دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای متقاضی ثبت نام تو مقطع کاردانی به کارشناسی ، باید قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی رو از سایت سازمان سنجش دانلود کرده و مطالعه کنن تا از شرایط و ضوابط نوشته شده تو دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مطلع بشن . این شرایط شامل : شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ، انتخاب رشته ، ضوابط مربوط به سهمیه ها و ... میشه .

فارغ التحصیلای مقطع کاردانی ، حق ادامه تحصیل تو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته رو دارن . داوطلبایی که تصمیم به ادامه تحصیل تو مقطع کارشناسی ناپیوسته رو داشته باشن ، باید قبل از انجام ثبت نام از تمام شرایط و ضوابط پذیرش تو مقطع کارشناسی ناپیوسته اطلاع داشته باشن تا بتونن به درستی ثبت نام و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن .

ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ، همزمان با هم انجام میشه . اما خیلی از داوطلبا اطلاع کاملی درباره ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ندارن و همین باعث گمراهی یا حتی اشتباه تو ثبت نام و انتخاب رشتشون میشه . به خاطر همین تو این مقاله درباره تمام جزئیات مهم دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته توضیح دادیم . برای اطلاع از نکات مهم دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

 


زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی برای تمام رشته های با آزمون و بدون آزمون همزمان با هم انجام میشه . احتمالا دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ همزمان با شروع ثبت نام کاردانی به کارشناسی منتشر شده و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org قابله دسترسی باشه .

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش ، زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی از 14 اردیبهشت ماه شروع و تا 20 اردیبهشت ادامه داره . بنابراین ، احتمالا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ هم تو همین بازه منتشر میشه . پیشنهاد می کنیم با عضویت تو کانال تلگرام تحصیلیکو از تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقطع کاردانی به کارشناسی مطلع بشین .

 

 

به محض این که دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ منتشر بشه لینک دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته تو همین مقاله براتون گذاشته میشه .

 

 برای اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .


جزئیات دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی از سه فصل تشکیل شده که فصل اول این دفترچه شامل شرایط ثبت نام و پذیرش دانشجو ، فصل دوم کد رشته محلای ارائه شده و فصل سوم شرایط و مقررات دانشگاه هاو فرم ها قرار داده شده . خوندن تمام این مطالب قبل از پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام لازمه . 

 راهنمای جامع دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ :
_ فصل اول : شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو : تو این فصل از دفترچه ثبت نام درباره تمام نکات مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته توضیح داده که شامل موارد زیر میشه :

 رشته های مورد پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی : تو این قسمت تمام رشته های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی مشخص شده .

 

  شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته : تو این قسمت شرایط عمومی و اختصاصی  ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ به طور کامل توضیح داده شده .

 مقررات‌ وظیفه‌ عمومی : داوطلبای آقا باید با توجه به شرایطشون کد نظام وظیفه برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ رو از بین کدهای 1 تا 13 انتخاب و تو فرم ثبت نام وارد کنن .

 

 ضوابط استفاده از سـهمیه ها : داوطلبا می تونن تو این قسمت جزئیات استفاده از سهمیه آزاد ، سهمیه ایثارگران ، سهمیه رزمندگان ، سهمیه خانواده شهدا رو بررسی کنن .

 

 شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی : اتباع غیر ایرانی باید علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ، شرایط اختصاصی اتباع برای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ رو هم داشته باشن .

 

 مواد امتحانی و جدول ضرایب دروس تخصصی هر رشته امتحانی در گروه آموزشی مربوط : تو این قسمت منابع آزمون ، ضرایب دروس ، تعداد سوالات و مدارک مورد پذیرش برای هر رشته رو مشخص کرده .

 

_ فصل دوم : کد رشته محل ها

  تو این فصل کد تمام دانشگاه هایی که برای هر رشته پذیرش می گیره رو به تفکیک زیر گروه ها مشخص کرده .

 

_ فصل سوم : شرایط و ضوابط دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و فرم ها

 تو این فصل از دفترچه شهریه ثابت و متغیر دانشگاه ها ، شرایط عمومی و اختصاصی همه دانشگاه ها ، فرم میانگین نمرات و تعداد واحدهای گذرانده شده برای دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی ، فرم پیش نویس ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی قرار داده شده .

 

  اگه می خواین در کنار ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شانستون رو برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد هم امتحان کنین ، خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
 مهم ترین نکاتی که همه داوطلبای مقطع کاردانی به کارشناسی ، تو هر رشته ای زمان ثبت نام و انتحخاب رشته اینترنتیشون لازمه تا بدونن و در صورت داشتن این شرایط اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته تو مقطع کارشناسی ناپیوسته کنن :

شرایط لازم برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی ۹۹ :

  داشتن معافیت تحصیلی یا کارت پایان خدمت برای آقایان

 

 داشتن مدک کاردانی ( فوق دیپلم ) مورد تأیید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

 داوطلبایی ، حق ثبت نام و انتخاب رشته تو نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹ رو دارن که تا 31 شهریور 99 موفق به اخذ مدرک کاردانیشون بشن .

 

 داوطلبایی که تا 30 بهمن 99 فارغ التحصیل میشن مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته تو نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹ هستن .


 پذیرفته شده های دانشگاه های روزانه مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 ، مجاز به ثبـت نام برای سال 99 نیستن .

 

 داوطلبایی که مدرک بالا تر از کاردانی ( فوق دیپلم ) داشته باشن ، حق ثبت نام تو کنکور کاردانی به کارشناسی 99 رو تو رشته های گروه پزشکی و غیر پزشکی ندارن .

 

 داوطلبایی که قبلا یک بار تو مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کرده و از مزایای تحصیل رایگان تو این مقطع استفاده کردن ، در صورت شرکت دوباره تو کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹ و قبولی تو دوره روزانه مثل دانشجوهای دوره نوبت دوم ( شبانه ) موظفن تا شهریه پرداخت کنن .​

 

 اگه بعد از خوندن این مقاله هم چنان تمایل داشتین تا اطلاعات بیشتری درباره کنکور کاردانی به کارشناسی داشته باشین ، خوندن مقاله زیر بهتون پیشنهاد میشه .

مشاوره دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۹۹
ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی برای همه رشته ها ، چه با آزمون و چه بدون آزمون به صورت همزمان و تو یک فرم انجام میشه . داوطلبا بعد از وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون و مشخص کردن رشته ای که قصد ادامه تحصیل دارن ، اقدام به وارد کردن حداکثر 50 تا کد رشته محل از دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته می کنن .

آخر دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ، فرم پیش نویس ثبت نام گذاشته شده ، پیشنهاد میدیم حتما قبل از این که فرم اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته رو پر کنین ، این فرم پیش نویس رو با توجه به اطلاعات شخصیتون پر کرده تا زمان ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی به مشکل بر نخورین ، همچنین همه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 رو قبل از انجام ثبت نام آماده کنین .

خیلی از داوطلبای مقطع کارشناسی ناپیوسته تصمیم دارن تا شانس خودشون رو تو دانشگاه آزاد هم امتحان کنن . باید این نکته رو در نظر داشته باشن که پذیرش دانشجو تو دانشگاه آزاد برای همه رشته ها به جز گروه پزشکی بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت مجزا انجام میشه .​ رشته های با آزمون دانشگاه آزاد و واحدایی که این رشته ها رو پذیرش می کنن رو تو جدول زیر گذاشتیم :

 

نام رشته    واحد های ارائه دهنده
اتاق عمل    علوم پزشکی آزاد تهران
بهداشت عمومی     ساری ، علوم پزشکی آزاد تهران ، فیروز آباد ، مسجد سلیمان
علوم آزمایشگاهی    اراک ، بابل ، بروجرد ، تبریز ، چالوس ، شاهرود ، مرند ، علوم پزشکی آزاد تهران
مامایی    واحد ارسنجان ، اهواز ، بروجرد ، دزفول ، سنندج ، ورامین
هوشبری    شاهرود ، علوم پزشکی آزاد تهران

 از اونجایی که دانشگاه علمی کاربردی تنوع رشته بیشتری نسبت به بقیه دانشگاه ها داره و پذیرش تمام رشته های این دانشگاه بدون کنکورانجام میشه . در صورت علاقه مندی به این دانشگاه ها می تونین مقاله زیر رو بخونین .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو صفر تا صد فرایند ثبت نام دانشگاهتون رو به این کارشناسا بسپارین.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی منتشر میشه ؟
دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی همزمان با شروع ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی منتشر میشه که به محض انتشار دفترچه ثبت نام تو این مقاله اطلاع میدیم .  

2- انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی انجام میشه ؟
انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی همزمان با شروع ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی انجام میشه که به محض شروع این فرآیند تو این مقاله اطلاع میدیم .

3- شرایط لازم برای ثبت نام تو مقطع کاردانی به کارشناسی چیه ؟  
ثبت نام تو کنکور کاردانی به کارشناسی شامل یکسری شرایط عمومی و اختصاصی مثل داشتن مدرک کاردانی ، داشتن معافیت تحصیلی یا کارت پایان خدمت و ... هستش که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .
منبع : دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی





:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: