نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه بیرجند از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .  

نکات مهم :

۱ - دانشجو پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی مصوب از نظر میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته – هم ورودی خود باشد .

تبصره : در صورتی که پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط به دلیل انصراف یا عدم تقاضا از تسهیلات مربوط استفاده نکردند و ظرفیت پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد تکمیل نشد ، در این صورت دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفا ده درصد برتر بعدی همان دانشگاه با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته می باشد .


۲ - دانشجو حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شود که برای دانشجویان تحصیل همزمان مدت مجاز حداکثر ده نیمسال تحصیلی می باشد .

 

۳ - پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی ( دانش آموختگان بهمن ۹۸ لغایت شهریور ۹۹ ) صرفا” برای یک بار امکانپذیر است .

 

۴ - پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به رشته دوره کارشناسی ، بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است .

 

۵ - ظرفیت پذیرش بدون آزمون حداکثر به اندازه ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه در هر کد محل تحصیل است که دو سوم این ظرفیت به دانش آموختگان دانشگاه و یک سوم باقیمانده به دانش آموختگان سایر دانشگاه ها اختصاص دارد .

 

۶ - دانشجویان مهمان ، انتقالی یا تغییر رشته در صورتی میتوانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون بهره مند شوند که سنوات تحصیل آنها در دوره کارشناسی پیوسته از ورود به رشته و دانشگاه اول تا دانش اموختگی از رشته و دانشگاه دوم ، حداکثر ۸ نیمسال باشد و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی و تعیین پانزده درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام می شود که از آن مدرک دریافت می کنند .

تبصره : در مورد دانشجویان تغییر رشته در صورت تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حداکثر تا یک نیمسال به سنوات مجاز اضافه می شود . 


مهلت ثبت نام : 31 فروردین ماه 99

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند



:: بازدید از این مطلب : 1076
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

رشته مهندسی مدیریت مالی جزو رشته هاییه که طرفدارای خاص خودش رو داره و هرسال داوطلبای زیادی برای قبولی تو این رشته با هم رقابت می کنن . داوطلبا با دونستن اخرین رتبه قبولی رشته مدیریت مالی سالای گذشته می تونن با یک برنامه ریزی دقیق تر خودشون رو برای کسب رتبه قبولی در این رشته آماده کنن .


رشته مهندسی مدیریت مالی جزو رشته هایی که علاقمندان خاص خودش رو داره و داوطلبای زیادی هم رویای قبولی تو این رشته رو دارن و برای قبولی تو این رشته حتی حاضرن سال ها پشت کنکور بمونن . ولی با دونستن اینکه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مدیریت مالی چه رتبه ای بوده شما رو چند پله جلو میندازه .

ما با بررسی رتبه های قبولی رشته مدیریت مالی سال های قبل براتون جدولی از آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت مالی در هر 3 منطقه کنکور تو دانشگاه نوبت دوم رو جمع آوری کردیم تا با توجه به سهمیه ای که دارین خیلی راحت با رتبه اخرین فرد قبولی رشته مهندسی مدیریت مالی منطقه خودتون آشنا بشین . با ما همراه باشین !

 


آخرین رتبه قبولی مهندسی مدیریت مالی نوبت دوم کنکور سراسری

همون طور که می دونین رتبه ای که تو کنکور مهمه رتبه شما در سهمیس ! رتبه در سهمیه یعنی کارنامه شما تو کنکور فقط و فقط با داوطلبایی مقایسه میشه که سهمیشون با شما یکی بوده . پس شما برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی مدیریت مالی نوبت دوم باید کارنامه کسایی رو مورد بررسی قرار بدین که سهمیه اونا با شما یکیه .

مثلا اگه سهمیه منطقه 1 رو دارین باید کارنامه و رتبه های منطقه 1 رشته مدیریت مالی سال های قبل رو بررسی کنین . ما در ادامه این مقاله رتبه های قبولی کنکور 98 هر منطقه رو به طور مجزا براتون گذاشتیم . 

بیشتر بخوانید : آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مدیریت مالی دولتی
آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مدیریت مالی نوبت دوم در سهمیه منطقه 1 :
​سهمیه منطقه 1 شامل کسایی میشه که 3 سال آخر دیپلمشون رو توی شهر های بزرگی مثل تهران ، اصفهان ، مشهد و ... خوندن .

 

به زوددی آخرین رتبه قبولی مدیریت مالی​​​​ شبانه 98 - 99 در منطقه 1 در این بخش قرار می گیرد .

آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مدیریت مالی نوبت دوم در سهمیه منطقه 2 : 
 سهمیه منطقه 2 معمولا شامل مرکز استان ها به غیراز کلان شهرها و شهرستان های بزرگ میشه .

 

دانشگاه قبولی    زیرگروه سه    محل سکونت
دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان    10350    زاهدان

آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مدیریت مالی نوبت دوم در سهمیه منطقه 3 :
سهمیه منطقه 3 معمولا شامل کسایی میشه که 3 سال آخر دبیرستانشون رو تو شهر های دور افتاده و محروم گذروندن .

 

دانشگاه قبولی    زیرگروه سه    محل سکونت
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران    1953    تهران
دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان    41869    زاهدان

بیشتر بخوانید : کارنامه قبولی رشته مدیریت مالی نوبت دوم

 



مشاوره رتبه قبولی کنکور سراسری ۹۹

با توجه این که هر سال تعداد متقاضیای کنکور انسانی بیشتر میشه و رقابت بین داوطلبا سخت تر میشه ، برنامه ریزی که برای مطالعتون و درصد هر درس تو کنکور ۹۹​ دارین باید بالاتر از درصد آخرین فرد قبولی تو  کنکور 98 باشه که بتونین راحت به نتیجه دلخواه برسین .

اگه هدفتون رو برای قبولی تو رشته مورد نظرتون انتخاب کردین خیلی عالیه ولی پیشنهاد ما به شما اینه که انتخابی دقیق داشته باشین تا بعد از ورود به اون رشته و کلی تلاش برای رسیدن بهش از انتخابتون پشیمون نشین و تلاشتون بی ثمر نشه .

شما توی انتخاب رشته ای که قراره خودتون رو برای رسیدن به اون رشته آماده کنین و کارنامه و رتبه های قبولی اون رشته رو مورد بررسی قرار بدین باید توانایی لازم هر رشته ، فرصت شغلی اون رشته تو کشور ، آشنایی با درس هایی که قرار تو طول تحصیل تو اون رشته بخونین و شرایط ادامه تحصیل اون رشته رو هم در نظر داشته باشین .

یکی از مواردی هم که می تونه شما رو تو فرایند انتخاب رشتتون کمک کنه دونستن رتبه آخرین فرد قبولی رشته مدیریت مالی شبانه هستش . شما می تونین با مقایسه رتبه آخرین فرد قبولی با رتبه خودتون انتخاب رشته ی دقیق تر انجام بدین .

شما با در نظر گرفتن همه این موارد و مشخص کردن هدفتون برای قبولی تو رشته محل مورد نظرتون خیلی محکم تر قدم بر می دارین و با تلاش و ارادتون خیلی راحت بهترین ها رو برای خودتون رقم می زنین .

این رو هم در نظر داشتنه باشین با توجه این که هر سال تعداد متقاضیای کنکور انسانی بیشتر میشه و رقابت بین داوطلبا سخت تر میشه ، برنامه ریزی که برای مطالعتون و درصد هر درس دارین در کنکور 99 دارین باید بالاتر از درصد آخرین فرد قبولی تو دانشگاه نوبت دوم کنکور 98 باشه .

در ادامه بخوانید : کارنامه قبولی رشته مدیریت مالی دولتی
اگه هنوز هم برای انتخاب رشته مورد نظر و هدفتون سردرگمین و یا این که آشنایی با رشته های مختلف گروه آزمایشی تون ندارین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین تا با مشخص کردن هدفتون و بررسی کارنامه های رتبه مختلف اون رشته و درصدای لازم راهتون هموار تر بشه .

منبع : شرکت کنندگان گزینه دو





سوالات متداول

1- حداقل رتبه ای که برای قبولی تو رشته مدیریت مالی نوبت دوم نیازه چنده ؟
حداقل رتبه قبولی تو رشته مدیریت مالی نوبت دوم با توجه به سهمیه مناطق مختلف متفاوته که تو این مقاله حداقل رتبه همه منطقه ها به طور کامل گفته شده .

2- برای بررسی کارنامه های سال قبل باید رتبه کشوری رو بررسی کنیم و یا رتبه در منطقه ؟
اون چیزی که شما باید مورد بررسی قرار بدین رتبه منطقه فردیست که منطقه قبولی با شما یکیه که تو این مقاله به طور کامل رتبه در مناطق مختلف گفته شده .

3- آیا کسی که سهمیه منطقه 1 داره می تونه رتبه فردی رو که سهمیه منطقه 2 داره ملاک قرار بده و بررسی کنه ؟
خیر ، همون طور که تو این مقاله به طور کامل گفته شد ، ملاک قبولی هر فرد فقط با کساییه که سهمیه یکسان با اون فرد رو دارن .


منبع : آخرین رتبه لازم برای قبولی مدیریت مالی نوبت دوم



:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

علی رقم این که درس عربی پایین ترین ضریب رو تو دروس عمومی کنکور سراسری داره اما تاثیرگذاریش رو رتبه و نمره داوطلبا خیلی زیاده به اصطلاح انحراف معیار داره . به خاطر همین کسایی که می خوان رتبه و قبولی خوبی رو تو کنکور بیارن باید توجه ویژه ای به این درس داشته باشن .

دومین درس تو دفترچه عمومی کنکور سراسری درس عربیه . زمان جواب دادن به 25 سوال عربی تو کنکور 20 دقیقست . ضریب عربی تو کنکور 2 هست و دارای 5 مبحثه که نحوه طرح سوال از این درس به صورت موضوعیه نه درس به درس . بهترین نوع مطالعه درس عربی برای داشتن بازدهی بیشتر مطالعه به صورت مبحثی هست .

تو این مقاله سعی شده که بهترین نوع مطالعه عربی رو با توجه به شرایط کنکور و توجه طراح سوال به این درس بهتون یاد بدیم . پس اگه شما هم به دنبال بهترین روش مطالعه درس عربی تو کنکور هستین و می خواین با نحوه مطالعه درس عربی آشنا بشین تا آخر این مقاله همراهمون باشین .

 


نحوه مطالعه درس عربی

درس عربی یکی از دروس عمومی با تاثیرگذاری بالاییه و به خاطر تاثیری که تو کنکور داره نباید ازش غافل شد . برای خوندن درس عربی فقط کتاب درسی کافی نیست در کنار کتاب درسی ،کتاب کمک آموزشی ( تست ) و نوشتن خلاصه هم لازمه .

عربی دارای 5 مبحث : ترجمه و تعریب ، درک مطلب ، تحلیل صرفی ، اعراب گذاری و قواعده . برای یادگیری بهتر برای هر مبحثی ، اگه با روش اصولی یادگیری اون مبحث پیش برین براتون بهتره چون هم تو تایمتون صرفه جویی می شه هم بازدهیتون بالاتر میره .

تکنیک مطالعه هر مبحث :
 چه جوری لغات را راحت تر ترجمه کنیم ؟
تقریبا بین 8 تا 10 سوال کنکور رو شامل میشه یعنی حدود 40 درصد سوالای درس عربی . این قسمت یکی از ساده ترین و کلیدی ترین مباحث عربیه که داوطلبا حتی بدون دونستن معنی لغات هم می تونن به سوالای این قسمت جواب بدن .

 

 نکاتی که برای ترجمه باید حتما یاد بگیرین :

 

جنس اسم : معرفه و نکره بودن 

نوع ضمیر : چه ضمیری تو سوال استفاده شده و ترجمه درستش تو کدوم گزینه هست

عدد : مفرد و جمع بودن    

فعل : بررسی زمان ، صیغه و نوع فعل و ترجمه فعل با توجه به ابن ها

مهم ترین و راحت ترین راه پیدا کردن ترجمه درست ، بررسی فعل جمله هست پس حتما اول باید سراغ فعل برین و فعل جمله رو بررسی کنین .

 

  پیشنهاد تحصیلیکو برای یادگیری درک مطلب
  حدود 8 تا 9 سوال کنکور مربوط به این قسمته . قسمت درک مطلب رو به چند بخش تقسیم می کنن : حدود 4 سوال از متن درک مطلب ، 3 سوال تحلیل صرفی و 1 تا 2 سوال هم اعراب گذاری .  

 

متن درک مطلب : برای یادگیری متن درک مطلب که ساده ترین بخش این قسمته حتما باید لغات مربوط به کتابای عربیتون رو بلد باشین تا وقتی که دارین متن رو می خونین متوجه موضوعی که ازش صحبت می شه ، بشین و بتونین راحت به سوالا ی این قسمت جواب بدین .

حتما شبی یه متن از کتاب درسی یا کنکور سالای گذشته بخونین و ترجمه کنین تا سرعتتون تو این قسمت بالا بره .

 

تحلیل صرفی : تو این قسمت داوطلبا باید بتونن با توجه به نقش کلمه تو متن درک مطلب اون رو تجزیه و تحلیل کنن . تجزیه و تحلیل این قسمت شامل دونستن ویژگی های فعل ، اسم و حرف می شه .

توصیه ای که به همه کنکوریا داریم اینه که حتما همه کلمات متن کتاب درسیون رو برای خودتون تجزیه و تحلیل کنین تا تو این قسمت به تسلط کافی برسین .

 

اعراب گذاری : تو این قسمت یه جمله از متن رو میدن و می خوان که داوطلبا با توجه به نقش کلمه ها درست ترین نوع تشکیل رو انتخاب کنن . برای یادگیری این قسمت هم باید نقش کلمه ها تو جمله و هم چنین اعراب ها رو به خوبی بلد باشین .

 

 نحوه مطالعه قواعد درس عربی
7 الی 8 سوال آخر درس عربی به قواعد آن اختصاص پیدا می کنه . پر کار ترین قسمت عربی قواعدشه . برای این که یادگیری این قسمت به طور کامل و اصولی پیش بره اول باید ساختار جمله رو بشناسین یعنی با ساختار اسم ، فعل و حرف آشنا بشین که این قسمت رو برای فهمیدن قسمت تحلیل صرفی آموزش دیدین و فقط یه مرور کلی از روی خلاصه هاتون انجام بدین تا برین سراغ یادگرفتن قواعد اصلی . قواعد عربی رو سعی کنین درس به درس یاد بگیرین ، تا زمانی زمانی که رو تست های اون قسمت مسلط نشدین درس بعدی رو شروع نکنین .

داوطلبای کنکور باید عربی رو به ترتیب قواعد گفته شده یاد بگیرن تا سختیه این درس کلافه و نا امیدشون نکنه و بتونن خیلی خوب مفاهیم رو یاد بگیرن و تو تست های عربی پیاده کنن .

 

 برای یادگیری عربی می تونین علاوه بر کتاب درسی به درس نامه کتاب کمک آموزشی تون هم مراجعه کنین یا اگه خیلی ضعیف بودین برای بر طرف کردن ایراداتتون چند جلسه ای دبیر خصوصی بگیرین که هر داوطلبی بسته به شرایط علمی خودش راهی رو انتخاب می کنه که متناسب ترین راه با توجه به  وضعیت تحصیلیش باشه .

 

​ حتما وقتی دارین هر قسمت از عربی رو می خونین خلاصه های مربوط به اون قسمت رو هم بنویسین تا تو بازه های مرورتون مجبور به مطالعه کل کتاب نشین . همون زمان رو بزارین برای زدن تست بیشتر .

 





بهترین منابع عربی کنکور

همون طوری که گفته شد برای سربلند شدن تو این رقابت بزرگ تنها کتاب درسی نتیجه بخش نیس و در کنار اون حتما باید به مطالعه و حل تست از یکی از بهترین منابع تست عربی هم استفاده کنین .

 

 

کارشناسای تحصیلیکو با استفاده از تجربیاتشون بهترین کتابای موجود تو بازار رو  طبق جدول زیر براتون جمع بندی کردن :

 

سطح منبع    نام کتاب    سری انتشارات    تعداد جلد
منبع پیشنهادی    جامع انتشارات نشر الگو    سری تست    تک جلدی
منبع آموزش بیشتر    انتشارات گاج    سری میکرو طلایی    تک جلدی
منبع تست بیشتر    انتشارات الگو    سری موج آزمون    تک جلدی

پیشنهاد تحصیلیکو به ترتیب تهیه و مطالعه منبع پیشنهادیه . ولی داوطلبایی که نیاز به آموزش بیشتر دارن منبع آموزش بیشتر و برای داوطلبایی هم که منابع گفته شده رو مطالعه کردن و حالا می خوان بیشتر تست بزنن منبع تست بیشتر مناسب هست . 

 هر گروه آزمایشی برای کنکور سراسری یه سری رشته های پر طرفدار داره . اگه شما هم متقاضی رشته های پر طرفدارین یا می خواین این رشته ها و حدود قبولیشون رو بدونین ، می تونین مقاله زیر رو بخونین تا آخرین رتبه قبولی برای این رشته های پرطرفدار رو ببینین و درصدای خودتون مقایسه کنین .

بیشتر بخوانید : آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته های پرطرفدار کنکور سراسری

اگه بعد از خوندن این مقاله باز هم احساس کردین که نیاز به کمک برای مطالعه درس عربیتون دارین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین و همه سوالاتتون رو بپرسین .

 

 



سوالات متداول

1- تعداد سوالا و ضریب عربی تو کنکور چه جوریه ؟
همون طور که تو این مقاله با جزئیات کامل گفته شده ، عربی تو کنکور همه گروه ها 25 سوال میاد و ضریب 2 داره .

2- برای کسی که عربی رو کامل خونده و می خواد مرور کنه چه کتابی مناسبه ؟
هر کسی با توجه به شرایط تحصیلیش می تونه از بهترین منابع استفاده کنه ، این انتخاب بسته به شرایط علمی داوطلبا داره که تو متن مقاله برای هر سطحی بهترین کتابا گفته شده .

3- عربی تو کنکور چند مبحث داره ؟
5 مبحث : ترجمه و تعریب ، درک مطلب ، تحلیل صرفی ، اعراب گذاری و قواعد رو شامل میشه که تو این مقاله به طور کامل در مورد هر کدوم توضیح داده شده .

منبع : روش مطالعه عربی رتبه های برتر کنکور



:: بازدید از این مطلب : 906
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

رشته مدیریت مالی جزو رشته هاییه که طرفدارای خاص خودش رو داره و هرسال داوطلبای زیادی برای قبولی تو این رشته با هم رقابت می کنن . داوطلبا با دونستن اخرین رتبه قبولی رشته مدیریت مالی سالای گذشته می تونن با یک برنامه ریزی دقیق تر خودشون رو برای کسب رتبه قبولی در این رشته اماده کنن .رشته مدیریت مالی جزو رشته هاییه که طرفدارای خاص خودش رو داره و هرسال داوطلبای زیادی برای قبولی تو این رشته با هم رقابت می کنن . داوطلبا با دونستن اخرین رتبه قبولی رشته مدیریت مالی سالای گذشته می تونن با یک برنامه ریزی دقیق تر خودشون رو برای کسب رتبه قبولی در این رشته اماده کنن .


رشته مدیریت مالی جزو رشته هاییه که علاقمندای خاص خودش رو داره و داوطلبای زیادی هم رویای قبولی تو این رشته رو دارن و برای قبولی تو این رشته حتی حاضرن سال ها پشت کنکور بمونن . اگه شما هم عاشق این رشته این باید بدونین که دونستن آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت مالی میتونه شما رو چند پله جلو بندازه .

ما با بررسی رتبه های قبولی رشته مدیریت مالی سال های قبل براتون جدولی از آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت مالی در هر 3 منطقه کنکور جمع آوری کردیم تا با توجه به سهمیه ای که دارین خیلی راحت با رتبه اخرین فرد قبولی رشته مدیریت مالی منطقه خودتون آشنا بشین . با ما همراه باشین !

 


آخرین رتبه قبولی مدیریت مالی دانشگاه های دولتی کنکور سراسری

همون طور که می دونین رتبه ای که تو کنکور مهمه رتبه شما در سهمیس ! رتبه در سهمیه یعنی کارنامه شما تو کنکور فقط و فقط با داوطلبایی مقایسه میشه که سهمیشون با شما یکی بوده . پس شما برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی مدیریت مالی باید کارنامه کسایی رو مورد بررسی قرار بدین که سهمیه اونا با شما یکیه .

مثلا اگه سهمیه منطقه 1 رو دارین باید کارنامه و رتبه های منطقه 1 رشته مدیریت مالی سال های قبل رو بررسی کنین . ما در ادامه این مقاله رتبه های قبولی کنکور 98 هر منطقه رو به طور مجزا براتون گذاشتیم . 

بیشتر بخوانید : آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مدیریت مالی نوبت دوم
آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت مالی دولتی در سهمیه منطقه 1 :
سهمیه منطقه 1 شامل کسایی میشه که 3 سال آخر دیپلمشون رو توی شهر های بزرگی مثل تهران ، اصفهان ، مشهد و ... خوندن .

 

دانشگاه قبولی    زیرگروه سه    محل سکونت
دانشگاه شهید بهشتی - تهران    170    تهران
دانشگاه الزهرا(س)(ویژه خواهران)-تهران    431    تهران
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)    1212    قم

آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت مالی دولتی در سهمیه منطقه 2 :
سهمیه منطقه 2 معمولا شامل مرکز استان ها به غیراز کلان شهرها و شهرستان های بزرگ میشه .

 

دانشگاه قبولی    زیرگروه سه    محل سکونت
دانشگاه یزد    1659    یزد
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)    2416    قم
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)    2499    قم
دانشگاه میبد    2977    میبد
دانشگاه میبد    3452    میبد
دانشگاه میبد    3473    میبد
دانشگاه میبد    4832    میبد
دانشگاه رازی - کرمانشاه (محل تحصیل دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود)    13669    جوانرود
دانشگاه رازی - کرمانشاه (محل تحصیل دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود)    14843    جوانرود
دانشگاه سیستان و بلوچستان - زاهدان    16462    زاهدان

آخرین رتبه قبولی رشته مدیریت مالی دولتی در سهمیه منطقه 3 :
سهمیه منطقه 3 معمولا شامل کسایی میشه که 3 سال آخر دبیرستانشون رو تو شهر های دور افتاده و محروم گذروندن .

 

دانشگاه قبولی    زیرگروه سه    محل سکونت
دانشگاه شهید بهشتی - تهران    647    تهران
دانشگاه شهید بهشتی - تهران    438    تهران
دانشگاه شهید بهشتی - تهران    531    تهران
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران    727    تهران
دانشگاه خوارزمی - تهران    1752    تهران
دانشگاه خوارزمی - تهران    1872    تهران
دانشگاه خوارزمی - تهران    2329    تهران
دانشگاه خوارزمی - تهران    2045    تهران
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم)    4317    قم
دانشگاه یزد    6612    یزد

بیشتر بخوانید : کارنامه قبولی رشته مدیریت مالی دولتی

 



مشاوره رتبه قبولی کنکور سراسری ۹۹
با توجه این که هر سال تعداد متقاضیای کنکور انسانی بیشتر میشه و رقابت بین داوطلبا سخت تر میشه ، برنامه ریزی که برای مطالعتون و درصد هر درس تو کنکور ۹۹​ دارین باید بالاتر از درصد آخرین فرد قبولی تو  کنکور 98 باشه که بتونین راحت به نتیجه دلخواه برسین .

اگه هدفتون رو برای قبولی تو رشته مورد نظرتون انتخاب کردین خیلی عالیه ولی پیشنهاد ما به شما اینه که انتخابی دقیق داشته باشین تا بعد از ورود به اون رشته و کلی تلاش برای رسیدن بهش از انتخابتون پشیمون نشین و تلاشتون بی ثمر نشه .

شما توی انتخاب رشته ای که قراره خودتون رو برای رسیدن به اون رشته آماده کنین و کارنامه و رتبه های قبولی اون رشته رو مورد بررسی قرار بدین باید توانایی لازم هر رشته ، فرصت شغلی اون رشته تو کشور ، آشنایی با درس هایی که قرار تو طول تحصیل تو اون رشته بخونین و شرایط ادامه تحصیل اون رشته رو هم در نظر داشته باشین .

یکی از مواردی هم که می تونه شما رو تو فرایند انتخاب رشتتون کمک کنه دونستن رتبه آخرین فرد قبولی رشته مدیریت مالی هستش . شما می تونین با مقایسه رتبه آخرین فرد قبولی با رتبه خودتون انتخاب رشته ی دقیق تر انجام بدین .

شما با در نظر گرفتن همه این موارد و مشخص کردن هدفتون برای قبولی تو رشته محل مورد نظرتون خیلی محکم تر قدم بر می دارین و با تلاش و ارادتون خیلی راحت بهترین ها رو برای خودتون رقم می زنین .

این رو هم در نظر داشتنه باشین با توجه این که هر سال تعداد متقاضیای کنکور انسانی بیشتر میشه و رقابت بین داوطلبا سخت تر میشه ، برنامه ریزی که برای مطالعتون و درصد هر درس دارین در کنکور 99 دارین باید بالاتر از درصد آخرین فرد قبولی تو  کنکور 98 باشه .

در ادامه بخوانید: کارنامه قبولی مدیریت مالی نوبت دوم
اگه هنوز هم برای انتخاب رشته مورد نظر و هدفتون سردرگمین و یا این که آشنایی با رشته های مختلف گروه آزمایشی تون ندارین می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای تحصیلیکو در ارتباط باشین تا با مشخص کردن هدفتون و بررسی کارنامه های رتبه مختلف اون رشته و درصدای لازم راهتون هموار تر بشه .

منبع : شرکت کنندگان گزینه دو





سوالات متداول

1- حداقل رتبه ای که برای قبولی تو رشته مدیریت مالی نیازه چنده ؟
حداقل رتبه قبولی تو رشته مدیریت مالی با توجه به سهمیه مناطق مختلف متفاوته که تو این مقاله حداقل رتبه همه منطقه ها به طور کامل گفته شده .

2- برای بررسی کارنامه های سال قبل باید رتبه کشوری رو بررسی کنیم و یا رتبه در منطقه ؟
اون چیزی که شما باید مورد بررسی قرار بدین رتبه منطقه فردیست که منطقه قبولی با شما یکیه که تو این مقاله به طور کامل رتبه در مناطق مختلف گفته شده .

3- آیا کسی که سهمیه منطقه 1 داره می تونه رتبه فردی رو که سهمیه منطقه 2 داره ملاک قرار بده و بررسی کنه ؟  
خیر ، همون طور که تو این مقاله به طور کامل گفته شد ، ملاک قبولی هر فرد فقط با کساییه که سهمیه یکسان با اون فرد رو دارن .
منبع : آخرین رتبه لازم برای قبولی مدیریت مالی دولتی



:: بازدید از این مطلب : 1063
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سامانه شاد همون سامانه شبکه های اجتماعی دانش آموازاست که امکان آموزش از راه دور رو برای مدیرا و معلما تو شبکه های اجتماعی فراهم کرده . دانش آموزا باید ابتدا احراز هویتشون رو تو سایت شاد به آدرس shad.medu.ir انجام داده و پس از عضویت تو بات شاد پیام رسان معرفی شده از مطالب درسیشون استفاده کنن .

 

با توجه به شرایطی که پیش اومده و شیوع بیماری کرونا مدارس و دانشگاه های کل کشور تعطیل شدن اما آموزش هم چنان ادامه داره و به صورت مجازی از طریق تلویزیون و شبکه های اجتماعی انجام می گیره . آموزش از راه دور مدارس سراسری کشور مشکلاتی رو در پی داشت .

وزارت آموزش و پرورش با دیدن استقبال اولیا و دانش آموزا از آموزش مجازی از طریق شبکه های آموزشی اقدام به راه اندازی سامانه شبکه اجتماعی دانش آموزا به آدرس shad.medu.ir کرد . برای استفاده از سامانه شاد مدیر ، معلم و دانش آموزا یکسری اقدامایی رو باید انجام بدن . تو این مقاله درباره نحوه ورود و احراز هویت دانش آموزا و مدیرا و معلما تو سامانه شاد توضیح داده شده .


نحوه راه اندازی سامانه شاد

طبق اطلاع رسانی انجام شده از طریق آموزش و پرورش ، استفاده از برنامه های آموزشی سامانه شاد فقط از طریق پیام رسان های داخلی انجام می گیره ، برای ورود و استفاده از سامانه شاد باید سه مرحله زیر به ترتیب انجام بگیره .

راه اندازی توسط مدیر مدرسه :
 انتخاب پیام رسان مناسب با استفاده از سامانه سناد ( سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزا )

 نکته : انتخاب پیام رسان خیلی مهمه چون همه معلما و دانش آموزای مدرسه باید از همین پیام رسان انتخاب شده توسط مدیر استفاده کنن . این پیام رسان ها عبارتند از : سروش ، آی گپ ، گپ ، بله و روبیکاست .

 

 نصب پیام رسان مربوطه روی تلفن همراه یا رایانه

 

 ورود به بات شاد و ثبت کد ملی

 

 تایید اطلاعات کلاس‌ها و معلما

 

راه اندازی توسط معلمان

 ورود به سامانه شاد به آدرس shad.medu.ir

 

 انتخاب گزینه معلم ( مشاهده کد ملی و گروه‌های کلاس)

 

 تایید صحت اطلاعات وارد شده

 

 نصب پیام رسان انتخابی توسط مدیر مدرسه

 

راه اندازی توسط دانش آموزان :
 ورود به صفحه سامانه شاد و ثبت اطلاعات خواسته شده

 

 ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه شاد به آدرس shad.medu.ir

 

 ورود به بات شاد و انتخاب گزینه دانش آموز

 

 نصب پیام رسان انتخاب شده توسط مدیر مدرسه

 

​ همونطور که گفتیم علاوه بر برگزاری کلاس های مجازی از طریق پیام رسان های داخلی ، آموزش و پرورش ، آموزش دانش آموزا رو از طریق برنامه های تلویزیونی تو دو شبکه چهار و آموزش هم انجام میده برای اطلاع از جدول زمانی برنامه های آموزشی هر روز از طریق تلویزیون حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : جدول زمانی برنامه های درسی امروز از تلویزیون

 



نحوه ورود به سامانه شاد

همونطوری که گفتیم دانش آموزا برای این که عضو کانال یا گروه مربوط به کلاسای درسیشون تو شبکه های اجتماعی بشن باید از طریق سایت شاد به نشانی shad.medu.ir مطابق مراحل زیر اقدام کنن :

 

 جستجوی سامانه شبکه های اجتماعی دانش آموزا به آدرس Shad.medu.ir

 

 

 ورود به صفحه مربوط به سامانه شاد

 

 

احراز هویت برای اینه تا بتونین از پیام رسان مربوط به مدرسه خودتون مطلع بشین .

1. شماره همراه ( باید شماره ای باشه که در زمان ثبت نام اولیه دانش آموز تو مدرسه استفاده شده که معمولا شماره همراه یکی از والدین دانش آموزه )

2. کد ملی دانش آموز

3. سریال شناسنامه ( که شامل سری حروفی ، سری عددی و شماره سریال 6 رقمی که در صفحه اول شناسنامه درج می شود )

4. تاریخ تولد دانش آموز

5. عبارت امنیتی 

بعد از وارد کردن اطلاعات گفته شده و کلیک روی " ورود به گروه کلاس من " پیام رسان انتخابی مدیر مدرسه به همراه اسم گروه و یا کانالای درسی به دانش آموز معرفی میشه . 

 در صورت عدم اطلاع از شماره اعلام شده به مدرسه زمان ثبت نام ، امکان دسترسی به شماره همراهتون از طریق سامانه همگام براتون وجود داره ، برای اطلاع بیشتر از این سامانه حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : سامانه همگام

نحوه عضویت در گروه درسی معرفی شده سامانه شاد

بعد از اتمام مرحله احراز هویت سامانه شاد ، پیام رسان و گروه های مربوط به کلاسای دانش آموزا بهتون معرفی میشه . برای استفاده از این گروه ها باید مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدین :

 

 نصب  و عضویت تو آخرین نسخه پیام رسان مشخص شده با شماره همراه مشخص شده تو سامانه shad.medu.ir

 

 انتخاب گزینه‌ی بات شاد

 

 انتخاب نقش به عنوان دانش آموز و انتخاب اسم خودتون از بین لیست موجود

 

 مشاهده برنامه کلاسی روزانه

برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه استفاده سامانه شاد ، کلیک کنین .

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو  در دوران تعطلیلات مدارس همراههتون هستن تا تو برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره درسی از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی های لازم رو براتون داشته باشن . هم چنین می تونین آخرین اخبار مربوط به مدارس رو از با عضویت تو کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو پیگیری کنین .

 با توجه به تعطیلی مدارس و شرایط پیش رو بهترین زمان برای دانش آموزاییی که تصمیم به شرکت تو ازمون تیزهوشان رو دارن پیش اومده ، اگه شما هم جزو اون دسته از داوطلبایی هستین که تصمیم به شرکت تو مدارس تیزهوشان رو دارن پیشنهادمی کنیم مقاله زیر رو از دست ندین .

در ادامه بخوانید : چطور در آزمون تیزهوشان قبول شویم ؟



سوالات متداول

1- از چه پیام رسانایی برای آموزش مطالب درسی از طریق سامانه شاد باید استفاده کرد؟
برای استفاده از سامانه شاد حتما باید از پیام رسان های داخلی که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده استفاده کرد .

2- هدف از ایجاد سامانه شاد چیست ؟
همونطور که تو متن مقاله گفته شده این سایت برای معرفی کانال ها و گروه های هر مدرسه تو شبکه های اجتماعی داخلی ایجاد شده .

3- نحوه استفاده دانش آموزا از سامانه شاد به چه شیوه ای هست ؟
دانش آموزا با ورود به سایت shad.medu.ir و وارد کردن اطلاعات شخصیشون وارد این سامانه میشن که به طور کامل تو متن مقاله توضیح داده شده .

منبع : سامانه شاد shad.medu.ir



:: بازدید از این مطلب : 1101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه امام خمینی قزوین از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .

دانشگاه امام خمینی قزوین از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نادانشگاه امام خمینی قزوین از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .

به منظور حمایت و هدایت استعدادهای درخشان ، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از بین دانشجویان ممتاز نیمسال آخر دوره کارشناسی روزانه و شبانه دانشگاه ­های دولتی ، طبق آیین نامه “پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد”  برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دوره کارشناسی ارشد در ۷۷ رشته گرایش زیر دانشجو می‌پذیرد :

 

شرایط لازم :

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی (ورودی ۹۵)  که تاریخ فراغت از تحصیل آنها حداکثر ۹۹/۰۶/۳۱ باشد و با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحد­های درسی در  شش نیمسال تحصیلی ، به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند .

تبصره : چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون در رشته­ای تکمیل نشد و پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط فوق به دلیل انصراف یا عدم تقاضا از تسهیلات استفاده نکردند ده درصد برتر بعدی برای صرفا دانشجویان این دانشگاه می توانند جایگزین گردند. لذا دانشجویان ده درصد بعدی می توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند. اولویت پذیرش با ثبت نام کنندگان در فراخوان می باشد .

 

ردیف         ردیف    رشته تحصیلی
1    فقه و مبانی حقوق اسلامی    40    ریاضی محض- جبر
2    علوم قرآن و حدیث    41    ریاضی محض- هندسه
3    فلسفه و حکمت اسلامی    42    ریاضی کاربردی- آنالیزعددی
4    نهج البلاغه    43    مهندسی مواد- شناسایی و انتخاب مواد
5    تاریخ و تمدن ملل اسلامی    44    مهندسی مواد- سرامیک
6    زبان و ادبیات فارسی    45    مهندسی برق-  سیستم­های قدرت
7    ادبیات فارسی- ادبیات تطبیقی    46    مهندسی برق – الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
8    زبان وادبیات عرب    47    مهندسی مخابرات -سیستم
9    مترجمی زبان عربی    48    مهندسی مخابرات – میدان و موج
10    فلسفه    49    مهندسی برق -کنترل
11    تاریخ- تاریخ انقلاب اسلامی    50    مهندسی عمران- سازه
12    تاریخ- تاریخ ایران اسلامی    51    مهندسی عمران- راه و ترابری
13    ایرانشناسی – تاریخ    52    مهندسی عمران-ژئو تکنیک
14    تاریخ – تاریخ اسلام    53    مهندسی عمران- برنامه ریزی حمل و نقل
15    آموزش زبان انگلیسی    54    مهندسی عمران-  زلزله
16    زبان شناسی همگانی    55    مهندسی عمران _آب و سازه­های هیدرولیکی
17    فیزیولوژی ورزشی – تغذیه ورزشی    56    مهندسی عمران – مهندسی و مدیریت ساخت
18    حقوق خصوصی    57    مهندسی معدن- فرآوری مواد معدنی
19    حقوق جزا وجرم شناسی    58    مهندسی معدن – استخراج معدن
20    علوم سیاسی    59    مهندسی معدن – اکتشاف  معدن
21    روابط بین الملل    60    مهندسی معدن- مکانیک سنگ
22    حسابداری    61    مهندسی کامپیوتر-نرم‌افزار
23    روانشناسی عمومی    62    مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی
24    مدیریت صنعتی- تولید و عملیات    63    مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی
25    – مدیریت کسب وکار(بازاریابی)MBA مدیریت    64    مهندسی مکانیک- ساخت وتولید
26    زمین شناسی پترولوژی    65    مهندسی کشاورزی- آبیاری وزهکشی
27    زمین شناسی تکتونیک    66    مهندسی کشاورزی- سازه های آبی
28    زمین شناسی اقتصادی    67    مهندسی منابع آب
29    شیمی فیزیک    98    ژنتیک و به نژادی گیاهی
30    شیمی آلی    69    بیوتکنولوژی کشاورزی
31    شیمی تجزیه    70    معماری – منظر
32    شیمی معدنی    71    معماری
33    فیزیک پلاسما    72    معماری و انرژی
34    فیزیک نجومی- اختر فیزیک    73    برنامه ریزی شهری
35    فیزیک هسته ای    74    طراحی شهری
36    فیزیک ماده چگال    75    حفاظت و مرمت میراث معماری
37    فیزیک اپتیک    76    آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
38    آمار ریاضی    77    ایرانشناسی – تاریخ فرهنگ آداب و رسوم
39    ریاضی محض- آنالیز

مراحل ثبت نام :

ثبت نام از طریق لینک “متقاضی آزمون” در سامانه گلستان (golestan.ikiu.ac.ir) انجام می­گردد . متقاضی ابتدا باید در این سامانه شناسه و رمز کاربری تعریف نماید ؛  سپس با شناسه و رمز کاربری خود مراحل ثبت نام را انجام دهد .
( دانشجویان دانشگاه بین ­المللی  امام خمینی (ره) نیز لازم است مراحل فوق را در ثبت نام انجام دهند و شناسه و رمز کاربری جدید دریافت نمایند )

گواهی رتبه و معدل که توسط دانشگاه محل تحصیل متقاضی تکمیل و تایید شده باشد ( فرم شماره ۳ ).
گواهی فراغت از تحصیل برای فارغ التحصیلان یا  گواهی تاریخ فراغت ازتحصیل برای دانشجویان شاغل به تحصیل ( فرم شماره ۴ ).
واریز مبلغ ششصد هزار ریال به حساب درآمدهای اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) که پرداخت آن در فرایند ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می­گردد .

تبصره ۱ : برای پرداخت هزینه به صورت الکترونیکی نیاز به شناسه پرداخت می باشد و باید از طریق لینک  /https://epay.ikiu.ac.ir/id عمل نماید : تمام متقاضیان( اعم از دانشجویان این دانشگاه و سایر دانشگاه ها ) گزینه سایر و نوع خدمت را  درآمد حوزه معاونت آموزشی – پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد انتخاب می نماید .

تبصره ۲ : متقاضیانی که دانشجوی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) می باشند نیاز به تایید فرم شماره ۳ و ۴ ندارند و آنها را بدون تایید بارگذاری نمایند .

تبصره۳ : هزینه ثبت نام به هیچ وجه عودت داده نمی­شود .

 

تذکر
– زمان ثبت نام از ۹۸/۱۲/۲۰ تا ۹۹/۰۲/۱۰ خواهد بود .

– ارایه درخواست داوطلب به منزله پذیرش قطعی نمی‌باشد و پذیرش قطعی داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی توسط دانشگاه و منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود .

– اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد ؛ لذا خواهشمند است از هرگونه تماس و مراجعه به این اداره خودداری گردد .

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه امام خمینی قزوین



:: بازدید از این مطلب : 1223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشگاه امام خمینی قزوین از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .

دانشگاه امام خمینی قزوین از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نادانشگاه امام خمینی قزوین از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .

به منظور حمایت و هدایت استعدادهای درخشان ، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از بین دانشجویان ممتاز نیمسال آخر دوره کارشناسی روزانه و شبانه دانشگاه ­های دولتی ، طبق آیین نامه “پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد”  برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در دوره کارشناسی ارشد در ۷۷ رشته گرایش زیر دانشجو می‌پذیرد :

 

شرایط لازم :

دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی (ورودی ۹۵)  که تاریخ فراغت از تحصیل آنها حداکثر ۹۹/۰۶/۳۱ باشد و با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحد­های درسی در  شش نیمسال تحصیلی ، به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند .

تبصره : چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون در رشته­ای تکمیل نشد و پانزده درصد برتر دانشجویان حائز شرایط فوق به دلیل انصراف یا عدم تقاضا از تسهیلات استفاده نکردند ده درصد برتر بعدی برای صرفا دانشجویان این دانشگاه می توانند جایگزین گردند. لذا دانشجویان ده درصد بعدی می توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند. اولویت پذیرش با ثبت نام کنندگان در فراخوان می باشد .

 

ردیف         ردیف    رشته تحصیلی
1    فقه و مبانی حقوق اسلامی    40    ریاضی محض- جبر
2    علوم قرآن و حدیث    41    ریاضی محض- هندسه
3    فلسفه و حکمت اسلامی    42    ریاضی کاربردی- آنالیزعددی
4    نهج البلاغه    43    مهندسی مواد- شناسایی و انتخاب مواد
5    تاریخ و تمدن ملل اسلامی    44    مهندسی مواد- سرامیک
6    زبان و ادبیات فارسی    45    مهندسی برق-  سیستم­های قدرت
7    ادبیات فارسی- ادبیات تطبیقی    46    مهندسی برق – الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
8    زبان وادبیات عرب    47    مهندسی مخابرات -سیستم
9    مترجمی زبان عربی    48    مهندسی مخابرات – میدان و موج
10    فلسفه    49    مهندسی برق -کنترل
11    تاریخ- تاریخ انقلاب اسلامی    50    مهندسی عمران- سازه
12    تاریخ- تاریخ ایران اسلامی    51    مهندسی عمران- راه و ترابری
13    ایرانشناسی – تاریخ    52    مهندسی عمران-ژئو تکنیک
14    تاریخ – تاریخ اسلام    53    مهندسی عمران- برنامه ریزی حمل و نقل
15    آموزش زبان انگلیسی    54    مهندسی عمران-  زلزله
16    زبان شناسی همگانی    55    مهندسی عمران _آب و سازه­های هیدرولیکی
17    فیزیولوژی ورزشی – تغذیه ورزشی    56    مهندسی عمران – مهندسی و مدیریت ساخت
18    حقوق خصوصی    57    مهندسی معدن- فرآوری مواد معدنی
19    حقوق جزا وجرم شناسی    58    مهندسی معدن – استخراج معدن
20    علوم سیاسی    59    مهندسی معدن – اکتشاف  معدن
21    روابط بین الملل    60    مهندسی معدن- مکانیک سنگ
22    حسابداری    61    مهندسی کامپیوتر-نرم‌افزار
23    روانشناسی عمومی    62    مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی
24    مدیریت صنعتی- تولید و عملیات    63    مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی
25    – مدیریت کسب وکار(بازاریابی)MBA مدیریت    64    مهندسی مکانیک- ساخت وتولید
26    زمین شناسی پترولوژی    65    مهندسی کشاورزی- آبیاری وزهکشی
27    زمین شناسی تکتونیک    66    مهندسی کشاورزی- سازه های آبی
28    زمین شناسی اقتصادی    67    مهندسی منابع آب
29    شیمی فیزیک    98    ژنتیک و به نژادی گیاهی
30    شیمی آلی    69    بیوتکنولوژی کشاورزی
31    شیمی تجزیه    70    معماری – منظر
32    شیمی معدنی    71    معماری
33    فیزیک پلاسما    72    معماری و انرژی
34    فیزیک نجومی- اختر فیزیک    73    برنامه ریزی شهری
35    فیزیک هسته ای    74    طراحی شهری
36    فیزیک ماده چگال    75    حفاظت و مرمت میراث معماری
37    فیزیک اپتیک    76    آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان
38    آمار ریاضی    77    ایرانشناسی – تاریخ فرهنگ آداب و رسوم
39    ریاضی محض- آنالیز

مراحل ثبت نام :

ثبت نام از طریق لینک “متقاضی آزمون” در سامانه گلستان (golestan.ikiu.ac.ir) انجام می­گردد . متقاضی ابتدا باید در این سامانه شناسه و رمز کاربری تعریف نماید ؛  سپس با شناسه و رمز کاربری خود مراحل ثبت نام را انجام دهد .
( دانشجویان دانشگاه بین ­المللی  امام خمینی (ره) نیز لازم است مراحل فوق را در ثبت نام انجام دهند و شناسه و رمز کاربری جدید دریافت نمایند )

گواهی رتبه و معدل که توسط دانشگاه محل تحصیل متقاضی تکمیل و تایید شده باشد ( فرم شماره ۳ ).
گواهی فراغت از تحصیل برای فارغ التحصیلان یا  گواهی تاریخ فراغت ازتحصیل برای دانشجویان شاغل به تحصیل ( فرم شماره ۴ ).
واریز مبلغ ششصد هزار ریال به حساب درآمدهای اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) که پرداخت آن در فرایند ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می­گردد .

تبصره ۱ : برای پرداخت هزینه به صورت الکترونیکی نیاز به شناسه پرداخت می باشد و باید از طریق لینک  /https://epay.ikiu.ac.ir/id عمل نماید : تمام متقاضیان( اعم از دانشجویان این دانشگاه و سایر دانشگاه ها ) گزینه سایر و نوع خدمت را  درآمد حوزه معاونت آموزشی – پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد انتخاب می نماید .

تبصره ۲ : متقاضیانی که دانشجوی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) می باشند نیاز به تایید فرم شماره ۳ و ۴ ندارند و آنها را بدون تایید بارگذاری نمایند .

تبصره۳ : هزینه ثبت نام به هیچ وجه عودت داده نمی­شود .

 

تذکر
– زمان ثبت نام از ۹۸/۱۲/۲۰ تا ۹۹/۰۲/۱۰ خواهد بود .

– ارایه درخواست داوطلب به منزله پذیرش قطعی نمی‌باشد و پذیرش قطعی داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی توسط دانشگاه و منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود .

– اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد ؛ لذا خواهشمند است از هرگونه تماس و مراجعه به این اداره خودداری گردد .

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه امام خمینی قزوین



:: بازدید از این مطلب : 1206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

جزئیات ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه محقق اردبیلی برای سال 99 اعلام شد .

قسمتی از متن اطلاعیه این دانشگاه به شرح زیر است :

دانشگاه محقق اردبیلی بر اساس آیین نامه شماره ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۱۸/۴/۱۳۹۳، اصلاحیه شماره ۲۳۷۲۰۰/۲۱ مورخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۳ و ابلاغیه شماره ۱۲۱۷۰۷/۲مورخ ۲۳/۶/۹۴ وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و در تاریخ 98/12/10 به تصویب جلسه شورای استعدادهای درخشان دانشگاه محقق اردبیلی رسیده و از تاریخ ابلاغ ، اقدام به پذیرش استعدادهای درخشان در دوره دکتری (Ph. D) برای سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ در رشته های مندرج در جدول مندرج در اطلاعیه مطابق با شرایط زیر به صورت ثبت نام اینترنتی از طریق وب سایت دانشگاه www.uma.ac.ir/eduدانشجو می پذیرد .


شرایط لازم و اولیه متقاضی :

 داشتن میانگین کل دانش آموختگی حداقل ۱۶در دوره کارشناسی و میانگین کل دانش آموختگی ۱۷ در دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان نامه .

تبصره ۱: در مورد متقاضیانی که میانگین کل کارشناسی آنها کمتر از ۱۶ و یا میانگین کل ( بدون احتساب پایان‌ نامه ) مقطع کارشناسی ارشد آنها کمتر از ۱۷ باشد ، میانگین همتراز طبق پورتال سازمان سنجش محاسبه خواهد شد .

چنانچه میانگین همتراز باز هم کمتر از موارد اعلام شده باشد ، قابل قبول نخواهد بود و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال ثبت نام این ‌دسته از متقاضیان نخواهد داشت . ضمناً امکان بازپرداخت وجه ثبت نام یا محاسبه میانگین تراز قبل از ثبت نام نیز برای دانشگاه وجود نخواهد داشت .

 متقاضیان مدارک خود را حداکثر تا تاریخ 99/3/31 در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند .

 * دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد ، به هر دلیلی نتوانند تا 99/6/31 فارغ التحصیل شوند پذیرش و قبولی ایشان کان لم یکن خواهد بود .

 * بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد ( تاریخ فارغ التحصیلی قبل از 97/3/31 نباشد ) .
 * کسب حداقل۶۰ امتیاز از فعالیت‌ های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه مطابق جداول ارزشیابی شماره ۱،۲،۳و۴(پیوست).

تبصره۲: کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف شماره ۱ بخش امتیازات پژوهشی الزامی است.

تبصره۳: نحوه امتیاز دهی به داوطلبان در هر یک از ردیف های جداول ارزشیابی ، طبق جدول پیوست.

۱-۶- تکمیل فرم (فرم های شماره ۱ و ۲) ثبت‌ نام.

۱-۷- اتخاذ تصمیم نهائی مبنی بر پذیرش داوطلبان بر عهده شورای استعدادهای درخشان دانشگاه خواهد بود و همچنین ثبت نام و شروع به تحصیل پذیرفته شدگان بدون پرداخت شهریه می باشد.

۱-۸- شرط شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مشمول این آگهی ، منوط به برگزاری دوره در رشته های مورد تقاضای داوطلبان خواهد بود و ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تایید سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.

۱-۹- دانشجویان دانشگاه های معتبر دولتی در سراسر کشور می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند

۱-۱۰-  تغییر رشته و گرایش ، انتقال موقت ( مهمان ) و دائم ، افراد پذیرفته شده بر اساس این آئین نامه مجاز نیست.

۱-۱۱- از بین مقالات مجلات که به مرحله چاپ نرسیده اند حداکثر دو مقاله با نامه پذیرش معتبر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

۱-۱۲- ارسال گواهی مقالات و ارائه کنفرانس (شفاهی یا پوستر) علاوه بر صفحه اول مقاله جهت بررسی ضروری است.

* ملاحظات

۶-۱- متقاضیان دارای مدرک کارشناسی‌ ارشد (معادل) مشمول آیین نامه نمی باشند .

۶-۲- داوطلبان شاغل هنگام مصاحبه باید موافقت اولیه ادارات، سازمان‌ ها و نهادهای دولتی یا غیردولتی خود مبنی‌ بر صدور مأموریت تمام وقت یا موافقت با استعفا یا مرخصی بدون قید و شرط را در صورت پذیرفته شدن ارائه دهند .

۶-۳- نتیجه بررسی و دعوت به جلسه از طریق وب سایت دانشگاه www.uma.ac.ir/edu  اعلام خواهد شد.

۶-۴- تاریخ و محل برگزاری مصاحبه در نیمه اول مرداد ماه از طریق وب سایت دانشگاه www.uma.ac.ir/edu و ارسال پیامک به شماره همراه داوطلبان اعلام خواهد شد. در ضمن ارائه اصل و تصویر کلیه مدارک ارسالی در زمان مصاحبه الزامی می باشد.  

منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی



:: بازدید از این مطلب : 1035
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 1156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 304 305 306 307 308 ... 309 صفحه بعد