زمان مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان
نوشته شده توسط : sevda

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ احتمالا مرداد ماهه و داوطلبایی که جزو معرفی شدگان به مصاحبه این دانشگاه هستن، باید طبق اطلاعیه های سایت سازمان سنجش در خصوص زمان و محل برگزاری مصاحبه این دانشگاه، در تاریخ و زمان مشخص شده در محل برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان حاضر بشن.

 

 

دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه های پر طرفدار بین داوطلبای کنکور سراسریه، اما فقط افرادی می تونن این دانشگاه رو در فرم انتخاب رشته خودشون وارد کنن که، در کنار داشتن تمام شرایط نوشته شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401 بتونن بعد از شرکت در آزمون، حد نصاب دعوت به مصاحبه این دانشگاه رو هم کسب کنن.

 

 

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ هنوز مشخص نیست. به محض اعلام تاریخ دقیق، در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم.

 

از اونجایی هم که پذیرش این دانشگاه به صورت متمرکز با شرایط خاصه، پس قبولی در اون فقط بر اساس رتبه کسب شده در کنکور نیست و داوطلبا علاوه بر داشتن شرایط و رتبه لازم، باید بتونن فرآیند مصاحبه این دانشگاه رو هم با موفقیت بگذرونن. برای اطلاع از زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 و محل برگزاری اون، تا آخر این مقاله با ما همراه باشین.

 

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

داوطلبایی که در کنکور 1401 شرکت کردن و بعد از اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری، تونستن جزو معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۱ قرار بگیرن، باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش در سایت سنجش باشن تا بتونن از تاریخ دقیق برگزاری مصاحبه این دانشگاه مطلع بشن و تا اون زمان، خودشون رو برای حضور در جلسه مصاحبه و پاسخگویی به سوالات آماده کنن.

 

عده زیادی از داوطلبای کنکور سراسری رویای دبیری رو دارن، برای همین تعداد زیادی از این داوطلبا، سالانه برای شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ثبت نام می کنن و منتظر اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان میمونن. دانشگاه فرهنگیان هر سال چند برابر ظرفیت خودش رو به عنوان اسامی دعوت شده اعلام می کنه و عده زیادی از داوطلبای کنکور سراسری این مصاحبه رو تجربه می کنن.

 

سال گذشته با توجه به زمان برگزاری کنکور 1400 مصاحبه دانشکاه فرهنگیان در مرداد ماه برگزار شد، اما چون هنوز تاریخ دقیق برگزاری مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۱ اعلام نشده، پیش بینی می کنیم زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ در مرداد ماه باشه. در هر صورت، به متقاضیای این دانشگاه پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه خبری در این خصوص منتشر شد، مطلع بشن. 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

 

 

محل برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

سازمان سنجش پس از اعلام اسامی دعوت شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان بعد از اون در طی یک اطلاعیه، جزئیات مربوط به مصاحبه و مدارک مورد نیازی که همه داوطلبا باید با خودشون داشته باشن رو اعلام میکنه و هر داوطلب وظیفه داره که در زمان مقرر در محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در محل بومی خودش حاضر بشه.

 

همونطور که می دونین، پذیرش دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی انجام میشه. بنابراین داوطلبایی که علاقمند به ادامه تحصیل در این دانشگاه هستن، لازمه که حتما رشته های ارائه شده در محل زندگی خودشون رو انتخاب کنن. با توجه به این مسئله زمان و مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 مثل سال های گذشته از طریق آموزش و پرورش هر استان به صورت مجزا اعلام میشه.

 

سال گذشته سازمان سنجش همزمان با اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص، طی انتشار اطلاعیه ای از نحوه و زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان خبر داد. در متن اطلاعیه توضیح داده شده که، متقاضیای این دانشگاه، برای اطلاع از زمان و محل دقیق برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، باید وارد سایت آموزش و پرورش استان خودشون بشن و از اونجا اطلاعات بیشتر درباره محل برگزاری رو کسب کنن.

 

احیانا اگه بعد از نتایج دانشگاه فرهنگیان متوجه شدین که جزو قبولی های این دانشگاه نیستین، نگران نباشین، چون معمولا این دانشگاه هر سال به صورت تکمیل ظرفیت هم اقدام به پذیرش دانشجو می کنه و می تونین شانستون رو برای اون هم امتحان کنین. داوطلبایی که علاقمندن درباره سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اطلاعاتی کسب کنن و با این سوالات آشنا بشن، می تونن مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید : سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

مشاوره مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

هر داوطلبی که برای مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان 1401 با توجه به اطلاعیه های سایت سازمان سنجش دعوت شده، باید بدونه که جلسه مصاحبه این دانشگاه برای افرادی که دعوت شدن، تکرار شدنی نیست و اکثر متقاضیایی که برای اولین بار به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت میشن، نمی دونن که با چه سوالاتی در جلسه مصاحبه این دانشگاه روبرو میشن.

 

اما داوطلبا می تونن از سوالات احتمالی مطلع بشن و شرایط جلسه مصاحبه هم به کاهش استرس داوطلبای دعوت شده، کمک می کنه. معمولا اغلب سوالاتی که هر سال از داوطلبان پرسیده میشه تقریبا یکسانه، پس به راحتی با جست و جویی ساده در اینترنت می تونین، اطلاعات مفیدی درباره سوالای احتمالی که در روز مصاحبه با اون رو به رو میشین، به دست بیارین.

 

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان بیشتر شامل سوالات علمی، عقیدتی و سیاسی، بررسی و معاینه سلامت جسم و روان داوطلبای این دانشگاهه و البته یکی از سوالاتی که حتما مطرح میشه، انگیزه داوطلب از تحصیل در دانشگاه های فرهنگیانه. داوطلب باید بتونه علاقه و انگیزه خود را از انتخاب شغل معلمی به صورت واضح و قابل قبولی برای مصاحبه کننده توضیح بده. قابل ذکره که، یکسری ویژگی های شخصیتی و روانی داوطلبا هم در این مصاحبه توسط مصاحبه کننده ها ارزیابی میشه.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تمام سوالا و ابهامای شما در خصوص سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای پذیرش در این دانشگاه استفاده کنین. داوطلبای این دانشگاه می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخبار مربوط به این مصاحبه در کانال کنکور سراسری تحصیلیکو عضو بشن.

 

داوطلبایی که تمایل دارن درباره رشته های دیگه با شرایط خاص که مصاحبه دارن، آشنا بشن و یا دوست دارن که برای مصاحبه اون دسته از رشته ها هم دعوت بشن، می تونن مقاله زیر رو به طور کامل مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید : مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1401 چه زمانی برگزار میشه؟

✔️ این مصاحبه احتمالا در مرداد ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری اون در این مقاله قرار خواهد گرفت.

2- ✔️ مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در چه محلی برگزار میشه؟

✔️ سازمان سنجش مجری های برگزار کننده مصاحبه رو در سایت خودش اعلام می کنه که محل های برگزاری در این مقاله میشه.

3- ✔️ چه کسایی می تونن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شرکت کنن؟

✔️ همه داوطلبایی که جزو معرفی شدگان این دانشگاه از طرف سازمان سنجش باشن، می تونن در این مصاحبه شرکت کنن که توضیحات بیشتر در مورد مصاحبه فرهنگیان در این مقاله داده شده.

منبع : زمان مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: