سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir
نوشته شده توسط : sevda

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی با هدف برگزاری آزمون های آنلاین جهاد دانشگاهی راه اندازی شده و دانشجو ها می تونن با ورود به سایت exam.jde.ir و وارد کردن اطلاعات لام، از امکاناتی که این سایت در اختیارشون قرار داده استفاده کنن.

 



اگر شما جز دانشجوهای وابسته به جهاد دانشگاهی باشین یا اینکه در دوره های آموزشی این نهاد آموزشی شرکت کرده باشین ، حتما تا حالا اسم سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی رو شنیدین. این سامانه برای تقویت زیرساخت ها مجازی درست شده و کار دانشجوها و متقاضیای شرکت در کلاس مجازی آموزشی رو خیلی راحت کرده. همه دانشجوها می تونن به راحتی در این سامانه ثبت نام کنن و وارد سایت آزمون جهاد دانشگاهی بشن و امتحان بدن.

شیوع بیماری فراگیر کرونا ویروس باعث شد تا زیرساخت های آموزش مجازی کشور بیش از پیش تقویت بشه و شرایط نسبتا راحتی برای آزمون دادن دانشجوها و دانش اموزا فراهم بشه. مسلما برای استفاده از سامانه برخط جهاد دانشگاهی  شما باید در ابتدا اقدامات لازم و برای یادگیری ثبت نام کردن و آزمون دادن بدست بیارید تا با مشکل روبرو نشید، توجه داشته باشین که با یادگیری نحوه کارکرد این سامانه دیگه در ایام امتحانات تحت فشار روحی و استرس قرار نمی گیرین. حالا در ادامه این مقاله در خصوص راهتمای استفاده از سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی به آدرس exam jde ir​ توضیح دادیم.

 

سایت سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam jde ir

امروزه بیشتر فعالیت های افراد از طریق اینترنت انجام میشه و از وقتی هم که بیماری کرونا ویروس همه  مردم جهان و درگیر کرده، کاربرد استفاده از فضای مجازی و اینترنت برای انجام فعالیت های آموزشی و کاری بیشتر از قبل شده. در جامعه ی امروز ما هم نهاد جهاد دانشگاهی با در نظر گرفتن نیاز دانشجوها به یک سیستم یکپارچه برای آزمون دادن، اقدام به راه اندازی سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی کرده.

دانشجوها باید برای ورود به سایت آزمون برخط جهاد دانشگاهی، حتما اطلاعاتی همچون رمز عبور، نام کاربری، شماره دانشجویی و کد ملیشون و در دست داشته باشن. معمولا همون دفعه اولی که دانشجو ها وارد سامانه آزمون آنلاین برخط جهاد دانشگاهی به آدرس exam jde ir​ بشن باید این اطلاعات وارد سامانه کنن، این اطلاعات از دفعات بعد ذخیره میشه و دیگه نیاز نیست تا هر بار این اطلاعات و مشخصات دانشجویی و وارد کنن.

 بنابراین ممکنه دفعه اولی که دانشجوها می خوان وارد سامانه آزمون دانشگاهی بشن، کمی براشون سخت باشه اما جای نگرانی وجود نداره ، چون اگه مراحل ورود به سامانه رو یاد بگیرن و تمام این مراحل و با دقت انجام بدن، دیگه با مشکل خاصی مواجه نمیشن.

در ادامه مطلب با نحوه ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی به آدرس exam jde ir​ اشنا میشیم و تمام نکات مربوط به اون و بیان میکنیم تا نحوه کار با این سامانه برای همه دانشجو ها مشخص بشه و دچار سردرگمی نشن.

 

 

برای ورود به سامانه آزمون بر خط جهاد دانشگاهی کلیک کنید.

 

از اونجایی که کلاس های جهاد دانشگاهی در سایت امجد برگزار میشه برای ورو به سایت می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سامانه امجد

 

نحوه ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam jde ir

نحوه ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی مسئله پیچیده ای نیست و فقط نیاز به دقت و آگاهی داره، بنابراین به طور خلاصه به این موارد اشاره می کنیم تا اطلاعات لازم را بدست بیارین:

 

نحوه ورود به سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam jde ir

 

شما باید در مرحله اول وارد سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس سایت exam.jde.ir بشین.

فراموش نکنین که برای ورود به سامانه آزمون آنلاین باید حتما از مرورگر کروم آپدیت شده استفاده کنین.

در قسمتی که گزینه نام کاربری نوشته شده باید در فیلد خالی، شماره دانشجوییتون و وارد کنین.

در قسمتی که گزینه رمز عبور مشخص شده هم باید شماره ملیتون و بدون در نظر گرفتن صفر قبل از عدد وارد کنین.

بعد از اینکه وارد پنل کاربریتون شدید، هفت آیتم مشاهده میکنین. این آیتم ها به ترتیب: داشبورد ، اطلاعات پایه ، آزمون ها ، شرکت کننده گان ، تغییر مشخصات کاربری ، تغییر رمز عبور ، خروج هستن.  شما باید با توجه به هدف و نیازتون در هر بار ورود به سامانه آموزشی، یکی از این گزینه ها رو انتخاب کنین.

 

اگه دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هستن می تونین از طریق سامانه سمالایو کلاس های مجازی خودتون رو بگذرونین.

بیشتر بخوانید: سمالایو

 

امکانات سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam jde ir

سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی دارای امکانات مختلفی هست که دانشجوها می تونن با شناخت این امکانات، بهترین استفاده رو از این سایت داشته باشن. به چند مورد از اصلی ترین امکانات مختلف این سامانه اشاره می کنیم:

 

دانشجوها می تونن از همون ابتدای ورودشون به سامانه برای تغییر رمز کاربری و مشخصات فردی اقدام کنن.

اطلاعات پایه و همه اطلاعات دانشجویی در یک آیتم جداگانه قرار داده شده که دانشجوها میتونن به راحتی اونا رو مشاهده کنن.

امکان آزمون دادن به صورت تشریحی و تستی برای همه دانشجو ها وجود داره.

پاسخ تشریحی باید تایپ بشه و یا اینکه در قالب فایل با فرمت jpg  و یا pdf و فایل صوتی حداکثر ۵ مگابایت ارسال بشه.

ها می تونن در ایتم مربوط به دروس، تمامی دروسی را که در ترم جاری باید پاس کنن، تاریخ امتحان مربوط به هر درس، نوع آزمون (تشریحی، تستی) و زمان اختصاص یافته به آن را مشاهده کنن.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سامانه آزمون بر خط جهاد دانشگاهی به آدرس exam.jde.ir پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: تیزآزما



سوالات متداول

 

1- ✔️ کلاس های دوره های جهاد دانشگاهی در چه سایتی برگزار میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده، این کلاس ها در سایت آزمون بر خط جهاد دانشگاهی برگزار میشه .

2- ✔️ برای ورود به سامانه آزمون بر خط جهاد دانشگاهی چه اطلاعاتی لامه ؟

✔️ از جمله اطلاعات لازم برای ورود به این سایت، کد ملی دانشجوهاست که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ سامانه بر خط جهاد دانشگاهی چه امکاناتی رو در اختیار کاربران قرار میده ؟

✔️ یکی از امکاناتی که این سایت در اختیار کاربران قرار میده اینه که امکان آزمون دادن به صورت تشریحی و تستی برای همه دانشجو ها وجود داره که بقیه امکانات در این مقاله گفته شده .

منبع : سامانه آزمون برخط جهاد دانشگاهی exam.jde.ir





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: