ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی در سایت جهاد دانشگاهی انجام میشه و داوطلبایی که شرایط استخدام نهضت رو دارن می تونن با ورود به این سایت در زمان مقرر فرم ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن.

 

 

طبق آخرین اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش، آن دسته از آموزشیاران نهضت سواد آموزی که از سال 1392 به قبل سواد آموز داشتن و در حال حاضر هم در حال فعالیت در نهضت سواد آموزی هستن، می تونن برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ رو انجام بدن و با شرکت در این آزمون به استخدام آموزش و پرورش در بیان.

افرادی که در این آزمون ثبت نام می کنن، باید حد نصاب نمره این آزمون رو کسب کنند تا مثل بقیه دانشجویان دوره یک ساله ای رو در دانشگاه فرهنگیان پشت سر بذارن و مطابق قوانین وزارت آموزش و پرورش در این وزارتخانه استخدام بشن. حالا در ادامه این مقاله در خصوص جزئیات ثبت نام استخدامی نهضت سواد آموزی 1400 توضیح دادیم.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

در سال 1399، ثبت نام آزمون نهضت سواد آموزی انجام شد و بسیاری از آموزشیاران نهضت سواد آموزی در تیر ماه سال 1399، در آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی شرکت کردن؛ اما متاسفانه طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش تعداد زیادی از این افراد یا در آزمون قبول نشدن و یا امکان شرکت در این آزمون رو نداشتن. به همین خاطر قراره که در سال 1400 مجددا یک آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی برای جذب نیروهای لازم در آموزش و پرورش برگزار بشه.

در حال حاضر، زمان ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ از سوی وزارت آموزش و پرورش ذکر نشده و مشخص نیست که دقیقا چه زمانی افراد می تونن ثبت نام خودشون رو در آزمون نهضت سواد آموزی بانجام بدن؛ اما پیش بینی میشه که طبق اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در اوایل تابستان سال 1400، ثبت نام نهضت سواد آموزی انجام بشه و داوطلبان بتونن با مراجعه به سایت ثبت نامی این آزمون به آدرس  hrtc.ir مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو هم بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض انتشار اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش برای زمان ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی 1400 این مقاله رو به روزرسانی می کنیم و به اطلاعات شما داوطلبان عزیز می رسونیم.

 

داوطلبا می تونن شانس خودشون رو برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم امتحان کنن . 

بیشتر بخوانید: استخدام آموزش و پرورش

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

برای ثبت نام نهضت سواد آموزی مانند تمامی آزمون های استخدامی یک سری شرایطی نیاز هست. شرایط ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی 1400 در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون ذکر میشه.

در حال حاضر شرایط ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده؛ اما پیش بینی میشه که مثل سال 1399، افراد متقاضی شرکت در این آزمون باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی زیر باشن.

 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی 1400

 

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد تایید قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن سلامت روحی و جسمی مناسب و توانایی لازم برای شغل مربوط به نهضت سواد آموزی
  • انجام دوره خدمت نظام وظیفه و یا معافیت قانونی (پزشکی و غیر پزشکی)
  • عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر و اعتیادآور
  • نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه کیفری موثر که منجر به ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی شده باشه.

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی 1400

 

در دوره های گذشته ، شرایط اختصاصی خاصی برای آموزشیاران نهضت سواد آموزی در نظر گرفته نشده بود؛ اما به طور کلی تنها افرادی می تونن در این آزمون استخدامی شرکت کنن که قبل از سال 1392 به عنوان آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشغول به فعالیت بودن و از طرفی دارای سواد آموز نیز بودن.

بنابراین، در صورتی که داوطلبان دارای شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ذکر شده در مقاله باشن و حتی در آزمون نهضت سواد آموزی سال 1399 شرکت کردن، ولی نمره قبولی رو کسب نکردن، می تونن مجددا مراحل ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ رو انجام بدن.

 

اگه شرایط استخدامی نهضت سواد آموزی رو ندارین می تونین شرایط استخدام آموزش و پرورش رو بررسی کنین.

بیشتر بخوانید: شرایط استخدام آموزش و پرورش

 

سایت ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

قبل از اینکه در رابطه با سایت ثبت نامی آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی صحبت کنیم، باید این موضوع رو ذکر کنیم که ممکنه در سال های مختلف، مجری برگزاری و ثبت نام آزمون های استخدامی متفاوت باشه.

به خاطر همین نمیشه به طور دقیق ذکر کرد که ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی 1400 از طریق چه سایتی انجام میشه؛ اما با توجه به اینکه در سال 1399، داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون ، برای ثبت نام به سایت «مرکز آزمون جهاد دانشگاهی» به آدرس hrtc.ir مراجعه می کردن، پیش بینی میشه که سایت ثبت نام استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ هم مثل سال گذشته، سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاه باشه.

 

 

به محض اینکه سایت ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی 1400 مشخص بشه لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

برای ورود به سایت امجد جهاد دانشگاهی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: سایت امجد

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

همونطور که ذکر کردیم، پیش بینی می کنیم که ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی 1400 از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir انجام بشه. به همین خاطر داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون باید ابتدا به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کنن و تمامی شرایط رو مطالعه کنن. در صورتی داوطلبان دارای شرایطشرکت در آزمون نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ بودن، می تونن مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

 

نحوه ثبت نام آزمون نهضت سواد آموزی

 

ابتدا به سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی به آدرس اینترنتی hrtc.ir وارد بشین.

برای ورود به قسمت ثبت نام در آزمون ها، بر روی گزینه آزمون ها کلیک کنین.

حالا باید روی لینک «آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر (دو نفر و بالاتر) قبل از سال 92 نهضت سوادآموزی» کلیک کنین.

برای ثبت نام در این آزمون، ابتدا باید هزینه آزمون رو پرداخت کنین. برای این کار بر روی گزینه پرداخت هزینه کلیک کنین و هزینه آزمون رو پرداخت کنین. بعد از پرداخت باید کد پرداخت خودتون رو یادداشت کنین و به قسمت ثبت نام وارد بشن.

با وارد کردن کد پرداخت (توکن پرداخت) می تونین به راحتی ثبت نام خودتون رو از طریق این سایت انجام بدین. دقت کنین ک تمام اطلاعات مورد نیاز در سایت رو به درستی وارد کنین و در نهایت با تکمیل این اطلاعات ثبت نام خودتون رو نهایی کنین.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی 1400، داوطلبان باید یک سری مدارک مورد نیاز رو در سامانه ثبت نامی این آزمون وارد کنن. این مدارک در دفترچه راهنمای استخدام نهضت سواد آموزی سال ۱۴۰۰ که از طریق سایت مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir قابل دانلوده، نوشته شده. در دوره قبلی، مدارک زیر برای ثبت در این آزمون مورد نیاز بوده.

 

عکس سه در چهار متقاضیان با شرایط زیر:

  • عکس باید تمام رخ باشه و در سال جاری از داوطلب گرفته شده باشه.
  • بهتره که عکس داوطلب رنگی باشه و زمینه اون هم سفید باشه.
  • عکس باید بدون حاشیه زائد یا علامت های خاصی مثل جای منگنه، جای مهر و  ... باشه.
  • فرمت عکس JPG و حداکثر حجم اون باید 70 کیلوبایت و حداقل اون 15 کیلوبایت باشه.
  • سایز مورد تایید عکس هم حداقل 200 در 300 پیکسل و حداکثر 300 در 400 پیکسل هست.

تصویر کارت ملی با شرایط زیر:

  • فرمت تصویر کار ملی باید JPG باشه.
  • حداقل حجم تصویر باید 30 کیلوبایت و حداکثر آن 200 کیلوبایت باشه.
  • عکس باید رنگی، واضح و بدون حاشیه های زائد و اضافی باشه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن با به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون نهضت سواد آموزی چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در تابستان انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت جهاد دانشگاهی انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ چه شرایطی برای شرکت در آزمون استخدامی جهد دانشگاهی لازمه؟

✔️ از جمله شرایط لازم برای شرکت در این آزمون داشتن تابعیت ایرانیه که بقیه شرایط در این مقاله گفته شده.

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: