نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : sevda

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان 1400 - 1401 این امکان رو برای فرهنگیانی که همه شرایط لازم برای نقل و انتقالی رو دارن ایجاد کرده تا بتونن با ورود به سایت profile.medu.ir درخواست خودشون رو در زمان مقرر به صورت اینترنتی ثبت کنن .

 

 

تعداد زیادی از فرهنگیان هر ساله به علت های مختلف مثل تغییر محل زندگی، ازدواج، انتقال اجباری پدر یا همسر و.... به دنبال گرفتن انتقالی موقت یا دائم از محل کار خودشون هستن. تقریبا چند سالی میشه که نقل و انتقالات فرهنگیان راحت تر شده و از طریق سامانه الکترونیکی profile.medu.ir​ قابل انجام است.

از طریق سامانه نقل و انتقالی فرهنگیان به آدرس profile.medu.ir فرهنگیان رسمی، رسمی آزمایشی، قراردادی و پیمانی می تونن درخواست خودشون رو درج کنند. اگر شرایط انتقالی رو داشته باشند، با درخواست آنها موافقت میشه. البته نیروهای آموزشی مثل دبیران نمی تونن به واحدهای اداری آموزش و پرورش انتقالی بگیرن. حالا در ادامه توضیحات بیشتر در خصوص نقل و انتقالات فرهنگیان داده شده .

 

زمان نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ می تونه درون استانی یا برون استانی باشه، با توجه به همین موضوع زمان ثبت درخواست در سامانه profile.medu.ir می تونه متفاوت باشه. طبلق آخرین اخبار زمان ثبت انتقالی برون استانی از ۱۵ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ماه  می باشد و زمان ثبت نام انتقالی درون استانی از ۱۱ اردیبهشت آغاز میشه و تا ۱۵ خرداد ماه ادامه داره.

همچنین زمان ثبت درخواست انتقالی موقت به دائم در فروردین ماه انجام میشه که تو سال 1400، ثبت درخواست این مورد در 22 فروردین انجام شد. فرهنگیان باید در خصوص زمان نقل و انتقالات به این نکته توجه داشته باشن که بعد مهلت تعیین شده از سمت وزارت آموزش و پرورش برای ثبت درخواست انتقالی، نمی تونن درخواست خودشون رو ثبت کنند. زمان نقل و انتقال اضطراری هم از ۱۶ مرداد آغاز میشه و تا ۱۱ شهریور ادامه داره.

 

نوع فعالیت تاریخ اجرا
ثبت اطلاعات  از 15 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت
بررسی درخواست متقاضیان توسط آموزش پرورش شهرستان و مناطق مبدا از 1 خرداد تا 11 خرداد
بررسی درخواست متقاضیان توسط آموزش پرورش استان مبدا از 12 خردا تا 18 خرداد
بررسی درخواست متقاضیان توسط آموزش پرورش شهرستان مقصد از 19 خرداد تا 24 خرداد
بررسی ستاد و اعلام نتایج از 24 خرداد تا 31 خرداد

 

برای ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

 

شرایط نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ شرایط خاصی داره که در صورت اینکه فرهنگی این شرایط رو داشته باشه می تونه درخواست انتقالی بده در غیر این صورت با درخواست اون موافقت نمیشه. نقل و انتقال فرهنگیان با توجه به اینکه انتقالی درون استانی یا برون استانی باشه، می تونه متفاوت باشه. مهمترین شرایط گرفتن انتقال برون استانی عبارتند از:

 

عدم داشتن تعهد خدمت به منطقه در حال خدمت: طبق این قانون کسایی که از دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاهای تربیت معلم فارغ التحصیل شدن به مدت ۸ سال یعنی دو برابر مدت تحصیل و مستخدمین ماده ۲۸ به مدت ده سال نمیتونن درخواست انتقال دائم برون استانی بدن.

افرادی که قصد دارن به صورت موقت بیرون از استان مبدا خود انتقالی بگیرنT باید حداقل ۲ سال تو حیطه آموزشی تمام وقت سابقه داشته باشن.

همسر شخص فرهنگی در صورتی که حداقل ۲ سال سنوات تجربی تو سابقش داشته باشهT می تونه به محل خدمت همسرش انتقالی بگیره.

همسر شخصی که جانباز است در صورت تایید شدن جانبازی همسر از مراجع ذیصلاح میتونه به محل سکونت همسر جانباز انتقالی بگیره.

 

نیروهای قراردادی با شرایط زیر میتونن انتقالی بگیرن:

 

حداقل ۵ سال سابقه آموزشی یا تجربی داشته باشن.

اداره آموزش و پرورش مبدا و مقصد موافقت کنه باهاشون.

اداره کل آموزش و پرورش مقصد اعتبار رو تامین کنه.

 

در صورت برقرار بودن شرایط زیر میشه انتقال موقت رو به دائم تبدیل کرد:

 

حداقل یک سال از زمان انتقال موقت گذشته باشه.

فرد جزو متعهدین خدمت نباشه؛ در غیر این صورت اگه درخواستش رو ثبت کنه حق شرکت تو نقل و انتقال سال بعد رو نداره.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه سجفا فرهنگیان خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: سامانه سجفا فرهنگیان

 

سایت نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ profile.medu.ir

برای وارد شدن به سایت نقل و انتقالات فرهنگیان باید آدرس سایت  profile.medu.ir را در مرورگر وارد کرد یا عنوان سایت نقل و انتقالات فرهنگیان رو در گوگل نوشت. از زمان راه اندازی شدن این سامانه، فرآیند نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت دقیق تر و راحت تر انجام میشه و علاوه بر دبیران و فرهنگیان، کار مسئولین آموزش و پرورش نیز راحت تر شده است.

مراحل شروع درخواست، تحلیل و بررسی درخواست ها و اعلام نتیجه توسط همین سایت نقل و انتقالات فرهنگیان انجام میشه. سامانه  profile.medu.ir طوری برنامه نویسی و طراحی شده که فرم های امتیاز بندی انتقالات فرهنگیان به کمک سیستم فرم ساز پیشرفته برنامه ریزی میشه. متقاضیان می تونن بر اساس کد یکبار مصرف در این سامانه ثبت نام کنند و همه اطلاعات خودشون رو به ثبت برسونن.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان دارای دو تا پنل مربوط به پنل آنلاین متقاضیان و پنل مدیریت سیستمه. تو پنل مدیریت سیستم که مخصوص مسئولین آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق طراحی شده تنظیمات مربوط به تعداد نیروی مازاد منطقه، مهلت زمانی ثبت نام درخواست انتقالی، میزان نیاز نیروها به تفکیک مناطق و جنسیت و بسیاری از امکانات مدیریتی دیگه قابل مشاهده است. برای کارشناسان و مسئولین آموزش و پرورش تمامی مناطق کشور پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی انجام میشه.

 

برای ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

نحوه نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

برای ثبت درخواست انتقالی فرهنگیان سراسر کشور میتونن نشانی profile.medu.ir رو در مرورگر وارد کنن و بعد از بالا اومدن سایت مراحل رو به ترتیب طی کنن.

 

1برای ورود به پروفایل، فرهنگیان باید ابتدا کد پرسنلی و کد امنیتی رو وارد کنن. بعد از وارد کردن این مورد روی گزینه مرحله بعد کلیک کنن.

 

نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir

 

2بعد از اینکه وارد مرحله بعد شدن فرمی به نام فرم امتیاز بندی باید توسط فرهنگیان تکمیل بشه و بعد مدارک خودشون رو تو قسمت مورد نظر آپلود کنن.

3برای انتقال دائم یا موقت فرهنگیان می تونن حداقل یک استان و حداکثر ۵ استان رو وارد کنند. ترتیب وارد کردن استان ها خیلی مهمه، در نتیجه باید طبق اولویت نام استان ها وارد بشه. به عنوان مثال اگه انتقالی گرفتن به استان یزد برای شما مهم تر از انتقالی گرفتن به استان کرمان است، گزینه استان یزد باید بالاتر از استان کرمان قرار بگیره. این نکته رو هم باید در نظر داشت که امکان ویرایش اطلاعات بعد تموم شدن مهلت ثبت نام به هیچ عنوان وجود نداره پس باید نهایت دقت رو در پر کردن فرم به کار برد.

 

 

توجه داشته باشید که گرفتن انتقالی دائم به کلانشهرایی مانند تبریز، اصفهان، تهران و شیراز امکان پذیر نیست و فقط انتقالی موقت به اونها بررسی میشه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص نقل و انتقالات دانشگاه فرهنگیان 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: سامانه آموزش مجازی فرهنگیان


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت درخواست نقل و انتقالی دانشگاه فرهنگیان چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت درخواست با توجه به نوع انتقالی متفاوته که زمان دقیق ثبت درخواست در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت درخواست نقل و انتقالی فرهنگیان از طریق چه سامانه انجام میشه؟

✔️ این ثبت درخواست از طریق سامانه profile.medu.ir انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ برای تبدیل انتقال موقت به دائم فرهنگیان چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای تبدیل انتقال موقت به دائم اینه که حداقل یک سال از زمان انتقال موقت گذشته باشه که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده .

منبع : نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: