اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان
نوشته شده توسط : sevda

اسامی داوطلبای پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان 99 ، طی دو مرحله از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام میشه . تو مرحله اول داوطلبا چند برابر ظرفیت هر رشته محل برای مصاحبه دعوت شده و تو مرحله دوم اسامی افرادی که در مصاحبهدانشگاه فرهنگیان ۹۹ قبول شدن به عنوان قبولی نهایی اعلام میشه .

 

 


بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 ، داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان شده و علاقمند به انتخاب این رشته محل ها هستن ، لازمه بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و اطلاع از شرایط دانشگاه فرهنگیان ، اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته کنکور سراسری کنن .

حدودا دو هفته بعد از تموم شدن مهلت انتخاب رشته ، سازمان سنجش چند برابر ظرفیت هر رشته محل ، لیست اسامی افرادی که برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۹۹ دعوت شدن رو منتشر می کنه تا این افراد با آمادگی کامل زمان مصاحبه تو محل برگزاری مصاحبه حاضر باشن . نتایج نهایی قبولی دانشگاه فرهنگیان 99 همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و از طریق سایت سنجش منتشر میشه .

از اونجایی که خیلی از متقاضیای دانشگاه فرهنگیان 99 ، نمیدونن چجوری و از طریق چه سایتی می تونن اسم خودشون رو ببینن تا متوجه بشن که جزو قبولی های دانشگاه فرهنگیان ۹۹ هستن یا نه . به خاطر همین تو این مقاله راجع به اسامی قبول شدگان فرهنگیان 99 مفصل توضیح دادیم . همراهمون باشین !

 

 

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۹۹

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه برای تموم داوطلبای این آزمون ، اون دسته از افرادی که مجاز به انتخاب رشته تو دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم شدن ، در صورت علاقمندی به ادامه تحصیل تو این رشته ها و اطلاع از شرایط دانشگاه های فرهنگیان ۹۹ ، می تونن بر اساس اولویت هاشون کد رشته محل های این دانشگاه رو تو فرم اینترنتی انتخاب رشتشون وارد کنن .

بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، داوطلبایی که این رشته ها رو انتخاب کردن باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن تا بعد از انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۹۹ و مشاهده اسم خودشون تو این لیست و اطلاع از زمان و محل دقیق مصاحبه ، خودشون رو برای شرکت تو مرحله دوم پذیرش این دانشگاه آماده کنن . به خاطر تعویق در برگزاری کنکور سراسری 99 ، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هم با تاخیر و در روز یکشنبه 13 مهر ماه اعلام میشه . 

 

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ، روز یکشنبه 13 مهر ماه منتشر میشه .

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 99 کلیک کنید

 

 برای برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 99 ، می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

 

 

اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان ۹۹

افرادی که زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تو مصاحبه این دانشگاه شرکت کردن ، منتظر اعلام نتایج نهایی هستن تا ببینن که اسمشون تو لیست پذیرفته شده های دانشگاه فرهنگیان هستش یا اینکه موفق به قبولی تو این دانشگاه نشدن .

اسامی قبول شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان ۹۹ ، همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری تو هفته اول آبان ماه و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام میشه . هنوز زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری مشخص نشده ، اما پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اسامی قبول شدگان دانشگاه فرهنگیان 99 اعلام شد ، مطلع بشین .

 

به محض اینکه اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان 99 ، اعلام بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

 

 جهت آشنایی با روند مصاحبه و  آمادگی حضور در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

مشاوره اسامی پذیرفته شدگاه دانشگاه فرهنگیان ۹۹

نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان بر اساس تراز داوطلب و شرایط گفته شده در دفترچه ثبت نام تا چند برابر ظرفیت هر رشته محل اعلام میشه . قبولی تو مصاحبه هیچ ربطی به رتبه تون نداره ، هر سال هستن داوطلبایی که با ترازهای خیلی خوب تو مصاحبه رد میشن یا برعکس ! بنابراین بدون توجه چیزی ، خودتون رو برای مصاحبه ای خوب آماده کنین . اطلاع از روند مصاحبه و سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می تونه بهتون کمک کنه تا جلسه مصاحبه رو بهتر مدیریت کنین .

افرادی اسمشون تو لیست نهایی دانشگاه فرهنگیان اعلام میشه که با توجه به روند مصاحبه و نمره ای که تیم مصاحبه کننده برای فرد در نظر گرفتن قابلیت قبولی در این دانشگاه رو داشتن . داوطلبایی که در علاقمند به ادامه تحصیل تو دانشگاه فرهنگیان بودن و تو مصاحبه این دانشگاه رد شدن ، یعنی اسمشون به عنوان پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه فرهنگیان 99 اعلام نشد ، می تونن زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان که به منظور تکمیل ظرفیت های خالی این دانشگاه انجام میشه دوباره انتخاب رشته کرده و با برطرف کردن نقاط ضعفی که در مصاحبه قبلی داشتن این بار شانس خودشون رو با آمادگی بیشتر امتحان کنن .

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیانجواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای رسیدن به هدفتون استفاده کنین .

 

 داوطلبایی که در هر مرحله از اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ، نسبت به نتایج این دانشگاه اعتراض دارن باید تا زمان انتشار کارنامه نهایی خودشون صبر کنن . چون بعد از انتشار کارنامه سبز سازمان سنجش اجازه ثبت اعتراض به تموم داوطلبایی که انتخاب رشته کردن رو میده .

در ادامه بخوانید: کارنامه سبز کنکور چیست

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان حدودا دو هفته بعد از تموم شدن مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام میشه که زمان دقیق اون تو متن مقاله گفته شده .

2- ✔️  اسامی قبول شدگان در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️  اسامی قبول شدگان در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق سایت سنجش اعلام میشه که آدرس اون تو متن مقاله گفته شده .

3- ✔️ داوطلبایی که به نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعتراض دارن و اسمشون جزو لیست قبول شده ها نیست باید چیکار کنن ؟

✔️ همونطور که تو متن مقاله گفته شد، داوطلبایی که به نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعتراض دارن باید در زمان مقرر و بعد از انتشار کارنامه سبز درخواست اعتراضشون رو ثبت کنن .

منبع : اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: