اسامی قبول شدگان کنکور 99
نوشته شده توسط : sevda

اسامی قبول شدگان کنکور 99 طی دو مرحله اعلام میشه ، در مرحله اول می تونین این اسامی رو در سایت سازمان سنجش ببینین ولی در مرحله دوم لیست قبولی های نهایی برای دانشگاه آزاد و سراسری به صورت مجزا از هم اعلام میشه .

 

 

داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن باید منتظر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن تا ببینن اسمشون جزو اسامی پذیرفته شدگان کنکور ۹۹ هست یا نه . اما بعد از اعلام نتایج اولیه ، راه دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا میشه و نتایج نهایی داوطلبا هم به صورت جدا از هم اعلام میشه . به طوری که اسامی قبول شدگان برای دانشگاه هایسراسری در سایت سنجش و برای دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org اعلام میشه .

اما خیلی از داوطلبا نمی دونن که چه جوری و از کجا باید ببینن که اسمشون جزو قبولی ها بوده یا نه . برای همین در ادامه این مقاله در مورد اسامی قبول شدگان کنکور 99 برای همه گروه های آزمایشی ( ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ) توضیح دادیم .

 

 

اسامی قبول شدگان در نتایج اولیه کنکور ۹۹

داوطلبا بعد از پشت سر گذاشتن ماراتن آزمون سراسری بی صبرانه منتظر اعلام اسامی قبول شدگان کنکور 99 هستن تا ببینن با توجه به کارنامه ای که براشون صادر میشه چه کردن و چه رتبه و ترازی به دست آوردن . این اسامی ، معمولا یک ماه بعد از برگزاری کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبا می تونن با وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون کارنامه کنکور خودشون رو ببینن .

امسال اسامی قبولی های کنکور به دلیل تعویق در آزمون و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دیرتر از سال های گذشته و در تاریخ 30 شهریور روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت .

 

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور 99 کلیک کنین .

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص راهنمای مشاهده نتایج اولیه کنکور ۹۹ می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

 

 

 

اسامی قبول شدگان انتخاب رشته کنکور ۹۹

افرادی مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری شدن و انتخاب رشته خودشون رو در زمان مقرر در سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه آزاد انجام دادن منتظر اعلام نتایج نهایی این آزمون هستن تا ببینن جزو اسامی پذیرفته شدگان کنکور در یکی از رشته محل های انتخابیشون هستن یا نه . سازمان سنجش و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هم فرم های انتخاب رشته داوطلبا رو بر اساس تراز و رتبه در سهمیه شون بررسی و نتیجه نهایی رو اعلام می کنه .

اسامی قبولی های کنکور ۹۹ طبق آخرین اطلاعیه ها در هفته اول آبان ماه اعلام میشه که داوطلبایی انتخاب رشته دانشگاه های سراسری رو انجام دادن برای مشاهده نتایج خود باید از سایت سنجش و اونایی که انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام دادن از سایت azmoon.org نتایج خودشون رو ببینن .

 

به محض اینکه اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور 99 دانشگاه آزاد و سراسری اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص راهنمای مشاهده اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: نتایج نهایی کنکور 99

 

مشاوره قبول شدگان کنکور ۹۹

احیانا اگه بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور اسمتون جزو اسامی پذیرفته ها نبود و یا بعد از اعلام نتایج نهایی دیدن جزو قبولی های هیچ رشته محلی نیستین هم نگران نباشین ! چون الان تقریبا 85 درصد از رشته محل ها به صورت بدون کنکور پذیرش خودشون رو انجام می دن و شما می تونین شانستون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری امتحان کنین .

البته امکان اعتراض به نتایج کنکور سراسری هم برای شما در هر دو مرحله وجود داره و می تونین درخواست اعتراضتون رو هم در زمان مقرر در سایت سازمان سنجش ثبت کنین .

 

 البته اگه جزو افرادی هستین که می خواین پشت کنکور بمونین و دوباره کنکور سال بعد رو شرکت کنین پیشنهاد می کنیم حتما مقاله پشت کنکور بمانیم یا نه زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : پشت کنکور ماندن برای 1400

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامی شما در خصوص اسامی قبول شدگان کنکور 99 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای رسیدن به هدفتون استفاده کنین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ اسامی قبول شدگان کنکور تو چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این اسامی اولیه تو سایت سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ اسامی قبولی های نهایی کنکور چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شده این اسامی حدودا یک ماه بعد از انتخاب رشته کنکور اعلام میشه .

3- ✔️ چه جوری می تونیم ببینیم اسممون جزو پذیرفته های کنکور 99 هست یا نه ؟

✔️ شما با ورود به سایت اعلام نتایج و وارد کردن اطلاعات لازم می تونین از این موضوع با خبر بشین که لینک ورود به سایت اعلام نتایج در این مقاله گذاشته شده .

منبع : اسامی قبول شدگان کنکور 99





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: