شهریه دانشگاه مجازی
نوشته شده توسط : sevda

شهریه دانشگاه مجازی ۹۹ - ۱۴۰۰ مثل همه دانشگاه های شهریه پرداز شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر میشه که همه داوطلبایی که متقاضی این دانشگاه در مقطع کارشناسی و یا ارشد هستن باید مبلغی که هیئت امنای اون دانشگاه مشخص کرده رو به عنوان شهریه پرداخت کنن .

 

 

چند سالیه که همه دانشگاه ها اقدام به پذیرش دانشجو به صورت مجازی یا الکترونیکی می کنن و به مرور علاقه مندان خاص خودش رو پیدا کرد . الان دیگه اکثر دانشگاه ها از روزانه گرفته تا غیر انتفاعی و آزاد در مقاطع مختلف تحصیلی پذیرش دانشجو به صورت مجازی رو دارن و داوطلبا می تونن بری ثبت نام اونا اقدام کنن .

در دانشگاه مجازی تنها راه ارتباطی دانشجو ها با استاد و دانشگاه فقط از طریق اینترنته و داوطلبا می تونن در هر زمان و مکانی آموزش ها و کلاس های خودشون رو به طور الکترونیکی بگذرونن . اما سوالی که برای اکثر داوطلبای علاقمند به تحصیل در این دانشگاه ها ایجاد میشه اینه که شهریه دانشگاه مجازی ۹۹ - ۱۴۰۰ چقدره ؟ برای همین در ادامه این مقاله میزان شهریه دانشگاه مجازی برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رو گفتیم .

 

 

شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه مجازی ۹۹ - ۱۴۰۰

همه داوطلبایی که در دوره مجازی مقطع کارشناسی از طریق کنکور سراسری و یا از طریق ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه ها پذیرش میشن باید به دانشگاه محل قبولی ، شهریه ثابت و متغیر رو پرداخت کنن . شهریه دانشگاه مجازی هم مثل سایر دانشگاه ها توسط هیئت امنای دانشگاه مشخص میشه که در ادامه جدول شهریه مجازی کارشناسی رو گفتیم .

 

محدوده شهریه کارشناسی دانشگاه های مجازی 99 - 1400
  شهریه ثابت شهریه متغیر شهریه عملی
حداقل 3168825 4592500 1210000
حداکثر 17250000 7590000 3680000

 

در جدول بالا میزان حدودی شهریه کارشناسی مجازی 99 - 1400 بر اساس میزان شهریه سال های گذشته گفته شده که به محض اعلام دقیق میزان شهریه این مقاله به روز رسانی میشه .

 برای اطلاع از شهریه دانشگاه شبانه می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: شهریه دانشگاه شبانه

 

 

شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مجازی ۹۹ - ۱۴۰۰

دانشگاه مجازی جزو دانشگاه های شهریه پردازه و همه داوطلبایی که متقاضی تحصیل در مقطع ارشد این دانشگاه ها هستن باید با علاوه بر شهریه ثابت ، شهریه متغیر رو هم طبق واحدایی که هر ترم برمیدارن پرداخت کنن . حالا در ادامه جدول شهریه مجازی کارشناسی ارشد ۹۹ - ۱۴۰۰ رو گفتیم .

 

محدوده شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های مجازی 99 - 1400
  شهریه ثابت شهریه متغیر شهریه عملی
حداقل 9627820 2750000 3439955
حداکثر 18112500 3800000 3596316

 

در جدول بالا میزان حدودی شهریه کارشناسی ارشد مجازی 99 - 1400 بر اساس میزان شهریه سال های گذشته گفته شده که به محض اعلام دقیق میزان شهریه این مقاله به روز رسانی میشه .

 

 برای اطلاع از شهریه دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: شهریه دانشگاه آزاد

 

مشاوره دانشگاه مجازی

دانشگاه مجازی به دلیل غیر حضوری بودن کلاس ها و دسترسی به همه منابع و کلاس ها در هر زمان و مکان مورد توجه خیلی از داوطلبا به خصوص افراد شاغل قرار گرفته اما خیلی از افراد نگران اینن که نکنه بعد از صرف زمان برای تحصیل در این دانشگاه ها و پرداخت شهریه اون مدرکشون بدون اعتبار باشه .

از لحاظ اعتبار مدرک دانشگاه مجازی میشه گفت که مدرک این دانشگاه ها کاملا معتبر و زیر نظر وزارت علوم صادر میشه و داوطلبایی که هر مقطع خودشون رو در دانشگاه مجازی بخونن می تونن بدون نگرانی وارد مقطع بعدی بشن . اگه هم می دیدن شهریه این دانشگاه زیاده می تونن تحصیل در دانشگاه پیام نور رو انتخاب کنن .

در ادامه بخوانید : شهریه دانشگاه پیام نور

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامی شما در خصوص شهریه دانشگاه مجازی 99 - 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ شهریه دانشگاه مجازی برای مقطع کارشناسی چقدره ؟

✔️ این میزان شهریه برای دانشگاه های مختلف متفاوته که در این مقاله میزان حداقل و حداکثر شهریه دریافتی دانشگاه مجازی رو گفتیم .

2- ✔️ برای تحصیل در دوره مجازی مقطع ارشد چقدر باید شهریه پرداخت کرد ؟

✔️ این میزان شهریه برای دانشگاه های مختلف متفاوته که در این مقاله میزان حداقل و حداکثر شهریه دریافتی دانشگاه ارشد مجازی رو گفتیم .

3- ✔️ چه جوری می تونیم شهریه هر ترم ارشدمون رو حساب کنیم ؟

✔️ برای محاسبه شهریه هر ترم باید تعداد واحدایی که بر می دارین رو در نظر بگیرین که فرمول محاسبه شهریه در این مقاله گفته شده .

منبع : شهریه دانشگاه مجازی





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: