اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی
نوشته شده توسط : sevda

نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ به صورت مجزا از هم در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که در این آزمون ها شرکت کردن می تونن با ورود به این سایت در زمان مقرر نتیجه آزمون استخدامی کارشناس رسمی 1400 رو ببینن.

 

 

آزمون کارشناسان رسمی، آزمونی هست که در بازه های زمانی مختلف برای داوطلبان برگزار میشه. افراد زیادی در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه و آزمون کارشناسان رسمی دادگستری شرکت می کنن و بعد از برگزاری از آزمون منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی هستن.

کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضاییه شرکت کردن، می تونن در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه و دادگستری، نتایج آزمون خودشون رو مشاهده کنن. در ادامه این مقاله در خصوص جزییات اعلام نتایج آزمون استخدای کارشناس رسمی 99 - 1400 توضیح دادیم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰

آزمون کارشناس رسمی دادگستری زیر نظر کانون وکلا دادگستری یا اسکودا برگزار میشه. این آزمون در یک مرحله آزمون کتبی برگزار میشه و نتایج اون هم فقط برای آزمون کتبی برگزار میشه. بنابراین، کلیه افرادی که در آزمون کتبی کارشناسان رسمی دادگستری شرکت کردن، می تونن در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰ بستگی به زمان برگزاری این آزمون داره، اما طبق اطلاعیه های سال های گذشته، معمولا نتایج استخدامی کارشناس رسمی دادگستری حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون در سایت سنجش بارگذاری میشه و داوطلبان می تونن با ورود به این سایت ، نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی کارشناس رسمی دادگستری می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناس رسمی

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰

همونطور که می دونین در سال های گذشته مجری برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری، سایت سازمان سنجش بوده. بنابراین، همه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه.

داوطلبانی که قصد مشاهده نتیجه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رو دارن، باید در زمان اعلام نتایج به سایت سازمان سنجشبه نشانی sanjesh.org وارد بشن و به لینک مربوط به اعلام نتایج وارد بشن. نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری به صورت خلاصه به شرح زیر هست.

 

ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

ورود به لینک مربوط به اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

وارد کردن اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سیستم

ورود به سیستم و مشاهده نتایج

نکته: برای ورود به سیستم و مشاهده نتایج، داوطلبان می تونن سه دسته اطلاعات رو وارد کنن. اولین دسته، وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه می باشد. دومین روش، اینه که داوطلبان شماره پرونده و شماره شناسنامه خودشون رو وارد کنن. سومین روش هم اینه که داوطلبان نام خانوادگی، نام و شماره شناسنامه خودشون رو وارد کنن.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۹۹

آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه که زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار میشه، یک آزمون دو مرحله ایه. این آزمون در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی برگزار میشه و اعلام نتایج این آزمون هم در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی منتشر میشه.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در مرحله کتبی ۹۹

 

داوطلبانی که قصد مشاهده نتایج آزمون کتبی رو دارن باید به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کنن. زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در مرحله کتبی، بستگی به زمان برگزاری آزمون داره.  نتایج آزمون دو ماه بعد از برگزاری از آزمون منتشر شد.

 

 

نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 99 اعلام شده است.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در مرحله شفاهی ۹۹

 

با توجه به اینکه مرحله شفاهی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۹۹، یک مرحله زمان بر هست و ممکنه در بعضی از استان ها زمان برگزاری آزمون شفاهی بیشتر از بعضی از استان های دیگه طول بکشه، نمیشه زمان دقیقی رو برای نتایج مرحله شفاهی ذکر کرد. داوطلبان باید برای اطلاع از زمان اعلام نتایج، منتظر اطلاعیه های مربوط به استان خودشون باشن.

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۹۹

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۹۹ در مرحله کتبی باید به سایت سازمان سنجش یا هر سایت دیگری که ثبت نام آزمون کتبی در اون انجام شده مراجعه کنن. بعد از ورود به سایت sanjesh.org، داوطلبان باید به قسمت مربوط به اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 99 وارد بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم مثل شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا اطلاعات شناسنامه ای، به سیستم وارد بشن و نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی​ ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج حودا دوماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

2- ✔️ نتایج آزمون کارشناسان رسمی در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه .

3- ✔️ برای اطلاع از زمان اعلام نتایج شفاهی آزمون کارشناسان قوه قضاییه چه باید کرد ؟

✔️ برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی باید از طریق سایت هر استان پیگیری لازم رو انجام داد.

منبع : اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: