نوشته شده توسط : sevda

رشته مدیریت صنعتی جزو رشته هاییه که طرفدارای خاص خودش رو داره و هرسال داوطلبای زیادی برای قبولی تو این رشته با هم رقابت می کنن . داوطلبا با دونستن اخرین رتبه قبولی رشته مدیریت صنعتی سالای گذشته می تونن با یک برنامه ریزی دقیق تر خودشون رو برای کسب رتبه قبولی در این رشته اماده کنن .


رشته مدیریت صنعتی جزو رشته هاییه که علاقمندای خاص خودش رو داره و داوطلبای زیادی هم رویای قبولی تو این رشته رو دارن و برای قبولی تو این رشته حتی حاضرن سال ها پشت کنکور بمونن . اگه شما هم عاشق این رشته این باید بدونین که دونستن آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت صنعتی میتونه شما رو چند پله جلو بندازه .

ما با بررسی رتبه های قبولی رشته مدیریت صنعتی سال های قبل براتون جدولی از آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت صنعتی در هر 3 منطقه کنکور جمع آوری کردیم تا با توجه به سهمیه ای که دارین خیلی راحت با رتبه اخرین فرد قبولی رشته مدیریت صنعتی منطقه خودتون آشنا بشین . با ما همراه باشین !

 


آخرین رتبه قبولی مدیریت صنعتی دانشگاه های دولتی کنکور سراسری

همون طور که می دونین رتبه ای که تو کنکور مهمه رتبه شما در سهمیس ! رتبه در سهمیه یعنی کارنامه شما تو کنکور فقط و فقط با داوطلبایی مقایسه میشه که سهمیشون با شما یکی بوده . پس شما برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی مدیریت صنعتی باید کارنامه کسایی رو مورد بررسی قرار بدین که سهمیه اونا با شما یکیه .

مثلا اگه سهمیه منطقه 1 رو دارین باید کارنامه و رتبه های منطقه 1 رشته مدیریت صنعتی سال های قبل رو بررسی کنین . ما در ادامه این مقاله رتبه های قبولی کنکور 98 هر منطقه رو به طور مجزا براتون گذاشتیم . 

بیشتر بخوانید : آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مدیریت صنعتی نوبت دوم
آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت صنعتی دولتی در سهمیه منطقه 1 :
سهمیه منطقه 1 شامل کسایی میشه که 3 سال آخر دیپلمشون رو توی شهر های بزرگی مثل تهران ، اصفهان ، مشهد و ... خوندن .

 

دانشگاه قبولی    محل سکونت    زیرگروه سه
دانشگاه شاهد - تهران    تهران    1985
دانشگاه فردوسی مشهد    مشهد    2009
دانشگاه قم    قم    2671
دانشگاه یزد    یزد    3559
دانشگاه قم    قم    3479
دانشگاه قم    قم    3810
دانشگاه قم    قم    4298
دانشگاه مازندران - بابلسر    بابلسر    5405
دانشگاه گیلان - رشت    رشت    5472
دانشگاه خلیج فارس - بوشهر    بوشهر    7096

آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت صنعتی دولتی در سهمیه منطقه 2 :
سهمیه منطقه 2 معمولا شامل مرکز استان ها به غیراز کلان شهرها و شهرستان های بزرگ میشه .

 

دانشگاه قبولی    محل سکونت    زیرگروه سه
دانشگاه یزد    یزد    5535
دانشگاه قم    قم    6422
دانشگاه اراک    اراک    7650
دانشگاه اراک    اراک    7355
دانشگاه سمنان    سمنان    8866
دانشگاه گنبد ( محل تحصیل دانشکده علوم انسانی آزادشهر )    آزادشهر    12778
دانشگاه بوعلی سینا - همدان ( محل تحصیل دانشکده مدیریت و حسابداری رزن )    رزن    10240
مجتمع آموزش عالی گناباد    گناباد    11761
دانشگاه هرمزگان - بندرعباس    بندرعباس    12931
دانشگاه گنبد ( محل تحصیل دانشکده علوم انسانی آزادشهر )    آزادشهر    16200

آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت صنعتی دولتی در سهمیه منطقه 3 :
سهمیه منطقه 3 معمولا شامل کسایی میشه که 3 سال آخر دبیرستانشون رو تو شهر های دور افتاده و محروم گذروندن .

 

دانشگاه قبولی    محل سکونت    زیرگروه سه
دانشگاه گیلان - رشت    رشت    10647
دانشگاه قم    قم    15029
دانشگاه مازندران - بابلسر    بابلسر    11315
دانشگاه صنعتی شاهرود    شاهرود    16432
مرکز آموزش عالی لامرد    لامرد    20978
دانشگاه صنعتی شاهرود    شاهرود    15378
دانشگاه خلیج فارس - بوشهر    بوشهر    15569
دانشگاه صنعتی شاهرود    شاهرود    17668
مرکز آموزش عالی لامرد    لامرد    20111
دانشگاه بوعلی سینا - همدان(محل تحصیل دانشکده مدیریت و حسابداری رزن)    رزن    23059
 



مشاوره رتبه قبولی کنکور سراسری ۹۹
با توجه این که هر سال تعداد متقاضیای کنکور انسانی بیشتر میشه و رقابت بین داوطلبا سخت تر میشه ، برنامه ریزی که برای مطالعتون و درصد هر درس تو کنکور ۹۹​ دارین باید بالاتر از درصد آخرین فرد قبولی تو  کنکور 98 باشه که بتونین راحت به نتیجه دلخواه برسین .

اگه هدفتون رو برای قبولی تو رشته مورد نظرتون انتخاب کردین خیلی عالیه ولی پیشنهاد ما به شما اینه که انتخابی دقیق داشته باشین تا بعد از ورود به اون رشته و کلی تلاش برای رسیدن بهش از انتخابتون پشیمون نشین و تلاشتون بی ثمر نشه .

شما توی انتخاب رشته ای که قراره خودتون رو برای رسیدن به اون رشته آماده کنین و کارنامه و رتبه های قبولی اون رشته رو مورد بررسی قرار بدین باید توانایی لازم هر رشته ، فرصت شغلی اون رشته تو کشور ، آشنایی با درس هایی که قرار تو طول تحصیل تو اون رشته بخونین و شرایط ادامه تحصیل اون رشته رو هم در نظر داشته باشین .

یکی از مواردی هم که می تونه شما رو تو فرایند انتخاب رشتتون کمک کنه دونستن رتبه آخرین فرد قبولی رشته مدیریت صنعتی هستش . شما می تونین با مقایسه رتبه آخرین فرد قبولی با رتبه خودتون انتخاب رشته ی دقیق تر انجام بدین .

شما با در نظر گرفتن همه این موارد و مشخص کردن هدفتون برای قبولی تو رشته محل مورد نظرتون خیلی محکم تر قدم بر می دارین و با تلاش و ارادتون خیلی راحت بهترین ها رو برای خودتون رقم می زنین .

این رو هم در نظر داشتنه باشین با توجه این که هر سال تعداد متقاضیای کنکور انسانی بیشتر میشه و رقابت بین داوطلبا سخت تر میشه ، برنامه ریزی که برای مطالعتون و درصد هر درس دارین در کنکور 99 دارین باید بالاتر از درصد آخرین فرد قبولی تو  کنکور 98 باشه .

در ادامه بخوانید: کارنامه قبولی مدیریت صنعتی نوبت دوم
اگه هنوز هم برای انتخاب رشته مورد نظر و هدفتون سردرگمین و یا این که آشنایی با رشته های مختلف گروه آزمایشی تون ندارین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین تا با مشخص کردن هدفتون و بررسی کارنامه های رتبه مختلف اون رشته و درصدای لازم راهتون هموار تر بشه .

منبع : شرکت کنندگان گزینه دو





سوالات متداول

1- حداقل رتبه ای که برای قبولی تو رشته مدیریت صنعتی نیازه چنده ؟
حداقل رتبه قبولی تو رشته مدیریت صنعتی با توجه به سهمیه مناطق مختلف متفاوته که تو این مقاله حداقل رتبه همه منطقه ها به طور کامل گفته شده .

2- برای بررسی کارنامه های سال قبل باید رتبه کشوری رو بررسی کنیم و یا رتبه در منطقه ؟
اون چیزی که شما باید مورد بررسی قرار بدین رتبه منطقه فردیست که منطقه قبولی با شما یکیه که تو این مقاله به طور کامل رتبه در مناطق مختلف گفته شده .

3- آیا کسی که سهمیه منطقه 1 داره می تونه رتبه فردی رو که سهمیه منطقه 2 داره ملاک قرار بده و بررسی کنه ؟  
خیر ، همون طور که تو این مقاله به طور کامل گفته شد ، ملاک قبولی هر فرد فقط با کساییه که سهمیه یکسان با اون فرد رو دارن .

منبع : آخرین رتبه لازم برای قبولی مدیریت صنعتی دولتی



:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص اعلام معدل و دریافت فرم مربوطه جهت ثبت نام در مهلت تمدید آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 99 اطلاعیه ای صادر کرد .

این اطلاعیه به شرح زیر می باشد :

در پی سوال مکرر داوطلبان جهت دریافت معدل از دانشگاهها در شرایط حاضر، به اطلاع میرساند :

در صورت عدم امکان دریافت فرم تایید معدل یا گواهی لازم حهت تایید معدل از دانشگاه محل تحصیل به صورت آنلاین، نیاز به مراجعه حضوری در دانشگاه مذکور نمیباشد. به داوطلبان فرصت لازم جهت ویرایش آخرین معدل داده خواهد شد که زمان آن متعاقبا اعلام میگردد . 

منبع : امکان فرصت مجدد جهت ویرایش آخرین معدل کارشناسی برای متقاضیان آزمون ارشد علوم پزشکی



:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال با توجه به شرایط شاید امتحانات هماهنگ پایه ششم برگزار نشود، گفت: مرور مطالب در ابتدای سال تحصیلی آینده یکی از روش های جبران خلأ آموزشی است.

رضوان حکیم زاده اظهار کرد: آموزش وپرورش از ابتدای تعطیلی مدارس با توجه به ماموریت اصلی خود مبنی بر اطمینان از تداوم جریان آموزش، اقداماتی را در سطوح ملی، استانی و مدرسه‌ای طراحی کرد.

وی افزود: در سطح ملی برنامه‌های آموزشی تلویزیون را داریم،  توجه به اهمیت مدیریت اوقات فراغت دانش آموزان و تداوم جریان یادگیری با این هدف که فاصله‌ای در بحث یادگیری دانش‌آموزان ایجاد نشود، مدنظر بود برهمین اساس آموزش های تلویزیونی آغاز شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان نیز به صورت خودجوش فعالیت‌های خوبی را در فضای مجازی آغاز کردند و شاهد صحنه‌هایی از تلاش آنها همچون استفاده از در یخچال خانه تا تمام امکانات در اختیار بودیم و این نشان داد آنها افراد روزهای سخت هستند‌.

توزیع بسته‌های آموزشی بین دانش‌آموزان عشایری

حکیم زاده بیان کرد: برای ما مهم است تمام دانش‌آموزان کشور به ویژه آنهایی که به اینترنت و ابزار فناوری دسترسی ندارند از آموزش بهره‌مند باشند بنابراین دانش آموزان مناطق عشایری تحت پوشش راهبران آموزشی قرار گرفتند که بسته‌های آموزشی تهیه و از طریق آنها درب منازلشان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش به منظور ارائه برنامه منسجم و نظارت بر فعالیت‌ها تصمیم به ایجاد فضای امن مجازی گرفت، مطرح کرد: هم اکنون نیازمند همراهی خانواده‌ها هستیم تا به فعالیت‌های یادگیری دانش‌آموزان کمک کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره اپلیکیشن شاد گفت: برای آموزش وپرورش بسیار اهمیت دارد یک بستر مناسب و ایمن در فضای مجازی در اختیار دانش آموزان باشد تا خانواده‌ها با خیال راحت از اینکه کاربرد آن آموزشی است شاهد حضور فرزندانشان در این محیط امن باشند.

حکیم زاده ادامه داد: امیدواریم به زودی شبکه شاد رونمایی شود و اشکالات جزئی آن برطرف شده و شاهد آغاز رسمی فعالیت آن باشیم.

تعطیلی مدارس برای حفظ سلامت دانش‌آموزان است

وی با اشاره به اینکه در این ایام بسیاری از خانواده‌ها به ما پیام دادند که تازه متوجه اهمیت کار مدرسه و دشواری کار معلمان شده‌اند، متذکر شد: خانواده‌ها در این زمان که شرایط خاص است و از قبل پیش‌بینی نشده بود به عنوان شرکای اصلی تربیت و یادگیری نقش مهمی دارند اما نگران نباشند، سلامت دانش آموزان بسیار مهم است و تعطیلی مدارس به این دلیل است که به جز سلامتی همه چیز قابل جبران است.

استفاده از روش‌های مختلف برای جبران خلأ آموزشی 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: 80 درصد محتوای کتاب‌های درسی به ویژه در دوره ابتدایی تدریس شده است و معلمان از روش‌های مختلف با دانش آموزان ارتباط برقرار کردند، برای شروع سال تحصیلی بعد آموزش و پرورش از تمام راه‌هایی که کمک می‌کند تا از یادگیری دانش آموزان مطمئن شوند استفاده خواهد کرد همچون برگزاری کلاس جبرانی یا اینکه معلمان در ابتدای سال آینده مروری به مباحث سال تحصیلی قبل خواهند داشت، اگر سال تحصیلی هم ادامه داشته باشد از تمام مسیرها برای تداوم جریان آموزش استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش و معلمان تلاش می‌کنند در ابتدای سال تحصیلی آینده اگر به عنوان مثال دانش آموز پایه دوم به کلاس سوم دبستان می‌رود  ابتدا معلم مطمئن می‌شود که مباحث کلاس دوم را یاد گرفته و بعد وارد مباحث کلاس سوم خواهد شد.

شاید امتحانات هماهنگ پایه ششم برگزار نشود 

حکیم زاده درباره امتحانات هماهنگ پایه ششم ابتدایی متذکر شد:  امتحانات پایه ششم به صورت  هماهنگ است چراکه نقدهایی به شیوه ارزشیابی توصیفی در این پایه بود اما امسال با توجه به شرایطی که وجود دارد شاید آزمون هماهنگ را نداشته باشیم، جلسات مختلفی درباره اطمینان از یادگیری دانش‌آموزان، شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات و وضعیت پایان سال تحصیلی برگزار شده است و به محض نهایی شدن آن اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عضویت در اپلیکیشن شاد روزانه 500 تومان هزینه دارد، تصریح کرد: با توجه به دستورالعملی که فرستادیم و قابل دسترسی است عضویت در این اپلیکیشن هیچ هزینه ای ندارد و اگر مشکلات فنی وجود دارد آنها را از استان‌ها جمع‌آوری می‌کنیم و به قسمت فناوری آموزش و پرورش منتقل می‌کنیم همچنین چند خط پشتیبانی پیش‌بینی شده تا خانواده‌ها را راهنمایی کنند.

منبع : احتمال عدم برگزاری امتحانات هماهنگ پایه ششم



:: بازدید از این مطلب : 961
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان آزمون سراسری سال 1399و همچنین ایجاد امکان برای ثبت نام آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند .

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام کننده و متقاضیان ثبت نام در آزمون سراسری سال 1399 برای‌ پذیرش در رشته های با آزمون در دوره های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که به منظور همراهی و مساعدت با داوطلبان ،تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند و همچنین ایجاد امکان ثبت نام برای داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند فراهم می شود که زمان و نحوه انجام آن طی اطلاعیه ای در هفته آخر اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد. 

منبع : امکان ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور سراسری



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از تعویق زمان برگزاری آزمون زبان تخصصی دوره دکتری این دانشگاه ( ETPNU ) خبر داد .

به نقل از دانشگاه پیام نور ، امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از تعویق زمان برگزاری آزمون زبان تخصصی دوره دکتری این دانشگاه ( ETPNU ) خبر داد و گفت : با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا ، برگزاری آزمون زبان تخصصی دوره دکتری دانشگاه پیام نور – ETPNU که برای تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال جاری برنامه‌ریزی شده بود، به زمان دیگری موکول شده است .
وی افزود :  زمان و نحوه برگزاری این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد . 

منبع : به تعویق افتادن برگزاری آزمون زبان تخصصی دوره دکتری دانشگاه پیام نور



:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اون دسته از متقاضیای دکتری ۹۹ که با توجه به فرم انتخاب رشتشون به مصاحبه یک یا چند دانشگاه سراسری دعوت شدن قبل از انجام مصاحبه این دانشگاه ها باید هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 99 رو از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org پرداخت کرده و بعد این فرم رو از طریق کارنامه انتخاب رشته آزمون دکتری سراسری ۹۹ قرار داره ، تکمیل کنن .


اولین گام بعد از اعلام نتایج دکتری 99 ، تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری ۹۹ هست . اولین سوالی که درباره فرم تایید صلاحیت برای داوطلبا مطرح میشه اینه که فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری چیه ? و زمان و نحوه تکمیل اون چجوریه ؟ با توجه به این که همه داوطلبای آزمون دکتری دانشگاه های سراسری ۹۹ بعد از انتخاب رشته دکتری 99 و دعوت به مصاحبه شدن تو دانشگاه های سراسری موظف به تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری ۹۹ هستن تو این مقاله بطور کامل در خصوص زمان و نحوه تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 99 توضیح دادیم .


زمان تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری ۹۹

طبق دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۹ ، داوطلبایی که تو آزمون دکتری 99 شرکت کردن بعد از تکمیل فرم انتخاب رشته و مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری ۹۹ خودشون ، در صورتی که دعوت به مصاحبه یک یا چند دانشگاه سراسری شده بودن ، موظفن که قبل از مصاحبه این دانشگاه ها فرم صلاحیت عمومیشون رو تکمیل کنن . احتمالا نتایج انتخاب رشته دکتری 99 تو نیمه اول خرداد ماه مشخص میشه و هر داوطلبی با توجه به کارنامه و انتخاب رشتش ، ممکنه تو انتخاباش دعوت به مصاحبه بشه و داوطلبایی که حداقل تو یکی از انتخاباشون حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری ۹۹ رو کسب کردن باید تو تاریخ مقرر شده با ورود به سایت سنجش و اطلاعات ثبت نامیشون ، کارت اعتباری تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری 99 رو خریداری کرده و فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری ۹۹ رو تکمیل کنن . تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری مثل سالای گذشته به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه سنجش sanjesh.org انجام می گیره . پیشنهاد میکنیم عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه تکمیل فرم صلاحیت عمومی ۹۹ فعال شد با خبر بشین و از تکمیل این فرم جا نمونین .

 

به محض فعال شدن تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری ۹۹ تو این مقاله اطلاع رسانی کرده و لینک دسترسی به این فرم رو براتون میزاریم .

 





هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری ۹۹

همه داوطلبایی که حداقل تو یکی از انتخاباشون حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه سراسری رو  کسب کرده باشن باید تو زمان مقرر شده کارت اعتباری تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری سراسری 99 رو خریداری کرده و این فرم رو تکمیل کنن . هر ساله مبلغی به عنوان هزینه تکمیل این فرم از طرف سازمان سنجش طی انتشار اطلاعیه اعلام میشه که داوطلبا موظف به پرداخت اون قبل از تکمیل فرم هستن . هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری سال گذشته مبلغ 44 هزار تومان اعلام شده بود که پیش بینی میشه امسال کمی افزایش پیدا کنه .

 

به محض مشخص شدن هزینه تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری 99 این مقاله به روز رسانی میشه .

 


راهنمای تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری ۹۹

 فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری ۹۹ شامل 9 قسمته که به ترتیب عبارت اند از :


1.    مشخصات فردی
2.    سوابق تحصیلی
3.    وضعیت شغلی
4.    آدرس محل سکونت
5.    شماره تلفن مواقع ضروری
6.    مشخصات همسر
7.    سابقه شرکت در آزمون طی 2 سال گذشته
8.    مشخصات4 نفر از افراد مورد اعتماد غیر خویشاوند
9.    خلاصه ای از سوابق فعالیت های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی

 

باید به این نکته توجه داشته باشین ، از اونجایی که از راه های مختلفی مثل ملاقات حضوری ، تلفنی یا استعلام اداری با افرادی که به عنوان مورد اعتماد خودتون معرفی کردین ارتباط برقرار می کنن پس حتما  این فرم رو با صداقت کامل تکمیل کنین . هیچ نگرانی تو تایید صلاحیت وجود نداره اصولا بیش از 99.9 درصد داوطلبا بدون هیچ مشکلی تو این مرحله "بررسی صلاحیت عمومی دکتری "پذیرش میشن . طبق مصوبه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ،  هدف از تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری جلوگیری از ورود افراد معاند نظام و مشهور به فحشا به مقطع دکتری تخصصی است .

 

 توصیه های لازم درباره فرم تایید صلاحیت عمومی دکتری :

اسم و آدرس دانشگاه های قبلی خودتون روبه دقت و به طور کامل تو قسمت سوابق تحصیلی بنویسید .
شماره تماسی که در مواقع ضروری میشه باهاتون تماس گرفت رو حتما درست وارد کنید.
منظور از مورد 7 همه آزمونایی که تو 2 سال گذشته برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شرکت کردید ، مثل کنکور کارشناسی ارشد یا دکتری ؛ بنابراین نیازی به وارد کردن آزمون های قبل تر نیست .
تو قسمت مربوط به افراد مورد اعتماد غیر خویشاوند ، ترجیحا افرادی رو معرفی کنید که نسبت به شما شناخت کافی داشته باشن . ترجیحاً افرادی رو معرفی کنید که کارمند دولت یا فرهنگی و همگی ساکن تو یک استان باشن .
حتما افرادی رو که به عنوان افراد مورد اعتمادتون معرفی می کنین رو درجریان بذارین چون احتمال ارتباط تلفنی یا حضوری با این افراد زیاده .
قسمت شماره 9 نباید براتون نگرانی ایجاد کنه . فعالیت تو انجمنای دانشجویی یا شورای صنفی کسی رو رد صلاحیت نکرده . همچنین اگر سابقه فرهنگی درخشانی دارین از توضیح درباره اون کوتاهی نکنید .​

راهنمای تصویری پرداخت هزینه و تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی :

1. ورود به سایت سازمان سنجش از طریق آدرس sanjesh.org رفته و انتخاب لینک دکتری تخصصی از منوی سمت راست

 

 

2. انتخاب گزینه " کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال 99 "

 

 

3. مشاهده کارنامه با استفاده از یکی از دو روش زیر :

روش اول : جستجو بر اساس مشخصات فردی 

روش دوم : جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره شناسنامه

 

 

4. حال از طریق لینک " فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 99 " انتقال به درگاه پرداخت اینترنتی بانک و پرداخت هزینه بررسی فرم صلاحیت عمومی 

 

 

5. انتخاب گزینه خرید سریال ثبت اطلاعات از سمت راست

 

 

6. انتخاب گزینه " سریال ثبت اطلاعات صلاحیت عمومی دكتری سال 1399 " 

 

 

7. در آخر هم با وارد کردن اطلاعات درخواستی هزینه تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری 99 را پرداخت کرده و سریال کارت خریداری شده را وارد می کنین .

 

8. نمونه فرم صلاحیت :

 

تصاویر مربوط به سال گذشتس به محض شروع تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری ۹۹ تصاویر بروز رسانی میشه .

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده ان تا شما رو تو تمامی مراحل تکمیل فرم صلاحیت عمومی و سایر مراحل به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنن . برای ارتباط با مشاورا می تونین از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین تا بتونین با مشاورای مجرب این مرکز در ارتباط باشین و سوالاتتون رو بپرسین .

 

 



سوالات متداول

1- چطور می تونیم به فرم صلاحیت عمومی دسترسی پیدا کنیم ؟
تکمیل فرم صلاحیت عمومی به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیره که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

2- چه کسایی باید فرم صلاحیت عمومی رو پر کنن ؟
همونطور که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده همه داوطلبایی که تو یک یا چند دانشگاه سراسری دعوت به مصاحبه شدن باید فرم تایید صلاحیت عمومی رو تکمیل کنن .

3- هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی آزمون دکتری به چه نحوی پرداخت میشه ؟
هزینه فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری از طریق سایت سازمان سنجش و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب قابل پرداخته که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .
منبع : راهنمای تکمیل فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری



:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 ثبت نام کتاب درسی
 ثبت نام کتاب های درسی ۹۹ - ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام میشه . دانش آموزای ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم می تون ثبت نام کتاب های درسی 99 - 1400 رو که از تاریخ 24 فروردین ماه شروع میشه تو سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام بدن .


چند سالیه که سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برای نظارت بهتر و بیشتر روی عملکرد توزیع کتابای درسی دانش آموزان تو همه مقاطع تحصیلی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی رو راه اندازی کرده . اینجوری دانش آموزا و یا اولیاشون تو زمان اعلام شده خیلی راحت وارد سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com میشن و ثبت نام کتابای درسی مقطع خودشون رو انجام میدن .

اما هنوز خیلی از دانش آموزا که می خوان ثبت نام کتاب های درسی ۹۹ - ۱۴۰۰ رو انجام بدن با این سامانه آشنایی ندارن و نمی دونن که اصلا چه زمانی برای ثبت نام کتابای درسیشون باید اقدام کنن . برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان ، نحوه و هزینه ثبت نام کتابای درسی 99 - 1400 رو توضیح دادیم .

 


زمان ثبت نام کتاب های درسی ۹۹ - ۱۴۰۰

زمان ثبت نام کتابای درسی هر سال توسط همون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام میشه . دانش آموزایی که می خوان ثبت نام کتاب های درسی 99-1400 رو انجام بدن باید طیق زمانی که این سازمان برای پایه تحصیلی اونا اعلام می کنه اقدام به ثبت نام کتابای درسیشون کنن . زمان ثبت نام کتاب های درسی ۹۹ - ۱۴۰۰ به صورت زیر هستش :

 

تقویم زمانی سفارش کتاب های درسی
عنوان فعالیت    دوره تحصیلی    شروع    پایان
ثبت سفارش گروهی و انفرادی    آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)    99/1/24    99/3/23
پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش)
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استنثایی
آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)    99/4/8    99/6/9
پایه اول دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)
پایه هفتم دوره اول متوسطه    99/4/8    99/6/15
پایه هفتم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی
پایه دهم دوره دوم متوسطه
پایه دهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استثنایی
 

 با توجه به وضعیت پیش اومده ، علاوه بر پیام رسان اختصاصی آموزش پرورش ، آموزش از راه دور دانش آموزا از طریق پیام رسان های داخلی نیز ادامه داره که دانش آموزا و معلما برای استفاده از اون باید تو سامانه شاد مدارس احراز هویت کنن .





نحوه ثبت نام کتاب های درسی ۹۹ - ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد ، نحوه ثبت نام کتاب های درسی 99 - 1400 به صورت اینترنتی تو سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام میشه که همه دانش آموزای ابتدایی و متوسطه اول و دوم باید با مراجعه به این سایت و وارد کردن رمز عبور و شماره سریال شناسنامه وارد پنل دانش آموزیشون بشن و بعد از پر کردن فرم ثبت نام و پرداخت هزینه ، ثبت نام کتاب های درسی ۹۹ - ۱۴۰۰ رو انجام بدن . 

 

پس نحوه ثبت نام کتاب های درسی ۹۹ - ۱۴۰۰ به طور خلاصه :

 ورود به سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی به آدرس irtextbook.ir و یا irtextbook.com

 ثبت کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه

 تکمیل فرم ثبت نام با توجه به اطلاعات دانش آموزی

 پرداخت هزینه خرید کتابای درسی

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کتاب های درسی 99 - 1400 :

. ورود به سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com و در ادامه روی لینک " سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی " بخش ثبت سفارش مخصوص دانش‌آموزان " کلیک کنین .

 

 

. بعد از دیدن تصویر زیر از قسمت پایین سمت چپ صفحه روی گزینه " ورود دانش آموزان " کلیک کنین :

 

 

. با وارد کردن " کد ملی " و " شماره سریال شناسنامه " وارد پرتال دانش آموزی خودتون میشین :

 

 

. در ادامه با انتخاب گزینه " فروش و توزیع مواد آموزشی " روی لینک " ورود به سامانه فروش " کلیک کنین :

 

 

. تو این قسمت اطلاعات پستی مدرسه مورد نظر خود را وارد کنین :

 

 

. تو این مرحله شماره تماس دانش آموز و یا والدین رو وارد کنین :

 

 

. تو این قسمت متناسب با سال تحصیلی و رشته تحصیلی خود بسته مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین :

 

 

. تو این بخش اطلاعات کتاب درسی سفارشی شما نشون داده می شه که در صورت درست بودن اطلاعات باید گزینه ثبت و ادامه رو انتخاب کنین :

 

 

. تو این قسمت میزان هزینه کتابای درسی شما نشون داده می شه که در صورت تمایل باید گزینه پرداخت رو انتخاب کنین تا وارد درگاه اینترنتی پرداخت هزینه بشین :

 

 

احیانا اگه داوطلبی امکان ثبت سفارشی کتاب رو تو سایت نداشت می تونه از طریق مدیر مدارس این فرآیند رو انجام بده . یعنی والدین با پرداخت هزینه کتابای درسی به مدارس ، فرآیند ثبت سفارش کتابای درسی ۹۹ - ۱۴۰۰ رو به مسئولین مدرسه واگذار می کنن .

 

 اگه دانش آموز تیزهوشانی هستین و هنوز موفق به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نشدین حتما مقاله زیر رو بخونین .


هزینه ثبت نام کتاب های درسی ۹۹ - ۱۴۰۰

همون طور که تو مراحل ثبت نام دیدین برای نهایی کردن ثبت نام کتابای درسی 99 - 1400 باید پرداخت هزینه انجام بشه . البته این هزینه که معمولا افزایش زیادی هم هر سال نداره تو همون سایت irtextbook به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب باید پرداخت بشه . در ادامه میزان حدودی قیمت خرید کتابای درسی ۹۹ - ۱۴۰۰ رو گفتیم .

 

قیمت خرید کتاب های درسی
دوره های تحصیلی    پایه های تحصیلی    قیمت خرید
ابتدایی    پایه اول    به طور میانگین حدودا بین 15 تا 30 هزار تومان
پایه دوم
پایه سوم
پایه چهارم
پایه پنجم
پایه ششم 
متوسطه اول    پایه هفتم    به طور میانگین حدودا بین 35 تا 45 هزار تومان
پایه هشتم
پایه نهم
متوسطه دوم    پایه دهم    به طور میانگین حدودا بین 45 تا 55 هزار تومان
پایه یازدهم
پایه دوازدهم

همه هزینه های گفته شده به صورت حدودیه !

 

احیانا اگه بعد از خوندن این مقاله هم موفق به ثبت نام کتا های درسی نشدین و یا سوالی تو مراحل ثبت نام براتون پیش اومد می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب تحصیلیکو در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین .

 اگه احساس می کنین بعد از مطالعه هر درس بعد از مدتی مطالب خونده شده رو فراموش می کنین حتما مقاله زیر رو بخونین .

 



سوالات متداول

1- ثبت نام کتاب های درسی چه زمانی شروع میشه ؟
ثبت نام کتابای درسی از اواخر فروردین شروع میشه ولی زمان ثبت نام برای پایه های تحصیلی مختلف متفاوته که تو این مقاله زمان ثبت نام هر پایه گفته شده .

2- نحوه ثبت نام کتاب های درسی به چه صورته ؟
این ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام میشه که راهنمای تصویری ثبت نام به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

3- اگه کسی نتونست ثبت نام خودش رو تو این سایت انجام بده باید چیکار کنه ؟
افرادی که خودشون موفق به ثبت نام نمی شن ، می تونن ثبت نام خودشون رو به مدیر مدرسه بسپارن که تو این موضوع به طور کامل تو این مقاله توضیح داده شده .
منبع : ثبت نام کتاب درسی



:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اپلیکیشن shadapp کوتاه شده عبارت "شبکه آموزش دانش آموزیه" که برای تعامل بیشتر و بهتر دانش آموزا با کادر آموزش مدرسه طراحی شده . طراحی نرم افزار شاد به طوریه که مدیرا و معلما امکان تولید کانالای مختلف تو شبکه های اجتماعی داخلی رو دارن و می تونن دانش آموزا رو به بخشای مختلف منتقل کنن . دانش آموزا بعد از دعوت توسط مدیر مدرسه باید این نرم افزار رو دانلود و بعد از نصب پیام رسان وارد کانال کلاس مربوط به خودشون بشن .   

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت بر قرنطینه خانگی و به حداقل رسوندن رفت‌ و آمد‌ا جهت حفظ سلامتی افراد ، آموزش‌ و پرورش اقدام به تعطیلی مدارس کرد و تصمیم بر این بود که آموزش دانش آموزا از طریق شبکه های تلویزیونی انجام بگیره و امید بر این بود که این آموزش مجازی بتونه جای خالی آموزش توسط معلمای کشور رو بر طرف کنه . با این حال تمایل بیشتر دانش آموزا و معلما به استفاده از پیام رسان ها و نرم افزارای شبکه های مجازی برای آموزش بود . به همین دلیل بعد از گذشت مدتی وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از بهره‌برداری " شـاد " پلت فرم اختصاصی این وزارتخانه خبر داد . آموزش و پرورش برای این که بتونه محیطی ایمن و اختصاصی برای دانش آموزا و معلما مهیا کنه اقدام به ایجاد پیام رسان اختصاصی آموزش و پرورش با عنوان نرم افزار شاد کرد تا مدیرا ، دبیرا و دانش آموزا بتونن از طریق این اپلیکیشن ، آموزش مجازی خودشون رو داشته باشن . از ۲۲ فروردین ماه ورود مدیرا ، معلما و دانش آموزا دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده و تا اواسط هفته آینده ادامه داره .
این نرم افزار با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات ، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه روزی تیم فنی ، اجرایی و حقوقی پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش به نام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت متبوع ، تو مرحله بهره برداری قرار گرفت .

 با توجه به این که تعداد زیادی از مدیرا و معلما و دانش آموزا با محیط این نرم افزار آشنایی ندارن تو این مقاله علاوه بر ارائه لینک دانلود این نرم افزار ، راهنمای نحوه نصب و استفاده مدیرا و معلما و دانش آموزا از اپلیکیشن شاد توضیح داده شده . 

 


راهنمای دانلود و نصب و ورود به نرم افزار شاد

با ساخته شدن نرم افزار شاد یکی از مهم ترین سوالایی که ذهن دانش آموزا و کادر آموزش مدارس رو به خودش مشغول کرده نحوه دانلود ، نصب و راه اندازی نرم افزار شاده . مدیرا ، معلما و دانش آموزا اول باید اقدام به دانلود نرم افزار شاد کرده و بعد از اون ، نصب و عضویت تو این اپلیکیشن رو انجام بدن . می تونین برای دانلود این نرم افزار از طریق لینک زیر اقدام کنین .

 



​ همونطور که گفتیم علاوه بر برگزاری کلاس های مجازی از طریق پیام رسان های داخلی ، آموزش و پرورش ، آموزش دانش آموزا رو از طریق برنامه های تلویزیونی تو دو شبکه چهار و آموزش هم انجام میده برای اطلاع از جدول زمانی برنامه های آموزشی هر روز از طریق تلویزیون حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : جدول زمانی برنامه های درسی امروز از تلویزیون
بعد از نصب این اپلیکیشن ( برای دسترسی راحت تر لینک دانلود اپلیکیشن شاد تو همین مقاله قرار داده شده ) باید عضو این پیام رسان شده تا بتونین از مطالب درسی کانال خودتون استفاده کنین . در ادامه راهنمای تصویری نصب نرم افزار شاد براتون آورده شده :

راهنمای تصویری نصب و ورود به نرم افزار شاد :

1- نصب و کلیک روی گزینه "ورود به برنامه"

 

2- وارد کردن شماره همراه و کلیک روی گزینه "ورود" ( توجه داشته باشین که شماره تلفن همراهی که وارد می کنین همون شماره تلفنی باشه که تو سامانه های سناد و یا همگام مدارس ثبت شده )

 

 

3- وارد کردن کد احراز هویت که به شماره همراهتون پیامک شده و کلیک روی دکمه "ورود"

 

 

4- وارد کردن نام و نام خانوادگی خودتون و انتخاب عکس پروفایل در صورت تمایل

 

 

 

5- انتخاب گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز بر اساس نقشی که تو مدرسه دارین

 

 

7- با انتخاب نقش خود دانش آموزان می تونین وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خودتون بشین

 

 

 در صورت عدم اطلاع از شماره اعلام شده به مدرسه زمان ثبت نام ، امکان دسترسی به شماره همراهتون از طریق سامانه همگام براتون وجود داره ، برای اطلاع بیشتر از این سامانه حتما مقاله زیر رو بخونین .





راهنمای ورود مدیران به نرم افزار شاد

وظیفه ساخت و ایجاد کانالای درسی هر مدرسه تو اپلیکشن شاد به عهده مدیر مدارسه . تمام مراحلی که یک مدیر برای راه اندازی این اپلیکیشن لازم داره و باید انجام بده شامل مراحل زیر میشه :

 

در صورت ناقص بودن یا وارد نشدن اطلاعات معلما ( شامل کد ملی و شماره همراه ) ، کلاس ها و دانش آموزا در سامانه دانش آموزی ( سناد ) ، مدیر مدرسه باید نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام کنه . ️در صورت تکمیل بودن این اطلاعات ، نیازی به ورود به سامانه سناد نیست و مستقیما به مرحله دوم برید .

اپلیکیشن شاد رو از طریق لینک http://Shaddl.medu.ir دانلود و روی دستگاه هوشمندتون نصب می کنین .

بعد از نصب برنامه ، لازمه که مدیر وارد اپلیکیشن شاد شده و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت پیامک تایید و ارسال اون در اپلیکیشن ، وارد این اپلیکیشن بشه . ( دقت کنید که شماره تلفن همراه مدیر باید دقیقا همون شماره مشخص شده تو سامانه سناد باشه و هم چنین خط تلفن مدیر روشن باشه )

بعد از وارد کردن شماره همراه و کلیک روی گزینه "ورود" ، از طرف آموزش و پرورش به شماره همراهتون یک کد احراز هویت ارسال میشه که با وارد کردن اون و کلیک روی گزینه "ورود" وارد مرحله بعدی میشین .

بعد از ورود اولین کار وارد کردن نام و نام خانوادگی خودتونه . ( توجه داشته باشین که این نام برای تمامی مخاطبین شما اعم از معلما ، دانش آموزان و اولیا نمایش داده میشه )

گزینه « ورود مدیر / معلم / دانش آموز » رو انتخاب کنین تو کادر نمایش داده شده ، نقش «مدیر» رو انتخاب کنین و بعد از اون ، تو کادر جدید ، کد ملی خودتون رو وارد کرده و روی دکمه تایید کلیک کنین .

 تو کادر جدید ، گزینه « مشاهده لیست مدارس  » رو انتخاب کرده و مدرسه مورد نظرتون رو تعیین کنین .

گروه های کلاسی مدرستون ایجاد شده و برای همه معلمای مدرسه قابل دسترسیه . تو کادر باز شده ، با انتخاب گزینه « مشاهده لیست گروه های کلاسی » می تونین فهرست کلاس ها رو مشاهده کرده و یا به داخل کلاسا مراجعه کنین . ️همچنین شما صاحب (owner) همه گروه های کلاسی هستین و همواره تو همه اون ها عضو خواهید بود .

تو تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، معلمای مدرسه خودتون رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .

بعد از اتمام ثبت نام معلما ، در تاریخ اعلام شده تو شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، همه دانش آموزای مدرسه رو به عضویت تو این اپلیکیشن دعوت کنین .
   علاوه بر پیام رسان اختصاصی آموزش پرورش ( اپلیکیشن شاد ) آموزش از راه دور دانش آموزا از طریق پیام رسان های داخلی نیز ادامه داره که دانش آموزا و معلما برای استفاده از اون باید تو سامانه شاد مدارس احراز هویت نمایند .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو  تو دوران تعطیلی مدارس همراهتون هستن تا تو برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره درسی از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی های لازم رو براتون داشته باشن . هم چنین بعد از خوندن این مقاله اگه سوالی درباره نحوه استفاده و راه اندازی اپلیکیشن شاد داشتین می تونین با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو سوالای خودتون رو از مشاورای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین . پیشنهاد می کنیم آخرین اخبار مربوط به مدارس رو با عضویت تو کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو پیگیری کنین .





سوالات متداول

1- نحوه دانلود نرم افزار شاد چجوریه ؟
این نرم افزار از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش قابل دانلوده ولی برای راحتیه شما لینک دانلود این نرم افزار تو متن این مقاله قرار داده شده .

2- برای ورود به اپلیکیشن شاد چه اطلاعاتی لازمه ؟
همانطوری که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده برای ورود به این اپلیکیشن شماره همراهی که تو سامانه سناد یا همگام ثبت شده لازمه .

3- هدف از ایجاد نرم افزار شاد چیه ؟
همون طور که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده این نرم افزار برای دسترسی راحت تر دانش آموزا و کادر آموزشی به کانالای آموزشیه مدارسه خودشون هست .
منبع : نصب اپلیکیشن شاد مدارس



:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه حضرت معصومه از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .

به اطلاع کلیه خواهــران دانش‌آموختـه و یا مشغـول به تحصیل در دانشگاه‌هــای دولتـــی که حائز شرایـط مندرج در " آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر " وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، می‌باشند می‌رساند ، دانشگاه حضرت معصومه(س) در نظر دارد در نیمسال اول سـال تحصیلی 1399-1400 در مقطع کارشناســی ارشــــد ، بدون آزمون ، از میان فارغ التحصیلان در رشته‌های مدیریت و علوم حدیث ، در دو رشته مدیریت بازرگانی در شش گرایش بازاریابی ، بازرگانی بین المللی ، تجارت الکترونیک ، مدیریت استرات‍ژیک ، بازرگانی داخلی و کارآفرینی و رشته علوم حدیث گرایش نهج‌البلاغه به شرح مندرج در این فراخوان دانشجو می‌پذیرد .

 

شرایط پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد :

دانشجویان ممتاز که دارای یکی از شرایط زیر باشند می‌توانند از تسهیلات این آئین‌نامه استفاده نمایند :

1. دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته با رعایت شرایط زیر :

1.1 پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل ، جزء 15 درصد برتر در بین دانشجویان هم‌رشته و هم‌ورودی خود باشند .

1.2 حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش‌آموخته شوند . (اتمام دوره کارشناسی تا تاریخ 99/6/31)

1.3 پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش‌آموختگی و صرفاً برای یکبار امکان‌پذیر می‌باشد .


2 . دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی پیوسته که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شوند دانشگاه می تواند این گروه را خارج از ظرفیت پذیرش کند .

 

3. برگزیدگان رتبه‌های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی – دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته‌های مرتبط، با معرفی دبیرخانه المپیاد .


مدارک مورد نیاز :

1 . فرم تکمیل شده بررسی درخواست پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز
2 . تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی
3 . یک قطعه عکس4 ×3 ( الصاق به فرم شماره 1)
4 . ریزنمرات تا پایان نیمسال ششم به همراه معدل کل
5 . رزومه علمی به علاوه مدارک و مستندات مربوط به فعالیت‌های پژوهشی
6 . اصل رسید بانکی به مبلغ 850,000 ریال برای دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س) و 1,000,000 ریال برای دانشجویان دانشگاه‌های دیگر به شماره حساب 0111286793002 نزد بانک ملی ایران شعبه میدان میثم قم به نام دانشگاه حضرت معصومه(س)- بانک دریافت وجوه درآمد متفرقه.

 

نحوه ارسال :

متقاضیان حائز شرایط باید مدارک درخواستی را حداکثر تا پایان اردیبهشت 1399 با پست پیشتاز به نشانی قم، بلوار غدیر، روبروی ورزشگاه یادگار امام(ره)، دانشگاه حضرت معصومه(س) صندوق پستی 1179-37195 ارسال نمایند .


تذکرات مهم :

1 . براساس آئین‌نامه ، مدارک متقاضیانی قابل بررسی خواهد بود که بیش از یکسال از دانش‌آموختگی ایشان نگذشته و تاکنون برای ورود به دوره کارشناسی ارشد از تسهیلات مربوطه استفاده نکرده باشند .

2 . از داوطلبان گرامی درخواست می شود که از مراجعه حضوری خودداری نمایند . نتایج نهایی متعاقبا از طریق همین سایت و یا تماس تلفنی اعلام خواهد شد .

3 . دانشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به بررسی پرونده‌هایی که مدارک متقاضی ناقص و یا فرم‌های ارسالی بدون مهر و امضاء باشند، ندارد .

4 . پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز کارشناسی ، در مقطع کارشناسی ارشد ، مطابق ضوابط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت‌ها و سوابق داوطلبان و درصورت نیاز مصاحبه انجام می‌پذیرد . بدیهی است ارسال مدارک هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد .

5 . اسامی پذیرفته ‌شدگان به همراه مدارک مربوطه برای تطبیق شرایط و اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی ، به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد .

6 . متقاضیان پذیرفته شده درصورتیکه پس از ثبت‌نام از تحصیل منصرف شوند ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان خواهند بود .

7 . پذیرش دانشجویان غیرایرانی ، ایرانی انتقالی از دانشگاه های خارج از کشور و دانشجویانی که مدرک خود را از دانشگاه‌های خارج از ایران اخذ نموده اند، در این فراخوان امکان پذیر نیست.

8 . مدارک ارسالی و هزینه ثبت‌نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد .

9 . دانشگاه درخواست دانشجویان تمامی دانشگاه های دولتی و نیز دانشگاه آزاد ، غیرانتفاعی ، پیام نور را بررسی خواهد نمود ، لذا ارسال فرم درخواست و واریز وجه از این دانشگاهها بلامانع می باشد .

10 . دانشگاه فاقد خوابگاه ملکی می ‌باشد و دانشجویان در خوابگاه خودگردان اسکان داده می‌شوند .

11 . متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در وقت اداری روزهای شنبــه تا چهارشنبــه با شماره تلفن 33209029-025 تماس حاصل نمایند.

منبع :ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه حضرت معصومه



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

طبق گفته معاون آموزشی وزارت علوم نیمسال دوم تحصیلی 98 - 99 حتما جزو سنوات تحصیلی دانشگاه ها محسوب می شود . 

معاون آموزشی وزیر علوم گفت : اگر دانشگاهی توانست با رعایت تمامی شرایط لازم ، کلاس حضوری دکتری را برگزار کند ، می‌تواند برای این دانشجویان کلاس حضوری برگزارکند ولی اصلاً اجباری نیست .

وی با بیان اینکه بستر ارائه بیش از ۹۰ درصد دروس نظری به صورت الکترونیکی در دانشگاه‌های کشور فراهم شده است ، گفت : تا ۱۵ فروردین‌ماه بیش از ۶۰ درصد اساتید کلاس‌های جبرانی خود را به صورت الکترونیکی برگزار کرده‌اند و موارد دیگری از قبیل افزایش پهنای باند ، طراحی محیط‌های نرم‌افزاری و آموزش‌های لازم در این خصوص ، تهیه فیلم های چندرسانه‌ای و متن‌های آموزشی نیز به انجام رسیده و به طور متوسط از سوی دانشگاه‌ها امکان استفاده از بستر آموزش الکترونیکی برای افزون بر ۹۰ درصد دانشجویان فراهم شده است .

خاکی صدیق با تاکید بر اینکه نیمسال دوم سال تحصیلی 98 - 99 حتماً جزو سنوات تحصیلی دانشگاه‌ها محسوب می‌شود ، گفت : تمام موارد و دستورالعمل‌های گفته شده در راستای پیشگیری از ویروس کرونا ، فقط برای این نیمسال است و به آینده تسری داده نخواهد شد .

معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند برخی از واحدها و یا کل این ترم را با هماهنگی دانشگاه‌های خود حذف کنند ، اظهار داشت : اتکای حداکثری بر آموزش‌های الکترونیکی برای همه دروس به صورت آن لاین ، برگزاری کلاس‌های فشرده به شرط حفظ تعداد ساعت‌ها ، استفاده بهینه از تاسیسات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ، افزایش معرفی به استاد دانشجویان ، پذیرش مهمانی دانشجویان به صورت ویژه ، مدیریت غیبت بیش از حد مجاز دانشجویان ، برگزاری دروس کارگاهی و آزمایشگاهی با رعایت تمام شرایط ایمنی و فاصله‌ گذاری اجتماعی و یا برگزاری آن در ایام تابستان ، امکان افزایش یک نیمسال به سنوات مجاز دانشجویان ، نظارت بر حضور اساتید در کلاس‌های مجازی ، امکان روش حضوری و نیمه حضوری در دفاع از پایان‌نامه‌ها و مواردی از این قبیل از دیگر اقدامات وزارت علوم در مواجهه با کنترل شیوع ویروس کرونا در مراکز آموزش عالی است .

منبع : احتساب نیمسال دوم در سنوات دانشجویان دکتری



:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()