زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اطلاع رسانی میشه و متقاضیا طبق این زمان بندی که حدودا تو دهه دوم اردیبهشت ماهه وارد لینک ثبت نام میشن و اطلاعات فردی و تحصیلیشون رو تو فرم اینترنتی ثبت نام وارد می کنن .

پذیرش دانشجو تو مقطع کاردانی به کارشناسی ، تو دانشگاه های سراسری و آزاد برای بعضی رشته ها به صورت با کنکور و برای بقیه رشته ها بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی انجام میشه . بنابراین لازمه تا داوطلبای متقاضی هرکدوم از رشته های با آزمون و بدون آزمون این مقطع تو دانشگاه های سراسری و هم چنین رشته های با آزمون دانشگاه آزاد برای ثبت نام تو رشته مد نظرشون تو زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ اقدام به ثبت نام اینترنتی کنن .

ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی 99 دانشگاه های سراسری تو رشته های با آزمون و بدون آزمون ، هم زمان با هم انجام میشه و داوطلبا موظفن تا تو تاریخ مشخص شده برای ثبت نام و انتخاب رشته تو این مقطع که از طرف سازمان سنجش اعلام میشه ، اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنن . اما خیلیا ، از زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ بی اطلاعن و نمی دونن چه زمانی باید برای ثبت نام و انتخاب رشته خودشون اقدام کنن. به همین علت تو این مقاله در مورد زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 توضیح دادیم . پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشین !

 


زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
هر سال ، سازمان سنجش طی اطلاعیه ای زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته رو اعلام می کنه . داوطلبا می تونن تمام مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام و انتخاب رشتشون رو تا شروع مهلت ثبت نام آماده کرده و تو تاریخ اعلام شده اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتیشون کنن .

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ از تاریخ 14 اردیبهشت ماه شروع شده و داوطلبا تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه ادامه داره . همه متقاضیای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی تو این بازه 6 روزه فرصت دارن تا برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنن .

 

 

به محض شروع ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 تو این مقاله بهتون اطلاع میدیم .

 

 خیلی از داوطلبا از این بابت نگرانن که شاید تو ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی با مشکل مواجه بشن . برای این که بتونین ثبت نامتون رو به طور کامل انجام بدین ، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
 همون طور که گفتیم ، پذیرش دانشجو تو مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد به طور مجزا و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه . فقط برای رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد ، انتخاب رشته بر اساس نتیجه کنکور داوطلبا صورت می گیره و شرکت تو کنکور کاردانی به کارشناسی اجباره . ولی برای سایر رشته ها پذیرش به صورت بدون آزمون , بر اساس سوابق تحصیلیه . همه متقاضیایی که تصمیم به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو دارن باید تو زمان مشخص شده از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس Azmoon.org اقدام به ثبت نام تو این دانشگاه کنن .

 

 پیشنهاد می کنیم حتما در کنار ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی حتما شانس خودتون رو تو دانشگاه آزاد هم امتحان کنین . پرای اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه آزاد حتما مقاله زیر رو بخونین .


تمدید زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
هر سال ، داوطلبای زیادی تو مهلت مشخص شده برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی موفق به انجام ثبت نامشون نمیشن و تصمیم به ثبت نام ، تو مهلت مجدد ثبت نام دارن . معمولا سازمان سنجش به خاطر تقاضای زیاد داوطلبا مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام ، چند روزی رو برای این کار در نظر می گیره .

 

به محض مشخص شدن مهلت مجدد ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ تو این مقاله بهتون اطلاع میدیم .

 

 در کنار ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهتره تا شانس خودتون رو برای ثبت نام تو مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی هم امتحان کنین .

اگه در مورد زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ سوالی داشتین می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز در تماس باشین و همه سوالاتتون رو از مشاورای مجرب و حرفه ای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسین . همچنین می تونین در صورت تمایل ثبت نامتون رو به مشاورای این مرکز بسپارین تا تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته رو بدون هیچ خطایی براتون انجام بدن . پیشنهاد می کنیم تا با عضویت تو کانال تلگرام تحصیلیکو از تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور کاردانی به کارشناسی مطلع بشین .

 

سوالات متداول

1- ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی شروع میشه ؟
این ثبت نام معمولا تو دهه دوم اردیبهشت ماه انجام میشه که تاریخ دقیق اون تو متن مقاله گفته شده .

2- انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی تو چه زمانی انجام میشه ؟
انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی همزمان با ثبت نام این مقطع انجام میشه که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- داوطلبایی که از ثبت نام کاردانی به کارشناسی جا موندن چی کار می تونن بکنن ؟
معمولا مهلت مجددی برای ثبت نام داوطلبایی که تو زمان اعلام شده موفق به ثبت نام نشدن در نظر گرفته میشه که به محض اعلام شدن این مهلت مجدد تو همین مقاله اطلاع رسانی میشه .

منبع : زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی





:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: