دانلود نرم افزار شاد مدارس
نوشته شده توسط : sevda

برنامه شاد درسی برای تعامل بیشتر و بهتر دانش آموزا با کادر آموزش مدرسه طراحی شده و طراحی نرم افزار شاد به طوریه که مدیرا و معلما امکان تولید کانالای مختلف تو شبکه های اجتماعی داخلی رو دارن و می تونن دانش آموزا رو به بخشای مختلف منتقل کنن .

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش‌ و پرورش اقدام به تعطیلی مدارس کرد و تصمیم بر این بود که آموزش دانش آموزا از طریق شبکه های تلویزیونی انجام بگیره اما با این حال تمایل بیشتر دانش آموزا و معلما به استفاده از پیام رسان ها و نرم افزارای شبکه های مجازی برای آموزش بود .

 آموزش و پرورش برای این که بتونه محیطی ایمن و اختصاصی برای دانش آموزا و معلما مهیا کنه اقدام به ایجاد پیام رسان اختصاصی آموزش و پرورش با عنوان نرم افزار شاد کرد تا مدیرا ، دبیرا و دانش آموزا بتونن از طریق این اپلیکیشن ، آموزش مجازی خودشون رو داشته باشن .

 با توجه به این که تعداد زیادی از مدیرا و معلما و دانش آموزا با محیط این نرم افزار آشنایی ندارن تو این مقاله علاوه بر ارائه لینک دانلود این نرم افزار ، راهنمای نحوه نصب و استفاده مدیرا و معلما و دانش آموزا از برنامه شاد درسی توضیح داده شده . 

 

 

دانلود برنامه شاد درسی

با ساخته شدن نرم افزار شاد درسی یکی از مهم ترین سوالایی که ذهن دانش آموزا و کادر آموزش مدارس رو به خودش مشغول کرده نحوه دانلود ، نصب و راه اندازی نرم افزار شاده . مدیرا ، معلما و دانش آموزا اول باید اقدام به دانلود نرم افزار شاد کرده و بعد از اون ، نصب و عضویت تو این اپلیکیشن رو انجام بدن .

نرم افزار شاد در ابتدا فقط برای سیستم عامل اندروید ساخته شد و با توجه به درخواستای زیاد اولیا مبنی بر استفاده از این نرم افزار بر روی سیستم عامل ios  ( آیفون ) و کامپیوتر های شخصی ، آموزش و پرورش اقدام به برنامه نویسی دوباره این نرم افزار برای استفاده در کامپیوتر های شخصی و هم چنین برنامه نویسی جدا برای سیستم عامل ios که مورد استفاده در گوشی های آیفونه ، کرد .

در حال حاضر این نرم افزار قابل استفاده در گوشی های اندروید و سیستم های کامپیوتریه ولی هنوز برای گوشی آیفون قابل استفاده نیست . برای دانلود راحت تر نرم افزار شاد می تونین با توجه به سیستم عامل دستگاهی که می خواین ازش استفاده کنین از طریق لینک های زیر اقدام کنین .

 

سیستم عامل لینک دانلود
اندروید کلیک کنید
ios به محض فعال شدن لینک دانلود اینجا گذاشته میشه
نسخه تحت وب

کلیک کنید

 

به زودی نسخه سوم شاد منتشر میشه که به محض انتشار لینک دانلود اون رو در این مقاله میذاریم.

با بروزرسانی شاد، دانش آموزا می تونن این برنامه رو علاوه بر تلفن همراه در کامپیوتر و رایانه های شخص خودشون هم نصب کنن.

نسخه جدید شاد ( 2.8.2 ) منتشر شد.

آخرین به روز رسانی در تاریخ 1399/11/19 نسخه 2.8.2

برای دانلود نسخه جدید برنامه شاد و به روز رسانی اون کلیک کنین .

 

بیشتر بخوانید : مشکلات برنامه شاد

 

 

 

 

 

آموزش نصب برنامه شاد درسی

بعد از نصب اپلیکیشن شاد از طریق لینکی که در بالا گذاشته شده ( برای دسترسی راحت تر لینک برنامه شاد تو همین مقاله قرار داده شده ) باید عضو این پیام رسان شده تا بتونین از مطالب درسی کانال خودتون استفاده کنین . در ادامه راهنمای تصویری نصب نرم افزار شاد براتون آورده شده :

  • آموزش نصب برنامه شاد درسی به طور خلاصه:
  1. نصب برنامه شاد و کلیک روی گزینه ورود به برنامه

  2. وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد اهراز هویت

  3. وارد کردن نام و نام خانوادگی و مشخص کردن نقش خود

  4. ورود به کانال مدرسه

  • راهنمای تصویری آموزش نصب برنامه شاد درسی :

 

1- برنامه شاد رو نصب کرده و روی گزینه "ورود به برنامه" کلیک کنین .

 

2- شماره تلفن همراهتون رو وارد کرده و روی گزینه "ورود"  کلیک کنن . ( توجه داشته باشین که شماره تلفن همراهی که وارد می کنین همون شماره تلفنی باشه که تو سامانه های سناد و یا همگام مدارس ثبت شده )

 

 

3- کد احراز هویت در شاد که به شماره همراهتون پیامک شده رو وارد کرده و روی دکمه "ورود" کلیک کنین .

 

 

4- نام و نام خانوادگی خودتون رو وارد کنین .

 

 

 

5- گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز بر اساس نقشی که تو مدرسه دارین اتخاب کنین .

 

 

7- با انتخاب نقش " دانش آموزا " می تونین وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خودتون بشین .

 

 

 برای آشنایی با نسخه تحت وب برنامه شاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : نسخه تحت وب شاد

 

دانلود برنامه شاد با لینک مستقیم

نرم افزار شاد اول فقط برای سیستم عامل اندروید ساخته شد ولی با توجه به این که خیلیا موفق به نصب اون نشدن و یا به لینک مستقیم دانلود این برنامه برای تلفن همراهشون دسترسی نداشتن ، آموزش و پرورش امکان استفاده از این نرم افزار با نسخه تحت وب رو هم ایجاد کرد که داوطلبا بتونن به طور مستقیم از این برنامه استفاده کنن .

حالا برای دسترسی شما کاربرا امکان دانلود برنامه شاد با لینک مستقیم رو براتون ایجاد کردیم و شما می تونین با کلیک روی گزینه مد نظرتون ، اپلیکیشن شاد رو به طور مستقیم دانلود کنین . در ادامه هم نحوه نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه و نسخه تخت وب رو توضیح دادیم .

 

نسخه جدید شاد ( 2.8.2 ) منتشر شد.

آخرین به روز رسانی در تاریخ 1399/11/19 نسخه 2.8.2

 

سیستم عامل لینک دانلود
اندروید برای دانلود نسخه اندروید برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید
نسخه تحت وب

برای ورود به لینک مستقیم نسخه تحت وب برنامه شاد کلیک کنید

 

 

 در ضمن آموزش و پرورش سعی در بر طرف کردن مشکلات اپلیکیشن شاد و ایجاد امکانات جدید در اون داره که ما در لینک دانلود جدول بالا ، به روز ترین نسخه این نرم افزار رو گذاشتیم .

بیشتر بخوانید : نسخه جدید شاد

دانلود نسخه قدیمی برنامه شاد

برنامه شاد درسی تا الان در نسخه های مختلفی ارائه میشه و آموزش و پرورش هم با گذشت زمان جهت سرعت بخشیدن به عملکرد های این برنامه، افزایش کارایی و برطرف کردن مشکلات نسخه های قدیمی برنامه شاد، سعی بر این داره که خدمات به روز تر و راحت تری رو در اختیار دانش آموزا و معلما قرار بده.

اما خیلی از دانش آموزا هستن که با آپدیت نسخه قدیمی برنامه شاد درسی، برنامشون دچار اختلال میشه و میگن استفاده از اون برنامه قدیمی برامون راحت تر بود. به همین دلیل ما در جدول زیر همه نسخه های قدیمی برنامه شاد درسی رو گذاشتیم تا به راحتی بتونین نسخه برنامه مد نظرتون رو دانلود کنین.

 

نسخه لینک دانلود
نسخه اولیه برنامه شاد کلیک کنید
نسخه 2-6-2 برنامه شاد کلیک کنید
نسخه 3-6-2 برنامه شاد کلیک کنید
نسخه 7-6-2 برنامه شاد

کلیک کنید

نسخه 2-7-6-2 برنامه شاد کلیک کنید

 

 اگه موفق به دانلود نرم افزار شاد بر روی گوشی نشدین می تونین اون رو بر روی کامپیوتر نصب کنین .

بیشتر بخوانید: نرم افزار شاد برای کامپیوتر

راهنمای ورود مدیران به نرم افزار شاد

وظیفه ساخت و ایجاد کانالای درسی هر مدرسه تو اپلیکشن شاد به عهده مدیر مدارسه . تمام مراحلی که یک مدیر برای راه اندازی این اپلیکیشن لازم داره و باید انجام بده شامل مراحل زیر میشه :

 

 در صورت ناقص بودن یا وارد نشدن اطلاعات معلما ( شامل کد ملی و شماره همراه ) ، کلاس ها و دانش آموزا در سامانه دانش آموزی ( سناد ) ، مدیر مدرسه باید نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام کنه . ️در صورت تکمیل بودن این اطلاعات ، نیازی به ورود به سامانه سناد نیست و مستقیما به مرحله دوم برید .

 

 اپلیکیشن شاد رو از طریق لینک http://Shaddl.medu.ir دانلود و روی دستگاه هوشمندتون نصب می کنین .

 

 بعد از نصب برنامه ، لازمه که مدیر وارد اپلیکیشن شاد شده و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت پیامک تایید و ارسال اون در اپلیکیشن ، وارد این اپلیکیشن بشه . ( دقت کنید که شماره تلفن همراه مدیر باید دقیقا همون شماره مشخص شده تو سامانه سناد باشه و هم چنین خط تلفن مدیر روشن باشه )

 

 بعد از وارد کردن شماره همراه و کلیک روی گزینه "ورود" ، از طرف آموزش و پرورش به شماره همراهتون یک کد احراز هویت ارسال میشه که با وارد کردن اون و کلیک روی گزینه "ورود" وارد مرحله بعدی میشین .

 

 بعد از ورود اولین کار وارد کردن نام و نام خانوادگی خودتونه . ( توجه داشته باشین که این نام برای تمامی مخاطبین شما اعم از معلما ، دانش آموزان و اولیا نمایش داده میشه )

 

 گزینه « ورود مدیر / معلم / دانش آموز » رو انتخاب کنین تو کادر نمایش داده شده ، نقش «مدیر» رو انتخاب کنین و بعد از اون ، تو کادر جدید ، کد ملی خودتون رو وارد کرده و روی دکمه تایید کلیک کنین .

 

 تو کادر جدید ، گزینه « مشاهده لیست مدارس  » رو انتخاب کرده و مدرسه مورد نظرتون رو تعیین کنین .

 

 گروه های کلاسی مدرستون ایجاد شده و برای همه معلمای مدرسه قابل دسترسیه . تو کادر باز شده ، با انتخاب گزینه « مشاهده لیست گروه های کلاسی » می تونین فهرست کلاس ها رو مشاهده کرده و یا به داخل کلاسا مراجعه کنین . ️همچنین شما صاحب (owner) همه گروه های کلاسی هستین و همواره تو همه اون ها عضو خواهید بود .

 

 تو تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، معلمای مدرسه خودتون رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .

 

 بعد از اتمام ثبت نام معلما ، در تاریخ اعلام شده تو شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، همه دانش آموزای مدرسه رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .​

هم چنین بعد از خوندن این مقاله اگه سوالی درباره نحوه استفاده و راه اندازی برنامه شاد داشتین می تونین با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو سوالای خودتون رو از مشاورای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین. پیشنهاد می کنیم آخرین اخبار مربوط به مدارس رو با عضویت تو کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو پیگیری کنین .

 

برای دانلود نسخه ios برنامه شاد و نصب اون بر روی گوسی آیفون می تونین مقاله زیر رو بخونین .

 

در ادامه بخوانید: نرم افزار شاد برای ایفون

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ چه جوری می تونیم نرم افزار شاد رو دانلود کنیم ؟

✔️ این نرم افزار از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش قابل دانلوده ولی برای راحتیه شما لینک دانلود این نرم افزار تو متن این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ برای ورود به اپلیکیشن شاد چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ همون طوری که تودر متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده برای ورود به این اپلیکیشن شماره همراهی که تو سامانه سناد یا همگام ثبت شده لازمه .

3- ✔️ هدف از ایجاد نرم افزار شاد چیه ؟

✔️ همون طور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده این نرم افزار برای دسترسی راحت تر دانش آموزا و کادر آموزشی به کانالای آموزشیه مدارسه خودشون هست .

منبع : دانلود نرم افزار شاد مدارس





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: