کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401
نوشته شده توسط : sevda

تمام داوطلبایی که در کنکور سراسری ۱۴۰۱ شرکت کردن و انتهای کارنامه اولیشون کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه نوشته شده، می تونن با استفاده از این شناسه یا کد دسترسی، در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org بشن و انتخاب رشته خودشون رو تکمیل و ثبت کنن.

 

 

با این که کنکور سراسری و دانشگاه آزاد برای تمامی مقاطع با هم ادغام شدن، ولی هنوز مسیر انتخاب رشته دانشگاه آزاد و انتخاب رشته دانشگاه سراسری از همدیگه جداست. تمام داوطلبایی که در کنکور سراسری مقطع خودشون ثبت نام کرده و در این آزمون شرکت کردن، اگه مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باشن، می تونن با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ وارد سایت انتخاب رشته ازاد شده و انتخاب رشته شون رو انجام بدن.

 

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا همون کد دسترسی به انتخاب رشته این دانشگاه، یک عدد هفت رقمیه که دانشگاه آزاد از طریق این کد، به اطلاعات داوطلبا دسترسی پیدا می کنه و وضعیت رتبه و تراز و سهمیه داوطلبا رو از سازمان سنجش استعلام می گیره. داوطلبای انتخاب رشته دانشگاه آزاد باید بدونن که شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 نیازی به اعلام علاقمندی در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ نداره.

 

البته کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو فقط داوطلبای کنکور سراسری، ارشد و دکتری دارن و متقاضیای کنکور کاردانی به کارشناسی چون کارنامه اولیه ندارن، یعنی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد براشون صادر نمیشه. در این مقاله راجع به کد دسترسی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ و نحوه استفاده از اون توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین!

 

 

کد دسترسی به انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بعد از این که نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام شد، داوطلبایی که انتهای کارنامشون کد دسترس به انتخاب رشته دانشگاه آزاد درج شده، می تونن زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد با استفاده از این شناسه هفت رقمی وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org بشن و بعد از خرید کارت اعتباری، انتخاب رشته خودشون رو در این سایت تکمیل و ثبت کنن. 

 

ممکنه براتون این سوال پیش بیاد که شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیه و چه کاربردی داره؟ همون طور که می دونین، بعد از ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با هم، انتخاب رشته دانشگاه آزاد با استفاده از رتبه و تراز نوشته شده در کارنامه کنکور سراسری انجام میشه و داوطلبا برای اینکه بتونن انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 ​دانشگاه آزاد رو انجام بدن، کافیه با این کد و سریال خرید کارت اعتباری دانشگاه آزاد، وارد سایت دانشگاه آزاد بشن.

 

از طرفی برای اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاعات کارنامه داوطلبا دسترسی داشته باشه، پایین کارنامه هر داوطلب به صورت یکتا و اختصاصی یک کد نوشته شده که بهش کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا شناسه دانشگاه آزاد گفته میشه. یک نمونه از همین رو هم اینجا قرار دادیم. به تمامی داوطلبا پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از مهم ترین اخبار کنکور سراسری دانشگاه آزاد، عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن.

 

کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد

 

داوطلبایی که هنوز انتخاب رشته خودشون رو انجام ندادن و یا اطلاعات زیادی درباره انتخاب رشته دانشگاه آزاد ندارن، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو مطالعه کنن تا از طریق مطالعه دفترچه و نکات اون پی به نحوه انتخاب رشته آزاد ببرن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

بعد از اینکه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1401 اعلام شد، داوطلبایی که بر اساس کارنامه کنکور کارشناسی ارشد، مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ شدن، باید زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد رو به طور کامل مطالعه کنن.

 

بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و مرتب کردن رشته محل های متناسب با مجموعه امتحانی خودشون به ترتیب علاقه و فاکتورهای مهم دیگه، اقدام به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده مثل کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی در فرم انتخاب رشته، اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته خودشون می کنن.

 

به خاطر این که ممکنه داوطلبای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد، در نحوه دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واسشون سوال پیش بیاد، راهنمای مشاهده شناسه دانشگاه آزاد رو در این مقاله قرار دادیم. با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو می تونین از تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقطع ارشد دانشگاه آزاد و سراسری مطلع بشین.

 

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

 

داوطلبایی که هنوز انتخاب رشته کارشناسی ارشد خودشون رو انجام ندادن و یا اطلاعات زیادی درباره انتخاب رشته دانشگاه آزاد ندارن، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو مطالعه کنن.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401  برای هر داوطلبی منحصر بفرده و در زمان انتخاب رشته دکتری مورد استفاده قرار می گیره. داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته شدن، باید زمان انتخاب رشته به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و بعد از پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری شناسه پرداخت و رمز عبور خودشون رو دریافت و در آخر اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته آزاد کنن. پیشنهاد می کنیم حتما عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشین تا از تمام اخبار مربوط به آزمون دکتری تخصصی دانشگاه های سراسری و آزاد مطلع بشین.

 

با توجه ادغام ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در همه ی مقاطع، داوطلبایی که قصد دارن در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن، باید در کنکور سراسری مقطع مورد نظرشون شرکت کرده باشن. بعد از این که آزمون برگزار و کارنامه اولیه مربوطه منتشر شد، مسیر انتخاب رشته دانشگاه سراسری از دانشگاه آزاد جدا میشه و هر کدوم از طریق سایت های مربوط به خودشون اقدام به انتخاب رشته می کنن و این کد رو تا زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد همراه خودشون داشته باشن چون برای مشاهدهنتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد کردن این کد ضروریه.

 

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا تجربیاتشون رو در مورد انتخاب رشته دانشگاه آزاد در اختیارتون قرار بدن و به شما در این مرحله حساس کمک کنن. همچنین می تونین برای دریافت شناسه دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای ما در ارتباط باشین و کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد رو دریافت کنین.  همچینن داوطلبا می تونن برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخبار مربوط به دانشگاه های آزاد و کنکور، در کانال تلگرامی کنکور سراسری تحصیلیکو عضو بشن و اخبار رو در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنن.

 

به داوطلبایی که هنوز انتخاب رشته دکتری خودشون رو انجام ندادن و یا اطلاعات زیادی درباره انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ندارن، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو مطالعه کنن.

در ادامه بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 کجا قرار داره؟

✔️ همونطور که در این مقاله بطور کامل توضیح داده شده، این شناسه انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری داوطلبا قرار داره.

2- ✔️ نداشتن کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد، به چه معناست؟

✔️ همونطور که در متن مقاله توضیح داده شده، داوطلبایی که این کد رو ندارن یعنی مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نشدن.

3- ✔️ شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی کاربرد داره؟

✔️ این شناسه برای انتخاب رشته و مشاهده نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کاربرد داره که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده.

منبع : کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: