سامانه آزمون کارشناس رسمی
نوشته شده توسط : sevda

سامانه آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ برای انجام تمام مراحل سایت سازمان سنجش می باشد و داوطلبا می تونن با ورود به این سایت تمام مراحل پذیرش از جمله تکمیل فرآیند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج این آزمون رو انجام بدن .

 

 

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی رو دارن، باید بدونن که این آزمون زیر نظر دو کانون وکلا دادگستری و کانون وکلا قوه قضاییه برگزار میشه. بنابراین، داوطلبا برای انجام تکمیل مراحل ثبت نام از جمله دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج باید وارد سایت آزمون کارشناسان رسمی بشن.

به دلیل اهمیت بسیار زیاد این موضوع، در این مقاله سعی داریم شما رو با سامانه آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۰ برای هر یک از مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج برای هر یک از کانون وکلاهای دادگستری و قوه قضاییه آشنا کنیم.

 

سامانه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰

مجری برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال های گذشته، سازمان سنجش بوده. به همین خاطر بسیاری از مراحل مربوط به این آزمون در این سایت انجام میشه. در ادامه سایت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در هر یک از مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج رو ذکر می کنیم.

 

سایت  ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

در سال های گذشته، داوطلبان می تونستن با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی sanjesh.org مراحل ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رو انجام بدن. لینک مربوط به ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری تنها در زمان ثبت نام و در قسمت «سایر آزمون های استخدامی» سایت سنجش قرار داده میشه.

زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری معمولا در مهر ماه انجام میشه و البته هنوز زمان ثبت نام آزمون امسال مشخص نشده ولی پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد، مطلع بشین .

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رو دارن، باید حتما قبل از برگزاری آزمون به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه مراجعه کنن و با وارد کردن اطلاعات لازم کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن. سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org هست.

 

 

به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

 

سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

معمولا بعد از یک تا دو ماه بعد از برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری، نتایج مربوط به این آزمون در سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری منتشر میشه. داوطلبانی که در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراحل ثبت نام خودشون رو انجام دادن، می تونن با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در این سایت، نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

 

 

به محض اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

 

برای اینکه فرآیند ثبت نامتون رو به طور کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناس رسمی

 

سامانه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰

آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در دو مرحله آزمون کتبی و آزمون شفاهی برگزار میشه و داوطلبان می تونن با ورود به سایت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰، مراحل ثبت نام در آزمون کتبی قوه قضاییه رو انجام بدن. مراحل ثبت نام در هر یک از مراحل کتبی و شفاهی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در سایت مجزایی انجام میشه که لازمه که داوطلبان از اون اطلاع داشته باشن.

در ادامه به بررسی سامانه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در هر یک از مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج می پردازیم.

 

سایت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

در دوره قبلی برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، ثبت نام داوطلبان در این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام شد. پس داوطلبانی که متقاضی ثبت نام هستن باید در زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی وارد این سایت بشن و فرم ثبت نام رو تکمیل کنن .البته ثبت نام داوطلبان در سامانه سنجش، تنها برای مرحله کتبی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه بود.

داوطلبانی که در مرحله آزمون کتبی کارشناسان رسمی نمره قبولی کسب کردن، برای ثبت نام در مرحله شفاهی برای شرکت در مصاحبه های حضوری، باید به سامانه جذب کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده به نشانی Judiciarybar.ir و مراحل ثبت نام در آزمون شفاهی رو انجام بدن.

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه رو دارن، باید به سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org مراجعه کنن و کارت ورود به جلسه خودشون رو برای شرکت در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه دریافت کنن.

 

 

به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

همونطور که گفته شد، آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه در دو مرحله آزمون شفاهی و آزمون کتبی برگزار میشه و داوطلبان می تونن با کمک سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

سامانه اعلام نتایج آزمون کتبی کارشناسان رسمی قوه قضاییه، سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org هست که با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو پیشنهاد میدیم به محض اعلام نتایج مطلع شده و لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم .

 

 

به محض اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره سایت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی​ ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سازمان سنجش انجام میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ داوطلبا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی از طریق چه سایتی باید اقدام کنن ؟

✔️ این کارت از طریق سایت سنجش منتشر میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم.

3- ✔️ نتایج آزمون کارشناس رسمی در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه .

منبع : سامانه آزمون کارشناس رسمی





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: