ثبت نام کارشناسی ارشد رشته علوم حدیث ، اخلاق و آداب پزشکی
نوشته شده توسط : sevda


دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم ، در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ از بین اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته « علوم حدیث ، اخلاق و آداب پزشکی » دانشجو می پذیرد .

دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم ، در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ از بین اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته « علوم حدیث ، اخلاق و آداب پزشکی » دانشجو می پذیرد . داوطلبان می توانند ضمن مطالعه شرایط مندرج در اطلاعیه ، نسبت به ثبت نام در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اقدام کنند .

بر اساس مصوبه هیات ممیزه مرکزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دانش آموختگان رشته علوم حدیث ، اخلاق و آداب پزشکی ، پس از اتمام دوره و ارائه مدرک تحصیلی به دانشگاه محل خدمت خود ، از یک پایه ترفیع تشویقی برخوردار خواهند شد .

تمام داوطلبان می توانند پیش از اقدام به ثبت نام ، برنامه آموزشی مصوب رشته علوم حدیث را در سایت دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم مطالعه کنند .

 

 عضویت در هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در هر یک از رشته های تخصصی علوم پزشکی از ضوابط شرکت در آزمون است .

 

 اعضای هیات علمی گروه های عمومی و معارف اسلامی ، مشمول این فراخوان نیستند . در شرایط مساوی ، اولویت پذیرش با اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی خواهد بود .

 

 داوطلبان باید نسبت به تکمیل ثبت نام در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی و بارگذاری مدارک درخواستی تا دریافت کد رهگیری ( هزینه ثبت نام ۴۵۶ هزار ریال معادل ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان است ) اقدام کنند .

 

 حضور در جلسه مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز ( زمان و مکان مصاحبه و مدارک مورد نیاز و سایر جزئیات فرایند مصاحبه از طریق وبسایت دانشکده سلامت و دین اطلاع رسانی می شود ) الزامی است .

 

 شروع به تحصیل در رشته علوم حدیث ، اخلاق و آداب پزشکی از مهر ۱۳۹۹ و بر اساس تقویم دانشگاهی ابلاغی وزارت بهداشت خواهد بود .

 

 تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی به صورت کاملاً الکترونیکی شامل مشاهده محتواهای الکترونیک بارگذاری شده در سامانه و نیز کلاس های همزمان و جلسات مجازی رفع اشکال خواهد بود . دانشجویان متعهد خواهند شد در جلساتی که حسب ضرورت توسط دانشکده ترتیب داده می شود ، حضور یابند .

 

 با توجه به اینکه گذراندن رشته علوم حدیث ، اخلاق و آداب پزشکی ، مستلزم گذراندن دروس پیشنیاز مربوطه است ، دانشجویان مکلف به گذراندن ۴ نیمسال دروس نظری ( حدود ۴۵ واحد درسی ) به همراه پایان نامه خواهند بود .

 

 با توجه به ارائه ۱۲ واحد درسی به صورت میانگین در هر نیمسال تحصیلی ، گذراندن دروس ارائه شده ، مستلزم صرف زمان لازم برای مشاهده محتواهای آموزشی الکترونیک ، انجام مطالعات تکمیلی و نیز انجام تکالیف تعیین شده توسط اساتید مربوطه و ارسال به موقع آن و سایر فعالیت های مورد نیاز برای گذراندن دوره خواهد بود .

 

 دانشکده سلامت و دین ، تعهدی در قبال ادامه تحصیل دانش آموختگان این رشته در مقاطع بالاتر مرتبط ندارد .

 

 دانشجویان این رشته تابع مقررات و ضوابط مندرج در آیین نامه کارشناسی ارشد و نیز آیین نامه آموزش از راه دور دانشگاه های علوم پزشکی کشور و سایر مصوبات و مقررات مرتبط است .

 

 تحصیل در رشته علوم حدیث ، اخلاق و آداب پزشکی در حال حاضر ، مشمول پرداخت شهریه نیست .

 

 ثبت نام این فراخوان از امروز ۱۹ خرداد آغاز شده و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد. ثبت نام از طریق سایت http://sanjeshp.ir انجام می شود .

 

 فرایند گزینش و پذیرش دانشجو برای رشته علوم حدیث ، اخلاق و آداب پزشکی شامل مراحل بررسی و احراز شرایط عمومی داوطلبان ، بررسی سوابق علمی داوطلبان واجد شرایط و برگزاری مصاحبه است .

 

 جلسه مصاحبه ، با هدف آشنایی داوطلبان با شرایط رشته و دانشکده و نیز بررسی وضعیت داوطلب از نظر انگیزه و توانمندی های لازم برای تحصیل در رشته برگزار می شود و مبتنی بر دانش تخصصی فرد نیست . زمان برگزاری مصاحبه ، نیمه اول شهریور و در محل دانشکده سلامت و دین در شهر مقدس قم خواهد بود .

 

 پذیرش دانشجو به مدت یک نیمسال ، به صورت مشروط و به عنوان دانشپذیر صورت گرفته و پذیرش قطعی در صورت احراز شرایط آموزشی مورد نظر از قبیل صرف زمان کافی برای مشاهده محتوا ها ، انجام به موقع تکالیف و موفقیت در آزمون های پایان نیمسال ، صورت خواهد گرفت .

 

منبع : ثبت نام کارشناسی ارشد رشته علوم حدیث ، اخلاق و آداب پزشکی





:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: