کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو
نوشته شده توسط : sevda

تو این مقاله ، به معرفی کانال تلگرام دکتری تخصصی مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پرداختیم تا کاربرای سایت این مرکز تو کوتاه ترین زمان ممکن در جریان همه ی اطلاعیه ها و اخبار مربوط به آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد و همچنین بدون آزمون های دکتری قرار بگیرن .


با توجه به رشد تکنولوژی تو دنیا و همچنین کشور ما ، تقریبا اکثر اطلاع رسانی ها و اخبار از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی به اطلاع افراد جامعه می رسه که تو بین اونا تلگرام به خاطر سرعت و در دسترس بودن طرفدارای بیشتری رو به خودش اختصاص داده . به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا کانال تلگرام دکتری تخصصی رو راه اندازی کنیم تا به وسیله اون تموم اخبار و اطلاعیه های مربوط به دکتری مثل ثبت نام آزمون دکتری ، انتخاب رشته آزمون دکتری ، اعلام نتایج آزمون دکترا ، مصاحبه دکتری ، شهریه دکترا ، بدون آزمون های مقطع دکتری و ... رو اطلاع رسانی کنیم تا متقاضیا تو کوتاه ترین زمان از همه ی این خبر ها مطلع بشن .



 

مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو ، کانال تلگرام تخصصی دکتری رو ایجاد کرده تا بتونه علاقه مندا و متقاضیای تحصیل تو مقطع دکتری رو از اخبار لحظه به لحظه دکتری با خبر کنه . داوطلبای مقطع دکتری می تونن با عضویت رایگان تو این کانال از اخبار مرتبط با دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد تو مقطع دکتری مثل زمان ثبت نام ، انتخاب رشته ، اعلام نتایج ، تکمیل ظرفیت و بقیه خبرها مثل بدون آزمون های دکتری مطلع بشن .

 



 
سوالات متداول

1- آیا برای عضوین در کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باید هزینه پرداخت کرد ؟
خیر ، عضویت در این کانال کاملا رایگانه و نیازی به پرداخت هزینه نداره .

2- تو کانال دکتری تحصیلیکو ، فقط در مورد دکتری وزارت علوم اطلاع رسانی میشه ؟
خیر ، تو این کانال علاوه بر تمام اطلاع رسانی ها و اخبار دکتری وزارت علوم ، این اخبار برای دکتری وزارت بهداشت هم اطلاع رسانی میشه .

3- چطور میشه عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو شد ؟
برای عضویت تو این کانال می تونین از طریق لینکی که تو این مقاله گذاشتیم اقدام کنین و به محض انتشار خبر جدیدی در مورد دکتری مطلع بشین .

منبع : کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو





:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: