زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش
نوشته شده توسط : sevda

آزمون دانشگاه افسری ارتش برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای همه داوطلبایی که قصد ورود به کادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی، دریایی و سازمان های تابعه رو دارن و ثبت نام این آزمون رو انجام دادن برگزار میشه که همراه داشتن کارت ورود به جلسه هم در روز برگزاری آزمون افسری الزامیه.

 

 

داوطلبایی که متقاضی تحصیل در دانشگاه های افسری امام علی ( ع )، خاتم الانبیا ( ص )، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی ( ره ) و فارابی هستن و فرم ثبت نام آزمون افسری رو در زمان مقرر پر کردن باید با اطلاع از زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱خودشون رو برای حضور در آزمون این دانشگاه آماده کنن.

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن که این آزمون قراره چه زمانی برگزار بشه در ادامه این مقاله در مورد زمان آزمون دانشگاه افسری صحبت کردیم تا داوطلبا بتونن با اطلاع از این تاریخ خودشون رو برای حضور در آزمون آماده کنن.

 

زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱

در دفترچه ثبت نام افسری ارتش یک جدول برنامه زمانی نوشته شده که در اون تاریخ های مهم مثل زمان ثبت نام دانشگاه افسری و برگزاری آزمون مشخص میشه. داوطلبا باید با بررسی این جدول، برنامه ریزی خودشون رو نسبت به مطالعه منابع آزمون تا روز برگزاری آزمون انجام بدن.

طبق این جدول، زمان آزمون دانشگاه افسری سال گذشتهدر دی ماه برگزار شد و داوطلبا باید راس ساعت 8 صبح در حوزه امتحانی که روی کارت ورود به جلسشون نوشته شده بود حاضر بشن. هنوز زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ مشخص نیست. پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای منتشر شد باخبر بشین.

 

 

به محض اینکه زمان برگزاری آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری در سال 1401 خوندن مقاله زیر به شما پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱

داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون افسری رو دارن باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون وارد سایت ثبت نام این دانشگاه به آدرس aja.ir بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم، کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن و روز امتحان حتما همراهشون داشته باشن.

بعد از شرکت در آزمون افسری و قبولی در اون هم باید خودشون رو برای گذروندن مرحله دوم پذیرش که فرایند برگزاری مصاحبه علمی و معاینات پزشکی میشه آماده کنن تا با موفقیت گذروندن این مرحله هم بتونن وارد دانشگاه افسری ارتش دلخواهشون بشن.

داوطلبا باید حداقل نیم ساعت قبل از بسته شدن درب های حوزه امتحانی به محل برگزاری ازمون برن و صندلی خودشون رو پیدا کنن.

 

متقاضیانی که در آزمون دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۱ شرکت کردن باید پیگیر نتایج آزمونشون باشن و برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری میتونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به شما جهت آمادگی در آزمون افسری ارتش و مصاحبه اون کمک کنن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو هم می تونین از جدید ترین اخبار مربوط به این فرایند با خبر بشین .

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی امین


سوالات متداول


1- ✔️ آزمون دانشگاه افسری ارتش چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشه.

3- ✔️ داوطلبایی که در آزمون کتبی دانشگاه افسری قبول میشن باید چیکار کنن ؟

✔️ داوطلبایی که در آزمون کتبی دانشگاه افسری قبول میشن باید خودشون رو برای مرحله دوم آزمون که شامل مصاحبه علمی و معاینات پزشکی میشه آماده کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.

منبع : زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: