بودجه بندی درس ریاضی کنکور ریاضی
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبا با استفاده از بودجه بندی درس ریاضی کنکور ریاضی ۱۴۰۰ می تونن از اهمیت دروس مختلف نسبت به بررسی سوالات کنکور سال های قبل آشنا بشن و بدونن برای کدوم مبحث باید وقت بیشتری برای مطالعه بذارن و برنامه ریزی دقیق تری برای کنکور داشته باشن .



مسلما آشنایی با بودجه بندی درس ریاضی کنکور ریاضی جز اون دسته از مباحثی به حساب میاد که برای داوطلبان کنکور بسیار اهمیت داره، چرا که اشنایی با این بودجه بندی این امکان رو برای افراد به وجود میاره که با برنامه ریزی و کیفیت بیشتری درس ها رو مطالعه کنن و بدونن دقیقا باید وقتشون رو بیشتر صرف مطالعه کدوم مباحث کنن.

آشنایی با بودجه بندی ریاضی کنکور ریاضی برای تمامی افرادی که در رشته ی ریاضی تحصیل می کنن ، به نوعی ضروری محسوب میشه و به افراد این امکان را میده تا دید روشن تری نسبت به تست های کنکور سراسری ریاضی و بدونن از کدوم مباحث این درس تعداد سوالات بیشتری در کنکور ۱۴۰۰ میاد. برای اطلاع از این بودجه بندی ها با ما همراه باشین.

 

 

بودجه بندی درس ریاضی کنکور ریاضی ۱۴۰۰

درس ریاضی جز درس هایی نیست که هر کسی دل بخواهی، هر بخشی رو که دوست داشته باشه برای کنکور بخونه. ریاضی مهم ترین تخصصی برای دااوطلبان کنکور ریاضی و داوطلبا برای کسب یک رتبه خوب و موفقیت در رشته محل دلخواهشون باید بتونن درصد بالایی از این درس رو بزنن.

بودجه بندی کنکور ۱۴۰۰ مثل یک نقشه راه برای موفقیت می مونه و دانش اموزایی هم که به این نقشه راه و بودجه بندی توجه کنن، می تونن سریع تر از بقیه مسیر موفقیت رو طی کنن. بودجه بندی و بررسی تعداد سوالاتی که از هر مبحث، در کنکور میاد بر اساس تحلیل کنکور های سال گذشته ایجاد شده که بر اساس آمار و ارقام بدست اومده، میشه گفت که بودجه بندی درس ریاضی کنکور ریاضی 1400 به موارد زیر تقسیم میشن:

 

بودجه بندی ریاضیات کنکور 1400
مبحث تعداد سوالات مبحث تعداد سوالات مبحث تعداد سوالات
مجموعه - الگو - نباله 2 سوال تجسم فضایی 2 سوال چند ضلعی ها 1 سوال
توان گویا 1 سوال تبدیل های هندسی 2 سوال مثلثات 3 سوال
تابع 2 سوال ماتریس 3 سوال معادله و نامعادله 2 سوال
حد وپیوستگی 3 سوال بردار 1 سوال تابع لگاریتمی 1 سوال
مشتق 3 سوال احتمال 2 سوال حد نامتناهی و بی نهایت 1 سوال
قضیه تالس و تشابه 2 سوال نظریه اعداد 4 سوال کاربرد مشتق 2 سوال
ترکیبیات 4 سوال گراف 2 سوال دایره 3 سوال
روابط طولی مثلث 1 سوال مقاطع مخروطی 3 سوال    
آمار 2 سوال مبانی ریاضی 3 سوال    

 

بیشتر بخوانید: بودجه بندی کنکور ریاضی

 

بودجه بندی درس ریاضی کنکور ریاضی ۱۴۰۰

 

 

 

 

 

 

اهمیت بودجه بندی درس ریاضی کنکور ریاضی ۱۴۰۰

ممکنه بعضی از دانش آموزای موفقی که در رشته ریاضی تحصیل می کنن با خودشون فکر کنن که اون ها به اندازه کافی دارای مهارت و استعداد در درس ریاضی هستن و بهتره که بیشتر وقتشون و به دروس دیگه اختصاص بدن. اما تجربیات دانش آموزان در سال های اخیر این موضوع رو به خوبی به اثبات می رسونه که این طرز تفکر اشتباهه و ممکنه دانش اموزای زیادی رو از ادامه مسیر موفقیت جدا کنه.

بنابراین برای کسب موفقیت و پیروزی در مسیر کنکور ۱۴۰۰ و قبولی در رشته مورد نظرتون بهتره این تصور اشتباه کنار بذارین و با کمک یک مشاور حرفه ای و با توجه به درس ریاضی کنکور ریاضی، جوری برنامه ریزی کنین که رو مباحث مهم اون که در بودجه بندی آورده شده تسلط کامل پیدا کنین و مهارت تست زنی اون ها رو پیدا کنین.

بیشتر بخوانید: جمع بندی کنکور سراسری

ریاضی کنکور یکی از اون دروسی که هر سوالش می تونه آینده و مسیر زندگی افراد و مشخص کنه، پس توصیه میشه که حتما با دقت این درس رو مطالعه کنین و سعی کنین تا طبق بودجه بندی کنکور برای هر مبحث وقت بذارید و نمونه سوالات مربوط به اون مبحث و با دقت بیشتری حل کنین.

برنامه ریزی کردن جز اون دسته از مفاهیم خیلی مهم و اساسی در کنکور دادن ب حساب میاد و باید حتما با حساسیت بسیار زیادی اون رو انجام بدید و نوشتن برنامه ریزی و دست هرکسی نسپارید. هیچ دانش آموزی (حتی با هوش ترین و زرنگ ترین افراد ) توانایی این رو ندارن که هم درس بخونن و تمرکزشون بر روی مطالب درسی بذارن و هم برنامه ریزی کنن و به فکر این باشن که رو چه درس هایی رو باید به چه روشی بخونن و چند ساعت و به درس خوندن اختصاص بدن.

اصولا برنامه ریزی کنکور جز مواردی که نیاز به تجربه و تخصص داره و تنها یک مشاور و برنامه ریز حرفه ای از پس این کار بر میاد. کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص بودجه بندی درس ریاضی کنکور ریاضی 1400 و برنامه ریزی مناسب برای مطالعه هم راهنماییتون کنن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.

در ادامه بخوانید: روش های تست زنی در کنکور

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ چه جوری می تونیم با مباحث پر تکرار درس ریاضی آشنا بشیم ؟

✔️ برای اطلاع از مباحث پر تکرار می تونین از بودجه بندی این درس کمک بگیرین که این بودجه بندی در این مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ بودجه بندی درس ریاضی چه کمکی به داوطلبا می کنه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم ، داوطلبا با استفاده از این بودجه بندی ها می تونن مباحث مهم رو بشناسن و برنامه ریزی دقیق تری انجام بدن .

3- ✔️ چه جوری می تونیم درصد بالایی از درس ریاضی کنکور داشته باشیم ؟  

✔️ یکی از راه هایی که باعث میشه بتونین درصد بالایی از این درس تو کنکور داشته باشین اطلاع از بودجه بندی اونه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : بودجه بندی درس ریاضی کنکور ریاضی





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: