سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir
نوشته شده توسط : sevda

سامانه امجد جهاد دانشگاهی با هدف ارائه خدمات و برگزاری کلاس آنلاین برای دانشجو های دوره کوتاه مدت و یا بلند مدت دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شده که دانشجو ها می تونن با ورود به سایت امجد به آدرس amjad.jde.ir از امکانات این سامانه استفاده کنن.



سامانه امجد جهاد دانشگاهی یکی از برنامه های فوق العاده کاربردی این نهاد آموزشی محسوب میشه که تمامی متقاضیای شرکت در کلاس های آنلاین آموزشی و دانشجوهای رشته های مختلف وابسته به جهاد دانشگاهی می تونن از این سایت استفاده کنن.

سامانه امجد جهاد دانشگاهی به آدرس amjad.jde.ir علاوه بر اینکه یک برنامه خیلی کاربردی محسوب میشه، تحت وب می باشد و به عبارتی بهتر، نیاز به هیچگونه نرم افزاری برای نصب کردن نداره و به همین خاطر هم نحوه استفاده از اون بسیار راحته.

سایت امجد طوری طراحی شده که همه ی دانشجو ها و متقاضی های شرکت در کلاس های مجازی بتونن ازش استفاده کنن و دچار سردرگمی نشن. این سامانه دارای امکانات مختلف و کارکردهای گوناگونیه که متناسب با نیاز دانشجوها طراحی شده و تا حد زیادی مشکلات آموزش مجازی را حل کرده. حالا در ادامه این مقاله توضیحات بیشتر در خصوص جزئیات سایت سامانه امجد جهاد دانشگاهی داده شده.

 

سایت سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir

برای اینکه بتونین وارد سامانه امجد جهاد دانشگاهی بشین باید امکانی همچون لپ تاپ، کامپیوتر و یا گوشی هوشمند داشته باشین و ادرس سایت amjad.jde.ir رو هم در قسمت مرورگر کروم، سافاری و فایرفاکس وارد کنین.

بعد از اینکه مرورگر خودتونو انتخاب کردین و از اتصال اینترنت به دستگاه هوشمند خود مطمئن شدین، آدرس سایت امجد جهاد دانشگاهی به نشانی amjad.jde.ir وارد کنین تا به طور مستقیم به قسمت ورود به سامانه متصل بشین.

معمولا حجم اینترنت مصرفی شما در سایت امجد جهاد دانشگاهی به نوع ترافیک مورد نیاز کلاستون مربوطه و نمیشه حجم مشخص و ثابتی رو برای کارکرد های مختلف این سامانه تعیین کرد.

دانشجوهای دوره کوتاه مدت و یا بلند مدت ( دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ) برای اینکه بتونن از تمامی امکانات و مزایای سامانه امجد جهاد دانشگاهی استفاده کنن باید حتما نحوه کار با این سامانه رو یاد بگیرن و اطلاعات لازم را در مورد کارکرد های آن را بدست بیارن.

یکی از بهترین ویژگی های سامانه امجد جهاد دانشگاهی اینه که دارای محیط فارسیه و هیچ مشکلی در فهم عبارات اون برای دانشجوها و اساتید بوجود نمیاد و با یادگیری نحوه ورود به این سامانه در کوتاهترین زمان ممکن میشه به امکانات اون دسترسی پیدا کرد.

 

 

برای ورود به سایت امجد جهاد دانشگاهی کلیک کنین.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه سما لایو دانشگاه علمی کاربردی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سمالایو

 

نحوه ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir

یکی از سوالات اساسی و خیلی مهمی که الان ممکنه برای خیلی از افراد پیش بیاد اینه که نحوه ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی چجوریه؟ پاسخ به این سوال خیلی مهم هست. بنابراین به طور گام به گام مراحل ورود به سایت امجد رو توضیح میدیم:

 

شما باید برای ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی حتما از بروز رسانی مرورگر سیستم هوشمندی که در اختیارتون هست، مطمئن بشین.

حالا نوبت اینه که آدرس سایت امجد جهاد دانشگاهی به نشانی amjad.jde.ir رو در مرورگر اینترنتی وارد کنین تا به طور مستقیم وارد سامانه امجد بشین.

کلاسی که باید در اون حضور داشته باشین و انتخاب کنین و لینکی که استادتون ایجاد کرده رو هم انتخاب کنین.

بعد از وارد کردن آدرس سایت و گذرونده مراحل بالا، صفحه ورود به سامانه امجد جهاد دانشگاهی نمایش داده میشه. در این صفحه با آیتم های زیر روبرو میشید که باید اون ها را پرکنین:

نام جلسه: در این قسمت شما باید نام واحد جهاد دانشگاهی استان یا عنوان سازمان ذیربط و وارد کنین.

نام و نام خانوادگی: در این قسمت هم شماره دانشجویی یا شماره داوطلبی فراگیر یا نام و نام خانوادگی دانشجو باید وارد بشه.

کلمه عبور: در جای خالی مربوط به کلمه عبور هم باید کد ملیتون و بدون صفرهای قبل اعداد وارد کنین و یا اینکه کلمه ی عبوری که سازمان ذیربط بهتون ارائه کرده رو تایپ کنین.

 

سامانه امجد جهاد دانشگاهی

 

برای ورود به سایت هم آوا علمی کاربردی، خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: هم آوا

 

امکانات سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir

امروزه نهاد جهاد دانشگاهی با طراحی سامانه امجد، قدم بسیار بلندی در جهت تقویت های زیر ساخت های آموزش مجازی برداشته و در حال حاضر، این آموزش ها بسیار مفید و سودمند هستن. سامانه امجد جهاد دانشگاهی دارای امکانات مختلفیه که به چند مورد از اصلی ترین اونها اشاره می کنیم تا با این امکانات آشنا بشین:

 

وبینار روش های تدریس و تولید محتوا در یادگیری الکترونیکی

آموزش مهارت‌های ICDL

وبینار آشنایی با سامانه امجد

آزمون های آنلاین جهاد دانشگاهی

نشست تخصصی جامعه، مردم و آسیب‌های اجتماعی از منظر امام خمینی (ره)

کارگروه فنی

وبینار آشنایی با سامانه آزمون

کارگاه تخصصی نرم افزار امجد

وبینار ۹ ISpring Suite

جلسه آموزش مجازی

برگزاری انواع همایش ها و گردهمایی ها

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سامانه امجد جهاد دانشگاهی به آدرس amjad.jde.ir پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: تیزآزما



سوالات متداول

 

1- ✔️ آدرس سامانه امجد جهاد دانشگاهی چیه ؟

✔️ آدرس این سامانه amjad.jde.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ برای ورود به سایت امجد جهاد دانشگاهی چه اطلاعاتی نیازه ؟

✔️ از جمله اطلاعات لازم برای ورود به این سامانه وارد کردن نام و نام خانوادگی دانشجو می باشد که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ سایت امجد جهاد دانشگاهی چه امکاناتی رو به دانشجوها ارائه میده ؟

✔️ از جمله امکاناتی که این سایت به دانشجو ها ارائه میده برگزاری آزمون های آنلاین جهاد دانشگاهیه که بقیه امکانات در این مقاله گفته شده.

منبع : سامانه امجد جهاد دانشگاهی amjad.jde.ir 





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: