زمان اعلام نتایج انتخاب رشته فرهنگیان
نوشته شده توسط : sevda

نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۹۹ حدودا در نیمه دوم مهر ماه همزمان با اعلام نتایج سایر رشته های متمرکز با شرایط خاص اعلام میشه . پس همه داوطلبایی که رشته محلای این دانشگاه رو در فرم انتخاب رشتشون وارد کردن می تونن در این زمان ، از طریق سایت سنجش جواب انتخاب رشته فرهنگیان رو ببینن .



دانشگاه فرهنگیان جزو دانشگاه های متمرکز با شرایط خاصه ! این یعنی داوطلبایی که بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ، مجاز به انتخاب رشته اون شدن و در زمان مقرر رشته محل های این دانشگاه رو در فرم انتخاب رشته کنکور پر کردن ، در صورت داشتن حد نصاب لازم باید در مصاحبه این دانشگاه هم شرکت کنن .

به همین دلیل داوطلبا پیگیر تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته این دانشگاه هستن تا ببینن آیا تونستن حد نصاب دعوت به مصاحبه رو بیارن یا نه ، برای همین سوالی که برای اکثر متقاضیا پیش میاد اینه که جواب انتخاب رشته فرهنگیان ۹۹ کی میاد ؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشین .

 

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته فرهنگیان ۹۹

همون طور که گفته شد دانشگاه فرهنگیان جزو دانشگاه های متمرکز با شرایط خاصه کنکوره و از اونجایی که نتایج نهایی پذیرش رشته های متمرکز با شرایط خاص همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور در سایت سنجش اعلام میشه پس طبیعتا زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ۹۹ که اسامی دعوت شدگان به مصاحبه رو مشخص می کنه ، قبل از اعلام نتایج نهایی کنکوره .

طبق آخرین اخبار نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 99 در تاریخ 14 مهر در سایت سنجش اعلام میشه ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو شده تا هر زمانی این نتایج اعلام شد با خبر بشین تا در صورتی که جزو اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان بودین خودتون رو برای حضور در مصاحبه اون آماده کنین .

 

برای مشاهده نتایج انتخاب رشته فرهنگیان 99 کلیک کنین .

 

 برای آمادگی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

 

 

مشاوره اعلام نتایج انتخاب رشته فرهنگیان ۹۹

اگه بعد از مشاهده نتایج انتخاب رشته فرهنگیان هم دیدین که دعوت به مصاحبه این دانشگاه نشدین به این معنی نیست که اصلا حد نصاب مصاحبه رو به کسب نکردین بلکه ممکنه شما در انتخابی قبل از انتخاب های دانشگاه فرهنگیانتون حد نصاب قبولی رو آورده باشین ، برای همین نرم افزار سازمان سنجش دیگه انتخاب های بعدی رو چک نکرده .

اما اگه بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور دیدین که این طور نبوده و شما حد نصاب لازم رو کسب نکردین می تونین باز هم به قبولی در این دانشگاه امید داتشه باشین ، چون معمولا دانشگاه فرهنگیان بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور اقدام به پذیرش دانشجو به صورت تکمیل ظرفیت می کنه . در اون زمان شما می تونین یکبار دیگه شانسیون رو برای ورود به این دانشگاه امتحان کنین .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 99 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای پذیرش در این دانشگاه استفاده کنین .

در ادامه بخوانید : تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ جواب انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان کی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در نیمه اول مهر ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ نتایج انتخاب رشته فرهنگیان همزمان با نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد نتایج انتخاب رشته فرهنگیان قبل از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور اعلام میشه .

منبع : زمان اعلام نتایج انتخاب رشته فرهنگیان





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: