حذفیات کنکور سراسری 1400
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش هر ساله ، فهرستی رو تحت عنوان لیست حذفیات کنکور سراسری منتشر می کنه تا داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور سراسری ۱۴۰۰ رو دارن با مطالعه این فهرست از جزئیات حذفیات کنکور سراسری مطلع بشن . این فهرست حذفیات شامل : مباحث کم اهمیت ، پاورقی ها و .... میشه.



یکی از سنگین ترین و سرنوشت سازترین رقابت ها تو دوران تحصیل ، آزمون سراسریه. حجم مطالبی که داوطلبا برای این آزمون باید مسلط باشن، خیلی زیاده و همین یکی از دلایل افزایش استرس داوطلباست. سازمان سنجش برای کاهش این استرس، مطالب کم اهمیتی مثل بعضی صفحه های کتاب، پاورقی ها و بیشتر بدانیم و ... رو به عنوان حذفیات کنکور سراسری اعلام می کنه تا داوطلبا زمانی رو برای یادگیری و تسلط این مباحث نذارن .

داوطلبایی که تصمیم به شرکت تو این ماراتن بزرگ دارن ، لازمه تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام به دریافت لیست حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۰ کنن تا بتونن خودشون رو بهتر برای این رقابت آماده کنن .

اطلاع از لیست حذفیات کنکور سراسری تو کم کردن حجم مطالب درسی خیلی می تونه به داوطلبای کنکوری کمک کنه . این لیست حذفیات ، هر ساله تغییر پیدا می کنه . با توجه به اهمیت داشتن ، لیست حذفیات کنکور سراسری ، تو این مقاله این لیست حذفیات کنکور 1400 رو مشخص کردیم . پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

 

فهرست حذفیات نظام جدید کنکور سراسری ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور سراسری ۱۴۰۰ نظام جدید (3-3-6 ) رو دارن با توجه به نظام انتخابیشون برای موفقیت بیشتر تو کنکور سراسری 1400 باید از فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری نظام جدید مطلع باشن تا بتونن برنامه ریزی و مطالعه دقیق تری برای کنکورشون داشته باشن.

سازمان سنجش هر سال این حذفیات رو طبق منابع کنکور سراسری مشخص می کنه، ولی از اونجایی که هنوز فهرست حذفیات کنکور سراسری 1400 اعلام نشده پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین. در ادامه فهرست حذفیات کنکور سال گذشته رو گذاشتیم که به محض اعلام حذفیات امسال این مقاله به روز رسانی میشه.

 

 

 

حذفیات کنکور سراسری 1400 توسط سایت سازمان سنجش اعلام شد

 

عنوان لینک دانلود
حذفیات کنکور 1400

دانلود فایل

 

 

برای اطلاع بیشتر درباره حذف کنکور سراسری خوندن مقاله زیر رو پیشنهاد می کنیم .

بیشتر بخوانید: حذف کنکورسراسری

 

 

 

 

 

مشاوره فهرست حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۰

معمولا سازمان سنجش فهرست حذفیات کنکور ۱۴۰۰ رو برای همه گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی در قالب یک جدول مشخص می کنه و داوطلبا با دانلود و بررسی حذفیات گروه آزمایشی مد نظرشون می تونن با یک برنامه ریزی دقیق تری خودشون رو برای حضور در جلسه کنکور 1400 آماده کنن.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره فهرست حذفیات کنکور سراسری پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو بشین تا از تمام اخبار مربوط به کنکور سراسری مطلع باشین .

 

متقاضیای کنکور برای اطلاع از بهترین منابع کنکور می تونن مقاله زیر رو بخونن .

در ادامه بخوانید : بهترین منابع کنکور

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ معمولا کدوم قسمت از کتابا جزو حذفیات کنکور سراسری اعلام میشه ؟

✔️ حذفیات کنکور معمولا شامل پاورقی ها ، بیشتر بدانیم و ... کتاب های درسی که اهمیت زیادی ندارن ، تو متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده .  

2- ✔️ چجوری میشه از بخش های حذف شده کتاب مطلع شد ؟

✔️ برای اطلاع از لیست حذفیات کنکور می تونین به سایت سنجش و یا متن همین مقاله مراجعه کنین .

3- ✔️ حذفیات کنکور سراسری از طریق دفترچه ثبت نام قابل دسترسیه ؟

✔️ لیست حذفیات کنکور ، از طریق سایت سنجش منتشر میشه ، لیست حذفیات کنکور تو متن این مقاله به طور کامل قرار داده شده .

منبع : حذفیات کنکور سراسری 1400





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: