تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
نوشته شده توسط : sevda

مرکز سنجش پزشکی اطلاعیه ای در خصوص جاماندگان از ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 منتشر کرد . 

 

متن اطلاعیه به شرح زیر است :


1 - طبق برنامه ریزی قبلی زمان برگزاری تاریخ 26 و 27 تیرماه می باشد . در صورت هر گونه تغییر ، مراتب هفته اول اردیبهشت ماه از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد .

 

2 - با توجه به تمدید مهلت ثبت نام ، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و ثبت نام نکرده اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند ، میتوانند از تاریخ 25 /1/ 99 لغایت 27 /1/ 99 نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند . 

 

3 - با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاهها در حال فعالیت میباشند ، لذا افرادی که نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به معدل اکتسابی و صدور فرم مربوطه دارند ، میتوانند معدل اکتسابی خود را دریافت نموده و در فرم ثبت نام درج نمایند .

البته جهت کمک به داوطلبان مجدداً در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مهلت دیگری جهت اعلام معدل در سامانه داده خواهد شد .

 

4 - افرادی که بر اساس تذکر بند 1-3- دفترچه راهنمای ثبت نام ، جهت ثبت نام در آزمون میبایست ازتحصیل انصراف داده و سپس ثبت نام نمایند ، با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاهها در حال فعالیت میباشند ، میتوانند اقدام نموده و انصراف دهند . با این حال این افراد نیز تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ، میتوانند انصراف دهند .

 

5 - در مورد متقاضیان استعداد درخشان نیز ، در صورت ایجاد هر گونه ایجاد تغییر در روند موجود ، اطلاعات لازم از طریق همین سامانه اعلام می شود . 

 

6 - در صورت وجود مشکل در مورد هزینه ثبت نام یا روند ثبت نام، یا وجود خطا در ثبت نهایی ، خواهشمند است داوطلب درخواست خود را صرفاً از طریق سامانه http://sanjeshp.ir - قسمت تماس با ما – دسته بندی : پشتیبانی سایت - به این مرکز اعلام نماید .

 

7 - با توجه به اعلام مراجع ذیربط مبنی بر افزایش زمان پایان نیمسال تحصیلی جاری از خرداد ماه به شهریور ماه ، جهت کمک و مساعدت با داوطلبان ، کلیه مواردی که لازم است تا خرداد ماه انجام شود تا تاریخ 31 /6/ 99 قابل انجام خواهد بود .

 

8 - در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود و یا ابلاغ جدید ، از همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد .

منبع : اطلاعیه جاماندگان از ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99





:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: