۰۰ مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشن .

 

به محض اینکه نتایج اولیه کنکور ارشد 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: نتایج اولیه ارشد

 

 

مشاوره زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۰

هیجان انگیزترین مرحله در آزمون ارشد ، اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشده . پس از اعلام نتایج ، متقاضیان از وضعیت رتبه و مجاز شدن خود مطلع می شن و می تونن با توجه به وضعیتشون برای انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد اقدام کنن .

قبل از اقدامی برای انتخاب رشته اول کارنامه اولیه ارشد خودتون رو به طور کامل تحلیل کنین تا از وضعبت پذیرش و شانس قبولی در کد ضریب های مختلف رشتتون مطلع بشین و بعد از مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته ارشد فرم اینترنتی انتخاب رشته رو تکمیل کنین .

در ادامه بخوانید: رتبه اصلی در کارنامه ارشد کدام است

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه و تحلیل کارنامه ارشد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج اولیه کنکور ارشد چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در خردادماه اعلام میشه که تاریخ دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ چه کسایی می تونن در انتخاب رشته کنکور ارشد شرکت کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد افرادی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته بودن می تونن در انتخاب رشته رشته کنن .

3- ✔️ نتایج اولیه کنکور ارشد در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: